9.Jandarma Eğt.Alay Komt. BİLECİK 89/3
123 Cevap101395 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<      [2]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
3 Mesaj
30 Mart 2010; 21:45:36 

ACILLLLLLLLL merhaba benım nısanlımda 2gun once focadan bılecık merkeze gonderıldı 9.jandarma egt. alayı RDM olarak gttı oraya 11.bolukteymış okuduklarıma gore de 11.boluk psıko boluğu denıyor. bılecıgın doguya gonderdgını de blıyorum ama rdm olanlarıda gonderıyorlar mı? sınır karakollarına fln gtme ıhtımalı war mı? lutfen bılgı werırmısınız bana cok merak edıyorum..


_____________________________



 
516 Mesaj
30 Mart 2010; 22:27:34 

quote:

Orijinalden alıntı: ysr05

ACILLLLLLLLL merhaba benım nısanlımda 2gun once focadan bılecık merkeze gonderıldı 9.jandarma egt. alayı RDM olarak gttı oraya 11.bolukteymış okuduklarıma gore de 11.boluk psıko boluğu denıyor. bılecıgın doguya gonderdgını de blıyorum ama rdm olanlarıda gonderıyorlar mı? sınır karakollarına fln gtme ıhtımalı war mı? lutfen bılgı werırmısınız bana cok merak edıyorum..


evet 11. bölük rdm bölüğü oluyo.Orda tinercisi, sapığı, katili, piskopatı, tecavüzcüsü, dövmelisi vs. vs. kişiler yer alır.Bende 12. bölükteydim, bizim eğitim alanımıza yakınlardı ve sürekli gözümünüz önündelerdi bilecikte diğer 11 bölükte olduğu gibi 11. bölükte çok büyük oranla doğuya gönderiyo, sınır karakollarına dağıtıyo..Bilecik genel olarak bakarsak %95-98i gibi doğuya gönderiyor..

Ama gittikleri karakolda geri hizmet görevi yapıyolar.Bulaşıkcı, kaloriferci, aşcı gibi işlerde kullanılıyolar..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _can84_ -- 30 Mart 2010; 22:30:00 >


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
3 Mesaj
30 Mart 2010; 23:28:14 

eed ole daglarda olmucak snuçta ama ınsan uzuluo ıste doguyu duyunca napalım alıscz artık zmnla bızde cok teskkr edrım sızde bılgılendrdgınız ıcın tekrar saolun..


_____________________________



 
63 Mesaj
1 Nisan 2010; 10:50:29 

En son buraya birliğe teslim olmadan önce yazmıştım. Bugün 1 Nisan olmuş. 26 Martta yeminimizi ettik,meslekçiler gitti ve kalanlar 8 Mayıs'a kadar sürecek olan branş eğitimine başladı. Buraya düşene bol sabır ve dayanıklılık diliyorum. Ben bando seçmelerine katıldım ve seçildim. Allahtan bandocu oldum. Yoksa timde olacaktım ve timleri ezmeye çoktan başladılar. günler süren intikaller ve zorlu eğitimlerde cabası. Denildiği gibi buranın eğitimi komando eğitiminin bir alt kademesinde. Burası doğuya özel asayiş timleri yetiştiriyor. Eğer münferit ya da meslekçi olmazsanız doğuya gideceğiniz gün gibi ortada. Bilecik öyle bir yer ki anlatamam. Özellikle kışın gelecek olanlar yandılar. Siz siz olan buraya kışın gelmeyin. Ayrıca buraya geldiğinizde ya şöför ya meslekçi seçilin ve 28 günde gidin. Münferit olmayı tavsiye etmiyorum,çünkü buradaki acemiliğinizi bok temizleyerek,yemekhaneci olarak ya da bu türlü işler yaparak bitirirsiniz. Gittiğiniz usta birliğinde de farklı bir şey yapmazsınız. Velhasıl kelam,bilecik gelmek isteyeceğiniz bir yer değil. Daha ayrıntılı bilgileri dağıtım izninde ve tezkereyi alınca yazarım. Şimdilik bu kadar diyelim.. Kalın sağlıcakla..


_____________________________



2731 Mesaj
3 Nisan 2010; 13:27:27 

beyler ben su an bilecik 9. alaydayım burda olan acemiler yada usta birlği bilecik olanlar bni bulsun bn alay karargahdayım ismim dogukan beklrim her zamn 89/4 devreyim gelin varsa sıkıntınız çözeriz her turlu


_____________________________

http://www.gercektakipci.com Twitter Youtube Facebook Instagram ve tum sosyal aglarda populeritenizi arttirmak hic bu kadar kolay olmamisti


1080 Mesaj
4 Nisan 2010; 12:54:49 

valla foçadan sonra bilecik kaymak geldi 4. bölükteyim cezalı zaten eğitim yok bişey yok komutanlarda beylik silahı yok dayak yok küfür yok süperr yemekler müthiş :)


_____________________________

Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..


