Şimdi Ara

2. DH CS Ligi (Steam) Kuralları ve Düzenlemeleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  2. DH CS Ligi (Steam) Kuralları ve Düzenlemeleri


    Kurallar ve Düzenlemeler

    Maç Metodu : 5 vs. 5
    (Takım oyunu, her takımda 5 oyuncu)
    Maç günü ve anında hiçbir şekilde oyuncu değişikliği yapılamaz.
    Takım kayıt başlığında belirtilen Steam ID'lere sahip oyuncular hariç hiçbir oyuncuya servera giriş hakkı verilmeyecektir.
    Bu konuda hiçbir takıma ve oyuncuya istisna tanınmayacaktır. Tüm klanların olası oyuncu eksikliğine karşı "Yedek" oyuncu IDleri belirtmesi şiddetle tavsiye edilir.

    Oyuncu eksikliği yaşayan ve maçın başlamasına hazır olmayan takımlar için maç başlama saatinden itibaren 10dk süre tanınacaktır.
    10dk dolduğunda hala takım maça hazır durumda değilse hükmen yenilmiş sayılacaklardır.


    Devre Sayısı : 30 (Maxrounds formatında)
    Her takım, 15 devre Terrorist 15devre Counter-Terrorist olarak oynayacaktır.
    Oynanış süreci gereği, standart maçların aksine 16 puanla maç sonlandırılmayacaktır.
    Averaj hesapları için maçların 30 round boyunca sürmesi gerekmektedir.

    Devre Süresi : 1 Dakika 45 Saniye


    Maçtan önce bıçak round yapılarak taraf seçimini yapacak olan takım belirlenir.
    Bıçak roundu kazanan takım oyuna başlayacağı tarafı seçer.
    Bıçak roundda kazananın belirlenmesi için takımlardan birinin tüm oyuncularının "ölü" olması gerekmektedir.
    Bıçak roundlarda bomba kurmak veya karşılıklı çatışmadan kaçıp süre avantajıyla el kazanmaya çalışmak yasaktır, böyle bir duruma hakemler tarafından müdahale edilecektir.

    Kazanma Şartı : 16 devre kazanan takım maçı kazanacaktır.
    Ancak yukarıda belirtildiği üzere 30 round boyunca maçın sürdürülmesi gerekmektedir.
    Beraberlik sözkonusu olabilir.


    Resmi Haritalar : de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train, de_cbble, de_cpl_mill, de_tuscan

    **9 Ağustos Güncel**

    2. Turda toplam 8 takım, tek bir grup içerisinde bulunacaktır. 8 Takım da birbirleriyle 7 fikstürde maç yapacaklardır.
    Yukardaki resmi haritalar kullanılacaktır. 2.Turda gruba girmeye hak kazanan 8 takımdan sadece 4 tanesi gruptan çıkabilecektir.

    7. Fikstür sonunda gruptan çıkmaya hak kazanan 4 takım belirlenip, devam maçları "PlayOff" biçiminde eleme usulü olarak devam edecek, çeyrek-yarı ve final maçları oynanacaktır, bu sayede şampiyon belirlenecektir.

    Grup içerisinde herhangi bir beraberlik durumunda ikili averaj baz alınacaktır.


    Üst üste çıkma (Boosting): Bu konuda bir sınır yoktur. Haritalarda üst üste çıkılabilen her yer serbesttir.

    Bomba Kurma: Takımlar boosting ile rakip bir oyuncunun tek başına ulaşamayacağı yerlere bomba kurabilirler. Sessiz bomba kurmak kesinlikle yasaktır. Eğer bir takımın bu kuralı ihlal ettiği fark edilirse, kuralı ihlal eden takım kalan tüm devreleri kaybetmiş sayılır.

    Harita Hatalar (Bug): Bilinen ya da bilinmeyen harita hatalarının (bug) kullanımı durumunda, bug kullanan takım maçın geri kalan tüm devrelerini kaybetmiş sayılır.

    Oyunda say veya team_say yoluyla hakemlere yönelik hakaret eden takımlar uyarılmaksızın bulundukları maçı kaybetmiş sayılacaklardır.
    Say yoluyla karşı takımdaki oyunculara küfür veya hakaret eden, aşağılayıcı sözler söyleyen, tartışma başlatan takımlar için de aynı şey geçerlidir.
    Maç esnasında hakemlerle polemiğe girmeyiniz. Maç yönetimine müdahale etmeyiniz.

    Maçlarda oyuncuların kişisel (POV) kayıt alması zorunludur. Olası itirazlarda HLTV demolarından ziyade kişisel demolar alınıp kontrol edilecektir.

