< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzaffer demir -- 15 Nisan 2023; 11:54:33 > |
Landrover Freelander 2 aracım hakkında kullanıcı yorumum !
-
-
2009 model Freelander 2'im 277.000km ye geldi. Almayı düşünenler için kendi deneyim ve tecrübelerimi aktarayım. Aracı şehirde ve şantiyeler de kullandım. Başka bir araç olsa bugünleri görmezdi. Yürüyen aksamda hiç bir sıkıntı yok hala taş gibi. Düzgün bakımları yapılırsa şanzıman yağ vs araç size bir masraf yapmayacaktır. 80.000 de iken ciddi bir boğulma ve devir kaybı yaşamıştım, Borusan bana motor'un değişmesi gerektiğini söyledi 3 yaşındaki arabaya! Soluğu sanayi de aldım ve 1.000 tl'ye çözdüler işimi Ankara gibi yerde hiç yolda kalmadım çok şükür. Eksilere gelince, içeri biraz fazla ses alıyor, bende kronik olarak sonradan turbo hortumu patlatma olayı geldi başıma o da her seferinde 1.000 TL yazıyor :( Yakıt 9/10 L ortalamada hep. Arabayı değiştirim desem alacak araba bulamıyorum malum piyasa yüzünden. 2015 dşscovery sport 300.000 vermeye değmez gibi geliyor. Yeni kasa çıkmış o da zaten 500k. Hayırlısı bakalım :)
-
Merhaba
Son 1 yıldır 2007 model Landrover Freelander 2 sahibiyim. Araç gerçekten mükemmel bir araç. Yaşına ve km sine göre aracın kondisyonu çok yüksek sıfır bir aracın ayarında diyebilirim. Freelander zaten Landroverin en sorunsuz aracı. Bu modelde bu kondisyonda olması zaten aracın sağlamlığını gösteriyor.
Bu araçlar temiz kullanıldığı taktirde yağı suyu eksik edilmediği sürece kolay kolay arıza çıkarmazlar. Aracın kullanım şekli gerçekten çok önemli. Aracımı ilk sahibinden aldım, kendisi profesördü. Hakikaten çok temiz kullanmış gerçekten. Bu zamana kadar bir problem yaşamadım. Kullanım zevki oldukça yüksek bir araç.
Landrover e binen biri bir daha inmez diye düşünüyorum. Araçta çıkabilecek sorunlar ise şöyle ;
Öğrendiklerim kadarıyla bu araçlarda 100 bin kmden sonra diferansiyelde ötme sorunu oluyormuş.
Turbo hortumları zamanla patlayabiliyor değişmek gerekli. Hortumlar zaten aşınan parçalar bu da gayet normal.
Bazı modellerde sunroof ses yapabiliyor.
Bunun dışında kolay kolay problem çıkarmayan bir araç. Kullanımı oldukça zevkli.
-
Bende Freelander 2, 2.2 TD4 kullanıcısıyım, yüzbin km ye yaklaştım, henüz hiç bir problem ile karşılaşmadım. Gerçekten bundan sonra başka bir aracı beğenebilmek yada alışmak çok zor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motorstorm_x -- 2 Mayıs 2019; 11:12:17 > -
Arkadaşlar ; kaporta ve boya konuları dışında yaptıracağınız ekspertizin beş kuruşluk değeri yok. Şu an kullandığım Freelander 2 dahil, dört aracıma ekspertiz öyle şeyler dediki. Farklı ve alanında en iyi denilen yerlerde incelettim üstelik. Ancak ekspertizin bana hata-arıza olarak yansıttığı yerden hiç bir sorun yaşamadığım gibi, markaya özel çok iyi servisler de sonrasında hiç bir sorun olmadığını teyit ettiler. Üzerine aracı yüzbin km kadar bizzat kullandım, en ufak bir pürüzle karşılaşmadım. Oysa ben ekspertizin tavsiyesi ile hareket etseydim bu aracı alamayacaktım.
Ekspertizin aracı yarım saatte çözmesi bir kere işin doğasına aykırı, düşünsenize Türkiye'nin en iyi ekspertiz yapan işletmesine gidiyorsunuz. Bu işletmenin mercedes, bmw, land rover, ford, renault, jeep, fiat, lada, honda, mitsubishi vs.. bütün markalarda ihtisas olması gerekiyor ! Maalesef öyle bir dünya yok. (keşke olsaydı)
Benim önerim; kaporta-boya ve dyno için expertize sokmak mantıklı. Ama alacağınız aracı bulunduğunuz ilde land rover konusunda ihtisas bir yere gösterin almadan önce. Öyle bir yer yoksa yakın çevrenizde vardır. Çok daha sağlıklı sonuç alırsınız.
