- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Vodafone Müşteri Hizmetleri Telefon Sisteminde Müşteri Temsilcisine Bağlanma
21 Cevap66254 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
70 Mesaj
21 Ağustos 2009; 0:27:14 

Telefonda müşteri temsilcisine bağlanmanın en kısa yolu hangisidir? Hangi tuşları sırasıyla tuşlayarak ulaşabiliriz?


_____________________________



3934 Mesaj
21 Ağustos 2009; 10:42:22 

yanlış giriş yaptınız sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum anonsunu duyana kadar 0'a basın.yaklaşık 3 veya 4 kere basmanız yeterli oluyor.


_____________________________

"yeniden doğmak kadar mümkün"


3065 Mesaj
21 Ağustos 2009; 12:28:39 


quote:

Orijinalden alıntı: çok geç

yanlış giriş yaptınız sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum anonsunu duyana kadar 0'a basın.yaklaşık 3 veya 4 kere basmanız yeterli oluyor.


bunu öğrendiğim iyi oldu


_____________________________



 
621 Mesaj
6 Eylül 2010; 13:50:45 

Benim için de iyi oldu xD deminden beri müşteri temsilcisine girmeye çalışıyodum :S


_____________________________

Biz Elimizi Neye Atsak Kurur Zaten...


2091 Mesaj
6 Eylül 2010; 15:02:40 


quote:

Orijinalden alıntı: enver328
Benim için de iyi oldu xD deminden beri müşteri temsilcisine girmeye çalışıyodum :S

Vodafone da yiyor da turkcell de yemiyor o 0 a basma olayı. Hemen atıyolar seni yaka paça dışarı :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


57 Mesaj
6 Eylül 2010; 19:38:49 

http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.


_____________________________

Sony VAIO VGN-SR190N
HTC HD2
PS2


6567 Mesaj
24 Kasım 2010; 8:30:54 


quote:

Orijinalden alıntı: Tazzz77

http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.


Gerçekten de işe yarıyor. Sık kullanılanlara ekledim


_____________________________

Şampiyon olmak mümkün, Fenerbahçe olmak imkansız...


 
150 Mesaj
24 Kasım 2010; 20:17:07 

Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.


_____________________________

Qosmio X505-Q830 // Intel Core i7-720QM 1.60 GHz. (Turbo Boost Teknoloji 2.6 GHz.) 6 MB Cache Bellek *** 4 GB DDR3 1066 Mhz. *** 320 GB SATA (7200 Rpm) HDD *** DVD-RW Double Layer & Blu - Ray Disc READ *** NVIDIA GeForce GTS 250M 1GB GDDR5 Paylaşımsız Ekran Kartı *** Microsoft Windows® 7 Home Premium İng-Tr (64 Bit) *** 18.4�Toshiba TruBrite® WUXGA TFT High Brightness display *** HDMI-out (supporting 1080p/1080i signal format) *** Built in harman/kardon stereo speakers *** Bluetooth® V2.0 *** Entegre Web Kamera *** Işıklı Klavye //


789 Mesaj
4 Ekim 2011; 16:45:39 

quote:

Orijinalden alıntı: sp@wn




Gerçekten de işe yarıyor. Sık kullanılanlara ekledim

Server Error in '/telekolay' Application. diyor linke tıklayınca. Bu vodafone da müşteri temsilcisine bağlanmak için defalarca 0 a basıyorum ısrarla yanlış ya da eksik bir numara çevirdiniz diyor.


_____________________________

Saygılar, sevgiler...


789 Mesaj
4 Ekim 2011; 16:48:42 

quote:

Orijinalden alıntı: Breathex

Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.

buda olmuyor eksik ya da hatalı tuşa bastınız diyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerub -- 4 Ekim 2011; 16:51:08 >


_____________________________

Saygılar, sevgiler...


 
150 Mesaj
5 Ekim 2011; 4:19:52 

quote:

Orijinalden alıntı: Kerub


buda olmuyor eksik ya da hatalı tuşa bastınız diyor

1 sene geçmiş benim mesajın üstünden, büyük ihtimalle menü seçenekleri değişmiştir.


_____________________________

Qosmio X505-Q830 // Intel Core i7-720QM 1.60 GHz. (Turbo Boost Teknoloji 2.6 GHz.) 6 MB Cache Bellek *** 4 GB DDR3 1066 Mhz. *** 320 GB SATA (7200 Rpm) HDD *** DVD-RW Double Layer & Blu - Ray Disc READ *** NVIDIA GeForce GTS 250M 1GB GDDR5 Paylaşımsız Ekran Kartı *** Microsoft Windows® 7 Home Premium İng-Tr (64 Bit) *** 18.4�Toshiba TruBrite® WUXGA TFT High Brightness display *** HDMI-out (supporting 1080p/1080i signal format) *** Built in harman/kardon stereo speakers *** Bluetooth® V2.0 *** Entegre Web Kamera *** Işıklı Klavye //


1494 Mesaj
5 Ekim 2011; 10:11:57 

quote:

Orijinalden alıntı: Breathex


1 sene geçmiş benim mesajın üstünden, büyük ihtimalle menü seçenekleri değişmiştir.

