Şimdi Ara

En az arıza çıkaran araçlar listesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
236
Cevap
3
Favori
202.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Japonlar ve vw hak ettikleri yerdeler.
  • Sanayiye gittimmi hep opel ford vw goruyorum ne bir toyota honda nede nissan mazda mitaubishi gordum. daha onceden golf4 polo focus astra corsa tarzi alman araclari kullandim haftada bir sanayi servise gidiyordum ya bogaz kelebegi yok rolanti valfi yok beyin den ariza koduymuş yok hiz sensoruymus krank sensoruymus birsuru sey...tekleme oksurme calismama gibi problemler yasadim ..tecrube iste simdi civic var no promlem kaputu acmiyorsun calistir bin git arabasi uzakdogu isi biliyor .avrupa almam bu saatten sonra bak amerikaya adamlar hep mazda toyota nissan mitsubish tarzi araclar kullaniyor isi biliyorlar japonlar yapiyor yani mekanik-motor gercekten iyi ayrica herkesin faceebook u var markalarin reklamlatinin altindaki yorumlara bakin hep bir sikayaet adam sifir corsa almis ooo olandan hemen ariza vermis baya bi sikayet var.tabi hepsini kotuleme yapmayayim benim yasadiklarim bunlar.
    Çünkü biz 3. Dünya ülkesiyiz ve bunun sebebi işte bu tarz insanlar.
    Abd gelir düzeyi yüksek sanayi olarak gelişmiş bir ülke. İnsanları zengin olmasına ve araçlar kazançlarına kıyasla bize göre ucuz olmasına rağmen vw passatın abd versiyonu otomatik vitesli atmosferik motorluydu. Japonların da en büyük pazarıdır ABD.
    Peki ya ülkemiz. Milli gelir diye bahsedilen şey bile borç. Araç alanlar aracı krediyle alıyor. Bu fakirliğe rağmen bize gelenler hemen bozulan araçlar. Üstelik sahipleri bunu öve öve bitiremiyor. 1.4, 1.2 hatta 1.0 motorlu araca binen adam 3.5 v6, 5.0 v8 binenenlerin tercih etmediği ya da ederse onların tercih ettiği şanzımanı bozulunca 5 bine yapıyorlar diye sevinerek alıyor ( ABD'de çok daha fazla hak tanınıyordur müşteriye, ama yine de müşteri patlayan çatlayan şeyleri tercih etmiyor. Neden adam binmek kullanmak için alıyor. Arkasından serviste dolaşıp kutu motor, kutu şanzıman talep etmek için değil). 1.0 motor arbaya binen adam saniyenin onda biri/ikisi farkları arıyor şanzımanında.
    Başka ülkelerde Millet aldığı aracı o kadar kullandığı halde sıfır fiyatına geri fabrikaya satrken bizde distribütör "ülkemizdeki emisyon kurallarına göre o motorlarda sorun yok" diyor. Buna da tepeden tırnağa kimse içerlemiyor.
  • quote:

    Opel'e şaşırmadım ama VW gerçekten çok arkalarda kalmış. Türkiye'de bu denli sınıfında öncü ve akranlarına nazaran pahalı fiyatları olan bir marka için

    Doğuş Otoyu tebrik etmek lazım. Bu kadar sorun çıkaran arabaları, bu kadar pahalı fiyatlara, bu kadar çok satmayı başarabiliyor. Üstelik bakım ve serviste de geçirmeye devam ederek.
  • Sanayiye gittimmi hep opel ford vw goruyorum ne bir toyota honda nede nissan mazda mitaubishi gordum. daha onceden golf4 polo focus astra corsa tarzi alman araclari kullandim haftada bir sanayi servise gidiyordum ya bogaz kelebegi yok rolanti valfi yok beyin den ariza koduymuş yok hiz sensoruymus krank sensoruymus birsuru sey...tekleme oksurme calismama gibi problemler yasadim ..tecrube iste simdi civic var no promlem kaputu acmiyorsun calistir bin git arabasi uzakdogu isi biliyor .avrupa almam bu saatten sonra bak amerikaya adamlar hep mazda toyota nissan mitsubish tarzi araclar kullaniyor isi biliyorlar japonlar yapiyor yani mekanik-motor gercekten iyi ayrica herkesin faceebook u var markalarin reklamlatinin altindaki yorumlara bakin hep bir sikayaet adam sifir corsa almis ooo olandan hemen ariza vermis baya bi sikayet var.tabi hepsini kotuleme yapmayayim benim yasadiklarim bunlar.




  • 2001 Mazda ve 2005 Opel sahibiyim.

