Şimdi Ara

İNANILMAZ - Selde zarar gören Hyundai’lere ücretsiz onarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
4.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selde zarar gören Hyundai’lere ücretsiz onarım
    Kaliteli hizmeti ve müşteri memnuniyetini kendine öncelikli ilke edinen Hyundai, bir kez daha müşterilerinin yanında olduğunu ispatladı.


    Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi’nde yaşanan doğal afet nedeniyle araçları zarar gören müşterileri için “Servis Destek Kampanyası” isminde özel bir kampanyayı uygulamaya başladı. Hyundai bu kampanya dahilinde kaskosu olmayan araçlara ücretsiz onarım imkanı sunuyor.

    Servis Destek Kampanyası 16 – 30 Eylül 2009 tarihleri arasında, İstanbul ve Trakya Bölgesi’nde sel felaketinden mağdur olan tüm Hyundai araçları için geçerli olacak.

    Kaskosu olmayan veya sigorta poliçesi kapsamında sel (doğal afet) yer almayan Hyundai müşterilerinin araçları, kampanyaya katılan yetkili servislerde parça ve mekanik kaporta-boya dahil olmak üzere tüm işçilikler ücretsiz olarak sağlanacak. Bu kapsamda, araçtaki parça ve işçilik olarak toplam hasar bedelinin, aracın kasko sigorta değerinin yüzde 50’sini aşmayacak şekilde olması aranacak. Kaskosu olan araçlarda ise, tüm parça ve işçiliklerde yüzde 30 oranında indirim sağlanacak.

    Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi’nde Yetkili Servis’lerinde yaptığı bu çalışmaların haricinde, bu bölgede bulunan büyük alışveriş merkezlerinin açık otoparkında özel kontrol alanları kurdu. Araçlarında problem olan müşteriler, bu alanlardaki Hyundai yetkili teknisyenlerine araçlarını ücretsiz olarak kontrol ettirip, gerektiği durumlarda en yakın yetkili servise yönlendirilecek. Bu sayede, selden dolayı mağdur olan Hyundai müşterilerinin araçlarına en kısa sürede müdahale edilip, sorunların doğru şekilde çözümlenmesi sağlanacak.

    Hyundai mağdur olan tüm müşterilerini, bu kampanyadan yararlanmaları için kampanyaya dahil olan Yetkili Servisleri’ne bekliyor. Kendilerine en yakın yetkili servisi öğrenmek isteyen tüketiciler,www.hyundai.com.tr adresine başvurabilirler.

    Kaynak:http://www.otomobilal.com/Haber/1_manset/292_selde_zarar_goren_hyundai_lere_ucretsiz_onarim







  • Helal olsun..

    Hep al al al
    Birazda vermeyi bileceksin.
  • Kurthan TARAKÇIOĞLU'nun fikridir kesin. Bu firmayı TR de adam eden adam.
  • Haberi görünce direk dedim. Helal olsun be Hyundai.
  • Bravo.
    Drive your service diye dalga geçerlerdi birde
  • Bravo Hyundai'ye . Tüketiciyi yolunacak kaz olarak gören diğer firmalara örnek olur inşallah.
  • gercekten helal olsun son urettıgı aracların kalıtesı baylık ve servıs olarak gercekten cok ılerı sevıylere geldı tebrıkler bu davranısıylada oren bır tavır sergılemıs....
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Öncelikle çok zekice düşünülmüş bir kampanya. Hele gazete reklamlarını da gördüm tam anlamıyla Kore'de destek veren Türk halkına bizden de destek havasında.

    Kafamda küçük bir hesap yaptım.
    Bu selde taş çatlasın 50-60 adet Hyundai araç zarar görmüştür. (Belki daha az)

    Bu araçların kasko değerleri ortalama 20 bin tl olsa. (10 binlikte olabilir 50 binlikte)

    Kampanyaya göre kaskon yoksa yada sel hasarını karşılamıyorsa kasko bedelinin yüzde 50 sine kadarki hasar kapsanıyor.

