Şimdi Ara

HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU (121. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.385
Cevap
27
Favori
784.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sorun sizin arabadan çok şey beklemizden kaynaklanıyor. altı üstü b sınıfı araç mercedes gibi yol tutmsanı beklerseniz sorun araçta değil bence sizin düşüncenizdedir.
  • O kadarını bizde biliyoruz bizim burda derdimiz aracın - lerini ve + larını yazarak yeni araç almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak
  • mercedes gibi yol tutma gibi bir beklentim de yok acıkcası, sonuçta 37.000 TL lik arabayı gidip te 100.000 küsür TL lik araclarla bir tutamayız, ama nedeni ni tam anlayamadım sadece amorsitormu lastiklerden mi kaynaklanıyor...
    kendi sınıfındaki diger araçlarda da aynı sorun varmı acaba, tecrübe eden yazabilir mi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_3792

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusufbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisay

    arkadaşlar merhaba, bende accent blue nun 2012 kasa 1,4 mode benzinli modeli var.. genel olarak aracımdan memnunum yanlız gecen c.tesi e- 5 den kadiköy e giderken -o günde cok poyraz vardı- araçta baya bir sarsıntı oldu, yaklaşık 100 120 km ile gideyordum ama araç yan rüzgarlardan baya bir etkilendi diyebilirim..
    benim mi kuruntum, yoksa bu durum hemen her araçta olabilirmi bu tarz tecrube yaşayan varmı..



    Sendekinin otomatik ve prime modeli var..Aynen yan rüzgarlarda araba savruluyor. Hem de 1400kg olmasına rağmen.Kamyon otobüs geçerken direksiyonu sıkı tutmak gerekiyor. Bunun nedeni olarak sanırım arka amortisörlerin çok yumuşak olmasından kaynaklanıyor. Araba sanki helezonların üstünde gidiyor gibi...Ancak bu sorun sanki çözülecek gibi..bi gelişme bekliyorum..Olursa yazarım..

    merhaba aracınız lpg li anladığım kadarıyla nasıl memnunmusunuz ş.içi ne kadar yakıyor..

    Şehir dışında 18 krş., sehiriçi ise 27 krş civarı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisay

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusufbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisay

    arkadaşlar merhaba, bende accent blue nun 2012 kasa 1,4 mode benzinli modeli var.. genel olarak aracımdan memnunum yanlız gecen c.tesi e- 5 den kadiköy e giderken -o günde cok poyraz vardı- araçta baya bir sarsıntı oldu, yaklaşık 100 120 km ile gideyordum ama araç yan rüzgarlardan baya bir etkilendi diyebilirim..
    benim mi kuruntum, yoksa bu durum hemen her araçta olabilirmi bu tarz tecrube yaşayan varmı..



    Sendekinin otomatik ve prime modeli var..Aynen yan rüzgarlarda araba savruluyor. Hem de 1400kg olmasına rağmen.Kamyon otobüs geçerken direksiyonu sıkı tutmak gerekiyor. Bunun nedeni olarak sanırım arka amortisörlerin çok yumuşak olmasından kaynaklanıyor. Araba sanki helezonların üstünde gidiyor gibi...Ancak bu sorun sanki çözülecek gibi..bi gelişme bekliyorum..Olursa yazarım..

    merhaba,
    bende lastiklerden filan şüphelenmiştim..amortisor olayını serviste halledemezmiyiz peki..bir gelişme bekliyorum derken, tam olarak bilgi nereden bekliyorsunuz..
    sagolun

    Lastiklerden olamaz bence..zaten koca jant var incecik lastik..Üstelik araba yere çok yakın..Arka amortisörlerin set halinde (garantiden) servisde değiştirilme şansını araştırıyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diagrams

    sorun sizin arabadan çok şey beklemizden kaynaklanıyor. altı üstü b sınıfı araç mercedes gibi yol tutmsanı beklerseniz sorun araçta değil bence sizin düşüncenizdedir.

