Şimdi Ara

Renault Fluence'ın ilk sürüş izlenimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
13.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkes siteye girmeye uğraşmasın



    Otomobil.com.tr den alıntı.
    Sürüş izlenimi – Test: Renault Fluence
    Beklenen Renault Fluence’ın dünya lansmanı İzmir’de başladı.www.otomobil.com.tr olarak; otomobilin dünyadaki ilk sürüş izlenimini vermekten gurur duyuyoruz.

    Renault’nun yeni kompakt sedan modeli Fluence, bugün İzmir’de başlayan uluslararası basın toplantısı ve test sürüşü organizasyonuyla yollara çıkmış oldu. İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda teslim aldığımız otomobili, 167 kilometrelik bir parkur boyunca, İzmir ve çevresinde kullandık. Oyak Renault’nun Bursa’daki fabrikasında üretilen ve Türkiye’nin en çok satan modellerinden biri olan Megane Sedan’ın yerini alan Renault Fluence, 1 Kasım’dan itibaren bayilerdeki yerini alacak.



    Merakla beklenen Renault Fluence’ın sürüş izlenimini, sadece Türkiye’de değil, dünyada ilk kez yayınlamaktan mutluluk ve gurur duyuyoruz.



    31 Ağustos tarihinde Bursa’da statik olarak tanıtılan ve e-otodergi’nin Eylül sayısında kapak yaptığımız Renault Fluence, 110 milyon Euro’luk bir yatırımın ürünü. İlk etapta 1.6 litrelik 16V 110 HP benzinli ve 1.5 dCi 85 HP ve 105 HP (ikisi de 8V) dizel motor seçeneklerine sahip olan otomobilde, otomatik şanzıman sadece benzinli motorla birlikte satın alınabilecek. Yerini aldığı Megane Sedan’dan daha uzun, daha geniş ve daha yüksek bir karosere sahip olan Fluence, 530 litrelik bagaj hacmiyle göz dolduruyor.



    Renault Fluence, büyüyen boyutları nedeniyle kompakt sedan olmasına karşın D segmenti (orta sınıf) araçlara yakın bir görünüm sunuyor. Ön görünümde Renault’nun Megane ailesinden bariz bir biçimde farklılaştırılmış olan otomobil (zaten bu bilinçli olarak yapıldı. Aracın adındaki Megane ifadesi bile artık yok), arka tasarımda sportiflik ile ağırbaşlılığı birarada sunmayı başarıyor.



    İç mekandaki tasarım ise, birçok özelliğini yeni Megane ailesiyle paylaşıyor. Orta konsolda havalandırma kanalları hariç, ses ve klima sistem kumandaları Megane ailesindeki gibi olan otomobilin gösterge tablosunda, sadece analog göstergelere yer verilmiş. Ergonomi açısından herhangi bir sorunla karşılaşmadığımız Fluence, malzeme ve işçilik kalitesi bakımından da tatminkar. Megane ailesindeki yumuşak dokunma hissi veren ön göğüs, kalite çıtasını yükseltiyor. İşlevsellik konusuna gelince; Fluence’ın kokpitinde yeterli sayıda eşya gözü ve bardaklık mevcut. Görüş açıları da sorunsuz.



    167 kilometrelik testimiz sırasında, 105 HP gücünde 1.5 dCi motorlu Fluence’ı kullandık. Renault’nun uzun yıllardır kullandığı ve kendini ispatlamış bir motor olan bu ünite, gerek sessiz çalışması, gerek yeterli performansı sunması (105 HP güç ve 240 Nm tork), gerekse düşük yakıt tüketimiyle övgüyü hak ediyor. 6 ileri manuel şanzımanla kumanda edilen motorun, hem şehir içinde hem de otobanda, 1280 kg’lik boş ağırlığa sahip Fluence’a yeterli performansı sunduğunu gördük. Otomobilin 0-100 km/s hızlanma süresi 11.4 saniye, maksimum hızı ise 186 km/s. Yakıt tüketimi verileri ise şehir içinde 5.5 lt/100 km, şehir dışında 4.0 lt/100 km ve ortalamada 4.5 lt/100 km. 119 g/km’lik karbondioksit salınımı da övgüyü hak ediyor.