    Buna göre

    Kasko bedeli /2 X araç sayısı

    10000 x 60 = 600 bin TL

    Bu kampanya Hyundai'ye taş çatlasa yarım trilyonla 1 trilyon arasında bir maliyet çıkarır. Bugün Hyundai Türkiye'de ki ulusal bir gazeteye tam sayfa ilan verse ortalama ilan başı günlük 40 -50 bin tl yi gözden çıkarmalı. TV'ni bedeli ise çok daha fazla.

    Bu seldeki araçları ücretsiz onarmak benim gözümde ve tahminim tüketici gözünde binlerce dergi, gazete, tv ilanından daha fazla değerli. Bu sebeple çok zekice bir kampanya. Tebrik ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2lu -- 18 Eylül 2009; 14:33:04 >




  • Helal olsun Hyundai. Bir daha ki alacağım araç büyük ihtimal Hyundai marka olacak.
  • bizim memleketimizde düşene birde ben tekme atayım derler hep...
    kimsenin aklına gelmeyecek bir davranış.
    helal olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kritios -- 18 Eylül 2009; 16:11:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mashar2alanson

    Selde zarar gören Hyundai�lere ücretsiz onarım
    Kaliteli hizmeti ve müşteri memnuniyetini kendine öncelikli ilke edinen Hyundai, bir kez daha müşterilerinin yanında olduğunu ispatladı.


    Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi�nde yaşanan doğal afet nedeniyle araçları zarar gören müşterileri için �Servis Destek Kampanyası� isminde özel bir kampanyayı uygulamaya başladı. Hyundai bu kampanya dahilinde kaskosu olmayan araçlara ücretsiz onarım imkanı sunuyor.

    Servis Destek Kampanyası 16 � 30 Eylül 2009 tarihleri arasında, İstanbul ve Trakya Bölgesi�nde sel felaketinden mağdur olan tüm Hyundai araçları için geçerli olacak.

    Kaskosu olmayan veya sigorta poliçesi kapsamında sel (doğal afet) yer almayan Hyundai müşterilerinin araçları, kampanyaya katılan yetkili servislerde parça ve mekanik kaporta-boya dahil olmak üzere tüm işçilikler ücretsiz olarak sağlanacak. Bu kapsamda, araçtaki parça ve işçilik olarak toplam hasar bedelinin, aracın kasko sigorta değerinin yüzde 50�sini aşmayacak şekilde olması aranacak. Kaskosu olan araçlarda ise, tüm parça ve işçiliklerde yüzde 30 oranında indirim sağlanacak.

    Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi�nde Yetkili Servis�lerinde yaptığı bu çalışmaların haricinde, bu bölgede bulunan büyük alışveriş merkezlerinin açık otoparkında özel kontrol alanları kurdu. Araçlarında problem olan müşteriler, bu alanlardaki Hyundai yetkili teknisyenlerine araçlarını ücretsiz olarak kontrol ettirip, gerektiği durumlarda en yakın yetkili servise yönlendirilecek. Bu sayede, selden dolayı mağdur olan Hyundai müşterilerinin araçlarına en kısa sürede müdahale edilip, sorunların doğru şekilde çözümlenmesi sağlanacak.

    Hyundai mağdur olan tüm müşterilerini, bu kampanyadan yararlanmaları için kampanyaya dahil olan Yetkili Servisleri�ne bekliyor. Kendilerine en yakın yetkili servisi öğrenmek isteyen tüketiciler,www.hyundai.com.tr adresine başvurabilirler.

    Kaynak:http://www.otomobilal.com/Haber/1_manset/292_selde_zarar_goren_hyundai_lere_ucretsiz_onarim




    Güzel kampanya, kutlarım

    ve çok akıllıca...

