Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (475. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22.073
Cevap
29
Favori
1.972.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 473474475476477
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avdr


    quote:

    Orjinalden alıntı: bsctoprak

    devir dahil trafik sigortasıda.devir noter 450ytl ruhsat 250 ytl tutttu trafik te 154ytl idi.fakat arcın sanayi baknlığndaki değeri düşmüş arkadaşlar gha lar 2006 lar 31000ytl trend ler 29000ytl idi.noterde.

    internettte araştırıdm herkez fiyat düşürmüş.36000ytl y 42000ytl ye satanlar yok artık.tabi sıfırlar düşünce.

    ama tavisyem bayi ile pazarlığa oturmanız 45000ytl olan araba yanımda 38000ytl ye satıldı.

    bi de piyasada para yok ve artık hrkez arabaya doydu ve artık ikinci el para etmeyecek...

    aslında çok kötü ama ben iyi bi vakitte aldım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: avdr


    quote:

    Orjinalden alıntı: bsctoprak

    herkez araba satıor valla.dün arkadaşa 2006 gha temiz kaza boya yok 12000 de 34500ytl ye aldık şubat 2006 trafiğe çıkışlı.3 yıl garantiis var.sıfırını ise 38000ytl ye kadar bulduk.adres verim.çetaş


    Hayırlı olsun, aldığınız araç benzinli mi ve HB mi? 34500 devriyle birlikte mi yoksa yalnızca satıcıya ödediğiniz rakam mı?





    Noter harçları aracın kasko değerine göre tahsil edilir. Mesela 2006 model focus ghia hb benzinli aracın kasım 2006'daki kasko değeri 33.200 YTL.

    Sorgulamayı buradan yapabilirsiniz:http://www.tsrsb.org.tr/tsrsb/Kasko%20Deger%20Listesi


    yalnız şaka gibi, verdiğin sitede baktım önce 2006 için 1.6 TDCi 4K Ghia'ya sonra da aynısı 2007 için baktım arada 11.000YTL fark var.

    2007 Focus 1.6 TDCi GHIA 47.644 YTL
    2006 Focus 1.6 TDCi GHIA 36.850 YTL

    tuhaf yani..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif


    quote:

    Orjinalden alıntı: ODAKLAN


    quote:

    Orjinalden alıntı: boztorgay

    selam arkadaşlar, arabada karar kıldım focus ghia;
    1) benzinlimi dizelmi; yıllık ortalama 15 bin, 10 bini şehir dışı
    2) benzinliye 39750 peşin, dizele 43000 peşin fiyat aldım, uygunmudur.bana biraz yüksek geldide mesela egeliefe trendini 28500 e almış.
    3) aralıkda dahada düşermi fiyatlar
    4) kafayı yemek üzereyim
    yardımcı olursanız sevinirim

    bak hocam boşuna okadar parayı sıfır arabaya gömme pilakayı taktıgın anda 7-8 bin liara içerdesin ,gel sen benim arabayı al bende satmaya ugraşmayayım seninde para cebinde kalsın tdci sedan 16.000 de
    haberleşmek istersen odaklan@hotmail.com




    Odaklana katılıyorum.Eger sıfır arac takıntın yoksa bence hemen pazarlığa başla.Hem yanlıs hatırlamaıyorsam Odaklan Ford çalışanı.Yani iyi bakmıştır arabaya.(Odaklan artık bizim komisyonuda bir ara yollarsın)



    nedemek hocam inşallah olurda




  • egeliefe selam.
    trcapital gayet güzel açıklamış AQUAPLANING konusunu. Teşekkürler.
    Gelelim cevaba :C Şıkkı.

