Şimdi Ara

DIGITURK Mağdurları Topluluğu (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
365
Cevap
1
Favori
51.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 39.90 liraya ekospor 1 sene taahhütlü üyeliğim eylülün 14'ünde bitiyordu. aradılar 68 liradan uzatalım dediler. hayır iptal edin, kapatın dedim, tamam dediler. 10 gün sonra kredi kartı ekstremde 37.90 lira digitürk yazıyor. açtım telefonu ne parası bu diye. telefondaki kadın 14 eylül 3 ekim arası ücreti dedi. iyi de ben üyeliğimi uzatmadım diyorum, siz benden bu parayı alamazsınız diyorum kadın bana biz sadece ayın 3ünde iptal yapıyoruz diyor. üye yaparken ayın her günü yapıyorsunuz diyorum ses yok, şirket politikamız böyle. kadına benim kredi kartım kaybolsa biri kullansa aynı şeye gelirdi, sizin yaptığınızın hırsızlıktan farkı yok, yazıklar olsun sizin gibi firmaya, haram olsun o para diye saydım söyledim, kapattım telefonu. evden kutuyu, kumandayı kaptığım gittim digitürk bayiine iptal ettirmeye, bayideki kadın ekrandan bakıp beyefendi sizin üyelik dondurulmuş dedi. siz dalga mı geçiyorsunuz, telefonda 2 kere iptal ettirdim ben bu üyeliği diyorum, kadın bana ekranda böyle görünüyor diyor. utanmaları arlanmaları da yok bu şerefsizlerin. verdim malzemeleri, iptal kağıdını aldım kurtuldum.
    bi de arkadaşlar devlet devlet olup vatandaşını korumadıktan sonra bugün digitürk, yarın dsmart, öbür gün bi başkası bizim cebimize göz koyar. şimdi bazıları diyecek ki niye dava etmedin. nasıl uğraşayım? hangi ara uğraşayım? işyerinden çıkamıyorum, izin alamıyorum, bir de dava peşlerinde nasıl koşturacağım?
  • bütün msjları üşenmedim okudum yaklaşık 1 sene once aynı tecrübeyi bende yaşadım sayısız mt ile görüştüm konuları uzun uzadıya anlatmak istemiyorumsadece uyarmak için yazıcam dikatimi çeken okuduklarımdan bu ayın 3 ü muhabbeti arkadaşlar bizler belli sürelerde uyelik tahüt ediyoruz 12-24 vs ay vebu ayın kaçında başlıyorsa tahüt sonuda aynı tarih olması lazım nedemek şirket politikamız boyle boyle bir şirket politikan varsa bunu belirtirsin sözlenmende benimle zıkkım ayın 3 de bitirisin yaptın sözleşmeni kesinlikle bu istenen faturayı odemeyin bende yaşadım bu sorunu anlatıcam kredi kartından çekilen zaten yasa dışı bir hırsızlıktır bence
    neyse ben başımdan geçenden bahsedeyim sizde bu göre davranı mt ye
    sözleşmemin son bulmasına yaklaşık 1 hafta gibi bir süre kalmıştı bu pazarlık muhabbetini bildiğim içinde onların beni araması bekliyordum cevremde kullanan arkadaşlarım beni bu konuda uyarmışlardı akşam üzeri baktım posta kutumda bir fatura bu arada ben 18 ay uyelik satın aldım bunun bedelinide kredi kartına 3+3 taksitle yaptım yanı 18 aylık uyelik bedelini ilk 6 ayda ödedim kurtuldum diye düşünürken faturayla şok olmuştum hemen dt yi aradım bunun ne faturası olduğunu sordum bana söylenen ifade aynen şu idi efendim üyeliğiniz 21 de bitiyor biz