 
1 Mesaj
10 Nisan 2010; 2:08:06 

kısa dönemlerin durumu ne acaba?


_____________________________



 
63 Mesaj
25 Nisan 2010; 9:57:03 

RLZAPEX kardeş seni hatırlıyorum seninle tecil bozdurmadan önce falan yazışmıştık. Sende bilecikteymişsin,üstelik 4.bölükteymişsin. Ben de yemin töreninden önce 4.bölükteyim. ismin falan ne ? ben sık sık ziyarete geliyorum 4.bölüğe arkadaşları görmek için. görüşelim seninle de. Ben 3.timdeydim,umarım görüşürüz.


_____________________________



1080 Mesaj
9 Mayıs 2010; 14:05:12 

aa evet hatırladım kardeşim izmir yeni foça komandodan refize edildim 1 ay orda insanlıktan çıktık bileciğe sevk edildik 45 günü orda tamamladım adım engin 13. tim münferit senin isim neydi biz siz yemin ettikten sonra geldik bilirsin batmana düştüm bu arada sen nereye düştün ?


_____________________________

Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..


436 Mesaj
10 Mayıs 2010; 19:18:58 

arkadaslar bende bilecik 9.cu alaya düştüm 87 doğumluyum orada olan arkadaslar varsa gelince tanışııız...


_____________________________



436 Mesaj
11 Mayıs 2010; 1:01:04 

kayserili kardeşim bende aynı yere düştüm msneni ekledim acarsan konusalım bende 24 de teslim olucam bulusup görüşürüz


_____________________________



 
17 Mesaj
11 Mayıs 2010; 11:36:33 

merhaba arkadaşlar bende sizdenim 9.alay komutanlığı jandarma olarak yapıcam

Mayısın 24 ünde yanınızda olucam inş. T.C. Vatandaşı Olan herkez ekleyebilir : c_a_n_e_r_a_b_i@hotmail.com - admin@wrturkiye.com



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canerabi -- 11 Mayıs 2010; 11:49:32 >


_____________________________



 
63 Mesaj
11 Mayıs 2010; 12:25:37 

RLZAPEX,

Yemin törenine kadar olan sürede 4.bölükteydim. Törenden sonra Bando bölüğüne geçtim. Dağıtımım Bursa Jandarma Bölge K.Lığı çıktı,şimdi dağıtım iznindeyim,izinin bitmesine müteakip usta birliğine teslim olacağım. Keşke ikimizde Bilecikteyken haberleşseydik,hem görüşürdük hem sana yardımcı olurdum. Neyse artık.. hayırlı tezkereler sana. Acemiliği 9.Alaya düşen arkadaşlara da kolaylıklar diliyorum.. size tavsiyem meslekçi seçilin o da olmazsa bando seçimlerine girin,hiçbiri de olmazsa tim olun. Sakın münferit olayım demeyin. Bileciğin soğuğu da sıcağı da çok kötü olur,ama kışın bileciğe düşmediğiniz için şanslısınız.


_____________________________



 
4 Mesaj
11 Mayıs 2010; 14:51:49 

abi bende 9. egitim alay jandarma komutanlıgınlıgına düştüm ama rahatsızlıgım var heryıl yüzümde soguktan ve aşırı terledgimde kist çıkıyor yüzüm şişiyor genede doguya düşme ihtimalim varmı yoksa ayırıyorlarmı..cvp yazarsanız sevinirm 1990/2 tertip. yani rahatsızlık ları olanları nereye düşürüyorlar


_____________________________



 
4 Mesaj
11 Mayıs 2010; 14:56:30 

hastalıgıma inanmaları için ne yapmam gerekiyor yani tomografi film mim var onu götürsem ii olurmu rapor felan almam gerekirmi çünki bu önemli bi rajhatsızlık heryıl ameliyat oluyorm cvp yazars anız sev,nirim


_____________________________



 
4 Mesaj
11 Mayıs 2010; 17:09:21 

um benım raporum felan yokta sadece tomografi filmim var 1 kez ameliyat oldum onunda patoloji sonucum var onlar işe yararmı yani ben ilgilenmyrlar die duydum gene hastalanırsam öbürdünyayı boylarım acıdan


_____________________________



 
4 Mesaj
11 Mayıs 2010; 17:20:54 

abi ben izmir alsancaktan hüseyin kurt bu ay geliem oaraya acemiligimi yapıcam bana yardım cı olursan çokkk sevinirim dj35ceset@hotmail.com eklersen sevinirim


_____________________________



118 Mesaj
11 Mayıs 2010; 18:07:55 

arkadaşlar bende 9.jandarma alay komutanlığına düştüm adresini tam olarak bilen varmı arkadaşlar bilecik merkezdemi ?


