Şimdi Ara

Dacia Sandero Stepway hakkında yorumlar (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
10
Favori
431.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın dışı güzel ancak içi facia desem yanılmam.Bu kadar güzel bir arabaya azcık da içi için bişiler yapsalarmış daha iyi olurdu
  • Öncelikle yorumların hepsini üşenmeden okuduğumu belirteyim? Sonra kafamdaki soruları sorayım? Sonrada görüşlerimi paylaşayım?

    1-Bu araç Renault güvencesinde diyenler, parçası her yerde bulunur diyenler acaba Türkiye de satılan hangi aracın parçasını bulamamışlar? Bazılarımızın aklı hala 1960larda takılı kalmamış mı sizce?

    2-Aracın motoru Clio ile aynı diyenler, acaba Clio kaç yılından beri üretiliyor, şu an piyasada kaçıncı nesil Clio satılıyor ve bu aracın motoru acaba hangi Clio motoru?

    3-Parçası ucuz diyenler, acaba bu araçla ilgili hiç bir parça fiyatını biliyor mu?

    Ben elimde olmayan özel sebeplerden dolayı, bu aracın 1.4 70HP lik Ambiance modeline biniyorum. Henüz 2 hafta oldu. Ama tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Aracın "0" satış fiyatı konusunda yorum yapanlar haklı olabilir. Bu aracı sıfır alırken ucuz görünebilir, ama kullanırken çektiğiniz eziyete verdiğiniz para değmez. Gelelim görüşlerime;

    1.Araçla yola çıktım, 1.vites gazı kökledim, yüksek bir motoru sesine ve devir saatinin fırlamasına rağmen araç gitmiyordu, Vitesi 2 ye aldım, gazı kökledim araç bağırıyor motor devri artıyor ama hızlanma çok az oluyordu. Bu şekilde 5. vitese kadar geldim, aracın gaz pedalını kökledim ve beklemeye başladım. Araç 90km hızdan 110 km hıza bir zahmet yaklaşık 2dk çıktı. İnanmayan test sürüşüne çıkıp denesin. Yakın sarfiyatı konusunda ise benim kullandığım 1.4 70hp lik araç hiç de ekonomik değil.

    2-Yola çıktığım bir gün yağmur başladı, ön silecekleri çalıştırdım fasılalı olarak, çok sık gidip geliyordu fasılasını ayarlamak istedim malesef fasıla ayarı yoktu. Arka sileceği çalıştırdım, silecek sürekli gidip geliyor. Oysa ben silecek kolunu fasılalıya getirmiştim. Arka silecekte sürekli çalışma modundan başka bir mod yok. (Aklıma ön silecekler çalışır vaziyetteyken geri vitese takdığımda, arka sileceği otomatik çalışan arabam geldi) Ön sileceği sürekli çalışır konuma aldım. Sileceklerin durup döndüğü noktalarda abartılı bir mekanik ses geldiğini fark ettim. Yağmur şiddetlenince en hızlı olan sürekli çalışma da 2. kademeye aldım. Malesef silecekler yağmurun hızına yetişemiyordu. Yağmurun ise abartılı bir yağış hızı yoktu.

    (Bir silecek mevzusunu bukadar neden uzatıyorsun diyenler lütfen devamını okumasın. Zaten onlar için araçta sileceğin olması bile yeterli, fasılasının ayaralanabilir olması vs önemli değil)

    3-Sürücü koltuğuna oturduğumda, koltukla direksyon arasında sıkıştım, koltuğun yüksekliğini ayarlamak istedim, malesef yoktu, direksyonun yüksekliğini ayarlamak istedim, malesef o da yoktu. Yeni araçlarda bırakın yüksekliği derinlik ayarı bile olduğu düşünülürse, malzemeden nekadar çaldıkları daha iyi anlaşılır.

    4-Sürücü koltuğuna bacaklarımın yarısı basıyordu, baldırımın yarısı boşta, koltuğun oturma yerinin uzunluğundan bile çalmışlar. Gerçi Renault 9 un sandalye gibi koltukları düşünülürse, bayağı mesafe kat etmişler demek lazım.

    5- Direksyon simidi tam anlamıyla bir facia. Elinizden kayıp duruyor. Bendemi şu direksyona geçirilen kılıflardan alsam diyeceğinizi bir direksyon simidi var. Bunun havalı olduğunu düşünenler için ideal olmuş.

    Aslında yazacak çok şeyim var, ama bu araç için ne söylesem boş, zaten aklına koymuş olan, beni önyargılı olmakla, marka bağımlısı olmakla vs suçlayıp gidip alacak. Fikrime katılanlar ise zaten durumu biliyor, o yüzden uzatmayacağım....

    Son söz olarak; yurtdışında satılan araçlarla Türkiye de satılan araçlar arasında çok fark var, dış görünüş sizi aldatmasın. Motor kaputunun altındaki motorların aynı olduğundan nasıl emin olabilirsiniz. Ben şahsım adına bu araca 24-25 bin tl vermek yerine, 2009-2010 model 5-10binden ikinci el araç bakarım. Yok illaki sıfır olacak diyenlere, Hyundai uğramalarını tavsiye ederim.

    Arkadaşım Megan II almıştı. Bana aracı anlatırken diyor ki, " Araç full herşey var. Ancak dijital kılimasını bir türlü ayarlayamadım, donuyoruz arabada" bu durumda olanlar, teknolojiyi zaten kullanmayacak olanlar illa ki Dacia Sandero alacağım diyenler, zaten internette 7-8bin TL aşağıya 2-5 bin km de bu araçlardan ikinci el satılıyor. Gidip o arçları alın ki, hata yapıp pişman olmuşları da kurtarın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ocgultekin

    Öncelikle yorumların hepsini üşenmeden okuduğumu belirteyim? Sonra kafamdaki soruları sorayım? Sonrada görüşlerimi paylaşayım?