kapatmaları ayın 3 de yapıyoruz bu yüzden ardaki far bu ya kardeşim ben salak değilim ayın bu gün 13 ü sen nasıl kullanmadığım birşeyin parasını utanmadan bana fatura edersin üstelik ben 21 den sonrada kullanmak için bir talepte yada tahütte bulunmamışken dediki bizi şirket politikamız bu tamama kardeşim anlaşıldı sen benim sorunumu çözemiyormusu çözemem yetkiliye bağla beni boyle bir yetkim yok ya sen nden orda oturuyorsun diyorum müşteri memnuniyeti (insanın recep ivedik olup kaydı dinleyenlere sövesi geliyor :P) arkadaşların anlattığı gibi ii akşalr deyip yüzüme kapattı daha çok delirdim zaten uyuz olmuştum aptal yerine defalarca konmaktan müşteri hizmetleri tarafından dt ye bir mail yazdım mt ile yaşadıklarımı harfiyen anlatan ve yolladım ertesi gün akşam aradılar işte efendim özür dileriz mtler adına falanla başladı abla ben tabi haklarımı savunuyorum birden karşımdaki benimle baş edemeyeceğini anladı ukalalaşmaya başladıben tabi delirme pozusyonuna bağladım tekrar konuşma arasında abla bana isterseniz hemen kapatırım yayınınız fatura falanda ödemezsiniz dedi dedi bu sefer kapatırsın kapatamazsın konusunda 5 dk kadar daha dalaştır sonra bunu kullanmak geldi aklıma tamam ozaman dedim kapatın içimden kapat bak ben sanadaha neler edicem geeçiyor ve kapatacağına inanmıyorum teli kapattım yaklaşık 15 dk sonra hop benim lig tv sizlere ömür (NOT:şimdi hani sizin şirket politikanız ne oldu sen ayın 14 ünde kapattın ve üstelik ben 21 e kadar bunun hizmet bedelini odemişken) faturadan kurtulduk boylelikle peki şimdi ne olcak ben 1 hafta erken kapatılan dt den alacaklıydım boş durmadım olaylarının tamamını içeren bir mail daha yazdım dt ye ayın 21 de bir sonraki ayın 3 üne kadar bana 28 tl fatura gönderen dt akıllılarına 14 unden 21 e kadar olan 7 günlük 0nların hesabından çıkardığım hesapla 14 tlnin tarafıma ödenmesini yada maduriyetimin giderilmesini istedim sonrasında 1 hafta uzattılar yayını tekrar açarak oyle denk geldiki hafta sonuna denk getirdiler fener maçını seyredemedim :( sonrasında defalarca aradılar fiyat pazarlığı yaptılar hersefer 1 üstü kademeden arandığımı belirtiler ve her arayan 1-2 tl indirim yaptı teklifte enson 32 tl ye kadar düştüler ama ben 19.9 da diretim çünkü dt ye ilk uyuz olduğum mevzu buydu şimdi lig tvyi justinden seyrediyorum donuyor monuyor ama orda bireysel yayın yapan arkadaşlar bile dt den daha profosyenel bireyler
    son olarak bunu ornek alıp kise ayın 3 ü hikayesine inanmasın isterlerse kapatabiliyorlar ama biraz mt yi kızdırmanız gerekecek :P
  • ben kullanmadığım için eleştirmeyeceğim ama şunu demeyelim, abimin evinde var ve abimin evine kalmaya gittiğimde digitürkü izlerim.gerçekten izlenecek ve her insana hitap eden kanalları var. yalnız verdikleri hizmet için ücreti biraz fazla alıyorlar..bunu bir denge getirilebilir diye düşünüyorum.
  • Aman hiç bulaşmayın ( Abi-kardeş öğütü hehe)

