Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (487. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
22.073
Cevap
29
Favori
1.972.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilvtyt

    Madem fabrika degerleri onemli diyosun git kia rionun degerlerine bak, yok fisek gibi yok sakin kapismayin dedigin arabanin 0-100u 11.5, focus tdci 11sn dikkatini cekerim. Bazi arabalar hissettirmez icinde ivmelenmeyi;)



    Kastetiğim Rio Focus kapışması değildi.Punto Rio kapışmasıydı.Son kurduğun cümle yanlış bu arada.İvme ivmedir.İstersen en konforlu mekanda ol istersen kayıkta ivme aynıysa aynı şeyi hissedersin.Yok ses veya sarsıntı dersen ona katılırım ama ivme ivmedir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif

    Focus ve Rio dan sonra Toyota ağır Grande Punto ise çok çko ağır gelmişti.

    yok artık

    buarada imzan kural dışı



    Ya inanmıyorsan gider test edersin ne diyeyim kiGrande Punto acaba gitsem mi yoksa gitmesem mi diyorduSonra bunu sadece ben demiyorum istersen fabrika verilerinde 100 km/h hızlanmalarına bak yada test eden dergilere bir göz at bakalım ne diyorlar.Bu benim fikrim ama mesnetsizzde konuşmuyorum.

    etmediğimi kim söyledi



    Test ettiysen ve görüşün böyleyse bişey diyemem tabi.Ama ben Grande Puntoya bindiğimde anayola çıkar çıkmaz gazı kökledim.Araba 2000-2500 devire kadar üzerinde ölü toprağı varmış gibi gidiyordu.Sonra hızlanması birden düzeldi(Turbo )Ama Focus a bindiğimde gaz basar basmaz araba yapıştırdı resmen hele 2. vites.Bana performansları çok çok farklı geldi.Algılar görecelidir diyelim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif

    Focus ve Rio dan sonra Toyota ağır Grande Punto ise çok çko ağır gelmişti.

    yok artık

    buarada imzan kural dışı



    Ya inanmıyorsan gider test edersin ne diyeyim kiGrande Punto acaba gitsem mi yoksa gitmesem mi diyorduSonra bunu sadece ben demiyorum istersen fabrika verilerinde 100 km/h hızlanmalarına bak yada test eden dergilere bir göz at bakalım ne diyorlar.Bu benim fikrim ama mesnetsizzde konuşmuyorum.

    etmediğimi kim söyledi



    Test ettiysen ve görüşün böyleyse bişey diyemem tabi.Ama ben Grande Puntoya bindiğimde anayola çıkar çıkmaz gazı kökledim.Araba 2000-2500 devire kadar üzerinde ölü toprağı varmış gibi gidiyordu.Sonra hızlanması birden düzeldi(Turbo )Ama Focus a bindiğimde gaz basar basmaz araba yapıştırdı resmen hele 2. vites.Bana performansları çok çok farklı geldi.Algılar görecelidir diyelim


    Geçen sene bizim okula gelen Grande Puntolardan birisini deneme şansım olmuştum. (dizel) Eğer yanlış hatırlamıyorsam araçta turbo 2200 devirde devreye giriyordu ve 2200 devire kadar ölüp ölüp diriliyordunuz. Araba gitmiyordu, ancak 2200ü geçtiğinizde hissedilir şekilde ivmeleniyorsunuz.
    Focusda ise bildiğiniz gibi turbo 1750 devirde devreye giriyor, daha ii ivmelenme konusunda turbonun devreye girdiği devir farkettiriyor..




  • Trend Focus'un UK anahtarının kilit kısmına iki tane kilit işareti koymuşlar Trcapital...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: demirridvan

    yeni ford focus hakkında nette araştırma yaparken buldum bu siteyi, ford focuc 1,6 dizel cvt hb almayı düşünüyorum fakat motor sesi düşündürüyor beni forumun daha önceki sayfalarında sessiz olduğu yazıyor ancak bir arkadaş toyotaya göre çok sesli olduğunu yazmış. ben toyota dizel kullandım ve bana çok sesli geldi. eee şimdi ben toyotayı çok sesli bulmuşken ford ondan da sesliyse bir anlamı olmayacak. benzili de durum nedir?


    Gaza basmanızla doğru orantılı ses var. Sakin kullanımda 140'ta bile o kadar ses yok. Benzinli corolla kullanan arkadaşım araca bindiğinde şaşırmıştı, bunda hiç ses yok diye. Kısaca rahatsız edici bir ses yok, hele sakin kullanımla çok çok az. Sony'yi de biraz açtınız mı gayet güzel gidiyorsunuz.