    1-Bu araç Renault güvencesinde diyenler, parçası her yerde bulunur diyenler acaba Türkiye de satılan hangi aracın parçasını bulamamışlar? Bazılarımızın aklı hala 1960larda takılı kalmamış mı sizce?

    2-Aracın motoru Clio ile aynı diyenler, acaba Clio kaç yılından beri üretiliyor, şu an piyasada kaçıncı nesil Clio satılıyor ve bu aracın motoru acaba hangi Clio motoru?

    3-Parçası ucuz diyenler, acaba bu araçla ilgili hiç bir parça fiyatını biliyor mu?

    Ben elimde olmayan özel sebeplerden dolayı, bu aracın 1.4 70HP lik Ambiance modeline biniyorum. Henüz 2 hafta oldu. Ama tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Aracın "0" satış fiyatı konusunda yorum yapanlar haklı olabilir. Bu aracı sıfır alırken ucuz görünebilir, ama kullanırken çektiğiniz eziyete verdiğiniz para değmez. Gelelim görüşlerime;

    1.Araçla yola çıktım, 1.vites gazı kökledim, yüksek bir motoru sesine ve devir saatinin fırlamasına rağmen araç gitmiyordu, Vitesi 2 ye aldım, gazı kökledim araç bağırıyor motor devri artıyor ama hızlanma çok az oluyordu. Bu şekilde 5. vitese kadar geldim, aracın gaz pedalını kökledim ve beklemeye başladım. Araç 90km hızdan 110 km hıza bir zahmet yaklaşık 2dk çıktı. İnanmayan test sürüşüne çıkıp denesin. Yakın sarfiyatı konusunda ise benim kullandığım 1.4 70hp lik araç hiç de ekonomik değil.

    2-Yola çıktığım bir gün yağmur başladı, ön silecekleri çalıştırdım fasılalı olarak, çok sık gidip geliyordu fasılasını ayarlamak istedim malesef fasıla ayarı yoktu. Arka sileceği çalıştırdım, silecek sürekli gidip geliyor. Oysa ben silecek kolunu fasılalıya getirmiştim. Arka silecekte sürekli çalışma modundan başka bir mod yok. (Aklıma ön silecekler çalışır vaziyetteyken geri vitese takdığımda, arka sileceği otomatik çalışan arabam geldi) Ön sileceği sürekli çalışır konuma aldım. Sileceklerin durup döndüğü noktalarda abartılı bir mekanik ses geldiğini fark ettim. Yağmur şiddetlenince en hızlı olan sürekli çalışma da 2. kademeye aldım. Malesef silecekler yağmurun hızına yetişemiyordu. Yağmurun ise abartılı bir yağış hızı yoktu.

    (Bir silecek mevzusunu bukadar neden uzatıyorsun diyenler lütfen devamını okumasın. Zaten onlar için araçta sileceğin olması bile yeterli, fasılasının ayaralanabilir olması vs önemli değil)

    3-Sürücü koltuğuna oturduğumda, koltukla direksyon arasında sıkıştım, koltuğun yüksekliğini ayarlamak istedim, malesef yoktu, direksyonun yüksekliğini ayarlamak istedim, malesef o da yoktu. Yeni araçlarda bırakın yüksekliği derinlik ayarı bile olduğu düşünülürse, malzemeden nekadar çaldıkları daha iyi anlaşılır.

    4-Sürücü koltuğuna bacaklarımın yarısı basıyordu, baldırımın yarısı boşta, koltuğun oturma yerinin uzunluğundan bile çalmışlar. Gerçi Renault 9 un sandalye gibi koltukları düşünülürse, bayağı mesafe kat etmişler demek lazım.

    5- Direksyon simidi tam anlamıyla bir facia. Elinizden kayıp duruyor. Bendemi şu direksyona geçirilen kılıflardan alsam diyeceğinizi bir direksyon simidi var. Bunun havalı olduğunu düşünenler için ideal olmuş.

    Aslında yazacak çok şeyim var, ama bu araç için ne söylesem boş, zaten aklına koymuş olan, beni önyargılı olmakla, marka bağımlısı olmakla vs suçlayıp gidip alacak. Fikrime katılanlar ise zaten durumu biliyor, o yüzden uzatmayacağım....

    Son söz olarak; yurtdışında satılan araçlarla Türkiye de satılan araçlar arasında çok fark var, dış görünüş sizi aldatmasın. Motor kaputunun altındaki motorların aynı olduğundan nasıl emin olabilirsiniz. Ben şahsım adına bu araca 24-25 bin tl vermek yerine, 2009-2010 model 5-10binden ikinci el araç bakarım. Yok illaki sıfır olacak diyenlere, Hyundai uğramalarını tavsiye ederim.

    Arkadaşım Megan II almıştı. Bana aracı anlatırken diyor ki, " Araç full herşey var. Ancak dijital kılimasını bir türlü ayarlayamadım, donuyoruz arabada" bu durumda olanlar, teknolojiyi zaten kullanmayacak olanlar illa ki Dacia Sandero alacağım diyenler, zaten internette 7-8bin TL aşağıya 2-5 bin km de bu araçlardan ikinci el satılıyor. Gidip o arçları alın ki, hata yapıp pişman olmuşları da kurtarın.








