Şimdi Ara

HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.385
Cevap
27
Favori
784.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Parası çok olan gider alır ne diyeyim. Linea karşılaştırılacak son arabaymış. Hangi arabalarla karşılaştıralım Octavia, Jetta ilemi? Araba daha çıkmadı bile ne çabuk fanatikleri olmuş hayret!! :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lamettrie -- 5 Nisan 2011; 12:13:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    bu araca en son rakip olacak olan linea dır. 1.3 multijet bundan güçlüymüş yapma bunu yapma bunuuu

    ben zaten lineaya rakiptir demedim. arkadaş fiyatlarını kıyaslamış 1.6 dizel linea ile. bu motor 1.6 multijetin nalını toplar dedim. linea tipsiz orası doğruda. hundainin motoruda 1.6 multijete rakip olamaz. 1.3 multijet ile kıyaslama ise tercih meselesi. bi motorun gücünü 1500 devirde göstermesiyle 1900 devirde göstermesi benim açımdan çok farklı, üstüne 2750 devirden sonra güçten düşen bi motorla 3750 devire kadar gücünü gösterebilen bir motor bir tutulamaz. sadece 850 devir gibi kısa aralıklı tork ne kadar sürüş keyfi verir.

    sana tavsiyem dizel alacaksan git 1.6 bravoyu gör ondan sonra dizel al. zaten bravonun dizeli 40 liradan başlıyor.blueun dizelide oralara varacak. tork neymiş, motor neymiş, araba neymiş ondan sonra konuşalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim

    Aracın içi büyük ihtimal böyle olacak.

     HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU


     HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU





    Bu arada aracın içi keşke şu fotoğraflardaki gibi olsaymış... (el freni kolu hariç!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 5 Nisan 2011; 13:25:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TriNeO
    Ama bu aracı Cruze ile kıyaslamayıda anlamıyorum.. Cruze daha önceki bir sayfada bir arkadaşın dediği gibi 15 yıl öncenin teknolojisini taşıyan bir otomobil.. Dış tasarım dışında hiçbir albenisi yok..


    Ben de Cruze ile kıyaslamıştım o yüzden merak ediyorum.
    Cruze'un 15 yıllık teknolojileri nelerdir? 15 yıl öncesinde, C segmenti araçlarla hangi benzerlikleri taşımaktadır? Bu sorulara somut cevaplar verebilir misiniz?
    Yani diyin ki; "15 yıl önce fren mesafeleri 45 metre civarındaydı, Cruze'da da öyle, ya da 15 yıl önce standart havayastığı 1 adet idi; Cruze'da da 1 adet, 15 yıl önce Euroncap'ten araçlar 1 yıldız alıyordu, Cruze da öyle, 15 yıl önce 1.6 litre motorlar 90 bg civarındaydı, 8 sübaplı idi, Cruze'un motoru da öyle.."

    Var mı böyle bir dayanağınız?

    Ben 15 yıl öncesinde 6 havayastıklı, esp'li, Euroncap'ten 5 yıldızlı, 1.6lt 124 bg motorlu araçlar olduğunu hatırlamıyorum da...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997
    lineanın 1.6 dizel 105 hp sinin yanında bu arabanın motoru nal toplar. 1500 den 3750ye kadar 290 nm tork üretiyor lineanın motoru hatta lineanın 1.3 multijeti bile bu arabadan bence güçlü. linea 1.3 multijet 1500-3750 devir aralığında 95 hp güç 200 nm tork üretiyor. accent blue 1.6 sı 1900-2750 devir aralığında 128hp 265 nm üretiyor. ne kadar görünürde güç ve tork fazla görünsede kullanırken linea 1.3 ün 400 devir önce kendini toplayıp 1000 devir daha fazla atabilmesi yakıtta çok fark yaratır. tip olarak linea beğenilen bir araba değil ama motor olarak 1.6 motorda rakipsiz. zaten çinde kurulan yeni fabrikada 2012 modeli yeni kasa olarak çıkacak o zaman fiyat konusundada rakipsiz olacak.


    Bu yazıdan şu sonuç çıkıyor: Hyundai motoru 1900 devir ve altı ile, 2750 devir ve üstünde güç ya da tork üretmiyor.

    Hyundai motorunun maksimum tork aralığı, Fiat motorundan dar olabilir ama bütün devir bandını incelemeden yorum yapamazsınız.