    Lig maçları VAC korumalı "Secure" Steam sunucularda yapılacaktır. Maç öncesi tüm oyunculardan 1 SG etrafında screenshot almaları istenecektir.
    16bit oynamak yasaktır. Sadece 32bit grafik ayarlarında oynamanıza izin verilecektir.

    Hiçbir oyuncu Hakemlerin "Çıkabilirsiniz." mesajını almadan serverdan ayrılmamalıdır.

    Ayrıca olası itirazlarda Hakem kurulu oyunculardan kişisel demo isteme hakkına sahiptir, kişisel demolar izlenip hakem kurulu tarafından karar verilecektir.
    Hakem kurulu, maçı tekrar etme veya herhangi bir takımı ligden diskalifiye etme hakkını saklı tutar.

    Lig maçlarının düzenleneceği sunucularda CAL/CPL configleri kullanılacaktır.

    Sunucu ayarları
     
    sv_unlag 1
    sv_maxunlag .5
    sv_voiceenable 1
    sv_unlagsamples 1
    sv_unlagpush 0
    mp_autokick 0
    mp_autocrosshair 0
    mp_autoteambalance 0
    mp_buytime .25
    mp_consistency 1
    mp_c4timer 35
    mp_fadetoblack 0
    mp_flashlight 1
    mp_forcechasecam 2
    mp_forcecamera 2
    mp_footsteps 1
    mp_freezetime 5
    mp_friendlyfire 1
    mp_hostagepenalty 0
    mp_limitteams 6
    mp_logecho 1
    mp_logdetail 1
    mp_logfile 1
    mp_logmessages 1
    mp_maxrounds 15
    mp_playerid 0
    mp_roundtime 1.75
    mp_timelimit 999
    mp_tkpunish 0
    mp_startmoney 800

    sv_aim 0
    sv_airaccelerate 10
    sv_airmove 1
    sv_allowdownload 1
    sv_allowupload 1
    sv_alltalk 0
    sv_proxies 1
    sv_cheats 0
    sv_clienttrace 1.0
    sv_clipmode 0
    sv_friction 4
    sv_gravity 800
    sv_maxspeed 320
    sv_send_logos 1
    sv_send_resources 1
    sv_stepsize 18
    sv_stopspeed 75
    sv_timeout 65

    allow_spectators 1
    decalfrequency 60
    edgefriction 2
    host_framerate 0
    log on
    pausable 0




     2. DH CS Ligi (Steam) Kuralları ve Düzenlemeleri

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Maç başlamadan toplanıp ss alma işlemi nasıl gerçekleşecek ?

    Maç Esnasında ss alma işlemi server tarafından otomatik olarak gerçekleştirilmektedir.
    Oyuncuların örnek olarak de_dust2 mapinde uzunda toplanıp ss almaları şu aşamalarla tamamlanacaktır.

    1 - Hakem tarafından round süresi uzatılacaktır. gerekli duyurular veya uyarılar ekranda renkli mesajlarla gösterilecektir.

    Not : Hakem round süresini uzattıktan sonra bıçaktan başka birşey kullanamazsınız. bu oyuncuların birbirini vurmasını engellemek içindir.

    2 - Ardından ekranda yeşil renkte bir mesaj çıkacaktır. DUYURU ## Lutfen Herkez Ortaya Gelsin SS Alinacaktır. ## bu veya buna benzer olacaktır.

    3 - Duyuruyu aldıktan sonra oyuncular duyuruda belirtilen noktada toplanmalıdırlar.

    4 - Duyurudan bir kaç saniye sonra hemen bir kaç hatırlatıcı mesaj daha çıkacaktır. bu 2 adet hatırlatıcı mesaj mutlaka okunmalıdır.
    Lutfen uzunda smoke attiktan sonra hic bir sekilde tab'a basmayiniz!. Hersey otomatik gerceklesmektedir.
    Ekranda cikan renkli yazilari okuyunuz! onlar size neler yapmaniz gerektigini anlatmaktadir!.
    Bu aşamadaki hatırlatıcı mesajlar bunlar veya bunlara benzerdir.


    5 - Bu aşamada hakem ortaya smoke grenade atacaktır.

    6 - Oyuncuların bu aşamada kesinlikle taba basmaması veya kendi başına ScreenShot almaması gerekmektedir. bu aşamada yapmanız gereken sadece smoke grenade dumanlarına bakmanız olacaktır. bu aşamadan sonra hakem gerekli komutu girerek makinenize taba basılı şekilde kontrol mesajlı 1 adet ss alacaktır. ve size bu aşamadan sonra yapmanız gerekenler ve hatırlatıcı mesajlar tek tek renkli hallerde ekrana yazılacaktır.