_____________________________

Her Canlı Ölümü Tadacaktır.


 
2 Mesaj
12 Mayıs 2010; 2:12:14 

S.a arkadaşlar ben ankaradan erkut 24 mayısta bende 9.jandarmadayım yas 26 oldu gec kaldık bıraz şimdiden gorusmek dileğiyle


_____________________________



 
2 Mesaj
12 Mayıs 2010; 2:15:36 

bu arada ankaradan gıdecekler varsa eklesınler tanısalım arkadaslar erkutmackan@hotmail.com


_____________________________



 
17 Mesaj
12 Mayıs 2010; 18:25:06 

26 sında izmirden gidicekler eklesinler: c_a_n_e_r_a_b_i@hotmail.com yol yalnız çekilmez :D


_____________________________



118 Mesaj
16 Mayıs 2010; 19:01:05 

ARKADAŞLAR BİLECİK - MERKEZ 90/2 TERTİPLERİ FACEBOOK GRUBUMUZA BEKLİYORUZ

http://www.facebook.com...=126758920669362&ref=ts



_____________________________

Her Canlı Ölümü Tadacaktır.


 
3 Mesaj
26 Mayıs 2010; 19:02:11 

arkadaşlar hepinize öncelikle hayırlı tezkereler.benim nişanlım bugün teslim oldu ve 12.bölükte jandarma olarak gitti.benim sorum 2 yıllık üniversite mezunu aşçılık bölümünü okudu meslekçi olarak ayrılabilirmi fakat bi sorun var sol parmağında benm adım yazıyo bi dekolunda bi dövme var ne kadar sorun olur acaba:(çok korkuyorum:(


_____________________________



1420 Mesaj
26 Mayıs 2010; 19:06:56 

Haziranın 14 ünde veya 15 inde jandarma kuruluş günü var o gün gösteriş mangasında olacağım iyi izleyin torunlar


_____________________________

What's up nigga?


 
516 Mesaj
26 Mayıs 2010; 20:15:32 

quote:

Orijinalden alıntı: deryamurat

arkadaşlar hepinize öncelikle hayırlı tezkereler.benim nişanlım bugün teslim oldu ve 12.bölükte jandarma olarak gitti.benim sorum 2 yıllık üniversite mezunu aşçılık bölümünü okudu meslekçi olarak ayrılabilirmi fakat bi sorun var sol parmağında benm adım yazıyo bi dekolunda bi dövme var ne kadar sorun olur acaba:(çok korkuyorum:(


bende 2 sene önce 12. bölükte yapmıştım acemiliğimi, iyi bilirim orayı Yemin törenine yakın ankaradan meslekçi seçimleri için heyet geliyo. Komutanlarda bilgi veriyolar, eğer meslekciyseniz başvurun diye. Başvurmak için öncesinde komutandan 1 tane başvuru evrağı alsın ve meslekçi olmak için başvuru yapsın. Ama ahçı seçilebilmesi için elinde bi belge, bi evrak, biyerde çalıştığına dair kağıt olması gerekiyo bunun için. Heyet soruyo orda elinde bişey yok biz nereden bilelim senin mesleğini diye. Eğer bunlar elinde mevcutsa çok büyük ihtimalle meslekçi seçilir. Sonuçlar yemin töreninin akşamı açıklanıyo ve ertesi günü meslekçiler evlerine ayrılıyo..

Dövmeye gelince ; nişanlınızı dövmeden dolayı rdm bölüğüne almamışlar. O yüzden oldukça şanslısınız. Çünkü orda ne kadar manyak, sapık, katil, dövmeci, hırsızı vs. gibi sorunlu insan varsa oraya koyuyolar. Eğer en baştan oraya göndermedilerse artık korkmanız için çok büyük bir neden yok. Ama şu da var, yemin töreninden sonra birlikler arasından rdm bölüğünde aklı başında oraya yakışmayan bir asker varsa diğer bölüklere alıyolar yada atıyorum 12. bölükte sorunlu asker varsa, bu adam kafadan sakat, bunun yeri burası değil, bunu rdm bölüğüne atalım diye oraya da asker gönderiyolar. Sizin nişanlınızın dövmesi olması bu şekilde bir sorun olursa olur. Ama baştan da dediğim gibi baştan almadılarsa daha da almazlar sanırım, rahat olun..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _can84_ -- 26 Mayıs 2010; 20:17:29 >


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
3 Mesaj
26 Mayıs 2010; 22:32:10 


quote:

Orijinalden alıntı: _can84_



bende 2 sene önce 12. bölükte yapmıştım acemiliğimi, iyi bilirim orayı Yemin törenine yakın ankaradan meslekçi seçimleri için heyet geliyo. Komutanlarda bilgi veriyolar, eğer meslekciyseniz başvurun diye. Başvurmak için öncesinde komutandan 1 tane başvuru evrağı alsın ve meslekçi olmak için başvuru yapsın. Ama ahçı seçilebilmesi için elinde bi belge, bi evrak, biyerde çalıştığına dair kağıt olması gerekiyo bunun için. Heyet soruyo orda elinde bişey yok biz nereden bilelim senin mesleğini diye. Eğer bunlar elinde mevcutsa çok büyük ihtimalle meslekçi seçilir. Sonuçlar yemin töreninin akşamı açıklanıyo ve ertesi günü meslekçiler evlerine ayrılıyo..

