< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 12 Nisan 2022; 5:55:12 > |
|
_____________________________
|

2 Mobil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 12 Nisan 2022; 5:55:12 > |
|
_____________________________
|
|
Arkadaşlar selamlar herkese..
bizleri zamanında takip etmiş tüm gönül dostlarımıza sevenlere selam olsuun.. yazan olmayınca bir şeyler karalamakta zorlanıyor insan. Tepee yi satalı 4 sene olmuş.. onun üstünden elimizden nice araçlar geldi geçti aldık kullandık sattık. ee nikah kıymıyoruz sonuçta. bu gece gördüm haberi peugeot beklediğimiz hamleyi yapmış nihayet hemde istediğimizin daha fazlasınıda içeren boyutta.. 4x4 konsept araçları bile var. eat 8 otomatik şanzımanda geliyor üstelik.. bu güzel haber tüketiciler için alternatiflerin olması.. ben bu aralar bmv 1 serisi aldım 116 d onunla vakit geçiriyorum. tepee yi özlüyormuyum evet.. o hacim ve işlevsellik hiç bir aracımızda olmadı.. http://www.sozcu.com.tr/2018/ekonomi/tepeeye-rifter-oturacak-2238714/ haberin linki bu.bir iki tanede resim atalım herkese selamlar. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Herkese Selam. Mersinde yaşıyorum, ismim Adnan Erdoğan, 49 Yaşındayım. Aile Hekimiyim, 2022 Rifter Gt beyaz renk alarak aranıza katıldım. Bu araca 1.6 dizel eat6 Citroen C3 Aircrossdan geçtim. İlk defa ticari araç kullanıyorum. Alalı 1 gün oldu. Alırken baya tereddüt yaşadım, Hala kendime doğrumu yaptım diye soruyorum. Biraz kullandıkdan sonra artı eksi bazı yorumlarım olacak. Daha önce farklı sınıfta çok araç değiştirdim. Bazılarını sayarsam: 2014 Tiguan Cup DSG, Citroen C5(2006,2007,2008), Ford Focus(2005,2008), 2016 Peugeot 308 EAT6, 2012 Peugeot 208, 2016 Citroen C4 picasso EAT6 (En keyif aldığım araçtı, malesef pert ettim), 2011 Ford Kuga 2.0 TDCİ 4x4... Liste uzar gider. Yaklaşık otuzun üzerinde araç değiştirdim. Hepsinide bizatihi satın alıp kullanıp tecrübe ettim. Yanlış anlaşılmasın hava atmak için yazmadım bunları. Rifteri Mukayeseli, derinlemesine inceleyeceğim anlamına gelir. İlk izlenimlerim: Daha önce birkaç defa EAT 6 Kullandım, EAT8 İ çok merak ediyordum. EAT6 da 2 den 3 e geçişte bazen serbest salınım hissi veriyordu, bunda henüz rastlamadım. Motor şanzıman uyumu ortanın üstü- üst seviye. Bundan iyisi BMW de var diye biliyorum, yanılabilirim. 17 Jant var, haliyle 16 gibi olmaz, biraz zıplatıyor, arkalarda torsiyon çubuğunun da etkisi var. Aracın içine binen Hayran kalıyor, İçi seni dışı beni yakar misali. 13, 4 buçuk, 5 buçuk yaşlarında 3 oğlum var. Tüm çocuğu olanların çocuklarını Allah bağışlasın. Bana bu aracı aldıran ana sebep çocuklar oldu. bisikletlerini, scotorlarını taşıma vb.
Tam 2018 DSG passat aldım derken, hatta 1000 Tl expertiz ücretini dahi vermişken, son dakika karar değiştirip, daha önce bakıp aklımda kalan rifteri almış oldum. Passatı sürdüm, biraderde de var. Rifterin sürüşü daha keyifli geldi. Tamam onun malzeme daha kaliteli ama DSG ye bir türlü alışamadım. Sıfır aldığım tiguanı 5000 km de henüz 1 aylık iken o yüzden satmıştım. DSG de aracı sanki sırtınızda taşıyorsunuz. Araç seçerken son birkaç yıldır tercihimi otomatik şanzıman markasına göre yapmaya çalışıyorum. AISIN şanzımanı çok ama çok başarılı. Buna yakın hissi şu anda toyotanın yeni 10 ileri(yazılımsal) CVT şanzımanı veriyor diye biliyorum.
Henüz 100 km deyim, Km yaptıkca yorumlarım artacak, Tekrar herkese selam ederim kazasız belasız sürüşler dilerim |
|
Zevkler ve renkler tartışılmaz. yeni caddy’yi geçtiğimiz hafta Bursa’da inceleme fırsatı buldum. sizin beğendiklerinizi ben beğenmedim. çok abes ve garip geldi araç bana. iç mekan rifter kadar ferah ve iyi değil. ama koltuklar konusunda size katılıyorum, hem arka koltuklar hem ön koltuklar rifterden daha kaliteli ve konforlu. Ama mesela demişsiniz rifterin tüm artıları arka koltuğa oturunca silinip gitti diye. bu bence sizin bahaneniz olmuş, sadece ve sadece koltuklar yüzünden bir aracın artıları silinip gitmez. hani öyle bir yazmışsınız ki, sanki rifterin arka koltukları yerine kalas var izlenimi gördüm. caddy her ne kadar yenilenmiş de olsa, hala çoğu şeyden geride. arka camlar hala açılabilir değil, bu da benim için koltuklardan daha önemlidir.. birde, rampada hızlanma konusunda dediklerinize çok şaşırdım, bir çok rampada 110-120 gibi gazladığımda aracın hızı artmaya devam ediyor. ben 2 yıldır rifter kullanıyorum. sizin caddy almanızdaki ana etken bence, daha kolay satarım diye düşünmeniz.. şu an hem caddy hem rifter arasında kalsam, kesinlikle caddy almam.. |
|
Mehmet Bey ben de biseler yazayım sizin yazdıklarınıza paralel ve ilave olarak.
