20 lik diş ameliyatım hakkında
221 Cevap89988 Görüntüleme4 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1] 3 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


819 Mesaj
9 Eylül 2009; 2:39:42 


Merhaba

Şubat ayında 20 lik dişlerimin durumunu görmek için diş filmi çektirdim. Herhangi bir ağrı sızısı olmamasına rağmen filmde görülen yamuk olarak gömülü duran alt çenedeki dişi ameliyat ile aldırdım.



Ameliyat olmadan önce çok düşündüm. Diş filmini 20 ye yakın Ağız ve Çene cerrahisi uzmanına gösterdim. Hepsi farklı konuştu. Biri dedi hepsi çekilecek, Biri dedi 3 tanesi, biri dedi 2 tanesi, biri dedi sadece yamuk olan şimdilik alınmalı dedi.

Uzun uzun düşündüm ve sıra geldi hekim seçimine ve fiyatına. Bu ameliyatı SSK bedavada yapıyordu. Ben genelde diş tedavilerimi özel diş hekimlerine yaptırıyorum. Bunuda özele yaptıracaktım. 20 doktor arasından 2 tane doçent, 1 tane profesör vardı. Doçent 350 TL den fiyat açtı son fiyat 250 TL ye indi. Profesör ise 600 TL den açtı. En son 350 TL ye indi.

Ameliyatımı 350 TL ye Diş hekimi (Ağız ve çene cerrahisi uzmanı) Prof.Dr. Yılmaz Günaydın hocama yaptırmaya karar verdim.

Ameliyattan çok korkuyordum. Çünkü internetteki forumlar beni çok korkutmuştu. Korkumu yendim. Ve Ameliyata girdim. Doktor ağızıma çeşitli yerlerden tam 6 iğne yaptı. Ameliyat tam 1,5 saat sürdü. Çok zor bir ameliyat oldu. Gömülü 20 lik diş parça parça zor çıktı. Ameliyat sonunda bayağı bir dikiş atıldı.

İnanırmısınız. 1,5 saatlik ameliyat boyunda ne iğneyi hissettim nede herhangi bir ağrım oldu.

Ameliyat sonrası ise yüzümde çok hafif şişlik oldu. İlk 2 gün ameliyatlı bölge ile yemek yemedim. Diğer taraf ile çok rahat yemek yedim. 1 haftada 3 defa pansumana gittim. Ameliyattan 10 gün sonra dikişler alındı. Ortalama 15 gün sonra hiçbirşey kalmadı.

Siz siz olun 20 lik diş ameliyatını ağrımasını beklemeden eğer çıkacak yeri yoksa aldırın. Deneyimli ağız çene cerrahisi uzmanlarına yaptırın ve korkmayın.

Eğer Ankaradaysanız Prof.Dr. Yılmaz Günaydın hocamı çok tavsiye ederim.


819 Mesaj
29 Eylül 2009; 4:03:52 

Yokmu 20 lik diş ameliyatı olupta yorum yapacak kimse?


308 Mesaj
29 Eylül 2009; 11:25:34 

ben olacam galiba alttakilerden biri çürümüş film istedi. bir araştırdım ameliyet sonrası işler çok karışıyormuş...
napcam ne etcem hiç bilmiyorum. eve yakın bir doktor seçmek lazım herhalde.
bir de çene cerrahı mı seçmek gerekiyor, çok endişeliyim...


_____________________________



819 Mesaj
29 Eylül 2009; 11:45:03 


quote:

Orijinalden alıntı: laserss

ben olacam galiba alttakilerden biri çürümüş film istedi. bir araştırdım ameliyet sonrası işler çok karışıyormuş...
napcam ne etcem hiç bilmiyorum. eve yakın bir doktor seçmek lazım herhalde.
bir de çene cerrahı mı seçmek gerekiyor, çok endişeliyim...


Çürüyen 20 lik diş eğer tam gömülü değilse çok rahat aldırırsın. Tam gömülümü? yarı gömülü mü? Yaşında önemli 25 yaşına kadar 20 lik dişlerin çekim yeri kolay iyileşiyor. Eğer ankaradaysan benim doktoruma git. fiyatta yardımcı olur. Hiçbir şey hissetmezsin..


 
114 Mesaj
29 Eylül 2009; 16:17:25 

Benimde alt cenemdeki 2 tane 20 lik dislerim cikiyor. Sag tarafdaki bayagi cikdi soldakinin ucu gozukuyor. Ameliyat konusunda cok kararsizim. Sanirim oteki dise dogru uzuyor. Isallah disleri yamultmaz ama su siralar ameliyat olmayi dusunmuyorum.


_____________________________



1243 Mesaj
29 Eylül 2009; 17:13:16 

Ben bugun doktordan geldim yarin sag alt 20 lik dis alinacak 28 yasindayim hayatimda bu kadar tirsmadim
tam gomulu deil disarida ama azi disine dayanmis durumda cok korkuyorum. Doktor kolay hemn alicam dedi bilgisi olan varmi nasi alincak buu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


819 Mesaj
29 Eylül 2009; 19:44:53 


quote:

Orijinalden alıntı: dogussonmez

Ben bugun doktordan geldim yarin sag alt 20 lik dis alinacak 28 yasindayim hayatimda bu kadar tirsmadim
tam gomulu deil disarida ama azi disine dayanmis durumda cok korkuyorum. Doktor kolay hemn alicam dedi bilgisi olan varmi nasi alincak buu


Diş filmi çektirdin mi? Diş filmi çektir ve iyi bir ağız çene cerrahisine göster. Çoğu hekim ücretsiz muayene yapar. Eğer dişin pozisyonu normalse ameliyata gerek yok. Ama benimki gibi yamuksa diğer dişi çürütür. İki dişide kaybedersin. Dikkat et


1243 Mesaj
29 Eylül 2009; 20:27:39 


quote:

Orijinalden alıntı: balci1987


quote:

Orijinalden alıntı: dogussonmez

Ben bugun doktordan geldim yarin sag alt 20 lik dis alinacak 28 yasindayim hayatimda bu kadar tirsmadim
tam gomulu deil disarida ama azi disine dayanmis durumda cok korkuyorum. Doktor kolay hemn alicam dedi bilgisi olan varmi nasi alincak buu


Diş filmi çektirdin mi? Diş filmi çektir ve iyi bir ağız çene cerrahisine göster. Çoğu hekim ücretsiz muayene yapar. Eğer dişin pozisyonu normalse ameliyata gerek yok. Ama benimki gibi yamuksa diğer dişi çürütür. İki dişide kaybedersin. Dikkat et

benımkıde senınkıne benzer durumda cekıldı bakıldı doktor sabah gel dedı. devleettın dıs hastenesınde yapıcam ımkanım yok baska yeere. 65 tlmıs. ama sanırım benımkı ole amelıyat falan olmucak gıbı adam hemen bıter dedı uzun surmez dedı bende anlamadım


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


819 Mesaj
29 Eylül 2009; 23:43:37 


quote:

Orijinalden alıntı: dogussonmez


quote:

Orijinalden alıntı: balci1987


quote:

Orijinalden alıntı: dogussonmez

Ben bugun doktordan geldim yarin sag alt 20 lik dis alinacak 28 yasindayim hayatimda bu kadar tirsmadim
tam gomulu deil disarida ama azi disine dayanmis durumda cok korkuyorum. Doktor kolay hemn alicam dedi bilgisi olan varmi nasi alincak buu


Diş filmi çektirdin mi? Diş filmi çektir ve iyi bir ağız çene cerrahisine göster. Çoğu hekim ücretsiz muayene yapar. Eğer dişin pozisyonu normalse ameliyata gerek yok. Ama benimki gibi yamuksa diğer dişi çürütür. İki dişide kaybedersin. Dikkat et

benımkıde senınkıne benzer durumda cekıldı bakıldı doktor sabah gel dedı. devleettın dıs hastenesınde yapıcam ımkanım yok baska yeere. 65 tlmıs. ama sanırım benımkı ole amelıyat falan olmucak gıbı adam hemen bıter dedı uzun surmez dedı bende anlamadım


Kardeş, bankadan kredi mi çekersin? Bir yerden borç mu bulursun ne yap ne et. Özele git. Devletin diş hastanelerinde ilgilenmiyorlar bile. Dişi çekip gönderiyorlar. Pansumanı falan sana bırakıyorlar. Ameliyatı daha yeni cerrah olmuş genç doktorlar yapıyor. Benim doktorum çok deneyimli. Profesör. Normalde 600 den aşağı yapmıyor. Sen 350-400 TL ayarla. Gerisini düşünme. Senin diş benimkinin biraz düzgünüdür. Çünkü seninki hafif çıkmış.. Benim dişin çıkma ihtimai yoktu. Yamuk bir şekilde gömülü duruyordu.. Ameliyat olmadan 1 hafta önce ve ameliyattan sonra düzenli antibiyotik kullanacaksın. Ayrıca ağrımasını beklemeden sen günde 2 kezde vermidon veya parol hiç. Ben bunların hepsini yaptım. Yemin ederim ameliyat esnasında ve sonrasında Hiç ağrı sızı hissetmedim. ameliyattan 1 ay sonra yara iyileşiyor. Zaten ameliyattan sonra 1 hafta o bölge dikişli oluyor.


3706 Mesaj
30 Eylül 2009; 3:24:21 

Benimkiler çıkıyor ama ağrımıyor sence ne yapmalıyım

Hergün fırçalıyorum dişlerimi çürüceğini düşünmüyorum

Diğerleriyle aynı hizada çıkıyorlar

Ben dayıma sordum o çektirmemiş,anneme sordum o da çektirmemiş ailede çektiren yok galiba kimseyede bişey olmamış ama tabi bu bir kriter değildir herhalde


_____________________________

hayvanlara iyi davranın lan



819 Mesaj
30 Eylül 2009; 12:25:58 

Eğer pozisyonu normalse tabiiki çektirme. Ama yamuksa diğer dişe baskı yapıyorsa ağrımasını falan beklemeden aldır. Benimkide ağrımıyordu. İlerde yaratacağı sorunu düşünürek aldırdım


3706 Mesaj
30 Eylül 2009; 18:10:07 

hepsi şuan gayet normal çıkıyor

İnşAllah öyle devam eder

Anlattıklarına bakarsak ölüm çıkar ordan :(


_____________________________

hayvanlara iyi davranın lan



819 Mesaj
1 Ekim 2009; 1:30:02 


quote:

Orijinalden alıntı: nickimi değiştirdim

hepsi şuan gayet normal çıkıyor

İnşAllah öyle devam eder

Anlattıklarına bakarsak ölüm çıkar ordan :(


Korkma kardeş bende böyle internetteki yorumları falan okuyarak bayağı tırsmıştım. Korkmuştum. Ama sonunda korkumu yendim. Zor oldu ama yendim.


3706 Mesaj
1 Ekim 2009; 5:49:25 

Şimdilik bi sorun yok

Sendeki diş tam uçan kafa pozisyonunda çıkmış :D


_____________________________

hayvanlara iyi davranın lan



819 Mesaj
1 Ekim 2009; 13:24:29 


quote:

Orijinalden alıntı: nickimi değiştirdim

Şimdilik bi sorun yok

Sendeki diş tam uçan kafa pozisyonunda çıkmış :D


O diş ömür boyu çıkamazdı. Çünkü tam gömülü uçan kafa...


