Şimdi Ara

LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım *** (1009. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
24.183
Cevap
248
Favori
1.644.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10071008100910101011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://youtu.be/3Nm0a40tRhM
    Guzel bii bilgiii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,

    LPG ve benzinde çalışırken aracın sesi fark eder mi? Boğukluk, tizleşme filan değil. Araç bariz dizel gibi çalışıyor LPG de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukoktem

    https://youtu.be/3Nm0a40tRhM
    Guzel bii bilgiii

    süper faydalı bir video cidden bir solukta izledim teşekkürler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinoner

    Selamlar,

    LPG ve benzinde çalışırken aracın sesi fark eder mi? Boğukluk, tizleşme filan değil. Araç bariz dizel gibi çalışıyor LPG de.



    aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum her zaman olmuyor ama bazen dizel gibi çalışıyor sanki araç benm bilgime göre lpgde kite bağlı olarak enjektörler ses yapıyor sanırım o yüzden benzinde daha sessiz olması normal
  • Bizim araçların buji aralığını bilen var mı. LPG li araçlarda 0.1 mm yada 0.2 mm kısasının kullanılması önerilmiş bazı sitelerde. Bilen arkadaşlardan bosch un buji tavsiyesini almak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recep2024

    Bizim araçların buji aralığını bilen var mı. LPG li araçlarda 0.1 mm yada 0.2 mm kısasının kullanılması önerilmiş bazı sitelerde. Bilen arkadaşlardan bosch un buji tavsiyesini almak isterim.

    Orj. Aralik 0.9mm,bosch lpg buji 0.7mm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar selamın aleyküm bi sorum olacak aracım 2006 1,6 16v aracımın kornası arızalıydı elektrikçi kornayı değiştirdi yeni kornayı takarken role kullandı şimdi korna arada bir kendi kendine çalıyor hiç dokunmadan bi yerdede orjinalinden başka korna takılmıyor gibi bişeyler duymuştum öyle bişey varmı yada yeni korna montajında yanlış bişeyler mi yapıldı bide kapıları otomatik kilitlerken kısa bi uyarı veriyodu o seste gelmez oldu şimdiden teşekkürler
  • Dun arabayi tamirciye verdim atesleme okuycusunu degistirmis simdi cokguzel calisiyor bugun hicbir sikinti cikarmadi yardimlariniz icin sagolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mendieta58 kullanıcısına yanıt
    Geçen haftasonu arıza lambası kendiliğinden söndü. ( Akşam park ettim, sabah çalıştırırken sönmüştü. ) Benzinde filan da değil LPGde kullandım hep. Akşam saatlerinde boş yollarda basa basa gitmiştim sönmeden önce. Daha sonra depoyu doldurdum, 120 km kadar yol yaptım. Park ederken gene yandı. Yalnız bu sefer sıkışık trafikte düşük devirle gitmiştim.

    Şimdi sorum şu. Düşük devirde araç daha verimsiz mi yanma yapar? LPG bujisi özellikle düşük devirlerde daha verimli yanma sağlarsa derdimize derman olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinoner

    Geçen haftasonu arıza lambası kendiliğinden söndü. ( Akşam park ettim, sabah çalıştırırken sönmüştü. ) Benzinde filan da değil LPGde kullandım hep. Akşam saatlerinde boş yollarda basa basa gitmiştim sönmeden önce. Daha sonra depoyu doldurdum, 120 km kadar yol yaptım. Park ederken gene yandı. Yalnız bu sefer sıkışık trafikte düşük devirle gitmiştim.

    Şimdi sorum şu. Düşük devirde araç daha verimsiz mi yanma yapar? LPG bujisi özellikle düşük devirlerde daha verimli yanma sağlarsa derdimize derman olur mu?