  • Arkadaşlar 3 yıl garantim vardı. 2 yıl daha alayım 5 yıl olsun dedim. Serviste 1 yıl ilave edebilirsiniz dediler. 1 yıl ilave etmek için gittim. Sistem yapmıyor. 3 yılın bitmesine 3 ay kala gelin ancak o zaman olur dediler. Yakın zamanda böyle bir şey ile karşılaşan var mı?
  • Bir haber daha. Motor koruma kapağını sabitleyen cıvata benzeri bir parça var. Bunlardan bir tanesi aldığımdan beri yoktu. Yoktu diyorum çünkü aldığımın 2. günü uzun yol yaptım. Otoyolda 100 km.nin üzerinde süratle seyrederken ön taraftan bir şey rüzgarla dalgalanıyormuş gibi bir ses yapıyordu. Motor kaputunu açıp kontrol ettiğimde koruma kapağının bir ucunun boşta olduğunu ve sesi onun yapabileceğini farkettim. Üzerinde de fazla durmadım. Bakıma gidince söylerim yapılır diye düşünmüştüm. Geçenlerde bir şekilde servise gidince söyledim. Parçayı sipariş ettiler. Gittiğimde bunun garanti dışında bir şey olduğunu kullanım esnasında gevşeyip düşebileceğini söyleyip parasını istediler. Nasıl olur, yoktu falan dememe rağmen parayı aldılar. Şimdi mesele parçanın parası değil , 12 YTL bir şeydi ama üretim esnasında parçayı koymadıkları veya gevşek bıraktıkları için siz cezalandırılıyorsunuz. Kaldı ki cıvata üstten takılıyor ve gevşese bile düşmesi mümkün değil, servise bunu söylediğimde haklısınız ama sistem müsaade etmiyor dedi. Ford'un yaklaşımına bir kez daha bu vesileyle diyorum.

    İyi Akşamlar,




  • quote:

    üretim esnasında parçayı koymadıkları veya gevşek bıraktıkları için siz cezalandırılıyorsunuz. Kaldı ki cıvata üstten takılıyor ve gevşese bile düşmesi mümkün değil


    ODAKLAN verir misin trial'in civatasını?
    Öyle fabrikada boş boş oturacağına civata sık biraz...

    Şaka bir yana kesin unutmuşlardır montaj esnasında o vida'yı-civata'yı...
  • Uzun zamandır aracıma inip binen arkadaşlardan bir tanesi ile beraber mazot almaya gittim. Mazotu doldurdum, arabaya bindim, kesik kesik bana bakıyo. Noldu dedim, "abi senin araba dizel mi" dedi. Dedim evet. O da benzinli sanıyodum, hiç dizel sesi yok arabada, benzinliden farksız dedi. Bilmeyen insanlar arabanın dizel olduğunu söylediğimde şaşırıyorlar, üstelik de Sony'i gündelik kullanımda sesli kullanmam.
  • Eşimin fiesta dizeli ile totalden yakıt alıcam(beyaz renk ve baz versiyon).Adam tabancayı depoya sokmuş bekliyo ama tık yok ... sonra abi matik yokmuydu? demez mi. Adam şirket arabası zannetmiş arabayı.
    Beyaz renk fiesta dizel = şirket otomobili.
    Sanırım bu tip fiestalarlar hep şirketteler. Nadiren bizkullanıcılarda bulunuyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    üretim esnasında parçayı koymadıkları veya gevşek bıraktıkları için siz cezalandırılıyorsunuz. Kaldı ki cıvata üstten takılıyor ve gevşese bile düşmesi mümkün değil


    ODAKLAN verir misin trial'in civatasını?
    Öyle fabrikada boş boş oturacağına civata sık biraz...

    Şaka bir yana kesin unutmuşlardır montaj esnasında o vida'yı-civata'yı...



    Ne demek olsa tükan size feda olsun
    biliyorsunuzki bizim makineler ispanya topraklarında dogum buralarda büyüyorlar ,connect veya transit olsa hemen.
    bence parayı vermeseydin daha iyi olurdu direk müşteri ilişkilerine ,şikayet yaklaşımları daha farklı oluyor,inanın bizim fabrikada araçlara müşteri memnuniyeti adına neler yapıldıgını bi görseniz helal olsun dersiniz ,ama sonuçta insan yapısı 250.000 araba içinde hatada olmuyor degil ,özürlerimizide ileteyim şimdiden

    bu arada hepinize kırgınım arabamı satmak için hiç çalışma göremiyorum




  • iyigeceler arkadaşlar benim bi sorum olacak bugun yıkamacıda dikkatimi çekti aracımın üstünde kuru bi tabaka oluştu eskisi gibi kaygan deil yıkamacıda bezin kolay hareket etmediğini soledi aracımda boya koruma vardı ilk aldığımda yaptırdım 6 ay geçti üstünden ve aracım sadece iilaçla fırçasız yıkandı ne yapmalıyım cila gibi bişey mi yoksa boya koruma mı yenilemelimiyim
  • quote:

