Şimdi Ara

Ankara Hız Sınırı Yükseltilmek Zorunda Kalındı. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
130
Cevap
0
Favori
8.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: süpürman


    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    @set
    yaya konusunda haklısın, fakat özellikle konya yolunu çok iyi bilen biri olarak şunu söyleyebilirim ki o yollarda aklı başında bir yayanın yolun ortasından karşıdan karşıya geçmesi zaten ölmek istemesi demek.
    tek tarafı 4 şerit yani 3.15*4=12.60mt çift yönlü olarak düşününde 25mt anayol geçmek demek. şahsen ben çevik bir insanım(özellikle bir bayana vs. göre) fakat ben o yolda karşıdan karşıya geçmeye cesaret edemem.

    mecbur geçeceksin çünkü çoğu yolda mesela eski istanbul yolu yenimahalleden çiftlik kavşağına kadar üst geçit yok varda yok kamyon çarpmış köprü modern sanat eseri gibi yamuk yumuk şimdi köprülü kavşaklar yapıldı trafikde hiç durmadan akıyor ankarada yaya olmak çok zor.



    peki demek istediğiniz tam olarak nedir arkadaşlar? yayalar da yoldan karşıya geçecek diye hız sınırını 50 mi yapalım. hız sınırı 50 olursa ve herkse 50 ile giderse, bu yollar yayaların karşıya geçişleri için daha mı güvenli? yoksa yayalarda karşıya geçecek diye yolları böyle 4-5 şerit yapmayalım mı? yani yollar iyileşmesin mi, herkes daha da yavaş gitsin ve yayalar karşıya geçebilsin diye tek şeride mi düşürelim yolları? yoksa adım başı yaya geçidi mi yapılsın kimse biraz yürümesin diye? iyi de belediye onu da denedi ama, yapılmak için başlanıp yarım bırakılan kaç tane yaya üst geçidi var bu yollarda bir sayın bakalım. peki niye yarım kaldı bu geçitler? çünkü yaya geçidi yapılmak için çivinin çakıldığı gün muhalifler tarafında dava açıldı ve hepsinin yürütmesi durduruldu. öylece çürümek zorundalar şimdi. hemen gimat kavşağını carrefour yönüne geçince makromarket binasının önünde bir üst geçit var yarım kalan. bir tane de az ilersinde acitynin önünde var. Allah'tan acity'nin önündeki bitirilmiş ama aynen dediğiniz gibi biraz gerisinde insanlar daha fazla yürümesin diye inşaası başlamış ve yarım kalmış o makromarket önündeki yaya geçidi, kimin neresine battı da, mahkemeye verilip inşaası durduruldu onun?

    yani bu memlekette, yol yapsanız kabahat, yapmasanız kabahat, hız sınırını düşürseniz kabahat, yükseltseniz kabahat, yaya geçidi olsa dert, olmasa ayrı bir dert, traik rahatlasın diye alt-üst geçit yaparsınız beğenmezler, yapmazsınız, "nedir bu trafik sorunu" derler.

    herkes bir sorun çıkarıyor da çözümden bahseden yok. bırakın çözüm sunmayı, bulunana çözümlere takoz koymak için çırpınan onlarcası kapıda sıra bekliyor. ne olacak şimdi bu memleketin hali?

    sadece şunu yazıyorum akkörüde oturuyorum belki bilirsiniz istanbul yolu üzerinde bir yol genişletme çalışması oldu neyse iyide oldu o ayrı ama mevcut beton köprü yıkıldı ve yolun trafiğe açılmasına rağmen yapılmadı bu arada 2 insan yoldan geçerken hayatını kaybetti mahallelide iyice isyan etti tabiki istanbul yolunu trafiğe kapadı yerel medyadada yer aldı bu olay. Köprünün yapılmama gerekcesi ise belediyenin yüklenici firmeya izin vermemesi gibi bir olay tam hatırlamyorum. şimdi otobüse binmek isteyen bir vatandaş ya yenimahalle köprüsüne dolanacak yada metro istasyonundan dolanacak nereden baksan git gel 30-40 dk yol sence 20-30 metre bir yolu geçmek için üşenmekde haklımıyız. iki insan boşunamı öldü. istediğin kadar yaya geçidi koy millet kural tanımıyorki kırmızı ışığı iplemeyen yoldaki 3-5 çizgiyi hayatda iplemez insan öldü ile kalır.