    Kendi bilgisayarınıza ss'iniz alindi. Resim dosyasi bmp formatindadir.
    Oyunun dizininde yani cstrike klasoru icinde suna benzer bir isimde olmali de_dust20032.bmp
    Lutfen hemen simdi ss'inizi kontrol edin. ve o ss'i unutmayacaginiz bir yere yedekleyin!
    Unutmayin olasi bi durumda hakemler sslerinizi isteyecektir.

    Bu aşamadaki hatırlatıcı mesajlar veya yapmanız gerektiğini anlatan mesajlar bunlar veya bunlara benzerdir.


    7 - Tüm bu aşamalar ve tüm istenilenler yapılır. ve son olarak serverın res atması beklenir.

    Tüm Oyunculardan ekranda çıkan tüm renkli mesajları okumalarını rica ediyoruz. çünkü ne yapılması gerektiği ve nelere dikkat edilmesi gerektiği bu mesajlarla belirtilmektedir.

    Tüm Oyunculardan ekranda hatırlatıcı veya ne yapmanız gerektiğini anlatan mesajları dikkatle okuduktan sonra uygulamalarını istiyoruz. En Önemlisi ss'in oyun tarafından çekildiği için cstrike klasöründen çekilen en son ss i bulup doğru ss olup olmadığını kontrol edip yedeklemek olacaktır. bu aşamayı doğru yapmazsanız veya unutup ilerde dosyayı silmeniz halinde hiç bir mazaret kabul edilmicektir. İstenilen ss hakem kuruluna ulaştırılmadığı halde yaptırım hakem kurulu tarafından belirlenip uygulanacaktır.

    Uyarı : SS ' lerde smoke grenade dumanlarına bakmayan alakasız yerlere bakan oyuncuların ssleri geçersiz sayılacaktır. Her türlü yaptırım hakem kurulu tarafından belirlenip uygulanacaktır.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • de_tuscan mapini hiç oynamadım
  • mp_autocrosshair cs1.5 den kalma değil mi? mp_playerid 1 olması daha uygun bence.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RemagX

    mp_autocrosshair cs1.5 den kalma değil mi? mp_playerid 1 olması daha uygun bence.


    Yukarda gördüğünüz ayarlar CPL 2004 ayarlarıdır, müdahale etmemiz için bir sebep yok bence.
    Geçerliliğini yitiren ayarlar da önemli değil zaten.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Katılan takımların kuralları baştan sona okumaları önemle rica olunur.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • CPL mi kaldı bence WCG 'ye göre yapmalıydınız^^...

    herkese başarılar..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JAGD

    CPL mi kaldı bence WCG 'ye göre yapmalıydınız^^...

    herkese başarılar..


    WCG ile CPL'nin 2 tane farkı var.

    CPL - Freezetime 5 saniye. Ölen oyuncu kendi takım oyuncusunu izleyebilir.
    WCG - Freezetime 15 saniye. Ölen oyuncuda direkt ekran karartılır, hiçkimseyi izleyemez.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • bence cpl_mill mapi olmamalı zaten tuscanla cpl_mill ayni gibi bişey zaten cpl_mill eskide kaldı artık tuscan oynanıyor..
  • alakası yok sen heralde adam gıbı cplmıll veya tuscan oynamadın bılıpte konus arkadasım tamam benzerlıklerı var ama tıpatıp aynısı degıl :)
  • freezetime en az 8 olmalı... CPL Kurallarında 5 sn ama onu duzeltmelisiniz.HEr oyuncu taktik için o zamanı kullanıyor.... 5 saniye çok az bir zaman
  • GEne kanadırdılar beni
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WeeDSmoKa

    GEne kandırdılar beni


  • bak bide gülüyo

  • geleceennn
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JAGD

    freezetime en az 8 olmalı... CPL Kurallarında 5 sn ama onu duzeltmelisiniz.HEr oyuncu taktik için o zamanı kullanıyor.... 5 saniye çok az bir zaman


    Tavsiyeniz için teşekkürler. Server freezetime ayarlarını 8saniyeye ayarladık.
  • Turnuva Ne Zaman Başlıyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkey.Legend

    Turnuva Ne Zaman Başlıyor ?

    Cuma günü başlıyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_32661387/tm.htm
  • Cuma Günü

    Katılan Tüm Takımlara Başarılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ivansionE- -- 23 Temmuz 2009; 15:44:52 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.