    İlave bilgiler vermek gerekirse:
    Aquaplaning bir fizik kuralıdır.
    Her araç su dolu zeminden geçerken belli faktörlere bağlı olarak(Hız,lastik deseni,tipi,diş derinliği,lastik basıncı,aracın ağirlığı,lastik taban genişliği vs) suda kızaklayabilir.
    Tabi burada pratik olarak en önemli faktör hız ve lastik deseni ve diş deriniği ile tipidir.
    Her lastiğin/aracın bir aquaplaning üst limiti vardır.
    Bu pilotaja bağlı değildir.
    Yani belli hızın üstüne çıkarsanız mutlaka kızaklayacaksınız demektir.
    Amaç suda kızakla- mamak- olmalıdır.
    O nedenledir ki güvenli sürüş için mutlaka su birikintilerine girinnce/görünce hız kesmek gerekir.
    Bazı lastikler ör. Goodyear hidragrip ıslak zeminler için özel olarak üretilirler,tabi suda kızaklama limitleri daha yüksek olmaktadır bu lastiklerin.
    Her şeyin bedeli olduğu gibi bunun da bedeli kuru asfaltta daha Köyü yol tutuşu olmaktadır.
    Araçların ömrünün kabaca %80-90 ının kuru zeminlerde geçtiği göz önüne alınarak üreticiler tarafından araçlara hep kuru zemin lastikleri takılır.
    Ancak yaz lastiklerinin(kuru zemin de denebilir) mutlaka su deşarj kanalları da vardır. Bu da asgari güvenlik için gereklidir.
    Kabaca araçlar 4 mm su birikintisinden geçerken 90 km de itibaren kızaklamaya başlarlar.
    Yapacak şey aracın lastiğinin tahliye gücünü aşan su miktarını düşürmekten geçer. Bu da hız kesme ile mümkündür.
    Su dolu yüzeyin sürtünme katsayısıda çok düşük olduğundan çoğu kez frenleme de işe yaramayacaktır. Tıpkı buzda olduğu gibi.

    Son olarak AUTO CAR dergisinin ekim 2006 sayısındaki yağmurda güvenli sürüş teknikleri bölümünden bir alıntı yaparak bitireyim. Diyorlar ki yağmurlu havalarda hızınızı düşürün. Belki işe biraz geç kalacaksınız ama unutmayın bir çok kişi de sizin gibi zaten geç kalacaktır. Bir de eğer 100 200 km boyunca yağmur altında yol alacaksanız lastik basınçlarını 1-2 psi düşürmek daha iyi yol tutuşu sağlayacaktır deniyor.
    Teşekkürler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ODAKLAN



    tabikide dizel.hiç benzinliye bu kadar para verilirmi*
    quote:

    Orjinalden alıntı: bsctoprak

    birde araba almak isteyen olursa çok temiz bi arkadaşım satıor.2007 gha 10000km de ve 5 yıl garantili.kendisi 35500ytl dior ama bu fiatı 34500ytl ye kapatır.isteyen olursa yassın.araçda kaza yok boya yok.gerçekten çok uygun keşke daha önc ehaberim olsaydı


    bu benzinlimi dizel mi fiyatı ??

  • 1) Araç hydroplaning (Kızaklama) halindeyken sürücü ? ne yapabilir


    Doğru cevap: C)
    Gaz pedalından ayak çekilir ve yüzeyle tekrar temasın sağlanması beklenir.

    %90 doğru cevap gördüm.Herkesi tebrik ederim.

    Ayrıca ilave bilgilendirme yapan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.


    Babamın aldığı Focus-Trend-Benzinli-Düz vites araba için %10 koç indirimi+nakit alım indirimi+çingene pazarlığı taktikleri kullanılmış olup,trend çok satılmadığı için ciddi indirimler kopartılmıştır.Ayrıca Türkiye genelinde yaklaşık 50 trend araba olduğu,çoğunun Balıkesir bayiinin elinde patladığı,oradan araçların talep oldukça alındığı,birçok trend'in Türkiye'ye giriş tarihinin 6.,7. ve 8. ay olduğunu satın alma süreci içinde öğrendik.

