Şimdi Ara

HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.384
Cevap
27
Favori
784.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackgoldboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    43 bine dizel full C sınıfı araç alınabiliyor.


    Full C sınıfı dizel 43.000'e alınabilen araba hangisi acaba?


    Peugeot 308 Comfort Pack - 1.6 HDi 110 bg - 5 ileri +ESP+Executive Paketi= 43.505 TL
    Fiat Bravo 1.6 Multijet 6 vites Dynamic Plus+ Safety Plus Kit = 43.000 TL

    Bu arabalar dururken B sınıfı Hyundai'ye o parayı veren çıkar mı bilmem.
  • Bu sefer olmadı hyundai. Arkadaşlar da söylemiş

    Bravo ,yeni c4 dururken ve benzinli megane 3 hb 35 -36 bin lira civari alınabiliyorken kim alır b sınıfı accent i
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    Hyundai bayileri çalışıyor arkadas ben şüphelendim ucuz diyenlerden bayilerin adamları bunlar yoksa 40-43 liralık accente kimse böyle bı yorum yapmaz

    Aynen katılıyorum.Fiyatlar arttı diye bu kadar sevinen bir kitle daha önce görmemiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sipiralli


    quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    Hyundai bayileri çalışıyor arkadas ben şüphelendim ucuz diyenlerden bayilerin adamları bunlar yoksa 40-43 liralık accente kimse böyle bı yorum yapmaz

    Aynen katılıyorum.Fiyatlar arttı diye bu kadar sevinen bir kitle daha önce görmemiştim.


    Hayır bizim cepten çıkan fazla para bunların cebine girse anlarım da; bunlara ne oluyor bilmiyorum :)

    Cruze, Bravo vs gibi C segmenti ile karşılaştırınca insanların kafası karıştı herhalde... Alın B segmentinden örnek; 1.4 85 bg Polo Comfortline 31.700 lira... Şimdi daha net anlaşılmıştır herhalde Blue'nun neden "pahalı" bulunduğu... (ESP falan demeyin boşuna, 3000 lira fark var arada...)




  • Orijinalden alıntı: wolfien
    1. Blue'nun motoru 1.5, 110bg değil. Yeni motorun eğrisini incelemek lazım.
    2. Yaris, Getz, Punto B segmenti, A değil. Blue da B segmenti, Cruze gibi C segmenti değil. Yani Yaris, Punto, Getz ile aynı segmentte.
    3. Bu motorda da ortalama 200 nm tork bile olsa, hiç de az değil. Evet Fiat'ın multijet'i daha güçlü olabilir ama 200nm tork da son derece yeterli bir değer. Bu araç da zaten "ekonomi sınıfı" bir araç. Sonuçta bu sınıftaki benzinli motorların tork olarak 150'nin üzerine pek çıkamadığını da unutmamak lazım.
    4. Jetta konusunda ise sonuna kadar katılıyorum, Blue için "pahalı değil" derken bunu da düşünmek lazım. Sonuçta dizel full Blue, 40'ın üzerinde gelirse, "gider C segmenti VW Jetta alır, 3-5 kuruş fazla benzin parası veririm olur biter" mantığı son derece akıllıca olur. Birkaç ekstra donanımı var diye, Jetta'yı Blue'ya değişmem açıkcası.


    1. blue'nun motoru 1600 cc 128 hp olduğunu biliyoruz. motor kodunu bulursan onunda tam tork eğrisini buluruz.iki motorun teknolojisi, maksimum tork başlangıc ve bitiş noktaları aynı. 1.5 crdinin torku 24 bununki 26.5 arasında dağlar yok.
    2. yaris gets punto ile aynı segmentte demişsin olabilir. hangi araba hangi segmentte çetele tutmuyorum. ama getzin fiyatları 20den, puntonun 27den başlıyor. full+ full donanım dizel otomatik punto bile 35-36 lira gibi paralara alınabiliyor. blue gibi 40 lira üstü fiyatta değil. en az 5 lira fark var arada.
    3. 200nm tork ortalama bi arabaya oldukça yeterli torkdur doğru. ama cruze gibi C segmentinin ortalamarından iri bi arabayla kıyaslarsanız bu arabayıda C segmenti saydığınızı düşünmek pek sıradışıo olmasa gerek, 200 nm C segmenti için cılız kalır. benzinli araclar 7000 devirlere kadar çıkabilir. şanzıman dişli oranları farklı olduğu için benzinli aracdaki 150nm dizeldeki 200den iyidir. üstüne üstlük benzinli araçda torkdizel gibi 1500-1900 devirden değil 0 devirde başlar. hundainin 1.4 morunda olduğu gibi
     HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU




  • Resmi sitede de fiyatlar açıklanmış bulunuyor.

    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=fiyatlistesi&menu_id=241
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Resmi sitede de fiyatlar açıklanmış bulunuyor.

    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=fiyatlistesi&menu_id=241

    Accent Era ya bin lira indirim yapmışlar...

