- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Bim'deki hazır pizza SS'li
Bu konudaki kullanıcılar:
 
113
Cevap
2
Favori
19412
Tıklama
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


209 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:28:46 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Nasıldır bu pizza arkadaşlar tavsiye eder misinz?

Şimdi yedim güzelmiş




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aylut -- 31 Ekim 2009; 21:25:35 >
|
_____________________________



Artiz mi? Ne artizi? Artiz ne arar lan bazarda?


 
306 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:36:48 

he
|
_____________________________




111 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:39:07 

quote:

Orijinalden alıntı: eqqkqq

he


|
_____________________________

"Kulağımıza Beşiktaş tınısı üflendiğinden beri çok kader maçına çıkardı bizi hayat. ”ya tamam ya devam” sözlerini daha küçük yaşlarda ezber eder olduk. Mutlak kazanmamız gereken nice maçlarda nefesimizi tutarak izledik son dakikaları hep. Orta alanın, rakip yarı alana bakan diliminden, ceza sahasına yollanan yüksek toplardan medet umduk. Saniyeler içinde, nice ömürlük doldur boşalt hüzünler yaşadık. Doğduğumuzda bağlandık sana… ve doğduğumuzda siyahtı dünyamız… "
...Seviyoruz Komalardayız....

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ekim 2009; 16:39:14 

eskkiden alıyorduk gayet güzel severiz ailecek
|


1270 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:41:46 

güzeldir işde ama midene baya bir oturur pizza demek içinde bin şahit ister bana göre o pizza değil pizza kılığına girmiş italyan işi karışık pide.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tulamistad -- 31 Ekim 2009; 16:42:34 >
|
_____________________________

Arsız, Densiz, İlkesiz, Haddini Bilmez, Bayağı isen, Yanımıza Uğrama!
Küstah, Mürai, Tufeyli, Zevzek, Müptezel, Basmakalıp isen, Kapımızı Çalma!
Palavracı, Korkak, Kalleş, Ahlâksız isen, Eşiğimizi Geçme!
İçtenliksiz, Sevgisiz, Pespaye, Paçoz isen, Evimize Gelme!
Çilehanedir Burası, Hoşgörü Dergâhı Değil!
Ahde Vefa Bilmez, Tövbe Tutmaz isen, Sakın Gelme!
Alev Alatlı Beyaz türkler küstüler


1601 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:42:18 

mükemmel
|
_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


773 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:43:03 

Güzeldir güzel. Şimdiden afiyet olsun. Az daha büyük olsa hiç fena olmazdı aslında ama güzeldir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
|

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ekim 2009; 16:43:10 

çok güzel f/p oranı gayet iyi
|


745 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:49:43 

Ramazanda en yakın dostum oldu sahurda..
Harika biş bekleme..Kenarlarıda sert oluyor..
Ama F/P alanında tek
|
_____________________________


İletişim Fakültesi Reklamcılık

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ekim 2009; 16:52:07 

Arkadaşlar F/p alanında iyi demişsiniz.Overclock yapmayı düşünüyorum..sizce performansta nsıl bi artış sağlarım?
|


773 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:52:47 

Sert falan değil. Pişirmeyi bilmiyorsunuz siz. Ne yazıyorsa paketin üstünde aynısını yapın. Gayet güzel o pizza al eve stok yap ciddiyim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
|


1270 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:54:11 

hocam bu F/P işi tutar haberin olsun yeni bir kasayı yan yatır efsanesi doğabilir hadi hayırlısı
|
_____________________________

Arsız, Densiz, İlkesiz, Haddini Bilmez, Bayağı isen, Yanımıza Uğrama!
Küstah, Mürai, Tufeyli, Zevzek, Müptezel, Basmakalıp isen, Kapımızı Çalma!
Palavracı, Korkak, Kalleş, Ahlâksız isen, Eşiğimizi Geçme!
İçtenliksiz, Sevgisiz, Pespaye, Paçoz isen, Evimize Gelme!
Çilehanedir Burası, Hoşgörü Dergâhı Değil!
Ahde Vefa Bilmez, Tövbe Tutmaz isen, Sakın Gelme!
Alev Alatlı Beyaz türkler küstüler


 
6159 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:56:50 

Yerken organzm oluyorum.
|
_____________________________



98 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:57:11 

f/p gerçekten iyi bu pizzanın yalan yok ama yedigim en güzel hazır pizza İstanbul marka pizzaydı bizim burdaki büyük Tansaş'ta bir ara satılıyordu sonra bi daha bulamadım hiç bi yerde yok artık
|
_____________________________



209 Mesaj
31 Ekim 2009; 16:57:33 

f/p ne arkadaşlar uzak kalmayalım efsanelere
|
_____________________________



Artiz mi? Ne artizi? Artiz ne arar lan bazarda?


