Şimdi Ara

hp ciler ısınma probleminin çözümleri -hp servisinden- & win7 yükseltme (bir cümle ile)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
6.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • adptör ısınması sizde de var ise hp servisinden aynen aktarıyorum ;


    Adaptorde olusan sicaklik nedeniyle tiz bir ses gelebilmektedir.



    Isinma sorunu ile ilgili olarak asagidaki linkten bios guncelleme dosyasini indiriniz.

    sp44138.exe, (1/1 , 2.1M) [ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp44001-44500/sp44138.exe] [notebook hp dv6 1144 et ]
    Adaptor fisi ve batarya disindaki butun kablo baglantilarini (usb ve digerleri dahil) cikartiniz. Butun acik uygulamalar kapali iken (kablosuz ya da internet baglantilari dahil) bu dosyayi calistirip yonergeleri takip ederek bios guncelleme islemini tamamlayiniz.

    NOT: Bu islemler yapilmadan once mutlaka onemli bilgilerinizin yedegini almanizi oneririz.

    Bilgisayarinizda statik elektrik olusmus olabilir. Asagidaki adimlari sirasi ile uygulayiniz.



    Guc kablosunu (adaptor) ve bataryanizi dizustu bilgisayarınızdan çıkartınız.


    Bilgisayarinizin uzerindeki acma kapama dugmesine otuz saniye parmaginizi basili tutunuz.


    Guc kablosu (adaptor) ile bataryayi takiniz ve bilgisayarinizi aciniz.


    Problem devam ediyorsa farkli bir adaptor ile sarj etmeyi tekrar deneyiniz. Sorun devam ederse cihazinizin sarj girisinde sorun olabilir. Bu durumda bilgisayarinizin teknik bir sorunu olup olmadıgini tespit etmek amacıyla, asagidaki linkten iletisim bilgilerine ulasabileceginiz onarım merkezimize ulasabilirsiniz:

    http://www.hp.com.tr/destek/tr/mybom.html

    Not: Urunu servise ulastirmadan once onemli bilgilerinizi yedeklemeniz gerekmektedir. Servis tarafindan sisteminiz fabrika cikis ayarlarina dondurulecek ve herhangi bir yedekleme islemi yapilmayacaktir.

    Farkli adaptor denediginizde sorun duzeliyor ise adaptrunuzun kablosunda mı yoksa kendisinde mi sorun oldugunu test etmek icin farkli bir kablo deneyiniz. Hangisinde sorun var ise yine bu e-postaya cevap seklinde adres bilgilerinizi yazabilirseniz tarafiniza adaptor veya kablo gondermeye calisabiliriz.

    Fanin tozlanma ihtimaline karsilik vakum tarzi hava ceken bir aygit edinerek fandaki tozları cekebilirsiniz. Fanin dis yuzeyini bir firca (artik kullanmadiginiz bir dis fircasi da olabilir) ile temizleyiniz.

    Cihazinizdaki isinmayı en aza indirebilmek icin asagidaki hususlara dikkat etmenizi oneririz.

    1. Kullanim esnasinda fanin onunun kapanmadigindan emin olunuz.

    2. Cihazinizi devamli prize takili kullaniyorsaniz pili cikararak kullaniniz. Pilde kullanmayi tercih ediyorsaniz sarj tam dolduktan sonra adaptoru cikariniz. Pil seviyesi kritik duruma geldikten sonra tekrar %100 dolana kadar prizde kullanabilirsiniz.

    3. Grafik uygulamalar kullaniyor veya oyun calistiriyorsaniz o esnada kullanmadiginiz uygulamalari kapatabilirsiniz. Interneti kullanmayacaksaniz wireless butonunu kapali konuma getiriniz.

    4. Kablo ile internete baglaniyorsaniz wireless dugmesini kapatiniz. Kablosuz baglaniyorsaniz internet kablosunu kullanmamaniz az miktarda da olsa gucten tasarruf etmektedir.