    öncelikle geçmiş olsun baya soğmussunuz aracınızdan

    bende logan(07 1.5dci) kullanıyorum dikkatimi cekti yazdıklarınız gerçekten..

    bir an önce satmanız dileğiyle..

    keşke almasaydınız araçı

    bu birazda beklentiyle ilgili bir durum genel manada toplum olarak minimum harcama maksimum fayda bekleniyor

    dacia markasının temel amaçı ekonomik YETERLİ donanıma sahip 0 km araç sahibi yapmak insanları

    amaç ekonomi sorunsuz ulaşım

    fazla birşey beklememek gerek.

    ben 4 yıla girdi kullanıyorum memnunum ama ne aldığımı biliyorum

    en basidi dacia markası öyle ac gözlükü samimi olarak yazıyorum

    hala cam kumandaları kapı içlerinde değil

    ve yeni dusterde iç kapı kolu en üst versiyonda var arkada

    böyle bir prensiple calışıyorlar

    al kullan eskit sat en fazla 5 yıl sağlıklı hizmet eder zaten

    beklentiler cok önemli senin durumunu en iyi ben anlarım onuda eklemek isterim.

    aracımı değiştiricem bende bu yıl içersinde duster düşünüyordum inceledim yine vs.

    vaz geçtim çünkü beklentilerim yüksek bu sefer

    hele o iç kapı kolu opsiyonunu görünce(gerçekten rezil bir durum) soğdum yani

    2 araç için 50.000 tl bütçem var D sınıfı sedan bir araç tercih edicem

    kaliteli sağlam teknolojik ergonomik üretim kalitesi yüksek yalıtımı başarılı sürüşü sağlam yol konforu yüksek donanımlı ve GÜVENLİ bir araç..



    tekrar geçmiş olsun en yakın zamanda satman ve cok daha güzel sağlam kaliteli bir araça sahip olman dileğiyle..

    saygılar.





    ama kızgınlıkla abartmışsınz biraz




  • ocgultekin isimli yorum yapan arkadaş;
    Attan inip eşeğe binince böyle oluyo demekki, eşeğin ne suçu var, sende akıl var fikir var mercedes konforu bekliyorsun ama dacia fiyatı ödeyim diyosun. Vay be ne güzel ya hayat
    Arkadasın yazdıgı yorumlar tamamen duygusal olarak yazmıs, objektif bir görüş açısı yok. ben 2005 den beri clio dizel kullanıyorum reno nun motorunu ve aksamını burda isanlar bilmiyormus gibi anlatmayın.gercekci olmak lazım bu kadar
    abarttıgı kadar değil. aracta ses yalıtımı var diğer b sınıfı arabalarda böyle birsey
    yok. aracta motor koruma kaplaması var diğer araclarda ender bulunur. Sandero dizel kullanıyorum öle hızlanmlarda vs sorun yaşamoyorum keza benzinli aracta nasıl sorun yaşıyorsun şaştım kaldım. Bence araçta değilde sizde bir sorun olabilir. Aracın eksiklikleri var dersen katılırım ama bu kadar da abartıya katılmam. Sıfır arac almak isteyen dilediği alır.insanlar Sıfır arac kokusu almak ister canı.
    Siz aracınıza bakın o size bakar, siz aracınıza bakmayın birde cocuk gibi sızlanın yok burası yok yok surası yok bilmem ne..
    yazınıza ancak diyorum...

    rastgele sanderocular



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_60 -- 2 Nisan 2010; 19:59:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat_60

    Arkadaş attan inip eşeğe binince böyle oluyo demekki, eşeğin ne suçu var, sende akıl var fikir var mercedes konforu bekliyorsun ama dacia fiyatı ödeyim diyosun. Vay be ne güzel ya hayat
    Arkadasın yazdıgı yorumlar tamamen duygusal olarak yazmıs, objektif bir görüş açısı yok. ben 2005 den beri clio dizel kullanıyorum reno nun motorunu ve aksamını burda isanlar bilmiyormus gibi anlatmayın.gercekci olmak lazım bu kadar
    abarttıgı kadar değil. aracta ses yalıtımı var diğer b sınıfı arabalarda böyle birsey
    yok. aracta motor koruma kaplaması var diğer araclarda ender bulunur. Sandero dizel kullanıyorum öle hızlanmlarda vs sorun yaşamoyorum keza benzinli aracta nasıl sorun yaşıyorsun şaştım kaldım. Bence araçta değilde sizde bir sorun olabilir. Aracın eksiklikleri var dersen katılırım ama bu kadar da abartıya katılmam. Sıfır arac almak isteyen dilediği alır.insanlar Sıfır arac kokusu almak ister canı.
    Siz aracınıza bakın o size bakar, siz aracınıza bakmayın birde cocuk gibi sızlanın yok burası yok yok surası yok bilmem ne..
    yazınıza ancak diyorum...

    rastgele sanderocular


    dostum 2.paragraftaki yazını üst taraftaki mesaja yazdın sanırım.

    ben mercedesten inip sanderoda mercedes kalitesi aramıyorum.ben arabamdan gayet memnunum zaten satmayı da asla düşünmüyorum.benim tek problemim yakıt tüketimi.onun içinde sandero çok güzel gibi geldi bana.mercedes duracak garajda bu benim günlük işlerim için tercih edeceğim aracım olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulashh1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat_60

    Arkadaş attan inip eşeğe binince böyle oluyo demekki, eşeğin ne suçu var, sende akıl var fikir var mercedes konforu bekliyorsun ama dacia fiyatı ödeyim diyosun. Vay be ne güzel ya hayat
    Arkadasın yazdıgı yorumlar tamamen duygusal olarak yazmıs, objektif bir görüş açısı yok. ben 2005 den beri clio dizel kullanıyorum reno nun motorunu ve aksamını burda isanlar bilmiyormus gibi anlatmayın.gercekci olmak lazım bu kadar
    abarttıgı kadar değil. aracta ses yalıtımı var diğer b sınıfı arabalarda böyle birsey
    yok. aracta motor koruma kaplaması var diğer araclarda ender bulunur. Sandero dizel kullanıyorum öle hızlanmlarda vs sorun yaşamoyorum keza benzinli aracta nasıl sorun yaşıyorsun şaştım kaldım. Bence araçta değilde sizde bir sorun olabilir. Aracın eksiklikleri var dersen katılırım ama bu kadar da abartıya katılmam. Sıfır arac almak isteyen dilediği alır.insanlar Sıfır arac kokusu almak ister canı.
    Siz aracınıza bakın o size bakar, siz aracınıza bakmayın birde cocuk gibi sızlanın yok burası yok yok surası yok bilmem ne..
    yazınıza ancak diyorum...

