YENİ Polo vs.Hyundai i20,Renault Clio,Honda Jazz,Opel Corsa,Ford Fiesta
85 Cevap9771 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


6333 Mesaj
17 Temmuz 2009; 21:52:26 
















6. 500>293 Puan

















5. 500>297 Puan
















4. 500>299 Puan

















3. 500>301 Puan
















2. 500>311 Puan



















1. 500>333 Puan



Tüm resimler ve resimlerin yanında tüm teknik bilgi ve fiyatlar mevcut.
http://www.autobild.de/...eich_936060.html?bild=1





Bu konu Kurallar dahilinde hertürlü yoruma ve tartışmaya açıktır.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Temmuz 2009; 21:55:28 

şimdi polo gelmeden ve test edip incelemeden söleyebilecegim tek şey tip olarak çok şık oldugudur..

eger poloyu saymazsak çünkü nasıl bir araçtır hala bilmiyoruz en iyi araç jazz bu grupta zaten 2. ligi vermişler..

zaten 1. ligi vermelerini de beklemezdik dimi

bu başlık karışabilir

ama karışmasın yani sonucta poloyu bilmiyoruz belki cidden jazzdan bile iyidir sonucta poloyu saymazsak sıralama bence mantıklı...


4493 Mesaj
17 Temmuz 2009; 21:58:35 

Teşekkürler Forbest

Anladığım kadarıyla benzinli motorlarla yapılmış bir karşılaştırma.

Puan tablosunu göremediğimiz için yorum yapamıyorum.. Ama 90hp'lik Corsa, 85hp'lik Polo, 82hp'lik Fiesta'nın yanında; 78hp'lik İ20 ve 75hp'lik Clio'yu karşılaştırırken 'Performans' kriterinde puanlama yapmamışlardır herhalde, değil mi?

Edit: Jazz 90hp.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tubo -- 17 Temmuz 2009; 21:58:50 >


_____________________________



11287 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:00:11 

Autobild Yeni Astra ile yapılacak karşılaştırmayı bekliyorum.


_____________________________


"Erdemlerimiz ve kusurlarımız birbirinden ayrılamaz, güç ve madde gibi. Onlar ayrıldığında insan bir hiçtir." - Nikola Tesla

"Para" ile "İman" Ters Orantılıdır...

Katılım zamanı: 7 Aralık 2005


6093 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:14:55 

çok şık gerçekten de

1.liği hakedebilir gibi gözüküyor zaten resimlerden incelemeyle

içi de golfe bayağı bir yaklaşmış

şahsi fikrim bu polo nun golf ün fiyakasını bozacağı yönünde


_____________________________

2013 VW Golf 7 1.2 TSI Comfortline // Mazota tepki olarak devam ediyor!
MacBook Pro 13" Retina
Canon EOS 7D + Canon 16-35mm f2.8 L II USM + Canon 24-105 mm f/4 L IS USM + Sigma 50mm 1.4 EX DG HSM


6174 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:25:00 

Puanlar nasıl verilmiş acaba,o zaman daha sağlıklı yorumlar yapılabilir


_____________________________

2012 Tiguan 1.4 TSI BMT S&S
2012 Polo 1.6 TDI Comfortline


6333 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:30:34 

B sınıfında olmasına rağmen,gerçekten beğenilmeyecek gibi durmuyor,sanırım çok az kişinin beğenisi kazanamayabilir.Ben en çok bunun 1.2 TSI 7-DSG testini merak ediyorum.












Vites topuzu değişebilirdi-çakmak ve küllük gömülebilirdi-dış aynanın dizaynı çok hoş



_____________________________



16490 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:34:26 

1. tam tahmin ettiğim gibi


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


6333 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:35:20 


quote:

Orjinalden alıntı: Duratorq

Puanlar nasıl verilmiş acaba,o zaman daha sağlıklı yorumlar yapılabilir


önce dergisinde yayınlanacak ve daha sonra net üzerinden ücrete tabi tutulup mail adresine test sayfalarını yollayabilecekler,yada dergiden sonra direkt net üzerinden free olarak yayınlayacaklar.ama ilk amaç merak ettirip dergiyi sattırmak.Autoshowda da yayınlayabilirler tüm detaylarıyla.


_____________________________



 
43 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:38:28 

Evet belki Polo yeni kasa olmasından dolayı rakiplerinden yüksek puan almış olabilir.Ama şimdiye kadarki lider Opel Corsadır.Ve bunuda üstüne basa basa belirtmek istiyorum.
CORSA

Herşeyiyle süper bir araç.Hele bi 1.2 motorları var onların belki binmişsinizdir.1.2 demezsin ona, araba canavar canavar.

Ayrıca Orda Fiesta varken Poloya ........... düşer


_____________________________



4493 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:45:08 

Bir Fiesta fanatiği olarak ;

Yüzü ne kadar da eski görünüyor.. Aşırı futuristik tasarımların bir çoğu bu şekilde eski görünüyor insana.. Aslında alışkın olmadığın bir görünüm olduğu için; Bir tasarım olarak değil de bir yenilik olarak görüyorsun, bunun da yansıması 'Eskidi' şeklinde oluyor doğal olarak.

VW bu konu'da akılcı işler yapıyor, kimse beğenmiyor olsa da Golf 6 gözüme çok şık görünüyor keza Polo da öyle.

Bu arada herkesin gözüne iğrenç görünen makyajlı Clio 3'ü küçümsememenizi tavsiye ederim, beklendiğinden iyi bir otomobil.


