- x
bim kaçta açılyor ?
31 Cevap34944 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


600 Mesaj
9 Temmuz 2009; 7:42:50 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar bilen var mı şimdi kapısını gidip bakmaktansa bir size sorayım dedim


_____________________________



600 Mesaj
9 Temmuz 2009; 7:47:59 

tamam öyle olsun şimdi git kapısına bak geri dön sonra açılış saatinde tekrar git


_____________________________



4666 Mesaj
9 Temmuz 2009; 7:49:51 

Bildiğim kadarıyla 9'da açılıyor. Ne acelen var bu kadar? Özel - ucuz bişeymi satışa çıkçak? Öyle birşey varsa söyle bilelimde bizde alalım!


_____________________________

önce seni yok sayarlar
sonra sana gülerler
ardından savaşırlar seninle
ve sonunda sen kazanırsın.


 
500 Mesaj
9 Temmuz 2009; 7:49:53 

9 da açılıyo diye biliyorum


_____________________________



600 Mesaj
9 Temmuz 2009; 7:50:28 


quote:

Orjinalden alıntı: NovariX

Bildiğim kadarıyla 9'da açılıyor. Ne acelen var bu kadar? Özel - ucuz bişeymi satışa çıkçak? Öyle birşey varsa söyle bilelimde bizde alalım!

yok hocam alışverişe gideceğim de


_____________________________



4666 Mesaj
9 Temmuz 2009; 7:55:14 


quote:

Orjinalden alıntı: | Nvidia |

yok hocam alışverişe gideceğim de


bende dedimki herhalde iyi bir elektronik eşya ucuza satışa çıkıyor.
bim'de sabah kuyruğa girip 69 liraya Philips DVD Player aldığımı bilirim! Hey gidi heeey!


_____________________________

önce seni yok sayarlar
sonra sana gülerler
ardından savaşırlar seninle
ve sonunda sen kazanırsın.


600 Mesaj
9 Temmuz 2009; 7:55:48 

neyse arkadaşlar ben spora gideyim sonra fırına gideyim bim e gideyim vs. iyi sabahlar herkese


_____________________________



 
500 Mesaj
9 Temmuz 2009; 8:01:48 


quote:

Orjinalden alıntı: NovariX

Bildiğim kadarıyla 9'da açılıyor. Ne acelen var bu kadar? Özel - ucuz bişeymi satışa çıkçak? Öyle birşey varsa söyle bilelimde bizde alalım!


walla ha bazen süper indirimler oluyor varsa söle bizide


_____________________________



600 Mesaj
9 Temmuz 2009; 8:33:39 

hocam geldim biraz hızlı oldu ama ayıp yahu gitti kapısına yaşlı bir teyze oturuyor kapıda bana döndü dedi "oğlum burası kaçta açılıyor" baktım kapıya oda ne şok oldum saat 9:30 da açılıyormuş teyzeye döndüm "9:30 da açılıyor" dedim teyze hışımla yerinden kalktı "olmaz böyle şey yazıklar olsun hamur yapmıştım unu az geldi bende şimdi açılcak diye bekledim dedi" diyecektim hocam rüyanızda mı gördünüz hamuru demedim neyse ana fikir 9 da açılyordu hani


_____________________________



 
500 Mesaj
9 Temmuz 2009; 8:39:51 

hocam saat 8.30 nie erken gittiniz ki 9 da olsa yine 30dk bekliyecektiniz


_____________________________



600 Mesaj
9 Temmuz 2009; 8:42:08 


quote:

Orjinalden alıntı: -JonTurk-

hocam saat 8.30 nie erken gittiniz ki 9 da olsa yine 30dk bekliyecektiniz

diasa 8 de açılıyormuş bende oraya uğradım


_____________________________



1831 Mesaj
9 Temmuz 2009; 9:27:12 

bizim burda 9 da açılıyor


_____________________________

İletişim Fakültesi


 
855 Mesaj
9 Temmuz 2009; 9:34:23 


quote:

Orjinalden alıntı: | Nvidia |



diasa 8 de açılıyormuş bende oraya uğradım

enteresan bizim burda bim 9'da açılıyor dia 9'da bile açılmıyor sabah sabah dia'nın keklerinden alsaydın bari 2+1: 42 kuruş ülker napoliten 2+1: 3.2 lira idi epey kek depoladım bugün son gidersem kalanları toplayayım bari


_____________________________

Burjuva işçilerin dirisini, sosyalistler ölüsünü sömürür. Vicdan temelinden hareket, her iki sömürüye de baş kaldırmakdır. M. Nicolaus


2671 Mesaj
9 Temmuz 2009; 10:26:33 

şoray


_____________________________


Find The Way
Give The Love
Get The Power

O'Sensei Morihei Ueshiba


3051 Mesaj
9 Temmuz 2009; 10:29:27 


quote:

Orjinalden alıntı: KKM

şoray

bim e iş başvurusu yaptım işe alınırsam bim hakkındaki tüm bilmediklerinizi bana sorabilirsiniz.