    rastgele sanderocular


    dostum 2.paragraftaki yazını üst taraftaki mesaja yazdın sanırım.

    ben mercedesten inip sanderoda mercedes kalitesi aramıyorum.ben arabamdan gayet memnunum zaten satmayı da asla düşünmüyorum.benim tek problemim yakıt tüketimi.onun içinde sandero çok güzel gibi geldi bana.mercedes duracak garajda bu benim günlük işlerim için tercih edeceğim aracım olacak.


    Dostum zaten kime yazıdıgım zaten acık, arife tarif gerekmezmiş
    Bende sanderomdan memnunum, çünkü bilinçli olarak aldım, ne istediğimi biliyorum.. ne istediğini bilmeyenler dönüp aracı kötülüyor, vs... zırva yani anlıycan




  • Ben benzinli modeline sıcak bakıyorum.
    Düpü takıp yolumuza bakarız
  • Yakisikli + bo$ = uygun fiyat

    Sahin dogan niyetine alinacak sifir arac.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ocgultekin

    Öncelikle yorumların hepsini üşenmeden okuduğumu belirteyim? Sonra kafamdaki soruları sorayım? Sonrada görüşlerimi paylaşayım?

    1-Bu araç Renault güvencesinde diyenler, parçası her yerde bulunur diyenler acaba Türkiye de satılan hangi aracın parçasını bulamamışlar? Bazılarımızın aklı hala 1960larda takılı kalmamış mı sizce?

    2-Aracın motoru Clio ile aynı diyenler, acaba Clio kaç yılından beri üretiliyor, şu an piyasada kaçıncı nesil Clio satılıyor ve bu aracın motoru acaba hangi Clio motoru?

    3-Parçası ucuz diyenler, acaba bu araçla ilgili hiç bir parça fiyatını biliyor mu?

    Ben elimde olmayan özel sebeplerden dolayı, bu aracın 1.4 70HP lik Ambiance modeline biniyorum. Henüz 2 hafta oldu. Ama tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Aracın "0" satış fiyatı konusunda yorum yapanlar haklı olabilir. Bu aracı sıfır alırken ucuz görünebilir, ama kullanırken çektiğiniz eziyete verdiğiniz para değmez. Gelelim görüşlerime;

    1.Araçla yola çıktım, 1.vites gazı kökledim, yüksek bir motoru sesine ve devir saatinin fırlamasına rağmen araç gitmiyordu, Vitesi 2 ye aldım, gazı kökledim araç bağırıyor motor devri artıyor ama hızlanma çok az oluyordu. Bu şekilde 5. vitese kadar geldim, aracın gaz pedalını kökledim ve beklemeye başladım. Araç 90km hızdan 110 km hıza bir zahmet yaklaşık 2dk çıktı. İnanmayan test sürüşüne çıkıp denesin. Yakın sarfiyatı konusunda ise benim kullandığım 1.4 70hp lik araç hiç de ekonomik değil.

    2-Yola çıktığım bir gün yağmur başladı, ön silecekleri çalıştırdım fasılalı olarak, çok sık gidip geliyordu fasılasını ayarlamak istedim malesef fasıla ayarı yoktu. Arka sileceği çalıştırdım, silecek sürekli gidip geliyor. Oysa ben silecek kolunu fasılalıya getirmiştim. Arka silecekte sürekli çalışma modundan başka bir mod yok. (Aklıma ön silecekler çalışır vaziyetteyken geri vitese takdığımda, arka sileceği otomatik çalışan arabam geldi) Ön sileceği sürekli çalışır konuma aldım. Sileceklerin durup döndüğü noktalarda abartılı bir mekanik ses geldiğini fark ettim. Yağmur şiddetlenince en hızlı olan sürekli çalışma da 2. kademeye aldım. Malesef silecekler yağmurun hızına yetişemiyordu. Yağmurun ise abartılı bir yağış hızı yoktu.

    (Bir silecek mevzusunu bukadar neden uzatıyorsun diyenler lütfen devamını okumasın. Zaten onlar için araçta sileceğin olması bile yeterli, fasılasının ayaralanabilir olması vs önemli değil)

    3-Sürücü koltuğuna oturduğumda, koltukla direksyon arasında sıkıştım, koltuğun yüksekliğini ayarlamak istedim, malesef yoktu, direksyonun yüksekliğini ayarlamak istedim, malesef o da yoktu. Yeni araçlarda bırakın yüksekliği derinlik ayarı bile olduğu düşünülürse, malzemeden nekadar çaldıkları daha iyi anlaşılır.

    4-Sürücü koltuğuna bacaklarımın yarısı basıyordu, baldırımın yarısı boşta, koltuğun oturma yerinin uzunluğundan bile çalmışlar. Gerçi Renault 9 un sandalye gibi koltukları düşünülürse, bayağı mesafe kat etmişler demek lazım.

    5- Direksyon simidi tam anlamıyla bir facia. Elinizden kayıp duruyor. Bendemi şu direksyona geçirilen kılıflardan alsam diyeceğinizi bir direksyon simidi var. Bunun havalı olduğunu düşünenler için ideal olmuş.

    Aslında yazacak çok şeyim var, ama bu araç için ne söylesem boş, zaten aklına koymuş olan, beni önyargılı olmakla, marka bağımlısı olmakla vs suçlayıp gidip alacak. Fikrime katılanlar ise zaten durumu biliyor, o yüzden uzatmayacağım....

