Şimdi Ara

///// YENİ SEAT IBIZA KULÜBÜ \\\\\ (262. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
17.927
Cevap
133
Favori
1.000.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 260261262263264
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • boraaaaa B kullanıcısına yanıt
    Kardesim aractan sogutmadi sonucunda 0 bir otomobil. El freni ayarini siz bile rahatlikla yapabilirsiniz arka bardaklik plastigi o parca cikiyor oradan ayarlaniyor. Benim anlamadigim el freni ayari yapilinca pedal iyuce sertlesti bu ayar tahmin yuruterek arka kampana balatalarini biraz daha kampana diskine yaklastirdi diye dusunuyorum. Diger aracimda lastikler 185 ebatti frenlemesi cok kotuydu ve hiz artinca yere basmada kontrolsuzluk vardi ibizadada belli bir surate cikinca yumusak olan suspansiyon ve yerden yuksek olusu kontrolsuzluk yaratiyor, simdiki lastiklerim eskisin 195 ebat takicam bu sayede yere basisi ve frenlemesi bir nebze artacak diger aracimda bariz fark olusmustu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    Kardesim aractan sogutmadi sonucunda 0 bir otomobil. El freni ayarini siz bile rahatlikla yapabilirsiniz arka bardaklik plastigi o parca cikiyor oradan ayarlaniyor. Benim anlamadigim el freni ayari yapilinca pedal iyuce sertlesti bu ayar tahmin yuruterek arka kampana balatalarini biraz daha kampana diskine yaklastirdi diye dusunuyorum. Diger aracimda lastikler 185 ebatti frenlemesi cok kotuydu ve hiz artinca yere basmada kontrolsuzluk vardi ibizadada belli bir surate cikinca yumusak olan suspansiyon ve yerden yuksek olusu kontrolsuzluk yaratiyor, simdiki lastiklerim eskisin 195 ebat takicam bu sayede yere basisi ve frenlemesi bir nebze artacak diger aracimda bariz fark olusmustu.

    katılıyorum. b sınıfı bir araç için ideal hız bence 120 den fazla olmamalı.140-150 lerden sonra bariz bir şekilde güven vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • boraaaaa B kullanıcısına yanıt
    Suspansiyon sert olsa lastik ebadi 195 ustu ve 3-5 cm arac yere yakin olsa 150 kmh rahat surus saglar. Ayrica ibizada ruzgar ciddi sikinti yaratiyor sallanmasinin nedeni bu. Onden aldigi ruzgari arac altinda net hissediliyor. Tavan egimi ve yanlardan alinan ruzgar iyi karsilaniyor ben tampon icin ruzgarlik taktirmayi dusunuyorum bir nebze arac altina gelen ruzgari kesebilirim diye dusunuyorum. B segmenti bir aracta en saglikli 120-130 kmh buna katilmamak elde degil. Kisacasi ibiza uzun yol degilde tam bir sehir ici araci diye dusunuyorum. Uzun yolda en sevdigim hiz sabitleme. Bu aralar ibiza okadar cogaldiki istanbulda hemen hemen bir cok yerde goruyorum. Ben mantiken polo alicaklarin bir kisminin ibizaya yoneldigini dusunuyorum ben bu mantikla aldim ve fiyat mantigi ile yola ciktim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    Suspansiyon sert olsa lastik ebadi 195 ustu ve 3-5 cm arac yere yakin olsa 150 kmh rahat surus saglar. Ayrica ibizada ruzgar ciddi sikinti yaratiyor sallanmasinin nedeni bu. Onden aldigi ruzgari arac altinda net hissediliyor. Tavan egimi ve yanlardan alinan ruzgar iyi karsilaniyor ben tampon icin ruzgarlik taktirmayi dusunuyorum bir nebze arac altina gelen ruzgari kesebilirim diye dusunuyorum. B segmenti bir aracta en saglikli 120-130 kmh buna katilmamak elde degil. Kisacasi ibiza uzun yol degilde tam bir sehir ici araci diye dusunuyorum. Uzun yolda en sevdigim hiz sabitleme. Bu aralar ibiza okadar cogaldiki istanbulda hemen hemen bir cok yerde goruyorum. Ben mantiken polo alicaklarin bir kisminin ibizaya yoneldigini dusunuyorum ben bu mantikla aldim ve fiyat mantigi ile yola ciktim.