    Arkadaşın yukarıda yazdığı gibi 50 tane Hyundai marka araç hasar görmüş olsa. bence daha fazladır, 100 tane olsun. veya 200 tane

    İlk şart, araçtaki hasar masrafının malzeme ve işçilik dahil %50'den az olması lazım, %50'den fazla ise pert kabul edip kampanya dışı kalıyorlar.

    İkinci şart aracın kasko poliçesi olmayacak veya kasko poliçesinde sel klozu olmayacak

    Üçüncü şart, yukarıdaki şartlar karşılanıyor ise, araçtaki malzeme ve işçilik masrafının sadece işçilik kısmı kampanya kapsamında karşılanacak. Zaten bu işçiler her ay hiçbir iş yapmasalar da maaşlarını almaktalar. Yani firmaya ağır bir masraf getirmeyecek.

    Amaç kaskosu olmayan, garantisi bitmiş, masraflarını kendi bütçesinden karşılamak zorunda kalan otomobil sahiplerini sanayiden yetkili servise çekmek.
    Yedek parça satılacak ve bunlardan da para kazanılacak

    Bence harika akıllıca bir kampanya, firmaya getireceği ek maliyet çok az, getireceği imaj çok başarılı.
    Canı gönülden kutlarım...
    Umarım diğer firmalar da bunu örnek alırlar.

    ----------------------------------------
    DÜZELTME
    Biraz önce İstanbul'daki bir Hyundai servisini aradım, parça tutarlaır da dahilmiş
    Ben hüsnü kuruntuluk yapmışım
    Kutlarım Hyundai...

    ----------------------------------------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 18 Eylül 2009; 15:39:18 >




  • Gerçekten helal olsun sırf bu yüzden bile alınır bu marka bir araba ...
  • Inanamadim gercekten helal olsun Hyundai
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: mashar2alanson

    Selde zarar gören Hyundai�lere ücretsiz onarım
    Kaliteli hizmeti ve müşteri memnuniyetini kendine öncelikli ilke edinen Hyundai, bir kez daha müşterilerinin yanında olduğunu ispatladı.


    Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi�nde yaşanan doğal afet nedeniyle araçları zarar gören müşterileri için �Servis Destek Kampanyası� isminde özel bir kampanyayı uygulamaya başladı. Hyundai bu kampanya dahilinde kaskosu olmayan araçlara ücretsiz onarım imkanı sunuyor.

    Servis Destek Kampanyası 16 � 30 Eylül 2009 tarihleri arasında, İstanbul ve Trakya Bölgesi�nde sel felaketinden mağdur olan tüm Hyundai araçları için geçerli olacak.

    Kaskosu olmayan veya sigorta poliçesi kapsamında sel (doğal afet) yer almayan Hyundai müşterilerinin araçları, kampanyaya katılan yetkili servislerde parça ve mekanik kaporta-boya dahil olmak üzere tüm işçilikler ücretsiz olarak sağlanacak. Bu kapsamda, araçtaki parça ve işçilik olarak toplam hasar bedelinin, aracın kasko sigorta değerinin yüzde 50�sini aşmayacak şekilde olması aranacak. Kaskosu olan araçlarda ise, tüm parça ve işçiliklerde yüzde 30 oranında indirim sağlanacak.

    Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi�nde Yetkili Servis�lerinde yaptığı bu çalışmaların haricinde, bu bölgede bulunan büyük alışveriş merkezlerinin açık otoparkında özel kontrol alanları kurdu. Araçlarında problem olan müşteriler, bu alanlardaki Hyundai yetkili teknisyenlerine araçlarını ücretsiz olarak kontrol ettirip, gerektiği durumlarda en yakın yetkili servise yönlendirilecek. Bu sayede, selden dolayı mağdur olan Hyundai müşterilerinin araçlarına en kısa sürede müdahale edilip, sorunların doğru şekilde çözümlenmesi sağlanacak.

