Şimdi Ara

LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım *** (892. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
24.183
Cevap
248
Favori
1.644.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 890891892893894
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyaz led degilde normal helogen apul ama disi mavi oldugu icin beyazimsi etki yaratiyor yoksa canbuslu ledler var ama faz 1lerde olmuyor cektigi akima gre degerlendirdigi icin bilgisayar beyni 3 w cekince 5 w cekmedigi icin hata olarak algiliyor ben plakaliklara baglamistim led canbuslu hata vermeye devam ediyordu ama ledlerin yaninda iceri birde normal orjinal helogen ampul taktim o zaman hatayi kesti istersen detayli anlatabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuk_18

    beyaz led degilde normal helogen apul ama disi mavi oldugu icin beyazimsi etki yaratiyor yoksa canbuslu ledler var ama faz 1lerde olmuyor cektigi akima gre degerlendirdigi icin bilgisayar beyni 3 w cekince 5 w cekmedigi icin hata olarak algiliyor ben plakaliklara baglamistim led canbuslu hata vermeye devam ediyordu ama ledlerin yaninda iceri birde normal orjinal helogen ampul taktim o zaman hatayi kesti istersen detayli anlatabilirim

    hocam araçta sıkıntı vardı naptınız halledebildinizmi merak ettim
  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    maleseft tek silindir calismiyor suanda arac yatiyor kapinin onunde suanda noel oldugu icin acik yerde bulmak sorun 7 ocakdan itibaren arac ile ilgilencem ,ama masrafi 3 4 bin euro bulur saniyorum,arabasiz kaldim yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuk_18

    maleseft tek silindir calismiyor suanda arac yatiyor kapinin onunde suanda noel oldugu icin acik yerde bulmak sorun 7 ocakdan itibaren arac ile ilgilencem ,ama masrafi 3 4 bin euro bulur saniyorum,arabasiz kaldim yani

    kötü olmuş geçmiş olsun benm araçta 1.5 ay yatmıştı öyle bilirim o durumları
  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    oyle simdi pazartesi gunu kiralik arac ile idare edicem belli bir sure,140 bin de motormu gidermis onuda anlamadim ama dizel aracdan artik sogdum diyebilirim
  • fuk_18 F kullanıcısına yanıt
    Benim de aklıma geldi o şekilde ek bir paralel duy monte edilerek ek duya halojen, asıl duya led ampul takılır sanırım. Tabi bunu ben yapamam olur derseniz elektrikçiye anlatırım. Bir de cam açma tuşlarının ampulleri için foto içeren bir değişim yardımı var mı kimsede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunlari yayinlamistim cam acma butonlari icin degisim resimlerini formun sanirim arkalarinda kaldi baya,ama led taktiginizda mutlaka direnc baglamak gerekli 470 ohm o direncide o tusun icine sikistircaksiniz elektrikci yapar sanirim yada kendiniz yapabilirsiniz evde tus takimini soktukten sonra acinca icini mantigini zaten cozersiniz diger park lambalarindada dedigi gibi harici bir helogen ile desteklendiginde yeterli oluyor
  • arabayla ilgili 2 sorum olacak arkadaşlar

    1-aracımda far sensörü var ilk aldığımda çalışıyordu ve karanlıkta kendi kendine farlarım yanıyordu neyse saolsun babam serviste bunu iptal ettirmiş bende şimdi aktif etmek için kolu 2 kere 0 konumunda çeviriyorum kontak açıkken ama bip sesi gelmiyor ve aktif olmuyor far sensörüm ben nerde yalnış yapıyorum?

    2-birde aracım bazen saat gibi çalışıyor rölantisi falan soğukta ve ilk çalıştırmada bile ama sonra biniyim bazen rölanti anlık yükselip düzeliyor falan bu neden olur acaba kelebek temizliğine falan girişmeye gerek varmıdır kirlense falan hep aynı olmazmı bende bazen araba saat gibi ses yok bazende hırıltılı ve rölanti dengesizliği olabiliyor
  • Umarım bu yardımcı olur.2.ci resim sökülmesi çok basit tırnaklardan karşılıklı kurtarıyorsun.led diyotlu artı eksi yönlerini verdim fakat orjinal kıl ampül kullancaksan artı eksi durumu yok istediğin şekilde bağla.Eski ampulleri çıkartırken başındaaki mavi şapkalara zarar verme daha sonra kuullanırsın led bağlamaz isen.Eski lambalar duylu kahverengi olan duy altına ince bir tornavida sokarak sağa sola oynatarak çıkartırsın.Led bağlarken mecbur lehim gerek
    PEK DETAYLI OLMADI AMA neyse artık kolay gelsin
     LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım *** LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım ***
     LAGUNA II GRUBU *** Gelin; Konuşalım, Tartışalım, Paylaşalım ***