    Benim lambada dur kalk trafikte yandı.Sensör arızası desem 2si yeni değişti.Biraz araştırdım lpg bujisinin daha iyi yanma yaptığından bahsediyorlar lambda değerleri daha iyi diyorlar.Benzin+lpg li araçlarda lpg bujisi olmayınca ilk çalıştırmada benzini çiğ atar demişler mesela bende bu mevcut galiba koku geliyor çünkü ilk çalıştırmada.Hatamız belkide lpg bujisine geçmemektir lpg li araçlarda buji tırnak aralığı 0.01mm daha kısa olmalı denmiş.Ben ilk olarak yakıt aldığım markayı değiştirdim 200km oldu halen yanmaya devam ediyor lamba, araç yakıt değişiminden sonra biraz hantallaştı ama bikaç depodan sonra eski haline gelir diye umuyorum

    Birde ne kadar alakalı bilemem ama son günlerde ilk çalıştırmada hareket eder etmez misal 10mt gidince araç bi gaz kesiyor 2 3sn sonra kendini ileri atıyor ondan sonra durk kalklarda falan tekrarlamıyor.Sadece ilk çalıştırmaya mahsus bu,bazende yapmıyor acaba ateşleme sistemiylemi alakalı aklıma ilk bu geliyor çünkü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mendieta58 -- 2 Aralık 2015; 20:26:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinoner

    Geçen haftasonu arıza lambası kendiliğinden söndü. ( Akşam park ettim, sabah çalıştırırken sönmüştü. ) Benzinde filan da değil LPGde kullandım hep. Akşam saatlerinde boş yollarda basa basa gitmiştim sönmeden önce. Daha sonra depoyu doldurdum, 120 km kadar yol yaptım. Park ederken gene yandı. Yalnız bu sefer sıkışık trafikte düşük devirle gitmiştim.

    Şimdi sorum şu. Düşük devirde araç daha verimsiz mi yanma yapar? LPG bujisi özellikle düşük devirlerde daha verimli yanma sağlarsa derdimize derman olur mu?

    Benim lambada dur kalk trafikte yandı.Sensör arızası desem 2si yeni değişti.Biraz araştırdım lpg bujisinin daha iyi yanma yaptığından bahsediyorlar lambda değerleri daha iyi diyorlar.Benzin+lpg li araçlarda lpg bujisi olmayınca ilk çalıştırmada benzini çiğ atar demişler mesela bende bu mevcut galiba koku geliyor çünkü ilk çalıştırmada.Hatamız belkide lpg bujisine geçmemektir lpg li araçlarda buji tırnak aralığı 0.01mm daha kısa olmalı denmiş.Ben ilk olarak yakıt aldığım markayı değiştirdim 200km oldu halen yanmaya devam ediyor lamba, araç yakıt değişiminden sonra biraz hantallaştı ama bikaç depodan sonra eski haline gelir diye umuyorum

    Birde ne kadar alakalı bilemem ama son günlerde ilk çalıştırmada hareket eder etmez misal 10mt gidince araç bi gaz kesiyor 2 3sn sonra kendini ileri atıyor ondan sonra durk kalklarda falan tekrarlamıyor.Sadece ilk çalıştırmaya mahsus bu,bazende yapmıyor acaba ateşleme sistemiylemi alakalı aklıma ilk bu geliyor çünkü

    Benim araç da bir ara aynı dediginiz gibi yığılma yapıp sonra ileri atıyordu kendini. Daha sonra araç sabahları çalışır çalışmaz sönümlü bir şekilde yani çok sakin stop etmeye başladı. Arabadan anlayan bir arkadas bujilere baktı ve aralıkları çok açılmış dedi ve ölçerek hepsinin aralığını esit miktarda daraltti ve sorun düzeldi . Sonra aracı bakıma verdim, bujiler, yağı,filtreler hepsi degisti. Arac bakım sonrası ara ara teklemeye ve ciddi anlamda cekisten düşmeye başladı. Dün servise bıraktım bujiler hataliymis garantiden değişti şimdi normal çalışıyor. Hiç lpg bujisi kullanmadım ama lpg li araçlarda buji aralıklarının önemli olduğunu öğrenmiş olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEL10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinoner

    Geçen haftasonu arıza lambası kendiliğinden söndü. ( Akşam park ettim, sabah çalıştırırken sönmüştü. ) Benzinde filan da değil LPGde kullandım hep. Akşam saatlerinde boş yollarda basa basa gitmiştim sönmeden önce. Daha sonra depoyu doldurdum, 120 km kadar yol yaptım. Park ederken gene yandı. Yalnız bu sefer sıkışık trafikte düşük devirle gitmiştim.

    Şimdi sorum şu. Düşük devirde araç daha verimsiz mi yanma yapar? LPG bujisi özellikle düşük devirlerde daha verimli yanma sağlarsa derdimize derman olur mu?