Dövmeye gelince ; nişanlınızı dövmeden dolayı rdm bölüğüne almamışlar. O yüzden oldukça şanslısınız. Çünkü orda ne kadar manyak, sapık, katil, dövmeci, hırsızı vs. gibi sorunlu insan varsa oraya koyuyolar. Eğer en baştan oraya göndermedilerse artık korkmanız için çok büyük bir neden yok. Ama şu da var, yemin töreninden sonra birlikler arasından rdm bölüğünde aklı başında oraya yakışmayan bir asker varsa diğer bölüklere alıyolar yada atıyorum 12. bölükte sorunlu asker varsa, bu adam kafadan sakat, bunun yeri burası değil, bunu rdm bölüğüne atalım diye oraya da asker gönderiyolar. Sizin nişanlınızın dövmesi olması bu şekilde bir sorun olursa olur. Ama baştan da dediğim gibi baştan almadılarsa daha da almazlar sanırım, rahat olun..

öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.elinde diplomasının olması yeterli değilmidir?diger sorum ise görüşme falan çok zor oluyo diye duymuştum araması falan gerçekten de öylemi?


_____________________________



 
516 Mesaj
27 Mayıs 2010; 0:40:32 

quote:

Orijinalden alıntı: deryamurat



öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.elinde diplomasının olması yeterli değilmidir?diger sorum ise görüşme falan çok zor oluyo diye duymuştum araması falan gerçekten de öylemi?


eğer elinde ahçılık yaptığına dair bir belge yada diploma varsa yeterlidir. Ama diplomanın üstüne ahçılıkla ilgili bir ibare varsa olur. Diplomaları o kadar bilmiyorum Eğerki elinde bide kanıtı varsa işi çok kolaylaşır. Zaten nişanlınız işinin ehliyse zor olmaz onun için,görüşmelerde ayak üstü ve fazla uzun sürmüyo, ahçılıkla ilgili can alıcı bikaç soru soruyolar o kadar.. Sonra yemin töreninden sonra meslekçi adaylarını bir araya toplayıp dağıtım oldukları yerleri açıklıyolar. Eğer okudukları listede adınız varsa zaten seçilmiş oluyosunuz, yoksa orada 75 gün devam. Ama nişanlınız ne yapıp etsin meslekçi olarak oradan sıyrılmaya baksın, bilecik eğitim ve dağıtım olarak çok zor biyerdir. 30 günle kurtulanlar dua ediyor ordan mutlaka meslekçi seçilmeye baksın yani. Seçmeleri takip etsin, kaçırmasın..




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _can84_ -- 27 Mayıs 2010; 1:27:12 >


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
3 Mesaj
31 Mayıs 2010; 23:45:13 


quote:

Orijinalden alıntı: _can84_



eğer elinde ahçılık yaptığına dair bir belge yada diploma varsa yeterlidir. Ama diplomanın üstüne ahçılıkla ilgili bir ibare varsa olur. Diplomaları o kadar bilmiyorum Eğerki elinde bide kanıtı varsa işi çok kolaylaşır. Zaten nişanlınız işinin ehliyse zor olmaz onun için,görüşmelerde ayak üstü ve fazla uzun sürmüyo, ahçılıkla ilgili can alıcı bikaç soru soruyolar o kadar.. Sonra yemin töreninden sonra meslekçi adaylarını bir araya toplayıp dağıtım oldukları yerleri açıklıyolar. Eğer okudukları listede adınız varsa zaten seçilmiş oluyosunuz, yoksa orada 75 gün devam. Ama nişanlınız ne yapıp etsin meslekçi olarak oradan sıyrılmaya baksın, bilecik eğitim ve dağıtım olarak çok zor biyerdir. 30 günle kurtulanlar dua ediyor ordan mutlaka meslekçi seçilmeye baksın yani. Seçmeleri takip etsin, kaçırmasın..



ya ben size birşey daha sormak istiyorum.nişanlıma mektup yollamak istiyorum acemilikteyken yollasam ulaşabilirmi acaba eline?şimdiden teşekkür ederim


_____________________________



 
3 Mesaj
11 Mayıs 2011; 11:50:13 

öncelikle s.a arkadaşlar bende buraya düştüm 1 2 sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
1)küçükken bi kaza geçirdim ve kolum kırıldı doktorun salaklığına kolum yanlış kaynadı ve kolumda 2 3 derece bi yamukluk var
2)yine küçükken ayak parmaklarımın üzerinden araba geçti sağ ayak 5 parmağımı 9 tane dikiş var onlar tutuyor,mesela top oynadığım zaman ayakta fazla durduğum zaman ayağım kasılıyor ve ağrı yapıyor..

ben revirde bunları sölediğim zaman ne gibi şeylerle karşılaşırım cevaplarsanız çok sevinirim.


