Bildirim
YENİ COROLLA D4D 6 VİTES
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
geç bile kalınmış bir yenilik.... -
satış stratejisi.
yakıt ve performansta büyük fark oluşmaz.
ancak 2012 de değişen kasayla daha performanslı bir motor çıkarabilir. -
nası oluşmaz? ben v
fabrika değerlerini gördüm bas baya 4.0 yazıyo resmi değerde. Adamlar aurıs e 6. vitesi koydular 4.2 den 3.7 ye gerilemiş nası çok değişmez.
4.3 den 4.0 a -
toyotasanın resmi sitesinde auris 6 ileri vites d-4d için tüketim değerleri.
şehir içi düz 5.7 litre mmt 5.8 litre
şehir dışı düz 4.2 litre mmt 4.3 litre
ortalama düz 4.7 litre mmt 4.8 litre
büyük ihtimalle halen ortalama 4.9 litre tüketim yeni corolla 6 ileri d4d de ortalama 4.7 litre falan olur.
quote:
Orjinalden alıntı: ecz_mel
nası oluşmaz? ben v
fabrika değerlerini gördüm bas baya 4.0 yazıyo resmi değerde. Adamlar aurıs e 6. vitesi koydular 4.2 den 3.7 ye gerilemiş nası çok değişmez.
4.3 den 4.0 a
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 1 Temmuz 2009; 23:17:29 > -
44.300 liraya mı aldınız? -
evet 44300. park ensörü hediye.
acu_men verdiğin değerleri bilmem. Bugun kullanan adamlarla AFYON da konuştum. Bayisi ile de konuştum. aurıs düz sabit hız 90-100 arası 3.8 diyolar. Kullanıma göre değişir diye düşünüyorum.
Ayrıca d4d corolla ile 4.1 litre gören bi dünya reprezant var ne 4.9 u ya.
Bide ben megane 2 dci ile tam 750 km şehirler arası yolda her gün işime gidip geldim.3.3 litre ortalama ile ve yakıt aldım hesap3.4 ü gösterdi.
90-100 arası seyir ettim rampalarda 60-70 e kadar düştüğümde oldu rampa aşağı 110 geçtiğimde oldu. 82 km ortalama sürat gösteriyodu bilgisayar. İsterse 10 lt tüketsin artık bitti aldım gitti. Ayrıca rodaj döneminde özellikle ilk bin km de arabayı hiç zorlamıycam kameraya alcam ortalama hız ve tüketim değerlerimi.
Kullanımdan kullanıma ve uzun yoldan uzun yola fark olduğunu o zaman daha iyi anlarsın. tork eğrisi ve vites dişli oranı 5 vitesli dizel corollada 3.7 ye kadar müsade eder ama adamın canını da çok sıkar öyle bir sürüş. 90 km hıza 21 saniyede çıkıyodum megane da mesela.
resmi sitesini demiyorum zaten kullananların yorumunu iletiyorum. Onu da geç artık sonuçta az tüketiyor 6 vites.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecz_mel -- 1 Temmuz 2009; 23:21:41 >
-
yazdığım tüketim değerleri toyotasa nın resmi web sitesinde aurisin d4d için teknik değerleri.
ayağınızı gazdan çekerseniz sıfır tüketim olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 1 Temmuz 2009; 23:16:36 > -
6. vites ve yükselen tork ile birlikte güncel modele göre 0,1-0,2 arası daha düşük tüketim değerleri olacaktır.
Peugeot ve Renaultlarda gerçek tüketim yol bilgisayarında görünenden hep daha fazla olurNedeni ise Toyotalar gibi 1km hızla bile giderken tüketim değerini hesaba katmamasıdır. Tam değeri bilmiyorum ancak 20-30km hıza çıkana kadar anlık ortalamayı da göstermezler zaten. Halbuki tüketimin en yüksek olduğu zamanlar kalkışta geçen zamandır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahan35 -- 2 Temmuz 2009; 0:16:24 > -
+1
En fazla yakıt 0-40km arası tüketilir,Laguna aracım yanlış hatırlamıyorsam 40km/h dan sonra tüketim bilgisi vermeye başlıyordu. -
Şirketin aracı olarak kullandım. 1.4 d4 comfort 2010.
gayet güzel... detaylı bir test etme imkanı bulamadım ancak fiziki bir iki mevzuyu aktarmadan geçemeyeceğim...
1. Direksiyon simidi altındaki + ve - vites kanatları var. bunlar manevralar sırasında parmaklara takılıyor. belki farklı bir ergonomi denenebilir.
2. Gösterge panelinin ışığı güney altında bile oldukça parlak. net bir sekilde görülüyor. ancak farları ya da park ısıklarını açınca gösterge ısıkları adeta kararıyor. Çok garip... Yada ben bulmaadım farklı bir ayar var ise...
3. Japonların klasik sorunlarından lastik ve yol sesi azalmış olsa da var hala...ancak dış sesin içeri girmesi o kadar değil dış sesi oldukça kesmiş bu kasa. -
quote:
Orijinalden alıntı: chatlag73
Şirketin aracı olarak kullandım. 1.4 d4 comfort 2010.
gayet güzel... detaylı bir test etme imkanı bulamadım ancak fiziki bir iki mevzuyu aktarmadan geçemeyeceğim...
1. Direksiyon simidi altındaki + ve - vites kanatları var. bunlar manevralar sırasında parmaklara takılıyor. belki farklı bir ergonomi denenebilir.