    hiçbirimiz seat ile ortak değil onun için ne çok övmeye ne de çok yermeye gerek var. yazdıklarımızdanda anlaşılıyor ki hep aynı şeyleri konuşuyoruz.
    araba almadan bende poloya bakmistim. polonun en bosu 32 iken ibizanin dolusu 32 idi. simdi guzel bir sekilde dusununce ne gereği var ki poloya daha fazla verip bos model almaya...
    izmirdeyim ve bu siralar bende ibiza olsun leon olsun cok goruyorum.
    kisacasi fiyat ve performns olarak alinacak en ideal marka bence... çok şükür hiç pisman degilim ve tekrar seat düşünürüm araç alacak olsam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraaaaa


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    Suspansiyon sert olsa lastik ebadi 195 ustu ve 3-5 cm arac yere yakin olsa 150 kmh rahat surus saglar. Ayrica ibizada ruzgar ciddi sikinti yaratiyor sallanmasinin nedeni bu. Onden aldigi ruzgari arac altinda net hissediliyor. Tavan egimi ve yanlardan alinan ruzgar iyi karsilaniyor ben tampon icin ruzgarlik taktirmayi dusunuyorum bir nebze arac altina gelen ruzgari kesebilirim diye dusunuyorum. B segmenti bir aracta en saglikli 120-130 kmh buna katilmamak elde degil. Kisacasi ibiza uzun yol degilde tam bir sehir ici araci diye dusunuyorum. Uzun yolda en sevdigim hiz sabitleme. Bu aralar ibiza okadar cogaldiki istanbulda hemen hemen bir cok yerde goruyorum. Ben mantiken polo alicaklarin bir kisminin ibizaya yoneldigini dusunuyorum ben bu mantikla aldim ve fiyat mantigi ile yola ciktim.

    hiçbirimiz seat ile ortak değil onun için ne çok övmeye ne de çok yermeye gerek var. yazdıklarımızdanda anlaşılıyor ki hep aynı şeyleri konuşuyoruz.
    araba almadan bende poloya bakmistim. polonun en bosu 32 iken ibizanin dolusu 32 idi. simdi guzel bir sekilde dusununce ne gereği var ki poloya daha fazla verip bos model almaya...
    izmirdeyim ve bu siralar bende ibiza olsun leon olsun cok goruyorum.
    kisacasi fiyat ve performns olarak alinacak en ideal marka bence... çok şükür hiç pisman degilim ve tekrar seat düşünürüm araç alacak olsam...

    1.4 85 motor herseyi karsiliyor rahatlikla vites oranlari cok iyi, bende genel anlamda memnunum. Yurt disindan kol dayama siparisi verdim persembe gunu servis 470 tl istedi kol dayama degil gecirme yapiyor servis,millet sahine dogana motor yaptiriyor. 350 tl de ilk 15 bin yada yillik bakimi tutuyor biraz pazarlikla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet biraz pahalı oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boraaaaa -- 24 Mayıs 2014; 18:34:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraaaaa B kullanıcısına yanıt
    Almanyada 50 euro kardesim. Dayima soyledim ilk gelenden gonderir muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan3405

    Almanyada 50 euro kardesim. Dayima soyledim ilk gelenden gonderir muhtemelen.

