- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Renault Fluence mi Fiat Linea mı?
130 Cevap68099 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
290 Mesaj
18 Mart 2010; 21:28:18 

Lineanın arka tasarımı çok kadınsı. Fluence daha erkeksi sade ama sert bir tasarıma sahip.


_____________________________



 
5 Mesaj
24 Haziran 2010; 18:45:11 

Herkese merhaba,
siz neden lineayı bu kadar küçümser konuşuyorsunuzki.anlamıyorum.ben şu anda bu arabayı kullanıyorum ve herşeyi ile gayet guzel.sizin o bahsettiğiniz fluence,toyota,vw,toyota citroen gibi araçlar lineadan çok da ustun değiller.verilen paralara bakarsak eğer bence hakkını yememek lazım lineanın.kullanılan malzemede çok kalitesiz diyorsunuz.bu arabaların % 90 ı plastik kalıpları var burdan nasıl işçilik kotu sonucu çıkıyor anlamıyrum.yalıtım sürüş,yol tutuş deseniz anlarımda.
bence linea 6 ileri .hep ileri

saygılar


_____________________________



4613 Mesaj
25 Haziran 2010; 2:47:04 

Linea boyutları dışında B segmenti bir araba sadece yol tutuşu,konforu,yalıtımı,işçiliği,malzeme kalitesi o yüzden karşılaştırmaya girmemek gerekir.Sadece boyutlarına aldanmayın linea'nın.Linea grande punto şase'si üzerine inşa edilmiş bir araç.

Eğri oturup doğru konuşalım fluence ile linea'yı sadece boyutları konusunda rakip görebilirsiniz hepsi o.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 25 Haziran 2010; 2:48:19 >


_____________________________

Golf VI 1.4 TSİ


8373 Mesaj
25 Haziran 2010; 6:38:09 

boyutlarda da rakip olmaması lazım.

Haritacı bi ölçüm yap bakıyım


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


4613 Mesaj
25 Haziran 2010; 11:59:25 


quote:

Orijinalden alıntı: msaltik

boyutlarda da rakip olmaması lazım.

Haritacı bi ölçüm yap bakıyım


Hemen abi

Fluence

Uzunluk: 4620 mm. Genişlik: 1809 mm. Yükseklik: 1479 mm

Linea

Uzunluk: 4560 mm. Genişlik 1728 mm. Yükseklik: 1494 mm


_____________________________

Golf VI 1.4 TSİ


8373 Mesaj
25 Haziran 2010; 12:16:16 

Tamam 90, geç...

şımarma diye 90


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


31 Mesaj
29 Haziran 2010; 0:08:59 

şirket araçlarımızın bazıları linea. aracın plastik aksamı özellikle düşük versiyonlarda çok kalitesiz. ayrıca 1.3 dizel motor aracı taşımıyor.


_____________________________

KSK 35½
2006 Fiat Punto 1.4 16V Dynamic Lagun Mavi


8373 Mesaj
29 Haziran 2010; 8:24:42 

1.3 motor şikayeti Astra kullananlarda da vardı. fiat 1.6 motoru yaptı ama opel 1.3 te ısrarlı


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


3164 Mesaj
8 Temmuz 2010; 20:12:49 

O zaman İç görünümlerini Tartışalım.....Kalite ve ergonomi bakımından

FİAT LİNEA

0

Renault Fluence

0

Tartışma sizin İki modelinde en fulleri.....


_____________________________

İmzaya gerek yok, after all, everything is forbidden...2.0privilage


 
1545 Mesaj
14 Temmuz 2010; 14:47:38 


quote:

Orijinalden alıntı: andreas35

şirket araçlarımızın bazıları linea. aracın plastik aksamı özellikle düşük versiyonlarda çok kalitesiz. ayrıca 1.3 dizel motor aracı taşımıyor.