_____________________________



1544 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:46:06 

1.lik hak edene verılmıs polo ayrı duruşu ile farkını her türlü gosterıyor


_____________________________



7843 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:52:54 

DAS AUTOBİLD






_____________________________

Ford Connect 1.8 tdci Glx+Plus Pack & Opel Insignia 1.6Turbo SIDI Cosmo+Active Select


 
106 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:55:29 

Yapmayın millet.Testi yapan Autobild değilmi işte.Poloya verecek tabi birinciliği.

Siz hiç Autobild testlerinde vw den başka markanın övüldüğünü gördünüzmü.Varsa yoksa polo, golf, bide passat. Zaten başka marka puan sıralamasında önde olsaydı şaşardım.





_____________________________



6174 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:57:32 


quote:

Orjinalden alıntı: forbest


quote:

Orjinalden alıntı: Duratorq

Puanlar nasıl verilmiş acaba,o zaman daha sağlıklı yorumlar yapılabilir


önce dergisinde yayınlanacak ve daha sonra net üzerinden ücrete tabi tutulup mail adresine test sayfalarını yollayabilecekler,yada dergiden sonra direkt net üzerinden free olarak yayınlayacaklar.ama ilk amaç merak ettirip dergiyi sattırmak.Autoshowda da yayınlayabilirler tüm detaylarıyla.


Daha sonra bulursan ayrıntıları,ekleyip güncellersin konuyu

Polo gerçekten çok iddialı görünüyor ancak sürüş dinamikleri nasıl acaba,yeni fiesta bu konuda gerçekten sınıfının en iyilerinden belki de en iyisi,yeni poloyla objektif olarak karşılaştırılmasını merakla bekliyorum doğrusu


_____________________________

2012 Tiguan 1.4 TSI BMT S&S
2012 Polo 1.6 TDI Comfortline


2215 Mesaj
17 Temmuz 2009; 22:58:09 

makyajlı clio önden hiç fena durmuyo bence tasarım olarak 1. polo 2. clio 3. corsa


 
106 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:01:40 

DAS AUTOBİLD

Dostum tam yerine oturttun yaa helal olsun.

Baba büyüksün



_____________________________



 
6 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:02:42 

bana göre listede birinci sırada fiesta.bi kere dizayn olarak açık ara önde.full polo eğer full fiestadan 1500-2000 lira pahalı olursa satar,ama baz modele 37000 lira fiyat koyarlarsa aynen yeni golf gibi nal toplar.


_____________________________



6093 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:02:53 


quote:

Orjinalden alıntı: Duratorq


quote:

Orjinalden alıntı: forbest


quote:

Orjinalden alıntı: Duratorq

Puanlar nasıl verilmiş acaba,o zaman daha sağlıklı yorumlar yapılabilir


önce dergisinde yayınlanacak ve daha sonra net üzerinden ücrete tabi tutulup mail adresine test sayfalarını yollayabilecekler,yada dergiden sonra direkt net üzerinden free olarak yayınlayacaklar.ama ilk amaç merak ettirip dergiyi sattırmak.Autoshowda da yayınlayabilirler tüm detaylarıyla.


Daha sonra bulursan ayrıntıları,ekleyip güncellersin konuyu

Polo gerçekten çok iddialı görünüyor ancak sürüş dinamikleri nasıl acaba,yeni fiesta bu konuda gerçekten sınıfının en iyilerinden belki de en iyisi,yeni poloyla objektif olarak karşılaştırılmasını merakla bekliyorum doğrusu


aynen sürüş dinamikleri en merak ettiğim konu şu anda

dizayn güzel,motorlar iyi,dsg bir +,ama yol tutuş ne alemde?


_____________________________

2013 VW Golf 7 1.2 TSI Comfortline // Mazota tepki olarak devam ediyor!
MacBook Pro 13" Retina
Canon EOS 7D + Canon 16-35mm f2.8 L II USM + Canon 24-105 mm f/4 L IS USM + Sigma 50mm 1.4 EX DG HSM

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Temmuz 2009; 23:04:28 

Sıkıyosa eski kasa Poloyla karşılaştırsınlar.Sonuçta ordakilerin hepsi yeni değil.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hircin-Ofkeli -- 17 Temmuz 2009; 23:05:25 >


6676 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:04:46 

Burdaki araçlardan sadece Hyunda i20 ve Ford Fiestayı beğeniyorum.
Diğerleri hoşuma gitmiyor..


_____________________________



4493 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:11:25 


















_________________________________


















< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tubo -- 17 Temmuz 2009; 23:14:49 >


_____________________________



 
4635 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:12:31 


quote:

Orjinalden alıntı: V.K.


quote:

Orjinalden alıntı: Duratorq


quote:

Orjinalden alıntı: forbest


quote:

Orjinalden alıntı: Duratorq

Puanlar nasıl verilmiş acaba,o zaman daha sağlıklı yorumlar yapılabilir


önce dergisinde yayınlanacak ve daha sonra net üzerinden ücrete tabi tutulup mail adresine test sayfalarını yollayabilecekler,yada dergiden sonra direkt net üzerinden free olarak yayınlayacaklar.ama ilk amaç merak ettirip dergiyi sattırmak.Autoshowda da yayınlayabilirler tüm detaylarıyla.