 
13 Mesaj
27 Ekim 2009; 12:04:13 

geçmiş olsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wawax -- 27 Ekim 2009; 12:15:11 >


_____________________________



619 Mesaj
28 Ekim 2009; 11:12:06 

benım alttada usttede 20lık dıslerım cıkstı. doktor alttakı ıkı 20lıklerı amelıyatla almamıs gerekıyo desede hala gıtmedım epeydır böle . ama arada dıs etım yırtılır gıbı acı verıyoo cok para tutar dıyede gıtmıyorum ama cktırmek ıstıyorum artık


_____________________________



1897 Mesaj
29 Ekim 2009; 10:52:57 

Dostum ben bizzat 5 ay önce çektirdim. İğrenç ötesi bir durum. Marmara üniversitesi bu konuda iyi diye oraya gittim ama hep öğrenciler çekiyo, Benimkinide cahil bir ayu çekti ufaktan çene kemiğinide çıkarttı aldı, Dişi çıkartırken çekemedi yarısı kaldı ağzımda gitti bir kişiye sordu o arada boğazım kan doldu :( sanırım 3 dikiş atmışlardı :( Belki korkuttum seni ancak gerçek bu. Gözünü kapat git valla mecbursun..


_____________________________



567 Mesaj
29 Ekim 2009; 16:26:37 

benım ara sıra agrıyor ama çekilcek bir durum yok gibi.


_____________________________

I'm a poor lonesome cowboy
I'm a long long way from home
And this poor lonesome cowboy
Has got a long long way to roam
________________________________________________DIZILERIM_________________________________________________
Prison Break | Dexter | How I Met Your Mother | Spartacus Blood And Sand | The Big Bang Theory | House MD | The Walking Dead


4553 Mesaj
31 Ekim 2009; 12:59:05 

Benim rontgende 20lik diş yatay bi şekilde azı dişe doğru ilerliyor, ama şimdilik ağrı yapmıyor. Dolguya bile korkuyla giderken dişetini yardırıp diş aldırmak kabus gibi yav


_____________________________



42 Mesaj
9 Ocak 2010; 16:06:04 

arkadaslar bende izmirdenım yokmudur kımse bu dişi halletcek tam 6 gundur agrıdan olecem ictigim agrı kesıcılerın haddi hesabı yok gunde 5 tane majezit icer oldum.

birkac dişciye sordurdum kımse ellemıyor 20 lık dişi cekmeye.basit bir agrıda degıl oldurcek bu agrı benı.tanıdıgınız bırılerı varmı bu ısle ılgılenen ve uygun bir fıyat arıyorum.


_____________________________



819 Mesaj
10 Ocak 2010; 9:49:20 

Dt. Evren Sütekin

Agiz Cerrahi
İlçe: Bornova

İl: IZMIR
Tel1: (232) 3881108 (232) 3881108

Dt. Aykut Demirci

Agiz Cerrahi
Adres:
İlçe: Konak

Dt. Nilay Ekimci

Agiz Cerrahi
Adres: F.Altay Meydanı Nisari Apt. No:4 D:5
İlçe: Konak

İl: IZMIR
Tel1: (232) 2471044 (232) 2471044
Tel2: (232) 2856257 (232) 2856257
Faks: (232) 2477410
GSM: (505) 6895555 (505) 6895555

Kaynak: dishekimi.net


42 Mesaj
10 Ocak 2010; 11:19:26 

saol kardesım dun bır tane buldum gittim ona ve bana diş absesini kurutmak icin igne yazdı onlar bitince cekıcekmıs. eger sonuc alamazsam senın verdıın kişilere gidicem salasın tekrardan ;)


_____________________________



371 Mesaj
3 Mart 2010; 13:27:26 

Bende geçen hafta kontrole gittim yaşım 23 yaklaşık 3 senedir 20lik dişler çıkmaya çalışıyor soldaki az çıktı ama düzgün sağdaki biraz daha fazla çıktı oda düzgün özel doktorumuza gttim ve bunlar çok kolay 5 dakkada hallederim dedi hatta hazır uyuşturmuşken yapılacak dolgularını da yapayım dedi şimdi beni rahatlatmak içinmi böyle dedi arkadaşlar nette bakıyorum herkes ameliyat falan diyor ameliyatsız alınması mümkün değilmi bu dişlerin?


_____________________________


337. Dönem Bilgi Ekranı

12.12.2010 --> 17.05.2011



2976 Mesaj
3 Mart 2010; 14:09:30 

Yaşım 26 ve yirmilik dişim çıkmadı. Doktorun dediğine görede çıkmaya niyeti yokmuş yakın zamanda, çünkü görünürde diş yokmuş.
Çok yakın arkadaşım tam 2 sene ağrısını çekmişti. Onu düşündükçe çıkmaması daha çok işime geliyor sanki.


_____________________________


İçimdeki tek güç, ancak kurufasulye yersem ortaya çıkıyor.


 
34 Mesaj
4 Mart 2010; 0:45:50 

20 lik dişimden çok çektim ben. 25 yaşında naca çıktı.


_____________________________

Çöp kovaları - Temizlik Ürünleri - Çöp Kovası - Sıvı Sabunluk - Fotoselli Sıvı Sabunluk
Kağıt Havluluk - Endüstriyel Temizlik Ürünleri - Kıvırcık Paspas - Temizlik Malzemeleri


2251 Mesaj
22 Ekim 2010; 1:52:17 

geçen sene çektirdim. 1 tane 20lik dişimi.tam 45 dakika sürdü çekim işlemi.öldüm öldüm dirildim

şimdi gayet rahatım


_____________________________


Osmanlı ve Türk Tarihi Kulübü
Türk Tarihinin En Büyük Kumandanı Fatih Sultan Mehmet Han


1011 Mesaj
26 Ekim 2010; 21:24:00 

benim aynı bu şekilde 2 tane yamuk vardı. çene kemiğine yapışık. ikisinide yeditepe üniveristesi diş hekimliği fakültesinde master öğrencilerine aldırdım. hiç bir ağrı hissetmedim ameliyat sırasında korkulacak bişey yok. önce kendine bi yer açıyo sonra oradan kıra kıra çıkartıyo. benim alttaki dişler yamuktu. onlar çekildikten sonra üsttekilerin bir anlamı yok onlarıda çektirebilirsin damağına çarpabilir dedi. ama şimdilik bir sorun yok.

eğer böyle bir sorun varsa hele ki benim gibi iki tarafta yamuksa bir an önce yaptırın. bende ilerledikçe aradaki dişleri sıkıştırdı ve ön dişlerimde yamulma oldu.