    (NOT:Trcapital neden kızayım,dediğin gibi pazartesiye kadar net'e girmeyeceğim için benim adıma açıklama yaptığın için teşekkürler arkadaşım)




  • herkeze selamlar bi sorum olacak 1.9 tdı 105ps caddy ile focus 1.6 tdcı 109ps bi araç karşılaştırılırsa hangisi daha hızlı ve 1.6 lt motor ile 1.9 arasındaki fark nerde anlaşılır ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi conpetan -- 20 Kasım 2006; 11:33:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Knightcop

    quote:

    Orjinalden alıntı: avdr


    quote:

    Orjinalden alıntı: bsctoprak

    devir dahil trafik sigortasıda.devir noter 450ytl ruhsat 250 ytl tutttu trafik te 154ytl idi.fakat arcın sanayi baknlığndaki değeri düşmüş arkadaşlar gha lar 2006 lar 31000ytl trend ler 29000ytl idi.noterde.

    internettte araştırıdm herkez fiyat düşürmüş.36000ytl y 42000ytl ye satanlar yok artık.tabi sıfırlar düşünce.

    ama tavisyem bayi ile pazarlığa oturmanız 45000ytl olan araba yanımda 38000ytl ye satıldı.

    bi de piyasada para yok ve artık hrkez arabaya doydu ve artık ikinci el para etmeyecek...

    aslında çok kötü ama ben iyi bi vakitte aldım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: avdr


    quote:

    Orjinalden alıntı: bsctoprak

    herkez araba satıor valla.dün arkadaşa 2006 gha temiz kaza boya yok 12000 de 34500ytl ye aldık şubat 2006 trafiğe çıkışlı.3 yıl garantiis var.sıfırını ise 38000ytl ye kadar bulduk.adres verim.çetaş


    Hayırlı olsun, aldığınız araç benzinli mi ve HB mi? 34500 devriyle birlikte mi yoksa yalnızca satıcıya ödediğiniz rakam mı?





    Noter harçları aracın kasko değerine göre tahsil edilir. Mesela 2006 model focus ghia hb benzinli aracın kasım 2006'daki kasko değeri 33.200 YTL.

    Sorgulamayı buradan yapabilirsiniz:http://www.tsrsb.org.tr/tsrsb/Kasko%20Deger%20Listesi


    yalnız şaka gibi, verdiğin sitede baktım önce 2006 için 1.6 TDCi 4K Ghia'ya sonra da aynısı 2007 için baktım arada 11.000YTL fark var.

    2007 Focus 1.6 TDCi GHIA 47.644 YTL
    2006 Focus 1.6 TDCi GHIA 36.850 YTL

    tuhaf yani..



    Eeee, forumda birisi şu araba şu kadar eder mi dediğinde oha, üfff, uçmuşlar, o arabaya o kadar para verilir mi diye cevap verilirse, fiyatlar da böyle yerlerde sürünür

    Şaka bir yana, 2007 model yılı için kasko değer listesinde gösterilen değerler, arabaların 0 km. kredili liste fiyatları (kaskolardaki 0 km klozundan dolayı böyle bir uygulama yapılıyor). Mesela bahsettiğin tdci ghia focusu peşin paraya, kredili liste fiyatının 5 milyar altına, yani 42 milyar civarı bir rakama alabilirsin. Bir sene sonra, şayet ekonomide kriz vs. gibi olaganüstü bir durum olmazsa, 0 km fiyatları aşağı yukarı aynı kalacağı için, satmak istediğin zaman alıcıya senin arabanı alması için bir avantaj sağlaman lazım ki alsın. Sen kendini düşün, seneye bu zaman 2008 model ve sıfır km olan bir aracın fiyatı 42 milyar civarında ise, bunun 2007 model ve en azından 15000 km yapmış olanına kaç para verirsin? Genel görüş, tüketicinin 1 yaşında bir ikinci eli tercih edebilmesi için, sıfırıyla arasında devir dahil en az %15 civarı bir fark olması gerektiği yönünde. Bu da 36 milyar civarı bir rakam ediyor. O yüzden, her ne kadar bazıları vay ben şu kadara almıştım nasıl 36 olur şimdi dese de, bence kasko değer listesinde bir anormallik yok.




  • quote:

    quote:


    Orjinalden alıntı: ozzye36
    peki garantiyi uzattığımızda uzuyomu.