Daha sonra bulursan ayrıntıları,ekleyip güncellersin konuyu

Polo gerçekten çok iddialı görünüyor ancak sürüş dinamikleri nasıl acaba,yeni fiesta bu konuda gerçekten sınıfının en iyilerinden belki de en iyisi,yeni poloyla objektif olarak karşılaştırılmasını merakla bekliyorum doğrusu


aynen sürüş dinamikleri en merak ettiğim konu şu anda

dizayn güzel,motorlar iyi,dsg bir +,ama yol tutuş ne alemde?


Yeni Polo'nun şasisi yeni ibiza'nın şasisiyle aynı. Yeni bi alt yapı ve ben ibiza'yı almadan önce baya araştırmıştım. Oldukça hafif ama güçlendirlimiş çelikten üretilmiş ve oldukça çevik bir şasi oldugundan bahsediliyodu.

Ibiza ile Fiesta'nın yol tutuşu bence çok yakın. İkisi de sınıfının çıtasını belirliyo bence. VW'nin genelde SEAT'tan daha konforlu süspansiyolnlar kullandıgını zaten biliyoruz o zaman benim fikrim Polo Fiesta'nın 1 adım gerisinde olur yol tutuş olarak. Ama daha konforlu olacagı da kesin.

Tabi bu tamamen benim tahminim

Bu arada bazı resimlerde Polo çok oturaklı yere saglam basan aynı zamanda sportif bir otomobil gibi durmuş, baya begenmeye başladım. 1.2tsi dsg uygun fiyatlı olursa Avrupa'da peynir ekmek gibi satar.


_____________________________



 
4635 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:14:44 


quote:

Orjinalden alıntı: Hircin-Ofkeli

Sıkıyosa eski kasa Poloyla karşılaştırsınlar.Sonuçta ordakilerin hepsi yeni değil.


Corsa'nın dışında hepsi 2009 veya 2008de çıktı diye biliyorum Eski Polo'nun ise mazisi baya eskiye dayanıyo makyajı da saymazsak...


_____________________________



6726 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:24:48 

İstediğim gibi bir Fiesta bulsam alacağım.

O zaman objektif yorumlar yazmaya çalışırım.



_____________________________

oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
Kim ulan bu Erol Egemen?


6333 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:30:45 


quote:

Orjinalden alıntı: Duratorq


quote:

Orjinalden alıntı: forbest


quote:

Orjinalden alıntı: Duratorq

Puanlar nasıl verilmiş acaba,o zaman daha sağlıklı yorumlar yapılabilir


önce dergisinde yayınlanacak ve daha sonra net üzerinden ücrete tabi tutulup mail adresine test sayfalarını yollayabilecekler,yada dergiden sonra direkt net üzerinden free olarak yayınlayacaklar.ama ilk amaç merak ettirip dergiyi sattırmak.Autoshowda da yayınlayabilirler tüm detaylarıyla.


Daha sonra bulursan ayrıntıları,ekleyip güncellersin konuyu

Polo gerçekten çok iddialı görünüyor ancak sürüş dinamikleri nasıl acaba,yeni fiesta bu konuda gerçekten sınıfının en iyilerinden belki de en iyisi,yeni poloyla objektif olarak karşılaştırılmasını merakla bekliyorum doğrusu


Dergide yayınlanmış ve net üzerinden satışa verilmiş Autoshowda çıkabilir bu test




# AUTO BILD 28/2009
# 7 Seiten (sayfa)
# EUR 1,00


_____________________________



 
292 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:45:10 

AUTOBILD TEST YAPAR DA VW BİRİNCİ OLMAZ MI HİÇ? BU ADAMLARIN YAPTIKLARI TESTLER DE BUGÜNE KADAR VW GURUBU DIŞINDA BİRİNCİ OLMUŞ ARAÇ VAR MI ACABA?


_____________________________



16490 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:47:15 


quote:

Orjinalden alıntı: t821926

AUTOBILD TEST YAPAR DA VW BİRİNCİ OLMAZ MI HİÇ? BU ADAMLARIN YAPTIKLARI TESTLER DE BUGÜNE KADAR VW GURUBU DIŞINDA BİRİNCİ OLMUŞ ARAÇ VAR MI ACABA?



kesin yoktur


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


14810 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:49:38 

Autocar'da yeni Polo'nun testi var. Fiesta'yla akılda kaldığınca karşılaştırmışlar. Yani ellerinde Fiesta yok, yanlız Polo var.

Son paragraf:

"Yoldaki tümsekleri adeta bir limuzin gibi yutan ama bunun karşılığında virajlarda limitlere yaklaştığınızda (muhtemelen hiçbir zaman otomobilinizi böyle kullanmayacaksınız) burulan, oldukça rafine, küçük sınıf lüks bir otomobil mi istersiniz yoksa her zaman sportif hissettiren muhteşem bir direksiyon sisteminin yanında o kadar da yumuşak olmayan bir sürüş mü tercih edersiniz? Ekonomi sınıfında böylesi sofistike özelliklere sahip olan otomobillerin bulunması kullanıcıları şansınayken, endüstrinin modern özelliklerini de ön plana çıkartıyor."


Ayrıca bir iki alt başlığı da buraya yazıyorum.

"Yeni Polo da VW'yi diğerlerinden ayıran o kalite ve sağlam işçiliğe sahip. Golf'e sekizde yedi oranında benzediğini düşünün, ne demeye çalıştığımı anlayacaksınız."

"Polo'nun sürüşü esnek olduğu gibi yapısı da taş gibi sağlam."


