Şimdi Ara

Rölanti Dalgalanma Sorunu Yardım!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
12.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Honda accord 1990 model aracım (enjeksiyonlu-sıralı sistem lpg li) gazdan ayağımı çekince, devirde 1000-1300 d/dak arasında dalgalanma
    meydana geliyor bu sorunu nasıl çözebilirim katkılarınızı bekliyorum.

    saygılar.



  • selam arkadaşım hiç enjeksiyon temizlettinmi yada ne zaman temizlettin enjeksiyondan olabilir yada 1 lpg diyaframı arızalı olabilir 2 lpg beyni kaçırıyor olabilir 3 emme manifold contası bozuksa hava aılyordur contadan

     Rölanti Dalgalanma Sorunu Yardım!!!
  • a.selam

    enjeksiyon memelerinden bahsediyorsanız hiç temizlenmedi. ben rölanti motorundan şüpheleniyorum.

  • evet temizletmek lazım enjeksiyonu ve rölanti muşuruda bozuk olabilir sıcak motorda gaza basmadan yada tam basınca çalışıyomu çalışmıyosa yada geç çalışıyosa yaz bekliyorum

     Rölanti Dalgalanma Sorunu Yardım!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat oto tamir -- 3 Eylül 2009; 1:16:24 >
  • emme manifolduna bakmak lazım emme manifoldunun bağlandığı yer SARI İŞARETLİ YERİ DİKKATE ALMA

     Rölanti Dalgalanma Sorunu Yardım!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat oto tamir -- 3 Eylül 2009; 1:24:07 >
  • sayın murat oto tamir

    ilginize çok teşekkür ediyorum. evet motor ilk hareketten sonra stop ederse (yani ısınmadan) o zaman zor çalışıyor. birde ilk çalışmada rölanti 1800 e kadar çıkıyor sonra 1-2 dakikada 1100 e falan düşüyor çok yüksek değilmi.

    saygılar.
  • Kardeş vuruntuyu galiba şanzımandan yada elemanlarından biri yapıyo, d3 te kullan, 4. vitese çekmeyince sorun yok.
    Yada çok yavaş kalkış yap 1500-2000 devri geçmeden devam et yola. Aynı hızlarda dalgalanmayı yaparken yavaş kalkış yapıp devam ettiğinde yapmicaktır.
    Bendede aynı sorun var. Ama elektrik veya ateşleme ile ilgili değil. Mekanik bir arıza bu, dalgalanmadan ziyade vuruntu yapıyo. Şanzıman yada aktarma organlarından biri gibi. Hızlandığında ve rampa tırmanırkende yapmıyo, yüke bindiğinde kesiyo. Mekanik sorunu bence..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a.a. -- 4 Eylül 2009; 1:02:59 >
  • a.a. merhaba

    benim sorunum motorla ilgili daha doğrusu yakıt sistemiyle ilgili şanzumanda sorunlar yok değil ama şimdilik idare ediyoruz.

    bizim bu arabalar kaç beygir bilginiz varmı.

    saygılar.
  • Rolantıdekı dalgalanma Hava yonlendırıcınızden kaynaklanıyor olabılır. Motora hava gonderen ve bu havanın gönderılme derecesını ayarlayan bır parça. o arızalı olabılır. Genelde LPG yuzunden bozuluyor o parça. Benım aracımda araba normal çalışırken bırden rolantı dusup stop ediyordu. Yada rolantı çok yuksek olup orda takılı kalıyordu. Kendı kafasına göre takılıyodu yanı :D
  • MERHABALAR BENDE DE HONDA ACCORD 1990 MODEL ARAÇ VAR ROLANTİ OLARAK ÇOK SORUN YAŞIYORUM TAKILI KALIYOR,KENDİ KENDİNE YÜKSELİP İNİYOR DALGALANMA OLUYOR YANİ,GİDERKEN GAZDAN AYAGINI ÇEKTİĞİN ZAMAN VURUNTU YAPIYOR ARABAYLA BUNUNLA İLGİLİ ÇOK SORUN YAŞIYORUM BANA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. SAYGILAR
  • SLM BENDEDE Bİ HONDA VAR AYAĞINI GAZDAN ÇEKİNCE VURUNTU YAPIYOR RÖLANTİ DALGALANMA SORUNU VAR BU HONDALARIN HEPSİNDE VARMI BU ACABA
  • ARKADAŞLAR BU 1991 ACCORD OTOMATIK BULDUM.
    NE TAVSİYE EDERSİNİZ. KUMAR MI OYNAMIŞ OLURUM.

    KULLANAN ARKADAŞLARDAN BİRİYLE TELEFONDA KONUŞMAK İSTERİM.

    SAYGILAR.
  • Öncelikle rölanti vidası gevşekse sık.
    Düzelmiyorsa, biyerde hava kaçağı vardır. Emme manifolt contası da olabilir.
    Ama önce şunlara bakılmalı:
    IACV valve resimde kırmızı olan, düzgün çalışıyomu, kablosu takılı mı, sorun olsa motor ışığı yanar.
    Eğer çalışıyorsa:
    Rölanti dalgalanma sorunu genelde fast idle valve yüzünden olur.Resimde sarı ile gösterilen.
    Bunun üst kapağı sökülüp içindeki beyaz plastik zorlanmadan sıkılacak. Durduğu yerde bırakılacak.Buradan gelen fazla hava dalgalanma yapar.
    En son ihtimal resimde yeşil olan parça, bu hava borusundan hava alır, soğuk başlatmaya yardımcı olur.(sarı olanla birlikte soğuk başlatmaya yardımcı olurlar.)
    Motor ısınınca IACV (kırmızı olan devreye girer)
    bu yeşil olanın hava borusundaki ucunu çıkartıp hava girişini engelleyin, bakalım dalgalanma bitiyormu.
    Motor stop ederse, hava girişi tıkalıyken tekrar çalıştırın. Büyük ihtimal dalgalanmadan çalışır.(sonrasında tekrar normal yerine takılabilir)

    Bu işlem yada işlemler yapıldıktan sonra beynin reset sigortası çıkartılıp, beyin 1 dk bekleyip takılarak resetlenir.
    Ecu yeni düzene göre kendini ayarlar.

    geniş bilgi için bu linki inceleyin:
    http://ecomodder.com/forum/showthread.php/honda-iacv-explained-967.html

     Rölanti Dalgalanma Sorunu Yardım!!! Rölanti Dalgalanma Sorunu Yardım!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi takyonxxx -- 3 Temmuz 2015; 8:43:38 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.