Şimdi Ara

Toyota mı Volkswagen mi? Neden? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
423
Cevap
4
Favori
81.574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    Bir markayı överken diğerini kötülemek fanatiklik oluyor. Toyota yada VW seçiminiz ne olursa olsun iki marka da zevkle kullanacağınız araçlar üretiyor.

    Alıntıları Göster
    93 model gli bana 2004 polodan daha hoş geldi sürüş zevki açısından.. lakin polo daha güvenli gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihayet

    93 model gli bana 2004 polodan daha hoş geldi sürüş zevki açısından.. lakin polo daha güvenli gibi.

    Alıntıları Göster
    Bir de ürünlerden ziyade firmanın müşteriye bakış açısıda önemli.Benim Toyotayı tercih etmemdeki en büyük neden şu örnek olur;

    VW TR'de daha euro dizel yokken yıllarca TDI'ları sattı çok iyi paralar kazandı.Kaybeden kim oldu,tüketici.O tdi'ların hepsi 100binde patladı.En iyi ihtimalle turbodan.Toyota ise Euro dizel gelene kadar içeriye hiç turbo dizel araç vermedi.

    Burada suçlu bence Doğuş değil VW'in kendisi.İstese vermezdi.

    Şimdi ortada bu kadar açık bir örnek varken ben VW'ye pek sempati duymuyorum.He kötü arabalar mı değil.Kullanım olarak fln gayet güzel.Dayanıklılıkta Toyota ile karşılaştırılmaz.VW'inde iç mekan malzemeleri Toyota ile karşılaştırılmaz.Gerçi babamda 2010 Avensis var iç mekanda Toyota ilk defa adam akıllı birşey yapmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    yaris ve polo arasından poloyu (yaris oyuncak araba gibi duruyor)

    corolla ve jetta arasından corollayı (jetta tasarımı çok kötü, corolla dünya lideri)

    avensis ve passat arasından passat ı (avensisin tarasrım kötü, passat bir klasik) seçerdim.


    Alıntıları Göster
    şimdi arkadaşlar öncelikle bayramınız mübarek olsun diyorum...

    arkadaşlar inanınki iki markada benim gözümde kalite olarak aynı seviyede konumlanıyor..bu sebepten dolayı vw iyi toyota kötü demeyecegim, arkadaşımda bir önceki kasa avensis var çok hoşuma gidiyor..golf 5 in hastasıyım, her rengi ayrı b,ir güzel geliyor gözüme(ne yazıkki aynısını golf 6 için söyleyemeyeceğim)...

    burada karşılaştırma yaparken aslında iyi kötü şeklinde yapmak yerine daha spesifik konulara eğilmek lazım..

    mesela corolla-jetta karşılaştırması yaparken ilk başta sorulması gereken soru "performansmı sorunsuzlukmu?" olmalı..bu sorunu cevabı "benim arabam bassın kardeşim" ise tabiki jetta..ama yok sorunun cevabı" yok kardeşim ne performansı, sanki her Allahın günü drag yarışı yapıyoruz, benim arabam bakımlar dışında servise gitmesin" ise tabiki corolla..

    şimdi bakıyoruz her ikisininde birbirine göre avantajları var..hangisi daha iyi..

    misal benim arabam civic..bir jetta bir golf kadar performanslımı..kesinlikle hayır, ha bu performans farkına ihtiyacım varmı..yine "kesinlikle hayır"..benim için öncelikli olan arabanın sorunsuzluğu..işim geregi 24 saat boyunca bir telefonda evimden iş yerime gidebilmeliyim, yani araba benim için çok büyük bir gereksinim..2 gün serviste kalmasına tahammülüm yok..

    şimdi bu noktada bir tercih yapalım...0-100 hızlanması 9.5 sn olan ama yılda 2-3 gün serviste kalabilme ihtimali olan bir golf tsi dgs mi, yoksa 0-100 hızlanması 12.5 sn olan ama 13 ay-36000 km boyunca periyodik bakımlar dışında servisin önünden geçmemiş bir civic 1.6 otomatik mi..

    ha belki arabam serviste yattığı süre içerisinde bulabilecegim 2. bir aracım olsa bende golf diyebilirim..