    Valla onu bunu bilmem modern ülkelerde trafik yayalara göre tasarlanır hangi gelişmiş ülkeye gidersen git bu böyledir ama biz 3. dünya ülkesi olduğumuz için trafiği tıkanan veya tıkanmak üzere olan yolları açma çözümlerine göre tasarladığımız için sorun buradan kaynaklanıyor. şimdi ne olacak ölen 2 vatandaşın

    @suicide
    en yakın üst geçitden geçip istediğn noktaya gelmek için bağzı noktalarda dolmuşa binsen yeri abartmıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]

    Yahu madem 50 hız sınırı koyacaktınız, neden kaç şeritli otoban gibi dümdüz yol yaptınız?

    Sorunun cevabı burada

    Tereyağı gibi yolda , üsgeçitlerin bol olduğu Ankara ana giri yollarında limit kesinlikle 80 veya 90 olması lazım.

    Beb bugün geçtim eskişehir yolundan ve kameralarda 70 e zor düştüm. 80 veya 90 olması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz1

    quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]

    Yahu madem 50 hız sınırı koyacaktınız, neden kaç şeritli otoban gibi dümdüz yol yaptınız?

    Sorunun cevabı burada

    Tereyağı gibi yolda , üsgeçitlerin bol olduğu Ankara ana giri yollarında limit kesinlikle 80 veya 90 olması lazım.

    Beb bugün geçtim eskişehir yolundan ve kameralarda 70 e zor düştüm. 80 veya 90 olması lazım.

    Alıntıları Göster
    E o zamanda birisi çıkar der hayır 80-90 yetmez en az 120 olmalıdır...

    O zaman ne yapacağız?...

    Yol kaymak gibi ya...

    O yüzden yani...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    BU KONUYA ANKARA DIŞINDA OTURANLAR MANTIKLI YORUM YAPSIN BİR ZAHMET!

    Eskişehir, Konya yolu nasıl bir yol biliyor musunuz?

    İzmir'de sahil yolunda 70 yeşil dalga var. Yol, virajdan yaya geçidinden kırmızı ışıktan geçilmiyor bile. O yola 70 hız sınırı koyuyorsan eskişehir yoluna 50 KO-YA-MAZ-SIN!




    Onlar da viraj mı?Keskin değil ki,oraya 120 ile de girerim,gayet de rahat çıkarım.

    Ayrıca kırmızı dalga olayında yaya geçidinin önemi yok.Kırmızı yandığında millet duruyor zaten.Yayalar da yeşil yanınca yola atlamayıp bir zahmet baksınlar yola,araba duracak mı diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    BU KONUYA ANKARA DIŞINDA OTURANLAR MANTIKLI YORUM YAPSIN BİR ZAHMET!

    Eskişehir, Konya yolu nasıl bir yol biliyor musunuz?

    İzmir'de sahil yolunda 70 yeşil dalga var. Yol, virajdan yaya geçidinden kırmızı ışıktan geçilmiyor bile. O yola 70 hız sınırı koyuyorsan eskişehir yoluna 50 KO-YA-MAZ-SIN!




    Onlar da viraj mı?Keskin değil ki,oraya 120 ile de girerim,gayet de rahat çıkarım.

