Şimdi Ara

The Darkside Chronicles Neden On-rail Shooter ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tıpkı Umbrella Chronicles'da olduğu gibi, CAPCOM'un Nintendo Wii için geliştirdiği sırada ki oyunu Resident Evil The Darkside Chronicles, meraklı bekleyicilerinin "Acaba RE 4 sitilinde olur mu ?" umutlarını boşa çıkarmış ve yine On-rail Shooter tarzı ile geleceği duyurulmuştu.
     
    On-rail Shooter tarzı her ne kadar Nintendo Wii kontrolleri ile eğlenceli bir ahenge dönüşsede, Resident Evil 4'ün de Wii kontrolleri ile çıkışında ne kadar başarılı olduğunu unutmamak gerekir. Peki neden CAPCOM The Darkside Chronicles oyunu için RE 4 mekanizmalarını kullanmamıştı ?
     
    Şef yönetmen Masachika Kawata, Capcom-Europe sitesinde soru-cevap şeklindeki röportaja konu hakkında şu yorumda bulundu ;
     
    " Resident Evil 4 Wii'de büyük bir başarı yaşatmıştı. Bunun yanında Umbrella Chronicles'da hiç fena sayılmaz. Ancak, Umbrella Chronicles'da işlemediğimiz senaryolardan dolayı pişman olduk ve yeni başlık altında Resident Evil 2 ve Code Veronica oyunlarını incelerken bunun bir önceki oyunla aynı sitilde olmasını istedik."
     
    Ne bahane ama !
     
    Image and video hosting by TinyPic







  • onun türkçesi kolaya kaçtık oluyor sanırım :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.