    bu arada hepinize kırgınım arabamı satmak için hiç çalışma göremiyorum


    www.sahibinden.com'a fotoğraflı bir ilan verip (ilan vermek ücretsiz) fiyatı da 1.000 YTL aşağı çekersen bir hafta içinde satarsın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ODAKLAN


    quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    üretim esnasında parçayı koymadıkları veya gevşek bıraktıkları için siz cezalandırılıyorsunuz. Kaldı ki cıvata üstten takılıyor ve gevşese bile düşmesi mümkün değil


    ODAKLAN verir misin trial'in civatasını?
    Öyle fabrikada boş boş oturacağına civata sık biraz...

    Şaka bir yana kesin unutmuşlardır montaj esnasında o vida'yı-civata'yı...



    Ne demek olsa tükan size feda olsun
    biliyorsunuzki bizim makineler ispanya topraklarında dogum buralarda büyüyorlar ,connect veya transit olsa hemen.
    bence parayı vermeseydin daha iyi olurdu direk müşteri ilişkilerine ,şikayet yaklaşımları daha farklı oluyor,inanın bizim fabrikada araçlara müşteri memnuniyeti adına neler yapıldıgını bi görseniz helal olsun dersiniz ,ama sonuçta insan yapısı 250.000 araba içinde hatada olmuyor degil ,özürlerimizide ileteyim şimdiden

    bu arada hepinize kırgınım arabamı satmak için hiç çalışma göremiyorum



    Dediğim gibi para önemli değil. Sadece bir civata. Civata derken dikkat ettiyseniz kapağın oturması için özel bir civata, sıradan bir şey değil yani ama mesele bu değil. Olmaz ama mesela aracın bijonlarını düzgün sıkmadılar. Yolda tekerlek fırladı(Allah göstermesin). Verilen cevap, hareketli parça yolda gevşeyip düşmüş olabilir. Olur mu böyle şey. Garantiniz var Ford araca biniyorsunuz ve kendinizi güvende hissediyorsunuz. Yaklaşım kötü olduğu için garantinin de bir önemi kalmıyor. Neyse ama ben şimdiye kadar bu tip durumların peşini bırakmadım. Bunu da yazacağım Ford'a. Sonra servisten anketi gelin beraber dolduralım, şunu verelim bunu verelim. Olur mu böyle şey. Sorun her zaman çıkabilir. Önemli olan o sorunlara gerçekten çözüm getirilmesi. Yoksa bu iş hiçbir yere varmaz. Koç, ford hepsi hikaye olur.




  • quote:

    Dediğim gibi para önemli değil. Sadece bir civata. Civata derken dikkat ettiyseniz kapağın oturması için özel bir civata, sıradan bir şey değil yani ama mesele bu değil. Olmaz ama mesela aracın bijonlarını düzgün sıkmadılar. Yolda tekerlek fırladı(Allah göstermesin). Verilen cevap, hareketli parça yolda gevşeyip düşmüş olabilir. Olur mu böyle şey. Garantiniz var Ford araca biniyorsunuz ve kendinizi güvende hissediyorsunuz. Yaklaşım kötü olduğu için garantinin de bir önemi kalmıyor. Neyse ama ben şimdiye kadar bu tip durumların peşini bırakmadım. Bunu da yazacağım Ford'a. Sonra servisten anketi gelin beraber dolduralım, şunu verelim bunu verelim. Olur mu böyle şey. Sorun her zaman çıkabilir. Önemli olan o sorunlara gerçekten çözüm getirilmesi. Yoksa bu iş hiçbir yere varmaz. Koç, ford hepsi hikaye olur.


    Doğru söze şapka çıkarmak lazım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ODAKLAN

    bu arada hepinize kırgınım arabamı satmak için hiç çalışma göremiyorum



    Ben geçen hafta 2006 benzinli ghia focusumu satmak için birisiyle anlaşmıştım (Fiyat 33.000). Adam parayı toparlayana kadar birkaç gün süre istemişti. Bugün parayı toparlamış. Az önce noterden geldim. Satışı yaptık ve arabayı teslim ettim. Şu an o kadar moralim bozuk ki. İçimden ağlamak geliyor .