    Evet, yakıt güvence sistemi de uzuyor.


    On gün önce aracımı teslim alırken bu olayı özellikle sordum.
    Aracın garantisi dolduktan sonra da Opet'ten yakıt aldığın sürece yakıt garantisi sürüyor dediler.
    Yalan mı söylediler demek oluyor bu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özcan. -- 20 Kasım 2006; 13:02:17 >
  • Aklınızda olsun, garantiyi ne kadar uzatırsanız uzatın, araç 100.000 km.ye geldiği zaman, yakıt güvence de dahil bütün garantileri biter.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Özcan.

    quote:

    quote:


    Orjinalden alıntı: ozzye36
    peki garantiyi uzattığımızda uzuyomu.

    Evet, yakıt güvence sistemi de uzuyor.


    On gün önce aracımı teslim alırken bu olayı özellikle sordum.
    Aracın garantisi dolduktan sonra da Opet'ten yakıt aldığın sürece yakıt garantisi sürüyor dediler.
    Yalan mı söylediler demek oluyor bu?

    bende 444FORD a sordum orda da bitmiyo dediler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avdr


    quote:

    Orjinalden alıntı: Knightcop

    quote:

    Orjinalden alıntı: avdr


    quote:

    Orjinalden alıntı: bsctoprak

    devir dahil trafik sigortasıda.devir noter 450ytl ruhsat 250 ytl tutttu trafik te 154ytl idi.fakat arcın sanayi baknlığndaki değeri düşmüş arkadaşlar gha lar 2006 lar 31000ytl trend ler 29000ytl idi.noterde.

    internettte araştırıdm herkez fiyat düşürmüş.36000ytl y 42000ytl ye satanlar yok artık.tabi sıfırlar düşünce.

    ama tavisyem bayi ile pazarlığa oturmanız 45000ytl olan araba yanımda 38000ytl ye satıldı.

    bi de piyasada para yok ve artık hrkez arabaya doydu ve artık ikinci el para etmeyecek...

    aslında çok kötü ama ben iyi bi vakitte aldım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: avdr


    quote:

    Orjinalden alıntı: bsctoprak

    herkez araba satıor valla.dün arkadaşa 2006 gha temiz kaza boya yok 12000 de 34500ytl ye aldık şubat 2006 trafiğe çıkışlı.3 yıl garantiis var.sıfırını ise 38000ytl ye kadar bulduk.adres verim.çetaş


    Hayırlı olsun, aldığınız araç benzinli mi ve HB mi? 34500 devriyle birlikte mi yoksa yalnızca satıcıya ödediğiniz rakam mı?





    Noter harçları aracın kasko değerine göre tahsil edilir. Mesela 2006 model focus ghia hb benzinli aracın kasım 2006'daki kasko değeri 33.200 YTL.

    Sorgulamayı buradan yapabilirsiniz:http://www.tsrsb.org.tr/tsrsb/Kasko%20Deger%20Listesi


    yalnız şaka gibi, verdiğin sitede baktım önce 2006 için 1.6 TDCi 4K Ghia'ya sonra da aynısı 2007 için baktım arada 11.000YTL fark var.

    2007 Focus 1.6 TDCi GHIA 47.644 YTL
    2006 Focus 1.6 TDCi GHIA 36.850 YTL

    tuhaf yani..



    Eeee, forumda birisi şu araba şu kadar eder mi dediğinde oha, üfff, uçmuşlar, o arabaya o kadar para verilir mi diye cevap verilirse, fiyatlar da böyle yerlerde sürünür