    benim araç 33 bini geçti. ibizacıların bilgisi olsun istediğimden yazayım.
    15 bin bakımı için 324 lira ödemiştim...
    30 bin bakımı için 420 lira dedi yetkili servis. özel servisler ise 200-250 civarı istiyor.
    yetkili servis hava-polen-yağ-yakıt filtresi , motor yağı ve buji değiştirirken,
    özel servis bujiyi değiştirmiyor ama diger dediklerimi değiştiriyor. bujileride degistirirlerse 300 olacağını söylemişti yetkili servis.
    bende yetkili servise motor yağımı kendim getirsem ne kadara düsersiniz dedim. 266 liraya kadar dustuler. gittim sanayiden 5w-30 cadtrol edge aldim 4 litresi 95 lira.
    böylece hem garanti gitmedi (!) hemde 100 liraya yakın ekonomi yapmış oldum. yani servis ile pazarlik muhakkak edin.
    tabi tanış bir ustam olsa belki 200-250 civarına hallolabilirdi orası ayrı, tabi garanti havaya uçardı ozaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boraaaaa -- 24 Mayıs 2014; 18:58:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bi abartmayalım arkadaşlar frenler gayet iyi dozlaması oldukça iyi dokununca hemen abs devreye sokmuyor toyotalar gibi ama 2 kademeli gibi sanki ilk kademe de sadece hafif yavaşlatıyor 2.kademede bayağı durduruyor sadece alışmak lazım ki bunun dışında oldukça iyi benim 4 teker disk yanlız
  • ben de anlayamadım frenlerin neden beyenilmediğini.
  • arabayı ilk kez kullanan birisinde frenlerin tutmadığı hissiyatını uyandırması doğal, çünkü kimi arabalar gibi frenler sert değil yumuşak. başlarda belli bir süre alışana kadar bende tedirgindim. lakin alıştıktan sonra ben memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrHw D kullanıcısına yanıt
    Kardesim servise gittikten sonra bir miktar duzeldi,frenlerde ayarsizlik varmis, suan aracin uzerinde bulunan lastikler honkook normal kalitenin altin hemen kayma eylemine giriyor begenmedim acikcasi. Ben deli gibi arac kullanan biride degilim ama her aracimi test ederim lastik fren vs gibi 3.00 bin rpm yi gecirmem 5. Vites haricinde, ama sunu net belirtmek istiyorum bu aracin lastik ebati kesinlikle 195 olmali hem 120 kmh ustunde hemde frenlemede super avantaj saglar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinan3405 kullanıcısına yanıt
    haklı olabilirsin ama çok maliyetli olur 4 lastik 1000 tl civarı tutar kendininkini an 300 e satarsın yepyeni lastik bende şuan pirelli cinturato p6 var biraz sert bi lastik ama yol tutuşu tatminkar bir ara michelin primacy 3 almaya niyetlendim sonra maliyetinden dolayı vazgeçtim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrHw

    haklı olabilirsin ama çok maliyetli olur 4 lastik 1000 tl civarı tutar kendininkini an 300 e satarsın yepyeni lastik bende şuan pirelli cinturato p6 var biraz sert bi lastik ama yol tutuşu tatminkar bir ara michelin primacy 3 almaya niyetlendim sonra maliyetinden dolayı vazgeçtim