    Konfora yönelik geliştirilmiş olan süspansiyon sistemine sahip olan Fluence, hem önde hem de arkada oturanları rahat ettiriyor. Çok zorlanmadığı sürece yeterli yol tutuşu sunan otomobilin hem ön hem de arka koltuk sıralarındaki diz ve omuz mesafeleri başarılı. Fluence, baş mesafesi konusunda ise daha cimri.



    Renault’nun diğer modellerinden de tanıdığımız direksiyon simidi, görevini başarıyla yerine getiriyor. Vites geçişleri son derece net olan otomobilin direksiyonun tepkileri de yeterli düzeyde. Otomobilin dönüş çapı ise 11.1 metre.



    Şuna hiç şüphe yok ki, Renault Fluence, yerini aldığı Megane Sedan gibi Türkiye’nin en çok satan otomobillerinden biri olacak. Genel anlamda hiçbir bariz negatif özelliği bulunmayan otomobilin, özellikle Türk tüketicisinin beklentileri göz önüne alındığında başarısız olması için bir neden yok.



    Ama elbette Renault Fluence’ın satış fiyatları henüz belli olmadı. Size bu haberi olay yerinden veriyoruz ve 1-2 saat kadar sonra, fiyatları basın toplantısında öğrendiğimizde size ilk haber veren yine biz olacağız. Ama kesin olan şu ki, satış adetleri konusunda bu kadar iddialı olan bir otomobilin fiyatı da son derece rekabetçi olacaktır.



    Öte yandan, Renault Fluence’ın daha ayrıntılı ve daha çok fotoğraflı ilk sürüş yazısını, 3 Kasım’da yayınlayacağımız,www.e-otodergi.com adresinden ücretsiz olarak indirilen aylık otomobil dergimiz olan e-otodergi’nin Kasım 2009 tarihli 17’nci sayısında okuyabileceksiniz.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851

    Herkes siteye girmeye uğraşmasın



    Otomobil.com.tr den alıntı.
    Sürüş izlenimi – Test: Renault Fluence
    Beklenen Renault Fluence’ın dünya lansmanı İzmir’de başladı.www.otomobil.com.tr olarak; otomobilin dünyadaki ilk sürüş izlenimini vermekten gurur duyuyoruz.

    Renault’nun yeni kompakt sedan modeli Fluence, bugün İzmir’de başlayan uluslararası basın toplantısı ve test sürüşü organizasyonuyla yollara çıkmış oldu. İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda teslim aldığımız otomobili, 167 kilometrelik bir parkur boyunca, İzmir ve çevresinde kullandık. Oyak Renault’nun Bursa’daki fabrikasında üretilen ve Türkiye’nin en çok satan modellerinden biri olan Megane Sedan’ın yerini alan Renault Fluence, 1 Kasım’dan itibaren bayilerdeki yerini alacak.



    Merakla beklenen Renault Fluence’ın sürüş izlenimini, sadece Türkiye’de değil, dünyada ilk kez yayınlamaktan mutluluk ve gurur duyuyoruz.



    31 Ağustos tarihinde Bursa’da statik olarak tanıtılan ve e-otodergi’nin Eylül sayısında kapak yaptığımız Renault Fluence, 110 milyon Euro’luk bir yatırımın ürünü. İlk etapta 1.6 litrelik 16V 110 HP benzinli ve 1.5 dCi 85 HP ve 105 HP (ikisi de 8V) dizel motor seçeneklerine sahip olan otomobilde, otomatik şanzıman sadece benzinli motorla birlikte satın alınabilecek. Yerini aldığı Megane Sedan’dan daha uzun, daha geniş ve daha yüksek bir karosere sahip olan Fluence, 530 litrelik bagaj hacmiyle göz dolduruyor.



    Renault Fluence, büyüyen boyutları nedeniyle kompakt sedan olmasına karşın D segmenti (orta sınıf) araçlara yakın bir görünüm sunuyor. Ön görünümde Renault’nun Megane ailesinden bariz bir biçimde farklılaştırılmış olan otomobil (zaten bu bilinçli olarak yapıldı. Aracın adındaki Megane ifadesi bile artık yok), arka tasarımda sportiflik ile ağırbaşlılığı birarada sunmayı başarıyor.