    Benim lambada dur kalk trafikte yandı.Sensör arızası desem 2si yeni değişti.Biraz araştırdım lpg bujisinin daha iyi yanma yaptığından bahsediyorlar lambda değerleri daha iyi diyorlar.Benzin+lpg li araçlarda lpg bujisi olmayınca ilk çalıştırmada benzini çiğ atar demişler mesela bende bu mevcut galiba koku geliyor çünkü ilk çalıştırmada.Hatamız belkide lpg bujisine geçmemektir lpg li araçlarda buji tırnak aralığı 0.01mm daha kısa olmalı denmiş.Ben ilk olarak yakıt aldığım markayı değiştirdim 200km oldu halen yanmaya devam ediyor lamba, araç yakıt değişiminden sonra biraz hantallaştı ama bikaç depodan sonra eski haline gelir diye umuyorum

    Birde ne kadar alakalı bilemem ama son günlerde ilk çalıştırmada hareket eder etmez misal 10mt gidince araç bi gaz kesiyor 2 3sn sonra kendini ileri atıyor ondan sonra durk kalklarda falan tekrarlamıyor.Sadece ilk çalıştırmaya mahsus bu,bazende yapmıyor acaba ateşleme sistemiylemi alakalı aklıma ilk bu geliyor çünkü

    Benim araç da bir ara aynı dediginiz gibi yığılma yapıp sonra ileri atıyordu kendini. Daha sonra araç sabahları çalışır çalışmaz sönümlü bir şekilde yani çok sakin stop etmeye başladı. Arabadan anlayan bir arkadas bujilere baktı ve aralıkları çok açılmış dedi ve ölçerek hepsinin aralığını esit miktarda daraltti ve sorun düzeldi . Sonra aracı bakıma verdim, bujiler, yağı,filtreler hepsi degisti. Arac bakım sonrası ara ara teklemeye ve ciddi anlamda cekisten düşmeye başladı. Dün servise bıraktım bujiler hataliymis garantiden değişti şimdi normal çalışıyor. Hiç lpg bujisi kullanmadım ama lpg li araçlarda buji aralıklarının önemli olduğunu öğrenmiş olduk.

    Aslında lpg bujisi kullanan bi laguna 2 sahibi fikir verse iyi olur.Bu buji konusunda herkesin ortak görüşü 'araç lpgli ise normal buji kullanmayın' oluyor.Bende çok kararsızım bu konuda peki sizin araç egzoz emisyon hatası veriyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ustanın dediği gibi buji ve bobin değişimi gerekecek sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: MEL10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinoner

    Geçen haftasonu arıza lambası kendiliğinden söndü. ( Akşam park ettim, sabah çalıştırırken sönmüştü. ) Benzinde filan da değil LPGde kullandım hep. Akşam saatlerinde boş yollarda basa basa gitmiştim sönmeden önce. Daha sonra depoyu doldurdum, 120 km kadar yol yaptım. Park ederken gene yandı. Yalnız bu sefer sıkışık trafikte düşük devirle gitmiştim.

    Şimdi sorum şu. Düşük devirde araç daha verimsiz mi yanma yapar? LPG bujisi özellikle düşük devirlerde daha verimli yanma sağlarsa derdimize derman olur mu?

    Benim lambada dur kalk trafikte yandı.Sensör arızası desem 2si yeni değişti.Biraz araştırdım lpg bujisinin daha iyi yanma yaptığından bahsediyorlar lambda değerleri daha iyi diyorlar.Benzin+lpg li araçlarda lpg bujisi olmayınca ilk çalıştırmada benzini çiğ atar demişler mesela bende bu mevcut galiba koku geliyor çünkü ilk çalıştırmada.Hatamız belkide lpg bujisine geçmemektir lpg li araçlarda buji tırnak aralığı 0.01mm daha kısa olmalı denmiş.Ben ilk olarak yakıt aldığım markayı değiştirdim 200km oldu halen yanmaya devam ediyor lamba, araç yakıt değişiminden sonra biraz hantallaştı ama bikaç depodan sonra eski haline gelir diye umuyorum

    Birde ne kadar alakalı bilemem ama son günlerde ilk çalıştırmada hareket eder etmez misal 10mt gidince araç bi gaz kesiyor 2 3sn sonra kendini ileri atıyor ondan sonra durk kalklarda falan tekrarlamıyor.Sadece ilk çalıştırmaya mahsus bu,bazende yapmıyor acaba ateşleme sistemiylemi alakalı aklıma ilk bu geliyor çünkü