-
Araç hala bende sene ocak 2020 olmuş,ne aşktır arkadaş,ama artık evin 2nci uzun yol arabası ve hanımın şehiriçi korkmadan bineceği yeni arabasına dönüştü.Ben şehiriçi daha az yakan dizel otomaitk başka bir suv'a geçtim,3008 kullanıyorum.Ama freelander kadar iyi değil o da kendini SUV zannediyor ama değil.Bazen yanyana koyuyorum,peugeot bana kızıyor abi neden böyle yapıyorsun tamam ben küçüğüm güçsüüzm ama beni bunun yanına getirip ezdirme diyor..Valla freelander ile 190-200 km hızda gittiğim yolda 3008 ile gidemiyorum korkuyorum araç hemen devrilecek gibi duruyor.Freelander az yaksa ona devam ama çok yakıyor neredeyse 3008 6.5 litre yakarken 0 11 litreye çıkıyor.
Bakımlarını kendim yaptırıp kullanıyorum en son değerlendirme yazısında da yazdım.
Sanırım Borusan benim aracı alıp ilk sahibinden uzun süre değiştirilmeden kullanılan tek araç diye müzeye koyacak..
-
Arkadaşlar ayzımı okuyup da teşekkür edenleri ben de buradan teşekkür ederek selamlıyorum. Soruları olanlara dönemediğim çin de mahçup oluyorum,çok sık bu foruma girmediğimden sorularınızı cevaplayamıyorum o nedenle isterseniz aşağıdaki mail adresime mesaj atın oradan daha erken cevap yazabilirim..
Bu arada araç hala bende bu sene onunla çok güzel anadolu turnesi yaptık bana hiç zorluk çıkarmadı,aynı yolu 3008 ile de yaptık arada sadece 100 km.de 2 litre kadar mazot farkı var,FR2 ve 3008 ile aynı yolları 150-170 arasını geçmeden kullandım.
İstanbul'dan Ankara Nevşehir üzerinden Konya-Ereğli yaptım döndüm.
3008 daha az yoruyordu,
freelander ile biraz daha fazla yorgunluk hissettim sebebi ise FR2de koltuğu en alta getirsem dahi çok geniş yol manzarası nedeniyle yolu adeta yiyorsunuz , 3008de daha gömük oturuyorsunuz.Bu biraz daha dinlendirci oluyor.
tuwana70@yahoo.com
-
Ne güzel yazmışsınız. Bende aynı durumdayım. Durumdayım diyorum çünkü benim araç 200 bini devirdi ve birazda yoruldu gibime geliyor.
Ve bahsettiğiniz gibi biraz daha teknolojik görsellik dahil olsa asla bırakmayı bile düşünmem.
Ama ne kadar bakarsam bakayım sahip olduğum araçtaki heybeti göremiyorum hiç birinde.
-
5-6 yıl önce Muzaffer beyin yorumlarını okuyup F2 araç alacaktım kısmet olmadı gidip sfır 4.18 almıştım.Kısmet 2021 mart ayınaymış.2008 HSE paket araç aradım ve 2 günde aldım.Evimizin 3.aracı.Severek ve isteyerek aldık.İnanın şimdilik çok memnunuz,hem eşim hem ben kullanıyoruz.2. el araç alacaksam bari full olsun dedk ve istediğimiz aracı bulduk ve aldık.Tank gibi geliyor bana yeni nesil araçların çoğunda olmayan özellikler mevcut.Anahtardan farları açma ve sesli uyarı özelliği güzel.Bi zenon far var.İstanbulda kullanırken sağdan soldan araç yanaşmaya çalıştığında güven veriyor.Rutin bakım parça fiyatları çok uygun.Şehir içi 11 lt yakıyor.Ama hakkını veriyor.Kısmet olursa bu aracımızla bir uzun yol sonrası fikirlerimi paylaşırım.Daha önceki sahibi ekran taktırmış.Amartisörler lastikler diskler balatalar ön kollar hepsi sıfır takılmış bakımlı yorulmamış bir araç.Arazide çamurda kullanmayacağım ama şehir içinde gayet güven veriyor 160 beygir binek araçlarımdaki gibi hızlanma beklemiyorum sakin kullanıyorum.Şimdlik alacak olanlara tavsiye ediyorum.
