- x
Karın Kası ( 6 Pack ) Yapmak Tavsiyeleriniz ?
13 Cevap24742 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
0 Mesaj
8 Kasım 2009; 0:44:35 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Merhaba arkadaşlar

Öncelikle şunu belirtmek istiorum karın kası yapmak gerçekten istiorum herşeyi yapabilirim yeterki yardımcı olun. Sutopu oynadığımı ve haftada 9 antremanımızın olduğunuda söyliyim. 14 yaşındayım çok fazla olmasada az sayılmayacak bir göbeğim var. 1.70 e yakın boyum 62-63 de kilom var. Sutopçu olduğum için ve çok sık antreman yaptığım için ( sadece bir gün antreman yok bazı günler hem sabah hem akşam çift ) her türlü hareketleri yapabilirim yeterki bana biraz yardımcı olun abilerim. Kaslarım zaten var ama göbeğimden dolayı çıkmıyor ve tabiki 6 pack şeklinde değildir. Aklınıza sutopçusun nasıl göbeğin var gibi sorular gelebilir ben kaleciyim. Kaleciler normal sutopçu oyuncular gibi fazla efor harcayıp fazla yüzmezler daha çok bacak kasına odaklı antremanlar yapıyorum. Tabiki bu zorunluluktan kaleci oldugum için yksa bacak kası ypma gibi bi amacım oldugundan deıl (: Artk diyete başladım tabi bu bana göre bi diyet büyümemi önlemeyecek bir diyet. Sabah kalkar kalkmaz direk 2 bardak su içme kahvaltıda meyve yeme ( kivi muz ananas nar gibi ). Öğlen yemeğinde ekmek yememe normal yememe göre daha az yeme. Akşam yemeğindede yine makarna gbi şeyleri fazla tüketmeme ekmek yiyceksemde çok az 1 max 2 dilim gibi yeme. Ketçap,mayonez,kola,şeker,çikulata,hamburger,pizza bunların hepsini kestim. Ve düzenli olarak karın kası hareketleri ypıorum bunlar. toplam 100 e yakın çeşitli mekikler. ve yine 75 e yakın değişik karın kasları ile ilgili hareketler. Her antremandan önce zaten mekik çakı gibi hareketleri yapıyorum ve bu demin dediğim karın kası hareketlerini yoğun bir antremandan snra evde yapıyorum. Haftada 2 gün atletizm pistinde koşu yapmayada başladım koşarak kilo verme amaçlı. Şimdi bu benim ve yardımınızı beklıorum abilerim nolur anlayın beni ayrdım edin kzı meselesi :D gerçekten öle hemen olmasada 3 ay falan gibi bi süreçte kilolarımdan kurtulup 6pack için çalışmaya başlamak istiyorum. Öle aşırı deil sadece sıkınca 6 tanesının bellı olacağı bir karın kası yapısı bana yetecektir.

Yorumlarınızı beklıyorum şimdiden teşekkür ederim. Önerileriniz bnm için çok önemli olacak


_____________________________



1331 Mesaj
8 Kasım 2009; 17:03:48 

sen zaten gerekli olan şeyleri yapıyorsun bende kick box yaparken şu anda çok şişmanadımda o zamanlar çok zinde bir vucudum vardı 80 kilo idim ve ve en sevdiğim hareketler havada atılan tekmelerdi ki çok rahat yapıyordum ve yukseğe sıçrıyordum bendede karın kası çıkmamıştı ama çok sertlerdi en sevdiğim şeylerden biri arkadaşlarıma vur bi demekti :D konuya geleyim bir arkadaş forumda söyle dedi aslında herkezde karın kasının mevcut olduğu tam şekilli olarak ama vucut yağı önce karın bölgesinde topladığı için belli olmadığını belli etmek için yağ oranını çok azlara getirmek gerekiğini söylüyordu vucut geliştirme yapan insanlarda kolay çıkıo biliosun ekstra bişiler kullanıolar ama bende aşırı derece sporcu olmayıp ta karın kasları çok belirgin kaslı insan görmedim hatta çok ciliz birini tanıdım 1.70 boy 55 kilo gibi onda karın kasları belirgindi ama kas olmadığıda belliydi :D


_____________________________



3886 Mesaj
8 Kasım 2009; 17:39:51 

mekikten başka çare bilmiyorum ben


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Kasım 2009; 20:28:34 

Bende tek bi tane var kocaman, turkish muscle


95 Mesaj
10 Kasım 2009; 14:59:13 

sorun sadece kız meselesiymiş. cevap vermeye gerek yok o zaman


_____________________________



 
877 Mesaj
10 Kasım 2009; 17:50:03 

Herşey iyi güzelde kız için olması yazmaya şevkimi kırdı. Yapman gerekeni yapıyormışsun zaten abur cuburu şu anda yaptığın gibi yeme ve karın kasları için olan hareketlerini arttır... İnternetten daha fazla karın kası hareketlerini araştır ve karın kaslarını daha çok ortaya çıkarmak için göğüs kası da yapman lazım(tabi doğru şekilde durmalı) e bunların yanında çubuk gibi durmaması için kol omuz kaslarını da geliştir(spor bir bütünmüş :)


_____________________________

Önemli olan; hayatta en çok şeye sahip olmak degil, en az şeye ihtiyaç duymaktır. Eflatun


6141 Mesaj
10 Kasım 2009; 18:19:03 

Normal kapasiteyle pek fazla birşey yapamazsın.Ayrıntıya girersem iş çok uzar,al göğsüne 3-5kg plaka onunla yatıp kalk.Kısa sürede gelişim gösterirsin.