    Tüm devir bandını incelediğinizde, 1.6 motor için söyledikleriniz doğru olabilir ama 1.3 Fiat motorunun Hyundai'ın 1.6 lt'sinden güçlü olması (sürüş esnasında) imkansıza yakın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 5 Nisan 2011; 13:43:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien


    quote:

    Orijinalden alıntı: TriNeO
    Ama bu aracı Cruze ile kıyaslamayıda anlamıyorum.. Cruze daha önceki bir sayfada bir arkadaşın dediği gibi 15 yıl öncenin teknolojisini taşıyan bir otomobil.. Dış tasarım dışında hiçbir albenisi yok..


    Ben de Cruze ile kıyaslamıştım o yüzden merak ediyorum.
    Cruze'un 15 yıllık teknolojileri nelerdir? 15 yıl öncesinde, C segmenti araçlarla hangi benzerlikleri taşımaktadır? Bu sorulara somut cevaplar verebilir misiniz?
    Yani diyin ki; "15 yıl önce fren mesafeleri 45 metre civarındaydı, Cruze'da da öyle, ya da 15 yıl önce standart havayastığı 1 adet idi; Cruze'da da 1 adet, 15 yıl önce Euroncap'ten araçlar 1 yıldız alıyordu, Cruze da öyle, 15 yıl önce 1.6 litre motorlar 90 bg civarındaydı, 8 sübaplı idi, Cruze'un motoru da öyle.."

    Var mı böyle bir dayanağınız?

    Ben 15 yıl öncesinde 6 havayastıklı, esp'li, Euroncap'ten 5 yıldızlı, 1.6lt 124 bg motorlu araçlar olduğunu hatırlamıyorum da...



    Sanırım bahsettiğim önceki sayfalardaki mesajı okumamışsınız.. Kastedilen araçtaki hava yastığı sayısı vs değildi.. Motorundan bahsediliyordu.. Motoru daha geçen yıl ile bu yıl arasında 13 hp değişti.. Elbette 99'dan bugüne motor üzerindeki oynamalarla 86 hp'lik motoru 113 yapabilirler..

    Ben bu karşılaştırmaya niye karşı olduğumu yazayım belki daha net anlaşılır.. Ben 36.000TL ile otomatik veya manuel bir araç alacak olsam ve alternatiflerim Cruze ve Accent Blue olsa Accent'ı alırım.. Bunun en büyük sebebide aracın bakım maliyetlerinin düşüklüğü ve 2.el piyasasıdır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TriNeO
    Ben bu karşılaştırmaya niye karşı olduğumu yazayım belki daha net anlaşılır.. Ben 36.000TL ile otomatik veya manuel bir araç alacak olsam ve alternatiflerim Cruze ve Accent Blue olsa Accent'ı alırım.. Bunun en büyük sebebide aracın bakım maliyetlerinin düşüklüğü ve 2.el piyasasıdır..


    Ayrıca yakıt tüketimi olarka Blue nın Cruze göre çok daha avantajlı olduğunu da unutmamak gerekiyor...!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien
    Bu yazıdan şu sonuç çıkıyor: Hyundai motoru 1900 devir ve altı ile, 2750 devir ve üstünde güç ya da tork üretmiyor.

    Hyundai motorunun maksimum tork aralığı, Fiat motorundan dar olabilir ama bütün devir bandını incelemeden yorum yapamazsınız.

    Tüm devir bandını incelediğinizde, 1.6 motor için söyledikleriniz doğru olabilir ama 1.3 Fiat motorunun Hyundai'ın 1.6 lt'sinden güçlü olması (sürüş esnasında) imkansıza yakın...


    doğru söylüyorsun tüm devir bandını incelemek lazım. ben daha önce era 1.5 dizeli test etmiştim. gazı köklediğimde araba bir süre hızlandıktan sonra güçten düşmeye başlıyordu yani ivmelenmesi azalıyordu. o zaman dikkat etmemiştim devir kaçta diye. demekki devir 3000 leri aştığından düşüyormuş. fiorino 1.3 multijetim var benim şu an. onda hiç böyle bi sorunla karşılaşmadım. gazı kökledimmi devir 4000 e dayanıveriyor. hızda çok rahat turbonun etkisiyle 160 ı geçiyor. ben ona dayanarak bence 1.3 bundan daha güçlü dedim. blue kötü bi araba diyemem daha incelemedim. 1.5 dizele göre bi fikir yürüttüm çokda farklı bir motor değil zaten.

    dizel motorlu araç kullanıyorsan ne zaman ne tepki vereceğini bilmek lazım.




  • Şimdi bayiden geliyorum bayi sadece bugün 15 tane sattığını söyledi.

    1.4 109 ps mode 33,900(baz donanımında bile herşey standart ABS ESP v.s)
    1.4 109 ps prıme(en full) 36,900

    Fiyat verdiler tabi bu fiyatları düzleyebiliriz sormamız lazım dediler.En full araca göre fiyatı bana çok normal geldi.herşey var araçta ve inanılmaz güzel bir araç kusur bulana şaşarım...