_____________________________

█║▌│║▌║││█║▌║
28 Ekim 2007


 
3 Mesaj
3 Kasım 2010; 22:47:34 

Arkadaşlar resim de gördüğünüz tam gömük dişi dün ege üviversitesi çene cerrahisinde aldılar..Kendim de radyoloji teknisyeniyim..Bu forumda yazanları okuduktan sonra açıkçası gidip cerrahiye başvurmak çok zor oldu..3 kez erteletmiştim sonunda dediler bi karar ver bir daha ertelemiycez ve dün oldum sabah 10:00 da..Adamlar resmen matkapla daldılar sanki duvar deliyolar..İnsan korkuyor.Arkadaşlar size tavsiyem neydiği belirsiz özel polikliniklerde sakın ellettirmeyin..Operasyonu yapıcak olan hekime çene cerrahisi konusunda uzman olup olmadığını sorun..Ve eğer imkanınız varsa da üniversitede öğretim üyesine yaptırın ya da özel diş hastanelerinde oldukça namı, ünü olan çene cerrahlarını tercih edin..İmkanı olmayanlarda üniversiteleri tercih etsin diyorum..Eğer tam gömük ise mutlaka ehil ellerde olmalısınız..Operasyon geçirecek arkadaşlar korkmayın..iyi bir kahvaltı yapın ilk gün lokal anestezinin etkisi geçtikten sonra inanılmaz bir ağrı başlıyor..Ancak ağrı kesiciler rahatlatıyor dert etmeyin..Bu gün 2.gün ve ağrılarım azaldı ama şişlik devam ediyor :(( Herkese geçmiş olsun diyorum..



Ekteki dosya (1)


_____________________________



3336 Mesaj
4 Kasım 2010; 1:32:00 

ya benim de 20 lik diş çıkmadı kontrole gitsem mi ne yapsam


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1518 Mesaj
25 Kasım 2010; 9:52:07 

en uygun yaş 22 civarı imiş ben gibi 30 unda gidesen sert kemikten diş çıkarması zor oluyor en son kerpeten gibi birşeyle zor çıkardı dişçi, 1 saat sürdü opr. dün çekildi hafif şişlik var ağrı fazla oluyor ağrı kesici sağolsun...


_____________________________



22 Mesaj
15 Nisan 2011; 11:49:46 

350tl mi çok ödemişsiniz bir diş çekimi için Geçen ay implant tedavisi yaptırdım 20 yaş dişi gömük ve implantın yanındaki dişi sürekli ön tarafa doğru ittirdiği içinçekilmesi gerektiğini söyledi doktorum 50 tl ödedim sadece 30-40 dakika kadar sürdü.. çekim esnasında hiç bir şey hissetmedim ama çekimden sonra şişlik oldu hafifçe.. 2-3 günde kayboluyor zaten...


_____________________________

www.ozgurbalaban.com
İmplant-estetik-protez


 
62 Mesaj
14 Haziran 2011; 12:29:38 

bu gün sabah 8 de 20 sişlerimin sağ taraftakini çektirdim diş yarı gömüktü kolay bir çekim oldu tam 4 tane iğne yapıldı diş çekilirken hiç bir ağrı hissetmedim fakat uyuşturucunun etkisi geçti diş çekildikten 2 saat sonra yerimde duramıyorum çok ağrıyor 10 gün sonra diğer taraf çekilecek ne yapacağımı bilmiyorum çekmesi soru değil fakat uyuşturucunun etkisi geçtikten sonra ölüm o acıyı anlatamam


_____________________________

Parmak bassam olurmu


 
0 Mesaj
17 Haziran 2011; 11:24:36 

Bu ne arkadaş !! kaç senedir ağrı sizi yoktu geçen çenem tutuldu.. 1 tane diye gittik 4 tane çekilecek dediler..İzin versem hepsini alacaklar :D Fikri olan var mı kafam karıştı valla ?



Ekteki dosya (1)

_____________________________



119 Mesaj
28 Temmuz 2011; 21:35:09 

@onder sağ ve sol üst pek iyi görünmüyor. özelliklede fotoğrafa göre sol kendi ağzında sağ üst olan sıkıştırmış epey. Yazalı epey zaman geçmiş umarım çektirmişsindir. geçmiş olsun.

@undergraund1905 şuan itibariyle benim 3 saat oldu çekileli. hafiften sızı başlıyor sanırım. yazınızı okuyunca endişe ettim


_____________________________



929 Mesaj
29 Temmuz 2011; 16:37:38 

bende dün sabah10 da aldırdım diş ağrım yok ama yanağım şişti ve ağzımı açamıyorum :( pipetle çorba ancak :S

sağ alt alındı ama üsttekine gerek varmıdırki sürülürken düz gider sanırım. ve benim 20 likten 2sonraki diş dolgu taşmış




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgabes64 -- 29 Temmuz 2011; 16:40:40 >


_____________________________

Tolga Besci
Real Wings Group - Research and Development (http://www.realwingsgroup.com)



119 Mesaj
30 Temmuz 2011; 18:01:44 

üstteki 20lik ağrı yapmasa bile yemek artıklarının birikmesine çürümeye ve ağız kokusu yapmaya neden olur diye düşünüyorum. o yüzden bence alınmalı.geçmiş olsun.


