Şimdi Ara

Asus F3SV Ekran 6 Parçaya Bölündü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
2
Favori
82.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Asus F3SV 240DR kullanıcısıyım oyun oynarken birden ekran ve ses kitlendi resetledikten sonra ekranda şeritler olmaya başladı recover yaptım daha sonra ekran 6 parçaya ayrıldı bios ve windows ekranlarında 6 ayrı logo vs.... 2 gün önce servise verdim teknosa dan almıştım aynı sorunla karşılaşan arkadaşlar varmı kaç iş gününde cihaz elimde olur cihazdan memnun olmadığım için para iadesi yapmalarını temenni ediyorum üste ekleyip daha iyi bir cihaz almak istiyorum bunun için nasıl bir yol izlemeliyim bu gibi konularda hiçbir bilgim yok yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler...



  • Evet arkadaşım bende de aynı sorun oldu geçen cumartesi günü ve pazartesi günü servise bir arkadaşım vasıtasıyla elden teslim ettim. Ben de video izlerken bilgisayar kilitlendi, kapatıp yeniden açtığımda ekran 6 parçaya bölündü. Ayrıca windows login ekranına kadar görüntü 6 parça halinde de olsa oluyordu ama login ekranından sonra görüntü hiç gelmiyordu ekrana.

    Bu pazartesi servise gönderdim dediğim gibi arkadaş vasıtasıyla, değişim yapacaklarını söylemişler. Bizim modelin üretimi olmadığı için sanıyorum aldığın fiyat tutarında muadili bir ürünü verecekler, ya da ufak bir ihtimal de olsa onarabilirlerse onaracaklar ki sanmıyorum.

    Bekliyorum ben de sanırım 1 ayı buluyormuş bu süreç bakalım ...


    Sen de servisin sana ne dediğini yazarsan sevinirim.
  • Arkadaşım aydınlattığın için teşekkür ederim, ben de servise 14 eylül akşamı teknosa üzerinden gönderdim
    haber bekliyorum...
  • arkadaslar aynı sorun nedenıyle 20 agustosda bılgısayarı teslım ettım..ancak hala yapılmadı ve yedek parca beklenıyormus...ıhaftasonları harıc bekleme surem 23 ıs gunu cıvarı oldu.herhalde bayram tataılıde ıs gununden sayılmıo ve son 7 gunum.bu surec sonunda ne yapmam gerektıgı konusunda lutfen yardımcı olun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taegukgi

    arkadaslar aynı sorun nedenıyle 20 agustosda bılgısayarı teslım ettım..ancak hala yapılmadı ve yedek parca beklenıyormus...ıhaftasonları harıc bekleme surem 23 ıs gunu cıvarı oldu.herhalde bayram tataılıde ıs gununden sayılmıo ve son 7 gunum.bu surec sonunda ne yapmam gerektıgı konusunda lutfen yardımcı olun..


    Bildiğim kadarıyla 30 günlük yasal sürecin sonunda ya sana tamir edilmiş cihazını tekrar vermesi ya da aynı işlevselliğe ve özelliklere sahip başka bir cihaz vermesi gerekiyor şirketin.

    Tabi siz daha etraflica bir araştırın ne olacağını. Bir de sonucu buraya sonradan yazarsanız bize de yardımcı olmuş olursunuz :)
  • arkadaşlar 15 iş gününden sonra madur kalmamak için yeni pc talep edebilirsiniz pc niz yapılana kadar ben talep ettim gönderdiler.....
  • son iki gun ne onlar aradi ne ben..peki ben bu bilgisayari sigosrtasi ile beraber 2500 lira civari fiyat odemistim.odedigim parayi isteyebilir miyim geri eger bu 30 is gunu icinde bilgisayar teslim edilmezse bana..?
  • tr de olmadigimdan dolay kardesim benim yerime asusu aramis ve dediklerine gore hala yedek parca bekliyolar mis..eger 30 gu dolarsa bir rapor yolllicaklarmis ve onun akabinde asus garantiye gitmermiz gerekiomus degisiklik icin..
  • arkadslr haber var mı laptoplardan.bende f3sv maduruyum..08.08.2009 da göndermiştim.. 30 iş gününden fazla geçti,tel ile zorla ulaştım,bana söyledikleri değişim hakkınız var..ve ondan sonra ulaşamadım bidaha ne yapmam gerektiği konusunda?
  • arkadaşlar hepinize geçmiş olsun diyorum.. bende bu yaz başında f3sv240dr kullanıcısıydım.. ekranda çizgiler kaymalar oldu.. servise gönderdim..bu noktadan sonra servisle bağlantım koptu.. arıyorum ulaşmıyorum.. ulaşsam bile üzerinde çalışıyoruz,parça bekliyoruz,anakartınızda sorun var gibi sözlerle karşılaştım..30 iş günü dolunca yine binbir zorlukla servis yetkilisine ulaşıp ürün değişim hakkı elde ettiğimi öğrendim. hemen bir dilekçe yazıp göndereceğiniz ürünü kesinlikle istemiyorum.servisiniz son derce kötü.ben fatura fiatını istiyorum şeklinde gönderdim. yine günler sonra bana ulaşarak rapor hazırladık daha sonra size ulaşacaz dediler.yaklaşık 1 hafta sonra dilekçemin kabul olduğu fatura fiatının 300 tl altında bir bedel vereceklerini söylediler. hemen kabul etim. fatura bedeli elime dün geçti.. yaklaşık 100 günlük bir sinir bozukluğu ve karmaşadan sonra asusdan kurtulmuş oldum. bu modeldeki sorun benim arkadaşlarımın başınada geldi.. bence asusun buna bir el atması gerekir. seri üretim hatası olabilir.makinaları toplatması gerekir bence..