_____________________________



 
3 Mesaj
12 Mayıs 2011; 19:20:28 

biriniz soruma cevap verin be kardeşim.


_____________________________



 
516 Mesaj
13 Mayıs 2011; 3:33:25 


quote:

Orijinalden alıntı: tolga1908

öncelikle s.a arkadaşlar bende buraya düştüm 1 2 sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
1)küçükken bi kaza geçirdim ve kolum kırıldı doktorun salaklığına kolum yanlış kaynadı ve kolumda 2 3 derece bi yamukluk var
2)yine küçükken ayak parmaklarımın üzerinden araba geçti sağ ayak 5 parmağımı 9 tane dikiş var onlar tutuyor,mesela top oynadığım zaman ayakta fazla durduğum zaman ayağım kasılıyor ve ağrı yapıyor..

ben revirde bunları sölediğim zaman ne gibi şeylerle karşılaşırım cevaplarsanız çok sevinirim.


muhtemelen spordan muaf olursunuz. Acemilikte atış yaptırırlar, askerliğin temel kuralarını falan öğretirler size acemilikle öyle geçer gider 75 gününüz. Ayağınızı ve elinizi kullanamama gibi bir durumunuz varsa yapacakları budur. Ama ne kadar ciddi sorununuz varsa da elinizde bir belge rapor ameliyat sonuçları gibi dökümanları yanınızda götürmeyi unutmayın. Çünkü raporsuz tınlamıyolar. Kapılarına dayanıp böyle böyle derseniz kağıt derler inanmazlar, bide azar işittiğinizle kalırsınız. Sporda o noksanınız ortaya çıkana kadar canınızı okurlar. Ama sonuç çıkarsa da spordan men edeceklerdir. Orada da askerliğinizi geri hizmet eri olarak acemik sonuna kadar tamamlarsınız. Haa bakıp durumunuz ciddi olabilir diyip net bir sonuç alalım derlerse sizi ankara gata'ya falan da yollayabilirler.


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
3 Mesaj
13 Mayıs 2011; 17:23:47 

ilgin için teşekkür ederim..
herhangi bir raporum yok ama ayağımdaki dikiş izleri ve parmaklarımı ileri geri zor yaptığım bariz belli,ben orda 2 gün spor yapsam yürüyemem bile gitmeden birliğe bi doktora gözüküp rapor çözücez artık,yoksa iş sakat :)


_____________________________



 
3 Mesaj
4 Şubat 2012; 21:16:05 

selam arkadaşlar.ben meslek lisesi elektrik çıkışlıyım.2sene bi elektrikçide çalıştım ama herhangi bi ustalık belgem yok.şimdi benimde bilecik 9.jandarma eğt.alay kom.çıktıı.acaba meslekçi seçimlerine girebilirmiyim.acil cevaplarsanız sevinirim.


_____________________________



 
3 Mesaj
5 Şubat 2012; 18:00:32 

lütfeeeen bi cevap arkadaşlar


_____________________________



 
3 Mesaj
16 Şubat 2012; 16:47:05 

kimse yardımcı olmucak galiba.. 92/1


_____________________________



675 Mesaj
7 Mayıs 2012; 20:41:37 

quote:

Orijinalden alıntı: ednec

selam arkadaşlar.ben meslek lisesi elektrik çıkışlıyım.2sene bi elektrikçide çalıştım ama herhangi bi ustalık belgem yok.şimdi benimde bilecik 9.jandarma eğt.alay kom.çıktıı.acaba meslekçi seçimlerine girebilirmiyim.acil cevaplarsanız sevinirim.

kardeşim sana kimse cevap vermemiş. bari ne seçildin söyle de biz bilgilenelim :)


_____________________________


İntel i7 4770K 3,5GHZ->@4.3,Cooler Master V8 GTS,Cooler Master HAF912 Advance, MSI Z87-GD65 Gaming, Asus GTX780 DCUII , Gskill 2x8GB(16GB) DDR3-2133MHZ CL10-12-12-31 1.6V, Kingstone HyperX 120 GB(550mb-550mb),2TB&1TB&500gb Samsung HDD,Asus MX239H IPS LED



384 Mesaj
22 Mayıs 2012; 17:33:20 

arkadaşlar ben 24 ünde gidiyorum bileciğe faceden ekleyin
alimcbeal@mynet.com


_____________________________

Sen Benim Hiçbir Şeyimsin Hiçbir Zaman Benim Olmayacak Olanımsın...