    Ayrıca kırmızı dalga olayında yaya geçidinin önemi yok.Kırmızı yandığında millet duruyor zaten.Yayalar da yeşil yanınca yola atlamayıp bir zahmet baksınlar yola,araba duracak mı diye.



    neye göre yorum yapıyorsun tam olarak?

    izmirdesin sanırım. izmirde sahil yolunda adım başı kırmızı ışık var. alt üst geçit çok az yayalar yaya geçidini kullanıyor. yola ara caddelerden sokaklardan çıkışlar dönüşler var. işin özeti sahil yolu daha çok işle bir bulvar gibi.


    ankarada eskişehir konya istanbul yolunu biliyor musun?
    bu yollar neredeyse dümdüz. yaya geçidi yok! trafik ışığı yok! doğru düzgün viraj bile yok!
    4 şeritli yol.

    izmirdeki o yola 70 deniyorsa ankaradaki yollara 50 denemez malesef




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    E o zamanda birisi çıkar der hayır 80-90 yetmez en az 120 olmalıdır...

    O zaman ne yapacağız?...

    Yol kaymak gibi ya...

    O yüzden yani...


    Ankaradaki ana arterler şehirler arası yol statüsünde olacağı için ve şehirler arası duble yolların hız sınırı 110 KM/Sye çıkarılacağı için 110 KM ye kadar bir sakınca görmüyorum , görüş alışverişi yapmak yerine kendi kalıp görüşlerinizi ve hız felakettir felsefesini referans edinmiş ona göre yorumları tekrar edip duruyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 09nanometer -- 17 Ekim 2009; 3:36:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09nanometer

    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    E o zamanda birisi çıkar der hayır 80-90 yetmez en az 120 olmalıdır...

    O zaman ne yapacağız?...

    Yol kaymak gibi ya...

    O yüzden yani...


    Ankaradaki ana arterler şehirler arası yol statüsünde olacağı için ve şehirler arası duble yolların hız sınırı 110 KM/Sye çıkarılacağı için 110 KM ye kadar bir sakınca görmüyorum , görüş alışverişi yapmak yerine kendi kalıp görüşlerinizi ve hız felakettir felsefesini referans edinmiş ona göre yorumları tekrar edip duruyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    110 mu? başka arttıran yokmu 140 -160 nufus planlamasına katkısı şüpsesiz olacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winchester

    110 mu? başka arttıran yokmu 140 -160 nufus planlamasına katkısı şüpsesiz olacaktır

    Alıntıları Göster
    50km nedir,otomatik arabayı D ye alınca gaza basmadan 50ye çıkıyor zaten saçmalamayın arkadaşlar,ben hergün o yolun gelişini gidşini kullanmak zorundayım.Günde 100km yol yapıyorum 50kmyle gitmek akıl mantık işi değil 70 belki bi ihtimal,polise sorduğumda o yolda radar cezalarını kameraların kurulduğu güne kadar 90ı geçenlere kestiklerini söylemişti,50km olayına kendileri de şaşkın.ön plakamı söktüm ön cama da film yaptırdım artık öyle gidip geliyorum.50km ye inenler de dikkatli olsunlar ezilmesinler otobüs kamyon altında. Başka bi mevzu da kameralardan önce hacettepe köprüsünün altına ters yönde ilerleyen radar koyuyorlar lazın biri çarpacak görecekler radara nasıl girilir.

    Ankara trafiği istanbul trafiğini geçiyor demedim mi ibrahim.Saat7de istanbul yolunun,anadolu bulvarının,eskişehir yolunun,konya yolunun ve bunların bağlantılarının trafiğini görmeden yorum yapmayın.Sağdan soldan zıplayanlar,trafik ışıkları,kalabalık,yeni araçlar derken iş çığrından çıktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BF033

    50km nedir,otomatik arabayı D ye alınca gaza basmadan 50ye çıkıyor zaten saçmalamayın arkadaşlar,ben hergün o yolun gelişini gidşini kullanmak zorundayım.Günde 100km yol yapıyorum 50kmyle gitmek akıl mantık işi değil 70 belki bi ihtimal,polise sorduğumda o yolda radar cezalarını kameraların kurulduğu güne kadar 90ı geçenlere kestiklerini söylemişti,50km olayına kendileri de şaşkın.ön plakamı söktüm ön cama da film yaptırdım artık öyle gidip geliyorum.50km ye inenler de dikkatli olsunlar ezilmesinler otobüs kamyon altında. Başka bi mevzu da kameralardan önce hacettepe köprüsünün altına ters yönde ilerleyen radar koyuyorlar lazın biri çarpacak görecekler radara nasıl girilir.