47 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:02:59 


quote:

Orijinalden alıntı: Aylut

f/p ne arkadaşlar uzak kalmayalım efsanelere



fiyat / performans
yani verdiğin paraya göre en iyi

ben hiç bimden bişey almadım ben de uğrayacam yakında 20 lira ile(ucuzmuş herşey ondan)

neler alayım?
|
_____________________________



1601 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:10:27 

Tost makinasında pişir süper tat oluyor

Sahurda can dostum 1 tane var evde kıyamıyorum ama malzemesi az gelebilir üstüne sosis falan ekle.
|
_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


209 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:10:52 


quote:

Orijinalden alıntı: Louis.





fiyat / performans
yani verdiğin paraya göre en iyi

ben hiç bimden bişey almadım ben de uğrayacam yakında 20 lira ile(ucuzmuş herşey ondan)

neler alayım?



Konu aç 20 ytl var bim'den ne alsam diye Hisse alabilirsin diyen olacaktır şaşırma
|
_____________________________



Artiz mi? Ne artizi? Artiz ne arar lan bazarda?


773 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:12:02 

Ne bulursan ne ucuz gelirse al herşeyi al 20 çok 5 lira yeter:P
Şaka şaka 20 iyi...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
|


3144 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:14:29 

Fiskobirlik Fındık ezmesi almadan gelme bimden. Bu arada bu bim pizzaları kaç para ve kaçlı satılıyor? Bugün Özdilekten 4lü pizza aldımda F/P karşılaştırması yapayım
|
_____________________________



 
3826 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:17:51 

Az önce iki tanesini seri hareketlerle götürdüm of of of

4 lü pakette, 960 gr, 5.5 tl kendisi. Evde arzum kebabi var, bu pişirici pizzanın sadece üzerini pişiriyor, bildiğiniz harika oldu ya
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ekim 2009; 17:22:31 


quote:

Orijinalden alıntı: A ®h Pozitif

Tost makinasında pişir süper tat oluyor

Sahurda can dostum 1 tane var evde kıyamıyorum ama malzemesi az gelebilir üstüne sosis falan ekle.

1 dilim denemiştim tost makinasında çok güzel olmuştu gerçekten
bu arada o pizzalar çok güzel 6tl miydi neydi içinde 4 tane oluyo her pizza dada 4 dilim 4x4=16 dilim=6tl
|


3144 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:35:25 

Hehe Daha ucuzunu buldum . Kocaeli/Özdilek'te 4'lü Doyum marka dondurulmuş pizza'yı 4.25'e aldım galiba
|
_____________________________



 
520 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:48:06 

çok iyidir f/p olarak 1 numaradır
|
_____________________________



 
20795 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:53:31 

Oy oy oy. Hamburgerinin yanında sevdiğim ikinci üründür. Süper tadı var.
|
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
645 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:55:39 

f/p ürünü ama parana biraz daha kıyarsan high-end dominos pizza ya da pizza hut alabilirsin
|
_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_108947026/tm.htm#


1601 Mesaj
31 Ekim 2009; 17:57:08 


quote:

Orijinalden alıntı: rokobatu

Hehe Daha ucuzunu buldum . Kocaeli/Özdilek'te 4'lü Doyum marka dondurulmuş pizza'yı 4.25'e aldım galiba


sadece ekmek yersin bence


5 lira burda pizza 4 tane var.

Bim
|
_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


874 Mesaj
31 Ekim 2009; 18:19:42 


quote:

Orijinalden alıntı: BaYDoGaN

Yerken organzm oluyorum.


|
_____________________________



209 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:15:30 

Şimdi yedim güzelmiş

Yuva mı markası?
|
_____________________________



Artiz mi? Ne artizi? Artiz ne arar lan bazarda?


209 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:24:40 

SS geldi beyler
|
_____________________________



Artiz mi? Ne artizi? Artiz ne arar lan bazarda?