  • promedyum arkadasim ben laptopu aldigimda 2400 gibi bir fiyat odemistim..eger senin gibi dilekce yazip gonderirsek bu fiyatin 300 lira altinda bir bedel mi odicekler yoksa bana fiyata esdeger bir laptopmu verecekler?????
    benim tercihim 2400 lirayi geri almak hic eksiksiz...
  • Aynı olayı ben Datron da yaşadım.
    Yenisini verdiler makinanın gerçi 30 iş gününü bile geçirdiler ama..
    Alır almaz sattım bilgisayarı gidip kendime bir Asus aldım
  • aynı şey bende de oldu aniden bilgisayar kapndı açtığımda windows logosu geldiğinde ekran 6 ya bölündü masaüstüne geldiğinde 640*480 4 bit de çalışıyordu bilgisayar ekran kartını görmedi sürücüyü yeniden falan yükledim nafile sanırım ekran kartı yandı şimdi laptop garantide servis malzeme bekliyomuş gelişme olunca yazarsak iyi olur

    bu arada arkadaşlar 300 tl düşük ödemişler arkadaşa kesinlikle fatura tutarının tamamımı ödemek zorundalar
    değişim de eski bilgisayarın garantisi geçerli yani 8 ay kaldı diyelim yeni bilgisayarın garantisi 8 ay olacak pek iyi fikir
    cumartesileri iş günü herhalde bundan pek emin değilim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi holigan1 -- 9 Ekim 2009; 19:09:14 >
  • peki arkadaslar verdigim laptopum harddiskinde onemli dosyalarim vardi..bu dosyalarda d diskinde tutuoyum zaten..istersem harddiski verirler mi yada harici harddisk versem onlara yedeklerler mi??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taegukgi

    peki arkadaslar verdigim laptopum harddiskinde onemli dosyalarim vardi..bu dosyalarda d diskinde tutuoyum zaten..istersem harddiski verirler mi yada harici harddisk versem onlara yedeklerler mi??


    Yedeklerini alıp verirler benimkileri verdiler problem olmuyo.
    Ayrıca cumartesi ve pazar iş günü olarak sayılmıyor
  • benim harddiskimi kesinlikle veremeyeceklerini yurt dışına eksiksiz gönderdikleri için yedek de alamayacaklarını söylediler. defalarca aradım yalvardım hatta ama nafile.. 200 gb veri uçtu gitti.. fatura bedeli için ise 300 tl kullanım ve firma karı yönünden kesinti olacağını sölediler..asusdan kurtuldum ya gerisi önemli değil... şu an samsung kullanıyorum çok memnunum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: holigan1

    aynı şey bende de oldu aniden bilgisayar kapndı açtığımda windows logosu geldiğinde ekran 6 ya bölündü masaüstüne geldiğinde 640*480 4 bit de çalışıyordu bilgisayar ekran kartını görmedi sürücüyü yeniden falan yükledim nafile sanırım ekran kartı yandı şimdi laptop garantide servis malzeme bekliyomuş gelişme olunca yazarsak iyi olur

    bu arada arkadaşlar 300 tl düşük ödemişler arkadaşa kesinlikle fatura tutarının tamamımı ödemek zorundalar
    değişim de eski bilgisayarın garantisi geçerli yani 8 ay kaldı diyelim yeni bilgisayarın garantisi 8 ay olacak pek iyi fikir
    cumartesileri iş günü herhalde bundan pek emin değilim


    ben onuda sormuştum. eğer yeni laptop gönderimini kabul edersen , gelen laptop eski laptopun garantisinden devam edecek. yani sen laptopu kabul edersen ,yeni laptopun garanti süresi 8 ay olacak..




  • T.C.
    SANAYİ VE TİCARET BAKANLIĞI
    Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü



    Sayı : B 14 0 TRK 0 12 00 01/
    Konu : Tüketici şikayeti


    İlgi:22.04.2009 tarihli başvurunuz.



    İlgide kayıtlı başvurunuz incelenmiş olup,aşağıdaki açıklamaların yapılması uygun görülmüştür.



    Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 30 uncu maddesinde yer alan “Bu Kanunda hüküm bulunmayan hallerde genel hükümler uygulanır” hükmü ve 4857 sayılı İş Kanunu’nun 63. maddesindeki “ Genel bakımdan çalışma süresi en çok 45 saattir. Aksi kararlaştırılmamışsa bu süre, işyerlerinde haftanın çalışılan günlerine eşit olarak bölünerek uygulanır” ve 5 inci maddesindeki “…Çalışma süresinin haftalara tam olarak bölünemediği hallerde, çalışma süresi iş günü üzerinden ve her iş günü 7,5 saatlik iş süresi kabul olunmak suretiyle hesaplanır” hükümleri göz önüne alınmak suretiyle 45 / 7,5 = 6 gün olarak hesaplanmakta, dolayısıyla cumartesi günleri de işgününden sayılmaktadır.

    bilgilerinizi rica ederim.


    Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü
    Eskişehir Yolu 7.Km. 06520 ANKARATel: 0-312-286 03 65 / 2324, Faks: 0-312-287 92 40, 285 88 40

    cumartesi iş günü fakat bazı firmalar bunu kabul etmiyor
    promedyumXXX kardeş senin laptop garantideyken cumartesi iş günü sayıldı mı bi de toplam ne kadar kestiler fatura tutarından




  • ekran kartı yanmış
  • holigan1 kardeş beim teknik servis süresinde cumartesi iş gününden sayılmadı.. zaten cumartesi günü telefonları dahi cevap vermiyordu.. fatura bedeli üzerinden 300 tl kesinti yaparak ücreti ödediler..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.