_____________________________

forum kurallarını aşırı saçma buluyorum.


 
1682 Mesaj
9 Temmuz 2009; 11:05:41 


quote:

Orjinalden alıntı: şoray uzun yolda



bim e iş başvurusu yaptım işe alınırsam bim hakkındaki tüm bilmediklerinizi bana sorabilirsiniz.




geleceğin bim porofesörü olucak şahıs var kaşınızda , sizde hala konu açıp millete soraursunuz


_____________________________



1742 Mesaj
9 Temmuz 2009; 11:11:30 

o değil de dia nın portakallı gazozu ve normal gazozu 10 numara


_____________________________

Seviyenizi koruyamıyorsanız lütfen benimle muhattap olmayın.
İmzamı sebep belirtmeden defalarca silen yöneticilere de tekrar teşekkürler.


1720 Mesaj
30 Mayıs 2010; 9:20:53 

bime gidecem acaba açılmışmıdır?

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Ağustos 2010; 8:13:16 

Kahvaltılık ve hazır yemek almak için Bim'e gideceğim. Kesin olarak 9'da mı açılıyor? Evimizin altında ama sabah sabah gidip bakmaya üşeniyorum.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Ağustos 2010; 8:19:45 

1 yıllık konuyu hort lattınız Hort


78 Mesaj
19 Eylül 2010; 9:42:54 

Şimdi gidiyorum bime haftasonu diye geç açılmaz inş :D:D:D


_____________________________

Fazla Kontrol Güç Kaybettirir!!!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Şubat 2011; 7:48:07 

hort! kaçta açılcak gitmem lazım


 
6 Mesaj
15 Mayıs 2011; 7:26:00 

Bu konu tekrar hortlatılır efenim. Ya pazar sabahı 6.30'da uyanıyorum, peki neden? Çünkü açımmmm. Köşedeki fırından sıcacık açma alınacak tamam ama, Bim'den peripella almadan onun da tadı çıkmıyor. Süreceksin peripellayı açmaya ama efenim, cidden 9da açılıyor değil mi, bak ona göre evden çıkıcam. Sonra yarım saat Bim kapısında sokak kedisi gibi aç aç beklemeyeyim.

Emin siniz dimi, valla çok pis açım zaten, 9'da açılıyor dimi


_____________________________



161 Mesaj
12 Ağustos 2011; 1:47:16 

beyler hort için bağışlayın..


sabah kesinlikle gidicemde kaçta açılıyo net olarak??


_____________________________

Dokuz Eylül Üniversitesi
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri


 
201 Mesaj
12 Ağustos 2011; 14:03:38 

9 da açılır akşam 930 da kapanır BİM toptan fiyatına parakende satışşş.


_____________________________



 
33 Mesaj
31 Ağustos 2011; 11:25:41 

sabah 9 akşam 9





_____________________________



216 Mesaj
12 Şubat 2012; 9:43:44 

Bu Hort'ta benden:
Bim Sabah 9'da açılır,akşam 21'de (yazın 21:30 yada 22'de.) kapanır...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



470 Mesaj
8 Haziran 2012; 7:42:11 

öhö öhö öhö
bir hortta benden olsun
bugün kablosuz klavye ve mouse alacam (mk260)
saat kaçta açılıyor şu bim 9 da mı 9.30 da mı????
Bilen bi cevaplasın...


_____________________________

İlimden önce Edep gelir
İmam MALİK


470 Mesaj
8 Haziran 2012; 15:11:26 

09:00-21:00
arası çalışıyorlarmış....


_____________________________

İlimden önce Edep gelir
İmam MALİK


 
219 Mesaj
2 Ocak 2013; 7:50:33 

olm bimin 1kg donmuş patatesi BOMBA .. 1.9Tl falan süperfresh halt etmiş amk.. kaçırmayın derim. gidin 3 tane alın. 6 gün yarım yarım akşam yemeğinin garnütürünü kurtarır


_____________________________



131 Mesaj
13 Aralık 2013; 8:35:49 

HORT HORT HORT
Bim canavar ya


_____________________________


Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
5 gün 6 sa. 57 dk. kadarı kaldı.
7 Haziran 2014; 9:13:38 

beyler hâlâ 9 da açılıyor demi şimdi gidip 17 dakika beklemek istemiyorum -.-



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.328