- x
FORD SERVİSİ 1 AYDIR ARACIMI VERMİYOR!!!(araç teslim alındı)
62 Cevap2609 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 17:09:20 

sonunda aracımızı teslim alabildik geçen hafta cuma günü alındı araç ama ogünden beri yazamamıştım şehir dışındaydım aracı aldığım günden beri

beklenen parça takılmadan montaj yapıldı o parça gelince takılcak şuanda eski kırık parça duruyor araçta herhangi bir sorun çıkarabilcek bir parça değil yalıtım malzemesi ön cam keçesi beklenen parça

aracın boyası düzgün yapılmış renk farkı yok umarım zamanla renk farkı oluşmaz

yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum allah kimseye kaza bela vermesin

hayırlı sürüşler herkeze



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quiet_dead -- 2 Temmuz 2009; 17:19:10 >


_____________________________



15365 Mesaj
20 Haziran 2009; 17:18:59 

Ee Ford bu..

Dava açma hakkınız var sanırım. Tam 1 ay dolunca Tüketici Haklarına başvurabilirsiniz.


_____________________________



7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 18:13:54 

ford alırız lord oluruz dedik ama zort olduk


_____________________________



855 Mesaj
20 Haziran 2009; 18:18:39 


quote:

Orjinalden alıntı: quiet_dead

ford alırız lord oluruz dedik ama zort olduk




_____________________________




11435 Mesaj
20 Haziran 2009; 18:40:37 

Öncelikle geçmiş olsun,tüketici hakem heyetine ve bir avukata danışıp yola çıkın,işin peşini de bırakmayın derim.Sonuçta siz haklısınız.


_____________________________



3495 Mesaj
20 Haziran 2009; 18:40:45 

Tabiki dava açma hakkınız var. Ama prosedür şu şekilde işliyor. 13iş gününden fazla sürecekse size araç vermeleri gerekirdi. Eğer 30 iş gününde ürün iade edilmezse yenisini talep etme hakkınız var Siz 23 Mayıs'ta vermişsiniz. Bugün 20 Hazian daha 30iş günü dolmamış dolmasına 16gün var (c.tesi ve pazar sayılmaz)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaBeRgE -- 20 Haziran 2009; 18:41:18 >


_____________________________



 
450 Mesaj
20 Haziran 2009; 18:47:53 

geçmiş olsun aga...1 ay heee.. nereli kazalı arababnın ?


_____________________________

LOSER'LAR...


7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 18:48:06 


quote:

Orjinalden alıntı: FaBeRgE

Tabiki dava açma hakkınız var. Ama prosedür şu şekilde işliyor. 13iş gününden fazla sürecekse size araç vermeleri gerekirdi. Eğer 30 iş gününde ürün iade edilmezse yenisini talep etme hakkınız var Siz 23 Mayıs'ta vermişsiniz. Bugün 20 Hazian daha 30iş günü dolmamış dolmasına 16gün var (c.tesi ve pazar sayılmaz)


kasko 1 hafta araç verdi sadece

13 günü geçirdiği için servisin kendisi mi vermesi gerekiyor?

bu gidişle 30 günü geçicek gibi en son aradım fabrikada o beklenen parça şu anda üretilmiyormuş ürettirmeye çalışıyorlarmış

yep yeni araba nasıl parçası üretilmez böyle saçmalık mı olur


_____________________________



7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 18:50:28 


quote:

Orjinalden alıntı: Alp Akar

geçmiş olsun aga...1 ay heee.. nereli kazalı arababnın ?


çok sağol alp beklemek ölüm gibi acayip sıkıyor insanı

ön taraftan kazalı araç


_____________________________



 
450 Mesaj
20 Haziran 2009; 18:55:13 


quote:

Orjinalden alıntı: quiet_dead




çok sağol alp beklemek ölüm gibi acayip sıkıyor insanı

ön taraftan kazalı araç



evet valla doğru.1 ay önce falan üni ye arabayla gidiyordum sonra 1 hafta bizim arabada serviste kalınca otobüsle gitmeye başlıyınca çok kötü oluyordum bir an önce arabaya kavuşmak istiyor insan...

bu servis seni kekliyor olabilir nasıl ürettirmeye çalşıyorlarmış escortun bile parçası var bee...
böyle saçmalık mı olur...bir an önce şikyet et bişiler yap ..


_____________________________

LOSER'LAR...


7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 18:59:48 

serviside otosan kekliyor sanırım otosan böyle diyormuş

araç yeni çıktığı için yedek parça sorunu olması normalmiş

bütün parçaları geldi aracın sadece tek bir parçası gelmedi oda parmak kadar bir parça para etçek birşeyde değil sırf onun yüzünden bekliyoruz böyle


_____________________________



 
450 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:03:10 


quote:

Orjinalden alıntı: quiet_dead

serviside otosan kekliyor sanırım otosan böyle diyormuş

araç yeni çıktığı için yedek parça sorunu olması normalmiş

bütün parçaları geldi aracın sadece tek bir parçası gelmedi oda parmak kadar bir parça para etçek birşeyde değil sırf onun yüzünden bekliyoruz böyle




bence bu işte bir iş var...nerde bu servis istinye de mi ? nerde ?