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tncykçtn -- 28 Aralık 2014; 23:10:33 >




  • Arkadaşlar Günaydın..
    Aracım henüz 70.000 Km de LPG yok ve daha öncede takılmamış.. Düz yolda 5. vites te 3000 devirde 100 Kh/h hıza ulaşıyor. 1.6 aracı olan arkadaşlarımızda da bu şekilde mi acaba ?
    Aracın çekişinde çalışmasında her hangi bir sorunum yok sadece 100 km hıza 3000 devirde ulaşıyor olması tuhafıma gitti. Bunu da sizlerle paylaşmak istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TA2AWO

    Arkadaşlar Günaydın..
    Aracım henüz 70.000 Km de LPG yok ve daha öncede takılmamış.. Düz yolda 5. vites te 3000 devirde 100 Kh/h hıza ulaşıyor. 1.6 aracı olan arkadaşlarımızda da bu şekilde mi acaba ?
    Aracın çekişinde çalışmasında her hangi bir sorunum yok sadece 100 km hıza 3000 devirde ulaşıyor olması tuhafıma gitti. Bunu da sizlerle paylaşmak istedim.


    günaydın 1.6 atmosferik araçların geneli zaten 3000devirde 100ile gidiyor normal bir durum yani
  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    Eğer soğuk çalıştırmada örneğin sabahları hiç sorunsuz çalışıyor vede rölantide bir sorun yoksa,
    Ancak gideceğiniz yere vardınız kontağı kapatıp araçtan indiniz 5-10 Dakika sonrada gelip aracı çalıştırdığınızda (Motor Sıcak iken) yine sorunsuz çalışıyor ancak rölenti düzensiz çalışarak hatta bayağı bir düşüp titreyerek çalışıyorsa ve kendi haline bırakıp gaz vermediğinizde stop ediyorsa geçenlerde yaşadığım sorunun aynısını yaşıyorsunuz.

    Aracı bilgisayara bağladık volan sensörü sinyallerinde tutarsızlık arızası veriyordu.. (Hiç bir yeri kurcalamadan önce bir arıza vermiş mi baktırın)
    Volan sessörü nü değiştirdikten sonra benim bu sorunum gitti.
    Boğaz kelebeğini de söküp temizledik (Yapmışken tam yapalım dedik ) Ancak bu işlemi yapacak isen boğaz kelebeğinin soketini çıkarmadan temizle derim. Aksi taktirde gaz adaptasyonu gerek tire biliyor. Başımdan böyle bir durum geçti seninde bilgin olsun isterim.. Benim aracım 70.000 de henüz, boğaz kelebeğini çıkardığımda neredeyse tertemizdi eğer km çok yüksek değil ise bence boğaz kelebeğine şimdilik dokunmayın.
    Umarım en masrafsız şekilde bu sorundan kurtulursunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TA2AWO

    Eğer soğuk çalıştırmada örneğin sabahları hiç sorunsuz çalışıyor vede rölantide bir sorun yoksa,
    Ancak gideceğiniz yere vardınız kontağı kapatıp araçtan indiniz 5-10 Dakika sonrada gelip aracı çalıştırdığınızda (Motor Sıcak iken) yine sorunsuz çalışıyor ancak rölenti düzensiz çalışarak hatta bayağı bir düşüp titreyerek çalışıyorsa ve kendi haline bırakıp gaz vermediğinizde stop ediyorsa geçenlerde yaşadığım sorunun aynısını yaşıyorsunuz.