Güzel ve önemli bir nokta ;)

ve ayrıca lineaya binmek 1 kere nasip oldu. Ön yolcu koltuğur ahat değil. Ya ben iyi alıştım megana ondan ya da harbi ayak uzatacak yer sıkıntılı sanki torpido rahatsız ediyo gibi dizleri, uzatamıyosun tam. Bi garip hissetmiştim bindiğimde :)

Hafta sonu da puntoya bindim 1.3 çok değişik geliyo ya, bas bas gitmiyo gibi ama araca yabancı olduğumdandı sanırım


160 Mesaj
15 Temmuz 2010; 10:15:27 

Bir kere aynı segment bile değiller neredeyse, linea yanlardan oldukça dar, Fluence kalite olarak da donanım olarakda açık ara önde.


_____________________________



818 Mesaj
18 Temmuz 2010; 10:42:38 


quote:

Orijinalden alıntı: omerf

Linea boyutları dışında B segmenti bir araba sadece yol tutuşu,konforu,yalıtımı,işçiliği,malzeme kalitesi o yüzden karşılaştırmaya girmemek gerekir.Sadece boyutlarına aldanmayın linea'nın.Linea grande punto şase'si üzerine inşa edilmiş bir araç.

Eğri oturup doğru konuşalım fluence ile linea'yı sadece boyutları konusunda rakip görebilirsiniz hepsi o.

işte burada yanılıyorsunuz ,
her ne kadar GPuntoya benzese de
Linea Gp şasesi üzerinde değil
GM de alınan Corsa şasesini geliştirip onun üzerine yapılmıştır ,


_____________________________



818 Mesaj
18 Temmuz 2010; 10:47:19 


quote:

Orijinalden alıntı: lewel123

O zaman İç görünümlerini Tartışalım.....Kalite ve ergonomi bakımından

FİAT LİNEA

0

Renault Fluence

0

Tartışma sizin İki modelinde en fulleri.....

iki modelın en fullerini
tartışmaya gerek yok
Fluence nın en fulü uçuk fıyatlara satılıyor ,
ki lineada olan standart donanımlar
fluencede opsion olarak alınıyor
bazıları ise opsion olarak bıle yok


_____________________________



160 Mesaj
18 Temmuz 2010; 12:42:21 


quote:

Orijinalden alıntı: pixelbs



işte burada yanılıyorsunuz ,
her ne kadar GPuntoya benzese de
Linea Gp şasesi üzerinde değil
GM de alınan Corsa şasesini geliştirip onun üzerine yapılmıştır ,


Corsa da B segmenti bir araç dolayısıyla onun şaseside kullanılsa yanlardan dar bir araç linea. Fluence ise C segmentinin sınırlarını zorluyor.


_____________________________



818 Mesaj
18 Temmuz 2010; 14:58:29 

quote:

Orijinalden alıntı: duayen09
Corsa da B segmenti bir araç dolayısıyla onun şaseside kullanılsa yanlardan dar bir araç linea. Fluence ise C segmentinin sınırlarını zorluyor.

evet corsa da b segmentı
tabi ki bire bir uygulanmadı linea için
geliştirildiktekten sonra linea inşa edildi bunun üzerine .
ve fluence de d sınıfına bıraz daha yakın boyut olarak



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pixelbs -- 18 Temmuz 2010; 14:59:32 >


_____________________________



8373 Mesaj
18 Temmuz 2010; 17:33:05 

bu başlık hala ciddi ciddi devam ediyor, konuyu açan arkadaş heralde hergün gelip gülüyodur...

yaw arkadaşlar hala neyi tartışıyosunuz


_____________________________

2013 Grand C4 Picasso Intensive Teknoloji ve Güvenlik Paket, Nikon D600, Nikon D7100, 16-35VR f/4, 24-85VR, 50mm 1.4G, 105mm 2.8VR, 300mm AF-S f/4, Manfrotto 055XProb 324RC2, Panasonic 50PV70F, Panasonic 46ST33E, Logitech Z5500, Samsung Note 10.1, PlayStation 3, Logitech G27, Samsung NP550P7C-T03TR, AMD Phenom II X3 720, Sapphire 1GB HD4830, 23" Acer X233, Sony Xperia Z Ultra, Samsung ML1610 Sis Farı Süs Farı Değildir (msaltik)


