Şimdi Ara

Havok ve Ubisoft uzun dönem lisans anlaşması imzaladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Fizik uygulamalarında sektörün en büyük yazılım firmalarından birisi olan ve hazırladığı geliştirme kitleri oyun firmalarından Hollywood stüdyolarına kadar geniş bir yelpazede kullanılan Havok yaptığı resmi açıklamayla Ubisoft ile uzun dönemli yeni bir lisans anlaşma imzalandığını duyurdu. Assassin’s Creed, Tom Clancy's Ghost Recon, Prince of Persia, Shaun White Snowboarding, Tom Clancy’s Rainbow Six ve Tom Clancy’s Splinter Cell gibi her biri türünün en başarımı yapımları arasında yer alan pek çok projeye hayat kazandıran Ubisoft, uzun dönemli anlaşma ile yeni nesil oyunların geliştirilmesi esnasında Havok yazılımlarını kullanılarak oyun severleri ileri düzey gerçeklik deneyimi sunan yeni yapımlarla buluşturmayı hedefliyor.


    Firmanın stüdyo operasyonlarından sorumlu yöneticisi Pierrre Escaich, Havok'un mühendislik ve satış-kontrat konusundaki destek yapılanması ile profesyonel bir organizasyon olduğunu, Ubisoft olarak Havok'un sofistike konularındaki problemlerimize olan içten yaklaşımını beğendikerini belirtti. Havok'tan Davide O'Meara ise Ubisoft'un video oyun endüstrisindeki en iyi yapımların önemli bir kısmına imza attığını, tüm platformlarda en iyi çözümleri sunma hedefimizle geliştiricilere en gelişmiş teknolojileri sağlayacaklarını belirtti.








  • havok intelin olduğuna göre demekki oyunlarda artık işlemcinin daha fazla önem kazanmasını bekleyebiliriz..
    bu da bizim için hiç de iyi olmaz.. yine işlemciye servet ödemeye başlayabiliriz..
  • işlemci ile doğrudan ilişkisi olduğunu düşünmüyorum. bu daha çok grafik işlemcinin başarımıyla ilgili ve ati için önemli bir avantaj çünkü ati havok motoruna destek veren firmalardan birisi. motora sahip olan bu oyunlar büyük bir kitle tarafından sevilmiş olduğu için nvidianın phsyx kıskacı etkisiz kalıyor ve gelir seviyesi çok yüksek olmayan birçok oyuncuyu nvidiaya tonlarca para dökmekten kurtarıyor.
  • Havok henüz gpu da çalışmıyor. İşlemci üzerinde çalışıyor. Ati'nin bu konuda deneysel bir çalışması oldu ama anlaşılan Intelden lisansını alamadı. İşlemci üzerinde çalışan Havok Physx le kıyaslanamaz, çünkü ona göre çok daha basit fizik efektlerinde kullanılabilir.
  • havok physx karşısında tam kalas kalıyor. çok çok geliştirmeleri lazım havok u
  • havok un physx den tek eksiği gpu da çalışmaması, gpu ya adapte ederlerse physx in şansı olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Wanted

    havok un physx den tek eksiği gpu da çalışmaması, gpu ya adapte ederlerse physx in şansı olmaz.


    sanırım sen wolfenstein oynamadın. benim havok lu gördüğüm en yeni oyun ve fizik berbat. ayrıca intel havok u ancak kendi ekran kartları çıktığı zaman geliştirir ve gpu kullanımına uygun hale getirir. yani bu durumun ati ye yaramak gibi bir durumu yok. bence ati havoktan umudunu kestiği için başka arayışlar içine girdi. havok varken başka fizik motoruna yatırım yapmasının başka açıklaması olamaz.
  • Physx Havoktan daha iyi bir fizik motoru.

    Company of Heroes da tank ile bir duvara girince taş parçaları adeta futbol topu gibi hareket ediyor. Başka bir oyunda daha görmüştüm adamlar düşerken her yeri sürekli oynuyordu mantıksız bir şekilde düştüğündede harekete devam ediyordu. Physx dede bu olaylar var ama bu kadar abartı şekilde değil.
  • Sadece Ubisoft firmasıyla uzun vadede anlaşılmış denmiş. Yani PhysX destekli oyunlarda piyasada olucak. Havok şu anda PhysX'e rakip olucak bir yapıda değil. Kullanım kolaylığı ve basit kırılma parçalanma efektlerin altından Havok başarıyla kalkabiliyor. Ama iş detaylı efektlere gelince cpu ile bu işi yapması zor. Havok gpu üzerinden kullanılmadığı müddetçe uzun vadede bir geleceğide olmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 7 Ekim 2009; 17:31:39 >
  • Havok Boşa çaba halen neden uğraşıyorlarsa üstünde yıllar yılı bir geliştirilememişkısır bir teknoloji atık physx üzerine yoğunlaşmak lazım phsxx gerçekten harika bir tewknoloji hemn görentü efekt kalitesi hemde düşük sistemlede kaliteli oyun fırsatı sunuyor
  • Ubisoft sizin bildiklerinizi bilmiyor tabi. sizin kadar dahi insanları ubisofta almamışlar. onlar da gitmiş physx yerine havokla anlaşma yapmış.
  • Havok destekli en yeni oyun WOLFENSTEIN onda da fizik efekti diye pek bisey yoku tahta parcalanmasi vardi. ates etsen bile hersey kutuk gibiydi tepkisizdi mesela bayraklar. bencede bu haliyle PHYSX'in karsisinda sanki pek sansi yok. su an PHYSX en iyisi en guzeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hobar

    Ubisoft sizin bildiklerinizi bilmiyor tabi. sizin kadar dahi insanları ubisofta almamışlar. onlar da gitmiş physx yerine havokla anlaşma yapmış.