_____________________________



 
0 Mesaj
26 Ağustos 2011; 20:01:39 

Merhabalar
4 gün önce 20 lik diş çektirdim 2 adet dikişim vardı ve bunlar bugün kendiliğinden açıldı doktora gidip tekrar dikiş attırmalıyım bilgisi olan varmı acil cevap verilebilirse sevinirim.Kanama yok.Dikiş yeri açık yarık yani...çok az ağrı var.Lütfen acil cevap verin :(


_____________________________



 
602 Mesaj
27 Ağustos 2011; 15:40:38 

Çapraz duran kesinlikle alınmalıymış. Çünkü daha sonra baskı yapıp dişleri sıkıştırıyor. Bende de 20lik dişlerin dördü de yan çıkmaya çalışıyordu. İkisini çektirdim. İzmirde diş hastanelerinde sadece Konak'ta çene cerrahı varmış, orada da 2 aydan erken gün vermiyorlar.


_____________________________




 
0 Mesaj
3 Ekim 2011; 23:23:11 

quote:

Orijinalden alıntı: balci1987

Eğer pozisyonu normalse tabiiki çektirme. Ama yamuksa diğer dişe baskı yapıyorsa ağrımasını falan beklemeden aldır. Benimkide ağrımıyordu. İlerde yaratacağı sorunu düşünürek aldırdım

Benim de yirmilik dişimi çektirmem lazım çok acil :((( yarın arkadaşım daha önce 20lil dişini çektirdiği mamak ağız ve dişe gideceğim..ama hiç emin değilim... Sizin bahsettiğiniz prof hala ankaradamı acaba. netten baktım kızılaydaymış...ama ücret artmıştır büyük ihtimal..


_____________________________



 
0 Mesaj
3 Ekim 2011; 23:25:35 

Benim de yirmilik dişimi çektirmem lazım çok acil :((( yarın arkadaşım daha önce 20lil dişini çektirdiği mamak ağız ve dişe gideceğim..ama hiç emin değilim... Sizin bahsettiğiniz prof hala ankaradamı acaba. netten baktım kızılaydaymış...ama ücret artmıştır büyük ihtimal..


_____________________________



 
0 Mesaj
29 Aralık 2011; 23:30:23 

Merhaba arkadaşlar. Ben 19 yaşındayım. Bir süre ağrı ve şişkinlik şikayetiyle Eskişehir Diş Hastanesine başvurdum. Muayene oldum, film çekildi. Dişçim sağ alttaki 20'lik dişimin alınması gerektiğini söyledi. Ancak bu ameliyatı bir çene cerrahisi uzmanının yapması gerektiğini söyledi. Aynı hastanede ameliyat için ancak mart ayına gün verebileceklerini söylediler. Bunun üzerine biz de Hacettepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesine gittik. Orda da aynı şekilde muayene oldum, film çektiler. 28 Aralık'a gün verdiler. 28 Aralık çarşamba yani dün saat 15.15'te ameliyata girdim. Ameliyat öncesi biraz korkum vardı. Ameliyatım 1 saat sürdü. Sağdaki 2 20'lik dişim de alındı. Ameliyat sırasında 3 tane iğne yapıldı. Doktorum ameliyat sırasında sürekli benimle konuştu beni rahatlattı. Ameliyat sonrası buz torbası verdiler. Yarım saat onunla durdum. Ağzımda da gazlı bez vardı onu da yarım saat tuttum. Doktorum ameliyat sonrası benimle yapmam gereken şeylerle ilgili konuştu. Antibiyotik, ağrı kesici ve gargara verdi.
Gelelim ameliyat sonrasına. Açıkçası ameliyat sonrası internette okuduklarıma nazaran çok rahattım. Ameliyattan yarım saat sonra buz torbasını ve gazlı bezi attım. İlaçlarımı yakın bir eczaneden aldım. İğnelerin etkisinin geçmesine yakın bir tane ağrı kesici aldım. Uyuşukluğum tamamen geçtikten sonra yani ameliyattan yaklaşık 5 saat sonra ılık bir çorbayı küçük yudumlarla içtim. Bir sıkıntı yaratmadı. Gece yatana kadar 10 dk uygulayıp 10 dk durarak buz torbası koydum. İki gündür çorba, püre, puding, yoğurt tarzı şeyler yiyebiliyorum. Ağrım yok. Biraz acı var tabi ki ama dayanılamayacak bişey değil. İlaçlarımı kullanıyorum. Bugün yüzümün sağ tarafı şişti. Doktorum bunların olacağını söylemişti. Yarın dişlerimi fırçalamaya, gargara yapmaya ve normal yemek yemeye başlayacağım. Haftaya gidip dikişlerimi aldıracağım. Sol taraftaki dişlerim için de randevu alacağım. Ben ameliyattan çok ameliyat sonrası dönemden korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı. Şimdi gayet iyiyim. Tavsiyem bu ameliyatı ertelemeyin. Erteledikçe diğer dişleriniz de sorun teşkil edecek. Hepinize şimdiden geçmiş olsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burcu.104 -- 29 Aralık 2011; 23:32:46 >


_____________________________



 
0 Mesaj
12 Ocak 2012; 23:23:30 

Arkadaşlar 20 lik diş hakkındaki bilgiler çok karışık ve belirsiz. Ben 1. ağızdan bu işi çok ararştırarak ve tecrübe etmeye başlayarak sizinle paylaşıyorum.23 yaşındayım ve 2 sene önce 4 yirmilik dişim de çıktı sol alt hariç hepsi normal çıktı fakat sol alt açılı çıktı ve bitişiğindeki azı dişime baskı yaparak diş minesine zarar verdi ve orda bir kısmı çürüttü.
sağ alt ve sağ üst lerde çöürüyüp kırılmalar oluştu ve bunun üzerine diş hekimine gittim. sağ alt 20 lik dişe dolgu yaptı fakat sağ üstü çekti. ve hiç bir şekilde ağrı sızı kanama şişme olmadı.
herkesin bildiği gibi 20 lik diş zaten gereksiz hemen çürür bu yüzden alalım zihniyeti doğru değildir. 20 lik diş dandik yada anormal bir diş değil.sadece fırçalarken çok arkada kaldığı için ve türk halkı olarak bilinçsizce fırçalama yaptığımız için 20 lik dişlerimizi hiç fırçalayamıyoruz ve yemek kalıntıları orada çürümeye yol açıyor. unutmayın ki diş minesi dünyada ki en sağlam ve durduk yere zarar görmeyen bir madde. her neyse benim size tavsiyem 20 - 21 yaşlarında dişlerinizin filmini çektirin ve 20 likler düzgün çıkıcaksa bırakın çıksın çıktıktan sonra müdahale gerekirse çektirin çıkmamış dişi çektirmek çok acı verici ve riskli ama diş eğer açılı yani yamuk çıkıyorsa bence aldırın. çünkü açılı dişi çekmek biraz zor 2 yada 3 parça ya bölerek çıkartıyrlar çünkü. her neyse yarın bende açılı dişimi çektirmek için diş hekimime gidicem ve tedavim bittikten sonra filmi ekliycem. siz siz olun dişlerinizle ilgili sıkıntı yaşamamak için düzenli ve bilinçli fırçalayın ve 3 yada 6 ayda bir hekiminize muayene ye gidin.