    Bugün komşuya gittik..

    Açtım DİGİ-TÜRKÜ digi-oyun'a girdim.


    Vın vın araba yarışı yaparken cihaz reset attı

    DIGI-TURK eskiden bizde vardı..Jilelatinle geliyorlardı..Şimdi makine bile gelmiyor .. Bozuk gekiyor..
  • bende üye olalı 2 sene oluyor
    sinyal seviyesi 6 aydır üdüşüktü
    çanak değişmeli dedi teknik servis.
    45tl çanak + 20tl teknik servis ücreti istedi.
    ayrıca kontrol etmek için geldiğinde sadece kontrol içinde 20tl aldı.
    herhalde üyeliği iptal ettireceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciko44

    @mrsilver haklı davanızda sizi can-ı gönülden destekliyorum, umarım en kısa sürede lehinize sonuçlanır. Keşke herke sizin gibi hakkını savunsa....


    @iktyas sizinde mrsilver gibi hakkınızı savunmanızı öneririm sanırım kendisi de bize deneyimleri ile yardımcı olacaktır.




    Benim gibi hakkını aramak isteyen arkadaşlar. Mahkemelerle ne uğraşıcam diyip pes etmeyin. Sizler pes ettikçe bu adamcıklar azıtıyorlar. Bir dava açmak 40TL. Abartılacak bir şey yok. Siz duç duyurusunda bulunacaksınız. (Konuya göre bu itiraz veya dolandırıcılık vs de olabilir). Kendi davanızdaki haklılığınıza inanıyorsanız avukata bile gerek yok. Veya dava sonrasında tazminat davasıda açıcam diyorsanız iyi bir avukatla anlaşın. Tazminattan kendisine yüzde teklif edin davadaki haklılığınıza inanan iyi bir avukatsa kabul edecektir.

    40TL ve yarım saatinizi ayırarak bu adamcıkların sizleri ezmesine izin vermeyin. Hukuk önünde herkez eşit. Onların kaç milyon dolarları olduğunun bir önemi yok. Cesur olun yeter.

    Bu arada malesef ülkemizde hukuk fazla yavaş ilerliyor her duruşma arasında yaklaşık 3 aylık bir süre var. Ve duruşmalar o televizyonda izledikleriniz gibi değil maximum 10dk.

    Cesur olun ve hakkınızı arayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrsilver -- 2 Kasım 2009; 17:04:53 >
  • kaç aydır kapatmak için mail gönderiyorum devamlı bir ay daha bedava olsun diyorlar..en son bugün kapandı..bir ay kapalı kalacak..aralık 3-ocak 3 arası bir ay bedava izleyip kutunuu teslim alacağız dediler..bende eyvallah dedim..bir mail atıyorum 10 kez telefon ile arıyorlar.enayi miyim bir de digitürk telefon açayım değil mi arkadaşlar..bedava faydalanayım da 3 yılın acsı çıksın
  • Sinema paketini kaç liradan seyediyorsunuz ?

    Eko pakete:14.90 teklif ettiler

    Biz de burada fiyatları karşılaştiralim pazarlık yapan arkadaslara faydası olur.
  • sanırım tek bizim Diguturk de sorun yok:)
    9 Yıldır üyeyiz 1 kere bile sorun çıkarmadılar. Babamın her sene doğum gününde 1 hafta tüm kanalları izletme şansı veriyolar :)
    evde 2 tane diguturk vardı. Bir tanesini dondurduk. O ay dondurduğumuz halde yanlışlıkla 1 aylık fatura göndermişler sorunu hemen arayaıp söylediğimizde özür niyetine 3 ay tüm kanalları açtılar:)
  • turkcell hattın varsa dönüyorlar sana biz vodafonu kullanıyoruz ben mailde onu veriyorum gene turkcell hattımı arıyorlar ikiside karamehmet'in ya...
    quote:

    Orijinalden alıntı: omer14

    kaç aydır kapatmak için mail gönderiyorum devamlı bir ay daha bedava olsun diyorlar..en son bugün kapandı..bir ay kapalı kalacak..aralık 3-ocak 3 arası bir ay bedava izleyip kutunuu teslim alacağız dediler..bende eyvallah dedim..bir mail atıyorum 10 kez telefon ile arıyorlar.enayi miyim bir de digitürk telefon açayım değil mi arkadaşlar..bedava faydalanayım da 3 yılın acsı çıksın
  • Her kanala fiyat koysunlar, aralarından seçip özel paket yapalım.
    Bu konuda toplu ısrar ve talep olursa belki gerçekleşir.
  • DT İLE NASIL BAŞA ÇIKARSINIZ... SIKILMADAN OKUYUN. İSİNİZE COK YARAYACAK...

