garanti belgesi olmadan garanti geçerlimi ?
7 Cevap1467 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


262 Mesaj
5 Ağustos 2009; 22:29:11 

arkadaşlar ürünün garantisinin geçerli olması için illa garanti belgesinin durması mı gerekiyor. benim belli başlı elektronik eşyalarım var ve hiçbirinin garanti belgesini saklamadım. şimdilik bi sorun çıkmadı şükür. soracağım şey bu eşyaların seri numarası veya başka bir yolla garantisi geçerli olurmu ? teşekkürler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fdumanli -- 5 Ağustos 2009; 22:29:30 >


_____________________________



2663 Mesaj
5 Ağustos 2009; 22:30:51 

"Faturalar da garanti belgesi yerine geçiyor" diye biliyorum.


_____________________________

"VAZİFEYİ İHMALE SÜRÜKLEYEN MERHAMET, MEMLEKETE İHANETTİR."
"SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR."
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


410 Mesaj
5 Ağustos 2009; 22:33:07 


quote:

Orijinalden alıntı: muRTah

"Faturalar da garanti belgesi yerine geçiyor" diye biliyorum.


aynen katılıyorum şuana kadar yüzlerce ürün götürmüşümdür garantiye hepsi faturaya bakar. çünkü fatura aldığın tarihtir ve kesindir.


974 Mesaj
5 Ağustos 2009; 22:36:55 

bende bir elemandan 2+1 philips hoparlör aldım 4 ay önce.o alalı 6 ay olmuştu ben aldığımda yani şuanda 10 aylık bir ürün.Fakat ben ondan ne fatura nede garanti belgesi almıştım.Ben ondan malı alırken belgeleri evde bırakmış.Ürün teknosadan alınmış ,kutusunda bile yazıyor.Herhangi bir problemde teknosa malının arkasında durur mu?


_____________________________



634 Mesaj
5 Ağustos 2009; 23:23:15 


quote:

Orijinalden alıntı: erdenar

bende bir elemandan 2+1 philips hoparlör aldım 4 ay önce.o alalı 6 ay olmuştu ben aldığımda yani şuanda 10 aylık bir ürün.Fakat ben ondan ne fatura nede garanti belgesi almıştım.Ben ondan malı alırken belgeleri evde bırakmış.Ürün teknosadan alınmış ,kutusunda bile yazıyor.Herhangi bir problemde teknosa malının arkasında durur mu?


Teknosa mi ? Faturali Garanti belgeli mallarının arkasında zor duruyolar.binbir zorluk çıkarıyolar.Faturasiz ve Garanti Belgesiz hiç sanmıyorum


_____________________________


KOBE


262 Mesaj
5 Ağustos 2009; 23:27:36 

arkadaşlar alete ait hiçbir belge yok.


_____________________________



 
2395 Mesaj
5 Ağustos 2009; 23:33:12 


quote:

Orijinalden alıntı: erdenar

bende bir elemandan 2+1 philips hoparlör aldım 4 ay önce.o alalı 6 ay olmuştu ben aldığımda yani şuanda 10 aylık bir ürün.Fakat ben ondan ne fatura nede garanti belgesi almıştım.Ben ondan malı alırken belgeleri evde bırakmış.Ürün teknosadan alınmış ,kutusunda bile yazıyor.Herhangi bir problemde teknosa malının arkasında durur mu?


Teknosa o kadar kıldırki faturayı götürsen seri numarasından garantisine bakın desen bile sallamazlar. biz araya teknosada çalışan bir akraba sokmuştukta verebilmiştik ürünümüzü.


_____________________________

Samsung Galaxy S3 16GB + 32 GB sanddisk microsd | Samsung NP550P5C-05TR ( i7 3630QM 2.4 ghz, 750 GB 7200 RPM, 8 GB DDR3 1600 , 2GB NVIDIA GT650M, BDRom)


974 Mesaj
5 Ağustos 2009; 23:43:21 

http://www.teknosa.com/...&CS_Catalog=_BILGISAYAR

şu ürünü 6 aylıkken 35 liraya almıştım.Eğer bozulursa artık çöpe atarız başka çaremiz yok


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » garanti belgesi olmadan garanti geçerlimi ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.359