    2005 Opel, Mazda'nın 8 yılda çıkartmadığı arızayı 2 yıla sığdırdı.

    Teşekkürler Mazda
  • Konuyu açmadan önce arattım, ama ya yanlış arattım ya da forumda bu konu yok diye kendim bir başlık açma gereği duydum.
    İnternette bir süre önce okuduğum bir yazı ile ilgili bana garip gelen ve sizinle de paylaşmak istediğim bir konu oldu. İngiltere'de bir dergi, 200 bin araç üzerinde bir araştırma yapmış ve arıza oranlarını yayımlamış. Liste şu şekilde;

    Arıza İhtimali
    1. Mazda %17
    2. Mercedes %25
    3. Toyota %26
    4. Honda %27
    5. Mitsubishi %29
    6. Volvo %30
    7. Nissan %33
    8. Fiat %34
    9. Audi %35
    10.Ford %36
    11.BMW %37
    12.Peugeot %37
    13.Subaru %37
    14.Hyundai %38
    15.Rover %39
    16.Volkswagen %40
    17.Opel %43
    18.Renault %48
    19.Saab %48
    20.Citroen %50
    21.Land Rover %53
    22.Alfa Romeo %54

    Burada bana garip gelen konu, Peugeot ile Citroen, Volkswagen ile Audi, Nissan ile Renault bildiğim kadarıyla aynı motorları kullanıyorlar ama arıza oranları farklı. Yanlış biliyorsam, lütfen düzeltin.







  • Bu listelere takılma piyasada her kaynak farklı liste çıkarabiliyor. Kaynaktan kastım pazarlama reklam lobileri... araç alırken piyasada genel kabul görmüş otoları tercih etmek daha sağlıklı olacaktır.
  • toyota dayanıklı araba mazdayı bilmem binmişliğim yok ama toyota gerçekten çok az sorun çıkarıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Mazda madem böyle iyi bir marka neden Türkiye'de 2. el veya 0 hiçbir adı sanı geçmiyor?
    Opel'e şaşırmadım ama VW gerçekten çok arkalarda kalmış. Türkiye'de bu denli sınıfında öncü ve akranlarına nazaran pahalı fiyatları olan bir marka için...
    Çünkü biz 3. Dünya ülkesiyiz ve bunun sebebi işte bu tarz insanlar.
    Abd gelir düzeyi yüksek sanayi olarak gelişmiş bir ülke. İnsanları zengin olmasına ve araçlar kazançlarına kıyasla bize göre ucuz olmasına rağmen vw passatın abd versiyonu otomatik vitesli atmosferik motorluydu. Japonların da en büyük pazarıdır ABD.
    Peki ya ülkemiz. Milli gelir diye bahsedilen şey bile borç. Araç alanlar aracı krediyle alıyor. Bu fakirliğe rağmen bize gelenler hemen bozulan araçlar. Üstelik sahipleri bunu öve öve bitiremiyor. 1.4, 1.2 hatta 1.0 motorlu araca binen adam 3.5 v6, 5.0 v8 binenenlerin tercih etmediği ya da ederse onların tercih ettiği şanzımanı bozulunca 5 bine yapıyorlar diye sevinerek alıyor ( ABD'de çok daha fazla hak tanınıyordur müşteriye, ama yine de müşteri patlayan çatlayan şeyleri tercih etmiyor. Neden adam binmek kullanmak için alıyor. Arkasından serviste dolaşıp kutu motor, kutu şanzıman talep etmek için değil). 1.0 motor arbaya binen adam saniyenin onda biri/ikisi farkları arıyor şanzımanında.
    Başka ülkelerde Millet aldığı aracı o kadar kullandığı halde sıfır fiyatına geri fabrikaya satrken bizde distribütör "ülkemizdeki emisyon kurallarına göre o motorlarda sorun yok" diyor. Buna da tepeden tırnağa kimse içerlemiyor.




  • Mitsubishi sahibi olarak listedeki yerini beğenmedim açıkçası. Sanki ilk üç arasında olmalıydı. ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömer -- 23 Eylül 2009; 13:08:37 >
  • 22.Alfa Romeo %54

    Bu doğru. Nedense hiç şaşırmadım. Bir Alfa ile asla istediğiniz yere gidemezsiniz. Oda gitmek isterse ona eşlik edebilirsiniz.
  • Ben VW'ye hic sasırmadım. VW'ler arıza cıkarma potansiyeli yuksek araclardır. Bakın Almanya'da ticari taksilerin %90'ı dizel Mercedes'tir. Almanya'daki taksiciler Mercedes'ten daha ucuza dizel Passat'lar (ustelik o da %100 Alman) varken neden Mercedes'i tercih etmislerdir bunca yıldır acaba? Iki nedeni var aslında, birisi konfor digeri dayanıklılık. Hicbir VW cok fazla kilometre yapıldıgında bir Mercedes yada Japon otomobili kadar dayanıklı olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diesotto -- 23 Eylül 2009; 10:36:53 >
  • japon arabalarının dayanıklı sorunsuz oldukları gerçek çünkü birçok sitede aynı sonucu gördüm ama burda birçokları tarafından kalitesiz diye eleştirilen fıatın da kaliteli dedikleri arabaları solladığını görsünler ilerde c sınıfı hb bir araba alacak olursam ne golf ne 308 alırım alacağım araba tabi ki bravo
  • quote:

    bu listeyi japonlar hazırlamıştır.üst sıralarda hep japonlar var.Ne yani nissan,fiat,hyundai,peugeot;opel ve vw den daha mı sağlamlar.pöh.