 
5 Mesaj
14 Ekim 2010; 23:41:19 

Fluence birçok arabadan bişeyler çalmış. ama nerden bakarsan bak clioyu andırmadan yapamamışlar. aracı inceledim döş plastiği ve dizaynı berbat. ama reno motor daima tutulur. servis ve marka yapmış zamanında, şimdi ne yapsa satıyo adamlar.bizde ağzımız açık yutuyoruz. skoda octavia ya gidip baktım en alt versiyonu Fluence'a da linea ya da tekme tokat girer.. linea ile clioyu aynı sepete koyana da derim ki yuh! clio(syembol) tıpkı semerli eşşeğe benziyo. dar kısa basit ama masrafsız. linea onun yanında titanic olur be. Fluence, syembol ve lineanın döşünü bi kıyasla; Linea hepsinden daha çok daha göze hitap ediyo. kullandım inceledim. teneke yorumlarla gürültüye gerek yok bence dostlar. inceleyip fikir aktarın. sallayanlardan çoğu lineanın içine bile oturmamıştırrrrr....


_____________________________



 
41 Mesaj
26 Ekim 2010; 9:45:08 

bana göre kesinlikle fluence tek geçerim


_____________________________



 
1545 Mesaj
26 Ekim 2010; 12:51:49 

quote:

Orijinalden alıntı: Exmaxper

bana göre kesinlikle fluence tek geçerim


Hedef yanlış konmuş sanki burda?
MeganeII ile kıyaslamak biraz daha mantıklı olurdu sanırım :)

Böyle dediğime bakmayın, sanırım Bir Megane II Extreme Kullanıcısı olarak sanırım seney Linea alacağım :)
1.3 y.otomatik ve versiyon olarak daha dolu modelleri daha uygun fiyata satıldığı için sanırım onu tercih edeceğim :)
Tabi şu megane IIIlere triptonik gelince kafam çelinmezse



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 26 Ekim 2010; 12:59:38 >


 
4 Mesaj
3 Nisan 2011; 16:44:37 

Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste


_____________________________



2342 Mesaj
3 Nisan 2011; 21:35:25 

Fluance mantıklı.Linae'yı öyle bir yapmışlarki çoğu yerde Symbol ile kıyaslanıyor sınıfının özelliklerini yansıtmıyor geniş B segmenti bir otomobil gibi geliyor bana linea.


_____________________________



 
640 Mesaj
4 Nisan 2011; 11:39:08 


quote:

Orijinalden alıntı: burak8480

Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste

1 nisan şakasımı bu :) internete giremedin bugün yazdın.
linea iyi hoş araç ama fluence demişler ikisinin arasında hiç kalmazdım ben başka arkadaşları bilemiyorum.


_____________________________

2011 Megane HB 1.5 Dci Expression 85 Hp Konfor Paket


3164 Mesaj
4 Nisan 2011; 18:02:31 


quote:

Orijinalden alıntı: burak8480

Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste

Sizin 'Full' diye tabir ettiginiz sadece Donanımdım Donanımda Arasın Motor Gücünü arttırmaz....


_____________________________

İmzaya gerek yok, after all, everything is forbidden...2.0privilage


 
1545 Mesaj
4 Nisan 2011; 22:36:06 

quote:

Orijinalden alıntı: burak8480

Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste


Ne dicemi bilemedim :) Ben acayip hayal kırıklığına uğradım o motorda.


12 Mart 2011; 22:07:45
quote:

Orijinalden alıntı: celenlee

Bugün ilk defa Line kullanma şansım oldu.

1.3 Multijet 90BG **200Nm@1750rpm**

benim aracım ise

1.5 dCi 80BG **170Nm@1750rpm**

Linea gitmiyor arkadaş deli oldum 3000 i vurmadan gittiğini hissetmiyorsun :p
Listemden çıkartabilirim :( Anca çok uygun fiyata bulmalıyım almak için ;) Fena değil araç ama pedallar ve koltuk çok yüksek geldi.
Orta dikiz çok bombe ve orta dikiz görüşü dar gibi.

Bir de gaz tepkisini yavaş aktarıyor motora ((Punto da gördüğüm sorunun aynısı vardı!))