    Aracı bilgisayara bağladık volan sensörü sinyallerinde tutarsızlık arızası veriyordu.. (Hiç bir yeri kurcalamadan önce bir arıza vermiş mi baktırın)
    Volan sessörü nü değiştirdikten sonra benim bu sorunum gitti.
    Boğaz kelebeğini de söküp temizledik (Yapmışken tam yapalım dedik ) Ancak bu işlemi yapacak isen boğaz kelebeğinin soketini çıkarmadan temizle derim. Aksi taktirde gaz adaptasyonu gerek tire biliyor. Başımdan böyle bir durum geçti seninde bilgin olsun isterim.. Benim aracım 70.000 de henüz, boğaz kelebeğini çıkardığımda neredeyse tertemizdi eğer km çok yüksek değil ise bence boğaz kelebeğine şimdilik dokunmayın.
    Umarım en masrafsız şekilde bu sorundan kurtulursunuz.

    teşekkürler cevap için dün sabah mesela -1 derece idi ben arabaya bindim çalıştırdım rölanti 1100lerde gezindi ilk çalıştırmada bir süre sonra 900devire sabitlendi hareket ettim bende rölantim 850devirin aşağısına hiç düşmüyor ama ışıklara yaklaştım diyelim debriyaja basıyorum rölanti anlık 1300lere çıkıyor sonra debriyaj+fren yaptığımda 900devirde sabitleniyor ..100-110 ile giderkende debriyaja basıp arabayı boşa attım diyelim devir yavaş yavaş düşüyor yani ben debriyaj+fren yapmadan 900 devire inmiyor normalde debriyaja basıldığı an düşmesi gerektiğini düşünüyorum..araç 138binde bu arada ve lpg ve benzin ilede aynısını yaşıyorum...lord planett arkadaşımız o-ring contasından olabilir demişti sanırım boğaz kelebeğinde sıkıntı yok olsa dalgalanma olur yada stop etme sorunları yaşayabilirdim....bu arada bu sorun soğuklar ile başladı 2 aydır yani ondan önce araç serviste idi cihaza bağlandı sık sık herhangi bir arıza vermedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    quote:

    Orijinalden alıntı: TA2AWO

    Eğer soğuk çalıştırmada örneğin sabahları hiç sorunsuz çalışıyor vede rölantide bir sorun yoksa,
    Ancak gideceğiniz yere vardınız kontağı kapatıp araçtan indiniz 5-10 Dakika sonrada gelip aracı çalıştırdığınızda (Motor Sıcak iken) yine sorunsuz çalışıyor ancak rölenti düzensiz çalışarak hatta bayağı bir düşüp titreyerek çalışıyorsa ve kendi haline bırakıp gaz vermediğinizde stop ediyorsa geçenlerde yaşadığım sorunun aynısını yaşıyorsunuz.

    Aracı bilgisayara bağladık volan sensörü sinyallerinde tutarsızlık arızası veriyordu.. (Hiç bir yeri kurcalamadan önce bir arıza vermiş mi baktırın)
    Volan sessörü nü değiştirdikten sonra benim bu sorunum gitti.
    Boğaz kelebeğini de söküp temizledik (Yapmışken tam yapalım dedik ) Ancak bu işlemi yapacak isen boğaz kelebeğinin soketini çıkarmadan temizle derim. Aksi taktirde gaz adaptasyonu gerek tire biliyor. Başımdan böyle bir durum geçti seninde bilgin olsun isterim.. Benim aracım 70.000 de henüz, boğaz kelebeğini çıkardığımda neredeyse tertemizdi eğer km çok yüksek değil ise bence boğaz kelebeğine şimdilik dokunmayın.
    Umarım en masrafsız şekilde bu sorundan kurtulursunuz.

    teşekkürler cevap için dün sabah mesela -1 derece idi ben arabaya bindim çalıştırdım rölanti 1100lerde gezindi ilk çalıştırmada bir süre sonra 900devire sabitlendi hareket ettim bende rölantim 850devirin aşağısına hiç düşmüyor ama ışıklara yaklaştım diyelim debriyaja basıyorum rölanti anlık 1300lere çıkıyor sonra debriyaj+fren yaptığımda 900devirde sabitleniyor ..100-110 ile giderkende debriyaja basıp arabayı boşa attım diyelim devir yavaş yavaş düşüyor yani ben debriyaj+fren yapmadan 900 devire inmiyor normalde debriyaja basıldığı an düşmesi gerektiğini düşünüyorum..araç 138binde bu arada ve lpg ve benzin ilede aynısını yaşıyorum...lord planett arkadaşımız o-ring contasından olabilir demişti sanırım boğaz kelebeğinde sıkıntı yok olsa dalgalanma olur yada stop etme sorunları yaşayabilirdim....bu arada bu sorun soğuklar ile başladı 2 aydır yani ondan önce araç serviste idi cihaza bağlandı sık sık herhangi bir arıza vermedi.

