- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Eskişehir yol tarifi
Bu konudaki kullanıcılar:
 
25
Cevap
2697
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1719 Mesaj
7 Temmuz 2009; 0:29:07 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar bu cumartesi ilk kez eskişehire uçakla gideceğim.Eskişehir hava alanından inönü ilçesine nasıl gidebilirim

İnönü eğitim merkezi eskişehirin 36km batısında inönü ilçesine 1km uzaklıktadır.İstanbul kütahya yolu üzerindedir.

Buraya nasıl gidebilirim arkadaşlar?
_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


932 Mesaj
7 Temmuz 2009; 0:33:39 

Daha 1 senedir Eskişehirdeyim. Kıdemli kişilerin gelmesi için UP...
_____________________________



1719 Mesaj
7 Temmuz 2009; 0:37:49 

yabancısısın yani hadi up arkadaşlar yardım edin otostopmu çekip gidelim
_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


 
1538 Mesaj
7 Temmuz 2009; 0:40:09 

eskişehirde hava limanı var mı læ


1719 Mesaj
7 Temmuz 2009; 0:41:55 

ya anadolu üniversitesinin hava alanına iniyormuş
_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


726 Mesaj
7 Temmuz 2009; 0:53:22 

şöle olacak anadolu üniversitesin incekse yıldız durağı dolmuşları var ona bineceksin çarşıya geleceksin..yıldız durağında indikten sonra tramvay bineceksin otogar yazana..sonra otogara geldiginde inönüye giden otobüslere bakacaksın...yıldız durağının orda tramvay var ama osmangazi üni.yemi yoksa otogaramı gidiyo bilmiyorum yada esnaf sarayının ordan biniceksin otogar yazan tramvaya

tam bilgisi olan varsa sölesin benim aklıma bu kadarı geldi

Not:Dogru demişim yıldızın ordaki osmangaziye gidiyormuş..dolmuştan indikten sonra yıldızdan yani çarşı yazan yere yürüceksin tramvayla otogara gidiceksin..




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dx -- 7 Temmuz 2009; 0:57:13 >
_____________________________




932 Mesaj
7 Temmuz 2009; 0:56:56 


quote:

Orjinalden alıntı: Dx

şöle olacak anadolu üniversitesin incekse yıldız durağı dolmuşları var ona bineceksin çarşıya geleceksin..yıldız durağında indikten sonra tramvay bineceksin otogar yazana..sonra otogara geldiginde inönüye giden otobüslere bakacaksın...yıldız durağının orda tramvay var ama osmangazi üni.yemi yoksa otogaramı gidiyo bilmiyorum yada esnaf sarayının ordan biniceksin otogar yazan tramvaya

tam bilgisi olan varsa sölesin benim aklıma bu kadarı geldi


Yıldız tramway durağından OGÜ-OPERA tramvayı geçiyor. Zaten sorun değil. Yıldız tramway durağına geldikten sonra Çarşı durağı yakın kime sorsa gösterirler.
_____________________________



1719 Mesaj
7 Temmuz 2009; 1:37:31 

1)Yıldız durağı dolmuşlarına bin (kırmızı 4)
2)yıldızda in 1 numaralı tramvaya bin(çarşı tramway durağı)
3)otogara git
4)inönü otobüslerine bin

tamamdır arkadaşım çok teşekkür ederim resmide koyman iyi olmuş teşekkürler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emure -- 7 Temmuz 2009; 11:46:47 >
_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


4583 Mesaj
7 Temmuz 2009; 1:42:49 

aha bizim kampüse geliyor la adam

gel gel, güzeldir buralar

uçaktan indikten sonra, bizim o meşhur "kırmızı 4" numaralı otobüse bineceksin.

yıldız durağında inersin, oradan da tramvaya binersin.
1 numaralı tramvaya bineceksin, otogar-ssk tramvayı.

yıldızda indikten sonra "çarşı tramvay durağı" nerede diye sorarsan gösterirler.
yıldızda 2 numaralı tramvay var, ona binersen osmangaziye atar seni

otogardan da otobüsle halledersin.
_____________________________

en kötü gün bugünse, bugün de galatasaray...


1719 Mesaj
7 Temmuz 2009; 1:53:16 


quote:

Orjinalden alıntı: hashus1099

aha bizim kampüse geliyor la adam

gel gel, güzeldir buralar

uçaktan indikten sonra, bizim o meşhur "kırmızı 4" numaralı otobüse bineceksin.

yıldız durağında inersin, oradan da tramvaya binersin.
1 numaralı tramvaya bineceksin, otogar-ssk tramvayı.

yıldızda indikten sonra "çarşı tramvay durağı" nerede diye sorarsan gösterirler.
yıldızda 2 numaralı tramvay var, ona binersen osmangaziye atar seni

otogardan da otobüsle halledersin.


Selamınm aleyküm

Havacılık müzesi kampüse uzamı yakınmı hocam üstteki arkadaşın verdiği resimde yakın gibi duruyorda yakınsa oraya bi gideyim yahu.
_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


4583 Mesaj
7 Temmuz 2009; 2:09:53 

pek yakın olduğu söylenemez, galiba otogarın oradaydı. kampüsten otogara tek vasıta yok galiba, çift vasıta yapılacak.
_____________________________

en kötü gün bugünse, bugün de galatasaray...