    5. Yalnizca internet kullaniyorsaniz Denetim Masasi/Guc Secenekleri yolunu izleyiniz ve Guc Tasarrufu secenegini isaretleyiniz veya kendi tercihlerinize gore yeni bir guc plani olusturunuz.

    Onerdigim cozum yontemlerinin sonucunu yine bu e-postaya cevap seklinde yazabilirsiniz.

    WİN7 YÜKSELTME İLE İLGİLİ ;

    Windows 7 yukseltme cdsi yurtdisindan getirtildigi icin kargo ucreti istenebilmektedir. Bunun disinda herhangi bir lisans ucreti talep edilmemektedir.

    HP urunleriyle ilgili sorularinizda yardıma hazir oldugumuzu belirtir, calismalarınızda basarilar dileriz.



    Saygilarimla,
    Ufuk PARLAK
    E-Posta / Teknik Destek Muhendisi



    umarım sorularınızın bi kısmına cevap olmuştur







  • bu ufuk parlak arkadaşta herkese aynı cevabı veriyor..sorun çözülmediyse teknik servise veriver deyip geçiyor..ne kolay ya para kazanmak..
  • Çocuk mu kandırıyor bunlar ????????

    Wireless düğmesini kapat, yok Fan temizle saçmasapan şeyler bunlar. Eski laptop var bende 4-5 senelik daha hiç açılmamış

    fan bile 1 kez temizlemişimdir tıkır tıkır çalışıyor başka marka.

    HP cihazların büyük kısmında ısınma oluyor ve çözümü çok zor ben halledemedim mesela.

    Pavilion dv5 cihazım anormal ısınıyor el değmiyor nerdeyse ve sonunda ekran dalgalanmaya başladı

    servise gönderdim , 2 kez servise gitti ilkinde tamam demişler yapılmış güya yine aynı sorundan gönderdim olmamış,

    bu sefer " bir problem görülmedi " yazıp kağıda göndermişler dalga geçer gibi, bir de cihaz geldikten sonra baktım

    sağ alt tarafını kırmışlar bir daha gönderdim servise ağır konuşacaktım da neyse , kasa değiştiler cihazı açıp

    iyice mahvettiler bir cihaz 3 kez açılır mı yazıklar olsun size..Elimde belgeleri var ....Hala hafif dalgalanma sorunu devam ediyor.

    Utanmasalar bir de hiçbir sorunu yok diycekler ayıptır bunca insana karşı be , doğru düzgün çözüm üretebildiklerini sanmıyorum.




  • Bende de bir HP i7 var ve 3 kez ısınmadan dolayı servise gitti. 4. kezde gidecek gibi. Garantisi de dolmadı ama HP para iadesi kabul etmiyor. Electroworld kartal dan almıştım. EW de sattığı ürünün arkasında durmuyor. Ben yandım sizde alıp zarar etmeyin. Özellikle EW den uzak durun derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volvo_x

    Çocuk mu kandırıyor bunlar ????????

    Wireless düğmesini kapat, yok Fan temizle saçmasapan şeyler bunlar. Eski laptop var bende 4-5 senelik daha hiç açılmamış

    fan bile 1 kez temizlemişimdir tıkır tıkır çalışıyor başka marka.

    HP cihazların büyük kısmında ısınma oluyor ve çözümü çok zor ben halledemedim mesela.

    Pavilion dv5 cihazım anormal ısınıyor el değmiyor nerdeyse ve sonunda ekran dalgalanmaya başladı

    servise gönderdim , 2 kez servise gitti ilkinde tamam demişler yapılmış güya yine aynı sorundan gönderdim olmamış,

    bu sefer " bir problem görülmedi " yazıp kağıda göndermişler dalga geçer gibi, bir de cihaz geldikten sonra baktım

    sağ alt tarafını kırmışlar bir daha gönderdim servise ağır konuşacaktım da neyse , kasa değiştiler cihazı açıp

    iyice mahvettiler bir cihaz 3 kez açılır mı yazıklar olsun size..Elimde belgeleri var ....Hala hafif dalgalanma sorunu devam ediyor.