    Şaka bir yana, 2007 model yılı için kasko değer listesinde gösterilen değerler, arabaların 0 km. kredili liste fiyatları (kaskolardaki 0 km klozundan dolayı böyle bir uygulama yapılıyor). Mesela bahsettiğin tdci ghia focusu peşin paraya, kredili liste fiyatının 5 milyar altına, yani 42 milyar civarı bir rakama alabilirsin. Bir sene sonra, şayet ekonomide kriz vs. gibi olaganüstü bir durum olmazsa, 0 km fiyatları aşağı yukarı aynı kalacağı için, satmak istediğin zaman alıcıya senin arabanı alması için bir avantaj sağlaman lazım ki alsın. Sen kendini düşün, seneye bu zaman 2008 model ve sıfır km olan bir aracın fiyatı 42 milyar civarında ise, bunun 2007 model ve en azından 15000 km yapmış olanına kaç para verirsin? Genel görüş, tüketicinin 1 yaşında bir ikinci eli tercih edebilmesi için, sıfırıyla arasında devir dahil en az %15 civarı bir fark olması gerektiği yönünde. Bu da 36 milyar civarı bir rakam ediyor. O yüzden, her ne kadar bazıları vay ben şu kadara almıştım nasıl 36 olur şimdi dese de, bence kasko değer listesinde bir anormallik yok.


    benim anormal dediğim zaten 2006 modelin kasko değeri değil, 2007ninki. Düşünsene arabayı alıyosun 42ye, 47den kasko değeri biçiliyo, allah göstermesin örneğin aracını pert ediyosun, sana 47 üzerinden mi ödeme yapıyolar. Misal olarak veriyorum yani. Yoksa 2006nın rakamına değil benim şaşkınlığım..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif


    quote:

    Orjinalden alıntı: panikyok

    EFERİT GÜZEL BİLGİLERDE BİRİ YANLIŞ DOSTUM JANTSIZ OLARAK SAKLANANLAR DİK OLARAK DEGİL YATIK OLARAK SAKLANMALI


    Eferit değil ama neyse Ben bilgileriwww.kislastigi.com da okumustum.Zaten senden bir alttaki yorumda alıntı yapılmıs.Tabi internette her yazılan dogrudur diye bir iddiam da yok.Aksini söyleyen varsa bizi de bilgilendirirsen sevinirim

    eferdif dostum verdigin link için teşekkürler inceledim evet senin dedigin gibi boş lastiklerin sıralı olarak dik konulması gerektigini yazıyor ben buna katılmıyorum kendilerine sorun yanıtlıyalım köşesine yazdım cevap bekliyorum gelirse paylaşırım şimdi düz mantıkla neden katılmadıgımı açıklayayım lastigi dik koydugumuzda yere temas eden 15cm lik kısmına biniyor bütün yük yatık bir şekilde koyarsan eşit şekilde yük dagalıyor şimdi şunu diyebilirsin ozamanda yanaklara biniyor bütün yük şekil bozuklugu olur digerindede aynı şey sözkonusu lastikçilerede dikkat edersen teşhir ettikleri rafta digerleri depoda üst üste gözümle gördügüm için söylüyorum benimki kesin dogrudur iddaasını güdmüyorum benim fikrim bana böylesi daha mantıklı geliyor selamlar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Knightcop

    benim anormal dediğim zaten 2006 modelin kasko değeri değil, 2007ninki. Düşünsene arabayı alıyosun 42ye, 47den kasko değeri biçiliyo, allah göstermesin örneğin aracını pert ediyosun, sana 47 üzerinden mi ödeme yapıyolar. Misal olarak veriyorum yani. Yoksa 2006nın rakamına değil benim şaşkınlığım..



    Kasko yaptırırken anahtar teslim klozu koydurduysan (bunun için ekstra prim alınır) ve şirketlere göre değişen süreler içinde (3 ay, 6 ay, 1 yıl) içinde araban pert olursa, poliçede yazan sigorta değeri ödenir. Yani piyasa araştırması yapılıp ikinci el değeri ödenmez. Sıfır araba aldın diyelim. kasko değer listesine göre değeri 47 milyar ama sen 42 milyara aldın. Bu durumda sigorta şirketine 42'ye aldım dersen o miktar üzerinden, söylemezsen kasko değer listesindeki değerine göre yani 47'ye göre poliçe düzenlerler. Tabi buna göre de kaskonun fiyatı yüksek olur. Araban anahtar teslim klozunda belirtilen süre içinde pert olur ya da çalınırsa, poliçede yazan değer ödenir. Bu durumda, sen 42 milyara araba alıp 47 milyar üzerinden sigortalatıp bir süre sonra üstünden kamyon geçirmek ya da bir mağaraya saklayıp çalındı demek suretiyle 5 milyar kara geçebilirsin. Tabi sigorta şirketleri böyle bir durumun araştırmasını sıradan kazalara oranla daha dikkatlı yaparlar o da ayrı konu.