 
130 Mesaj
3 Temmuz 2012; 3:23:19 

Aslen elektronik bölümü çıkışlıyım faal olarak bilgisayar işi yapıyorum aynı zamanda iyi bir otomasyoncu ve orta düzey şirket yöneticisiyim meslek olarak ne yazsam iyi olur.Yarın akşam yola cıkıyorum umarım birileri burayı okur


_____________________________



13 Mesaj
6 Ağustos 2012; 16:34:08 

arkadaşlar acemilik 9.jandarma eğitim alay komutanlığı bileceği çıktı ancak ben komando olmak istiyorum.Bu alay komando eğitimi veriyormu veya gönüllü olarak yada bağzı şartlar koşulunda komando olabiliyormuyuz


_____________________________



 
21 Mesaj
6 Ağustos 2012; 22:02:13 

arkadaşlar benimde nişanlım 9.jandarma eğitim alay komutanlığı bileciğe gidicek usta birliği kesin doğu mu olur. veya mesleklere ayrılırsa eğer bilecikte kalma şansı var mıdır?


_____________________________



 
516 Mesaj
7 Ağustos 2012; 21:29:25 

quote:

Orijinalden alıntı: cnrylmz68

arkadaşlar acemilik 9.jandarma eğitim alay komutanlığı bileceği çıktı ancak ben komando olmak istiyorum.Bu alay komando eğitimi veriyormu veya gönüllü olarak yada bağzı şartlar koşulunda komando olabiliyormuyuz



Bilecik komando eğitimi vermiyor, tim eğitimi veriyor. Eğitimlerde komando komando diye eğitim yaptırıp bağrıtıyolar ama komando değilsiniz. Eğitimi ağır ama bir kırkağaç bir foça kadar değil. Zaten her halükarda doğuya düşeceksiniz, arazi kesimlerde gezeceksiniz. Yani komandodan pek bir farkınız kalmıyacak.

quote:

Orijinalden alıntı: iremokan

arkadaşlar benimde nişanlım 9.jandarma eğitim alay komutanlığı bileciğe gidicek usta birliği kesin doğu mu olur. veya mesleklere ayrılırsa eğer bilecikte kalma şansı var mıdır?


Kesin demiyelim ama %95lik bir kesim doğuya düşüyor diyebilirim. Tek tük ankara, izmir, tokat, bilecik sınırları içinde gibi yerlere düşen oluyor diğerleri hep doğu. Zaten tim yetiştirdiği için yapacağı iş gereği doğuya düşmesi doğal. Münferitlerde timlerin yanına eşantiyon olarak doğuya gidiyor. Mesleklerde batı şansı daha fazla. %50 %50lik bir şans var. Belki biraz daha fazla. Eğer bandocu seçilirse %80-85 gibi batıya düşer.


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
21 Mesaj
7 Ağustos 2012; 21:59:49 

anladım.. Peki bandocu olmak için özel bi geçmiş gerekli mi yoksa orda deneyip, öğretip yeteneğe göre mi seçim yapılıyo?


_____________________________



13 Mesaj
7 Ağustos 2012; 22:40:48 

quote:

Orijinalden alıntı: _nick falan yok_



Kesin demiyelim ama %95lik bir kesim doğuya düşüyor diyebilirim. Tek tük ankara, izmir, tokat, bilecik sınırları içinde gibi yerlere düşen oluyor diğerleri hep doğu. Zaten tim yetiştirdiği için yapacağı iş gereği doğuya düşmesi doğal. Münferitlerde timlerin yanına eşantiyon olarak doğuya gidiyor. Mesleklerde batı şansı daha fazla. %50 %50lik bir şans var. Belki biraz daha fazla. Eğer bandocu seçilirse %80-85 gibi batıya düşer.


bilgi için teşekkür ederi peki usta birliğinde Kamuflaj acemi birliğindeki ile aynımı oluyor ? yani 9.jandarma eğitim alay komutanlığından usta birliğine gittiği yere göremi veriyorlar ?