    İsterseniz boğaz kelebeğini tamamen çıkarmadan sadece boğaz kelebeğinin hava hortumunu çıkarıp kelebeğin durumunu dışarıdan bakarak bir kontrol edin.. Aracın Km sini baz alacak olur isek boğaz kelebeğiniz temizlenmeye ihtiyaç duyuyor olabilir. Bu durumda Cihaza da bağlattı iseniz kelebeği kontrol ederek başlamakta yarar olduğunu düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TA2AWO

    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    quote:

    Orijinalden alıntı: TA2AWO

    Eğer soğuk çalıştırmada örneğin sabahları hiç sorunsuz çalışıyor vede rölantide bir sorun yoksa,
    Ancak gideceğiniz yere vardınız kontağı kapatıp araçtan indiniz 5-10 Dakika sonrada gelip aracı çalıştırdığınızda (Motor Sıcak iken) yine sorunsuz çalışıyor ancak rölenti düzensiz çalışarak hatta bayağı bir düşüp titreyerek çalışıyorsa ve kendi haline bırakıp gaz vermediğinizde stop ediyorsa geçenlerde yaşadığım sorunun aynısını yaşıyorsunuz.

    Aracı bilgisayara bağladık volan sensörü sinyallerinde tutarsızlık arızası veriyordu.. (Hiç bir yeri kurcalamadan önce bir arıza vermiş mi baktırın)
    Volan sessörü nü değiştirdikten sonra benim bu sorunum gitti.
    Boğaz kelebeğini de söküp temizledik (Yapmışken tam yapalım dedik ) Ancak bu işlemi yapacak isen boğaz kelebeğinin soketini çıkarmadan temizle derim. Aksi taktirde gaz adaptasyonu gerek tire biliyor. Başımdan böyle bir durum geçti seninde bilgin olsun isterim.. Benim aracım 70.000 de henüz, boğaz kelebeğini çıkardığımda neredeyse tertemizdi eğer km çok yüksek değil ise bence boğaz kelebeğine şimdilik dokunmayın.
    Umarım en masrafsız şekilde bu sorundan kurtulursunuz.

    teşekkürler cevap için dün sabah mesela -1 derece idi ben arabaya bindim çalıştırdım rölanti 1100lerde gezindi ilk çalıştırmada bir süre sonra 900devire sabitlendi hareket ettim bende rölantim 850devirin aşağısına hiç düşmüyor ama ışıklara yaklaştım diyelim debriyaja basıyorum rölanti anlık 1300lere çıkıyor sonra debriyaj+fren yaptığımda 900devirde sabitleniyor ..100-110 ile giderkende debriyaja basıp arabayı boşa attım diyelim devir yavaş yavaş düşüyor yani ben debriyaj+fren yapmadan 900 devire inmiyor normalde debriyaja basıldığı an düşmesi gerektiğini düşünüyorum..araç 138binde bu arada ve lpg ve benzin ilede aynısını yaşıyorum...lord planett arkadaşımız o-ring contasından olabilir demişti sanırım boğaz kelebeğinde sıkıntı yok olsa dalgalanma olur yada stop etme sorunları yaşayabilirdim....bu arada bu sorun soğuklar ile başladı 2 aydır yani ondan önce araç serviste idi cihaza bağlandı sık sık herhangi bir arıza vermedi.

    İsterseniz boğaz kelebeğini tamamen çıkarmadan sadece boğaz kelebeğinin hava hortumunu çıkarıp kelebeğin durumunu dışarıdan bakarak bir kontrol edin.. Aracın Km sini baz alacak olur isek boğaz kelebeğiniz temizlenmeye ihtiyaç duyuyor olabilir. Bu durumda Cihaza da bağlattı iseniz kelebeği kontrol ederek başlamakta yarar olduğunu düşünüyorum.


    teşekkürler cevap için müsait bir zamanda boğaz kelebeğine baktırmakta fayda var sanırım yetkili servisteki ustada hiç dokundurma lpgli araçta normaldir diyor aracın lpg geçmişi uzun değil zaten 1.5 yıldır lpg li araç bunun 6 ayını bende geçirdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    quote:

    Orijinalden alıntı: TA2AWO

    quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    quote:

    Orijinalden alıntı: TA2AWO

    Eğer soğuk çalıştırmada örneğin sabahları hiç sorunsuz çalışıyor vede rölantide bir sorun yoksa,
    Ancak gideceğiniz yere vardınız kontağı kapatıp araçtan indiniz 5-10 Dakika sonrada gelip aracı çalıştırdığınızda (Motor Sıcak iken) yine sorunsuz çalışıyor ancak rölenti düzensiz çalışarak hatta bayağı bir düşüp titreyerek çalışıyorsa ve kendi haline bırakıp gaz vermediğinizde stop ediyorsa geçenlerde yaşadığım sorunun aynısını yaşıyorsunuz.