    yani buraya kadar yazmaya çalıştıpım şey şu.. insanların ağzından düşürmedikleri "kalite-kaliteli" kavramı/olgusu okadar geniş bir kavram ki, anlamı ancak içini doldurduğunuzda ortaya çıkabiliyor..kalite demek sizin için ne demek sorusunun cevabı bu olguyu şekillendiriyor..kimisi için km de 0.2 lt bile az yakması kalite kriteri iken kimisi için ara hızlanmaların çok iyi olması bir kriterdir, kimisi için iç malzeme kalitesi,kimisi için f/p indeksi, kimisi içinse sorunsuzluk...

    yani herkez aynı beklentilere sahip olmayacagi için herkez içinde kaliteli otomobil olgusu farklılık gösterir..



    günümüz arabaları(hemen hemen her marka model) gayet iyidir..hepsinin birbirlerine göre avantajları dezavantajları vardır..sizin yapmanız gereken sizin beklentilerinizi/kalite kriterlerinizi karşılayan avantajları fazla olan modellerden birini almak, sizin için dezavantajları fazla olan modellerden uzak durmaktır...zaten bu dediğimi yaparsanız(ki bir çok insan isteyerek veya istemeyerek bunu yapıyor) sizin için en kalitelisi sahip olduğunuzdur..ha eğer bunu değilde tersini yapıyorsanız kusura bakmayın ama eşşekten farkınız yok. farenin okunu hemen sol üst kösedeki çarpı işaretine götürün ve forumu terk edin

    aslında burada kilit nokta objektiflik konusu..insanlar araç eleştirisi yaparken direk olarak şu marka iyi bu marka kötü demek yerine..şu marka şu sebepten dolayı benim için daha kaliteli şeklinde yazsa aslında sorun kalmıyor ortada..ama anlatabilene aşkolsun.

    herneyse herkese tekrar iyi bayramlar.yollar çok kalabalık, aman gözünüzü seveyim dikkatli olun, kazasız belasız bir bayram geçirin
    hadi kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    şimdi arkadaşlar öncelikle bayramınız mübarek olsun diyorum...

    arkadaşlar inanınki iki markada benim gözümde kalite olarak aynı seviyede konumlanıyor..bu sebepten dolayı vw iyi toyota kötü demeyecegim, arkadaşımda bir önceki kasa avensis var çok hoşuma gidiyor..golf 5 in hastasıyım, her rengi ayrı b,ir güzel geliyor gözüme(ne yazıkki aynısını golf 6 için söyleyemeyeceğim)...

    burada karşılaştırma yaparken aslında iyi kötü şeklinde yapmak yerine daha spesifik konulara eğilmek lazım..

    mesela corolla-jetta karşılaştırması yaparken ilk başta sorulması gereken soru "performansmı sorunsuzlukmu?" olmalı..bu sorunu cevabı "benim arabam bassın kardeşim" ise tabiki jetta..ama yok sorunun cevabı" yok kardeşim ne performansı, sanki her Allahın günü drag yarışı yapıyoruz, benim arabam bakımlar dışında servise gitmesin" ise tabiki corolla..

    şimdi bakıyoruz her ikisininde birbirine göre avantajları var..hangisi daha iyi..

    misal benim arabam civic..bir jetta bir golf kadar performanslımı..kesinlikle hayır, ha bu performans farkına ihtiyacım varmı..yine "kesinlikle hayır"..benim için öncelikli olan arabanın sorunsuzluğu..işim geregi 24 saat boyunca bir telefonda evimden iş yerime gidebilmeliyim, yani araba benim için çok büyük bir gereksinim..2 gün serviste kalmasına tahammülüm yok..

    şimdi bu noktada bir tercih yapalım...0-100 hızlanması 9.5 sn olan ama yılda 2-3 gün serviste kalabilme ihtimali olan bir golf tsi dgs mi, yoksa 0-100 hızlanması 12.5 sn olan ama 13 ay-36000 km boyunca periyodik bakımlar dışında servisin önünden geçmemiş bir civic 1.6 otomatik mi..

    ha belki arabam serviste yattığı süre içerisinde bulabilecegim 2. bir aracım olsa bende golf diyebilirim..