    Son söz olarak; yurtdışında satılan araçlarla Türkiye de satılan araçlar arasında çok fark var, dış görünüş sizi aldatmasın. Motor kaputunun altındaki motorların aynı olduğundan nasıl emin olabilirsiniz. Ben şahsım adına bu araca 24-25 bin tl vermek yerine, 2009-2010 model 5-10binden ikinci el araç bakarım. Yok illaki sıfır olacak diyenlere, Hyundai uğramalarını tavsiye ederim.

    Arkadaşım Megan II almıştı. Bana aracı anlatırken diyor ki, " Araç full herşey var. Ancak dijital kılimasını bir türlü ayarlayamadım, donuyoruz arabada" bu durumda olanlar, teknolojiyi zaten kullanmayacak olanlar illa ki Dacia Sandero alacağım diyenler, zaten internette 7-8bin TL aşağıya 2-5 bin km de bu araçlardan ikinci el satılıyor. Gidip o arçları alın ki, hata yapıp pişman olmuşları da kurtarın.



    Arkadaşım, sen bi ustadan anlaşılan hiç bir bilgi almadan kafandaki eksileri sıralayıp atmışsın,
    ben Konyadayım yaşım 38 seninle kendi aracımla , (madem hyundaicisin) bi i20 yada bi i 30 al
    anahtar bırakmacasına; şöyle bi dağlara çıkalım benim gittiğim yollardan gidersen araba sana hediyem
    varsan gel, yada ben geleyim nasıl istersen,çok ciddiyim.............
    biliyorsan konuş adam sansınlar,bilmiyorsan sus alim sansınlar,,,,,,,sen hangisi olmak istiyorsan
    işte meydan cevabını bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Yakisikli + bo$ = uygun fiyat

    Sahin dogan niyetine alinacak sifir arac.


    şahin doğanla karşılaştırmanız çok yanlış bence.bu düzeyde bir çok araba var.bunu renault olarak değerlendirin zati brazilya vs.de renault adı altında satılıyor.Şahin doğanla uzaktan yakından karşılaştırılamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Yakisikli + bo$ = uygun fiyat

    Sahin dogan niyetine alinacak sifir arac.



    abs var, klima var, aliminyum alısım jant var, suv kiti var, daha sayacağım bircok özellik varken sizin donanımdan anladıgınız ve boş olarak kastettiğiniz ısıtmalı koltuk vs gibi özellikler midir? sen içini dolduramıyorsan araca birsey katmıyorsan (illa fiziksel olarak değil) sana göre boş olur yada doğan şahin sınıfında gözükür. Fakat şu bir gercekki
    B platformunda alınabilecek ender araçlardan birtanesi fiyat performansına göre...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbuyuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ocgultekin

    Öncelikle yorumların hepsini üşenmeden okuduğumu belirteyim? Sonra kafamdaki soruları sorayım? Sonrada görüşlerimi paylaşayım?

    1-Bu araç Renault güvencesinde diyenler, parçası her yerde bulunur diyenler acaba Türkiye de satılan hangi aracın parçasını bulamamışlar? Bazılarımızın aklı hala 1960larda takılı kalmamış mı sizce?

    2-Aracın motoru Clio ile aynı diyenler, acaba Clio kaç yılından beri üretiliyor, şu an piyasada kaçıncı nesil Clio satılıyor ve bu aracın motoru acaba hangi Clio motoru?

    3-Parçası ucuz diyenler, acaba bu araçla ilgili hiç bir parça fiyatını biliyor mu?

    Ben elimde olmayan özel sebeplerden dolayı, bu aracın 1.4 70HP lik Ambiance modeline biniyorum. Henüz 2 hafta oldu. Ama tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Aracın "0" satış fiyatı konusunda yorum yapanlar haklı olabilir. Bu aracı sıfır alırken ucuz görünebilir, ama kullanırken çektiğiniz eziyete verdiğiniz para değmez. Gelelim görüşlerime;

    1.Araçla yola çıktım, 1.vites gazı kökledim, yüksek bir motoru sesine ve devir saatinin fırlamasına rağmen araç gitmiyordu, Vitesi 2 ye aldım, gazı kökledim araç bağırıyor motor devri artıyor ama hızlanma çok az oluyordu. Bu şekilde 5. vitese kadar geldim, aracın gaz pedalını kökledim ve beklemeye başladım. Araç 90km hızdan 110 km hıza bir zahmet yaklaşık 2dk çıktı. İnanmayan test sürüşüne çıkıp denesin. Yakın sarfiyatı konusunda ise benim kullandığım 1.4 70hp lik araç hiç de ekonomik değil.

    2-Yola çıktığım bir gün yağmur başladı, ön silecekleri çalıştırdım fasılalı olarak, çok sık gidip geliyordu fasılasını ayarlamak istedim malesef fasıla ayarı yoktu. Arka sileceği çalıştırdım, silecek sürekli gidip geliyor. Oysa ben silecek kolunu fasılalıya getirmiştim. Arka silecekte sürekli çalışma modundan başka bir mod yok. (Aklıma ön silecekler çalışır vaziyetteyken geri vitese takdığımda, arka sileceği otomatik çalışan arabam geldi) Ön sileceği sürekli çalışır konuma aldım. Sileceklerin durup döndüğü noktalarda abartılı bir mekanik ses geldiğini fark ettim. Yağmur şiddetlenince en hızlı olan sürekli çalışma da 2. kademeye aldım. Malesef silecekler yağmurun hızına yetişemiyordu. Yağmurun ise abartılı bir yağış hızı yoktu.