    Benim araç da bir ara aynı dediginiz gibi yığılma yapıp sonra ileri atıyordu kendini. Daha sonra araç sabahları çalışır çalışmaz sönümlü bir şekilde yani çok sakin stop etmeye başladı. Arabadan anlayan bir arkadas bujilere baktı ve aralıkları çok açılmış dedi ve ölçerek hepsinin aralığını esit miktarda daraltti ve sorun düzeldi . Sonra aracı bakıma verdim, bujiler, yağı,filtreler hepsi degisti. Arac bakım sonrası ara ara teklemeye ve ciddi anlamda cekisten düşmeye başladı. Dün servise bıraktım bujiler hataliymis garantiden değişti şimdi normal çalışıyor. Hiç lpg bujisi kullanmadım ama lpg li araçlarda buji aralıklarının önemli olduğunu öğrenmiş olduk.

    Aslında lpg bujisi kullanan bi laguna 2 sahibi fikir verse iyi olur.Bu buji konusunda herkesin ortak görüşü 'araç lpgli ise normal buji kullanmayın' oluyor.Bende çok kararsızım bu konuda peki sizin araç egzoz emisyon hatası veriyormu

    Hayır, egsoz emisyon hatası hic almadım,emisyon hatasinin da bujilerden olduğunu sanmıyorum, sonuçta yakıtı atesliyor, yakıt yandiktan sonraki durumları göz önüne almak lazım diye düşünüyorum.

    LPG bujileri hakkında drfx77 arkadaşın bilgisine basvurabilirsiniz, kendisi araç ve parça konusunda bilgilidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drfx77




    slm sağolsun drfx77 arkadaş çok yardımcı oldu ben dedigini yapamadım kombi tamircisi olduğum halde arıza okuyucuy muş 100 çekici 180 tamirci tl patladı şuanda hiç bir sikintim yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bastaklı18 -- 4 Aralık 2015; 1:41:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: MEL10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinoner

    Geçen haftasonu arıza lambası kendiliğinden söndü. ( Akşam park ettim, sabah çalıştırırken sönmüştü. ) Benzinde filan da değil LPGde kullandım hep. Akşam saatlerinde boş yollarda basa basa gitmiştim sönmeden önce. Daha sonra depoyu doldurdum, 120 km kadar yol yaptım. Park ederken gene yandı. Yalnız bu sefer sıkışık trafikte düşük devirle gitmiştim.

    Şimdi sorum şu. Düşük devirde araç daha verimsiz mi yanma yapar? LPG bujisi özellikle düşük devirlerde daha verimli yanma sağlarsa derdimize derman olur mu?

    Benim lambada dur kalk trafikte yandı.Sensör arızası desem 2si yeni değişti.Biraz araştırdım lpg bujisinin daha iyi yanma yaptığından bahsediyorlar lambda değerleri daha iyi diyorlar.Benzin+lpg li araçlarda lpg bujisi olmayınca ilk çalıştırmada benzini çiğ atar demişler mesela bende bu mevcut galiba koku geliyor çünkü ilk çalıştırmada.Hatamız belkide lpg bujisine geçmemektir lpg li araçlarda buji tırnak aralığı 0.01mm daha kısa olmalı denmiş.Ben ilk olarak yakıt aldığım markayı değiştirdim 200km oldu halen yanmaya devam ediyor lamba, araç yakıt değişiminden sonra biraz hantallaştı ama bikaç depodan sonra eski haline gelir diye umuyorum

    Birde ne kadar alakalı bilemem ama son günlerde ilk çalıştırmada hareket eder etmez misal 10mt gidince araç bi gaz kesiyor 2 3sn sonra kendini ileri atıyor ondan sonra durk kalklarda falan tekrarlamıyor.Sadece ilk çalıştırmaya mahsus bu,bazende yapmıyor acaba ateşleme sistemiylemi alakalı aklıma ilk bu geliyor çünkü

    Benim araç da bir ara aynı dediginiz gibi yığılma yapıp sonra ileri atıyordu kendini. Daha sonra araç sabahları çalışır çalışmaz sönümlü bir şekilde yani çok sakin stop etmeye başladı. Arabadan anlayan bir arkadas bujilere baktı ve aralıkları çok açılmış dedi ve ölçerek hepsinin aralığını esit miktarda daraltti ve sorun düzeldi . Sonra aracı bakıma verdim, bujiler, yağı,filtreler hepsi degisti. Arac bakım sonrası ara ara teklemeye ve ciddi anlamda cekisten düşmeye başladı. Dün servise bıraktım bujiler hataliymis garantiden değişti şimdi normal çalışıyor. Hiç lpg bujisi kullanmadım ama lpg li araçlarda buji aralıklarının önemli olduğunu öğrenmiş olduk.