Sonuç olarak benim görüşüm; VW yeni Polo ile sınıfında sağlamlığı ve kalitesiyle kafaya oynayacak bir otomobil geliştirmiş. Zamanında Golf 4 ile yaptığı kalite atağını yeni Polo'da da yapmış görünüyor. Ve eski Polo'da olduğu gibi önceliği konfor. Fiesta, daha doğrusu bütün Ford'lar genelde sağlam aktarma oranları, sert sürüş ve iyi yol tutuşla bilinirler. VW ise konfora, yakıt ekonomisine ve kabin kalitesine daha çok önem verir. İşte aralarındaki fark da burada yatıyor.


_____________________________

Renault almak isteyen benden fiyat alsın






2408 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:53:36 

Bu modellerin testinin aynısını bi korede bi fransada bi japonyada bir abd'de yapılmalı ve hepsinin ortalaması alınmalı.


_____________________________



6726 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:55:31 

Coşkun doğru söylüyor.

Ford'da öncelik her zaman sürüş keyfindedir. Sert süspansiyonlar, çok iyi yol tutuş ve iyi motor-şanzıman uyumu Ford'da hep standart olmuştur.

VW ise daha yumuşak ve rafine arabalar yapıyor. Bir de fiyatları biraz daha normal olsa diğer markalara göre daha alınası bir seçenek olacak.

Arabalar iyi ama bence TR'de istenen fiyatları hak etmiyor çoğu. Şu anda Passat için çok güzel bir kampanya var ama Golf 5.5 hala çok pahalı.


_____________________________

oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
Kim ulan bu Erol Egemen?


6333 Mesaj
17 Temmuz 2009; 23:59:13 


quote:

Orjinalden alıntı: Warrıor Sako


quote:

Orjinalden alıntı: t821926

AUTOBILD TEST YAPAR DA VW BİRİNCİ OLMAZ MI HİÇ? BU ADAMLARIN YAPTIKLARI TESTLER DE BUGÜNE KADAR VW GURUBU DIŞINDA BİRİNCİ OLMUŞ ARAÇ VAR MI ACABA?



kesin yoktur


forumdada paylaştım.Kia Ceed in 1. olduğu golf V in 2. sırada olduğu ve önceki polonun şimdikilerin içinde 3. yada 4. olduğunu biliyoruz. Aklıma gelmeyenlerde var ama yok diye birşey yok.


_____________________________



3204 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:07:52 

Konuyu hiç açmadan sıralamayı kafamda yapıp ,daha sonra konuya baktığımda kafamdaki sıralamayı aynen gördüm.Skoda Fabia yada Seat İbiza olsaydı ikinci olacaklarıda kesindi.
Testlerin objektif olmadığının en büyük kanıtı aynı derginin daha önce yaptığı testlerdir.Bir önceki kasa Polo ile burdaki bir çok rakibi arasındaki yapılan önceki karşılaştırmalarda eski kasa Polo yine birinciydi.Bu demek oluyorki vw yeni Poloyu piyasaya sürerken araca pek birşey katmamış.Ama görünen köy kılavuz istemez aracın nasıl değişime uğradığı açık ve net.Birinciliği haketmiş olabilir o zaman eski kasanın birinciliklerininde taraflı yayından başka bir şey olmadığı anlaşılıyor.
Birde arkadaşlar şu konuyu merak ediyorum herkez bir yoltutuştur tutturmuş a-b-c sınıfı araçlar için yoltutuş 1.öncelikmiş gibi bir durum var sanki.Yol tutuş kosunda her marka harikalar yaratabilir.Önemli olan yeteri kadar yol tutuşun yanında konfor değilmidir.Hatta asıl mühendislik isteyen şeyde budur bana göre.
Araçlardan Fiesta ve Clioyu inceledim Fiestayı sürdüm Clioyu ise sürme fırsatım olmadı.Bana göre Fiesta iç ve dış tasarım olarak sınıfında birincidir.Sürüşüde oldukça zevkli ve tok bir otomobil.Fakat görüş açıları berbat ve hiç ferah değil çok basık.Fiestadan inip Clioyu incelediğimde ise sıradan fakat daha kaliteli ve iyi işçiliğe sahip bir iç mekan var ayrıca çok ferah tam bir şehir içi otomobili havası var ,tipini ise ben sevmedim.


_____________________________



6333 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:11:13 


quote:

Orjinalden alıntı: joushkun

Sonuç olarak benim görüşüm; VW yeni Polo ile sınıfında sağlamlığı ve kalitesiyle kafaya oynayacak bir otomobil geliştirmiş. Zamanında Golf 4 ile yaptığı kalite atağını yeni Polo'da da yapmış görünüyor. Ve eski Polo'da olduğu gibi önceliği konfor. Fiesta, daha doğrusu bütün Ford'lar genelde sağlam aktarma oranları, sert sürüş ve iyi yol tutuşla bilinirler. VW ise konfora, yakıt ekonomisine ve kabin kalitesine daha çok önem verir. İşte aralarındaki fark da burada yatıyor.


Nasıl Golf 4. jenerasyondaki büyük atakla ekmek gibi sattıysa,Bu poloda bu kalite ve dizayn ile çok satacaktır.


konfor-yakıt konomisi-kabin kalitesi=Polo

sağlam aktarma oranları (tam olarak neyi kast ediyor ?) sert sürüş-iyi yol tutuş=Fiesta


@duratorq senin sorunda cevap bulmuş oldu.


_____________________________



3105 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:17:52 

Yavrum Polo, diger araclar birbirlerini 3-5 puan farkla gecerken, o en yakinindakine 22 puan fark atsin.

