Şimdi Ara

Renault Clio 1.5 DCi Authentique Alıcam Ama..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
91.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostlar Selam,

    Uzun zamandır araç satın almak için araştırmalarımı sürdürüyorum. DonanımHaber Forum sayfasında aranılan herşeye ulaşıldığını düşünerek, sayfaya yeni üye olup sizlerin düşüncelerinizi almak istedim.

    Evet başlıktan da anlaşılacağı gibi 2007 model Yeni Kasa Clio 1.5 DCi Authentique satın alıcam. Ancak sizden öğrenmek istediğim birkaç husus var. Destekleriniz için şimdiden teşekkürler..

    * Sizce Yeni Kasa Clio'nun hangi modelini satın almalıyım ?
    * 2007 model Yeni Kasa Clio 1.5 DCi Authentique için ortalama fiyatlandırması sizce nedir ? (Orjinal değişeni olmayan bir araç için düşünürseniz sevinirim.)
    * 2007 model Yeni Kasa Clio 1.5 DCi Authentique için 20.000 TL yüksek bir rakam mıdır? (Standart 1.5 DCi Authentique özelliklerini biliyorsunuz zaten)

    Şimdilik sorularım bunlar tabi sizlerden gelecek cevaplara göre karşılıklı bilgi alışverişimiz devam edecektir.

    İlgi ve Alakanız İçin Şimdiden Teşekkürler..







  • Dostlar yokmu aranızda yardımcı olabilecek kimsecikler ? :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team_Turkey

    Dostlar yokmu aranızda yardımcı olabilecek kimsecikler ? :)
    Aynı aracı bende almayı düsünüyorum. 1,5 clio III Authentique dizel temiz 25,000km de buldum. istenen fiyatı son olarak 20,600 e indirdik ayrıca arac still paketli sis farları celik cant v.s. ne dersiniz arkadaslar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuikkuik

    Aynı aracı bende almayı düsünüyorum. 1,5 clio III Authentique dizel temiz 25,000km de buldum. istenen fiyatı son olarak 20,600 e indirdik ayrıca arac still paketli sis farları celik cant v.s. ne dersiniz arkadaslar?

    Alıntıları Göster
    Benim bulduğum araçta çelik jantlı ve sis farlı. Ancak 57.000 KM'de
    4 gün oldu başlığı açalı ama pek katkı sağlayan kimse yok :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team_Turkey

    Benim bulduğum araçta çelik jantlı ve sis farlı. Ancak 57.000 KM'de
    4 gün oldu başlığı açalı ama pek katkı sağlayan kimse yok :)

    Alıntıları Göster
    1 yıldan fazladı 2008 model olanını kullanıyorum. B katogerisinde bir araç olduğu için beklenti çok olmamalı. Örneğin araç içeriye ses alır, yüksek hızlarda motor gürültülü olur, yol tutuşu çok iyi olmaz. 130km hızı geçmek sağlıklı değildir. Neticede 65hp, çok yavaş hızlanır. Klima açık olduğunda araç çok ağırlaşır hatta kamyon gibi, birinci vites neredeyse kalkış vitesi gitmez gitse bile motor çok zorlanır benzin gibi çeker. Şu mantığı asla unutmamak lazım, motor zorlandıkça daha çok yakıt harcar. Düşük motor, yüksek devirde kullandığınızda yakıtı siler süpürür. Şehirler arası çok yaptım ama gürültülü. O para değerlerinde diğer araçlar arasında kıyas edemeyeceğim.

    Bir de ben arka koltuk camını indirip kaldıramıyorum ve dikiz aynalarda öyle. 2008 model aracın bu şekilde 200 Tl değerinde aksesuarları eklememesi, beni çok kızıdrıyor. Küfür edesim geliyor yaaaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    1 yıldan fazladı 2008 model olanını kullanıyorum. B katogerisinde bir araç olduğu için beklenti çok olmamalı. Örneğin araç içeriye ses alır, yüksek hızlarda motor gürültülü olur, yol tutuşu çok iyi olmaz. 130km hızı geçmek sağlıklı değildir. Neticede 65hp, çok yavaş hızlanır. Klima açık olduğunda araç çok ağırlaşır hatta kamyon gibi, birinci vites neredeyse kalkış vitesi gitmez gitse bile motor çok zorlanır benzin gibi çeker. Şu mantığı asla unutmamak lazım, motor zorlandıkça daha çok yakıt harcar. Düşük motor, yüksek devirde kullandığınızda yakıtı siler süpürür. Şehirler arası çok yaptım ama gürültülü. O para değerlerinde diğer araçlar arasında kıyas edemeyeceğim.