    Ankara trafiği istanbul trafiğini geçiyor demedim mi ibrahim.Saat7de istanbul yolunun,anadolu bulvarının,eskişehir yolunun,konya yolunun ve bunların bağlantılarının trafiğini görmeden yorum yapmayın.Sağdan soldan zıplayanlar,trafik ışıkları,kalabalık,yeni araçlar derken iş çığrından çıktı.

    Alıntıları Göster
    Garibime giden bir konu da 4 şeritli Eskişehir yolunda hız sınırı tabelası 50Km yazılı ama Yaşamkentten İstanbul exspress yoluna çıkarken tek şeritli bağlantı yolu 70Km. yazılı. Çıkıp express yolda 120 ile gidiyoruz sonra optimum kavşağından sincan-Etimesgut 4 şeritli yoluna inerken tek şeritli bağlantı yolu yine 70Km. Bağlantı yolundan Optimum'a inip Sincan-Ankara hattı 4 er şeritli yol çift taraflı 50Km. sınırlama. Böyle aptalca bir şey olamaz yaa.

    Sonuçta tek şeritli bağlantıdan 70 Km. ile gidip bağlandığınız 4 şeritli yolda 50Km. ye düşeceksiniz. İnsanın bu kuralı koyması için sapık olması lazım.
    Şimdi bazı sivriler " O yanlış olmuş 4 şeritli yol 50m. ise tek şeritli bağlantı yolu 15 Km. olmalı diyebilirler".



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calculus -- 17 Ekim 2009; 10:35:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calculus

    Garibime giden bir konu da 4 şeritli Eskişehir yolunda hız sınırı tabelası 50Km yazılı ama Yaşamkentten İstanbul exspress yoluna çıkarken tek şeritli bağlantı yolu 70Km. yazılı. Çıkıp express yolda 120 ile gidiyoruz sonra optimum kavşağından sincan-Etimesgut 4 şeritli yoluna inerken tek şeritli bağlantı yolu yine 70Km. Bağlantı yolundan Optimum'a inip Sincan-Ankara hattı 4 er şeritli yol çift taraflı 50Km. sınırlama. Böyle aptalca bir şey olamaz yaa.

    Sonuçta tek şeritli bağlantıdan 70 Km. ile gidip bağlandığınız 4 şeritli yolda 50Km. ye düşeceksiniz. İnsanın bu kuralı koyması için sapık olması lazım.
    Şimdi bazı sivriler " O yanlış olmuş 4 şeritli yol 50m. ise tek şeritli bağlantı yolu 15 Km. olmalı diyebilirler".

    Alıntıları Göster
    Artık bir çare bulalım kimse bilmiyor mu nasıl sıyrılabilineceğini ? İstanbul yolunda 70 bile kurtarmıyor geçen gün Toki konutlarından ivedik köprüsü yönünde ilerlerken en sağ şeride geçip hızımı 55-60 a düşürdüm , arkadan gelen TIRın altında ezilmemek için sürekli düşük vites ayağım tetikte beklemek zorunda kaldım.

    Böyle bir uygulamayı büyük çoğunluk istemiyor , kırmızı ışık kameraları tamam ama istanbul yolunda 70 le gitmek çok zor oluyor , asgari 90 olmazsa uyulabilir bir kural olmamış olur , artık yasağı delmek için yöntem arıyorum fakat gözüm kesmiyor her yöntemi . Eğer hız için plaka kayıtları ön plakadan alınıyorsa ona göre bir çözüm bulalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: süpürman

    110 mu? başka arttıran yokmu 140 -160 nufus planlamasına katkısı şüpsesiz olacaktır



    140 la gitsem bile herkesin gitmesini talep edemem , yolun kaldıracağı hız 110 dur , Şahinler Doğanlar bile fazla şerit değiştirmezse 110 la güvenle ilerleyebilir.