    İç mekandaki tasarım ise, birçok özelliğini yeni Megane ailesiyle paylaşıyor. Orta konsolda havalandırma kanalları hariç, ses ve klima sistem kumandaları Megane ailesindeki gibi olan otomobilin gösterge tablosunda, sadece analog göstergelere yer verilmiş. Ergonomi açısından herhangi bir sorunla karşılaşmadığımız Fluence, malzeme ve işçilik kalitesi bakımından da tatminkar. Megane ailesindeki yumuşak dokunma hissi veren ön göğüs, kalite çıtasını yükseltiyor. İşlevsellik konusuna gelince; Fluence’ın kokpitinde yeterli sayıda eşya gözü ve bardaklık mevcut. Görüş açıları da sorunsuz.



    167 kilometrelik testimiz sırasında, 105 HP gücünde 1.5 dCi motorlu Fluence’ı kullandık. Renault’nun uzun yıllardır kullandığı ve kendini ispatlamış bir motor olan bu ünite, gerek sessiz çalışması, gerek yeterli performansı sunması (105 HP güç ve 240 Nm tork), gerekse düşük yakıt tüketimiyle övgüyü hak ediyor. 6 ileri manuel şanzımanla kumanda edilen motorun, hem şehir içinde hem de otobanda, 1280 kg’lik boş ağırlığa sahip Fluence’a yeterli performansı sunduğunu gördük. Otomobilin 0-100 km/s hızlanma süresi 11.4 saniye, maksimum hızı ise 186 km/s. Yakıt tüketimi verileri ise şehir içinde 5.5 lt/100 km, şehir dışında 4.0 lt/100 km ve ortalamada 4.5 lt/100 km. 119 g/km’lik karbondioksit salınımı da övgüyü hak ediyor.



    Konfora yönelik geliştirilmiş olan süspansiyon sistemine sahip olan Fluence, hem önde hem de arkada oturanları rahat ettiriyor. Çok zorlanmadığı sürece yeterli yol tutuşu sunan otomobilin hem ön hem de arka koltuk sıralarındaki diz ve omuz mesafeleri başarılı. Fluence, baş mesafesi konusunda ise daha cimri.



    Renault’nun diğer modellerinden de tanıdığımız direksiyon simidi, görevini başarıyla yerine getiriyor. Vites geçişleri son derece net olan otomobilin direksiyonun tepkileri de yeterli düzeyde. Otomobilin dönüş çapı ise 11.1 metre.



    Şuna hiç şüphe yok ki, Renault Fluence, yerini aldığı Megane Sedan gibi Türkiye’nin en çok satan otomobillerinden biri olacak. Genel anlamda hiçbir bariz negatif özelliği bulunmayan otomobilin, özellikle Türk tüketicisinin beklentileri göz önüne alındığında başarısız olması için bir neden yok.



    Ama elbette Renault Fluence’ın satış fiyatları henüz belli olmadı. Size bu haberi olay yerinden veriyoruz ve 1-2 saat kadar sonra, fiyatları basın toplantısında öğrendiğimizde size ilk haber veren yine biz olacağız. Ama kesin olan şu ki, satış adetleri konusunda bu kadar iddialı olan bir otomobilin fiyatı da son derece rekabetçi olacaktır.



    Öte yandan, Renault Fluence’ın daha ayrıntılı ve daha çok fotoğraflı ilk sürüş yazısını, 3 Kasım’da yayınlayacağımız,www.e-otodergi.com adresinden ücretsiz olarak indirilen aylık otomobil dergimiz olan e-otodergi’nin Kasım 2009 tarihli 17’nci sayısında okuyabileceksiniz.




    Ön tarafı çok tipsiz geldi bana.




  • Tipten kaybediyor bu araç ama yinede çok satar.
  • hatchback inden daha çok donanım seçenegi var galiba bu aracın. fiyatları nasıl olacak bakalım. birde dizelinde otomatik yokmuş. ne saçma iştir bu arkadaş. fiesta falan da öle.. nedir bu dizele otomatik getirmeme olayı veya direk fabrika çıkış üretilmeme amacı? bu aracın benzinlisinden cok dizeli gidecek tr de ve otomatigi yok öle mi? ne saçma iş...
  • Bencede tipi hoş değil.Ama meganın yerini alıyorsa banada satar gibi geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vagabondm

    hatchback inden daha çok donanım seçenegi var galiba bu aracın. fiyatları nasıl olacak bakalım. birde dizelinde otomatik yokmuş. ne saçma iştir bu arkadaş. fiesta falan da öle.. nedir bu dizele otomatik getirmeme olayı veya direk fabrika çıkış üretilmeme amacı? bu aracın benzinlisinden cok dizeli gidecek tr de ve otomatigi yok öle mi? ne saçma iş...
    Ön panjur kötü olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Ön panjur kötü olmuş.