Neyse işte paylaşmak istedim sadece




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 4 Nisan 2011; 22:39:12 >


908 Mesaj
1 Mayıs 2011; 18:10:42 

Renunun yüz karası bir başka aracı daha olmuş oldu, linea hem tip hem motoru ile renodan bence daha üstün.

Reno servisinde çalışan bir arkadaş vardı üretilen araçlarda çok fazla sorun yaşanıyormuş dedi ne kadar doğru bilemiyorum


_____________________________

Güçlü olan zayıf yanını herkesten daha iyi bilendir; daha güçlü olan, zayıf yanına hükmedebilendir.


 
1545 Mesaj
1 Mayıs 2011; 19:46:30 


quote:

Orijinalden alıntı: Dr.Optech

Renunun yüz karası bir başka aracı daha olmuş oldu, linea hem tip hem motoru ile renodan bence daha üstün.

Reno servisinde çalışan bir arkadaş vardı üretilen araçlarda çok fazla sorun yaşanıyormuş dedi ne kadar doğru bilemiyorum


Megane II ve Megane III forumunu sürekli takip ederim, forumdaki arkadaşlardan hiç duymadım motor arızası Özellikle de dCİ'larda.
Megane'larda kronik donanımsal problemler vardır hep :p ,*Ön konsol sesleri.*70-80BIN'leri geçince döner kontraktör hatası.*Emniyet kemerinin tozlanması ve toplamaması gibi sorunlar.
Ama motorla ilgili kronik bir problem duymadım görmedim :)



3164 Mesaj
1 Mayıs 2011; 21:08:59 


quote:

Orijinalden alıntı: burak8480

Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste

Eğer Küçük hacimli Yüksek bgli araç İstiyorsan Seni MAZDA RX-8 ile tanıştırayım 1.3 motor 231 bg


_____________________________

İmzaya gerek yok, after all, everything is forbidden...2.0privilage


2 Mesaj
12 Mayıs 2011; 2:49:27 

linea nin dis gorunumu fluence den guzel.. fiyati fluence den guzel.. fluence linea taklidi bir arabaya benziyor, linea hakettiginden ucuza satiliyor fluence ona rakip olsun diye cikarilmis gibi fakat ne ucuz ne pahali 2.kez uretilecegini bile sanmam. fluence icin 40-45 bin arasi verecegime gider isim yapmis bir arac alirdim..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Temmuz 2011; 21:08:29 

yahu Fluence Türkiyede üretilmesine ragmen neden Fiyati 18 bin Avro civari ???
Polonyada fiyati 13 bin den basliyor

Cok hosuma gidiyor, alanlara hayirli olsun


 
1 Mesaj
30 Ağustos 2011; 22:30:46 

bu iki araçta alanların elinde patlar, satarlarken cok sorun yaşıycaklar bence.
sedan focus2 makyajlı kasayı tek geçerim..


_____________________________



 
2548 Mesaj
8 Eylül 2011; 15:46:42 

Konu hortlamış. :)

Siz makyajlı focus alırsınız artık. Ama makyaj gerçekleri akşam yatana kadar örter ancak.


_____________________________



 
45 Mesaj
12 Eylül 2011; 0:32:10 


quote:

Orijinalden alıntı: !! �MR� !!

Su fiatın 2-3 modelinin ön arafına bir türlü ısınamadım buyuk bas hayvan suratına benzetiyorum yanliş miyim ?







Ben megane 3 sport tourer tek gecerm


_____________________________

Megane II Dinamik +Techno paket


 
34 Mesaj
4 Ocak 2012; 19:31:09 

ben megane kullanıcısıyım ama dahada fransayla işim olmaz.fıat ı zaten konuşmuyorum bile.
o yüzden ikiside alınmaz.ben olsam yeni jetta yada passat yada corolla alırım.alamandan yada capondan şaşmican derim


_____________________________



 
115 Mesaj
9 Ocak 2012; 16:44:54 

şu linea için söylenen lineanın motoru kasayı taşımıyor sözüne ne desem bilmiyorum.. şehir efsanesi olmuş.. kalkışta ki hantallığındansa kastınız, düşük devirlerde 1.3 mjet ler böyle zaten.. 1750 devirden sonra turbo açılıyor ve kasayı kaldırıyor mu kaldırmıyor mu bi bakın bakalım bu devirlerden sonra .. linea çok tutuldu ve zaten kullanıcılardan gerekli talebi görüyor.. fazla söze gerek yok ..