    Bir de ben arka koltuk camını indirip kaldıramıyorum ve dikiz aynalarda öyle. 2008 model aracın bu şekilde 200 Tl değerinde aksesuarları eklememesi, beni çok kızıdrıyor. Küfür edesim geliyor yaaaaa

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞ YAZMIŞ B SINIFI ARABA beklentin fazla olmayacak .ön takımlar iyi. 65 beygir düşük bir güç klima açıkkken zor çeker diye düşünüyorum (daha uzun yolda kullanmadım). kendin şehiriçinde kullanacaksan olabilir. ön göğüs plastiğide zayıf.
    sıfır brodway diye düşünüyorum.radyo göstergesine dikkat et genelde gündüzleri göstermiyor Ben dün değiştirdim garanti kapsamında .radyo kumandası ve göstergesine 450 yazmışlar.

    Fiyatı bana pahalı geldi. neziroğlu Ankarada 1.5 ay önce 2008 dci extremini 18750 aldım.Dün baktın 21000 olmuş.Fiyatlar biraz artmış

    Halada o paraya acaba 2004 2005 opel yada focus mu alsam diyordum .
    Birde Hyundai lerde aynı sınıf araba ama 110 beygir. o da dişünülebilir.

    Birde cliolara extrem modeli yakışıyor(gövde rengi aynalar.elektrikli ayna .gövde rengi yan şeritler.)
    bildiğim kadar o modelde abs deyok:
    emin olmadığın dizelide göstermeden alma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALTILIM

    ARKADAŞ YAZMIŞ B SINIFI ARABA beklentin fazla olmayacak .ön takımlar iyi. 65 beygir düşük bir güç klima açıkkken zor çeker diye düşünüyorum (daha uzun yolda kullanmadım). kendin şehiriçinde kullanacaksan olabilir. ön göğüs plastiğide zayıf.
    sıfır brodway diye düşünüyorum.radyo göstergesine dikkat et genelde gündüzleri göstermiyor Ben dün değiştirdim garanti kapsamında .radyo kumandası ve göstergesine 450 yazmışlar.

    Fiyatı bana pahalı geldi. neziroğlu Ankarada 1.5 ay önce 2008 dci extremini 18750 aldım.Dün baktın 21000 olmuş.Fiyatlar biraz artmış

    Halada o paraya acaba 2004 2005 opel yada focus mu alsam diyordum .
    Birde Hyundai lerde aynı sınıf araba ama 110 beygir. o da dişünülebilir.

    Birde cliolara extrem modeli yakışıyor(gövde rengi aynalar.elektrikli ayna .gövde rengi yan şeritler.)
    bildiğim kadar o modelde abs deyok:
    emin olmadığın dizelide göstermeden alma

    Alıntıları Göster
    Alfredo & ATILIM Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
    Peki 17-20.000 TL arası Clio dışında çok yakmayan ama sürücüyüde uyuz etmeyen (hız ve güç konusunda) hangi aracı önerirsiniz?? Dizel yada benzinli benim için farketmiyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team_Turkey

    Alfredo & ATILIM Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
    Peki 17-20.000 TL arası Clio dışında çok yakmayan ama sürücüyüde uyuz etmeyen (hız ve güç konusunda) hangi aracı önerirsiniz?? Dizel yada benzinli benim için farketmiyor..

    Alıntıları Göster
    yarin sivasa gidecem uzun yolda bir bakayım araba nasıl yazarım.Arabayıda gereksiz karalamamak lazım.Bazen de hoşuma gidiyor rahat kullanımlı bir araba.
    Bagaj sorunun yoksa tüplü fiesta. veya hyundai olabilir.

    sen o alacağın arabayı satacam diye galeriye bir sor 16 ,17 den fazla vermezler.

    birde 2007 ye artık yeni kasa denmez. 2009 lara yeni kasa demek lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALTILIM

    yarin sivasa gidecem uzun yolda bir bakayım araba nasıl yazarım.Arabayıda gereksiz karalamamak lazım.Bazen de hoşuma gidiyor rahat kullanımlı bir araba.
    Bagaj sorunun yoksa tüplü fiesta. veya hyundai olabilir.

    sen o alacağın arabayı satacam diye galeriye bir sor 16 ,17 den fazla vermezler.