    Bende evde standart paket izliyorum.yagmurlu ve fırtınalı havalarda yayın gitmesi harici en son gecen hafta yayın sabah gitti aksam 19 da hala yoktu .tabi DT merkezi aradım sorun nedir diye.mt bayan tekrar tekrar kurulum yaptırmaya calıstı bana . ama zaten onları aramadan yaptıgım için sorunun bundan olmadıgını belirtirtim. ama hatun kişi illaki kurulumu yapamadıgımı savundu hatta cihazımın bozuk oldugunu ve servise gitmesi gerektigini (tabi ücretli buda)söyledi.kapattık telefonu. sonra aprtmandaki komsulara sorayım dedim.15 dairenin yarısında dt var merkezi anten kullanııyor bu arada. baktım ki kimsede yayın yok.ama kimse dt ü arayıp servis cagırmamış belkide ucretini duyunca nasılsa bi salak arar servis cagırır ücreti de ona kaktırırlar diye düsündüler:).kafayı taktım bedavaya yaptıracaktım .cünkü yan binada da arkadaşlarmerkezi antenle dt kullanıyorlar ve catır catır yayın vardı o gün. sorun bizim antendeydi ihtimal. ama dt ün kurdugu antende sorun varsa ,lnb bozulmuşsa bizim kabahatimiz olamazdı bunda.balkonumda olsa neyse.tekrar aradım dt ü. başka hatun kişi yine kurulumdan başladı..dedim gecin bunları yan aprtmanda yayın var bizim apt manda yok. baktırın dedim.servis ücret falan filan derken ,ücretli servisi kabul etmedim.ya servis ücretsiz yollarsınız yada apartmandaki herkes iptal ettirecek dedim (attım tamamen)ama hatunu epey kızdırdım üflemeye başladı.benimde tepem attı üfleyince tabi. hemen TK = TAKIM LİDERİ( YANİ BİR ÜSTÜ) NÜ istedim telefona. takım liderinizle görüsmek istiyorum dedim, siz cözemiyorsunuz bari daha yetkili o cözer deim . vermek istemedi. bende ozaman süpervisor ınızı baglayın dedim. oda üstünün üstü.yöneticilerini israrla isteyince beni beklemeye aldı. iki dakika sonra döndü bana ve üstlerinin ücretsiz servis yollama olayını kabul etttiklerini.servisi yönlendirdigini söyledi.bundan 1 ssat sonra çat diye yayın geldi.sonra servis aradı telefonla.dt acil servisten arıyoruz yarın saat 13 gibi gelecez dedi. bende sorun halloldu dedim. kapadık.telefonu.