    Körü körüne fanatiklik yapmak yerine istatistiki somut sonuçlar dikkate alınınca öyle çıkıyormuş demek ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    japon arabalarının dayanıklı sorunsuz oldukları gerçek çünkü birçok sitede aynı sonucu gördüm ama burda birçokları tarafından kalitesiz diye eleştirilen fıatın da kaliteli dedikleri arabaları solladığını görsünler ilerde c sınıfı hb bir araba alacak olursam ne golf ne 308 alırım alacağım araba tabi ki bravo

    fiat konusunda türkiyede çok önyargı var hala tofaşla eski şahinlerle kıyaslıyolar...fiat gerçekten çoğundan daha kaliteli ve konforlu araçlar üretiyor hemde daha uygun fiyata...
  • o adac diyen arkadaşa da bir lafım var...

    almanların hangi dergisinde alman arabalarını geçebilen herhangi bir otomobil gördün...

    onlar tamamen ne olursa olsun 1 2 3 e alman yazarlar esas 1.yi de 4 numaraya yazarlar... ulusalcılıktan gelen bişi bu...

    ingiltere de tamamen kullanıcılar üzerinden yapılan tarafsız bir araştırmadır yukardaki... ingilizlerin nasıl bir bağlantıusı olabilir de düşünün ilk 5 e 4 japon koyarlar...

    sorunsuzlukta japondur... konforda mersosu audisi bmw si ile alman olabilir ona lafım yok... ama konforlu konforlu servis yolunu tutarsınız...
  • Bende şu ana kadar japon aracı kullandım Kore'de.Japon Kore yani uzakdogululr sorunsuzlukta 1 numara konu hortlamista yeni çıkan listede kia ve hyundai de ilk 7de.Gerçekten uzakdogululr bu işi biliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    araştırma motor arızalarınamı göre mi yapılmış?


    Yazıyı tekrar buldum ve aşağıya alıntı yaptım.

    EN DAYANIKLI VE SORUNSUZ MOTORA SAHİP OTOMOBİL: MAZDA
    İngiltere' de " WhatCar" dergisinin 200 bin araç üzerinde yaptığı araştırmada MAZDA, en az arıza yapan otomobiller listesinde ilk sırada yer aldı. Özellikle ikinci el otomobiller arasında, 200 bin araç üzerinde ve 22 marka arasında yapılan araştırmada Mazda, en az arızayla birinci sırada bulunuyor. Arıza ihtimali çok düşük olarak belirlenen Mazda Otomobilleri, " dayanıklılık" ve "tamir masrafı" olarak iki ayrı bölümde incelendi ve sonuç Mazda''nın önderliği ile sonuçlandı.

    İngiltere'nin en iyi otomobil dergilerinden WhatCar yaptığı araştırmada Mazda Otomobilleri ile ilgili olarak, " Eğer kilometrelerce eziyetsiz bir motor arıyorsanız, daha fazla bakmayın. Çünkü birçok ünlü markalar bile Mazda'nın 100 araçta 17 garanti isteği rekorunu yakalayamadı. Küçük Mazda 323 yüksek performans elde etmesine rağmen, bütün araçların performansı da çok iyiydi. Spor otomobil alıcıları ise, araştırmamızda en güvenli araba seçilen MX-5 'in tekerlekleri üstünde rahat olabilirler." cümlelerine yer veriyor.

    Dayanıklı ve problem yaratmayan bir otomobil sahibi olmak istiyorsanız, Mazda' da çok daha fazlası var... Estetik ve gücün birleşimi Mazda Otomobilleri en güvenli yolculukları, gösterişi, zerafeti, kaliteyi, konforu, üstün performansı ve doğa ile mükemmel uyumu yaşamayı garanti ediyor.




  • Link verebilir misiniz? Aslından okumak isterdim.
  • Mazda madem böyle Türkiyedeki durumuna nedemeli asıl tartışılması gereken bu.
    Yoksa biz birşeyden anlamıyormuyuz :)

    Caddy de VW in ortalamayı baya yükseltmiş görünüyor.
  • fiat a bakar mısınız?vw,ford,opel,hyundai markalarını geride bırakmış.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.