    birde 2007 ye artık yeni kasa denmez. 2009 lara yeni kasa demek lazım

    Alıntıları Göster
    Şimdi Üstad,

    Araçtan hem performans hemde tasarruf bekliyorum dersen, bu demek oluyor ki, sen güçlü motor yüksek beygir istiyor, e bir de az yaksın istiyorsun. Yani; 6 ileri vitesli dizeller, 6. vites'in 2000 devrinde 120 130km hız ile hiç yakmadan gidersin. Hatta 140km hıza bile çıktığında fazla yakmayacaktır. Şimdi benim aracımda, 3000 devire geldiğimde motor zorlanma ve güç harcama durumunda hızım 110-120km, 140km çıktığımda devir 3,5 geliyor yani benzin yakışını geçebilir anlamına geliyor. 1.4 benzinli ile 140km hızla eşit gitsek benzinli daha az yakabilir çünkü daha az zorlanıyor ve daha az yoruluyor. Çünkü ben alamadığım gücü almaya çalıştıkça motor daha erken yoruluyor ve daha fazla yakıyor.

    Fiyat katogerisinde bakıldığında sana tavsiyem, manuel 1.3 cdti 90hp olan astra'lara bak olacaktır. 2006 modelini 23 gibi alırsın belki daha düşüyede alırsın. 1.3 cdti oluşundan ötürü biraz ağır kalkar ama ikinci üçüncü vitesler seridir ve çabuk hızlanır. Ben Astra'nın benzinlisini kullandım, beğendim şahsen, benzinli oluşundan olacak ibre çok hızlı şekilde 180km çıktı, yani zevkli bir araçtı beğendim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Şimdi Üstad,

    Araçtan hem performans hemde tasarruf bekliyorum dersen, bu demek oluyor ki, sen güçlü motor yüksek beygir istiyor, e bir de az yaksın istiyorsun. Yani; 6 ileri vitesli dizeller, 6. vites'in 2000 devrinde 120 130km hız ile hiç yakmadan gidersin. Hatta 140km hıza bile çıktığında fazla yakmayacaktır. Şimdi benim aracımda, 3000 devire geldiğimde motor zorlanma ve güç harcama durumunda hızım 110-120km, 140km çıktığımda devir 3,5 geliyor yani benzin yakışını geçebilir anlamına geliyor. 1.4 benzinli ile 140km hızla eşit gitsek benzinli daha az yakabilir çünkü daha az zorlanıyor ve daha az yoruluyor. Çünkü ben alamadığım gücü almaya çalıştıkça motor daha erken yoruluyor ve daha fazla yakıyor.

    Fiyat katogerisinde bakıldığında sana tavsiyem, manuel 1.3 cdti 90hp olan astra'lara bak olacaktır. 2006 modelini 23 gibi alırsın belki daha düşüyede alırsın. 1.3 cdti oluşundan ötürü biraz ağır kalkar ama ikinci üçüncü vitesler seridir ve çabuk hızlanır. Ben Astra'nın benzinlisini kullandım, beğendim şahsen, benzinli oluşundan olacak ibre çok hızlı şekilde 180km çıktı, yani zevkli bir araçtı beğendim.

    Alıntıları Göster
    Tabii eğer, ben şehir dışında çok sakin kullanacağım ve şehirler arası yol yapmıyorum ve yapmayacağım dersen durum değişir. Yani bu biraz göreceli bir kavram, öğrenmek için yaşaman gerekir. Bir araban olsun ondan sonra ne nedir ne ne değildir, hepsinin cevabını alıyorsun.




  • Arkadaşım senin isteğin ucuz olsun, yeni olsun, dizel olup az yaksın ise bence dediğin araç dediğin fiyata alınabilecek araçlar listesinde ilk sırada, yanlış anlaşılmasın ben Clio fanı değilim ama değerlendirmelerim bu yönde, b ve c segmenti birçok araç kullanmış biri olarak bunu söylüyorum(corsadan golfe kadar yaklaşık 6 araç) test ettiklerimi saymıyorum. diğer arkadaşlara katılıyorum b segmentinde beklentin yüksek olmamalı, sürekli şehirler arasında araba kullanacaksan c segmentine yönelebilirsin içi daha geniş yol tutuşu daha iyidir ama fiyat ta ona göre artar. dizel 1.3 astra yerine 1.6 307 yeni kasayı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyky

    Arkadaşım senin isteğin ucuz olsun, yeni olsun, dizel olup az yaksın ise bence dediğin araç dediğin fiyata alınabilecek araçlar listesinde ilk sırada, yanlış anlaşılmasın ben Clio fanı değilim ama değerlendirmelerim bu yönde, b ve c segmenti birçok araç kullanmış biri olarak bunu söylüyorum(corsadan golfe kadar yaklaşık 6 araç) test ettiklerimi saymıyorum. diğer arkadaşlara katılıyorum b segmentinde beklentin yüksek olmamalı, sürekli şehirler arasında araba kullanacaksan c segmentine yönelebilirsin içi daha geniş yol tutuşu daha iyidir ama fiyat ta ona göre artar. dizel 1.3 astra yerine 1.6 307 yeni kasayı tavsiye ederim.
    İlgi ve cevaplarınız için çok teşekkürler.
    Söylediğim gibi dizel yada benzinli gibi bir takıntım yok, alternatifleri değerlendiriyorum.
    B sınıfı araçlardan çok beklenti içersinde olmadığımıda belirtmek isterim..
    Aslında kafamdaki ilk araç Yeni Corsa'lardı, ancak fiyatları çok yüksek. 2008 Modelleri 22.000TL'den aşağı bulmak çok zor.
    İkinci Alternatifim Clio idi; Fiyat olarak aşağı yukarı istediğim gibi. Ancak özellikleri konusunda sıkıntılar var, arkadaşlarında bahsettiği gibi çok zorlanan bir araçmı bilmiyorum.
    Üçüncü Alternatif Seat İbiza : İstenileni veriyor ancak üst model fiyatları biraz yüksek.
    Dördüncü Alternatif i20 : Sonuçta hyndai diyerek ciddiye almamıştım. Sıfırları 22.000 TL'den başlıyor. Ancak ikinci eli piyasada göremedim henüz.

    Açıkcası Clio üzerine başlık açmamın sebebi diğer araçları değerlendirip bana en mantıklı geleni olmasıydı.
    Ancak sizlerin fikirlerine göre, sorunlu bir araç..
    Farklı görüşe hakim arkadaşların fikirlerini almak isterim.

    Teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team_Turkey

    İlgi ve cevaplarınız için çok teşekkürler.
    Söylediğim gibi dizel yada benzinli gibi bir takıntım yok, alternatifleri değerlendiriyorum.
    B sınıfı araçlardan çok beklenti içersinde olmadığımıda belirtmek isterim..
    Aslında kafamdaki ilk araç Yeni Corsa'lardı, ancak fiyatları çok yüksek. 2008 Modelleri 22.000TL'den aşağı bulmak çok zor.
    İkinci Alternatifim Clio idi; Fiyat olarak aşağı yukarı istediğim gibi. Ancak özellikleri konusunda sıkıntılar var, arkadaşlarında bahsettiği gibi çok zorlanan bir araçmı bilmiyorum.
    Üçüncü Alternatif Seat İbiza : İstenileni veriyor ancak üst model fiyatları biraz yüksek.
    Dördüncü Alternatif i20 : Sonuçta hyndai diyerek ciddiye almamıştım. Sıfırları 22.000 TL'den başlıyor. Ancak ikinci eli piyasada göremedim henüz.

    Açıkcası Clio üzerine başlık açmamın sebebi diğer araçları değerlendirip bana en mantıklı geleni olmasıydı.
    Ancak sizlerin fikirlerine göre, sorunlu bir araç..
    Farklı görüşe hakim arkadaşların fikirlerini almak isterim.

    Teşekkürler..

    Alıntıları Göster
    "Ancak sizlerin fikirlerine göre, sorunlu bir araç.. "

    O kadar bilgiler içerisinde senin anladığın bu ise, bravo sana hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    "Ancak sizlerin fikirlerine göre, sorunlu bir araç.. "

    O kadar bilgiler içerisinde senin anladığın bu ise, bravo sana hocam.

    Alıntıları Göster
    gerçekten bende hayret ettim bu yorumunuza. hiç bir üye gelip sorunlu dememişken nereden çıkardınız ki.

    benim bir arkadaşım 2 yıldır bu aracı kullanıyor. 65 beygir, kendisi öğrenci fakat hiç bir olumsuzluğunu duymadım, yeni kasa toyota kullanan arkadaşım bile çok seviyor, çok gezeceksiniz alın yakıtta üzülmezsiniz, doğru düzgün kullanırsanızda masraf çıkaracağını sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whipy

    gerçekten bende hayret ettim bu yorumunuza. hiç bir üye gelip sorunlu dememişken nereden çıkardınız ki.

    benim bir arkadaşım 2 yıldır bu aracı kullanıyor. 65 beygir, kendisi öğrenci fakat hiç bir olumsuzluğunu duymadım, yeni kasa toyota kullanan arkadaşım bile çok seviyor, çok gezeceksiniz alın yakıtta üzülmezsiniz, doğru düzgün kullanırsanızda masraf çıkaracağını sanmıyorum.