_____________________________



 
49 Mesaj
17 Ocak 2012; 11:46:48 

Hepinize merhaba bu konuda rahatsızlığı olan herkezin Allah yardımcısı olsun. Aynı şikayet bendede var yaşım 29 iki adet alt çenede problemli dişim var ve 2 sininde alınması gerekiyor. Tekirdağ/Saray da ikamet etmekteyim bulunduğum ilçe ve ilde bunun yapılması mümkün değil, hangi dişçiye gittiysem herkez beni İstanbul üniversitesi diş hekimliğine ( Çapa ya ) gitmemi öneriyor . yanlız bu hastanedede en yakın 6-7 ay sonraya gün veriyolarmış bu gün internette bi habere baktım komik bi haber olarak bi video yayınlamışlar tam 3 sene sonraya gün veriyolar . buda bana uymaz . sizlerden isteğim bu konuda şikayeti olan ve tedavi olan arkadaşlardan İstanbulda hangi hastahene yada doktor a gitmemi önerirsiniz yardımlarınızı bekliyorum hepinize teşekkürler.dişimin pozisyonu aşağıdadır.



Ufaltılmış ön izleme resmi


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vartavirtan -- 17 Ocak 2012; 12:39:39 >


_____________________________



 
88 Mesaj
17 Ocak 2012; 21:43:06 

quote:

Orijinalden alıntı: vartavirtan

Hepinize merhaba bu konuda rahatsızlığı olan herkezin Allah yardımcısı olsun. Aynı şikayet bendede var yaşım 29 iki adet alt çenede problemli dişim var ve 2 sininde alınması gerekiyor. Tekirdağ/Saray da ikamet etmekteyim bulunduğum ilçe ve ilde bunun yapılması mümkün değil, hangi dişçiye gittiysem herkez beni İstanbul üniversitesi diş hekimliğine ( Çapa ya ) gitmemi öneriyor . yanlız bu hastanedede en yakın 6-7 ay sonraya gün veriyolarmış bu gün internette bi habere baktım komik bi haber olarak bi video yayınlamışlar tam 3 sene sonraya gün veriyolar . buda bana uymaz . sizlerden isteğim bu konuda şikayeti olan ve tedavi olan arkadaşlardan İstanbulda hangi hastahene yada doktor a gitmemi önerirsiniz yardımlarınızı bekliyorum hepinize teşekkürler.dişimin pozisyonu aşağıdadır.



Ufaltılmış ön izleme resmi


bende 20lik dişlerimin birini bugün diğerini geçtiğimiz hafta çektirdim..geçtiğimiz hafta çektirdiğim 20lik dişim aynı o şekildeydi,hiçbir farkı yoktu..ben rizede özel doktora çektirdim,çektirdiğim gün ağırdı sadece daha ne ağrı ne sızı oldu..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paşa_53 -- 17 Ocak 2012; 21:47:11 >


_____________________________

53nsiz Bu Hayat Olmaz Olsun..!!


91 Mesaj
13 Şubat 2012; 18:11:48 

manisada oturuyorum. daha önce defalarca doktora gittim. 22 yaşlarında gittiğimde biraz daha çıkarsa alacağını söyledi askerde gittim doktor yanaşmadı.. en sonunda yaş oldu 28 artık bıktım 20 lik dişlerinden manisa diş hastanesine gittim. adam bakar bakmaz senin işin izmirlik sen izmirdeki hastaneye git dedi. izmire gitmeye üşendim 5 tane doktara göründüm hiç biri dişi çekmeye yanaşmadı.

en sonunda ege üniversitesinden bir prof. bulduk tanıdıklar vasıtasıyla bu gün randevum vardı gittim koridorda şöyle bir baktı filmlere git ameliyathaneye haber ver ben geliyorum dedi. ne olduğunu anlamadım apar topar yatırdılar anesteszi yaptılar 2 tüp sanırım..

doktor (zaten prof olmul artık) işinin ehliyse 15 dakikada bitiriyor.. hiç uğraşmadı tak tuk kesdi biçti.. dişi aldı. kestikleri kısma 3-4 dikş atıyorlar (tahminimce) bindim arabama narkozlu narkozlu eve manisaya geldim.

eve gelir gelmez verdiği ilaçlardan bir tanesi ağrı kesici diğeri antibiyotik bir diğeride sanırım vitamin.. hiç ağrım sızım yokkken hala çene uyuşukken çaktım ağrı kesiciyi... sürekli türkürme isteği var.. yutkunduğunuzda biraz aci veriyor ve sürekli yutkunmak istiyorsunuz. çünkü tam genzinizim neredeyse bitiminde dikişler var sizi rahatsız ediyor (en azından benim için) ama çok şükür sandığım kadar ağır bir operasyon değilmiş.

pipetle çorba içiyorum.. ve sürekli sıvı bişeyler alıyorum. 1 hafta sonra dikişleri aldırmaya gidicem 1 ay sonrada diğer taraftakini aldırıcam. allah herkese sabr versin. bence 20 lik diş çıkar çıkmaz çekilebilecek en uygun pozisyonda çektirilmeli. bende hiç ağrı yoktu.. sadece artık öndeki dişleri sıkıştırdığını hissediyordum. bu nedenle gidip çektirdim..