    kısacası arkadaşlar dt yi aradıgınızda hatun sorun yaratıyorsa mutlaka bir üstünü isteyin TAKIM LİDERİNİ.hatta daha üstünü SÜPERVİZOR ı isteyin. oda sorunu çözmüyorsa BİRİM YÖNETİCİSİNİ İSTEYİN.
    sorun mutlaka çözülüyor:))ayrıca telefondaki size tersmi davrandı ..sizden şikayetciyim hakınızda şikayet taskı (tutanağı) acın deyin . bunu yapmak zorundalar. ve yapıyorlar.çünkü tüm konuşmalar kayıt altında oldugu için yöneticileri bunları dinliyor. ve mutlaka siz haklı cıkıyorsunuz.sonra özür hediyeleri falan filan geliyor:))) ayrıca DT ün ses kayıtlarının geriye dönük olarak 3 ay ına ulasabilliyor. mesela biz arayıp bizim 3 ay 10 gün önceye bi tarih sallayıp bizi bu tarihte arayıp 1 ay ful paket hediye edeceginizi söylemistiniz,bizde o tarihte yazlıktayız eve geri gelince aktif edersiniz demistik. mt temsilcisi ekranında böyle bişey görmedigini söylüyor.sizde bizim gibi ısrarla ;söylediniz isterseniz o tarihteki ses kayıtlarını dinleyin inceleyin diyorsunuz. tabiki 3 aydan daha öncesine ulasamadıkları için haklı durumunda oluyorsunuz ve çat 1 ay full paket izliyorsunuz. biz yaptık isterseniz yapın eliniz boş dönmezsiniz emin olun.
    ha bu hafta sonu benim evde DT full paket acıktı hatta trcell sinema salonları bile. genelmiydi bilmiyorum ama lig maclarını bile izledik. kolay gelsin..
  • ayrıca DT ün ses kayıtlarının geriye dönük olarak 3 ay ına ulasabilliyor. mesela biz arayıp bizim 3 ay 10 gün önceye bi tarih sallayıp bizi bu tarihte arayıp 1 ay ful paket hediye edeceginizi söylemistiniz,bizde o tarihte yazlıktayız eve geri gelince aktif edersiniz demistik. mt temsilcisi ekranında böyle bişey görmedigini söylüyor.sizde bizim gibi ısrarla ;söylediniz isterseniz o tarihteki ses kayıtlarını dinleyin inceleyin diyorsunuz. tabiki 3 aydan daha öncesine ulasamadıkları için haklı durumunda oluyorsunuz ve çat 1 ay full paket izliyorsunuz. biz yaptık isterseniz yapın eliniz boş dönmezsiniz emin olun.
    ha bu hafta sonu benim evde DT full paket acıktı hatta trcell sinema salonları bile. genelmiydi bilmiyorum ama lig maclarını bile izledik. kolay gelsin..


    İnsanları resmen yalancılığa ve sahtekarlığa teşvik etmek ve yol göstermekten başka bir şey değil bu.

    Hakkın olmayan bir şeyi aldığın zaman da bunun tek bir adı vardır : HARAM.

    Hafta sonu olan olay ise tamamen DT den kaynaklanan teknik bir arıza sebebiyle tüm üyelere uygulandı. Sana özel bir durum yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eatekbas -- 4 Kasım 2009; 10:50:54 >
  • Orijinalden alıntı: eatekbas

    ayrıca DT ün ses kayıtlarının geriye dönük olarak 3 ay ına ulasabilliyor. mesela biz arayıp bizim 3 ay 10 gün önceye bi tarih sallayıp bizi bu tarihte arayıp 1 ay ful paket hediye edeceginizi söylemistiniz,bizde o tarihte yazlıktayız eve geri gelince aktif edersiniz demistik. mt temsilcisi ekranında böyle bişey görmedigini söylüyor.sizde bizim gibi ısrarla ;söylediniz isterseniz o tarihteki ses kayıtlarını dinleyin inceleyin diyorsunuz. tabiki 3 aydan daha öncesine ulasamadıkları için haklı durumunda oluyorsunuz ve çat 1 ay full paket izliyorsunuz. biz yaptık isterseniz yapın eliniz boş dönmezsiniz emin olun.
    ha bu hafta sonu benim evde DT full paket acıktı hatta trcell sinema salonları bile. genelmiydi bilmiyorum ama lig maclarını bile izledik. kolay gelsin..


    İnsanları resmen yalancılığa ve sahtekarlığa teşvik etmek ve yol göstermekten başka bir şey değil bu.

    Hakkın olmayan bir şeyi aldığın zaman da bunun tek bir adı vardır : HARAM.