    Aslında lpg bujisi kullanan bi laguna 2 sahibi fikir verse iyi olur.Bu buji konusunda herkesin ortak görüşü 'araç lpgli ise normal buji kullanmayın' oluyor.Bende çok kararsızım bu konuda peki sizin araç egzoz emisyon hatası veriyormu

    Bosch lpg bujisine geçin bence.oto-parca.net ten almistim ben.alt devirler daha iyi.emisyona care olurmu emin degilim.ama illaki faydasi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drfx77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: MEL10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinoner

    Geçen haftasonu arıza lambası kendiliğinden söndü. ( Akşam park ettim, sabah çalıştırırken sönmüştü. ) Benzinde filan da değil LPGde kullandım hep. Akşam saatlerinde boş yollarda basa basa gitmiştim sönmeden önce. Daha sonra depoyu doldurdum, 120 km kadar yol yaptım. Park ederken gene yandı. Yalnız bu sefer sıkışık trafikte düşük devirle gitmiştim.

    Şimdi sorum şu. Düşük devirde araç daha verimsiz mi yanma yapar? LPG bujisi özellikle düşük devirlerde daha verimli yanma sağlarsa derdimize derman olur mu?

    Benim lambada dur kalk trafikte yandı.Sensör arızası desem 2si yeni değişti.Biraz araştırdım lpg bujisinin daha iyi yanma yaptığından bahsediyorlar lambda değerleri daha iyi diyorlar.Benzin+lpg li araçlarda lpg bujisi olmayınca ilk çalıştırmada benzini çiğ atar demişler mesela bende bu mevcut galiba koku geliyor çünkü ilk çalıştırmada.Hatamız belkide lpg bujisine geçmemektir lpg li araçlarda buji tırnak aralığı 0.01mm daha kısa olmalı denmiş.Ben ilk olarak yakıt aldığım markayı değiştirdim 200km oldu halen yanmaya devam ediyor lamba, araç yakıt değişiminden sonra biraz hantallaştı ama bikaç depodan sonra eski haline gelir diye umuyorum

    Birde ne kadar alakalı bilemem ama son günlerde ilk çalıştırmada hareket eder etmez misal 10mt gidince araç bi gaz kesiyor 2 3sn sonra kendini ileri atıyor ondan sonra durk kalklarda falan tekrarlamıyor.Sadece ilk çalıştırmaya mahsus bu,bazende yapmıyor acaba ateşleme sistemiylemi alakalı aklıma ilk bu geliyor çünkü

    Benim araç da bir ara aynı dediginiz gibi yığılma yapıp sonra ileri atıyordu kendini. Daha sonra araç sabahları çalışır çalışmaz sönümlü bir şekilde yani çok sakin stop etmeye başladı. Arabadan anlayan bir arkadas bujilere baktı ve aralıkları çok açılmış dedi ve ölçerek hepsinin aralığını esit miktarda daraltti ve sorun düzeldi . Sonra aracı bakıma verdim, bujiler, yağı,filtreler hepsi degisti. Arac bakım sonrası ara ara teklemeye ve ciddi anlamda cekisten düşmeye başladı. Dün servise bıraktım bujiler hataliymis garantiden değişti şimdi normal çalışıyor. Hiç lpg bujisi kullanmadım ama lpg li araçlarda buji aralıklarının önemli olduğunu öğrenmiş olduk.

    Aslında lpg bujisi kullanan bi laguna 2 sahibi fikir verse iyi olur.Bu buji konusunda herkesin ortak görüşü 'araç lpgli ise normal buji kullanmayın' oluyor.Bende çok kararsızım bu konuda peki sizin araç egzoz emisyon hatası veriyormu

    Bosch lpg bujisine geçin bence.oto-parca.net ten almistim ben.alt devirler daha iyi.emisyona care olurmu emin degilim.ama illaki faydasi olur.