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wartexy -- 13 Şubat 2012; 18:14:59 >


_____________________________



325 Mesaj
19 Şubat 2012; 18:28:03 

selam arkadaşlar. öncelikle herkese geçmiş olsun. ben de yarın saat 10 da 20 lik diş ameliyatına benzer biz ameliyat olucak üst çeneden. fakat saat 8 de basketbol maçım var. ve lig maçı olduğu için çok önemli. sizce gidebilirmiyim ? ağrı, şişlik veya dikiş atması gibi bir durum yaşanır mı ?


_____________________________




1308 Mesaj
19 Şubat 2012; 19:30:40 

quote:

Orijinalden alıntı: jumpshot

selam arkadaşlar. öncelikle herkese geçmiş olsun. ben de yarın saat 10 da 20 lik diş ameliyatına benzer biz ameliyat olucak üst çeneden. fakat saat 8 de basketbol maçım var. ve lig maçı olduğu için çok önemli. sizce gidebilirmiyim ? ağrı, şişlik veya dikiş atması gibi bir durum yaşanır mı ?

Gömülü değilse dikiş olmaz. Gün boyunca konuşmak ve ağzını açmak yasak olacak, ağrı olabilir. Maç esnasında tam o bölgeye darbe gelirse çok acı çekersin. Dişin gömülü ise ameliyat zaten çok yorgun olacaksın. Tavsiye etmem.


1308 Mesaj
19 Şubat 2012; 19:34:16 

quote:

Orijinalden alıntı: wartexy

manisada oturuyorum. daha önce defalarca doktora gittim. 22 yaşlarında gittiğimde biraz daha çıkarsa alacağını söyledi askerde gittim doktor yanaşmadı.. en sonunda yaş oldu 28 artık bıktım 20 lik dişlerinden manisa diş hastanesine gittim. adam bakar bakmaz senin işin izmirlik sen izmirdeki hastaneye git dedi. izmire gitmeye üşendim 5 tane doktara göründüm hiç biri dişi çekmeye yanaşmadı.

en sonunda ege üniversitesinden bir prof. bulduk tanıdıklar vasıtasıyla bu gün randevum vardı gittim koridorda şöyle bir baktı filmlere git ameliyathaneye haber ver ben geliyorum dedi. ne olduğunu anlamadım apar topar yatırdılar anesteszi yaptılar 2 tüp sanırım..

doktor (zaten prof olmul artık) işinin ehliyse 15 dakikada bitiriyor.. hiç uğraşmadı tak tuk kesdi biçti.. dişi aldı. kestikleri kısma 3-4 dikş atıyorlar (tahminimce) bindim arabama narkozlu narkozlu eve manisaya geldim.

eve gelir gelmez verdiği ilaçlardan bir tanesi ağrı kesici diğeri antibiyotik bir diğeride sanırım vitamin.. hiç ağrım sızım yokkken hala çene uyuşukken çaktım ağrı kesiciyi... sürekli türkürme isteği var.. yutkunduğunuzda biraz aci veriyor ve sürekli yutkunmak istiyorsunuz. çünkü tam genzinizim neredeyse bitiminde dikişler var sizi rahatsız ediyor (en azından benim için) ama çok şükür sandığım kadar ağır bir operasyon değilmiş.

pipetle çorba içiyorum.. ve sürekli sıvı bişeyler alıyorum. 1 hafta sonra dikişleri aldırmaya gidicem 1 ay sonrada diğer taraftakini aldırıcam. allah herkese sabr versin. bence 20 lik diş çıkar çıkmaz çekilebilecek en uygun pozisyonda çektirilmeli. bende hiç ağrı yoktu.. sadece artık öndeki dişleri sıkıştırdığını hissediyordum. bu nedenle gidip çektirdim..



Pipetle çorba içmenizi kim söyledi? Çok yanlış, dikişli bölgeye baskı yapar, yaranın iyileşmesini geciktirir, ağrı olur.


 
3 Mesaj
19 Şubat 2012; 20:41:30 

quote:

Orijinalden alıntı: jumpshot

selam arkadaşlar. öncelikle herkese geçmiş olsun. ben de yarın saat 10 da 20 lik diş ameliyatına benzer biz ameliyat olucak üst çeneden. fakat saat 8 de basketbol maçım var. ve lig maçı olduğu için çok önemli. sizce gidebilirmiyim ? ağrı, şişlik veya dikiş atması gibi bir durum yaşanır mı ?


öncelikle dişlerinin konumu önemli. Çok zor bir operasyon olmaya da bilir. Ama bence ne olursa olsun o maça çıkma, zira sağlığından önemli hiçbir şey yok. Birşey olur bu sefer 3 maça çıkamazsın. Ayrıca zor bir operasyon olursa akşama kendini toplayamamış da olabilirsin.


_____________________________



325 Mesaj
19 Şubat 2012; 21:14:27 

cevaplarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Zaten kesin dikiş atılacak doktorum söylemişti geçen hafta. En iyisi izin alayım bu hafta



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




325 Mesaj
20 Şubat 2012; 13:41:56 

tekrar merhaba arkadaşlar. bu gün ameliyatımı oldum benimki 20 yaş dişi ameliyatı değildi ama ona benzer bir operaysondu. 2 yerden toplamda 3-4 cm kadar kesildi içerideki dişe braket takıldı ve dikişlenerek kapatıldı. şu an kanama yok ağrı ise az fakat sızladığı için bazen dayanılmaz hale gelebiliyroe ameliyat sırasında dudak çatlaması dışında hiç bir acı hissedilmiyor.


