- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Sürekli Sağ Kolum ağrıyor
25 Cevap18068 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
24 Ağustos 2009; 18:28:04 

Merhaba,
Uzun süredir (2 ay olmuştur) neredeyse her gün sağ kolumda bir ağrı var. Dirsekle omuz arasında. Doktora gidiyim dediğim an ağrı bitiyor. 2 gün sonra tekrar başlıyor. Üstüne yatmaktan diye düşünüyorum ama sol kolumun da üzerine sürekli yatıyorum. Bir problem olmuyor. Deli oldum resmen. Eskiden oluyordu ama bu kadar sık değil. 1-2 gün durup bitiyordu. Acaba bir hastalığa falan etken olabilir mi ? Bir de bazen uyandığımda ellerim (genelde sağ) karıncalaşıyor. Ama durduk yere karıncalaşmalardan değil daha değişik. Onunla da bir alakası olabilir mi ?
Teşekkürler


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
25 Ağustos 2009; 2:01:45 



_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


 
562 Mesaj
25 Ağustos 2009; 9:07:39 

dostum öncelikle bi beyin cerrahisine git hani onlar bakıyor dahiliyeye de gitsen seni oraya yolluyacaklardır orda geniş kapsamlı bir arastırma yapsınlar bakalım durum neymiş ne degilmiş ondan sonra sorularının cevabını dogru sekılde alırsın ancak doktora gıtmeden olmaz yani


_____________________________



9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
25 Ağustos 2009; 9:44:06 


quote:

Orijinalden alıntı: derhce

dostum öncelikle bi beyin cerrahisine git hani onlar bakıyor dahiliyeye de gitsen seni oraya yolluyacaklardır orda geniş kapsamlı bir arastırma yapsınlar bakalım durum neymiş ne degilmiş ondan sonra sorularının cevabını dogru sekılde alırsın ancak doktora gıtmeden olmaz yani

Ya açıkçası gitmeyi düşünüyorum da bizimkiler şehir dışında mecburen. Doktor param da yok. Tomografi falan isterse. Abimden cep bank havalesi istiyim parası varsa bari ona göre gidebilirim bugün


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


 
562 Mesaj
25 Ağustos 2009; 10:28:02 

saglık karnesi yokmuydu yada yaş 18 den fazla galiba neyse doktora gitmeden anlaşılacak birşey degil yani en güzeli bi gözükmek :)


_____________________________



9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
25 Ağustos 2009; 10:49:07 

quote:

Orijinalden alıntı: derhce

saglık karnesi yokmuydu yada yaş 18 den fazla galiba neyse doktora gitmeden anlaşılacak birşey degil yani en güzeli bi gözükmek :)

SSK var da özel hastaneye gidiyorum. 8 lira muayene ücreti ama iftarlık birşeyler almaktan para kalmadı. Neyse yarın yapabilirmiş havale. Artık bir sorun çıkmazsa yarın gitmeyi düşünüyorum.


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


1217 Mesaj
25 Ağustos 2009; 17:22:09 

Geçmiş olsun boyun fıtığın var büyük olasılıkla.


_____________________________



 
562 Mesaj
25 Ağustos 2009; 17:32:11 


quote:

Orijinalden alıntı: 3RS!N

Geçmiş olsun boyun fıtığın var büyük olasılıkla.



Arkadasım ne alakası var daha doktora gitmeden bişey yapmadan ozman bende diyorum ki arkadas hastalık hastası herşey kafasında bitiyo bu arkadasta somatizasyon bozuklugu var oyle seymı olur allah askına


_____________________________



9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
25 Ağustos 2009; 17:32:18 

Bel fıtığından korkuyordum ama.
Şu an iyice azdı. Oruçluyum ağrı kesici de içemiyorum. Elimi klavyeden mouse'a bile götürürken ağrıyor şu anda.