    Saolun önerinizi dikkate alacağım alt devirlerdeki performanstan pek memnun değilim zaten bide böyle deniyelim.Oraya baktımda bir sürü kod var sayılar var pek bişey anlamadım.Nasıl bişey almalıyız motor tipine göre değişıyormu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mendieta58 -- 3 Aralık 2015; 16:13:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar 2006 laguna 1.6 privilage aldım. Bu aracın kullanma kılavuzu elinde olan var mı acaba? Paylaşırsa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    quote:

    Orijinalden alıntı: drfx77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: MEL10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinoner

    Geçen haftasonu arıza lambası kendiliğinden söndü. ( Akşam park ettim, sabah çalıştırırken sönmüştü. ) Benzinde filan da değil LPGde kullandım hep. Akşam saatlerinde boş yollarda basa basa gitmiştim sönmeden önce. Daha sonra depoyu doldurdum, 120 km kadar yol yaptım. Park ederken gene yandı. Yalnız bu sefer sıkışık trafikte düşük devirle gitmiştim.

    Şimdi sorum şu. Düşük devirde araç daha verimsiz mi yanma yapar? LPG bujisi özellikle düşük devirlerde daha verimli yanma sağlarsa derdimize derman olur mu?

    Benim lambada dur kalk trafikte yandı.Sensör arızası desem 2si yeni değişti.Biraz araştırdım lpg bujisinin daha iyi yanma yaptığından bahsediyorlar lambda değerleri daha iyi diyorlar.Benzin+lpg li araçlarda lpg bujisi olmayınca ilk çalıştırmada benzini çiğ atar demişler mesela bende bu mevcut galiba koku geliyor çünkü ilk çalıştırmada.Hatamız belkide lpg bujisine geçmemektir lpg li araçlarda buji tırnak aralığı 0.01mm daha kısa olmalı denmiş.Ben ilk olarak yakıt aldığım markayı değiştirdim 200km oldu halen yanmaya devam ediyor lamba, araç yakıt değişiminden sonra biraz hantallaştı ama bikaç depodan sonra eski haline gelir diye umuyorum

    Birde ne kadar alakalı bilemem ama son günlerde ilk çalıştırmada hareket eder etmez misal 10mt gidince araç bi gaz kesiyor 2 3sn sonra kendini ileri atıyor ondan sonra durk kalklarda falan tekrarlamıyor.Sadece ilk çalıştırmaya mahsus bu,bazende yapmıyor acaba ateşleme sistemiylemi alakalı aklıma ilk bu geliyor çünkü

    Benim araç da bir ara aynı dediginiz gibi yığılma yapıp sonra ileri atıyordu kendini. Daha sonra araç sabahları çalışır çalışmaz sönümlü bir şekilde yani çok sakin stop etmeye başladı. Arabadan anlayan bir arkadas bujilere baktı ve aralıkları çok açılmış dedi ve ölçerek hepsinin aralığını esit miktarda daraltti ve sorun düzeldi . Sonra aracı bakıma verdim, bujiler, yağı,filtreler hepsi degisti. Arac bakım sonrası ara ara teklemeye ve ciddi anlamda cekisten düşmeye başladı. Dün servise bıraktım bujiler hataliymis garantiden değişti şimdi normal çalışıyor. Hiç lpg bujisi kullanmadım ama lpg li araçlarda buji aralıklarının önemli olduğunu öğrenmiş olduk.

    Aslında lpg bujisi kullanan bi laguna 2 sahibi fikir verse iyi olur.Bu buji konusunda herkesin ortak görüşü 'araç lpgli ise normal buji kullanmayın' oluyor.Bende çok kararsızım bu konuda peki sizin araç egzoz emisyon hatası veriyormu

    Bosch lpg bujisine geçin bence.oto-parca.net ten almistim ben.alt devirler daha iyi.emisyona care olurmu emin degilim.ama illaki faydasi olur.

    Saolun önerinizi dikkate alacağım alt devirlerdeki performanstan pek memnun değilim zaten bide böyle deniyelim.Oraya baktımda bir sürü kod var sayılar var pek bişey anlamadım.Nasıl bişey almalıyız motor tipine göre değişıyormu

    http://www.oto-parca.net/Buji-FR-6-KI-332-S-EA-07-mm,PR-1393.html
    Bujimiz bu diye biliyorum.almadan tel. acip teyit edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • selamlar.arkadaşlar 2004 oto.laguna 2 aracım.giderken sanki sallanıyor.problem nedir acaba.teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 10071008100910101011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.