    yani buraya kadar yazmaya çalıştıpım şey şu.. insanların ağzından düşürmedikleri "kalite-kaliteli" kavramı/olgusu okadar geniş bir kavram ki, anlamı ancak içini doldurduğunuzda ortaya çıkabiliyor..kalite demek sizin için ne demek sorusunun cevabı bu olguyu şekillendiriyor..kimisi için km de 0.2 lt bile az yakması kalite kriteri iken kimisi için ara hızlanmaların çok iyi olması bir kriterdir, kimisi için iç malzeme kalitesi,kimisi için f/p indeksi, kimisi içinse sorunsuzluk...

    yani herkez aynı beklentilere sahip olmayacagi için herkez içinde kaliteli otomobil olgusu farklılık gösterir..



    günümüz arabaları(hemen hemen her marka model) gayet iyidir..hepsinin birbirlerine göre avantajları dezavantajları vardır..sizin yapmanız gereken sizin beklentilerinizi/kalite kriterlerinizi karşılayan avantajları fazla olan modellerden birini almak, sizin için dezavantajları fazla olan modellerden uzak durmaktır...zaten bu dediğimi yaparsanız(ki bir çok insan isteyerek veya istemeyerek bunu yapıyor) sizin için en kalitelisi sahip olduğunuzdur..ha eğer bunu değilde tersini yapıyorsanız kusura bakmayın ama eşşekten farkınız yok. farenin okunu hemen sol üst kösedeki çarpı işaretine götürün ve forumu terk edin

    aslında burada kilit nokta objektiflik konusu..insanlar araç eleştirisi yaparken direk olarak şu marka iyi bu marka kötü demek yerine..şu marka şu sebepten dolayı benim için daha kaliteli şeklinde yazsa aslında sorun kalmıyor ortada..ama anlatabilene aşkolsun.

    herneyse herkese tekrar iyi bayramlar.yollar çok kalabalık, aman gözünüzü seveyim dikkatli olun, kazasız belasız bir bayram geçirin
    hadi kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    ikiside mükemmel markalar dünya çapınca iş yapıyolar yıllardır piyasadalar ve tamamen zevk işi diye düşünüyrum çünki toyota alırsan kimse neden volkswagen almadın diye bi soru soramaz bu tam tersi içinde geçerli sorarsa absürt kaçar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    şimdi arkadaşlar öncelikle bayramınız mübarek olsun diyorum...

    arkadaşlar inanınki iki markada benim gözümde kalite olarak aynı seviyede konumlanıyor..bu sebepten dolayı vw iyi toyota kötü demeyecegim, arkadaşımda bir önceki kasa avensis var çok hoşuma gidiyor..golf 5 in hastasıyım, her rengi ayrı b,ir güzel geliyor gözüme(ne yazıkki aynısını golf 6 için söyleyemeyeceğim)...

    burada karşılaştırma yaparken aslında iyi kötü şeklinde yapmak yerine daha spesifik konulara eğilmek lazım..

    mesela corolla-jetta karşılaştırması yaparken ilk başta sorulması gereken soru "performansmı sorunsuzlukmu?" olmalı..bu sorunu cevabı "benim arabam bassın kardeşim" ise tabiki jetta..ama yok sorunun cevabı" yok kardeşim ne performansı, sanki her Allahın günü drag yarışı yapıyoruz, benim arabam bakımlar dışında servise gitmesin" ise tabiki corolla..

    şimdi bakıyoruz her ikisininde birbirine göre avantajları var..hangisi daha iyi..

    misal benim arabam civic..bir jetta bir golf kadar performanslımı..kesinlikle hayır, ha bu performans farkına ihtiyacım varmı..yine "kesinlikle hayır"..benim için öncelikli olan arabanın sorunsuzluğu..işim geregi 24 saat boyunca bir telefonda evimden iş yerime gidebilmeliyim, yani araba benim için çok büyük bir gereksinim..2 gün serviste kalmasına tahammülüm yok..