1719 Mesaj
7 Temmuz 2009; 2:18:37 

ozaman yatar o iş kazasız belasız gideyimde inönüye yeter ,müze eksik kalsın
_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


8651 Mesaj
7 Temmuz 2009; 3:19:15 

afyon tarafına işin düşerse SS destekli yok tarif yardımı yaparım
_____________________________



665 Mesaj
7 Temmuz 2009; 3:45:34 

Yanlız Havacılık Müzesi, Anadolu Üniversitesi Yunusemre Kampüsünün az yukarısında hocam otogarın orda değil bildiğim kadarıyla..Uğrayabilirsin istersen..
_____________________________

Siz geniş zamanlar umuyordunuz,
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk geçeceği aklınıza gelmezdi.


4583 Mesaj
7 Temmuz 2009; 3:48:56 

bu havacılık müzesi denen yeri ben galiba yanlış biliyorum o zaman.

lise boyu bursa-ankara arasında gittim geldim
bu otogarın yakınında uçak koymuşlar etrafa, onlar değil mi müze

yoksa yanlış mı hatırlıyorum
gerçi iki eylüle yine ters oluyor orası.

benim kafa gitmiş olabilir cidden
_____________________________

en kötü gün bugünse, bugün de galatasaray...


665 Mesaj
7 Temmuz 2009; 3:53:20 


quote:

Orjinalden alıntı: hashus1099

bu havacılık müzesi denen yeri ben galiba yanlış biliyorum o zaman.

lise boyu bursa-ankara arasında gittim geldim
bu otogarın yakınında uçak koymuşlar etrafa, onlar değil mi müze

yoksa yanlış mı hatırlıyorum
gerçi iki eylüle yine ters oluyor orası.

benim kafa gitmiş olabilir cidden

Hava İkmal orası hocam =)
_____________________________

Siz geniş zamanlar umuyordunuz,
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk geçeceği aklınıza gelmezdi.


4583 Mesaj
7 Temmuz 2009; 3:57:59 

evet de ben de orayı müze sanıyorum

neyse yarın sabaha linç edilmek istemiyorum, emureee gel usta gel
_____________________________

en kötü gün bugünse, bugün de galatasaray...


665 Mesaj
7 Temmuz 2009; 4:02:38 


quote:

Orjinalden alıntı: hashus1099

evet de ben de orayı müze sanıyorum

neyse yarın sabaha linç edilmek istemiyorum, emureee gel usta gel

İyi hal ve de iyi niyetten her türlü yırtarın var hocam
_____________________________

Siz geniş zamanlar umuyordunuz,
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk geçeceği aklınıza gelmezdi.


4583 Mesaj
7 Temmuz 2009; 4:05:04 


suçu üniversiteye atıyorum. bizi Allah'ın dağına atmışlar, yunus emreyi gördüğümüz mü var
_____________________________

en kötü gün bugünse, bugün de galatasaray...


5303 Mesaj
7 Temmuz 2009; 4:57:41 


quote:

Orjinalden alıntı: emure

1)Yıldız durağı dolmuşlarına bin
2)yıldızda in
3)otogara git
4)inönü otobüslerine bin

tamamdır arkadaşım çok teşekkür ederim resmide koyman iyi olmuş teşekkürler


Yıldızda in
Çarşı tramway durağına git
otogar tramwayına bin
_____________________________

Makina Mühendisi
Elektrik-Elektronik Mühendisi


1719 Mesaj
7 Temmuz 2009; 11:27:10 


quote:

Orjinalden alıntı: hashus1099

evet de ben de orayı müze sanıyorum

neyse yarın sabaha linç edilmek istemiyorum, emureee gel usta gel


Aga naptın ya
Yakınsa oraya bi uğramak istiyorum arkadaşlar ya uçaklar 2eylül kampüsüne iniyormuş ordan nasıl gidebilirim yunusemre kampusune ordanda havacılık müzesine acaba?

@alpernbugra
sağol
_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


850 Mesaj
7 Temmuz 2009; 11:30:45 

emure inönüde havuzlara mı gidicen?
_____________________________



1719 Mesaj
7 Temmuz 2009; 11:38:44 

hocam inönü ilçesinin 1km uzağında inönü eğitim merkezi varmış oraya gidicem planör kursu için.

edit:yazım hatası



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emure -- 7 Temmuz 2009; 11:39:04 >
_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


 
1538 Mesaj
7 Temmuz 2009; 11:41:34 

yıldız nere yav nasıl okuyosam eskişehirde bi **k bilmiyom


850 Mesaj
7 Temmuz 2009; 11:43:49 


quote:

Orjinalden alıntı: emure

hocam inönü ilçesinin 1km uzağında inönü eğitim merkezi varmış oraya gidicem planör kursu için.

edit:yazım hatası

10 yılı aşkındır yazları eskde geçiririm.kütahya yolu üzerinde oturuyorum.ömürden ffelan otobüslere atlayıp gidebilirsin
_____________________________



1719 Mesaj
7 Temmuz 2009; 14:09:19 


quote:

Orjinalden alıntı: mercan2021



10 yılı aşkındır yazları eskde geçiririm.kütahya yolu üzerinde oturuyorum.ömürden ffelan otobüslere atlayıp gidebilirsin

hmm ömürden otobusle. tamam hocam bunuda not aldım sağolasın
_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Eskişehir yol tarifi
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR6
0.336