    Alıntıları Göster
    2007 model dci 57 binde symbol ü mayıs ayında 16,500 tl ye aldık...
    2000 km uzun yol yaptım...ortalama 90-100-110 arası hızlarda kullanımımda 4,2 lt/100 yaktı..
    ivmelenmesi biraz zayıf...birde uzun yolda ön ve arka kapılardan içeri rüzgar sesi giriyor.(acaba bizim kapı lastiklerimi eskidi?)

    ama bu fiyata güzel bi araç...bu sınıftaki bi araçtan beklentim fazlada değil zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zafer tektaş

    2007 model dci 57 binde symbol ü mayıs ayında 16,500 tl ye aldık...
    2000 km uzun yol yaptım...ortalama 90-100-110 arası hızlarda kullanımımda 4,2 lt/100 yaktı..
    ivmelenmesi biraz zayıf...birde uzun yolda ön ve arka kapılardan içeri rüzgar sesi giriyor.(acaba bizim kapı lastiklerimi eskidi?)

    ama bu fiyata güzel bi araç...bu sınıftaki bi araçtan beklentim fazlada değil zaten.

    Alıntıları Göster
    Ne kadar ekmek o kadar köfte ....... İşin özü bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team_Turkey

    Alfredo & ATILIM Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
    Peki 17-20.000 TL arası Clio dışında çok yakmayan ama sürücüyüde uyuz etmeyen (hız ve güç konusunda) hangi aracı önerirsiniz?? Dizel yada benzinli benim için farketmiyor..

    Grande punto bir düşün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akayogullari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Team_Turkey

    Alfredo & ATILIM Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
    Peki 17-20.000 TL arası Clio dışında çok yakmayan ama sürücüyüde uyuz etmeyen (hız ve güç konusunda) hangi aracı önerirsiniz?? Dizel yada benzinli benim için farketmiyor..

    Grande punto bir düşün

    Alıntıları Göster
    bu bizim symbol uzun yolda fena değil yav.

    oldukça ekonomik 110 120 km hız geçmiyeceksin.

    yüklü olunca biraz daha oturaklı oluyor.

    Yokuş kalkışlarında biraz zayıf kalıyor ama. Devrini aldımıydıda bayağı gidiyor.

    Elmadağın yokuşu bayağı iyi tırmandı.

    Ama taksiciler niye hiç tutmadı bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALTILIM

    bu bizim symbol uzun yolda fena değil yav.

    oldukça ekonomik 110 120 km hız geçmiyeceksin.

    yüklü olunca biraz daha oturaklı oluyor.

    Yokuş kalkışlarında biraz zayıf kalıyor ama. Devrini aldımıydıda bayağı gidiyor.

    Elmadağın yokuşu bayağı iyi tırmandı.

    Ama taksiciler niye hiç tutmadı bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Dostlar kusura bakmayın belkide "sorunlu" kelimesi burda yanlış anlaşılmış.
    Söylemek istediğim; Bahsettiğiniz bazı sıkıntılara (motor gücünün yetersiz olması, yavaş hızlanması, klima açıldığında kamyon gibi olur) istinaden o kelimeyi kullanmıştım.
    Yanlış anlaşıldığım için üzgünüm..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team_Turkey

    Dostlar kusura bakmayın belkide "sorunlu" kelimesi burda yanlış anlaşılmış.
    Söylemek istediğim; Bahsettiğiniz bazı sıkıntılara (motor gücünün yetersiz olması, yavaş hızlanması, klima açıldığında kamyon gibi olur) istinaden o kelimeyi kullanmıştım.
    Yanlış anlaşıldığım için üzgünüm..

    Alıntıları Göster
    bakabileceğin otomobiller hyundai i20, Ford Fiesta (malesef eski kasa 68hp'lik kadar atak değil :( ) Fiat grande punto ve Renault Clio . Ama biri var ki dört dörtlük olmasına rağmen fiyatı biraz can yakan Seat ibiza...

    Hyundai i20'yi test etmeni öneririm özellikle son 3 ayda yaklaşık 1500 adet satarak piyasaya fırtına gibi girdi ama bana kalırsa biraz da keseyi açabilrim diyorsan Seat ibiza yeni şasesi görünüşü ile çok şık bir otomobil. Clio malum yerli ve daonanım olarka kombinasyon sınırı yok gibi. Fiesta ise öznel düşüncemdir ama eski kasa dizel kullandıktan sonra çok yavan geldi (eskisi mini gokart gibi).




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.