    şimdi bu noktada bir tercih yapalım...0-100 hızlanması 9.5 sn olan ama yılda 2-3 gün serviste kalabilme ihtimali olan bir golf tsi dgs mi, yoksa 0-100 hızlanması 12.5 sn olan ama 13 ay-36000 km boyunca periyodik bakımlar dışında servisin önünden geçmemiş bir civic 1.6 otomatik mi..

    ha belki arabam serviste yattığı süre içerisinde bulabilecegim 2. bir aracım olsa bende golf diyebilirim..

    yani buraya kadar yazmaya çalıştıpım şey şu.. insanların ağzından düşürmedikleri "kalite-kaliteli" kavramı/olgusu okadar geniş bir kavram ki, anlamı ancak içini doldurduğunuzda ortaya çıkabiliyor..kalite demek sizin için ne demek sorusunun cevabı bu olguyu şekillendiriyor..kimisi için km de 0.2 lt bile az yakması kalite kriteri iken kimisi için ara hızlanmaların çok iyi olması bir kriterdir, kimisi için iç malzeme kalitesi,kimisi için f/p indeksi, kimisi içinse sorunsuzluk...

    yani herkez aynı beklentilere sahip olmayacagi için herkez içinde kaliteli otomobil olgusu farklılık gösterir..



    günümüz arabaları(hemen hemen her marka model) gayet iyidir..hepsinin birbirlerine göre avantajları dezavantajları vardır..sizin yapmanız gereken sizin beklentilerinizi/kalite kriterlerinizi karşılayan avantajları fazla olan modellerden birini almak, sizin için dezavantajları fazla olan modellerden uzak durmaktır...zaten bu dediğimi yaparsanız(ki bir çok insan isteyerek veya istemeyerek bunu yapıyor) sizin için en kalitelisi sahip olduğunuzdur..ha eğer bunu değilde tersini yapıyorsanız kusura bakmayın ama eşşekten farkınız yok. farenin okunu hemen sol üst kösedeki çarpı işaretine götürün ve forumu terk edin

    aslında burada kilit nokta objektiflik konusu..insanlar araç eleştirisi yaparken direk olarak şu marka iyi bu marka kötü demek yerine..şu marka şu sebepten dolayı benim için daha kaliteli şeklinde yazsa aslında sorun kalmıyor ortada..ama anlatabilene aşkolsun.

    herneyse herkese tekrar iyi bayramlar.yollar çok kalabalık, aman gözünüzü seveyim dikkatli olun, kazasız belasız bir bayram geçirin
    hadi kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    quote:


    Amerikada araba tamiri Türkiyeden pahalımı yanlışmı okudum?. Yapmayın lütfen yapmayın...

    pahalı, hem de nasıl..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    quote:


    Amerikada araba tamiri Türkiyeden pahalımı yanlışmı okudum?. Yapmayın lütfen yapmayın...

    pahalı, hem de nasıl..


    aynen..yurtdışında işçilik acayip yüksek, tamirat çok feci paralara patlıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    quote:


    Amerikada araba tamiri Türkiyeden pahalımı yanlışmı okudum?. Yapmayın lütfen yapmayın...

    pahalı, hem de nasıl..


    aynen..yurtdışında işçilik acayip yüksek, tamirat çok feci paralara patlıyor

    Alıntıları Göster
    Eskiden olsa fanatik bir sekilde Toyota yazardim.. Bir alman araci da kullandigim icin mi bilmiyorum ama Vokswagen de kesinlikle alinabilecek bir arac..

    Toyota son kasalarini hakkaten tipsiz yapti.. Bunun disinda tabi saglamlik ve uzun omur konusunda Toyota'nin ustune tanimam..

    Fakat Alman araclarindaki konfor ve guven duygusunu da baska araclarda bulmak zor.. Su anda arac alicak olsam kesinlikle Alman araclarina yonelirim.. Ki birkac ay once yoneldim de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    quote:


    Amerikada araba tamiri Türkiyeden pahalımı yanlışmı okudum?. Yapmayın lütfen yapmayın...

    pahalı, hem de nasıl..