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


1217 Mesaj
25 Ağustos 2009; 18:20:00 

quote:

Orijinalden alıntı: derhce





Arkadasım ne alakası var daha doktora gitmeden bişey yapmadan ozman bende diyorum ki arkadas hastalık hastası herşey kafasında bitiyo bu arkadasta somatizasyon bozuklugu var oyle seymı olur allah askına


belirtiler boyun fıtığının belirtisi. cervikal lordoz düzleşmesi de olabilir o da zaten fıtık başlangıcıdır. boyun fıtığının bariz belirtisidir kolda ağrı ve karıncalanma , uyuşma. doktorun da diyeceği aynı şey bir rontgen yada mr çektirip ilacını yazacak izik tedaviye yollayacak o kadar.

ihmal edilmemesi gerek bir şey başlangıç seviyesindeyse ilerlemesi önlenebilir ama kaale alınmazsa ilerde oluşacak ağrılar hayatını yaşanmaz kılar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3RS!N -- 25 Ağustos 2009; 18:49:12 >


_____________________________



1217 Mesaj
25 Ağustos 2009; 18:24:50 


quote:

Orijinalden alıntı: smd

Bel fıtığından korkuyordum ama.
Şu an iyice azdı. Oruçluyum ağrı kesici de içemiyorum. Elimi klavyeden mouse'a bile götürürken ağrıyor şu anda.


bel fıtığının ağrısı kalça ve bacağa vurur.


_____________________________



769 Mesaj
25 Ağustos 2009; 18:43:38 


quote:

Orijinalden alıntı: smd



Ya açıkçası gitmeyi düşünüyorum da bizimkiler şehir dışında mecburen. Doktor param da yok. Tomografi falan isterse. Abimden cep bank havalesi istiyim parası varsa bari ona göre gidebilirim bugün

Dua ette MR istemesin :( Sağlık güvencesi çok önemli ya...


_____________________________



9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
25 Ağustos 2009; 19:07:48 

quote:

Orijinalden alıntı: 3RS!N




bel fıtığının ağrısı kalça ve bacağa vurur.

Bazen bacaklarım uyuşuyor öylece kalıyorum olduğum yerde. Geçene kadar hareket edemiyorum.

Evet ne yamuk bir insanım ya


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
25 Ağustos 2009; 22:12:10 

Ağrı kesici bile işlemedi :s


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


561 Mesaj
26 Ağustos 2009; 2:24:10 

Bilgisayar karşısında çok vakit geçiriyo musun ? Kolunu çok sıkıyo ve yoruyo olabilirsin. Fıtık falan olacağını sanmıyorum ama bi doktora görün yine de.


_____________________________



9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
26 Ağustos 2009; 3:31:35 


quote:

Orijinalden alıntı: GodSmacker

Bilgisayar karşısında çok vakit geçiriyo musun ? Kolunu çok sıkıyo ve yoruyo olabilirsin. Fıtık falan olacağını sanmıyorum ama bi doktora görün yine de.

Bilgisayar karşısında oturuyorum da, kolumu öyle fazla sıkmıyorum yani rahat duruyorum sandalyede zaten. Koltuğa oturur gibi el bacaklar ayrı yerde


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
27 Ağustos 2009; 12:08:17 

Dün gidicektim . Öğleden sonra ameliyat var, sonra da rezervasyonlar dolu diye. Bugün de varmış ameliyatı ama 16.00'a randevu aldım. İnşallah önemli birşey çıkmaz


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


1217 Mesaj
27 Ağustos 2009; 17:28:14 

yazdığını bir kez daha okudum bu sadece uyandığın zamanlarda oluyorsa fıtıkla bir alakası yok, fıtıkta hemen sürekli var olan bir sızı olur.


_____________________________



9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
28 Ağustos 2009; 0:23:19 


quote:

Orijinalden alıntı: 3RS!N

yazdığını bir kez daha okudum bu sadece uyandığın zamanlarda oluyorsa fıtıkla bir alakası yok, fıtıkta hemen sürekli var olan bir sızı olur.