  • Arkdaşlar ben arabadan sanki soğumaya başlıyorum, artık dakkada bir sorun çıkmaya başlıyor ön takımdan.Geçen rot mili bozulmuştu garantiden değişildi, güya o zaman ön takımı tamamiyle kontrol etmişlerdi, şuanda sol önden acaip bir tak tuk sesi geliyor ve bu beni ciddi anlamda rahatsız ediyor.Öyle bir seski tahammül edemiyorum.SErvisler rot balans konusunda çok zayıf kalıyor.Üst üste gidip rot balans yaptırıldığı halde haledaha araç 130-140 artası direksiyon da titreşmeler oluyor...Bunlarda yetmemiş gibi bu sorun bir senedir var altını çiziyorum.Aracı çalıştırdığım anda ön tarafta küt diye bir ses geliyor arkadaşlar sanki bir şeyler birbirine vuruyor neden oluyor anlamış değilim artık, servise kaç defa söylenmesine rağmen adam gibi bir çözüm bulamıyorlar.Kısaca şunu diyebiliriz, ford servisleri birşeyden çaktıkları yok.İşin yoksa şimdi bir daha servise git, ömrümüz servislerde geçecek valla.
    ESKİ FOCUSUMUZU ARAR OLDUK.YALAN YOK.




  • Geçmiş olsun EmRaHSaRaL, servisini değiştirme imkanın yok mu? Ya da güvenebileceğin özel bir serviste kontrol ücreti vererek arızanın kesin nedenini tespit ettirip Ford Merkez'e şikayet etmeyi denesen durumu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: panikyok


    quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif


    quote:

    Orjinalden alıntı: panikyok

    EFERİT GÜZEL BİLGİLERDE BİRİ YANLIŞ DOSTUM JANTSIZ OLARAK SAKLANANLAR DİK OLARAK DEGİL YATIK OLARAK SAKLANMALI


    Eferit değil ama neyse Ben bilgileriwww.kislastigi.com da okumustum.Zaten senden bir alttaki yorumda alıntı yapılmıs.Tabi internette her yazılan dogrudur diye bir iddiam da yok.Aksini söyleyen varsa bizi de bilgilendirirsen sevinirim

    eferdif dostum verdigin link için teşekkürler inceledim evet senin dedigin gibi boş lastiklerin sıralı olarak dik konulması gerektigini yazıyor ben buna katılmıyorum kendilerine sorun yanıtlıyalım köşesine yazdım cevap bekliyorum gelirse paylaşırım şimdi düz mantıkla neden katılmadıgımı açıklayayım lastigi dik koydugumuzda yere temas eden 15cm lik kısmına biniyor bütün yük yatık bir şekilde koyarsan eşit şekilde yük dagalıyor şimdi şunu diyebilirsin ozamanda yanaklara biniyor bütün yük şekil bozuklugu olur digerindede aynı şey sözkonusu lastikçilerede dikkat edersen teşhir ettikleri rafta digerleri depoda üst üste gözümle gördügüm için söylüyorum benimki kesin dogrudur iddaasını güdmüyorum benim fikrim bana böylesi daha mantıklı geliyor selamlar



    Cevap alnca bizide bilgilendir dostum.Yanlışlık varsa gidip lastikleri depoda dik konuma getirelim.
    Bu arada bugün Bolu dağında kırmızı bir HB gördüm.Çok hoşuma gitti.Ankara yönünden İstanbul a giderken durmuştu.Forumdan birimi acaba?Araba çok hoştu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif


    quote:

    Orjinalden alıntı: panikyok


    quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif


    quote:

    Orjinalden alıntı: panikyok

    EFERİT GÜZEL BİLGİLERDE BİRİ YANLIŞ DOSTUM JANTSIZ OLARAK SAKLANANLAR DİK OLARAK DEGİL YATIK OLARAK SAKLANMALI


    Eferit değil ama neyse Ben bilgileriwww.kislastigi.com da okumustum.Zaten senden bir alttaki yorumda alıntı yapılmıs.Tabi internette her yazılan dogrudur diye bir iddiam da yok.Aksini söyleyen varsa bizi de bilgilendirirsen sevinirim

    eferdif dostum verdigin link için teşekkürler inceledim evet senin dedigin gibi boş lastiklerin sıralı olarak dik konulması gerektigini yazıyor ben buna katılmıyorum kendilerine sorun yanıtlıyalım köşesine yazdım cevap bekliyorum gelirse paylaşırım şimdi düz mantıkla neden katılmadıgımı açıklayayım lastigi dik koydugumuzda yere temas eden 15cm lik kısmına biniyor bütün yük yatık bir şekilde koyarsan eşit şekilde yük dagalıyor şimdi şunu diyebilirsin ozamanda yanaklara biniyor bütün yük şekil bozuklugu olur digerindede aynı şey sözkonusu lastikçilerede dikkat edersen teşhir ettikleri rafta digerleri depoda üst üste gözümle gördügüm için söylüyorum benimki kesin dogrudur iddaasını güdmüyorum benim fikrim bana böylesi daha mantıklı geliyor selamlar



    Cevap alnca bizide bilgilendir dostum.Yanlışlık varsa gidip lastikleri depoda dik konuma getirelim.
    Bu arada bugün Bolu dağında kırmızı bir HB gördüm.Çok hoşuma gitti.Ankara yönünden İstanbul a giderken durmuştu.Forumdan birimi acaba?Araba çok hoştu


    Pardon ya dik konuma demişim zaten dik konumdaYatay konuma demek istemiştim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: EmRaHSaRaL

    Arkdaşlar ben arabadan sanki soğumaya başlıyorum, artık dakkada bir sorun çıkmaya başlıyor ön takımdan.Geçen rot mili bozulmuştu garantiden değişildi, güya o zaman ön takımı tamamiyle kontrol etmişlerdi, şuanda sol önden acaip bir tak tuk sesi geliyor ve bu beni ciddi anlamda rahatsız ediyor.Öyle bir seski tahammül edemiyorum.SErvisler rot balans konusunda çok zayıf kalıyor.Üst üste gidip rot balans yaptırıldığı halde haledaha araç 130-140 artası direksiyon da titreşmeler oluyor...Bunlarda yetmemiş gibi bu sorun bir senedir var altını çiziyorum.Aracı çalıştırdığım anda ön tarafta küt diye bir ses geliyor arkadaşlar sanki bir şeyler birbirine vuruyor neden oluyor anlamış değilim artık, servise kaç defa söylenmesine rağmen adam gibi bir çözüm bulamıyorlar.Kısaca şunu diyebiliriz, ford servisleri birşeyden çaktıkları yok.İşin yoksa şimdi bir daha servise git, ömrümüz servislerde geçecek valla.
    ESKİ FOCUSUMUZU ARAR OLDUK.YALAN YOK.


    bende başka bir araba vardı bu servis olayı yüzünden nerdeyse eşimden boşanacaktım tofaş servise git olmadı birdaha git yine olmadı eşim bunda biriş vardemeye başladı resmen kavgaya başladık ,evliysen mutlaka eşini servise götür görsün ordaki yaşananları yoksa yandın ,ben götürdüm evliligi kurtatrdık




  • Servis'ler o kadar yoğun ki başından iş savmak için bazen iş atlıyorlar diye düşünüyorum.
  • arkadaşlar gören varmı bılmıyorum ama bugun seyrettıgım yenı james bond filminde james bond bahamaya geldıgınde kullandıgı araba resımlerını gordugumuz yenı ford mondeo.araba gercekten cok hos gozukuyor..
  • 
Sayfa: önceki 473474475476477
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.