    Aracı bilgisayara bağladık volan sensörü sinyallerinde tutarsızlık arızası veriyordu.. (Hiç bir yeri kurcalamadan önce bir arıza vermiş mi baktırın)
    Volan sessörü nü değiştirdikten sonra benim bu sorunum gitti.
    Boğaz kelebeğini de söküp temizledik (Yapmışken tam yapalım dedik ) Ancak bu işlemi yapacak isen boğaz kelebeğinin soketini çıkarmadan temizle derim. Aksi taktirde gaz adaptasyonu gerek tire biliyor. Başımdan böyle bir durum geçti seninde bilgin olsun isterim.. Benim aracım 70.000 de henüz, boğaz kelebeğini çıkardığımda neredeyse tertemizdi eğer km çok yüksek değil ise bence boğaz kelebeğine şimdilik dokunmayın.
    Umarım en masrafsız şekilde bu sorundan kurtulursunuz.

    teşekkürler cevap için dün sabah mesela -1 derece idi ben arabaya bindim çalıştırdım rölanti 1100lerde gezindi ilk çalıştırmada bir süre sonra 900devire sabitlendi hareket ettim bende rölantim 850devirin aşağısına hiç düşmüyor ama ışıklara yaklaştım diyelim debriyaja basıyorum rölanti anlık 1300lere çıkıyor sonra debriyaj+fren yaptığımda 900devirde sabitleniyor ..100-110 ile giderkende debriyaja basıp arabayı boşa attım diyelim devir yavaş yavaş düşüyor yani ben debriyaj+fren yapmadan 900 devire inmiyor normalde debriyaja basıldığı an düşmesi gerektiğini düşünüyorum..araç 138binde bu arada ve lpg ve benzin ilede aynısını yaşıyorum...lord planett arkadaşımız o-ring contasından olabilir demişti sanırım boğaz kelebeğinde sıkıntı yok olsa dalgalanma olur yada stop etme sorunları yaşayabilirdim....bu arada bu sorun soğuklar ile başladı 2 aydır yani ondan önce araç serviste idi cihaza bağlandı sık sık herhangi bir arıza vermedi.

    İsterseniz boğaz kelebeğini tamamen çıkarmadan sadece boğaz kelebeğinin hava hortumunu çıkarıp kelebeğin durumunu dışarıdan bakarak bir kontrol edin.. Aracın Km sini baz alacak olur isek boğaz kelebeğiniz temizlenmeye ihtiyaç duyuyor olabilir. Bu durumda Cihaza da bağlattı iseniz kelebeği kontrol ederek başlamakta yarar olduğunu düşünüyorum.


    teşekkürler cevap için müsait bir zamanda boğaz kelebeğine baktırmakta fayda var sanırım yetkili servisteki ustada hiç dokundurma lpgli araçta normaldir diyor aracın lpg geçmişi uzun değil zaten 1.5 yıldır lpg li araç bunun 6 ayını bende geçirdi

    Umarım kısa sürede çözüme ulaşırsınız. Ben teşekkür ederim hoşçakalın.




  • Arkadaşlar Merhaba;
    Daha önce de sormuştum kusuruma bakmayin , benim aracin farlarini yakinca araba ya tekliyor ya da stop ediyor , tekrar çalıştırdığimda duzeliyor ve bunu herzaman yapmiyor , araçta orjinal xenon var .Akü ömrünü tamamladı sayılır akü zayıflığından olabilir mi? .
    tncykctn arkadaşım far rolesinden olabilir demişti , bugün ustayla görüştüm, "bakarız ederiz düzelmezse parana yazık, lagunalar böyle sıkıntılı araç falan filan"dedi canımı sıktı, ne varsa burada var, yardımcı olursaniz sevinirim

    not : geçen sene kış mevsiminde de yapmisti, yaz aylarında duzelmisti, şimdi havalar soğudu tekrar yapmaya başladı, o yüzden aküden olabilir mi diye soruyorum

    2003 laguna 2 2.0 prv manuel vites

    Teşekkürler
    Serdar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MEL10 -- 29 Aralık 2014; 12:52:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEL10