    Utanmasalar bir de hiçbir sorunu yok diycekler ayıptır bunca insana karşı be , doğru düzgün çözüm üretebildiklerini sanmıyorum.

    Bende dalgalanmadan ve isinmadan dolayi servise verdim makineyi. Dalgalanma sorununuz icin ekran degistirildimi acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: part

    bu ufuk parlak arkadaşta herkese aynı cevabı veriyor..sorun çözülmediyse teknik servise veriver deyip geçiyor..ne kolay ya para kazanmak..


    ne desin çözülmediyse camdan atın mı desin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    Bende dalgalanmadan ve isinmadan dolayi servise verdim makineyi. Dalgalanma sorununuz icin ekran degistirildimi acaba?


    Yok hocam nerde ekran filan değişmek ısrarla şikayet edip dilekçe yazdığım halde ekran bağlantılarına bakmışlar ve güya
    temassızlık varmış düzeltmişler hiçbirşey değiştirmeden göndermişler , kabloları kontrol edip göndermişler çok sinirliyim
    inan bu konuda hocam. 2. kez gönderdiğimde ise bir soruna rastlanmadı diye rapor yazıp göndermişler hepsi elimde mevcut...
    Cihaz bazen çok nadir karıncalanıyor bazen de hafif dalgalanma yapıyor sinirlerimi bozuyor , garantisi de bittikten sonra,
    ben açtım macun filan değiştim bakımını yaptım komple temizledim kablolarını da kontrol ettim herşeyini , sanırım anakart ya da ekran kartı değişecek ama değişmediler malesef , bence sen mutlaka değişim talep et....




  • Hocam ben cihazi yarin teslim alcam. Basariyla yapildi deniliyor ama inanmiyorum tabiki. Kesin benim cihazida aynen gondrmislerdir. Sorun devam ederse tekrar gonderirim cihazi
  • İnşallah yapılmıştır veya düzeltilmiştir , bence mutlaka takip et , peşini bırakma kesinlikle, bu cihazlara az para vermiyoruz bizler keriz değiliz.
    Binlerce lira gidiyor bu cihazlara millet servislerde cihaz bekliyor ayıptır günahtır inşallah ilgilenirler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volvo_x

    İnşallah yapılmıştır veya düzeltilmiştir , bence mutlaka takip et , peşini bırakma kesinlikle, bu cihazlara az para vermiyoruz bizler keriz değiliz.
    Binlerce lira gidiyor bu cihazlara millet servislerde cihaz bekliyor ayıptır günahtır inşallah ilgilenirler...




    ekran değişmemiş ama bios güncellemişler. ekran dalgalanmaları sıfıra inmiş. ısınma sorunu 10 derece kadar giderilmiş. ama hala diger modellere göre sıcak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekomu


    quote:

    Orijinalden alıntı: part

    bu ufuk parlak arkadaşta herkese aynı cevabı veriyor..sorun çözülmediyse teknik servise veriver deyip geçiyor..ne kolay ya para kazanmak..


    ne desin çözülmediyse camdan atın mı desin


    herkese de aynı şey mi denir yahu insaf. bende oturduğum yerden txt ye kaydetip milletin sorunana kopyala yapıştır yapabilecek kapasitedeyimgel gör ki sorunlara daha kendilce bakılmalı..demek istediğim bu




  • arkadaşar bnde 3320 st aldım 1 ay oldu alalı daha pc nin 50 dereceyi geçtiğini görmedim 2 3 saat internette gezinip müzik dinliyorum 45 lerde gezio ısılar sadece pc yi direk yerle temas ettirince 60 70 oluo arkadaşlar ısınmaması için altına 2 tane yumurta kabı gibi kap koyun bakın ısınıomu bn ilk pc geldiğinde içinden çıkan 2 tane yumurta kabı gibi kap var onları koyuyom ne bi ısınma nede bi ses var arkadaşlar yerle direk temas ettiğinde fanı atta olduğundan fanlar soğutmadan çok pc yi ısıtıo bu kartonlar soğutucudan bile çok işe yarıo




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.