_____________________________



 
516 Mesaj
7 Ağustos 2012; 22:49:40 

quote:

Orijinalden alıntı: cnrylmz68


bilgi için teşekkür ederi peki usta birliğinde Kamuflaj acemi birliğindeki ile aynımı oluyor ? yani 9.jandarma eğitim alay komutanlığından usta birliğine gittiği yere göremi veriyorlar ?

zaten acemi birliğinde sana şampuanından tut havlusuna kadar herşeyini veriyolar. O büyük çantanın içinde kışlık ve yazlık kamuflajlarında olacak. Şuanda acemiliğinde muhtemelen havaların çok sıcak olmasından dolayı yazlık kamuflajları giydirirler. Zaten bileciğin yazı da bir derttir kışa bir derttir. Hava şartları çok felakettir, dengesizdir. Ustabirliğinde de gittiğinde kışa denk geleceğinden o çanta içindeki kışlık kamuflajı giyeceksin. Yani o çantayı ustabirliğine de yanında götüreceksin.


_____________________________

PSN : nickfalanyok


13 Mesaj
7 Ağustos 2012; 22:52:38 

quote:

Orijinalden alıntı: _nick falan yok_


zaten acemi birliğinde sana şampuanından tut havlusuna kadar herşeyini veriyolar. O büyük çantanın içinde kışlık ve yazlık kamuflajlarında olacak. Şuanda acemiliğinde muhtemelen havaların çok sıcak olmasından dolayı yazlık kamuflajları giydirirler. Zaten bileciğin yazı da bir derttir kışa bir derttir. Hava şartları çok felakettir, dengesizdir. Ustabirliğinde de gittiğinde kışa denk geleceğinden o çanta içindeki kışlık kamuflajı giyeceksin. Yani o çantayı ustabirliğine de yanında götüreceksin.

Anlıyorum yani acemi birliğindede usta birliğindede giyeceğin kıyafetleri toptan veriyorlar..Ve son kez olarak komando olma şansın yok diyorsunuz boyda kiloda fizikde iyi olsa yok diyorsunuz


_____________________________



 
516 Mesaj
7 Ağustos 2012; 23:04:17 

quote:

Orijinalden alıntı: cnrylmz68


Anlıyorum yani acemi birliğindede usta birliğindede giyeceğin kıyafetleri toptan veriyorlar..Ve son kez olarak komando olma şansın yok diyorsunuz boyda kiloda fizikde iyi olsa yok diyorsunuz

Evet toptan veriyolar. Askerliğinin son 6 gibi kalmasına 1 kere daha kamuflaj yenilemesi yapılıyor ama onu heryerde uyguluyarlar mı emin değilim. Normalde yapılıyor ama. Bilecikte yok, bilecik tim yetiştiriyor. Dediğim gibi eğitimleri askere komando komando diye bağırttırarak yaptırıyolar ama komando eğitimi vermiyolar. Komando olacak eğitimi yok yani. O bahsettiğim kırk ağaç, foça gibi yerlere kıyaslarsak. Oralar apayrı. Hava şartları eğitiminden daha çok zorlayacak sizi. Eğer illa komando olacam diye bir idealiniz varsa, gideceğiniz bölükdeki baş komutana durumu bir çıtlatın. Çok kararlıysanız eğitim yerinizi değiştirebilirler belki. Refize olmak diye bişey varsa komando olmak isteyene de bişeyler yapabilirler. Ustabirliğinde isteğe göre yer değişimi yapılıyor ama (doğuya gitmek istersen tabii) ama acemi birliğinde yapılıyor mu bilmiyorum.


_____________________________

PSN : nickfalanyok


13 Mesaj
7 Ağustos 2012; 23:18:17 

quote:

Orijinalden alıntı: _nick falan yok_


Evet toptan veriyolar. Askerliğinin son 6 gibi kalmasına 1 kere daha kamuflaj yenilemesi yapılıyor ama onu heryerde uyguluyarlar mı emin değilim. Normalde yapılıyor ama. Bilecikte yok, bilecik tim yetiştiriyor. Dediğim gibi eğitimleri askere komando komando diye bağırttırarak yaptırıyolar ama komando eğitimi vermiyolar. Komando olacak eğitimi yok yani. O bahsettiğim kırk ağaç, foça gibi yerlere kıyaslarsak. Oralar apayrı. Hava şartları eğitiminden daha çok zorlayacak sizi. Eğer illa komando olacam diye bir idealiniz varsa, gideceğiniz bölükdeki baş komutana durumu bir çıtlatın. Çok kararlıysanız eğitim yerinizi değiştirebilirler belki. Refize olmak diye bişey varsa komando olmak isteyene de bişeyler yapabilirler. Ustabirliğinde isteğe göre yer değişimi yapılıyor ama (doğuya gitmek istersen tabii) ama acemi birliğinde yapılıyor mu bilmiyorum.

anladım peki timlerin doğuda veya güneydoğuda görevi nedir ?


_____________________________



367 Mesaj
10 Ağustos 2012; 1:29:11 

24 ünde bende teslim olucak 9.jandarma eğt.alay.kmt askeriyede hangi atm var? Ve yanımıza eşya götürmelimiyiz.Sadece yeşil çamaşırmı götürmeliyiz.zira orda verdikleri yetmeyebilir.