    Düşüncelerinizi kilitlemişsiniz , sadece kafanıza göre yorum yazıyorsunuz , herkes uyuşuk sürüş yapmak zorunda değil , hız her zaman felaket değildir , yüksek hız yanlış yerde yanlış zamanda felakettir , çok daha gelişmiş bir sistem olsa ve yağmurda hız sınırı 70 e düşse , Led ekranlarla sürekli yolun hız sınırı değiştirilerek yansıtılsa çok daha mantıklı olur.

    Buzda da , karda da , yağmurda da , normal halinde de 70 km dayatması çok saçma bence , buzlanma tehlikesi olan günlerde 60 a çekilip , güllük gülistanlık havalarda 110 a geri alınabilir ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09nanometer

    quote:

    Orijinalden alıntı: süpürman

    110 mu? başka arttıran yokmu 140 -160 nufus planlamasına katkısı şüpsesiz olacaktır



    140 la gitsem bile herkesin gitmesini talep edemem , yolun kaldıracağı hız 110 dur , Şahinler Doğanlar bile fazla şerit değiştirmezse 110 la güvenle ilerleyebilir.

    Düşüncelerinizi kilitlemişsiniz , sadece kafanıza göre yorum yazıyorsunuz , herkes uyuşuk sürüş yapmak zorunda değil , hız her zaman felaket değildir , yüksek hız yanlış yerde yanlış zamanda felakettir , çok daha gelişmiş bir sistem olsa ve yağmurda hız sınırı 70 e düşse , Led ekranlarla sürekli yolun hız sınırı değiştirilerek yansıtılsa çok daha mantıklı olur.

    Buzda da , karda da , yağmurda da , normal halinde de 70 km dayatması çok saçma bence , buzlanma tehlikesi olan günlerde 60 a çekilip , güllük gülistanlık havalarda 110 a geri alınabilir ...

    Alıntıları Göster
    ankara dışındaki arkadaşlarımızın anlam vermemesi normaldir ama bunun nedenide o yolların durumunu bilmemeleri
    kısaca özetlemek grekirse arkadaşlara; konya/samsun yolu, eskişehir yolu, istanbul yolu, esanboğa/cubuk yolu ki bunların hepsi ana arterler ve otobandan farkı yoktur. bazı herlerde yollar 4-5 şerite bile çıkar bizim tepkimiz buna yoksa hepimiz trafik kurallarına uyarız sorun değil ama bu tür yollarda 50 de 70 de komik bir hız sınırı.
    düşünsenize paralı otobanlarda 50-70 km hızla gidiyorsunuz ve bunu hergün yapıyorsunuz ve hergün dünyanın cezasını yeme riskiniz var. ayıp günahtır yaaa.

    ankaradakiler bilir ben hergün inceğe gidip gelen birisiyim ki incek bulvarıda 3 gidiş 3 geliş yoldur orası eskiden jandarma bölgesiydi onlar bile 90 dan aşağı gitmezlerdi. (incek bulvarı hız sınırı: 50 km)
    bence çözüm şerite göre hız sınırları koymalaır gerekir.
    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whoppix -- 17 Ekim 2009; 14:24:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whoppix

    ankara dışındaki arkadaşlarımızın anlam vermemesi normaldir ama bunun nedenide o yolların durumunu bilmemeleri
    kısaca özetlemek grekirse arkadaşlara; konya/samsun yolu, eskişehir yolu, istanbul yolu, esanboğa/cubuk yolu ki bunların hepsi ana halterler ve otobandan farkı yoktur. bazı herlerde yollar 4-5 şerite bile çıkar bizim tepkimiz buna yoksa hepimiz trafik kurallarına uyarız sorun değil ama bu tür yollarda 50 de 70 de komik bir hız sınırı.
    düşünsenize paralı otobanlarda 50-70 km hızla gidiyorsunuz ve bunu hergün yapıyorsunuz ve hergün dünyanın cezasını yeme riskiniz var. ayıp günahtır yaaa.