    Biliyor bilmesine de bu işlerde tek faktör teknik üstünlük değil. Ticarette herkes nasıl işine geliyorsa öyle hareket eder. Bu arada kinayenin altında gizlenen hakaretle karşısındakini aşağılama modası tam gaz gidiyor forumda. Biraz daha saygılı olmaya çalışalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadtneverdie


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Wanted

    havok un physx den tek eksiği gpu da çalışmaması, gpu ya adapte ederlerse physx in şansı olmaz.


    sanırım sen wolfenstein oynamadın. benim havok lu gördüğüm en yeni oyun ve fizik berbat. ayrıca intel havok u ancak kendi ekran kartları çıktığı zaman geliştirir ve gpu kullanımına uygun hale getirir. yani bu durumun ati ye yaramak gibi bir durumu yok. bence ati havoktan umudunu kestiği için başka arayışlar içine girdi. havok varken başka fizik motoruna yatırım yapmasının başka açıklaması olamaz.

    Wolfenstein konusunda haklısın ama, Red Faction Guerrilla da havok kullanıyor ve gayet başarılı fizik efektleri var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lucifer_Sam -- 7 Ekim 2009; 18:23:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadtneverdie


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Wanted

    havok un physx den tek eksiği gpu da çalışmaması, gpu ya adapte ederlerse physx in şansı olmaz.


    sanırım sen wolfenstein oynamadın. benim havok lu gördüğüm en yeni oyun ve fizik berbat. ayrıca intel havok u ancak kendi ekran kartları çıktığı zaman geliştirir ve gpu kullanımına uygun hale getirir. yani bu durumun ati ye yaramak gibi bir durumu yok. bence ati havoktan umudunu kestiği için başka arayışlar içine girdi. havok varken başka fizik motoruna yatırım yapmasının başka açıklaması olamaz.

    yukarıda belirtmişim tek eksiği gpu da çalışmaması, ancak gpu ya adapte edip kullanılırsa havokta phsyx in yaptığı her şeyi yapar.kaliteli fizik efektleri sadece gpu üzerinden programlanmaya bakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DISTURBED -- 7 Ekim 2009; 18:25:36 >




  • @ Daemonica, sanirim yanlisiniz var, bugune kadar hep soylenen RED FACTION 3: GUERILLA oyunu PHYSX destekli bir oyunmus..
    Ustteki mesajlarda da denildigi gibi HAVOK'lu WOLFENSTEIN gercekten cok kotu bir-iki kirilma ve tahta parcalanma efektinden baska hic bisey yok ustte de yazdim hic boyle beklemiyordum.. Tabiki bir Red Faction 3 oyunundaki gibi olamazda ama yinede HAVOK'lu WOLF.dan daha iyisini beklerdik.
  • crysis fizik efekleri çok güzeldi ve yanlış hatırlamıyorsam havok kullanıyordu,
    intel gpuları çıkınca kesin ekler gpu desteğini ama o zamana kadar cpu ile devam eder;
    aslında cpular ekran kartları gibi hızlı gelişseler o zamanda gerek kalmaz ekran kartından fizik işlemeye.
  • quote:

    RED FACTION 3: GUERILLA oyunu PHYSX destekli bir oyunmus..

    Havok kullanıyor. Havok kullandığı wikipedia ve havok'un web sitesinde de belirtiliyor.
    http://www.havok.com/index.php?page=featured-game
  • Valla ben Red Faction 3'u hep PHYSX'li diye Nvidia destekli diye biliyordum Nvidia kartlarda performans ustu calisiyordu harikaydi ATI'de sanirim iyidi.. daemonica, bilgi icin tesekkur.. R.Faction 3'deki HAVOK bu kadar muhtesem dururken Wolfenstein'daki icler acisi hali cok garipti.
  • Şimdi çoğu ATI Kullanıcısı PhysX gibi bir nimetin kendi ekran kartlarında da olmasını ister. Nvidia satın alana kadar iyiydi şimdi mi kötü oldu. Aegia bence fizik uygulaması olarak türünün en iyisi içinizde Warmonger oyununu oynayan arkadaşlar mutlaka vardır ve PhysX'in ne kadar etkisi olduğunu bu oyunu oynayan arkadaşlar iyi bilir Warmonger oyunundaki fizik ile Red Faction Guerrilla arasındaki farkı buradan anlayacaksınız Batman Arkham Asylum da başka bir örnek Birde GT300 Gpu'ları çıktığındaki PhysX performansını düşünürsek ATI'ın hiç şansı yok bu konuda.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.