Yok bugün Galatasarayın maçını izlerken farkettim sağ elim uyuşmaya başladı.
Bugün doktora gittim. Hem bel hem boyun fıtığına baktı. 2 tane MR istedi. 46 lira dediler yanımda yoktu. Yarın gidip çektireceğim. Umarım önemli birşey yoktur


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
29 Ağustos 2009; 12:10:51 

Bugün 2 tane MR çektirdim. Salı akşamı çıkacakmış sonuçlar bekliyorum.

Ama ağrıyan kolumla o tabut gibi yerde yaklaşık 20-25 dk. geçirmek öldürdü beni


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
2 Eylül 2009; 7:35:57 

Birazdan MR sonucunu almak için evden çıkacağım. Doktordan geldiğimde inşAllah olumlu haberleri yazarım :)


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


990 Mesaj
2 Eylül 2009; 12:02:10 

insallah olumludur kardesim. sonucu bekliyoruz..


_____________________________



9628 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Paako
2 Eylül 2009; 12:17:40 

Rahatladım. :) Fıtık yokmuş Allah'a şükür, kolum için fizik tedaviye gönderdi. Ya 14 gün boyunca gelirsin (8lira x12 gün) ya da ilaç verip egzersiz vereyim dedi. Egzersiz ve ilacı seçtim. İlaçlar etki etmezse tekrar gideceğim. Çok rahatladım vallahi


_____________________________

終わらなぁぁぁぁぁぁぁぁい
25.07.2014 - ∞


182 Mesaj
3 Eylül 2009; 1:32:48 

öncelikle geçmiş olsun. önemli bir şey olmamasına sevindim. bütün yorumları okudum. herkes yardımcı olmaya çalışmış. eğer kol ağrıların simetrik ise ya da özellikle -burası çook önemli- uykudan kalktığında ağrılar yoğunlaşıyorsa, yani sabah tutulmaları oluyorsa bu başka bir hastalığın da habercisi olabilir. yanlış anlama sadece yardımcı olmak istiyorum. çünkü şu an ben de bu bahsedeceğim hastalıkla uğraşıyorum. ROMATOİD ARTİRİT, yani iltihaplı eklem romatizması.benim de uzun süren kol ağrılarım vardı. pek önemsememiştim ama bu yaz iyice artmıştı ve ortopedi ve fizik tedavi doktorlarına gittim. onlarda üniversiteye sevk ettiler. ben bu ağrıları 1,5 sene yaşadım, fazla değil diye önemsemedim bi de sabah 2-3 hareketle geçiyodu ama sonraları daha da arttı ve bu duruma geldi. bu tür hastalıklar genelde karamsar ve kendi bedenini sürekli dinleyenler de çok oluyormuş. bunu romotolji prof.'u söyledi. bilgi amaçlı paylaşmak istedim. moral çok önemli... vesselam...


_____________________________




sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin



 
2 Mesaj
9 Eylül 2014; 14:28:15 

Arkadaşlar bana da bi çare bulurmusunuz yataktan düştüm.büyük bi yataktı kolumun üstüne düştüm.çok acıdı ama sonra geçti.sonra alt komşumuz taşınıyodu.böle avizeler filan varmı 4 kiloluk var.tek koluma bitanesi düşüyodu iki avize aldım.sağdaki 6 kiloluk vardıda soldaki okadar yoktu.sağ kolum ogünkü gibi çok acıdı.o günden kaynaklandığını anladım.aslında fitness center de bişey olmuyodu ağırlık kaldırırken normalde. o yüzden anladım o günden kaynaklandığını.


_____________________________



 
2 Mesaj
9 Eylül 2014; 14:31:02 

[IMDB=]


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Sağlıklı Yaşam » Sürekli Sağ Kolum ağrıyor
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.514