  • Selam conpetan;
    Aracı alırken bende boya koruma yaptırdım ve oradaki yetkili arkadaş yıkamayı fırça kullanmadan sünger ile yapmamı ayrıca kesinlikle ilaçla yıkama yaptırmamam gerektiğini aksi halde boyanın zarar görebileceğini, bunun bazı örneklerini gördüğünü söylemişti...Dostum muhtemelen senin sıkıntı ilaçla yıkamaktan olmuş olabilir....
    quote:

    Orjinalden alıntı: conpetan

    iyigeceler arkadaşlar benim bi sorum olacak bugun yıkamacıda dikkatimi çekti aracımın üstünde kuru bi tabaka oluştu eskisi gibi kaygan deil yıkamacıda bezin kolay hareket etmediğini soledi aracımda boya koruma vardı ilk aldığımda yaptırdım 6 ay geçti üstünden ve aracım sadece iilaçla fırçasız yıkandı ne yapmalıyım cila gibi bişey mi yoksa boya koruma mı yenilemelimiyim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ravel74

    Selam conpetan;
    Aracı alırken bende boya koruma yaptırdım ve oradaki yetkili arkadaş yıkamayı fırça kullanmadan sünger ile yapmamı ayrıca kesinlikle ilaçla yıkama yaptırmamam gerektiğini aksi halde boyanın zarar görebileceğini, bunun bazı örneklerini gördüğünü söylemişti...Dostum muhtemelen senin sıkıntı ilaçla yıkamaktan olmuş olabilir....
    quote:

    Orjinalden alıntı: conpetan

    iyigeceler arkadaşlar benim bi sorum olacak bugun yıkamacıda dikkatimi çekti aracımın üstünde kuru bi tabaka oluştu eskisi gibi kaygan deil yıkamacıda bezin kolay hareket etmediğini soledi aracımda boya koruma vardı ilk aldığımda yaptırdım 6 ay geçti üstünden ve aracım sadece iilaçla fırçasız yıkandı ne yapmalıyım cila gibi bişey mi yoksa boya koruma mı yenilemelimiyim




    hımm üzüldüm şimdi bende daha önce forumda okuduğum için fırçasız ykayan bi yer arayıp bulmuştum herkez ayrı bişey solüyo süngerle yıkanıncada süngerin gözeneklerine kaçan pisliklerin kolay temizlenmediği ve aracın üstünde dolaştığını solemişlr di bende şaşırdım ne yapcağımı :( 6 aylık bakım için götürmeyi düşünüyodum zaten bu durumuda bi soruyum. Cevabın için teşekkur ederim ravel74


    başka bi fikri olan arkadaşımız varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi conpetan -- 12 Aralık 2006; 22:32:29 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: avdr


    quote:

    Orjinalden alıntı: ODAKLAN

    bu arada hepinize kırgınım arabamı satmak için hiç çalışma göremiyorum



    Ben geçen hafta 2006 benzinli ghia focusumu satmak için birisiyle anlaşmıştım (Fiyat 33.000). Adam parayı toparlayana kadar birkaç gün süre istemişti. Bugün parayı toparlamış. Az önce noterden geldim. Satışı yaptık ve arabayı teslim ettim. Şu an o kadar moralim bozuk ki. İçimden ağlamak geliyor .

    nasıl başarıyorsunuz bu satma işini anlamadım ben tdcı 2005 34.000 müşteri bulamadım ,birazda insanda şeytan tüyü olacak herhalde sigarayıda bırakalı 2 sene olacak ama neyse

    senin içinde hayırlı olsun ,sıkma canını tabiki üzülüyor insan ama ihtiyaç önceligi önemli




  • [
    hımm üzüldüm şimdi bende daha önce forumda okuduğum için fırçasız ykayan bi yer arayıp bulmuştum herkez ayrı bişey solüyo süngerle yıkanıncada süngerin gözeneklerine kaçan pisliklerin kolay temizlenmediği ve aracın üstünde dolaştığını solemişlr di bende şaşırdım ne yapcağımı :( 6 aylık bakım için götürmeyi düşünüyodum zaten bu durumuda bi soruyum. Cevabın için teşekkur ederim ravel74


    başka bi fikri olan arkadaşımız varmı ?

    söylenenleri sallama ben önceki satıgım eski kasa focusumuda ,yenisinide sürekli süngerle yıkatıyorum tek bir dayresel iz bulamasın ,fırçayla yıkananlar zamanla dayresel izler oluşuyor vernik üzerinde ve sonraki tüm pastacilalarda çıkmıyor.bu arabamda vernik yepyeni duruyor.
    Birde 2 ayda bir arabamı gaz yagıyla iyice sildirtiyorum tüm lekler özelikle zift gibi ufak noktalar yok oluyor boya kendine geliyor sonar tekrar süngerle yıkatınmı ışıl ışıl mutlaka deneyin.




  • 
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.