Zaten bu Opel, Renault, Hyundai, Ford, hepsi mal. Kapatsinlar butun fabrikalari, sadece VW araba uretsin. Bu i$ten bi VW anliyo zaten.


_____________________________



J.F.I.P. (37°23'44.58"N - 27°12'49.71"E)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Temmuz 2009; 0:20:02 

gene bir autobild klasiği ; vw birinci... gülüyorum sadece


6174 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:25:03 

Focus2'nin süspansiyonları türkiye şartları için fazla serttir mesela.

Evet kullanımı çok zevklidir,hangi anda arkadan kayacağını 2-3 saniye önceden farkettirir,dizellerde direksiyon spor moda alındığında inanılmaz sertleşir ve keskinleşir,uzun yolda veya virajlı yollarda bu özellik focusu gerçekten sevdirir sahibine ancak;

Ülkemizdeki yol kalitesi ortada,istanbul-ankara otobanının bile hali perişan,o yüzden bu sertlik bazı kişilere fordların konforsuz olduğunu düşündürebilir,çok konforlu değillerdir de.

Yeni fiesta ise focus2 ayarında sert süspansiyonlara sahip,sürüş özellikleri sınıfının referansında bir araç olmuştu.Ford şasi geliştirmeye harcadığı paraları bir yerden çıkartmak zorunda,bu da genelde iç mekan malzeme kalitesi ve yalıtım oluyor.

Yalnız ben focus 3'ün özellikle yalıtım konusunda başarılı olacağını düşünüyorum,2013 veya 2014 yılında çıkacak olan yeni transit için bile inanılmaz yalıtım çalışmaları yaptık fabrikada,Ford'un yeni politikası sürüş özellikleri üstünlüklerini kaybetmeden daha konforlu otomobiller ortaya çıkarmakmış,design studiodaki arkadaşlar bunu amaçlıyorlar en azından.

Polo ise gerçekten iyi olmuş,bana göre golf VI dan çok daha iddialı bir otomobil,özellikle avrupada fiestanın müthiş artan satışlarını azaltacaktır.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


_____________________________

2012 Tiguan 1.4 TSI BMT S&S
2012 Polo 1.6 TDI Comfortline


7843 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:26:24 

quote:

Orjinalden alıntı: connectgücü

DAS AUTOBİLD







quote:

Orjinalden alıntı: Efsane_Legend38


Dostum tam yerine oturttun yaa helal olsun.

Baba büyüksün





eyvallah Obamada yalan var bende yok


_____________________________

Ford Connect 1.8 tdci Glx+Plus Pack & Opel Insignia 1.6Turbo SIDI Cosmo+Active Select


14810 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:28:06 


quote:

Orjinalden alıntı: forbest


quote:

Orjinalden alıntı: joushkun

Sonuç olarak benim görüşüm; VW yeni Polo ile sınıfında sağlamlığı ve kalitesiyle kafaya oynayacak bir otomobil geliştirmiş. Zamanında Golf 4 ile yaptığı kalite atağını yeni Polo'da da yapmış görünüyor. Ve eski Polo'da olduğu gibi önceliği konfor. Fiesta, daha doğrusu bütün Ford'lar genelde sağlam aktarma oranları, sert sürüş ve iyi yol tutuşla bilinirler. VW ise konfora, yakıt ekonomisine ve kabin kalitesine daha çok önem verir. İşte aralarındaki fark da burada yatıyor.


Nasıl Golf 4. jenerasyondaki büyük atakla ekmek gibi sattıysa,Bu poloda bu kalite ve dizayn ile çok satacaktır.


konfor-yakıt konomisi-kabin kalitesi=Polo

sağlam aktarma oranları (tam olarak neyi kast ediyor ?) sert sürüş-iyi yol tutuş=Fiesta


@duratorq senin sorunda cevap bulmuş oldu.


Benim görüşüm o, derginin değil.

Sağlam evet. Ford'un aksını, viraj çubuğunu kıracak dağıtacak adam yok bu dünyada.


_____________________________

Renault almak isteyen benden fiyat alsın






4506 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:41:30 

quote:

Orjinalden alıntı: joushkun


quote:

Orjinalden alıntı: forbest


quote:

Orjinalden alıntı: joushkun

Sonuç olarak benim görüşüm; VW yeni Polo ile sınıfında sağlamlığı ve kalitesiyle kafaya oynayacak bir otomobil geliştirmiş. Zamanında Golf 4 ile yaptığı kalite atağını yeni Polo'da da yapmış görünüyor. Ve eski Polo'da olduğu gibi önceliği konfor. Fiesta, daha doğrusu bütün Ford'lar genelde sağlam aktarma oranları, sert sürüş ve iyi yol tutuşla bilinirler. VW ise konfora, yakıt ekonomisine ve kabin kalitesine daha çok önem verir. İşte aralarındaki fark da burada yatıyor.


Nasıl Golf 4. jenerasyondaki büyük atakla ekmek gibi sattıysa,Bu poloda bu kalite ve dizayn ile çok satacaktır.


konfor-yakıt konomisi-kabin kalitesi=Polo

sağlam aktarma oranları (tam olarak neyi kast ediyor ?) sert sürüş-iyi yol tutuş=Fiesta


@duratorq senin sorunda cevap bulmuş oldu.


Benim görüşüm o, derginin değil.

Sağlam evet. Ford'un aksını, viraj çubuğunu kıracak dağıtacak adam yok bu dünyada.