2. Gösterge panelinin ışığı güney altında bile oldukça parlak. net bir sekilde görülüyor. ancak farları ya da park ısıklarını açınca gösterge ısıkları adeta kararıyor. Çok garip... Yada ben bulmaadım farklı bir ayar var ise...
3. Japonların klasik sorunlarından lastik ve yol sesi azalmış olsa da var hala...ancak dış sesin içeri girmesi o kadar değil dış sesi oldukça kesmiş bu kasa.
gösterge panelindeki sağ butondan ışığın parlaklığını ayaralayabiliyorsun.diğerleri için bir şey diyemem.
-
Yakıt tüketimi kalkışlarda veya 40 km/s hızın altında maximuma ulaşmaz yani araç aşırı yakıt tüketmez ama çok yavaş gittiği ve yakıt tüketim hesabı 100 km ye endeksli olduğu için çok çıkar.sonuçta 20 km/s hızla 100 km yi 5 saatte bitireceğine göre 5 saatteki yakıt tüketmini veriyor ee o da gayet normal fazla felan değil. -
Bu araçta ki 6 ileri şanzuman ne gibi bir fayda sağlayabilir ki?Honca citylerede 7ileri koymuşlar ama araç 110dan sonra ortalığı inletiyor... -
Şehir içinde biraz can sıksa da uzun yolda özellikle 140 km nin üzerinde hızlarda konfor(daha az devir ve sesten ötürü) ve yakıt ekonomisi anlamına geliyor 6 ileri şanzuman hatta ve hatta daha uzun motor ömrü bile diyebiliriz.ilk kalkışlarda da kesinlikle daha az yakacaktır.1. vites kısalacaktır çünkü 50 yapacagına 40 yapacaktır artık.bence çok mantıklı.şahinde de 5 vites var araba 5 te 160 a gelince motor 5.000 deviri geçiyor bırakında bir fark olsun aralarında ama -
Mantıklı...peki bu şanzuman gerçekten de bu aracı performans olarak daha etkili kılıyor mu? -
Duran bir aracın motorunda 0 dan 40 km hıza gelene kadar yapılan hızlı bir kalkış esnasında silindirlere maksimum yakıt çekilir,çünkü duran kütlenin ataletini kazanmak için en fazla gücün harcandığı an bu aralıktır.
Daha sonra 100km yolu sakin şekilde mümkün olan en üst viteslede 40 ile gidince elbette maksimum tüketim söz konusu olmaz,bu bilgi kalkış tarzının yakıt tüketimine etkisi için yapılan bir incelemenin neticesidir,40km ile giden aracın maksimum yakacağı iddiası değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 21 Ekim 2009; 14:34:48 > -
Esmerce'nin dediğini pratikte yaşamak isterseniz eğer, duran aracınızı ittirerek yürüme hızına çıkarırken mi yoksa zaten yürüme hızınızda olan bir aracı aynı hızda iterken mi daha çok güç harcadığınızı kıyaslayarak yapabilirsiniz
Rüzgar direncinin hızın karesiyle orantılı olduğunu da hesaba katarsak 40km hızla sakince gidersek belki daha bile az yakabiliriz zaten. -
quote:
Orijinalden alıntı: esmerce
Duran bir aracın motorunda 0 dan 40 km hıza gelene kadar yapılan hızlı bir kalkış esnasında silindirlere maksimum yakıt çekilir,çünkü duran kütlenin ataletini kazanmak için en fazla gücün harcandığı an bu aralıktır.
Daha sonra 100km yolu sakin şekilde mümkün olan en üst viteslede 40 ile gidince elbette maksimum tüketim söz konusu olmaz,bu bilgi kalkış tarzının yakıt tüketimine etkisi için yapılan bir incelemenin neticesidir,40km ile giden aracın maksimum yakacağı iddiası değil.
Tamam şimdi oldu.40 km sabit hızla gitmekle 0-40 yapmak çok ayrı haklısın.Dur kalkları hiç gaz vermeden sadece debriyajla yapmak en mantıklısı ve bu dizel motorlarda çok daha kolay oluyor.Tüketim rölanti tüketimiyle aynı oluyor çünkü tavsiye ederim.
Şanzumana gelince performansı arttırır mı demişsiniz?dizel için çok emin değilim ama benzinli için çok az da olsa arttırır sonuçta araç daha çok yüksek devirlerde dolaşacağından performansı da artacaktır.Ama performans beklememek lazım sadece uzun yolda ki rahatlık bile yeter.140 la giderken afedersiniz böğürmeyen bir araç.
-
"0-40 arası ani hızlanma" yazmalıydım kusura bakmayın.
Bu arada dizel aracımda gaz vermeden kalkmak rahat geliyor ama otomobil uzmanı arkadaşımız (O.B.K.) bunun pompayı çok zorlayacağını belirtmişti.
Oysa rölantideki yüksek tork sayesinde otomatik vitesli araç gibi ileri-geri hareket çok kolay oluyor ve özellikle park manevralarında gaza basmaya gerek kalmıyor.
Benzer içerikler
- toyota corolla lastik basınç sensörü sönmüyor
- toyota corolla 1.6 elegant otomatik vites yorumlar
- toyota corolla hybrid yakıt tüketimi
- toyota corolla 1.5 kaç litre yağ alır
- check engine toyota corolla
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X