    aynen..yurtdışında işçilik acayip yüksek, tamirat çok feci paralara patlıyor

    Alıntıları Göster
    bana sorarsanız iki markada çok iyi.. burada biraz tercihlerde belirleyici olabiliyor, biraz da zevk meselesi tabi. ben aracımı alırken vw ye de baktım. alışkanlıklarım ağır bastı diyebilirim.
    tabi burda genelde araçlar karşılaştırılmış ama ben başka bir noktaya değinmek istiyorum ki oda müşteri ilişkileri, bir firmanın müşteriye nasıl, ne gözle baktığı. bu benim tekrar toyotayı seçmemde büyük etken oldu.
    daha önce de yazmıştım okuyanlar hatırlar ama okumayanlar için bu anımı tekrar anlatmak istiyorum.
    2 sene önce 96 gli aracımla bayram tatili için izmir-istanbul yolunda seyir halindeyken sağ arka cam otomatiğinin mekanizması bozuldu ve cam açık kaldı kapanmıyor. istanbula akşam varacağım ve o saatte servis bulmakla uğraşamayacağım için yolda bir benzinliğe sordum en yakın toyota servisi balıkesirde olduğunu öğrendim. neyse girdik servise parça bulundu 1 saatlik işi var dendi. (arife günüydü ama çok kalabalık değildi servis) 1 saat sonra aracı teslim aldık ödeme yapıcaz aldığımız cevap iyi bayramlar oldu yalvardık resmen bir şeyler ödeyelim diye. adamlar yeni parça taktı 1 saat uğraştılar kapıyı söktüler ettiler ve bizden olsun iyi bayramlar dediler. düşünün o servise ömrümde ilk girdim, kayıtlı değil o servise aracım ve haliyle sürekli müşterisi falan değilim. hep merak etmişimdir vw veya başka bir marka aracım olsa böyle yapabilirlermiydi diye. eğer bu iki marka karşılaştırılacaksa bu gibi etkenlere de bakmamız gerektiğini düşünüyorum. çünkü araçlarımızı alırken bunlarda önemli faktör oluyor. hepinize sağlıklı mutlu ve huzurlu bir bayram dilerim..saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    bana sorarsanız iki markada çok iyi.. burada biraz tercihlerde belirleyici olabiliyor, biraz da zevk meselesi tabi. ben aracımı alırken vw ye de baktım. alışkanlıklarım ağır bastı diyebilirim.
    tabi burda genelde araçlar karşılaştırılmış ama ben başka bir noktaya değinmek istiyorum ki oda müşteri ilişkileri, bir firmanın müşteriye nasıl, ne gözle baktığı. bu benim tekrar toyotayı seçmemde büyük etken oldu.
    daha önce de yazmıştım okuyanlar hatırlar ama okumayanlar için bu anımı tekrar anlatmak istiyorum.
    2 sene önce 96 gli aracımla bayram tatili için izmir-istanbul yolunda seyir halindeyken sağ arka cam otomatiğinin mekanizması bozuldu ve cam açık kaldı kapanmıyor. istanbula akşam varacağım ve o saatte servis bulmakla uğraşamayacağım için yolda bir benzinliğe sordum en yakın toyota servisi balıkesirde olduğunu öğrendim. neyse girdik servise parça bulundu 1 saatlik işi var dendi. (arife günüydü ama çok kalabalık değildi servis) 1 saat sonra aracı teslim aldık ödeme yapıcaz aldığımız cevap iyi bayramlar oldu yalvardık resmen bir şeyler ödeyelim diye. adamlar yeni parça taktı 1 saat uğraştılar kapıyı söktüler ettiler ve bizden olsun iyi bayramlar dediler. düşünün o servise ömrümde ilk girdim, kayıtlı değil o servise aracım ve haliyle sürekli müşterisi falan değilim. hep merak etmişimdir vw veya başka bir marka aracım olsa böyle yapabilirlermiydi diye. eğer bu iki marka karşılaştırılacaksa bu gibi etkenlere de bakmamız gerektiğini düşünüyorum. çünkü araçlarımızı alırken bunlarda önemli faktör oluyor. hepinize sağlıklı mutlu ve huzurlu bir bayram dilerim..saygılar..