6 yıl Ford kullanmış babam her zaman ford'un takımları dağıtmasından şikayet ederdi tabi bu dediğim 2000 yılından önce olan şeyler ama bizdeki ford'dan çok cekti hep ön takımlarından sonra sattı gitti.Ford'da tanıdığı bi usta vardı babam çok severek almıştı aracını yakın olduğumuz usta alma 6 ayda bir takım değiştirmeye gelirsin demişti nitekimde öle olmuş zamanında şimdi babam yaklaşmıyor ford'a fakat düzelmiştir bu durum herhalde..

Burda ford'un yürüyeninin çok övüldügünü görünce şaşırıdım bi an yani



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 18 Temmuz 2009; 0:47:52 >


_____________________________

Golf VI 1.4 TSİ


16490 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:43:04 


quote:

Orjinalden alıntı: forbest


quote:

Orjinalden alıntı: Warrıor Sako


quote:

Orjinalden alıntı: t821926

AUTOBILD TEST YAPAR DA VW BİRİNCİ OLMAZ MI HİÇ? BU ADAMLARIN YAPTIKLARI TESTLER DE BUGÜNE KADAR VW GURUBU DIŞINDA BİRİNCİ OLMUŞ ARAÇ VAR MI ACABA?



kesin yoktur


forumdada paylaştım.Kia Ceed in 1. olduğu golf V in 2. sırada olduğu ve önceki polonun şimdikilerin içinde 3. yada 4. olduğunu biliyoruz. Aklıma gelmeyenlerde var ama yok diye birşey yok.


yanılmışım o zman ne diyeyim


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


6333 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:44:38 

quote:

Orjinalden alıntı: joushkun


quote:

Orjinalden alıntı: forbest


quote:

Orjinalden alıntı: joushkun

Sonuç olarak benim görüşüm; VW yeni Polo ile sınıfında sağlamlığı ve kalitesiyle kafaya oynayacak bir otomobil geliştirmiş. Zamanında Golf 4 ile yaptığı kalite atağını yeni Polo'da da yapmış görünüyor. Ve eski Polo'da olduğu gibi önceliği konfor. Fiesta, daha doğrusu bütün Ford'lar genelde sağlam aktarma oranları, sert sürüş ve iyi yol tutuşla bilinirler. VW ise konfora, yakıt ekonomisine ve kabin kalitesine daha çok önem verir. İşte aralarındaki fark da burada yatıyor.


Nasıl Golf 4. jenerasyondaki büyük atakla ekmek gibi sattıysa,Bu poloda bu kalite ve dizayn ile çok satacaktır.


konfor-yakıt konomisi-kabin kalitesi=Polo

sağlam aktarma oranları (tam olarak neyi kast ediyor ?) sert sürüş-iyi yol tutuş=Fiesta


@duratorq senin sorunda cevap bulmuş oldu.


Benim görüşüm o, derginin değil.

Sağlam evet. Ford'un aksını, viraj çubuğunu kıracak dağıtacak adam yok bu dünyada.


dergiden daha iyi yazmışsın.bakalım bundan sonraki dergi yorumlarında testlerde neler belirtecekler.


fordlar sert sürüş karakterinin yanında gerçekten dayanıklı ve uzun ömürlü yürüyen aksamlı otomobiller.

Avrupada fiesta ile polo çok sağlam çekişecek,kompaktda ise golf ile yeni astra ön planda olacak.focus çok bekletecek




@omerf hangi ford bu 6 ayda bir ön takım değiştirdiğiniz? ben fordu 2000 fiestadan ve 2003 focus1 den tanıyorum çok kullandım heryerede girdim çıktım ama hiç ön takımdan fire vermediler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forbest -- 18 Temmuz 2009; 0:51:21 >


_____________________________



6093 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:49:49 

autor car dergisinden bende bir not aktarayım

polo nun yol tutuşu konusunda

demişki amcam:

"yol tutuş ortalama düzeyde ama limitlere yaklaşıldığında gövde kontrolü sürücüden çok şey talep ediyor"

sanırım yol tutuş patates

yinede gelsin kullanmak lazım,herkesin limitleri farklı sonuçta


_____________________________

2013 VW Golf 7 1.2 TSI Comfortline // Mazota tepki olarak devam ediyor!
MacBook Pro 13" Retina
Canon EOS 7D + Canon 16-35mm f2.8 L II USM + Canon 24-105 mm f/4 L IS USM + Sigma 50mm 1.4 EX DG HSM


14810 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:54:22 


quote:

Orjinalden alıntı: V.K.

autor car dergisinden bende bir not aktarayım

polo nun yol tutuşu konusunda

demişki amcam:

"yol tutuş ortalama düzeyde ama limitlere yaklaşıldığında gövde kontrolü sürücüden çok şey talep ediyor"

sanırım yol tutuş patates

yinede gelsin kullanmak lazım,herkesin limitleri farklı sonuçta


Veysel sen de az çok biliyorsundur onları nasıl kullandıklarını. Adamlar Clio Cup'la Focus RS kovalamışlar.