_____________________________



868 Mesaj
19 Ocak 2012; 23:35:39 

Hernekadar Renault kullanıcısı olup Fluence modelini tasarım açısından özelliklede önündeki sinek suratlı tasarım açısından yadırgasam da bu ikili arasından yine Fluence'ı seçerim. çünkü:
1-Linea' nin içi dar, ciddi anlamda dar; arka koltuklara 3 kişi Megane veya Fluence'taki gibi rahat olturamıyor. Eh Koç grubu B segmenti bir aracı alıp sakız gibi sadece boyunu uzatıp bizim milletimize "kompakt sınıf" (C sınıfı) diye yutturmaya kalkarsa olacağı budur. Evet boy uzatılmış, hatta D segmenti araçlar kadar uzatılmış ama genişlik Punto'dan farksız olunca hem görsel olarak orantısız hemde iç mekan konforu olarak dar bir melez çıkmış ortaya.
2-Malzeme işçilik kalitesinde Linea'nın daha eski model olan Megane II'den bile çok geride olduğu hem Auto Motor Sport hemde Auto Show dergilerindeki karşılaştırmalarda defalarca yazıldı. Keza Fluence Privilege modeline binmiş birisi olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Fluence'ın iç mekan işçilik ve malzeme kalitesi kendi aracımdan (Megane II Sedan Privilege) bile iyi.
3-Fluence'ı uzun yolda kullandım, Linea ya ise uzun yolda bindim. Bariz biçimde Linea yoldaki herşeyi dangul dungul iç mekana yansıtıyor, Fluence ise yolu ütülüyor.
4-Satış rakamları ortada, Fluence ve Symbol her ay dergilerin araç satış istatistiklerinde lider, arada Hyundai Accent Era sıralamayı bozuyor ama senelik bazda yine Renault lider. Tofaş ise küçük sınıfı sakız gibi uzatıp kompakt diye karşımıza koyarak bana göre sıralamada hakettiği yeri alıyor.
5-Hernekadar Fiat'a özel bir durum olmasa da tasarımında önde kelebek camı ve kepçe kulak ayna kullanan bir aracı beğenmeme imkan yok.

Bu gibi nedenlerden dolayı Fluence'ı tercih ederdim ANCAK hala Fluence'ın ön tasarımını sindiremediğim için gider jetta alırdım (şu an benim zevkime göre sınıfının, gerçek C segmentinin en şık aracı).


 
34 Mesaj
27 Ocak 2012; 1:31:56 

fluance oturaklı ve megane 2 den daha cüsseli dursada cok hantal ve kaba görünüyor
megane 2 ağır oturalı ve kibar
fuluanceden eski olsa bile bence ondan daha yakışıklı.
linea zaten yaından bile geçmiyor


_____________________________



868 Mesaj
27 Ocak 2012; 23:23:56 

quote:

Orijinalden alıntı: kubilayerkalma

fluance oturaklı ve megane 2 den daha cüsseli dursada cok hantal ve kaba görünüyor
megane 2 ağır oturalı ve kibar
fuluanceden eski olsa bile bence ondan daha yakışıklı.
linea zaten yaından bile geçmiyor

Linea bir zahmet kendi sınıfıyla rekabet etsin :)


 
107 Mesaj
28 Ocak 2012; 0:06:08 

Peki arkadaslar Linea madem o kadar da iyi bir araç değil, etrafta niye bu kadar Linea görüyoruz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
517 Mesaj
28 Ocak 2012; 0:15:39 

quote:

Orijinalden alıntı: pineke

Peki arkadaslar Linea madem o kadar da iyi bir araç değil, etrafta niye bu kadar Linea görüyoruz?

Bence fiyat avantajından dolayı öncelikle...Bir de biz Tofaş'a Fiyat'a alışmışız bırakamıyoruz

İkincisi bakım maliyetleri ve parça fiyatları daha düşük sanırım....