    (Bir silecek mevzusunu bukadar neden uzatıyorsun diyenler lütfen devamını okumasın. Zaten onlar için araçta sileceğin olması bile yeterli, fasılasının ayaralanabilir olması vs önemli değil)

    3-Sürücü koltuğuna oturduğumda, koltukla direksyon arasında sıkıştım, koltuğun yüksekliğini ayarlamak istedim, malesef yoktu, direksyonun yüksekliğini ayarlamak istedim, malesef o da yoktu. Yeni araçlarda bırakın yüksekliği derinlik ayarı bile olduğu düşünülürse, malzemeden nekadar çaldıkları daha iyi anlaşılır.

    4-Sürücü koltuğuna bacaklarımın yarısı basıyordu, baldırımın yarısı boşta, koltuğun oturma yerinin uzunluğundan bile çalmışlar. Gerçi Renault 9 un sandalye gibi koltukları düşünülürse, bayağı mesafe kat etmişler demek lazım.

    5- Direksyon simidi tam anlamıyla bir facia. Elinizden kayıp duruyor. Bendemi şu direksyona geçirilen kılıflardan alsam diyeceğinizi bir direksyon simidi var. Bunun havalı olduğunu düşünenler için ideal olmuş.

    Aslında yazacak çok şeyim var, ama bu araç için ne söylesem boş, zaten aklına koymuş olan, beni önyargılı olmakla, marka bağımlısı olmakla vs suçlayıp gidip alacak. Fikrime katılanlar ise zaten durumu biliyor, o yüzden uzatmayacağım....

    Son söz olarak; yurtdışında satılan araçlarla Türkiye de satılan araçlar arasında çok fark var, dış görünüş sizi aldatmasın. Motor kaputunun altındaki motorların aynı olduğundan nasıl emin olabilirsiniz. Ben şahsım adına bu araca 24-25 bin tl vermek yerine, 2009-2010 model 5-10binden ikinci el araç bakarım. Yok illaki sıfır olacak diyenlere, Hyundai uğramalarını tavsiye ederim.

    Arkadaşım Megan II almıştı. Bana aracı anlatırken diyor ki, " Araç full herşey var. Ancak dijital kılimasını bir türlü ayarlayamadım, donuyoruz arabada" bu durumda olanlar, teknolojiyi zaten kullanmayacak olanlar illa ki Dacia Sandero alacağım diyenler, zaten internette 7-8bin TL aşağıya 2-5 bin km de bu araçlardan ikinci el satılıyor. Gidip o arçları alın ki, hata yapıp pişman olmuşları da kurtarın.



    Arkadaşım, sen bi ustadan anlaşılan hiç bir bilgi almadan kafandaki eksileri sıralayıp atmışsın,
    ben Konyadayım yaşım 38 seninle kendi aracımla , (madem hyundaicisin) bi i20 yada bi i 30 al
    anahtar bırakmacasına; şöyle bi dağlara çıkalım benim gittiğim yollardan gidersen araba sana hediyem
    varsan gel, yada ben geleyim nasıl istersen,çok ciddiyim.............
    biliyorsan konuş adam sansınlar,bilmiyorsan sus alim sansınlar,,,,,,,sen hangisi olmak istiyorsan
    işte meydan cevabını bekliyorum.




    Abi Hyndai ile dağa taşa cıkılmayı düşünemiyorm bile o nazik asfalt arabası toprak yolda bile mazallah tekeri eline alırsın,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulashh1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Yakisikli + bo$ = uygun fiyat

    Sahin dogan niyetine alinacak sifir arac.


    şahin doğanla karşılaştırmanız çok yanlış bence.bu düzeyde bir çok araba var.bunu renault olarak değerlendirin zati brazilya vs.de renault adı altında satılıyor.Şahin doğanla uzaktan yakından karşılaştırılamaz.





    quote:

    Orijinalden alıntı: murat_60


    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    Yakisikli + bo$ = uygun fiyat

    Sahin dogan niyetine alinacak sifir arac.



    abs var, klima var, aliminyum alısım jant var, suv kiti var, daha sayacağım bircok özellik varken sizin donanımdan anladıgınız ve boş olarak kastettiğiniz ısıtmalı koltuk vs gibi özellikler midir? sen içini dolduramıyorsan araca birsey katmıyorsan (illa fiziksel olarak değil) sana göre boş olur yada doğan şahin sınıfında gözükür. Fakat şu bir gercekki
    B platformunda alınabilecek ender araçlardan birtanesi fiyat performansına göre...





    90'larda şahin doğan neyse günümüzde de bunlar demek istedim.




  • bugun itibariyle istanbul anadolu yakasındaki kemal tepretoğlu bayisine gittim.ellerinde zaten yokmuş.nisan sonu itibariyle Türkiyeye toplamda 5 adet gelecekmiş.gemiden inene kadar zamanım var.kredi başvurusu filan yapacağım.ya blacklane sandero dull için yada stepway için.canımı açıkçası tek sıkan stepwayde yol bilgisayarı olmaması.
  • İnsan nasıl araba alır veya nasıl almalı önce oradan başlamak gerekiyor. Bu site dahil bir çok yerde Sandero Stepway ile ilgili yorumları okudum. Anlaşılan biz pek araba almasını bilmiyoruz (ben dahil), ekmek bile alırken elleyip kokluyoruz, araba alırken katalogdan beğeniyoruz heralde !

    Şikayet eden kişilerin yorumları hep aynı tür; iç donanımı eksik, hız yapmıyor, hızlanmıyor, parçası bulunmuyor....

    1) Alırken heralde arabanın içine oturup bakmışsınızdır değil mi? Aylar geçince mi anlıyor nedir insan eksikleri...Gözünüzü falan serviste bağlamıyor kimse.