    Benim blue dan önceki aracım döt kadar Getz di ve heç savrulmazdı..Blue daha geniş sedan bi araç..Elbette mersedes değil ama, Getz den de iyi yol tutmasını beklerdim. Getz le 170-180 le direksiyonu bırakrsın, ok gibi giderdi..Hızlandıkça yola otururdu.. Getz de 5 sene de 100.000 km ve Blue ile 4 ayda 11.000 km yaptım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisay

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusufbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisay

    arkadaşlar merhaba, bende accent blue nun 2012 kasa 1,4 mode benzinli modeli var.. genel olarak aracımdan memnunum yanlız gecen c.tesi e- 5 den kadiköy e giderken -o günde cok poyraz vardı- araçta baya bir sarsıntı oldu, yaklaşık 100 120 km ile gideyordum ama araç yan rüzgarlardan baya bir etkilendi diyebilirim..
    benim mi kuruntum, yoksa bu durum hemen her araçta olabilirmi bu tarz tecrube yaşayan varmı..



    Sendekinin otomatik ve prime modeli var..Aynen yan rüzgarlarda araba savruluyor. Hem de 1400kg olmasına rağmen.Kamyon otobüs geçerken direksiyonu sıkı tutmak gerekiyor. Bunun nedeni olarak sanırım arka amortisörlerin çok yumuşak olmasından kaynaklanıyor. Araba sanki helezonların üstünde gidiyor gibi...Ancak bu sorun sanki çözülecek gibi..bi gelişme bekliyorum..Olursa yazarım..

    merhaba,
    bende lastiklerden filan şüphelenmiştim..amortisor olayını serviste halledemezmiyiz peki..bir gelişme bekliyorum derken, tam olarak bilgi nereden bekliyorsunuz..
    sagolun

    Lastiklerden olamaz bence..zaten koca jant var incecik lastik..Üstelik araba yere çok yakın..Arka amortisörlerin set halinde (garantiden) servisde değiştirilme şansını araştırıyorum...

    bu konuda bizi de bilgilendirirsen sevinirim ;)




  • Elbette...ASSAN' dan bi gelişme olunca yazarım..
  • bu arada hyundai web sitesine baktım da,adamlar bu aracın ar-ge çalışmaları için 180 milyon USD ve 5 sene harcamışlar..
    biz kendi aramızda konuşuyoruz ama fazlamı vesvese yapıyoruz az önce serviside aradım da konu ile ilgili olarak rüzgar boşlugunu düşmüşünüz şekilde bir acıklama yaptılar hemen her araçta olabilecek bir durummuş

    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=haberlerdetay&haber_id=576&menu_id=




  • Bu aracta yol tutus ve fren iyi olsa sınıfında rakipsiz olurdu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: Diagrams

    sorun sizin arabadan çok şey beklemizden kaynaklanıyor. altı üstü b sınıfı araç mercedes gibi yol tutmsanı beklerseniz sorun araçta değil bence sizin düşüncenizdedir.

    Benim blue dan önceki aracım döt kadar Getz di ve heç savrulmazdı..Blue daha geniş sedan bi araç..Elbette mersedes değil ama, Getz den de iyi yol tutmasını beklerdim. Getz le 170-180 le direksiyonu bırakrsın, ok gibi giderdi..Hızlandıkça yola otururdu.. Getz de 5 sene de 100.000 km ve Blue ile 4 ayda 11.000 km yaptım.

    ona bakarsak benim 25 yaşındaki aracım şu anda 0 km araçlardan daha iyi yol tutuyor. ben bir araca teste çıkınca bu araçtaki toklugu o güven hissini yaşıyamıyorum. mercedes yapmış kısacası. Boşuna dememiş carl benz "Gökteki Yıldızı Tanrı; Yerdeki Yıldızı Biz Yarattık..."

    bizim şirketteki tüm araçlar hyundai hepside kiralık hepsinlede yüksek hızlara çıktık. tabiki bir 190e gibi degildi ama yinede sınıfındaydı herşeyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diagrams -- 24 Temmuz 2012; 12:15:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    Bu aracta yol tutus ve fren iyi olsa sınıfında rakipsiz olurdu..

    Evet kesinlikle cok onemli 2 tespit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taşralı

    Bu savurma olayı beni güzelim araçtan çok soğuttu. Arabayı beğenmiştim. Tasarımı güzel, sedan, b sınıfı, dizel... Tam da aradığım arabaydı. Parayı da denkleştirmiştim. Nasip... Bu savurma, yolda gezinme muhabbetinden sonra "Daha da Davos'a gelmem." Accent Blue da almam nokta
    Bu fakirin bir corsası var. Corsayla devam...