    Benzinli uzun yol tüketimi 5,5 litre

    1,6 128 ps dizel uzun yol 3.8 litre....
    (0-100 km 10 saniye)


    Peki biz dizel istiyoruz dedik nasıl olacak dedik.Dizele yoğun talep var dediler,hatta dizel isteyenleri listelemişler ajandanın 4 sayfasıda doluydu,Dizel için 20 nisandan sonra kesin gelecek dediler.Talep olduğu için tabi erken gelecek dediler.Bu arada bagajıda baya iyi yani eraya göre baya geniş.

    Fiyatları dizellerin tam belli olmasada 3 aşağı 5 yukarı benzinlilerle arasındaki farkın 2,500 ile 3,000 tl arasında olacağını söylediler.Yani bu durumda tahminen 1.6 CRDİ 128 PS 6 İLERİ VİTES VE EN FULL PRIME DONANIMI 38-39 bin tl arasında olacağı kesinleşti benim gözümde.Yani en fullü bile 40 bin tl olmayacağına göre bu araba tutacak arkadaş......!!

    Ben öylesine sordumda Faiz oranı olarakta 0.84'ten çekiyoruz dediler,yani 1.4 prıme içn 9,000 tl peşin 28,000 tl kredi çekip 36 ayda 900 lira taksitle ödendiği zaman her masraf dahil 3 senede 6,000 tl faiz vermiş oluyoruz...buda bilgilendirme olsun(500 tl dosya masrafı dahil)

    Cumartesi-pazar günleri test sürüşüne bekliyoruz dediler.Bizde gideceğiz inşallah tabiki.....

    Fiyatı çok bulanlar gidip bir incelesinler derim...Öyle karar versinler hatta teste kesin gitsinler.Ben 2 arkadaşla gittim birisi acayip vw hastası diğeri ise opel hastası ikiside ciddi ciddi accent düşünmeye başladılar...:D

    Bu yüzden eleştirmeden önce bi inceleyin derim cruze linea karşılaştırılmış Olabilir tabi herkes istediğiyle karşılaştırır yorumunu yapar serbesttir ama haksızlık yapmayın derim. Yiğidi öldür ama hakkını yeme demişler.[/b

    Belki bu fiyatlara başka araçlarda alınabilir ama sonrasını düşünürsek bakım maliyeti ve parça fiyatları açısından diğer araçların insanları daha mutlu edeceğini sanmam....Birde bu aracı alana ilk 3 bakımda yani 20-40-60 bin km bakımlarından 1 kuruş para alınmayacakmış...Ücretsizmiş,öyle dediler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özbekli35 -- 5 Nisan 2011; 16:02:16 >




  • Hyundai de preimum oldu anlaşılan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaksu

    1.4 benzinli için fiyatlar 33.900 Düz Mode ile 39.400 Prime otomatik olarak belirlenmiş. Dizel 2. yarıya kadar yok zaten olsa da fiyatlar bence çok aşırı olmuş. İyi bir fiyatlandırma ile sipariş vermek üzereyken kesin olarak listeden çıkardım.

    dizeller 1.6 128 ps 36 ile 39 arası olacak büyük ihtimal ve 20 nisandan sonra piyasaya çıkıyormuş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyet 0070


    quote:

    Orijinalden alıntı: Niyet 0070

    sitedehttp://accentblue.hyundai.com.tr
    9-10 nisanda deneme sürüşüne bekliyoruz yazıyor.

    Bu arada gidip gören arkadaşlara bir kaç sorum olacak.

    Fotoğraflardan anlayabildiğim kadarıyla farlar merceksiz. Era'larla aynı sistem gibime geldi. Yani i30'unki gibi değil dimi ?

    Torpido gözünde aydınlatma ve soğutma var mı?

    Cam açma düğmelerinde artık yeni modellerde sadece SOL ÖN cam açma düğmesinin ışığı var diğerlerinin yok. Bunda da öyle mi?

    Yol bilgisayarı anlık yakıt tüketimini gösteriyor mu yada başka bilgiler var mı? Yoksa yine ODO METRE, ORTALAMA YAKIT TÜKETİMİ, ORTALAMA MENZİL, HAVA DERECESİ mi var?

    Yine MODE'un özelliklerine baktığımda bence çok gereksiz şeylerden kesinti yaptıklarını gördüm.

