Şimdi Ara

Bugünkü Fiat Bravo ve Opel Insignia Test sürüşü tecrübelerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
5.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Selamun aleyküm arkadaşlar.Bugun evde canım sıkılıyorken ne yapıyım dedim hadi arabaları test ediyim dedim.Beylikdüzündeki Fiat/Alfa Romeo bayisine girdim.Alfa Romeoları görünce FIAT a bakmadım bile Adama selam verdim ve alfa romeoların en son model 3 kapılı spor aracını test etmek istedim(markasını hatırlamıyorum ama 52 bin euro filandı.zaten ondan dolayı o aracı test etmek istemiştim :) ) Adam reddetti.Bu araç 3.2 motor gibilerinde bir şey dedi bunun test sürüşü yok dedi.eyvallah dedim hangisinin test sürüşü var dedim alfa romeo mito nunki varmış.ona da eyvallah dedim şuan elimizde yok numaranızı alıyım dedi numaramı da verdim.inş. arayacaklar ordan çıktım fiat bayine.hiç bir araca binmeden direk orda çalışan kişinin yanına gittim bravo ile test sürüşü yapmak istediğimi söyledim ve sürüşe başladık :)

    FIAT BRAVO TEST SÜRÜŞÜ TECRÜBELERİM:(1.6 105bg dizel)

    Arkadaşlar açıkyüreklilikle bir şey itiraf etmeliyimki ben hayatımda turbo motorlu hiç bir araç kullanmamıştım.reno9 GTL ve opel vectra 1.6 2000 kullandım hayatım boyunca :) Onun için arabaya kontağa takışım bile faulduİlk kez 100 beygirin üstünde bir araç kullanacağım içinde heyecanlıydım neyse çalıştırdık arabayı, arabayı yağ gibi kullanan ben pek becemedim gaz debriyaj dengesini.adamda debriyajında sorun oldugunu söyledi.ben hep benzinli kullandım o araçta 1.6 motor 105 beygir dizelmiş.direksiyonu da çok daha yumuşak geldi benim vectra ya göre.Düz yola geldik dedim hazırlıklı olun ani gaza basacağım sarsılmayın :) tamam dedi 3.viteste ani gaza bi kökledim bizi koltuğumuza yapıştırdı araç.turboyuda hissettiriyor hani :) o denli bir performans beklemiyordum.bir de 120 beygirlik olanları olsaydı baya bi yapıştırcaktı koltuğa :) Konsolu çok iyi yol tutuşu çok iyi direksiyonu serçe parmağınızla bile döndürebilirsiniz.FIAT motorlu bir araçtan böyle bir performans beklemiyordum.gerçekten aklımın bi köşesinde hep yer tutacak bu performansı :) Fiat Bravo'nun konsolu çok kalite duruyor yani fiat işte deyip geçilecek cinsten değil.Koltuklar kaliteli döşemeler kalite.Bindiğim araç 35 milyar civarı.İç hacimi de fena değil arkada diz uzunluğu yeterli seviyede fakat çok değil.1.90 boyunda bir kişi rahatça oturabilir

    Beylikdüzünden Avcılara doğru giderken hemen yolun kenarında Mitsubishi/Honda/Peugeot/Hyundai/Chevrolet/Opel bayilerinin oldugunu yere girdim(sanırım araba sanayi gibi bi yerdi) Mitsubishi ve Hyundai test sürüşü araçları olmadığından numaramı aldılar sonrasında opele girdim aklım insigniadaydı.

    OPEL INSIGNIA TEST SÜRÜŞÜ TECRÜBELERİM
    (1.6 180hp benzinli)

    Daha arabayı görünce heyecanlandım :) Simsiyah araç ve simsiyah film camlarda araba yakıyor vallahi :) adam geldi yanıma oturdu araç buram buram kalite kokuyordu.bu sefer kontağı takarken daha tecrübeliydim :) Yalnız insigniaların anahtarının boyu değilde eni çok küçük geldi(anahtarın metali).şaşırdım doğrusu.Neyse arka arka çıkarken bile kaliteyi hissediyordum :) bunda gaz debriyaj yabancılığı çekmedim opel aracı kullandığımdan.yıllardan beri kullanıyormuş gibi kullandım.e5 e çıktık araç gerçekten gazıma basta uçayım diyor resmen.benim opel düşük devirlerde yada yüksek viteslerde bayılırdı bu gazı yedikçe yiyor bende kökledikçe köklüyorum:) ne yazıkki iş çıkışı saatine denk geldi pek basamadım gaza ama çok keyifliydi.vitesi fazladan büyütüyorum motor bayılmıyor gazı bastığında hakkını veriyor ancak fiat bravo'yla aynı performans gibi hissettim.belkide bravo daha hafif oldugundan bana öyle gelmiştir.Haa bu arada araç 100km de 10.4 lt benzin verisi gösteriyordu ekranda gözümden kaçmadı hani vites geçişleri çok iyiydi hiç kemikli değildi.araca 70km hızla giderken 5 e tak yine banamısın demez hızlanır eminim :) aklıma geldi ancak adam içinden küfretmesin diye yapmadım :) Insignia nın donanımından bahsetmeye gerek yok fiyat bilgisi de 58 milyar anahtar teslim fiyatı.arka diz uzunluğu umduğum kadar geniş değil fiat bravodan biraz daha geniş.Galiba bagaj büyüklüğüne önem vermişler.

    Bu uzun yazımı okuduğunuz için teşekkürler.Eğer sizi sıktıysam özür dilerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Lion King~ -- 20 Kasım 2009; 23:02:08 >







  • 
Sayfa: 1 sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.