    Hyundai Accent Blue'nun yapım ve yayınında emeği geçenlere gelsin.



    Benzinli Blue ile dizel blue yol tutuşu konusunda bariz fark var, dizel motorun ağırlığı bu konuda etken.
    Arabam com test sürüşünde bu konuya değinilmiş. Kaynak: arabam.com
    İlgili kısmı alıntı yaparak buraya ekliyorum.
    Yorum-Selim ERKEK
    Accent Blue’nun dizel versiyonunun sürüş hissi daha önce aldığımız benzinli modelden çok daha iyiydi. Dizel motorla atik bir karaktere bürünmüş aracın tüketim değerleri de çok başarılı. Benzinli kardeşine göre daha iyi yol tutan Blue, çok zorlandığında ESP sisteminin desteğiyle yoluna dönüyor. Daha iyi yol tutuşun başrol oyuncusu lastikler.

    Yorum – Tulu DARICAN
    Daha önce test ettiğimiz benzinli Accent Blue modelini yol tutuş disiplininde eleştirmiştik. Ancak dizel model benzinliye nazaran çok farklı bir dünya. Dizel motorla birlikte ön aksa binen yükün artması hem direksiyon hissini hem de sürüş stabilitesini artırmış. Ayrıca Hyundai, aracın yol tutuş konusunda yaşanan eleştirilere yönelik lastik seçiminde iyileştirme yapmış. Daha iyi lastiklerin kullanıldığı test otomobilimiz yol tutuş konusunda ortalama bir performans gösteriyor. Çok zorlandığındaysa standart sunulan ESP sizi güvenlik altına alıyor.

    Testin tamamı için link: http://www.arabam.com/Test/Hyundai-Accent-Blue-16-CRDi-Prime/Detay-293429



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail hoca -- 8 Temmuz 2013; 9:50:55 >




  • Bu gün ufak bi kaçamak yaptık



     HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    Bu gün ufak bi kaçamak yaptık



     HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU


    Siz yeni almıştınız değil mi?
    Araç hakkında ne düşünüyorsunuz?
    Yakıt tüketiminiz ne durumda?
    Diğer kullanıcıların bahsettiği savurma olayı siz de yaşadınız mı?

    Kullanan biri olarak ben çok memnunum,
    yakıt şehiriçi şu ana kadar 5.6 lt geçmedi,
    şehirler arası yol da yaptım, savurma olayını yaşamadım.
    Yukarıda yazdığım gibi dizelle benzinlinin yol tutuşu farklı.
    İsteyenler yukarıda verdiğim linke bir göz atabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    Bu gün ufak bi kaçamak yaptık



     HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU


    Siz yeni almıştınız değil mi?
    Araç hakkında ne düşünüyorsunuz?
    Yakıt tüketiminiz ne durumda?
    Diğer kullanıcıların bahsettiği savurma olayı siz de yaşadınız mı?

    Kullanan biri olarak ben çok memnunum,
    yakıt şehiriçi şu ana kadar 5.6 lt geçmedi,
    şehirler arası yol da yaptım, savurma olayını yaşamadım.
    Yukarıda yazdığım gibi dizelle benzinlinin yol tutuşu farklı.
    İsteyenler yukarıda verdiğim linke bir göz atabilir.

    Mrb hocam evet araci yeni aldik su anda alisma asamasi suruyor yakit durumu cok cok iyi sehir ici 5,5 lerde klimayi kullaninca biraz yukseliyor yakit tasarufunda 6 ileri vitesin ve 128 Hp nin katkisi cok buyuk olmus bundan once Era yada binmistim o da yakitta gayet basarili idi fakat gelelim savurma olayina malesef savuruyor Era da savuruyordu Blue dada ayni sikintinin devam ettigini gordum en cokta canimi sikan olay bu oldu bu hundainin muhendisleri Eradan bilmiyorlarmiydi bu savurma olayini neden Blue da cozmezsin bu problemi bilerekmi yapiyolar anlamiyorum arkadas yukardaki arkadasin dedigi gibi bu sikintiyi cozebilselerdi bu arac sinifinda 10 numara 5 yildiz olucakti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taşralı

    Bu savurma olayı beni güzelim araçtan çok soğuttu. Arabayı beğenmiştim. Tasarımı güzel, sedan, b sınıfı, dizel... Tam da aradığım arabaydı. Parayı da denkleştirmiştim. Nasip... Bu savurma, yolda gezinme muhabbetinden sonra "Daha da Davos'a gelmem." Accent Blue da almam nokta
    Bu fakirin bir corsası var. Corsayla devam...