    Bazıları;

    * Park Sensörü (Satış sırasında HEDİYE (!) adı altında serviste yada dışarıdan taktırılabilir)

    * Bagaj aydınlatması olmaması

    * Sürücü kol dayama (Gerçi 2008 Getz aracımızda hiç kullanmıyorum ama...)

    * Ön koltuk arkası cep (Bildiğim kadarıyla i20'yle beraber gelen bir kırpma bu. Ne kadar maliyeti olabilir ki?)


    edit:ekleme




    diğer sayfanın sonunda kaldı diye alıntı yaptım. bir soru daha geldi aklıma.

    Arka koltuğun ortasında yerde tümsek var mı?

    Hayır o tümsek kaldırılmış bu araçta yok.Niyet eski modellerle kıyaslamana pek luzüm yok onlarda olmayan bundada olmayacak diye bişey yok bence...mode ile prımenin arasında fark olmazsa nasıl ucuz satılacakki baz olanlar?Start ile select gibi düşün.




  • İyi araç ama başka başlıklarda da söyledim,
    Benzinlisi için fazla fiyat istenirse, insanlar Cruze veya Yeni Cerato ile karşılaştıracaklardır. Bu iki araç C sınıfı, Blue B sınıfıdır.
    Bu araçların dizelinin olmayışı Blue'nun dizelini güçlendiren bir avantajdır. Dediğim gibi, benzinli motorlarda bu iki C sınıfı araca göre fiyat ayarlaması yapılması gerekiyor.

    i30 CW düşünmesem çok seçenek olmayan dizel ortamında B sınıfı olmasını da içe sindirdiğimde sedan olarak tercih edebileceğim bir araç olurdu Accent Blue. Bu hafta sonu uğrayacağım Derya'ya. Araca bir bakmak istiyorum. Yeni araç incelemesini seviyorum. Hem bakalım neler değişmiş. Zaten plazanın önünden geçeceğim uğramadan olmaz. Belki bir test sürüşü de yaparız belli mi olur




  • Bu konuda yine yorum yapmıştım. Daha 2 sene öncesine kadar Hyundai evime sokmam yakınıma yanaştırmam diyordum. Artık fikirlerim çok değişti. Hyundai kendini çok kısa bir süre zarfında hızla geliştirdi. Türkiye şartlarına hitab eden araçlar yapmaya başladılar. Motor seçenekleri ve fiyatlar mükemmel. Özellikle taksi sektöründe fiatı kenarda bıraktı. Bu yeni kasa özellikle Hyundai'ı artık taksi imajından kurtaracak gibi. Samimi söylüyorum sıfır araba almayı düşünürsem ileri tarihlerde Hyundai düşünürüm . . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35


    quote:

    Orijinalden alıntı: gaksu

    1.4 benzinli için fiyatlar 33.900 Düz Mode ile 39.400 Prime otomatik olarak belirlenmiş. Dizel 2. yarıya kadar yok zaten olsa da fiyatlar bence çok aşırı olmuş. İyi bir fiyatlandırma ile sipariş vermek üzereyken kesin olarak listeden çıkardım.

    dizeller 1.6 128 ps 36 ile 39 arası olacak büyük ihtimal ve 20 nisandan sonra piyasaya çıkıyormuş...

    bu bilgiyi kimden aldınız? benim görüştüğüm bayi yılın ikinci yarısında dizel motorun geleceğini yıl sonuna doğru da otomatiğinin geleceğini kesin olarak belirtti. bayiden bayiye bilgiler değişiyormu? yada nisan 20 den sonra dizel gelecek bilgisi bugun mü çıktı.

    not: az önce 2 bayii daha aradım ancak cevaplar; yılın 2. yarısı şeklinde oldu!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 5 Nisan 2011; 16:42:53 >




  • araçta geri görüş kamerası warmı gerçekten
  • fiyat tahminlerin üzerinde oldu.baz fiyatı 29-30 gibi yapsalardı piyasayı çok ciddi sallardı. corolla jetta focus civic de fiyatını indirmek zorunda kalırdı,çünkü satışlarını çok etkilerdi.ama yüksek bir fiyattan giriş yaptı.yinede satacaktır ama satış rekoru kıramaz
  • merhaba aracın dizeli yılın ikinci yarsında mı çıkıyor yoksa 20 nisan mı?
  • 1.6 128 hp lik aynı otomatik şanzımanlı ceed hb var c sınıfını araç. fiyatta 40bin, az biraz bagaj küçük ama accentten iyidir. dizeli 20 nisanda felan gelmeyecek
  • Bayiden 1.4 Prime Manuel için son 37200 fiyat aldım.. Dedim çok fazla ve indirim yok mu? Dediler ki ''LANSMAN FİYATI''...

    Vah babam vah
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.