    Daha evelki aracimda 185 ebat pirelli vardi onlada cok sorun yasadim abs hemen devreye giriyordu arac 1.300 kg arti ici dolu oldugu halde 140 kmh dan sonra surus riske giriyordu 660 tl pesin odeyerek pirelli cinturato p 6 h serisi 195 ebata gectikten sonra fren ve yere basma cok cok kaliteli hale geldi 50 kmh girdigim viraja 70-75 kmh rahat giriyordum. Cinturato p6 serisinin almanyada 3 adet odulu var gercekten cok kaliteli bir lastik bir abi tavsiyesi uzerine almistim simdi lastik almis olsam gozum kapali takarim aracima. Biraz eskisin bu honkooklar hemen alicam para onemli degil kardesim 4 kavucugun ustunde gidiyoruz onemli olan guvenlik. Kimi insanlar begenmez ama pirelliyi ben citurato serisinin bir cok lastik firmasindan daha kaliteli lastik yapiyor diye dusunuyorum. Ben almerama takmistim absnin calistigina pek sahit olmadim. İbizanin suspansiyonuda cok yumusak frenlemede suspansiyon,lastik ( en buyuk faktor) ve aracta ebd olmamasi kotu. 195 ebati pololarda goruyorum. 185 ebat ile 195 ebet taban genisligi lastik basi 1 cm olsa toplamda 4 cm yapar buda haliyle herseye etki etmeye yeterli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sinan3405 kullanıcısına yanıt
    cinturatonun bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum açıkcası aslında 195 e geçmenin bayağı faydası olur ama 30000km den önce değişmem ama bu ebd olmaması olayı bana saçma geliyor çünkü bi önceki kasa ibiza da ebd vardı hatta bi tanıdığımın 2001 opel corsasında bile vardı niye bizimkinde olmasınki belki yazmamışlardır kataloğa
  • DrHw D kullanıcısına yanıt
    Kardesim malesef yok ebd, boyle bir guvenlik sisteminin olmamasi cok ilginc, ebd olan araci hemen anlarim arka frenler az zorluyor ve dagilim yapmiyor atiyorum ebd olsaydi on fren kadar arka da frenlemede zorlardi. Belki disk olan araclarda vardir yada ibizanin tsi motor style pakeyinde olabilir. Ben araci 2. Ci el aldim 7,400 km de arka ruzgarlik ve tavan kaplama yapilmisti serviste, 7 bin km icin 7-8 bin tl fazla odemek istemedim acikcasi 32.500 tl verdim bu haliyle. Normal bir ibiza alsam bile ruzgarlik ve tavan folyoyu kesin yaptirirdim oyle dusunuyordum sansima boylesi cikti acikcasi.
     ///// YENİ SEAT IBIZA KULÜBÜ \\\\\

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sinan3405 kullanıcısına yanıt
    araçlarımız folyo ve spoiler hariç aynı sayılır :) folyo yaptırmayı bende düşündüm ama güneş altında daha çok ısıtır diye yaptırmadım.. benimde frenlerle ilgili şöyle bi sorunum var ani fren yapı durunca arabanın arkası havada kalıyor frenden çekince düzeliyor acaba buda ebd kaynaklı mı? bizim araçlara karlık acaba ne kadar maliyetli olur nerede yaptırabiliriz bilgin varmı?
  • DrHw D kullanıcısına yanıt
    Arac buyuk olcude arka tarafi iyi sıkıyorki frenden cekince lastik bir miktar hareket ediyor bence normal. Fren salmadigi icin suspansiyon havada kaliyor eminim bazi durumlardada yere oturuyordur freni salinca havaya kalkiyordur. Arac beyaz ise ruzgarlik ve folyo yaptir araca gercekten hava katiyor. Folyonun zarari yokmus ama kalitesine bagli benim aractaki folyo serviste yapilmis ve hatasiz 1.sinif 350 tl odemisler. On karlik bende yaptiracam arac yuksek hizda cok ruzgar aliyor bunu neredeyse karlik %25gibi keser diye dusunuyorum. Turkiyede pahali malesef muhakkak vardir fiyat arastirmasi yapmadim bir kol dayama taktirayim dedim 470 tl istediler almanyada bu islerden anlayan dayim var ondan istedim karligida ondan isterim. Nikelajli cam citasi ve arka bagaz citasida alicam. Ben karlik icin bir fiyat alayim size msj yazarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok sağolun.. kesinlikler araç 160dan sonra bariz geziyo tır,otobüs geçince 15-20 cm oynuyor..karlık takılması gerektiğini düşünüyorum artık fiyatı ne olursa..bende servise uğrarsam sorayım size msj atarım...
  • sinan3405 kullanıcısına yanıt
    kol dayamayı farklı birkaç servise sorun 375 falan alıp başka yerde taktırabilirsiniz..ben sıfır alırken taktırdığım için ucuza mal olmuştu 350-375 civarı birşeydi (ağustos 2013 te)
  • 
Sayfa: önceki 260261262263264
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.