_____________________________



 
71 Mesaj
17 Şubat 2012; 1:03:46 

quote:

Peki arkadaslar Linea madem o kadar da iyi bir araç değil, etrafta niye bu kadar Linea görüyoruz?


Bence fiyat/kazanç oranı en iyi otomobil olduğu içindir. Bende 2008 model Emotion donanımlı linea var ve son derece memnunum. Özellikleri:

6 hava yastığı,
ABS,
4 cam otomatik,
elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar,
otomatik kararan dikiz aynası,
çift yönlü dijital klima,
daha rahat bir sürüş için bel boşluğunu şişirme özellikli sürücü koltuğu,
yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon,
bluetooth bağlantısı yoluyla cep telefonuyla otomatik senkronize olan ve telefon konuşmalarının yanı sıra sesli komutlarla bir çok işlevi telefona dokunmadan yapabileceğiniz kadar rahatlık sağlayan (mesela gelen sms'leri bile Türkçe sesli olarak okuyabiliyor), görenleri hayretlere düşürecek kadar etkileyici blue-me adlı araç-telefon bağlantı özelliği,
yağmur ve far sensörü,
alaşım jantlar,
arka park sensörü,
sis farı, far yükseklik ayarı,
ön ve arka kol dayama (arka kol dayama döşemeye girme özellikli),
1,3 dizel 90 beygir son derece yakıt tasarruflu motoru.

Bir de benim araçta bulunmayan hız sabitleyici, asr-esp ve yokuş kalkış desteği özellikleri de var... Daha ne olsun... Ben Fluence kullanmadım, Fransa'daki Ermeni soykırımının inkarını suç sayan tasarıdan sonra Fransız malı otomobilleri kullanmayı da düşünmüyorum, bu sebeple kıyaslama olarak almayın ama şu kadarını söyleyebilirim: Linea, verdiğiniz parayı sonuna kadar helal ettiren gayet güzel bir araç. Bu arada bir önceki aracım 2006 model Opel Corsa idi. Arkadaşlara Linea almayı düşündüğümü söylediğimde büyük çoğunluk şöyle bir tepki verdi: Opel satılıp Fiat alınır mı hiç? Aldım, kullandım ve hiç mi hiç pişman olmadığım gibi son derece de memnunum. Bu şekilde önyargıyla hareket eden arkadaşlar hor gördükleri benim Lineaya daha ilk binişlerinde fikirlerini değiştirdiler, bunu da özellikle yazmak istedim :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilimanjaro34 -- 17 Şubat 2012; 1:07:11 >


_____________________________



202 Mesaj
20 Şubat 2012; 1:53:27 

[font="Trebuchet MS"]tercih meselesi Fluence önde neresinden bakarsanız bakın, değeri çabuk düşüyor lineanın .. 2011 Emotion 1.3 dizel 27.950TL ucuz etin yahnisi yavan olur[/font]



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KD69 -- 20 Şubat 2012; 12:33:54 >


_____________________________

Ø7 Țoyotà Corollà 1.4 d-4d MMT Țèrrà ßlack


 
163 Mesaj
11 Mart 2012; 13:26:35 

at ile eşşek karşılaştırması gibi olur bu...

ikisinin otoparkta bile aynı yere park etmezler.



FLUENCE!!!


_____________________________

Hiçbirşey imkansız değildir...


 
181 Mesaj
11 Mart 2012; 14:28:40 

quote:

Orijinalden alıntı: yenilmez26

at ile eşşek karşılaştırması gibi olur bu...

ikisinin otoparkta bile aynı yere park etmezler.



FLUENCE!!!



_____________________________



3539 Mesaj
11 Mart 2012; 15:28:53 

fluence'nin arkası çok havada


_____________________________

Kanûnî Sultân Süleyman Han
"Hiçbir şeyi ben yaptım deme. Ele geçirdiğin tüm kaleler, kazandığın tüm başarılar Allah'ın bir lütfudur."