(Eski aracım partner zenitti) Bence rifterin en büyük artısı adaptif cruise. Bunu biraz detayli anlatmalıyım. Bazi araçlardaki gibi basit siradan bir öndeki araca göre hız ayarlayan bir sistem değil. Basit olanlarda sistem 70 km.altında uyarı verip devre dışı oluyor. Rifterdaki ise oldukça gelişmiş. Öndeki aracı tamamen durana kadar takip ediyor,.aracı durduruyor ve autohold durumuna geçiyor frene basılı tutuyor, yokuşlu yerde sizin frene basmanıza gerek yok. Öndeki araç hareket edince ufak bi gaza basip ilk hareketi verdikten sonra tekrar yandaki tuşa basınca tekrar araç ondekini takip ediyor. Trafikte gerçekten çok çok ise yarıyor istanbul trafiğinde Şerit takip asistana gelince : 65 km üstünde aktif oluyor, 20 saniye boyunca direksiyonu çeviriyor sonrasinda direksiyon kontrolü ele alın diye uyarı veriyor ve artık direksiyonu düzeltmeyi bırakıyor. (Yanı 15 saniyede bir direksiyona küçük bir dokunuş yaparsak araç kendi kendine gider tesla gibi. Tabi arkadaki araclar biraz tedirgin olabilir bu öndeki bakıyor diye:) çünkü şerit cizgisine yakın olunca düzeltiyor) Anahtarsız giriş çalıştırma dediginiz gibi güzel fakat kapı kilitleme araçtan uzaklaşınca kendi kilitlemiyor,kapıya dokunmak şart (renolarda böyle değil araçtan uzaklaşmak yeterli) Bence direksiyondaki ses sistemiyle ilgili tuslar gereksiz olmuş, eskisi gibi direksiyon altından elle kumanda daha ergonomik olurdu, nasıl ki cruise kontrol tuşları değişmediyse bu da kalabilirdi. Eat 8 şanzıman çok güzel ve hızlı dsgden farki yok gibi. Motor performansı oldukça iyi. Start stop çalışmıyor bazen demiştiniz, kemer takılı değilse çalışmaz. Gerçi bir-çok faktor var sistemin çalışabilmesi için, örneğin direksiyon cevriliyse çalışmaz. İç aydinlatma tamamen kapatılabilir. Kalorifere gelince sirküler moda getirirseniz ıçeri hava girmez. Benim diğer aracım cruise 2litre 170 bg..dediğiniz gibi aynı performans değil ama tüketim de aynı değil :) cruse 11 lt yakıyor rifter şu an 6 civarı(daha da düşer) 8.inç ekran biraz daha iyi çözünürlükte olabilirdi. Kabloyla telefonu bağlayınca araçtaki navigasyon tuşu çalışıyor. Aracı çalıştığında geri vites ekranı biraz gecikmeli geliyor, 10 sn filan beklemek lazım ilk kontağı açınca oluyor sadece. Yan sensörler de iyi çalışıyor aracın neresinde yakın bir şey varsa ekranda çıkıyor, sadece önde ve arkada değil. Eski partnere göre olumlu yönde çok yalıtım farkı var, kapı fitillerinden bile belli oluyor, oldukça tok hale gelmiş. Başka sorusu olan varsa yardımcı olabilirim. |
|
Rıfteri uzun yola hazırladım,yaklaşık 2000 km güzergah.Her yıl Ramazan kumanya kolilerini memlekete götürüp fakir fukaraya dağıtıp geliyordum.Bu sene erkene aldım ,bu günler fakir fukaraya destek olma günü.Günlük çalışmayla geçinen insanımız var,İstanbulda olduğu gibi memlekettede sokaklar ıssızmış.tahmini yüküm 650 kg,önleri 36 arkaları ise 40 bar hava bastım.Giderken hem yük,hemde uzun rampalar var.Bakalım yakıt ne durumda olacak ?
|
Peugeot RIFTER'ın Kronik Sorunları, Donanım Haber En Eski ve Aktif Takımıyla İnceleniyor (SINCE 2009 - Gökhan Aydın)
Peugeot RIFTER'ın Bilinen Sorunları
Peugeot RIFTER, kompakt çok amaçlı bir araç olmasına rağmen, bazı kronik sorunları olduğu bilinmektedir. Donanım Haber'in deneyimli ekibi, RIFTER'ın en yaygın sorunlarını kapsamlı bir şekilde araştırdı ve size bu sorunların çözümlerini sunuyor.
RIFTER'ın Donanımı ve Özellikleri
RIFTER'ın donanım özellikleri arasında şunlar yer alır:
Donanım Haber'in köklü geçmişi ve deneyimli ekibi sayesinde, RIFTER'ın kronik sorunları ve özellikleri hakkında kapsamlı ve güvenilir bilgiler alabilirsiniz. Ekibimiz, otomotiv sektöründeki en son gelişmeleri takip ederek sizlere güncel ve doğru bilgiler sunmayı hedeflemektedir.
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
.
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
.
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
iPhone 13 Pro Max 512 gb Silver + Aprilia srv 850 + Peugeot Rifter GT Line + Peugeot 5008 2.0 GT Line + Nikon d7000 dslr
|
|
|
_____________________________
alpcan
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|