41 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:26:47 

çok fena bir şey, acayip bir tadı vardır ki, FIFA'nın yanındaki PESTİR.
ahanda tartışmayı alevlendirdim
|
_____________________________


Los Angeles Lakers Fan Club

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ekim 2009; 21:30:30 

Süperdir ailecek neredeyse hergün yeriz ♥ pizza sever aileyiz ♥
|


2305 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:32:26 

Zehirlenme de...
|
_____________________________



 
5703 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:36:51 

Çok güzel. Daima alırım. Hatta bim den aldığım tek ürün bu olsa gerek.
|
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ekim 2009; 21:38:35 

f/p nedir ya ?.
|


3236 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:41:51 

Pizza çatallamı yenir be
Fiyatını ve markasını söylermisin. Afiyet olsun bu arada.

oow kenarda lays paketi gördüm



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |Uqur| -- 31 Ekim 2009; 21:42:33 >
|
_____________________________




1016 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:42:01 

evimiz bime uzak.1 paket alsam ve buzluğa atıp gerektiğinde ısıtıp yesem olur mu acaba?Bozulur mu birkaç günde?
|
_____________________________



3502 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:42:24 


quote:

Orijinalden alıntı: -onur

çok fena bir şey, acayip bir tadı vardır ki, FIFA'nın yanındaki PESTİR.
ahanda tartışmayı alevlendirdim

ama bunu yapma şimdi
|
_____________________________

Slaven Bilić



6101 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:48:15 

korsan mı o pizza?
|
_____________________________

Kapitalizm gölgesini satamadığı ağacı keser.
Tek rakibim kangal.


209 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:50:22 

quote:

Orijinalden alıntı: |Uqur|

Pizza çatallamı yenir be
Fiyatını ve markasını söylermisin. Afiyet olsun bu arada.

oow kenarda lays paketi gördüm



Markası yuva.Şimdilik çatalla yedim normalde pizza hut'a gittiğimde elle yerim

Lays paketi gece biranın yanına 2 tane bira aldım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aylut -- 31 Ekim 2009; 21:51:31 >
|
_____________________________



Artiz mi? Ne artizi? Artiz ne arar lan bazarda?


3144 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:51:57 


quote:

Orijinalden alıntı: SilverQuasar

korsan mı o pizza?


Yok double Crysis
|
_____________________________



160 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:53:56 

süzz görgüsüz
|
_____________________________

Dünyaya gerçek bir dahi geldiğinde onu şu işaretten tanıyabilirsiniz. Tüm ahmaklar ona karşı birleşmişlerdir."

II. Abdülhamid
Ulû Sultân Abd-ül Hamid Han - Gazi

"Tarih değil,hatalar tekerrür ediyor."


 
5703 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:54:36 

Bilgisayar ekranında ne var öyle yeni fark ettim.



|
_____________________________



1601 Mesaj
31 Ekim 2009; 21:57:06 

canım çekti görgüsüz bu saaten sonra yemem kilo yapar.
|
_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ekim 2009; 22:02:59 

5 tl ye 4 tane hemde miss gibi yanınada buz gibi kola of
|


326 Mesaj
31 Ekim 2009; 22:07:54 


quote:

Orijinalden alıntı: ruzgar2442

5 tl ye 4 tane hemde miss gibi yanınada buz gibi kola of


le cola






içilirmi læ o tadı tuzu yok
|
_____________________________




4205 Mesaj
31 Ekim 2009; 22:15:11 

Orjinalmi?
|
_____________________________


"Ben bir Türküm, dinim, cinsim uludur." Duyar duymaz içim titremişti. Şair bu şiiriyle 'Diril Ey Türk!' diye bağırıyor ve bizi uyanmaya çağırıyordu. Bu bağırışı duyduk, bu çağrıya uyduk. Bir arayış, uyanış ve sonunda diriliş başladı. Bir kuru kalabalık değil bir millet olduğumuzu anlamaya başladık. İbrahim Binbaşı doğru söylemiş, yeniden doğuyoruz, canlanıyoruz, diriliyoruz. Türk geri geliyor! Tarih bir millete bir kez dirilme hakkı verir. Yeniden uyursak, oyuna gelirsek, bir daha dirilemeyiz. Biz olmaktan çıkar, kaybolur gideriz. Bu sözümü unutmayın!
Yüzbaşı Kadri Bey
22 Nisan 1915

Dokuz Eylül Üniversitesi-2011



741 Mesaj
31 Ekim 2009; 22:18:28 


quote:

Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

Orjinalmi?

yok crysis
|
_____________________________



1046 Mesaj
31 Ekim 2009; 22:21:49 


quote:

Orijinalden alıntı: BaYDoGaN

Yerken organzm oluyorum.

organzm
organzm nedir la
|
_____________________________



2085 Mesaj