_____________________________

Renault almak isteyen benden fiyat alsın






6333 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:55:25 


quote:

Orjinalden alıntı: V.K.

autor car dergisinden bende bir not aktarayım

polo nun yol tutuşu konusunda

demişki amcam:

"yol tutuş ortalama düzeyde ama limitlere yaklaşıldığında gövde kontrolü sürücüden çok şey talep ediyor"

sanırım yol tutuş patates

yinede gelsin kullanmak lazım,herkesin limitleri farklı sonuçta


aslında doğru,poloda her zaman orta düzeyde yol tutuş ağırlıklı olmuştur.bir fiesta yada corsa gibi yol tutmasını beklememek lazım tabi ama bahsedilen limitlerde ciddi limitler yani

kendimden örnek veriyim.bir önceki corsayla virajlarda rahat ettiğim kadar güncel poloyla edemiyordum.


_____________________________



6093 Mesaj
18 Temmuz 2009; 0:56:29 

quote:

Orjinalden alıntı: joushkun


quote:

Orjinalden alıntı: V.K.

autor car dergisinden bende bir not aktarayım

polo nun yol tutuşu konusunda

demişki amcam:

"yol tutuş ortalama düzeyde ama limitlere yaklaşıldığında gövde kontrolü sürücüden çok şey talep ediyor"

sanırım yol tutuş patates

yinede gelsin kullanmak lazım,herkesin limitleri farklı sonuçta


Veysel sen de az çok biliyorsundur onları nasıl kullandıklarını. Adamlar Clio Cup'la Focus RS kovalamışlar.


tabi bilirim çoşkun ama adamlarla aramızda bir fark olmazmı sence birazda

yani limitlere kadar giderim hertürlü de bi a3 topladığım gibi poloyu da toplayamam gibi geliyor bana



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V.K. -- 18 Temmuz 2009; 0:56:48 >


_____________________________

2013 VW Golf 7 1.2 TSI Comfortline // Mazota tepki olarak devam ediyor!
MacBook Pro 13" Retina
Canon EOS 7D + Canon 16-35mm f2.8 L II USM + Canon 24-105 mm f/4 L IS USM + Sigma 50mm 1.4 EX DG HSM


14810 Mesaj
18 Temmuz 2009; 1:00:38 

Valla seni bilmiyorum da ben Caddy'le neler yapıyorum da toplayabiliyorum. Polo daha iyi gelecektir.

Bu arada yersiz bir karşılaştırma olacak ama daha güçsüz ve otomatik şanzıman olmasına rağmen Corsa D ile toparlayamadığım oluyor. Caddy ile daha rahat viraj dönüyorum. Belki alışkanlıktır diyeceğim ama önden ben kaydırmıyorum ki, araba kendi kayıyor.

not: kafadan kayan araba corsa d



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joushkun -- 18 Temmuz 2009; 1:01:33 >


_____________________________

Renault almak isteyen benden fiyat alsın






6093 Mesaj
18 Temmuz 2009; 1:00:47 


quote:

Orjinalden alıntı: forbest


quote:

Orjinalden alıntı: V.K.

autor car dergisinden bende bir not aktarayım

polo nun yol tutuşu konusunda

demişki amcam:

"yol tutuş ortalama düzeyde ama limitlere yaklaşıldığında gövde kontrolü sürücüden çok şey talep ediyor"

sanırım yol tutuş patates

yinede gelsin kullanmak lazım,herkesin limitleri farklı sonuçta


aslında doğru,poloda her zaman orta düzeyde yol tutuş ağırlıklı olmuştur.bir fiesta yada corsa gibi yol tutmasını beklememek lazım tabi ama bahsedilen limitlerde ciddi limitler yani

kendimden örnek veriyim.bir önceki corsayla virajlarda rahat ettiğim kadar güncel poloyla edemiyordum.


corsayla da poloyla da düz yolda ilerlemek nasip oldu sadece o yüzden yol tutuşları hakkında bilgim yok

fakat clio III şileye giderken virajlarda tedirgin etmişti ailecek bizi.

aracı bu yıl sona ermeden alacağım kısmetse ne olacağına dair en ufak bir şey belirlemedim ancak(istek ayrı birşey tabi ,kabul ettirmek ayrı)

yol tutuş benim için 1. kriter olmalı,2.side ara hızlanmalardaki performansı

gideceğim yol belli eninde sonunda min. haftada 2 kez şile-ist.

polo hoşuma gitti gitmesine ama clio da yaşadığım o tedirginliği acaba polo da da yaşar mıyım sorusu var bende


_____________________________

2013 VW Golf 7 1.2 TSI Comfortline // Mazota tepki olarak devam ediyor!
MacBook Pro 13" Retina
Canon EOS 7D + Canon 16-35mm f2.8 L II USM + Canon 24-105 mm f/4 L IS USM + Sigma 50mm 1.4 EX DG HSM


5450 Mesaj
18 Temmuz 2009; 1:03:11 

Ah otobilt ah


_____________________________




6093 Mesaj
18 Temmuz 2009; 1:03:38 



quote:

Orjinalden alıntı: joushkun

Valla seni bilmiyorum da ben Caddy'le neler yapıyorum da toplayabiliyorum. Polo daha iyi gelecektir.

Bu arada yersiz bir karşılaştırma olacak ama daha güçsüz ve otomatik şanzıman olmasına rağmen Corsa D ile toparlayamadığım oluyor. Caddy ile daha rahat viraj dönüyorum. Belki alışkanlıktır diyeceğim ama önden ben kaydırmıyorum ki, araba kendi kayıyor.


caddy bitane



_____________________________

2013 VW Golf 7 1.2 TSI Comfortline // Mazota tepki olarak devam ediyor!
MacBook Pro 13" Retina
Canon EOS 7D + Canon 16-35mm f2.8 L II USM + Canon 24-105 mm f/4 L IS USM + Sigma 50mm 1.4 EX DG HSM


5296 Mesaj
18 Temmuz 2009; 1:04:07 

Yeni Polo'yu cok beğendim eski silik görüntüsünden kurtulmuş arabaya benzemiş.