    Hafta sonu olan olay ise tamamen DT den kaynaklanan teknik bir arıza sebebiyle tüm üyelere uygulandı. Sana özel bir durum yok.



    neden sevgili dostum haram olsun bakalım!!?? dt yayın olmadıgı zaman sorun oldugu zaman bugün yayını iki üc ssat alamadınız fiyattan düselim diyorlarmı .? DEMİYORLAR.!! herkese ayrı fiyat kaktırıyorlarmı KAKTIRIYORLAR!!!EN önemlisi aradınmı yada sorun cözdürmeye kalktınmı anandan emdiğin sütü burnundan getiriyorlarmı GETİRİYORLAR. vb.. cok örnek sayabilirm size sevgili dostum. şimdi onlar bize bunları yaparken hersey güzel HARAM değil . ama magdur olarak bişey yaptınmı hemen haram.. bırak dostum bunları allahaşkına. bu forumu takip ediyorsun demekki aklı başında adamsın. yani bilgisayar kullanan birisin. HİÇ Mİ MP3 indirmedin netten. İNDİRDİN!! kime telif hakkı
    ödedin. kimseye.hiçmi program indirip CRACK lemedin. YAPTIN elbet. şu forumda sen dahil ben dahil bunları yapmayan warsa kaparım üyeligimi. bunların örnekleride cogaltılabilir. lütfen şimdiye kadar yaptıklarınızı ve yapacaklarını düşünün . ve bir daha birdaha düşünün. ondan sonra daha aklı başında suçlamalarda bulunun.
    kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OpenWater -- 4 Kasım 2009; 14:47:38 >
  • Evet dediklerinin hepsini yaptım, bunlarda yanlış kabul ediyorum. Ama benim demek istediğim adamlara direk telefon açıp yalan söyleyerek bir hak elde etmekti. Belki haram kelimesini kullanmam çok da hoş kaçmadı. Kusura bakma.

    Hakikatten artık bazı değerlerimizi hiçe saydığımızı anladım. Karşımızda muhattap olarak ekran ve klavye olunca yaptığımız yanlışlar sanki normalmiş gibi geliyor. Bunu yaparken de hiç üzülmüyor tam aksine bedava buldum diye seviniyoruz ki buna ben de dahilim. En pahalı şeyin bilgi olduğu bu zamanlarda sadece bir üyelik işlemiyle tüm bilginin parmaklarımızın ucuna kadar gelmesi bizden çok şeyler alıp götürdü demek. Ama kendi adıma düşününce birine telefon ederek yalan söyleme konusunda hala rahatsızlık duyduğumu belirtmek isterim, her ne kadar karşı taraf bizi fazlasıyla kazıklamış olsa bile.

    Ben de 17,90 TL den en kısıtlı paketten bir DT üyesiyim. Bana kalsa bugün kapattıracağım ama evde 2 çocuk ve DT de o çocuk kanalları varken şimdilik zor görünüyor. Her ne kadar DT nin sorunlarından bahsetsek de çocuk kanalları konusunda gerçekten kaliteli ve eğitici kanalları olduğunu da belirtmek gerek.
  • Sanırım yalnız bizde böyle değil, Yabancı ülkelerdeki telefon şirketleri de aynı çeşit vahşi pazarlamayı kullanmakta.

    Müşterinin aşağılandığı, istismar edildiği bu pazarlama anlayışından dolayı da müşterinin kazançlı çıkmak adına yaptığı her türlü girişimin mubah olduğunu düşünmekteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciko44

    Sanırım yalnız bizde böyle değil, Yabancı ülkelerdeki telefon şirketleri de aynı çeşit vahşi pazarlamayı kullanmakta.