_____________________________




 
49 Mesaj
21 Şubat 2012; 20:15:17 

Arkadaşlar hepinize selam
Bugün 20 lik gömülü diş ameliyatımı özel bir klinik olan beşiktaştaki klinik 32 de eda etmiş bulunmaktayım.Mısraları yazarken bir yandanda yarama buz basmaktayım.öncelikle olay şöyle gelişti.tırsa tırsa gittim ben buraya.film çekildi bakıldı ve sinirlerin birbirine yakın olduğunu söyledi doktor.biraz daha zor geçecek ama sıkıntı yok dedi.o dedi ama ben çok fena tırstım tabi.sonra dr.ibrahim bey kesinlikle acı olmayacağı garantisi verince tamam haydi bismillah deyip ameliyata başladık.önce ağız ve dudaklar uyuştu.3 tane iğne yapıldı.hissetmiyorsunuz bunları.sonradan da 20 dk lık sıfır ağrılı fakat baya bi stresli operasyon sürdü ve bitti.dediğim gibi kesinlikle acı hissetmedim.şimdi ewde biraz yanma var ama apranax atıcam sabaha kadar idare eder beni.kısacası korktuğum gibi olmadı.ha bu arada klinik 32 yi kesinlikle tavsiye ediyorum.fiyat olarakta rakam belirtmiyeceğim ama gayet makul bence. saygılar.


_____________________________



 
7 Mesaj
22 Şubat 2012; 1:11:40 

beyler bir sorum olacaktı, 22 yaşıntayım benim üsteki 2 yirmilik dişlerimde çıkmış bir şekilde duruyor,4yıldır felanda zarar vermeden yerinde sayıyor:) alttaki iki 20lik diş yok buda 4yıldır felan zarar vermeden yerinde sayıyor. Buraya kadar iyi güzelde damak kısmım çarpmaya başladı, baskı olmayanlarda 20lik diş bu şekildemi başlıyor?
Bide çıkan üst ikili kurcaladığımda hayale bakıyor, bu olası operasyonun rahat geçeceğinemi isaret acaba? :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
49 Mesaj
22 Şubat 2012; 14:28:36 

Ağrı,çürüme,şişme,iltahaplanma vs. yapıyorsa bu 20 lik dişler alınmalıdır.Ayrıca alttaki dişler çıkmadıysa çene kemiğine sıkışmış vaziyette kalmış olabilir.Doktora görünmende fayda var.


1308 Mesaj
22 Şubat 2012; 20:26:41 

quote:

Orijinalden alıntı: retroboy

Arkadaşlar hepinize selam
Bugün 20 lik gömülü diş ameliyatımı özel bir klinik olan beşiktaştaki klinik 32 de eda etmiş bulunmaktayım.Mısraları yazarken bir yandanda yarama buz basmaktayım.öncelikle olay şöyle gelişti.tırsa tırsa gittim ben buraya.film çekildi bakıldı ve sinirlerin birbirine yakın olduğunu söyledi doktor.biraz daha zor geçecek ama sıkıntı yok dedi.o dedi ama ben çok fena tırstım tabi.sonra dr.ibrahim bey kesinlikle acı olmayacağı garantisi verince tamam haydi bismillah deyip ameliyata başladık.önce ağız ve dudaklar uyuştu.3 tane iğne yapıldı.hissetmiyorsunuz bunları.sonradan da 20 dk lık sıfır ağrılı fakat baya bi stresli operasyon sürdü ve bitti.dediğim gibi kesinlikle acı hissetmedim.şimdi ewde biraz yanma var ama apranax atıcam sabaha kadar idare eder beni.kısacası korktuğum gibi olmadı.ha bu arada klinik 32 yi kesinlikle tavsiye ediyorum.fiyat olarakta rakam belirtmiyeceğim ama gayet makul bence. saygılar.

Ameliyat ağrısı için Apranax kullanılmasının ne kadar zararlı olduğunu bilmiyorsun demek.


 
49 Mesaj
22 Şubat 2012; 21:18:59 

Biliyorum kardeşim.Apranax yan etkisi çok olan ağır bir ilaçtır.ama bilmiyorum hiç diş ağrısı çektinmi ama yuttuktan 10dk sonra ağrıyı bıçak gibi kesti ve sabaha kadar mışıl mışıl uyudum. Yani denize düşen yılana sarılır misali çok sıkıntılı durumlarda kullanmak gerek bu ilacı.


_____________________________



289 Mesaj
23 Şubat 2012; 2:34:52 

quote:

Orijinalden alıntı: retroboy

Biliyorum kardeşim.Apranax yan etkisi çok olan ağır bir ilaçtır.ama bilmiyorum hiç diş ağrısı çektinmi ama yuttuktan 10dk sonra ağrıyı bıçak gibi kesti ve sabaha kadar mışıl mışıl uyudum. Yani denize düşen yılana sarılır misali çok sıkıntılı durumlarda kullanmak gerek bu ilacı.

Aynen dostum bende apranax'n ne denli zararı olduğunu bilememe rağmen yirmilik diş ameliyatımdan sonra uyumak için gecede 2 tane yuttuğumu hatırlıyorum. O ağrıyı çekmeyen bilemez.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chilekesh-13 -- 23 Şubat 2012; 2:35:59 >


_____________________________

Eğer bir yanlış yapacaksan bari onu doğru yap.


 
13 Mesaj
27 Şubat 2012; 16:33:15 

Selamlar herkese dişim çekileli 3 gün oldu ama lanet olasıca dişin ağrısı beni benden aldı soluk borum bile şiş yutkunamıyorum nefes alıslarım normal deyıl ölüyorum a.. antibiyotik atmaktan bir hal oldum diş ciye tel actım ve olayları bir bir anlattım oda bunlar normal dedi hala yataktan kalkamıyorum göt kadar diş ömrümü yedi lanet olsun azımın içi irin doldu resmen tüküremiyorum lanet olsun dişinin dişcisinin doktora falan gitmicem ölesiye kadar acısını cekeyım bune ya yukarda ki yazıları okuyup gaza gelmistim sakın gaza maza gelmeyin hayatımda böyle bir acı görmedim corba yapmasınıda öğre