_____________________________

FZ6 Fazer


624 Mesaj
10 Kasım 2009; 22:46:58 

vucudunuzdakı tum kas guruplarını haftada duzenlı calıstırın arada kosun ıyı bı dıyetle ıstedıgınız karın kaslarına sahıp olabılırsınız ama uzun zaman alır Sadece mekıkle paso tavuk yemekle olmaz bu ıs.


_____________________________



 
823 Mesaj
25 Ağustos 2011; 4:08:40 


quote:

Orijinalden alıntı: fenerista

Herşey iyi güzelde kız için olması yazmaya şevkimi kırdı. Yapman gerekeni yapıyormışsun zaten abur cuburu şu anda yaptığın gibi yeme ve karın kasları için olan hareketlerini arttır... İnternetten daha fazla karın kası hareketlerini araştır ve karın kaslarını daha çok ortaya çıkarmak için göğüs kası da yapman lazım(tabi doğru şekilde durmalı) e bunların yanında çubuk gibi durmaması için kol omuz kaslarını da geliştir(spor bir bütünmüş :)


belki fort olacak ama bıktım arkadaş ya. her yerde aynı şey. Günde 500 mekik çekiyorum 2 aydır, 8 ay önce 5 şınav çekemezken şimdiki rekorum 50. 4 yıldır sevdiğimi söyleyemediğim bi kız var. Kendime güvenemiyorum. Bu yüzden uğraşıyorum. 6-pack vs olsa gidip söylerim. Boyum 180, 170 olduğundan beri 78 kiloyum. Kız meselesiyse ne olacak ki? Çok seviyorum, ve açılamıyorum. Kendim için veya kız'lar' sevsin diye olsa yapmam.Ben de 14 yaşındayım.


_____________________________

i5 3570k@ 4,6(1,35v) / HD 5870 950/5200 cf / 4x2 gb Gskl @2000 9-10-9-27. Asus PZ68-V LX Samsung Spinpoint F3 500 GB+120 gb force gt/ Raidmax Aeolus/750w Akasa Venom 80+
i3 2100 108.4 mhz bclk-HWBot i3 2100 bclk 1.- i3 2100 HWBot 2.si- P8Z68-LX Bclk 1.si
Sony Vaio SA 13.3'' HD 6630m(800/1100), i5 2430m, 2x4 gb kingston 1333mhz ram, 500 gb samsung hdd, 1.6 kg


 
85 Mesaj
25 Ağustos 2011; 4:32:06 

mekik çekmek karın kası yapmaz !


_____________________________

aaaaaaa


 
823 Mesaj
25 Ağustos 2011; 5:47:42 

Yok, biraz işe yarıyor. Başka hareketler de yapıyorum tabi, onlardan da olabilir.


_____________________________

i5 3570k@ 4,6(1,35v) / HD 5870 950/5200 cf / 4x2 gb Gskl @2000 9-10-9-27. Asus PZ68-V LX Samsung Spinpoint F3 500 GB+120 gb force gt/ Raidmax Aeolus/750w Akasa Venom 80+
i3 2100 108.4 mhz bclk-HWBot i3 2100 bclk 1.- i3 2100 HWBot 2.si- P8Z68-LX Bclk 1.si
Sony Vaio SA 13.3'' HD 6630m(800/1100), i5 2430m, 2x4 gb kingston 1333mhz ram, 500 gb samsung hdd, 1.6 kg


 
53 Mesaj
25 Ağustos 2011; 8:54:10 


quote:

Orijinalden alıntı: camokasahin

mekik çekmek karın kası yapmaz !


Pazu çalıştırıyor değil mi?


_____________________________

Damla ne kadar büyük olursa olsun, nereye düşeceği rüzgara bağlıdır.


 
85 Mesaj
25 Ağustos 2011; 16:19:52 


quote:

Orijinalden alıntı: B.Bayraktar




Pazu çalıştırıyor değil mi?


dalgamı geçiyorsun . mekik çekmek sadece karın kaslarını sıkılaştırır yani kas yapmaz öğrenin artık


_____________________________

aaaaaaa


 
53 Mesaj
25 Ağustos 2011; 18:24:33 


quote:

Orijinalden alıntı: camokasahin




dalgamı geçiyorsun . mekik çekmek sadece karın kaslarını sıkılaştırır yani kas yapmaz öğrenin artık


Yeni başlayan birinde bir seviyeye kadar yapar. Ağırlıkla çalışılıp diğer kas grupları gibi en fazla 5 tekrar yapılabilen ağırlıkla yapılırsa da kas yapar. Yani o senin mekiği çekme sayınla ve ağırlıkla alakalı.


_____________________________

Damla ne kadar büyük olursa olsun, nereye düşeceği rüzgara bağlıdır.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Sağlıklı Yaşam » Karın Kası ( 6 Pack ) Yapmak Tavsiyeleriniz ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.570