    Alıntıları Göster
    Bir kaç yıl önce araba alacakken vw e uğradık adamlar nereyse kovacaklar. İster al ister alma tavırları var. Takasda senin araba para etmez senin arabayı almam falan filan. Bundan sonra gidip nasıl Vw alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    bana sorarsanız iki markada çok iyi.. burada biraz tercihlerde belirleyici olabiliyor, biraz da zevk meselesi tabi. ben aracımı alırken vw ye de baktım. alışkanlıklarım ağır bastı diyebilirim.
    tabi burda genelde araçlar karşılaştırılmış ama ben başka bir noktaya değinmek istiyorum ki oda müşteri ilişkileri, bir firmanın müşteriye nasıl, ne gözle baktığı. bu benim tekrar toyotayı seçmemde büyük etken oldu.
    daha önce de yazmıştım okuyanlar hatırlar ama okumayanlar için bu anımı tekrar anlatmak istiyorum.
    2 sene önce 96 gli aracımla bayram tatili için izmir-istanbul yolunda seyir halindeyken sağ arka cam otomatiğinin mekanizması bozuldu ve cam açık kaldı kapanmıyor. istanbula akşam varacağım ve o saatte servis bulmakla uğraşamayacağım için yolda bir benzinliğe sordum en yakın toyota servisi balıkesirde olduğunu öğrendim. neyse girdik servise parça bulundu 1 saatlik işi var dendi. (arife günüydü ama çok kalabalık değildi servis) 1 saat sonra aracı teslim aldık ödeme yapıcaz aldığımız cevap iyi bayramlar oldu yalvardık resmen bir şeyler ödeyelim diye. adamlar yeni parça taktı 1 saat uğraştılar kapıyı söktüler ettiler ve bizden olsun iyi bayramlar dediler. düşünün o servise ömrümde ilk girdim, kayıtlı değil o servise aracım ve haliyle sürekli müşterisi falan değilim. hep merak etmişimdir vw veya başka bir marka aracım olsa böyle yapabilirlermiydi diye. eğer bu iki marka karşılaştırılacaksa bu gibi etkenlere de bakmamız gerektiğini düşünüyorum. çünkü araçlarımızı alırken bunlarda önemli faktör oluyor. hepinize sağlıklı mutlu ve huzurlu bir bayram dilerim..saygılar..



    aynı benzeri bir olayda benim başıma geldi..

    sinemaya girerken aracın farlarını açık unutmuşum, akü bitmiş, servisi çagırdık, servis müdürü kendi kalktı geldi,aracı çalıştırdılar, sordum borcum ne diye, aküyü ölçmemiz gerek servise gelirsiniz ölçeriz ona göre fiyatlandırırız dedi. bende bi akü için servise gelemem, parası neyse periyodik bakıma geldiğimde öderim dedim. bakıma gittiğimde hatırlattım durumu, faturaya eklenmesini söyledim..o da bizden olsun dedi müdür..servis honda servisiydi bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    aslında burada kilit nokta objektiflik konusu..insanlar araç eleştirisi yaparken direk olarak şu marka iyi bu marka kötü demek yerine..şu marka şu sebepten dolayı benim için daha kaliteli şeklinde yazsa aslında sorun kalmıyor ortada..ama anlatabilene aşkolsun.



    Evet gerçekten mesele benim için de bu. o yüzden başlığa "Neden?" diye ekledim. Birçok mesaj da faydalı oldu doğrusu.

    Benim önceliklerim.

    1. Güvenlik
    2. Kaliteli işçilik, iyi bir iç dizayn
    3. Ekonomi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    yaris ve polo arasından poloyu (yaris oyuncak araba gibi duruyor)

    corolla ve jetta arasından corollayı (jetta tasarımı çok kötü, corolla dünya lideri)

    avensis ve passat arasından passat ı (avensisin tarasrım kötü, passat bir klasik) seçerdim.


    Alıntıları Göster
    Bildiğim kadarıyla, dünyanın en büyük tüketicisi ve otomobil üreticisi Amerika Birleşik Devletleri'dir. Bu ülke hem Almanya'ya uzak, hem de Japonya'ya uzaktır. Tüketici hakları yönünden de dünyada hatrı sayılır şekilde kendini geliştirmiş bir ülkedir. Aynı zamanda da dünyanın en sağlam otomobilleri bu ülkede üretilir. Amerika Birleşik Devletleri'nde Toyota Corolla 15,000-20,000$, Volkswagen Golf ise 16,000-20,000$ aralığında satılmaktadır. Amerika'da Peugeot ya da Fiat gibi markaları görmek mümkün değildir. Bunun nedeni de, standartlar ve Amerikalıların ürün seçiciliği ile ilgili olabilir. Ve Amerika'da en çok satılan otomobil, hatta bunu biraz daha genişletirsek, dünyada en çok satan otomobil Corolla'dır.
    Yaşı 15 olanlar, ya da hayatta bu iki arabanın da sahibi olmadan, sadece bir kere direksiyona geçmiş olanlar yorum yapmadan önce fanatizmi kenara bıraksalar daha iyi olur bence.
    Bana göre, ikisinin de ikinci eline belirli dönemlerde sahip olmuş biri olarak kısaca şunu söyleyebilirim; Güvenlik konusunda Volkswagen Golf daha güvenli olduğu hissini doğuruyor; ama motor konusunda kesinlikle sanayinin yolunu unutturan araba Corolla'dır. Birileri çıkıp o motor bu motoru yer, şu motor bu motordan şu kadar salise daha hızlı derse, soracağım soru şu olur; Bu arabayı pistta kullanmak için mi alıyorsun, yoksa hergün kullanmak ve asıl görevi olan seni ve yolcuları bir yerden bir yere taşıma işlemi için mi?
    İnsanlar buralara genelde bilgi almak için geliyor. En azından ben bir araştırma yapmak ve fikir almak için üye olmuştum, ama fanatizmden öteye gidemeyen ve sadece "benim babam senin babanı döver" durumuyla bu kadar sık karşılaşacağımı tahmin etmiyordum.