-
Nisan 2022 Notu:
Şaka gibi sürekli devam filmi çekilen filmlere döndü.Araç hala bende ve şu an 142000 KM gösteriyor.
Ağırlıklı ailecek şehirdışı ve tatil,hanım da şehiriçi kullanıyor.
Sıkıntı var mı yok,daha doğrusu servis ve tamirci konusunda güvenilir insan yok.
Son yağan karda bayağı kullandık,tekerlerden dönüşlerde ve düz gidişlerde bazen sürtme sesi ve kasislerden geçerken gıcırdama sesi olduğu için bu sefer de Atatürk Oto Sanayii sitesinde Motokar'a götüreyim dedim..Geçen yıl kendim tüm bakımlarını yaptırmış,taklit olduğundan şüphelendiğim Ferodo marka balataları Delphi ile ve her iki amortisörü biri patlak olduğundan Magneti Marelli ile değiştirmiştim.
Amortisörleri internetten aldım,balata ve bakımları OTOPRATİK ATAŞEHİR'de yaptırdım rutin yağ,balata ıvır zıvır herşey için bu firmaya güvenebilriisniz,sabancı tarafından açılan bir bakım servis ağı çok temiz ve çok uyguna iş yapıyorlar.Çok zor işlerin altından kalkıyorlar ama bu sefer rot,rotil,aks körüğü,salıncak vs ihtiyacı olabilir diye MOTOKAR'a götürdüm.Aman sakın yanaşmayın eresmen milelti becermek için serv,s açmışlar, bana bir liste çıakrdılar aşağıda resmini atıyorum sinirden güldüm. Anahtarım alıp hemen ayrıldım,arkadaşalr geçen yıl değiştirdiğim arka amortisörleri değiştirmek istediler,yetmedi balataları değiştirmek istediler,benim bakılması istediğim hiçbir şeye bulaşmadılar (Turbo,manifold,karter vs) ama tipik borusan kosifler muamelesi yaptılar,aşağıya da servis ön tesbit kağıdını atıyroum.Aman yaklaşmayın uzak durun,burası daha çok mafya babalarının range'lerini toplayan veya parası çok aklı yok tiplere geçiren biryer ,kusura bakmasınlar param da olsa zor kazanılan helal kazancıma el sürmelerine izin vermem..
Bakın dediğim heryeri değiştirmeye kalkan, işlerine gelmeyenleri yapmayan, ve sadece balata temiziliği ve disklerin arkasında kar nedeniyle eğilen koruyucu tenekeyi düzeltmeleri gerekirken önde ne viraj demiri,ne lastiği takozu ve salıncağı varsa değiştirmeye kalkan,1 yıl önce değişmiş balata ve arka amortisörleri değiştirmeye kalkan yere nasıl güvenirsin ?? Üstelik fiyatalrı aynı olmasına rağmen sağ sol arka amortisöre de farklı fiyat yazmışlar.YUH artık...
Ben arabamı tanıyorum ve eksiği olduğunu da biliyorum,kendinize iyi bir usta bulmazsanız bunlar yolunacak kaz gibiş yolarlar adamı..
-
Benimde LR2 2007 model 2.2 td4 HSE aracım var 16.000 km de aldım yıllardır hiçbir sorun yaşamadan kullandım hala kullanıyorum şu anda 130.000km de iki aracım olduğu için sırf keyif amaçlı ve tatile giderken kullanıyorum.
Benim yaşadığım bir kaç basit sorun oldu
Emme manifoldu 120-130.000 gibi (engeç) değişmesi gerekiyor kelebekli sistem olduğu için bu km civarı mafsalı yada kelebek kanatları kırılabiliyor neticede plastik parça (arıza göstergesi ise; anlık arkadan biri çekiyor hissi veriyor nedeni ise hava akış dengesini bozuyor süratte farkedilmiyor)
Diğeri ise EGR soğutucusu veya EGRnin kendisi eskiyip aşındığı için soğutma sıvısı kaçırmaya başlıyor farkedildiği anda hemen komple değiştirmeyi öneriyorum aski halde başınıza dert alırsınız komple motor kaçabilir.