    Hyundai mağdur olan tüm müşterilerini, bu kampanyadan yararlanmaları için kampanyaya dahil olan Yetkili Servisleri�ne bekliyor. Kendilerine en yakın yetkili servisi öğrenmek isteyen tüketiciler,www.hyundai.com.tr adresine başvurabilirler.

    Kaynak:http://www.otomobilal.com/Haber/1_manset/292_selde_zarar_goren_hyundai_lere_ucretsiz_onarim




    Güzel kampanya, kutlarım

    ve çok akıllıca...

    Arkadaşın yukarıda yazdığı gibi 50 tane Hyundai marka araç hasar görmüş olsa. bence daha fazladır, 100 tane olsun. veya 200 tane

    İlk şart, araçtaki hasar masrafının malzeme ve işçilik dahil %50'den az olması lazım, %50'den fazla ise pert kabul edip kampanya dışı kalıyorlar.

    İkinci şart aracın kasko poliçesi olmayacak veya kasko poliçesinde sel klozu olmayacak

    Üçüncü şart, yukarıdaki şartlar karşılanıyor ise, araçtaki malzeme ve işçilik masrafının sadece işçilik kısmı kampanya kapsamında karşılanacak. Zaten bu işçiler her ay hiçbir iş yapmasalar da maaşlarını almaktalar. Yani firmaya ağır bir masraf getirmeyecek.

    Amaç kaskosu olmayan, garantisi bitmiş, masraflarını kendi bütçesinden karşılamak zorunda kalan otomobil sahiplerini sanayiden yetkili servise çekmek.
    Yedek parça satılacak ve bunlardan da para kazanılacak

    Bence harika akıllıca bir kampanya, firmaya getireceği ek maliyet çok az, getireceği imaj çok başarılı.
    Canı gönülden kutlarım...
    Umarım diğer firmalar da bunu örnek alırlar.




    Sadece işçilik değil. Parça fiyatları da karşılanıyor.
    Bakınız
    Kaskosu olmayan veya sigorta poliçesi kapsamında sel (doğal afet) yer almayan Hyundai müşterilerinin araçları, kampanyaya katılan yetkili servislerde parça ve mekanik kaporta-boya dahil olmak üzere tüm işçilikler ücretsiz olarak sağlanacak




  • hyundai'nin değeri gözümde hiç görülmemiş yerlere geldi. gerçekten harika.
  • Vay be aynı uygulamayı Mercedes Almanya'da yapıyor. Koltuklarda yırtık pırtık olunca ücretsiz tamır ediyor diye duymuştum ben. Gerçekten helal olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2lu


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: mashar2alanson

    Selde zarar gören Hyundai�lere ücretsiz onarım
    Kaliteli hizmeti ve müşteri memnuniyetini kendine öncelikli ilke edinen Hyundai, bir kez daha müşterilerinin yanında olduğunu ispatladı.


    Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi�nde yaşanan doğal afet nedeniyle araçları zarar gören müşterileri için �Servis Destek Kampanyası� isminde özel bir kampanyayı uygulamaya başladı. Hyundai bu kampanya dahilinde kaskosu olmayan araçlara ücretsiz onarım imkanı sunuyor.

    Servis Destek Kampanyası 16 � 30 Eylül 2009 tarihleri arasında, İstanbul ve Trakya Bölgesi�nde sel felaketinden mağdur olan tüm Hyundai araçları için geçerli olacak.

    Kaskosu olmayan veya sigorta poliçesi kapsamında sel (doğal afet) yer almayan Hyundai müşterilerinin araçları, kampanyaya katılan yetkili servislerde parça ve mekanik kaporta-boya dahil olmak üzere tüm işçilikler ücretsiz olarak sağlanacak. Bu kapsamda, araçtaki parça ve işçilik olarak toplam hasar bedelinin, aracın kasko sigorta değerinin yüzde 50�sini aşmayacak şekilde olması aranacak. Kaskosu olan araçlarda ise, tüm parça ve işçiliklerde yüzde 30 oranında indirim sağlanacak.

    Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi�nde Yetkili Servis�lerinde yaptığı bu çalışmaların haricinde, bu bölgede bulunan büyük alışveriş merkezlerinin açık otoparkında özel kontrol alanları kurdu. Araçlarında problem olan müşteriler, bu alanlardaki Hyundai yetkili teknisyenlerine araçlarını ücretsiz olarak kontrol ettirip, gerektiği durumlarda en yakın yetkili servise yönlendirilecek. Bu sayede, selden dolayı mağdur olan Hyundai müşterilerinin araçlarına en kısa sürede müdahale edilip, sorunların doğru şekilde çözümlenmesi sağlanacak.

    Hyundai mağdur olan tüm müşterilerini, bu kampanyadan yararlanmaları için kampanyaya dahil olan Yetkili Servisleri�ne bekliyor. Kendilerine en yakın yetkili servisi öğrenmek isteyen tüketiciler,www.hyundai.com.tr adresine başvurabilirler.

    Kaynak:http://www.otomobilal.com/Haber/1_manset/292_selde_zarar_goren_hyundai_lere_ucretsiz_onarim




    Güzel kampanya, kutlarım

    ve çok akıllıca...

    Arkadaşın yukarıda yazdığı gibi 50 tane Hyundai marka araç hasar görmüş olsa. bence daha fazladır, 100 tane olsun. veya 200 tane

    İlk şart, araçtaki hasar masrafının malzeme ve işçilik dahil %50'den az olması lazım, %50'den fazla ise pert kabul edip kampanya dışı kalıyorlar.

    İkinci şart aracın kasko poliçesi olmayacak veya kasko poliçesinde sel klozu olmayacak

    Üçüncü şart, yukarıdaki şartlar karşılanıyor ise, araçtaki malzeme ve işçilik masrafının sadece işçilik kısmı kampanya kapsamında karşılanacak. Zaten bu işçiler her ay hiçbir iş yapmasalar da maaşlarını almaktalar. Yani firmaya ağır bir masraf getirmeyecek.

    Amaç kaskosu olmayan, garantisi bitmiş, masraflarını kendi bütçesinden karşılamak zorunda kalan otomobil sahiplerini sanayiden yetkili servise çekmek.
    Yedek parça satılacak ve bunlardan da para kazanılacak

    Bence harika akıllıca bir kampanya, firmaya getireceği ek maliyet çok az, getireceği imaj çok başarılı.
    Canı gönülden kutlarım...
    Umarım diğer firmalar da bunu örnek alırlar.




    Sadece işçilik değil. Parça fiyatları da karşılanıyor.
    Bakınız
    Kaskosu olmayan veya sigorta poliçesi kapsamında sel (doğal afet) yer almayan Hyundai müşterilerinin araçları, kampanyaya katılan yetkili servislerde parça ve mekanik kaporta-boya dahil olmak üzere tüm işçilikler ücretsiz olarak sağlanacak


    İnşallah ben yanlış anlamışımdır, inşallah sizin dediğiniz gibidir.

    Çünkü ben yazıda parça tutarlarının da dahil olduğu anlamını çıkaramamıştım.
    Benim anladığım, parça, mekanik, kaporta ve boya tutarları dahil değil...
    benim anladığım parça, mekanik, kaporta ve boya işçilik tutarları...

    Dediğim gibi inşallah ben yanlış bir anlam çıkarmışımdır.




  • Bravo !!

  • gercekten helal olsun tebrikler hyundai

    otomobil seçiminde hep aklımda olan bir markaydı oldu bitti

    bundan sonrada ilk önceliğim bu markanın modelleri olacak

    müşteri memnuniyeti cok önemli tebrikler...
  • Era sahibi olarak Çok şükür kaskom var ve hasarım yok ama yine de Helal olsun. Harika bir imaj çalışması olmuş. Gönül ister ki diğer firmalarda benzeri şeyleri yapsınlar. Zor günlerinde insanların yanlarında olsunlar.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.