    Accent Blue fiyat listesi:
    1.4 CVVT MODE 33.900 TL
    1.4 CVVT MODE OTM 36.400 TL
    1.4 CVVT PRIME 36.900 TL
    1.4 CVVT PRIME OTM 39.400 TL
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 6 Nisan 2011; 17:18:09 >
  • Konu Cruze ,Fiat Multijet Motor Galiba
  • Konu bekleyenlerin hayal kırıklığı o yüzden diğer markalarla karsilastiriliyor

    Hala inanamıyorum fiyatlara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sipiralli


    quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    Hyundai bayileri çalışıyor arkadas ben şüphelendim ucuz diyenlerden bayilerin adamları bunlar yoksa 40-43 liralık accente kimse böyle bı yorum yapmaz

    Aynen katılıyorum.Fiyatlar arttı diye bu kadar sevinen bir kitle daha önce görmemiştim.





  • bir internet sitesinde accent blue'nun 34 bin tl ve 39400 tl arasında değiştiği söylenmiş. açıkçası ben bu arabaya gidip 39400 tl vermem !!! segment takıntılısı değilim. ama çoğu kore aracında olduğu gibi bu araçtada şık ama özen gösterilmemiş bir tasarım var bence. özellikle bu aracın iç tasarımı resmen çok itici geldi bana... hyundai, marka değeri yükseltme çabalarında olabilir fakat bu araç b segmenti bir araç ! bu demektir ki izolasyon, kalite, işçilik vb. değerler iyi bir c segmenti araç kadar olamaz. marka değeri yüksek olan firmanın yaptığı düşük segment araç çok süper olacak bir kural yoktur ayrıca. bkz. mercedes... a b ve c serileri araçların iç plastik aksamı, motor serilikleri, donanımları vb. özellikleri insanların beklentilerini karşılayamıyor.. burada demek istediğim, hyundai marka değerini yükseltmiş olabilir... artık dünyada en önemli otomotiv firmalarıından olabilir fakat accent blue alt segment bir otomobildir, hyundai artık kaliteli araç yapıyor mantığı ile her aracına en yüksek malzeme yada üst segment araçlarındaki malzeme kalitesini koyacak değil. bu yüzden mercedes örneğini verdim... ayrıca 39 000 tl veripte accent alınır mı? tartışılır diye düşünüyorum...




  • Fiyatlar pahalı kardeşlerim. ucuz diyen adamın parası çoktur. Alır beğenmez satar değiştirir bu kadar basit..
    1.4 CVVT MODE 33.900 TL
    1.4 CVVT MODE OTM 36.400 TL
    1.4 CVVT PRIME 36.900 TL
    1.4 CVVT PRIME OTM 39.400 TL
  • .......................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustik61 -- 6 Nisan 2011; 21:57:29 >
  • arkadaslar atmosferiklerin hepsi aynidir 124 luk cruzeda 102 hp jetta da 128 lik hyundai da eger yeni teknoloji benzinli istiyorsaniz gidip turbo motorlu biseyler bakin fakat turbo arabaya da lpg takmaniz biraz zor olur...turkiye gibi bir ulke de en iyi tercih dizel olur(bir cruze sahibinin dusuncesi) ama gidip taksi imajli hyundai ya 35 bin verip atmosferik alacaginiza gidin adam akilli bir c segmenti araba alin...
  • bu araç bence 3-4 bin lira daha ucuz olsa yok satar... lakin bu fiyatlara, donanım olarak üstün ve az kilometreli arabalar bulmak mümkün Ford, Honda, Volkswagen, Renault gibi mesela.. tabi bu benim görüşüm..
  • size katılıyorum. bu fiyatlar böyle bir model için çok... hiçbir uzun ömürlülük testi ve forumunda hyundai'nin adı geçmiyor bile... hyundai daha adı geçer bir model olmak için çokyeni... biraz daha tecrübe kazanması lazım diye düşünüyorum.. bu fahiş fiyatları gördükçe kendi aracımızı ne kadar iyi bir fiyata aldığımızı farkettin ailecek. 41 000 tl ye sunroofu koltuk ısıtması, alüminyum jantı, 6lı müzik sistemi, otomatik vitesi ve süper sessiz ve süper seri bir motor ile.. tabi şuan aracım 45 000 tl olmuş durumda.. 41 000 tl yi hyundai accent blue'ya vermeyi bu yüzden mantıksız olarak görüyorum ve son derece fahiş olarak görüyorum..
  • peki sizce bu arac kaca verilirse alınır.31000 tl mesala,hakkı bumudur?
  • ben bu aracın en üst modeline en fazla 36 000 tl verirdim.. bu benim görüşüm kimse yanlış anlamasın lütfen
  • cruze'a 15 yil oncesinin teknolojisi diyen vatandasa soruyorum hangi atmosferik 1.6 lt arabadan 140 beygir ve ustu bir guc cikarilmis,sinifinda esp'nin standart oldugu ilk otomobildi bir zamanlar milletimiz esp'yi bilmiyorken chevrolet turk insanini kaziklamayi tercih etmemis ve guvenligi standart tutmustur, ayrica eski era'nin benzinli motorunun aynisi sanirim bu modeldeki motorlar hyundai topigini acin bakin sehirici 14-15 litreden bahsediyorlar benim cruze 9.2 yakiyor...biraz daha arastirmayla dogru yol bulunabilir.
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.