Bu arada asla servislere gitmem İstanbulda yaşıyorum Bahçeşehir de Evren2 sanayi sitesinde GEZER OTO Onur ustam var hakikaten çok düzgün karakterli bir insan çok iyi bir usta
Artık emekli oldum kullanabildiğim yere kadar da kullanacağım küçük bir teknem var her yaz başı Marmarise gidip yaz sonu geri dönüyorum araç beygir tork olarak güçlü olduğundan çok rahat ettiriyor.
Biraz yakıyor ama canı sağolsun sorun çıkmadığı sürece problem değil zaten zırtpırt çok gezip dolaşmıyorum.
Yeni model muadil bir araç almaya kalksam bir çuval para ve heryeri plastik diğital araçlar ilerleyen zamanlarda ciddi maliyetler çıkaracakları kesin
TOGG a niyetlendim ama ülkemiz için hatta dünya için elektrikli araçların daha çoook zamanı var ayrıca dediğim gibi çok digital ilerleyen zamanlarda baş belası olacaklar
Bazı kullanıcıların yazdığı gibi benim aracında torpido kısmı çatladı tamir yaptırayım dedim ustam maksimum 4-5 yılda tekrar bozar dedi dashboard güörtüsü aldım görünmez oldu :)
Bu arada araç otoyolda çok rahat ve yormuyor viraj kabiliyeti vs hakikaten çok iyi kliması çok iyi motor güçlü olduğu için rahat ettiriyor
Kısaca memnunum inşAllah uzun yıllar kazasız arızasız kullanmaya devam ederim.
Herkese kazasız belasız seyahetler dilerim.
-
Freelander ürün gamı değişti,artık gs paket gelmiyor,xs,se ve select diye üç farklı ama asllında eskilerden daha dolu olmayan sadece navigasyon alınabilen modeller gelmiş.Fiyatlar yükselmiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzaffer demir -- 10 Aralık 2009; 10:55:25 > -
Merhaba. 2008 model 60000 km de xs paket bir araç aldım. Öncelikle Muzaffer Demir' teşekkür ederim. Alım sürecinde yorumlarının büyük etkisi oldu. Aldığımdan bu yana yaklaşık 3000 km yol yaptım ve bu süreç içindeki izlenimlerimi paylaşmak istiyorum. Öncesinde bir çok marka ve model aracım oldu. İçlerinde c ve e sınıfı lüks araçlarda oldu. arazi aracı olarak sorento, rav4 gibi arazi araçları da kullandım ve sattım. Şunu söylemeliyim tüm araçlarım içinde beni en çok etkileyen araç freelander 2 dir. Arazi kabiliyeti olarak gerçekten çok iyi.(ağır offroad koşullarını kastedmiyorum tabiki). Kolay kolay karda, arazide ve çamurlu yollarda iyi bir lastikle kalacakmış gibi görünmüyor. Görüş açıları ferahlığı mükemmel. Uzun yolda emin olabilirsiniz bir çok binek araçtan daha iyi yol tutuyor ve tedirginlik yaratmıyor. 180 km hıza kadar hızlandığını anlamıyorsunuz. Motor ve yol sesi bana göre 3.20d den daha başarılı. Bir gün içinde 900km yapma durumunda kaldım ve bir çok araçta sorun yaşamama sebep olan ne yorgunluk ne de bel ağrısı yaşadım. gerçekten rahat ve yormayan bir araç. Yolda size güven vermeyi biliyor. Yakıt tüketimi beklediğimin biraz üzerinde seyrediyor. Ortalamam 10 litrenin altına düşmüyor. Yaklaşık 1800kg 'a yaklaşan ağırlığına göre normal olarak kabul etmeye başladım. Bakım maliyeti, yağ servisi, filtreler vs klasik bakımda 450 tl tuttu. Alacak arkadaşların alırken dikkat etmesi gereken bazı noktaları olduğunu düşünüyorum. Boyasına kaportasına bakarken mutlaka arka diferansiyel, (Bir çoğunda kronik sorunmuş 3800tlye değiştirdim)Anahtar yuvası ve motor aksamını iyi kontrol ettirmelerini tavsiye ederim. Benim araçta terrain response mevcut fakat çokta gerek olacağını sanmıyorum. Normal modda dahi oldukça başarılı. Koltukları ortalar alcantara yanlar deri kaplatmayı düşünüyorum. yapılan araçlar gerçekten çok daha güzel duruyor. 120km/h üstü hızlarda sunroof rüzgar sesi yapıyor bir ara bakılacak. Son olarak bir çok yerinden plastik tıkırtı sesi geliyordu. 1 Kutu Wurth silikon sprey ile hiç bir şey kalmadı. Ses takıntısı olanlara şittedle tavsiye ederim.