    Alıntıları Göster
    ön tarafın tasarımı çok kötü pazar durumuna göre 1 sene içinde face lift olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Ön panjur kötü olmuş.

    Alıntıları Göster
    Dizelde otomatik yoksa ben ilgilenmem. 15 yıldır otomatik kullana kullana düz kullanmasını unuttum. Bir de bu yaştan sonra niye hammallık yapayim ki!. Ayrıca benzinlideki otomatik de ninemin kızlık zamanından kalma 4 ileri yine herhalde.. Kısacası Rönoya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    Dizelde otomatik yoksa ben ilgilenmem. 15 yıldır otomatik kullana kullana düz kullanmasını unuttum. Bir de bu yaştan sonra niye hammallık yapayim ki!. Ayrıca benzinlideki otomatik de ninemin kızlık zamanından kalma 4 ileri yine herhalde.. Kısacası Rönoya

    Alıntıları Göster
    http://www.otomobil.com.tr/detay.asp?bolum=1078&baslik=S%C3%BCr%C3%BC%C5%9F-izlenimi-%E2%80%93-Test:-Renault-Fluence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vagabondm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    http://www.otomobil.com.tr/detay.asp?bolum=1078&baslik=S%C3%BCr%C3%BC%C5%9F-izlenimi-%E2%80%93-Test:-Renault-Fluence



    yukarda da var bunun sebebi nedir

    Alıntıları Göster
    Araç resmen tip yoksunu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vagabondm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    http://www.otomobil.com.tr/detay.asp?bolum=1078&baslik=S%C3%BCr%C3%BC%C5%9F-izlenimi-%E2%80%93-Test:-Renault-Fluence



    yukarda da var bunun sebebi nedir

    Alıntıları Göster
    Tipi foul bence de ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vagabondm


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    http://www.otomobil.com.tr/detay.asp?bolum=1078&baslik=S%C3%BCr%C3%BC%C5%9F-izlenimi-%E2%80%93-Test:-Renault-Fluence



    yukarda da var bunun sebebi nedir


    Vardır bir sebebi elbet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orijinalden alıntı: vagabondm


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    http://www.otomobil.com.tr/detay.asp?bolum=1078&baslik=S%C3%BCr%C3%BC%C5%9F-izlenimi-%E2%80%93-Test:-Renault-Fluence



    yukarda da var bunun sebebi nedir


    Vardır bir sebebi elbet

    Alıntıları Göster
    dizelde niye otomatik yokki ön panjurda berbat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    dizelde niye otomatik yokki ön panjurda berbat

    Alıntıları Göster
    Acaip şekilsiz araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    Acaip şekilsiz araç

    Alıntıları Göster
    resimde kötü cikmiş showroomda cok hoştu resme aldanmayin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    Acaip şekilsiz araç

    Alıntıları Göster
    Bursa oto show 'da inceleme fırsatı buldum biraz ama tipi hoşuma gitmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    dizelde niye otomatik yokki ön panjurda berbat

    Alıntıları Göster
    Hatchback modeli de ilk bakista guzel gelmemisti gozume fakat araci devamli gore gore gozume guzel gelmeye basladi.. Megane'i tercih edenlerin hepsi olmasa da cogu bu araci tercih etmeye devam edecekler diye dusunuyorum.. Renault bizim halkimiza guzel hitap ediyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuberk

    Hatchback modeli de ilk bakista guzel gelmemisti gozume fakat araci devamli gore gore gozume guzel gelmeye basladi.. Megane'i tercih edenlerin hepsi olmasa da cogu bu araci tercih etmeye devam edecekler diye dusunuyorum.. Renault bizim halkimiza guzel hitap ediyor..

    Alıntıları Göster
    bizim millet pek almaz bunu gibi geliyor.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.