    Müşterinin aşağılandığı, istismar edildiği bu pazarlama anlayışından dolayı da müşterinin kazançlı çıkmak adına yaptığı her türlü girişimin mubah olduğunu düşünmekteyim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavizaman

    turkcell hattın varsa dönüyorlar sana biz vodafonu kullanıyoruz ben mailde onu veriyorum gene turkcell hattımı arıyorlar ikiside karamehmet'in ya...
    quote:

    Orijinalden alıntı: omer14

    kaç aydır kapatmak için mail gönderiyorum devamlı bir ay daha bedava olsun diyorlar..en son bugün kapandı..bir ay kapalı kalacak..aralık 3-ocak 3 arası bir ay bedava izleyip kutunuu teslim alacağız dediler..bende eyvallah dedim..bir mail atıyorum 10 kez telefon ile arıyorlar.enayi miyim bir de digitürk telefon açayım değil mi arkadaşlar..bedava faydalanayım da 3 yılın acsı çıksın



    benim turkcell hattım yok vodofone dan arıyorlar hep..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omer14 -- 4 Kasım 2009; 20:44:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darbelux

    Ben nasıl kurtulduğumu anlatayım;

    2006 da 14,90 lık 2 yıl tahhütnameli paket almıştık, özellikle belgesel kanalları için. İlk ay bütün kanalları izledik tamam. Sonraki 2 ay özel kanallar hariç standart kanalları izledik. Daha sonradan bir de baktık ki TRT kanalları ve show, kanald harici hiç bir kanalı izleyemez olduk. Telefon açtığımızda ise diğer kanalları izleyebilmek için STANDART pakete geçmemiz gerekiyormuş ve onun için de ekstradan ücret istediler.. Madem öyle bizde dedikki madem böyle kullanamıyacağız, ozaman iptal edelim.

    2 yıllık sözleşmemiz olduğu için kalan ayların bedelini de PEŞİN olarak ödedik ki bir an önce kurtulalım diye. Sorduk ilerde bununla ilgili her hangi bir şeyle karşılaşırmıyız diye, hayır bundan sonra yapmanız gereken hiç bir şey yok dediler, 2 yıllık bedeli ödediğiniz için tahhüt süresi sonunda aboneliğiniz bitmiş olacak dediler.

    Aylar geçtikten sonra ise(tahhüt süresi sonunda) kapımda digiturk un fatura zarfını buluyorum. Aradım digiturk u siz manyakmısın dedim resmen adamlara, ben zamanında bunu iptal ettirmek için 24 aylık parayı bile peşin ödemişim siz bana ne hakla fatura kesiyorsunuz diye? Üstelik sözleşmede tek taraflı fesh hakkım olduğu halde ve yeni bir sözleşme yapmadığım halde bunu bana nasıl kesebiliyorsunuz? Baya bi uğraştık, artık mahkemelerle uğraşmamak için zehir zıkkım ettiğim 10 lirayı da ödedim. Kesinlikle net olarak İPTAL edin dedim. Kabul ettiler abonelik iptalimi onayladılar... Sonra ne oldu dersiniz???

    Ertesi gün akşama kadar TAM 4 KİŞİ tarafından arandım digiturkten. İptal talebimden vazgeçmek için sürekli ikna konuşmalarında bulundular, ve en son öyle bir teklif yaptılar ki; normal ücreti 49 lira olan bir paketi(yanılmıyorsam aile paketi idi) 24 ay boyunca 19 liraya vermeyi teklif ettiler bu soyguncular... Yeri geldiğinde sıkıştıklarında yılan gibi teklifler ediyorlar. Ben istemiyorum diyorum telefondaki beni dinlemiyor bile.

    Böyle illet, yeri geldiğinde sülük gibi yapışan lanet olası bir kurum. Aklı olan uzak dursun...

    Kesinlikle katılıyorum. Ticari ahlak diye birşey yok bunlarda. Kimden ne koparırsak diye bakıyorlar. Servisleri ve verdikleri cihazlar da çok kötü. Digiturk u kimseye tavsiye etmiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.