Arkadaşlar muhteşem, dünya devi Vodafone firmasının Çağrı Merkezinde Müşteri Hizmetleri yetkilisine bağlanmanın artık TEK BİR YOLU VAR!

Zorla sizlere yaptırtmaya çalıştıkları sesli imza olayı geçtikten sonra "Kayıp Çalıntı" bölümüne giriyorsunuz.

O bölümde "Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmak için ..." vs 'yi menüden seçip bağlanıyoruz!

"Bu kısımda sadece kayıp çalıntı işlemleri çözümlenmektedir" gibi yalan yanlış anonsa inanmayınız zira şu anda Vodafone'da Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmanın tek yolu bu!

MH yetkilisine bağlandıktan sonra bu ilginç ötesi durumu kendiniz de teyit edebilirsiniz, görevliye sorabilirsiniz. Diğer eski yöntem yani, hatalı tuşlama olayı kapatılmış durumda.

Hizmet kalitesi iyiye gidecekken , adamlar Müşteri Hizmetleri Yetkililerini menüler arasında saklıyor!

Turkcell gibi ülkemizin farklı bölgelerinde Call Center'lar açsalar, binlerce kişiye istihdam sağlasalar, Turkcell'deki gibi direk ana menüye MH yetkilisinin numarasını koysalar kötü mü olur?

Gerçi Vodafone'da Elazığ'a açmıştı diye hatırlıyorum ama demek ki yetmiyor olacak ki adamlar menüler içerisinde gizliyorlar.

Acaba GSM operatörlerin bünyelerindeki CC'larda çalışan kaç personeli var?





_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


789 Mesaj
5 Ekim 2011; 14:33:51 

neyse ben turkcell e yani kaliteye tekrar geçiş yapıyorum, varsın kendilerinin olsun vf'un müşteri temsilcileri...


_____________________________

Saygılar, sevgiler...


94 Mesaj
19 Eylül 2012; 15:07:50 



aynen denedim, hemen bağlandı, müşteri hizmetleri yetkilisi önce biraz afalladı ama işim halloldu


_____________________________

HP Pavillion DV6-6001ST


360 Mesaj
18 Haziran 2013; 12:43:21 

artık çalışmıyor bu sistem. adama telefon kırdırırlar. iletişimde dünya devi


_____________________________



3259 Mesaj
8 Nisan 2014; 18:34:42 

Vodafone hattından ücretsiz aramak için bir yöntem var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


983 Mesaj
8 Nisan 2014; 19:16:40 


quote:

Orijinalden alıntı: kalpakci

Vodafone hattından ücretsiz aramak için bir yöntem var mı?

0542 542 00 00 aradiginizda paketinuzde bulunan dk.lardan düşer



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Dsmart super paket hd , digiturk giriş+2keyif+sampiyonlar+hd , ttnet adsl , turkcell faturalı


3259 Mesaj
9 Nisan 2014; 8:08:35 

0542 542 00 00'yi şu an tekrar denedim. 43 kuruş olduğunu söylüyor. Benim hattıma özel bir problem de olabilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




9711 Mesaj
14 Nisan 2014; 9:44:58 

quote:

Orijinalden alıntı: Tazzz77

http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.

teşekkürler dostum. süper.


_____________________________



 
4 Mesaj
6 Kasım 2014; 15:55:11 

AZ ONCE yarım saat ugrastan sonra... 542 ücretli hattı arayıp 1/3/8 den ulastım.. duyurulur...


_____________________________



1059 Mesaj
7 Kasım 2014; 2:00:09 


quote:

Orijinalden alıntı: ozlemn

AZ ONCE yarım saat ugrastan sonra... 542 ücretli hattı arayıp 1/3/8 den ulastım.. duyurulur...

Dün bende bir arkadaşımın hattı için 1.3.8 kombinasyonu ile bağlandım..Bu arada red üyesiyim red üyelerine ayrıcalık tanınıyor ve red üyeleri ilk aramada hemen müşteri hizmetleri ile görüşebiliyorlar..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
168 Mesaj
7 Kasım 2014; 13:44:32 

Normal müşteri için 542 den 1 3 8 veya 1 1 6 ya da 1 1 7 yaklaşık 30 saniyede bağlar

Red müşterisi için 7008 den 4 4 4 sizi 3 saniyede bağlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Mobil Operatörler » Vodafone » Vodafone Müşteri Hizmetleri Telefon Sisteminde Müşteri Temsilcisine Bağlanma
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.434