- x
Ankara / Ayrancı Anadolu Lisesi adres
14 Cevap7019 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


97 Mesaj
25 Ekim 2009; 23:43:25 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Nerden gidilir ?
Nasıl gidilir? Yardımcı olurmusunuz


_____________________________



 
350 Mesaj
25 Ekim 2009; 23:55:18 

Okul Hoşdere caddesi No:139 da.
Güvenparkdan kalkan Çankaya,Oran dolmuşları önünden geçer


_____________________________



358 Mesaj
25 Ekim 2009; 23:57:26 

okulum.tahsilli doğru söylemiş.eski anadolu güzel sanatlar lisesi. 185 güvenparktaki dolmuşlara ek olarak atatürk bulvarı üzerinden kalkan 185 numaralı otobüste önünden geçmekte.


_____________________________



2549 Mesaj
25 Ekim 2009; 23:58:52 

Aynen hoşdere'ye hangi dolmuş gider diye sorarsan duraklarda en boşuna yollarlar seni. Oyak dolmuşları - yıldız - oran dolmuşları hep hoşdereden geçer. Yani hangisine binersen bin inebilirsin orda.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FirstClass -- 26 Ekim 2009; 0:00:35 >


_____________________________

`


358 Mesaj
25 Ekim 2009; 23:59:33 

ayrancıda oturan ne çok kişi varmış (:


_____________________________



3305 Mesaj
26 Ekim 2009; 0:04:14 

aşağı ayrancımı yukarı ayrancımı


_____________________________

Slaven Bilić



358 Mesaj
26 Ekim 2009; 0:06:06 

ikiside aynı yer ya :D


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Ekim 2009; 0:08:52 

ben ayranci anadolu lisesi diye bir sey bilmiyorum

benim bildigim haci omer tarman anadolu lisesi var, anadolu guzel sanatlar lisesi var, bir de ayranci lisesi var aradigin yer tam olarak neresi ?


358 Mesaj
26 Ekim 2009; 0:09:26 

hocam güzel sanatlar lisesi gitti artık orda ayrancı anadolu lisesi var.


_____________________________



1996 Mesaj
26 Ekim 2009; 0:41:59 

dikmen caddesinden giden dolmuşlara da binebilirsin. dikmen vadisinin hemen altında bir benzinlikçi var, orada inebilirsin. polisevi'nin hemen altında. aynı şekilde hoşdere dolmuşuna binebilirsin, oran dolmuşu hoşdere caddesinden geçiyor.

çarşamba pazarına da yakındır diyeceğim ama orası da pazar değil artık. ayrancı ticaretin dibinde okul. unutmadan, ayrancı lisesi ve ayrancı anadolu lisesi aynı bahçededir, birini buldun mu tamamdır.

edit:


quote:

Orijinalden alıntı: Lhunardaien

hocam güzel sanatlar lisesi gitti artık orda ayrancı anadolu lisesi var.

güzen sanatlar hoşdere'deydi, hacı ömer tarman'ın üstünde. bayadır gitmediğimden değişmiş mi bilmiyorum. değiştiyse hoşdere'nin tepesinde. atakule ve hacı ömer tarman'ın ortası gibi bir şey.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Silence. -- 26 Ekim 2009; 0:44:46 >


_____________________________



 
551 Mesaj
26 Ekim 2009; 0:46:27 


quote:

Orijinalden alıntı: oreilly

ben ayranci anadolu lisesi diye bir sey bilmiyorum

benim bildigim haci omer tarman anadolu lisesi var, anadolu guzel sanatlar lisesi var, bir de ayranci lisesi var aradigin yer tam olarak neresi ?


eski okulum


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Ekim 2009; 0:55:00 


quote:

Orijinalden alıntı: Lhunardaien

hocam güzel sanatlar lisesi gitti artık orda ayrancı anadolu lisesi var.

haaaaaa tamam kusura bakmayin

ankara ya memleketime gitmiyeli baya uzun zaman olduda


 
0 Mesaj
26 Ekim 2009; 2:38:23 


quote:

Orijinalden alıntı: oreilly



haaaaaa tamam kusura bakmayin

ankara ya memleketime gitmiyeli baya uzun zaman olduda


daha bu sene değişti


_____________________________



97 Mesaj
26 Ekim 2009; 10:06:02 

quote:

Orijinalden alıntı: Lhunardaien

okulum.tahsilli doğru söylemiş.eski anadolu güzel sanatlar lisesi. 185 güvenparktaki dolmuşlara ek olarak atatürk bulvarı üzerinden kalkan 185 numaralı otobüste önünden geçmekte.

Peki Güvenparka nasıl gidebilirim ya da Atatürk Bulvarına ?
Batıkentten gidicem.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anchovy53 -- 26 Ekim 2009; 10:08:02 >


_____________________________



1996 Mesaj
26 Ekim 2009; 11:39:18 


quote:

Orijinalden alıntı: Anchovy53


Peki Güvenparka nasıl gidebilirim ya da Atatürk Bulvarına ?
Batıkentten gidicem.

Kızılay'ın en bilindik yeridir ora, kızılay da zaten merkezidir ankara'nın ve her otobüs veya dolmuş oraya gider. atatürk bulvarı zaten güvenpark'ın dibi.

batıkent'ten gideceksen, metroyla git, zaten son durak. 20 - 25 dakika sürer.


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Ankara / Ayrancı Anadolu Lisesi adres
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.313