_____________________________



11702 Mesaj
18 Temmuz 2009; 12:41:11 

VW polo'nun yeni kasasiyla cok iyi is cikarmis. Onceki kasada da sinifinin en tok ve kaliteli araciydi bunu yeni kasada egale etmis. Sadece autobild degil bisuru yabanci dergi ve forumlarda polo'dam ovguyle bahsediliyor. Artik B sinifinin da bir lideri var.


_____________________________

Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin


 
4039 Mesaj
18 Temmuz 2009; 12:53:42 


quote:

Orjinalden alıntı: over and under

VW polo'nun yeni kasasiyla cok iyi is cikarmis. Onceki kasada da sinifinin en tok ve kaliteli araciydi bunu yeni kasada egale etmis. Sadece autobild degil bisuru yabanci dergi ve forumlarda polo'dam ovguyle bahsediliyor. Artik B sinifinin da bir lideri var.


b sınıfın lıderı zaten var polo'ya kalmadı lıderlık cıktıktan sonrada oyle kalıcaktır fıesta b sınıfında fark yaratmıstır.....


_____________________________



11702 Mesaj
18 Temmuz 2009; 12:58:44 


quote:

Orjinalden alıntı: bencn17


quote:

Orjinalden alıntı: over and under

VW polo'nun yeni kasasiyla cok iyi is cikarmis. Onceki kasada da sinifinin en tok ve kaliteli araciydi bunu yeni kasada egale etmis. Sadece autobild degil bisuru yabanci dergi ve forumlarda polo'dam ovguyle bahsediliyor. Artik B sinifinin da bir lideri var.


b sınıfın lıderı zaten var polo'ya kalmadı lıderlık cıktıktan sonrada oyle kalıcaktır fıesta b sınıfında fark yaratmıstır.....


ben goremedim o farki nedense heee makyaji kastediyorsun tmm ama gerisi fasa fiso benim gozumde polo ile kiyas olmaz fiesta bunu zamanla yapilacak diger testler de acikca ortaya koyacaktir. Ford cabalar VW yapar aradaki fark budur.


_____________________________

Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Temmuz 2009; 13:42:07 


quote:

Orjinalden alıntı: over and under


quote:

Orjinalden alıntı: bencn17


quote:

Orjinalden alıntı: over and under

VW polo'nun yeni kasasiyla cok iyi is cikarmis. Onceki kasada da sinifinin en tok ve kaliteli araciydi bunu yeni kasada egale etmis. Sadece autobild degil bisuru yabanci dergi ve forumlarda polo'dam ovguyle bahsediliyor. Artik B sinifinin da bir lideri var.


b sınıfın lıderı zaten var polo'ya kalmadı lıderlık cıktıktan sonrada oyle kalıcaktır fıesta b sınıfında fark yaratmıstır.....


ben goremedim o farki nedense heee makyaji kastediyorsun tmm ama gerisi fasa fiso benim gozumde polo ile kiyas olmaz fiesta bunu zamanla yapilacak diger testler de acikca ortaya koyacaktir. Ford cabalar VW yapar aradaki fark budur.


bir önceki kasa polonun neyi var allah aşkına? benzinli olan aracında bile tüm motor sesi yol sesi ruzgar sesi içerde, en boş versiyonu öle boş ki araçta hiç bir şey yok ve cok pahalıya sattılar uzun sure, motoru desen 80 beygir 4 bin devrin altına düştünmü kendini kaldırmıyo bırak içerde 3 4 kişi olmayı.. tek iyi yanı otomatik vitesi o aracın 6 ileri triptronik vitesi var vites degiştirmesi falan zevkli oluyo okadar. onun haricinde rakiplerinin bir cogu polodan cok cok ustun..


11287 Mesaj
18 Temmuz 2009; 14:18:07 


quote:

Orjinalden alıntı: over and under


quote:

Orjinalden alıntı: bencn17


quote:

Orjinalden alıntı: over and under

VW polo'nun yeni kasasiyla cok iyi is cikarmis. Onceki kasada da sinifinin en tok ve kaliteli araciydi bunu yeni kasada egale etmis. Sadece autobild degil bisuru yabanci dergi ve forumlarda polo'dam ovguyle bahsediliyor. Artik B sinifinin da bir lideri var.


b sınıfın lıderı zaten var polo'ya kalmadı lıderlık cıktıktan sonrada oyle kalıcaktır fıesta b sınıfında fark yaratmıstır.....


ben goremedim o farki nedense heee makyaji kastediyorsun tmm ama gerisi fasa fiso benim gozumde polo ile kiyas olmaz fiesta bunu zamanla yapilacak diger testler de acikca ortaya koyacaktir. Ford cabalar VW yapar aradaki fark budur.



_____________________________


"Erdemlerimiz ve kusurlarımız birbirinden ayrılamaz, güç ve madde gibi. Onlar ayrıldığında insan bir hiçtir." - Nikola Tesla

"Para" ile "İman" Ters Orantılıdır...

Katılım zamanı: 7 Aralık 2005


6726 Mesaj
18 Temmuz 2009; 14:21:49 


quote:

Orjinalden alıntı: over and under

ben goremedim o farki nedense heee makyaji kastediyorsun tmm ama gerisi fasa fiso benim