    ankaradakiler bilir ben hergün inceğe gidip gelen birisiyim ki incek bulvarıda 3 gidiş 3 geliş yoldur orası eskiden jandarma bölgesiydi onlar bile 90 dan aşağı gitmezlerdi. (incek bulvarı hız sınırı: 50 km)
    bence çözüm şerite göre hız sınırları koymalaır gerekir.

    ana halter değil, ana arter!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune

    ana halter değil, ana arter!

    olur yaa öyle şeyler....
    takılmamak lazım okadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whoppix

    quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune

    ana halter değil, ana arter!

    olur yaa öyle şeyler....
    takılmamak lazım okadar

    Alıntıları Göster
    o zaman bekleme yapmayalım, devam edelim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hightech33

    o zaman bekleme yapmayalım, devam edelim...

    Alıntıları Göster
    Birazdan yine gelir birkaç kişi , nüfus planlamasına katkı , mezarcılara mermercilere aş kapısı oluşturmaya çalıştığımızı söyler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09nanometer

    Birazdan yine gelir birkaç kişi , nüfus planlamasına katkı , mezarcılara mermercilere aş kapısı oluşturmaya çalıştığımızı söyler...

    Alıntıları Göster
    Valla ceza gönderiyorlarsa plakam takılıyken 20-30 kere radardan geçtim,pek bişey görünmüyor şimdilik ama gelirse artık arabayı satar öderiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BF033

    Valla ceza gönderiyorlarsa plakam takılıyken 20-30 kere radardan geçtim,pek bişey görünmüyor şimdilik ama gelirse artık arabayı satar öderiz

    Alıntıları Göster
    geçen gün söğütözünden çevre yoluna girdim ümitköye gitmek için aman allahım ne göreyim kocaman tabelada hız limiti 50 km yazıyor hemde otobanda şaştım kaldım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09nanometer

    Birazdan yine gelir birkaç kişi , nüfus planlamasına katkı , mezarcılara mermercilere aş kapısı oluşturmaya çalıştığımızı söyler...

    arkadaşım yayaların karşıya güvenle geçebileceği alt yapı olsa tamamda doğru düzgün köprü yok olanda ya yarım yada kazadan tehlikeli durumda tekrar yazıyorum medeni ülkelerde trafik yayalara göre düzenlenir. İstanbul yolu neredeyse komple tadilatdan geçti ama ne alt geçit yapıldı nede doğru düzgün üst geçit yapıldı konya yolu öyle eskişehir yolu öyle çaktın? Neyse nasıl olsa gene anlamayacaksın umarım bir gün bir canlının hayatına mal olmazsın kazasız günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: süpürman


    quote:

    Orijinalden alıntı: 09nanometer

    Birazdan yine gelir birkaç kişi , nüfus planlamasına katkı , mezarcılara mermercilere aş kapısı oluşturmaya çalıştığımızı söyler...

    arkadaşım yayaların karşıya güvenle geçebileceği alt yapı olsa tamamda doğru düzgün köprü yok olanda ya yarım yada kazadan tehlikeli durumda tekrar yazıyorum medeni ülkelerde trafik yayalara göre düzenlenir. İstanbul yolu neredeyse komple tadilatdan geçti ama ne alt geçit yapıldı nede doğru düzgün üst geçit yapıldı konya yolu öyle eskişehir yolu öyle çaktın? Neyse nasıl olsa gene anlamayacaksın umarım bir gün bir canlının hayatına mal olmazsın kazasız günler



    Çakmamı gerektirecek anlayamadığım bir durum söz konusu değil, tekrarlayıp duruyorsun aynı şeyleri.

    Üst geçit yapılması çok daha mantıklı öyleyse , hız sınırı 70 bile olsa yayaların 4-5 *2 şeritli arasında 1 mtlik beton bariyer olan duble yoldan üst geçitsiz geçmesi mantıklı mı ?

    Işık falan konsa yine anlarım fakat saçma sapan uygulamaları yayaların güvenliğini düşünüyormuş gibi yaparak savunmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 09nanometer -- 17 Ekim 2009; 21:07:33 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.