    Arkadaşlar Merhaba;
    Daha önce de sormuştum kusuruma bakmayin , benim aracin farlarini yakinca araba ya tekliyor ya da stop ediyor , tekrar çalıştırdığimda duzeliyor ve bunu herzaman yapmiyor , araçta orjinal xenon var .Akü ömrünü tamamladı sayılır akü zayıflığından olabilir mi? .
    tncykctn arkadaşım far rolesinden olabilir demişti , bugün ustayla görüştüm, "bakarız ederiz düzelmezse parana yazık, lagunalar böyle sıkıntılı araç falan filan"dedi canımı sıktı, ne varsa burada var, yardımcı olursaniz sevinirim

    not : geçen sene kış mevsiminde de yapmisti, yaz aylarında duzelmisti, şimdi havalar soğudu tekrar yapmaya başladı, o yüzden aküden olabilir mi diye soruyorum

    2003 laguna 2 2.0 prv manuel vites

    Teşekkürler
    Serdar

    Özellikle kış aylarında sorunlu aküler kendilerini dahada ön plana çıkarırlar. Bir akünün ortalama ömrü kullanıma bağlı olarak 3 Yıldır. 3 yıldan sonra şarj tutmama ve şarj olurken normalden fazla akım çekme gibi durumları söz konusu olabilir. Bir oto elektrikçiye giderek akünüzün ve şarj sisteminin kontrolünü yaptırmanızda yarar var.
    Lagunları her usta tamir edemiyor maalesef her söylenene bence kulak asmayın.. Kedi uzanamadığı ciğere mındar dermiş.




  • Merhaba,

    Aracım 2006 model Renault Laguna privilege phase 2. Aracımı ikinci el olarak yeni aldım. Aracın ön konsolda yukarı doğru bükülmek suretiyle kalkma görülüyor, ayrıca bütün kapı kollarında soyulmalar mevcut. Garantisi bitmiş olduğunun farkındayım lakin bu problemler D segment olarak görülen Renault un orta üst sınıf bir arabasına yakışmayan kalite problemleridir ve hiçbir surette sürücünün müdahale edip zarar vereceği şeyler değildir. Otomobilin üretim aşamasındaki kalite sorunlarıyla ilgili sorunlardır ve bu konuyla ilgili olarak iyileştirmeler yapılmıştır

    Servise başvurduğumda konuyu Renault ile görüşeceklerini ve bana haber vereceklerini belirttiler. Gelen haberde hiçbir surette ücreti haricinde bir işlem de bulunulmayacağını belirttiler.

    Mevcut kapı kolu soyulmaları megane serisi dahil olmak üzere genel bir hastalıktır, garanti kapsamında işlem yapılması gerekmektedir,daha önceki sahibinin vurdum duymazlığa gelerek servise götürmemesi daha sonra işlem yapılmayacak anlamına gelmemelidir..

    Önden herhangi bir kazasının ve göğüslüğün oynanmadığı anlaşılmasna rağmen ön göğüslüğün şekil değiştirerek yukarıya doğru yamulması da üretim kalitesizliğinden ziyade kullanıcı hatasına verilmesi de sonuçlarından biri..

    Size laguna almayın demiyorum,aksine, alın inanılmaz güzel bir araba lakin arkasında ki markanın (ki bir dönem de çalışmıştım) bakış açısı ve yaklaşımını dikkate alın.

    Asıl sorum konuyla ilgili olarak nasıl bir yol izlemeliyim. Yardımcı olursanız sevinirim ?




  • SACRED REICH S kullanıcısına yanıt
    Oto airbag tamiri yapan bir ustayla sohbet ederken bana "senin lagunanin göğsü koparsa bana getir yapistiririm" demisti ve çok sasirmistim. Malesef lagunalarin göğsünde böyle bi sıkıntı varmış, daha sonra yetkili servise gittiğimde sordum onlar da doğruladı, "yapıştırıliyor ama tutmazsa yenisi takılması lazım dediler " 
    Dediğiniz gibi üst segment bi arabada bunlar olmamalı, olursa da arkasında durmalilar. 
    Oto airbag tamiri yapan bir yere gidin , airbag tarafindan yirtilan göğüsleri tamir edip tekrar taktıkları için yeterli bilgi ve donanımlara sahipler, Bursa ve Balikesir'de Nurbeyza firması yapıyor ,diğer illerde de mutlaka vardır, internetten arastirin. 

    Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 890891892893894
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.