-
selamlar
beyefendi her şeyi çok güzel açıklamış. ellerine sağlık.
yaklaşık 3 hafta önce 2008 model hse paket alarak ben de aranıza katıldım. gerçekten iyi ki almışız dedirtiyor bize her kullanımımızda.
aklıma takılan bir problem var. belki daha önce karşılaşmış arkadaşlar yardımcı olabilir.
radyoda telefon düğmesi var ancak tuşa bastığımda hiçbir şekilde radyoda bir tepki meydana gelmiyor.
aracımda bluetooth özelliği mi yok yoksa bir kısadevre problemi olabilir mi?
teşekkürlerimle -
Açık ara TR nin en iyi Freelander yazısı :) teşekkürler, GS, XS, HSE paket detayı başka yerde yok.. -
Evin tek arabası olacaksa ikinci el temiz bir Freelander hem performans hem isteklerinize uygun olması nedeniyle daha iyi olacaktır.Freelander şehir içi 10-11 lt yakar ama şehirlerarasında da 8.5 lt civarında seyreder,eğer otomatik vites olmasını önemsemezseniz düz vites dizel düşük motor hacimli küçük bir SUV da işinizi çok da güzel görecektir,Nissan Qashqai ve tiguan 1.6 düz vitesler güvenilir araçlardır.Şehir içi çok yok yapmıyorsanız CHR hybrid gereksiz.. -
quote:
Orijinalden alıntı: DuncanIdaho
Merhaba arkadaşlar
Freelander 2 için Android multimedia sistemi taktıran oldu mu ? Marka, yer yorumunuz var mıdır ?
Teşekkürler
Arkadaşlar kendi kendime alıntı yapacağım :) Android bir sistem taktırdım, biraz daha kullanıp bilgileri yazacağım buraya. -
zevkli bir konu suv arayanlara yardımcı olması için güncelliyorum
forester karar vermeden önce arada gittim geldim gittim geldim forester aldim malesef 350 torq 420 torq arattiriyor
test ettiğim 2011 freelander ile 2012 320d rahat rahat yarışırken forester 2016 td ile ancak 180e kadar farkın açılmasını engelleyebiliyporsun 180den sonra kaliyor forester utanmasa yokuş aşşa 1,6 passatlar sollayacak hoş onlarda en küçük yokuşta hemen akliveriyor
freelander mi forester mi ikinci el dersek ikiside değil
ama ikiside karizmatik araçlar freelander 2011 olanlar aklımda kaldı gitti
xt forester belki aynı sürüş zevkini verirdi ama o da yakıt fiyatalrindan dolayı düşünmedim nasip -
valla ben alinip incinmedimquote:
Orijinalden alıntı: savascantek
Şu an bir başka marka ve SUV değil sedan araç kullanıyorum, bununla birlikte uzun yıllar Subaru kullandım.
Bir kere bile SUV ile otoban faresi olmadım. Bir 320d nin sizin aracınızla arazide çamurda-karda kapışmaya kalkması gibi anlamsız ve gereksiz gelmiştir hep.Aynı fikrim Freelander için de geçerli, Hummer için de ..
Sürat merakınız var ise neden buna uygun bir araç almıyorsunuz ki? Subaru'nun buna uygun şahane sürat araçları var
NOt: Lütfen bir yanlış anlaşılma olmasın, amacım kimseyi incitmek/eleştirmek hele de alay etmek falan değil gerçekten de anlamaya çalışıyorum.
xt alacaktim sürat istesem ama dizel forester tercih ettim ama hala freelander almadim diye arada bir soru soruyorum kendime
-
Merhaba arkadaşlar,
Araca sonradan koltuk ısıtması sistemi montajından sonra Airbag ışığı problemi başlamıştı.Olayın ısıtma ile olmadığı belli idi, zaten o kadar iyi bir esnafki yine de sorun edinip kontrol etti.
Birkaç usta ve Anıl Oto'ya gittiğimde baktılar ama detaylı bakmamız lazım diyip geniş zaman istediler.