    Unuttuğum ve sonradan eklemek istediğim konu ise LPG ve büyük araçlarla ilgili. Diyelim ki 500 bin liraya ev aldım. Mutlaka eski tip ampül mü kullanmak zorundayım. Hani daha çok yaksın ve daha çok para harcayayım diye. Yoksa floresan ampül taksam da olur mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webbie -- 22 Eylül 2009; 16:49:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecelnico

    En ucuz superb fiyatı nasıl olurda ucuz oluyor anlamadım?
    Comfort 1.4 TSI 125 HP 46.990


    en ucuz 1.4 tsi vw de 52.600 e tabi sen 1.6 motor passatla tsi superbyi karsılastırırsan passat daha ucuz cıkar akıl war mantık war
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    yaris ve polo arasından poloyu (yaris oyuncak araba gibi duruyor)

    corolla ve jetta arasından corollayı (jetta tasarımı çok kötü, corolla dünya lideri)

    avensis ve passat arasından passat ı (avensisin tarasrım kötü, passat bir klasik) seçerdim.


    Alıntıları Göster
    daha önce vw. bora kullanıcısı şimdide honda crv kullanıcısı olarak alman arabası vw. öneririm eğerki 2. el alacaksan yedek parçasıda bol ve uygun mecbur değilsin doğuş otodan almaya kıyamet kadar sanayide hemde çok da uygun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoz5775

    daha önce vw. bora kullanıcısı şimdide honda crv kullanıcısı olarak alman arabası vw. öneririm eğerki 2. el alacaksan yedek parçasıda bol ve uygun mecbur değilsin doğuş otodan almaya kıyamet kadar sanayide hemde çok da uygun

    Alıntıları Göster
    Toyota sahibi olarak VW diyorum çünki araçların tasarımları çok güzel.. bir yeni avensise bakın,, kalas gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zula78

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecelnico

    En ucuz superb fiyatı nasıl olurda ucuz oluyor anlamadım?
    Comfort 1.4 TSI 125 HP 46.990


    en ucuz 1.4 tsi vw de 52.600 e tabi sen 1.6 motor passatla tsi superbyi karsılastırırsan passat daha ucuz cıkar akıl war mantık war

    Alıntıları Göster
    görüntü olarak vwler beni herzaman cezbeder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    yaris ve polo arasından poloyu (yaris oyuncak araba gibi duruyor)

    corolla ve jetta arasından corollayı (jetta tasarımı çok kötü, corolla dünya lideri)

    avensis ve passat arasından passat ı (avensisin tarasrım kötü, passat bir klasik) seçerdim.