    2) Hız yapmıyor hızlanmıyor hız...Trafik kurallarına göre otobanda hız limiti 120 iken kanun dışına çıkmak için çabalamak cahilce ve kanunlara göre cezası olan bir şey. Bu araç saatte 150-160 yapıyorken siz ne bekliyorsunuz ? 240 falan mı? Kalkış hızı 100km 16. bilmem kaç saniye. Bu tarz şikayetleri okuduğumda bostancı sahilinde cmt. geceleri araba yarıştıran 16 yaşında gençler aklıma geliyor, hani bıyıkları yeni yeni çıkar, biraz terlidir falan :)

    3) Servis ! İşte bu daha da ilginç

    Bu aracı beğenmeyenlere ben herkesin gözdesi bir aracı anlatayım. Az önce onun da yorumlarına baktım, çok iyi olarak söylüyor herkes. İnsan olumlu bakmak istedikten sonra olumlu bakar, olumsuz bakacağım derseniz olumsuz bakarsınız. Bu biraz da sizin olgun ve pozitif kişiliğinize kalıyor.

    2003 model Peugeot 206 xt 1.4 benzinli kullanıyorum. 150.000km 'de...opel, ford ve renault kullanmışlığım da var. Bu aracı gözüm kapalı aldım, aynen burada bazı kişileri eleştirdiğim gibi gittim pat diye katalogdan aldım. O zamanlar bıyıklarım yeni terliydi...(yaştan değil deneyimsizlikten)

    Gelelim özelliklerine; direksiyon simidi eridi, evet yanlış okumadınız eridi, döküldü. İlk 2000 kilometrede sinyal verme kolu arızalandı, üretim hatasıymış değiştirdiler. 120.000 kilometreye gelene kadar 4 tane ateşleme bobini değiştirdim. Peugeout 'a şikayetim üzerine açıklama geldi; iki üretici varmış birincisinin ki hep böyle bozulurmuş... araçla kaza yaptım, altunizadede bir servise verdim aracı, bir ay kaldı. kız gibi oldu dediler. bagaj havuz gibi oldu ilk yağmurda, arka koltuklara kadar su bastı. üç kere gitti bu arıza için üçünde de yapamadılar, fotoğrafları bile var. bostancıdaki başka bir servise yönlendirdi genel müdürlük, dördüncü de oldu. Parçası ateş pahası. yağ değişimi 250TL 'den aşağıya çıkmıyor, ne var ne yok değiştiriyorlar. Vidası bile 5-10 TL, triger kayışı, salıncak falan onlardan hiö bahsetmiyeyim içiniz erimesin. Bastın mı gidiyor mu gidiyor tabi... 110KM 'e kadar, sonrasında şansın varsa yokuş aşağı iniyorsan 195 'e kadar çıkıyor ama yavaş yavaş. izmire veya şileye giderken yokuşa geldik mi açın camları diye bağırıyorum özellikle yazın. Neden? çünkü araba klimayla gitmiyor, 1.4 araç. Klima açık izmir yolunda özellikle balıkesirin rampalarında kamyoncularla sigara yakmak için ateş alır verirsiniz. Altı alçak. Aldığım yer bir de karter koryuyucu taktı, az geldi benden aldıkları. Kaç santim dersiniz yerden yükseklik ? iki kişi oturunca yerden yükseklik 9cm. sigara paketinin bile üzerinden geçmiyor araç, sürtmediğim kasis kalmadı istanbulda. bitti mi? bitmediii iki sene önceki kasko değeri 1.750TL idi...üzerine biraz daha koysam ikinci el araba alırdım, son iki yıldır kasko yaptıramıyorum. arka kapılar haftada bir iki defa açılır kapanır kimse binmez. Pas içinde... garç gurç ses geliyor. silecekler full otomatik, yağmur başlar otomatik konumda ya yağmur hızının gerisinde kalır ya önünde. yağmur hızlı hızlı yağar, silecek sanki sarhoş olmuş gibi yavaş yavaş bir ahenkle çalışır. Yağmur azıcık yağar silecek delirir, sanki adam dövecekmiş gibi çalışır, bu yüzden ön camda silecekten dolayı iz kaldı. Durun daha bitmedi.... servise bir araç kaç bin km 'de girer? 10.000 ? 15.000 ? 20.000 ? hepsi de doğru. Açın peugeot servislerine telefon 206 2003 modem aracım var kaç km 'de servisi diye sorun, hepsi farklı söyleyecek. şikayet ettim genel müdürlüğe dediler ticari kaygılar olur böyle şeyler, söyleriz bir ara servislere düzelirler....triger kayışı? 60.000 diyen var 90.000 diyen var. hatta bir de 80.000 çıktı son günlerde....Her servis farklı km söylüyor. Bir de kurumsal firma sözüm ona....Aracın şuandaki fiyatı 33.000 - 35.000 TL arasında değişiyor, stepwayden 6-8 daha fazla yani. İç aksama geleyim mi? Pencelerin açma butonları ön koltukların arasında. Arkada oturan biri sizden daha kolay ayaklarıyla açabilir, çok fantazi bir şey. Bagaja gelelim bebek arabasını koydun mu bitiyor, o baston şeklinde olanlar değil de normal olanlardan bahsediyorum. standart bir bebek arabasıydı bizimkisi...sığdırmak için yangın tüpünün bile çıkartıyordum. aynalar kör noktalarla dolu, kazayı da o yüzden yaptım. her sollamada artık tik olmuş aynadan sonra başımı sola çevirip arkadan gelen var mı diye bakıyorum. daha yazayım mı? elli yüz madde daha var.

    Tüm bunlardan sonra nerede kullanıyorsun bu arabayı diye sorabilirsiniz belki? Her gün istanbuldan gebzeye çalışmaya gidiyorum. TEM 'den bir de. Öyle sokak arasında veya şehir içinde değil. Artık yolun metrelerini ezberledim.