    Hyundai Accent Blue'nun yapım ve yayınında emeği geçenlere gelsin.



    Benzinli Blue ile dizel blue yol tutuşu konusunda bariz fark var, dizel motorun ağırlığı bu konuda etken.
    Arabam com test sürüşünde bu konuya değinilmiş.
    İlgili kısmı alıntı yaparak buraya ekliyorum.
    Yorum-Selim ERKEK
    Accent Blue’nun dizel versiyonunun sürüş hissi daha önce aldığımız benzinli modelden çok daha iyiydi. Dizel motorla atik bir karaktere bürünmüş aracın tüketim değerleri de çok başarılı. Benzinli kardeşine göre daha iyi yol tutan Blue, çok zorlandığında ESP sisteminin desteğiyle yoluna dönüyor. Daha iyi yol tutuşun başrol oyuncusu lastikler.

    Yorum – Tulu DARICAN
    Daha önce test ettiğimiz benzinli Accent Blue modelini yol tutuş disiplininde eleştirmiştik. Ancak dizel model benzinliye nazaran çok farklı bir dünya. Dizel motorla birlikte ön aksa binen yükün artması hem direksiyon hissini hem de sürüş stabilitesini artırmış. Ayrıca Hyundai, aracın yol tutuş konusunda yaşanan eleştirilere yönelik lastik seçiminde iyileştirme yapmış. Daha iyi lastiklerin kullanıldığı test otomobilimiz yol tutuş konusunda ortalama bir performans gösteriyor. Çok zorlandığındaysa standart sunulan ESP sizi güvenlik altına alıyor.

    Testin tamamı için link: http://www.arabam.com/Test/Hyundai-Accent-Blue-16-CRDi-Prime/Detay-293429

    ağırlık filan mı koysak acaba :)
    benzinli 1080 kg, dizel aşagı-yukarı 100 kg daha ağır ..ne yapalım artık bu şekilde devam edecegiz fazla hız yapmadan..




  • Benim ruhsatta araç ağırlığı 1275 kg yazıyor.
    Hyundai accent broşüründe 1200 kg yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Son depo yakıt tüketim verilerim;
    ortamala hız; 23 km/saat
    ortlama tüketim : 5.6 lt /100km
    Tamamen şehir içi nadir de olsa klima çalıştırıldı.


    Hocam sizin dizelmiydi ?


    Evet dizel,
    Zaten tamamen şehiriçi benzinli bir aracın 5.6 lt tüketmesi çok zor.
    Şehiriçi 5.1lt tükettiğim de oldu..
    Yani yakıtından performansından çok memnunum.
    Alacak arkadaşlara şiddetle dizel tavsiye ederim.
    Aynı araç başka bir arkadaşta var onunki benzinli tüp taktırdı.
    İnanın dizel almadığına bin pişman..

    Accent Blue Prime 1.4 Otomatik LPG'de 18.7 krş. :)

    Bu tüketim değeri şehir dışı mı?

    Dizel blue şehir dışı daha ekonomik .
    Ben 100- 110 km hızla 4 kişi vardı araçta. 400kmlik yolun 200km boyunca klima açıktı. 4.5 lt tüketti.
    Yaklaşık 17 kuruş..




  • Yol tutus konusunda arac 2 kisi kullanımda 140a kadar sıkıntı görmüyorum dizelde, ancak 4 kisi kullanımda arka yere yaklasıp ön kalkıyor, 120 sonrası güvensiz hissettiriyor, esp devreye giriyor biraz virajda. Iki sirket aracının arka amortisörleri degisti, bakalım faydası olacak mı.
    Bu sınıftaki dizellerden en seri, bu serilikte en az yakan, dıs tasarımı ve ic hacmi en iyi olan araç bu bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.