    Alıntıları Göster
    Yıllardır bir Opel kullanıcısı olarak Alman yani VW diyorum.Toyotanın efsane kasası vardı eskiden.şimdi o da yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Bildiğim kadarıyla, dünyanın en büyük tüketicisi ve otomobil üreticisi Amerika Birleşik Devletleri'dir. Bu ülke hem Almanya'ya uzak, hem de Japonya'ya uzaktır. Tüketici hakları yönünden de dünyada hatrı sayılır şekilde kendini geliştirmiş bir ülkedir. Aynı zamanda da dünyanın en sağlam otomobilleri bu ülkede üretilir. Amerika Birleşik Devletleri'nde Toyota Corolla 15,000-20,000$, Volkswagen Golf ise 16,000-20,000$ aralığında satılmaktadır. Amerika'da Peugeot ya da Fiat gibi markaları görmek mümkün değildir. Bunun nedeni de, standartlar ve Amerikalıların ürün seçiciliği ile ilgili olabilir. Ve Amerika'da en çok satılan otomobil, hatta bunu biraz daha genişletirsek, dünyada en çok satan otomobil Corolla'dır.
    Yaşı 15 olanlar, ya da hayatta bu iki arabanın da sahibi olmadan, sadece bir kere direksiyona geçmiş olanlar yorum yapmadan önce fanatizmi kenara bıraksalar daha iyi olur bence.
    Bana göre, ikisinin de ikinci eline belirli dönemlerde sahip olmuş biri olarak kısaca şunu söyleyebilirim; Güvenlik konusunda Volkswagen Golf daha güvenli olduğu hissini doğuruyor; ama motor konusunda kesinlikle sanayinin yolunu unutturan araba Corolla'dır. Birileri çıkıp o motor bu motoru yer, şu motor bu motordan şu kadar salise daha hızlı derse, soracağım soru şu olur; Bu arabayı pistta kullanmak için mi alıyorsun, yoksa hergün kullanmak ve asıl görevi olan seni ve yolcuları bir yerden bir yere taşıma işlemi için mi?
    İnsanlar buralara genelde bilgi almak için geliyor. En azından ben bir araştırma yapmak ve fikir almak için üye olmuştum, ama fanatizmden öteye gidemeyen ve sadece "benim babam senin babanı döver" durumuyla bu kadar sık karşılaşacağımı tahmin etmiyordum.

    Unuttuğum ve sonradan eklemek istediğim konu ise LPG ve büyük araçlarla ilgili. Diyelim ki 500 bin liraya ev aldım. Mutlaka eski tip ampül mü kullanmak zorundayım. Hani daha çok yaksın ve daha çok para harcayayım diye. Yoksa floresan ampül taksam da olur mu?

    Alıntıları Göster
    Kasım 2015 tarihinde mesaj silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 10 Kasım 2015; 9:03:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    yaris ve polo arasından poloyu (yaris oyuncak araba gibi duruyor)

    corolla ve jetta arasından corollayı (jetta tasarımı çok kötü, corolla dünya lideri)

    avensis ve passat arasından passat ı (avensisin tarasrım kötü, passat bir klasik) seçerdim.


    Alıntıları Göster
    golf le aurisi mi kıyaslıyon.

    1- tsı güç ve az yakıt. en az 3 000 tl eder
    çook daha kaliteli iç mekan, malzeme, çok daha iyi ses izolasyonu. 3000 tl de bu eder.
    daha iyi yol tutuş.
    ve araç denge sistemi ( ki çook önemli). 1500 tl de bu eder.
    kaporta daha saglam. fark adını siz koyun.

    arka bagımsız amortisörler konfor ve yol tutuş demek. en az 500 tl eder.


    6000 tl fazla versende aldıkların çok daha fazla yani. hatta DSG önerilir. 4000 tl de bu



    ayrıca bu sınıfın en iyi aracıdır golf. tartışılmaz heleki aurisle kıyas bile hata.

    sonuç : 6-10 000 tl fazla para verirken aldıgın pek çook teknoloji var . fazlasıyla karşılıgını alıyorsun,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtxpp

    golf le aurisi mi kıyaslıyon.

    1- tsı güç ve az yakıt. en az 3 000 tl eder
    çook daha kaliteli iç mekan, malzeme, çok daha iyi ses izolasyonu. 3000 tl de bu eder.
    daha iyi yol tutuş.
    ve araç denge sistemi ( ki çook önemli). 1500 tl de bu eder.
    kaporta daha saglam. fark adını siz koyun.

    arka bagımsız amortisörler konfor ve yol tutuş demek. en az 500 tl eder.


    6000 tl fazla versende aldıkların çok daha fazla yani. hatta DSG önerilir. 4000 tl de bu



    ayrıca bu sınıfın en iyi aracıdır golf. tartışılmaz heleki aurisle kıyas bile hata.

    sonuç : 6-10 000 tl fazla para verirken aldıgın pek çook teknoloji var . fazlasıyla karşılıgını alıyorsun,

    Alıntıları Göster
    Vay be Golf neymişte biz kıymetini bilememişiz.

    Bu forumdaki VW fanatikliği hakikaten ayrı boyutlarda.Hani kullanmadığım bilmediğim bir araba olsa uzay arabası fln sanıcağım.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.