    Bu yazdıklarım kötü ve eleştirilecek yanları. Peki yok mu iyi yanı bu aracın ? var elbet hem de bunların iki katı. Eğer az yakan, ucuz olan, tavanı açılır olan, bagajı geniş olan, yerden yüksek, mp3 'de olan, hatta otomatik kliması olan, tüm camları tek bir yerden açılıp kapanabilir olan, araç navigasyonu da entegre olan, yok bilgisayarı da olan, parçası ucuz, 50.000km servise götüreceğim, basınca 180-240 vuran, beygiri 150-200 olan, vitesi ister düz ister otomatik olabilen, hatta f1 aracı gibi direksiyonu da çıkabilen, sacı, şasisi kaliteli olan fiyatı da en fazla 22 olan bir araç bulursanız aman gözünüzü seveyim bana da haber verin.

    Ama görün istedim bir aracı yerden yere vuracaksanız neler neler çıkıyor ortaya. Siz 27 binlik arabayla nasıl 35 binlik arabaları kıyaslıyorsunuz yahu? toyotanın veya hondanın veya opel 'in en düşük modeli kaç tl bilen var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: tween25

    bu arabalar durmuyormuş... haberin olsun.taksiye bindim dacia.taksici dediki abi araba frenle durmuyor.el frenini çekiyorum diyodu arkadşlar bu dandik arabalara bu kadar para bağlamayın..

    Acaba taksici bakımlarını yaptırıyor mu? O taksideki araba muhtemelen en baz donanımdır. ABS var mı yok mu bilinmez. Fren sistemi en son kaç bin KM'de bakım gördü.


    ne yani hususi bi dacia 40-50bin km bakıma gitmese adam freni tutmayacak mı ?

    O zaman gerçekten dandik bu dacialar...

    şahsen corollamı en son 50bin km önce servise götürdüm frenler taş gibi tutuyo(abs var)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: tween25

    bu arabalar durmuyormuş... haberin olsun.taksiye bindim dacia.taksici dediki abi araba frenle durmuyor.el frenini çekiyorum diyodu arkadşlar bu dandik arabalara bu kadar para bağlamayın..

    Acaba taksici bakımlarını yaptırıyor mu? O taksideki araba muhtemelen en baz donanımdır. ABS var mı yok mu bilinmez. Fren sistemi en son kaç bin KM'de bakım gördü.


    ne yani hususi bi dacia 40-50bin km bakıma gitmese adam freni tutmayacak mı ?

    O zaman gerçekten dandik bu dacialar...

    şahsen corollamı en son 50bin km önce servise götürdüm frenler taş gibi tutuyo(abs var)

    efsana kasa corrolla mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: tween25

    bu arabalar durmuyormuş... haberin olsun.taksiye bindim dacia.taksici dediki abi araba frenle durmuyor.el frenini çekiyorum diyodu arkadşlar bu dandik arabalara bu kadar para bağlamayın..

    Acaba taksici bakımlarını yaptırıyor mu? O taksideki araba muhtemelen en baz donanımdır. ABS var mı yok mu bilinmez. Fren sistemi en son kaç bin KM'de bakım gördü.


    ne yani hususi bi dacia 40-50bin km bakıma gitmese adam freni tutmayacak mı ?

    O zaman gerçekten dandik bu dacialar...

    şahsen corollamı en son 50bin km önce servise götürdüm frenler taş gibi tutuyo(abs var)

    efsana kasa corrolla mı



    yok efsane olmayan :S

    gerçekten olan bir şey söylediğim

    yok arabamın içinde gizli beygirler var

    yok rölantideyken 0 dan 100e çıkıyo gibi uçuk bişey söylemedim
    (bazı toyotacıların uydurması bunlar )

    bana toyota fanatiği gözüyle bakmana sebep olan
    corollamı en son 50bin km önce servise götürdüğümü söylememse
    hiç toyotan olmamış demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: tween25

    bu arabalar durmuyormuş... haberin olsun.taksiye bindim dacia.taksici dediki abi araba frenle durmuyor.el frenini çekiyorum diyodu arkadşlar bu dandik arabalara bu kadar para bağlamayın..

    Acaba taksici bakımlarını yaptırıyor mu? O taksideki araba muhtemelen en baz donanımdır. ABS var mı yok mu bilinmez. Fren sistemi en son kaç bin KM'de bakım gördü.


    ne yani hususi bi dacia 40-50bin km bakıma gitmese adam freni tutmayacak mı ?

    O zaman gerçekten dandik bu dacialar...

    şahsen corollamı en son 50bin km önce servise götürdüm frenler taş gibi tutuyo(abs var)

    efsana kasa corrolla mı



    yok efsane olmayan :S

    gerçekten olan bir şey söylediğim

    yok arabamın içinde gizli beygirler var

    yok rölantideyken 0 dan 100e çıkıyo gibi uçuk bişey söylemedim
    (bazı toyotacıların uydurması bunlar )

    bana toyota fanatiği gözüyle bakmana sebep olan
    corollamı en son 50bin km önce servise götürdüğümü söylememse
    hiç toyotan olmamış demektir.

    toyotam olmadı zatende;
    arkadaşım 50 bin diyoruz yapma etme?
    retarder mi var arabanızda ya da motor frenimi var? frenemi basmıyormusunuz?
    not:
    eğer aracı kullandığınız yerdeki trafik durumunu bilemeyeceğim.
    normal kullanımda 35 bin, taş patlasa 40 diyelim gidiyor benim arabadakiler.
    şehir içi dışı karışık ankarada..

    not2: toyota club daki forum yöneticisi ve serviste çalışan elemanda 30 binden fazla dayanan görmedim diyor.
    sizinki istisna olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 11 Nisan 2010; 18:36:15 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.