284 Mesaj
15 Mart 2012; 19:29:46 

Bence Fiat Linea 1.6 Multijet


_____________________________



 
162 Mesaj
24 Mart 2012; 0:58:46 

Yeni bir araç almaya karar verildiğinde bilinçsiz tüketiciler ,biz Türkler, baba parası yiyenler ve kolay para kazananlar en yeni modeli almak isterler bu önüne geçilmez bir tutkudur.Ancak gerçekte yeni model birçok eksiği ile piyasaya çıkar.Kullanıcı şikayetleriyle geliştirilir sonunda eğer kullanıcı şikayetleri markayı tehdit etmez ve hatta değer katarsa yıllık serileri ve seri altı modelleri çıkar.Renault Megan, Toyota Corolla, Fiat Linea, Wolksvagen Jetta gibi, ancak bazı modeller iyi çıkmaz çok eleştiri alır ve piyasadan çekilirler.Tempra gibi, bu aracın da tıpkı megan gibi ikinci serisi çıkacaktı ancak olumsuz eleştiriler ve pazar kaybetmeye başlaması 2. seriyi marea olarak çıkarmalarına neden oldu sonrada o da tutmadı ve linea devreye girdi.

Şimdi baklayı ağzımızdan çıkaralım.Maceracı olup yeni model almak yerine oturmuş ve geliştirmeleri zirveye varmış modelleri almaya çalışmak gerekir.Bazılarımızda marka alışkanlığı vardır. O zaman o markanın oturmuş modelini almaya çalışmak gerekir.

Bu şartlar altında Linea ve Megan II serileri oturmuş serilerdir. Fluance'ın geleceği belli değildir.Hemen arkasından latitude adlı bir model arkasından gelmiştir.Arada 10.000 tl farkla çıkmıştır (1.5 dCi).Ha ilerde latitude tutmaz fluance tutar o ayrı konu.Zira ikisi de yeni model...


_____________________________

LG 42LW5500 +Media Player: Dark Movix Tank +Uydu:DSmart HD +Home Theater: LG HB906TA.
Lenovo G550 Core2duo 2.0GHz Notebook
2005 Renault Megan II Scenic Privilege


 
517 Mesaj
24 Mart 2012; 1:53:22 

quote:

Orijinalden alıntı: gevis

Yeni bir araç almaya karar verildiğinde bilinçsiz tüketiciler ,biz Türkler, baba parası yiyenler ve kolay para kazananlar en yeni modeli almak isterler bu önüne geçilmez bir tutkudur.Ancak gerçekte yeni model birçok eksiği ile piyasaya çıkar.Kullanıcı şikayetleriyle geliştirilir sonunda eğer kullanıcı şikayetleri markayı tehdit etmez ve hatta değer katarsa yıllık serileri ve seri altı modelleri çıkar.Renault Megan, Toyota Corolla, Fiat Linea, Wolksvagen Jetta gibi, ancak bazı modeller iyi çıkmaz çok eleştiri alır ve piyasadan çekilirler.Tempra gibi, bu aracın da tıpkı megan gibi ikinci serisi çıkacaktı ancak olumsuz eleştiriler ve pazar kaybetmeye başlaması 2. seriyi marea olarak çıkarmalarına neden oldu sonrada o da tutmadı ve linea devreye girdi.

Şimdi baklayı ağzımızdan çıkaralım.Maceracı olup yeni model almak yerine oturmuş ve geliştirmeleri zirveye varmış modelleri almaya çalışmak gerekir.Bazılarımızda marka alışkanlığı vardır. O zaman o markanın oturmuş modelini almaya çalışmak gerekir.

Bu şartlar altında Linea ve Megan II serileri oturmuş serilerdir. Fluance'ın geleceği belli değildir.Hemen arkasından latitude adlı bir model arkasından gelmiştir.Arada 10.000 tl farkla çıkmıştır (1.5 dCi).Ha ilerde latitude tutmaz fluance tutar o ayrı konu.Zira ikisi de yeni model...

iyi hoş demişsinde linea'nın geleceği belli mi????????????

Tempra - Siena - Marea - Linea - ????? Sonra ne olacak........

Yazdıkların arasında corolla'yı ayrı tutarım..1966'dan beri var...

Peki ya jetta....eskiden vardı....bir ara yok oldu..şimdi yine var....ya sonra ne olacak?????