_____________________________


Sanma şâhım / herkesi sen / sadıkâne / yâr olur
Herkesi sen / dostmu sandın / belki ol / ağyâr olur.
Sadıkâne / belki ol / alemde bir / serdar olur
Yâr olur / ağyâr olur / serdar olur / dildar olur.


 
5 Mesaj
10 Ağustos 2012; 1:38:09 

Hayırlı olsun kardeş.ben 343 olarak askerliğimi orada yaptım.Gönlünü çok ferah tut çok kolay geçecek askerliğin.Ben açma germe hareketi bile yapmadım askerliğim boyunca düşün :) Alayda Akbank ve Ziraat atm leri var.kantinleri kullanmanız için size kontor yukleyeceğiniz ziraat kartlar verilecek alışverişleri onunla yapacaksınız nakit para ile değil.Orada verdikleri tabiki yetmez çamaşır götür kantinlerde uygun fiyattan satılıyor fakat kalabalık bir alay olduğu için kalmayabiliyor.ilerleyen zamanlarda temin edebilirsin şimdiik sana yetecek kadar çamaşır götür mutlaka.Orda çay ve sıcak içecek ihitiyacı sadece makinalar ile karşılanıyor o yuzden mutlaka yanında bozuk para götür.Hiç düşünme uzun dönemler için çok zor kısa dönemler için rahat bir yer.


_____________________________



 
21 Mesaj
25 Ağustos 2012; 11:40:59 

benimde nişanlım 9.jandarma alay komutanlığı bileciğe düşmüştü dün teslim ettik allahın izniyle. Bu sabah aradı 2.tabur 1. bölükteymiş nasıl bi yer bilen varsa anlatır mı lütfen içimi rahatlatmaya ihtiyacım var..


_____________________________



 
21 Mesaj
25 Ağustos 2012; 14:55:37 

quote:

Orijinalden alıntı: iremokan

benimde nişanlım 9.jandarma alay komutanlığı bileciğe düşmüştü dün teslim ettik allahın izniyle. Bu sabah aradı 2.tabur 1. bölükteymiş nasıl bi yer bilen varsa anlatır mı lütfen içimi rahatlatmaya ihtiyacım var..

kimse yok muuu


_____________________________



 
516 Mesaj
25 Ağustos 2012; 16:02:59 

quote:

Orijinalden alıntı: iremokan


kimse yok muuu

Ne öğrenmek istiyorsunuz ki ? Doğu mu batı mı derseniz yine doğuya gidiş. Eğitim derseniz diğer bölükler gibi yine aynı.. Hatırladığım kadarıyla tim değil münferit gönderiyolar ama yine dağıtım aynı yerlere oluyor.


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
21 Mesaj
25 Ağustos 2012; 17:23:21 

quote:

Orijinalden alıntı: _nick falan yok_


Ne öğrenmek istiyorsunuz ki ? Doğu mu batı mı derseniz yine doğuya gidiş. Eğitim derseniz diğer bölükler gibi yine aynı.. Hatırladığım kadarıyla tim değil münferit gönderiyolar ama yine dağıtım aynı yerlere oluyor.

bilecikte acemiliğin nasıl geçtiğini ve bölüğünün iyi olup olmadığını merak ediyorum


_____________________________



 
516 Mesaj
25 Ağustos 2012; 17:39:31 

quote:

Orijinalden alıntı: iremokan


bilecikte acemiliğin nasıl geçtiğini ve bölüğünün iyi olup olmadığını merak ediyorum

uzun ve ayrıntlı bir konu olduğu için burada kalabalık etmesin diye mesaj yoluyla cevabını verdim.


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
21 Mesaj
27 Ağustos 2012; 17:24:08 

quote:

Orijinalden alıntı: _nick falan yok_


uzun ve ayrıntlı bir konu olduğu için burada kalabalık etmesin diye mesaj yoluyla cevabını verdim.

okudum ve çok yardımcı oldu teşekkürler. bişey daha sorucam sanırım bot ayağını vurmuş acemi birliğinde çarşı izni yok haliyle. kargoyla bot vatkası göndersem içeri alırlar mı


_____________________________



 
516 Mesaj
27 Ağustos 2012; 20:01:41 

quote:

Orijinalden alıntı: iremokan


okudum ve çok yardımcı oldu teşekkürler. bişey daha sorucam sanırım bot ayağını vurmuş acemi birliğinde çarşı izni yok haliyle. kargoyla bot vatkası göndersem içeri alırlar mı

İçerde satılıyor olması ama yoksa da içeri alırlar. İçini açıp bakacakları için sorun olmaz, sakıncalı bir kargo değil sonuçta.


_____________________________

PSN : nickfalanyok


 
21 Mesaj