En son nette yaptığım araştırmalarda "seat belt pretensioner" bağlantı hatasından bahsediyordu (ingiliz siteler çok iyi) , emniyet kemeri tokasından koltuk aşağısında yer alan bağlantılarda yıllar geçince tozdan, koltuk ileri geri haraketinden problemler olabileceği yazıyordu.
İyi bir airbag ustasına yönlendirdiler, gerçekten koltukları söküp altta bağlantı konektörlerini detaylı temizledi ve alarmı sildi..
Buraya not düşelim , lazım olursa Freelander 2 kullanıcıları göz önünde bulundursun.
Benim tek sorunum var. Arada bir akü ışığının yanması , kapatıp açınca düzeliyor. Alternatör bazen çalışmıyor ama niye bazen çalışmıyor ve ilk tekrar başlatmada düzeltiyor anlamadım. Akü ölçümleri normal..
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
2009 model Freelander 2'im 277.000km ye geldi. Almayı düşünenler için kendi deneyim ve tecrübelerimi aktarayım. Aracı şehirde ve şantiyeler de kullandım. Başka bir araç olsa bugünleri görmezdi. Yürüyen aksamda hiç bir sıkıntı yok hala taş gibi. Düzgün bakımları yapılırsa şanzıman yağ vs araç size bir masraf yapmayacaktır. 80.000 de iken ciddi bir boğulma ve devir kaybı yaşamıştım, Borusan bana motor'un değişmesi gerektiğini söyledi 3 yaşındaki arabaya! Soluğu sanayi de aldım ve 1.000 tl'ye çözdüler işimi Ankara gibi yerde hiç yolda kalmadım çok şükür. Eksilere gelince, içeri biraz fazla ses alıyor, bende kronik olarak sonradan turbo hortumu patlatma olayı geldi başıma o da her seferinde 1.000 TL yazıyor :( Yakıt 9/10 L ortalamada hep. Arabayı değiştirim desem alacak araba bulamıyorum malum piyasa yüzünden. 2015 dşscovery sport 300.000 vermeye değmez gibi geliyor. Yeni kasa çıkmış o da zaten 500k. Hayırlısı bakalım :)
|
Bende Freelander 2, 2.2 TD4 kullanıcısıyım, yüzbin km ye yaklaştım, henüz hiç bir problem ile karşılaşmadım. Gerçekten bundan sonra başka bir aracı beğenebilmek yada alışmak çok zor.
|
Arkadaşlar ; kaporta ve boya konuları dışında yaptıracağınız ekspertizin beş kuruşluk değeri yok. Şu an kullandığım Freelander 2 dahil, dört aracıma ekspertiz öyle şeyler dediki. Farklı ve alanında en iyi denilen yerlerde incelettim üstelik. Ancak ekspertizin bana hata-arıza olarak yansıttığı yerden hiç bir sorun yaşamadığım gibi, markaya özel çok iyi servisler de sonrasında hiç bir sorun olmadığını teyit ettiler. Üzerine aracı yüzbin km kadar bizzat kullandım, en ufak bir pürüzle karşılaşmadım. Oysa ben ekspertizin tavsiyesi ile hareket etseydim bu aracı alamayacaktım.
Ekspertizin aracı yarım saatte çözmesi bir kere işin doğasına aykırı, düşünsenize Türkiye'nin en iyi ekspertiz yapan işletmesine gidiyorsunuz. Bu işletmenin mercedes, bmw, land rover, ford, renault, jeep, fiat, lada, honda, mitsubishi vs.. bütün markalarda ihtisas olması gerekiyor ! Maalesef öyle bir dünya yok. (keşke olsaydı) Benim önerim; kaporta-boya ve dyno için expertize sokmak mantıklı. Ama alacağınız aracı bulunduğunuz ilde land rover konusunda ihtisas bir yere gösterin almadan önce. Öyle bir yer yoksa yakın çevrenizde vardır. Çok daha sağlıklı sonuç alırsınız. |
Benzer içerikler
- lada niva yorum
- geely yorumları
- range rover evoque 2.0 si4 yorum
- lada vega 1.5 8 valf yorumları
- chevrolet blazer 4.3 alınır mı
- bmw x1 elektrikli fiyat
- fiat 500e fiyat
- ford transit elektrikli fiyat
- kia sorento 2024
- dacia yeni logo
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X