Arkadaşım kendince birşeyler yazmaya çalışmışsın ama olmamış......Merak etme bizler araba alırken 10 defa 100 defa düşünüyoruz....Emin ol ki senin bilinçsiz tüketici dediğin insan sayısı çok azdır. Biz Türkler'i de sakın küçümseme :)



_____________________________



63 Mesaj
6 Nisan 2012; 23:49:07 

Linea ile Fluence'ı karşılaştırmak gereksiz ve sağlıksızdır. Fluence 1 gömlek daha üstün Linea'dan.


_____________________________



983 Mesaj
8 Nisan 2012; 2:15:37 

Megane ve Linea kullanmış biri olarak konuşacağım. Benzer modellerde idi araçlar ve megane sıfır+sıfır yani authentique versiyonunda bile lineadan daha rahat hissediyorsunuz. Özellikle o kapı kolları resmen arabayı birkaç yıl eskitiyor gözümde. Megane motor olarak altındaydı lineadan ama megane daha agresif daha hızlı tepkiler veriyor sonunda gücünün bittiği yerde tıkanıyor. Lineada bir türlü yavaştan artan motor sesi dışında tepki alamamıştım gazdan.

Tartışmasız fluence derim hatta bana göre megane bile iyidir lineadan.

Tek artısı 30 km/s üstüne çıkınca sesli bir şekilde kilitliyor kapıları megane kullanıyorum uzun zamandır böyle bir ses duymadım .


_____________________________

Karşıyaka'lı...



1188 Mesaj
9 Nisan 2012; 12:29:39 

quote:

Orijinalden alıntı: KSK_istayfa

Megane ve Linea kullanmış biri olarak konuşacağım. Benzer modellerde idi araçlar ve megane sıfır+sıfır yani authentique versiyonunda bile lineadan daha rahat hissediyorsunuz. Özellikle o kapı kolları resmen arabayı birkaç yıl eskitiyor gözümde. Megane motor olarak altındaydı lineadan ama megane daha agresif daha hızlı tepkiler veriyor sonunda gücünün bittiği yerde tıkanıyor. Lineada bir türlü yavaştan artan motor sesi dışında tepki alamamıştım gazdan.

Tartışmasız fluence derim hatta bana göre megane bile iyidir lineadan.

Tek artısı 30 km/s üstüne çıkınca sesli bir şekilde kilitliyor kapıları megane kullanıyorum uzun zamandır böyle bir ses duymadım .

Tüm megane lar ,2 ler dahil 30 üstüne çıkınca kapıları kilitler


 
1545 Mesaj
9 Nisan 2012; 15:59:42 

quote:

Orijinalden alıntı: TURKER75


Tüm megane lar ,2 ler dahil 30 üstüne çıkınca kapıları kilitler

Otomatik kapı kilidi olan versiyonlarda bu özellik opsiyonludur. (MegII)
Kapı kilitleme tuşuna 10-15 saniye kadar bastığınızda,sistem devreye girer ya da devreden çıkar.


 
811 Mesaj
17 Haziran 2012; 2:17:06 

renault fluence türk parasıtla beş para etmez biz nisan 2012 de aldık araç uzun yola giderken sol tekeri patladı sol seritten diğer yolun gidiş yönüne geçtik2 takla attık 1 dağa vurduk araba yandurdu hava yastıkları açılmadı ve pert olduk ALLAHIN mucizesi olarak hayatta kaldık arabaa pert oldu haziran 2012 de tasfiye etmem iyi bir araba değil 35-40 milyara o arabaya vermem daha avrupayi bir şey alırım çok dandik bir araba amatisorları yok gii aynı kamyonet


_____________________________

hangi geceye zincir vurmuşlarda sabah olmamış


 
517 Mesaj
17 Haziran 2012; 11:26:11 

En sağlam araba denen Volvo'da bile hava yastığının açılmadigi kazalar görülmüştür ki, tekerlek patlamasıda bir aracın iyi mı kötü mü olduguna kriter değildir. Ben 5 aydır kullanıyorum, amortisorler için çok iyi diyemem ama essek diyecek kadar da kötü değil.

Gecmis olsun...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
811 Mesaj
18 Haziran 2012; 6:22:37