_____________________________

LOSER'LAR...


7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:05:37 

çetaş mahmutbeyde


_____________________________



3106 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:05:53 

Turkiye'de butun ureticiler ve ithalatcilar, urettikleri ve ithal ettikleri malin 10 yil boyunca yedek parcalarini tedarik etmek zorundalar. Gidin servisinizle konu$un. En kisa surede araci tamir etmezlerse hem 30 i$ gununu gececegi icin "araci yenisiyle degi$tirmek zorunda olacaklarini" soyleyin, ve hem bunun icin dava acacaginizi, hem de yukarida bahsettigim yedek parca durumundan dolayi dava acacaginiz kaba olmayan, ancak sert bir $ekilde belirtin.

2009 Model bir arac icin "parcasi uretilmiyor, urettirmeye cali$iyoruz" $eklindeki yapilan bir aciklama, sadece salak bir bahanedir. Dedigim gibi, haklarinizin farkinda oldugunuzu anlamalarini saglamaniz gerekiyor. En azindan i$lem tamamlanana kadar arac temin etmeliler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulker -- 20 Haziran 2009; 19:06:20 >


_____________________________



J.F.I.P. (37°23'44.58"N - 27°12'49.71"E)


 
450 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:07:46 

doğru yani dava falan de hizaya gelirler... hatta baba aksesuar falan da kopar...


_____________________________

LOSER'LAR...


7518 Mesaj

[24 Eylül 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

20 Haziran 2009; 19:09:20 

iyide benım bıldıgım, Garantıye dahıl olup olusan arızalarda 30 ıs gunu ıcerısınde teslım edılme,yoksa muadılıyle deıstırılme maddesı var..

sız kendınız kaza yapmıssınız, bu kural ıslermı sızın ıcın bılemıyorum.

Bu arada gecmıs olsun.


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


3106 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:13:36 

@GtRulez, o konuda ben de emin degilim. Ancak mantikli olarak, kullanici hatasi da olsa, belirli bir surede tamir etme zorunlulugu yok mudur servisin?


_____________________________



J.F.I.P. (37°23'44.58"N - 27°12'49.71"E)


6477 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:13:54 


quote:

Orjinalden alıntı: GTRulez

iyide benım bıldıgım, Garantıye dahıl olup olusan arızalarda 30 ıs gunu ıcerısınde teslım edılme,yoksa muadılıyle deıstırılme maddesı var..

sız kendınız kaza yapmıssınız, bu kural ıslermı sızın ıcın bılemıyorum.

Bu arada gecmıs olsun.


bende bu maddeden size bir yarar çıkacağını sanmıyorum. sonuçta garantilik bir arıza değil, siz kaza yapmışsınız.
eski ve çok yeni araçlarda parça sorunu olabiliyor bende 35-40 gün falan parça beklemiştim. geçmiş olsun.


_____________________________

Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!
Mustafa Kemal ATATÜRK

Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.



7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:14:43 


quote:

Orjinalden alıntı: bulker

Turkiye'de butun ureticiler ve ithalatcilar, urettikleri ve ithal ettikleri malin 10 yil boyunca yedek parcalarini tedarik etmek zorundalar. Gidin servisinizle konu$un. En kisa surede araci tamir etmezlerse hem 30 i$ gununu gececegi icin "araci yenisiyle degi$tirmek zorunda olacaklarini" soyleyin, ve hem bunun icin dava acacaginizi, hem de yukarida bahsettigim yedek parca durumundan dolayi dava acacaginiz kaba olmayan, ancak sert bir $ekilde belirtin.

2009 Model bir arac icin "parcasi uretilmiyor, urettirmeye cali$iyoruz" $eklindeki yapilan bir aciklama, sadece salak bir bahanedir. Dedigim gibi, haklarinizin farkinda oldugunuzu anlamalarini saglamaniz gerekiyor. En azindan i$lem tamamlanana kadar arac temin etmeliler.


servis yakın bir yerde olsa hergün tepelerinde olurum ama çok ters bir yerde çok uzak gidip gelmek 2-3 saatimi alıyor

en son bügün konuştum pazartesi çözüceklerini söylediler bu işi eğer pazarteside çözmezlerse artık daha da sertleştircem tavrımı dava açıcağımı falan söylerim zaten servisteki elemanada kıl oluyorum acil sipariş acil sipariş diyor başka birşey demiyor okadar acil sipariş niye bu zamana kadar gelemedi

inşallah aracı düzgün yaparlarda servisten çıktıktan sonrada başımız ağrımasın bir daha uğraşmak zorunda kalmayalım


_____________________________



7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:19:05 


quote:

Orjinalden alıntı: Alp Akar

doğru yani dava falan de hizaya gelirler... hatta baba aksesuar falan da kopar...


keşke koparabilsek ama fırsatçılar bizden koparmaya uğraşırlar üstüne para bile isterler

allah kimseyi bu servislerin eline düşürmesin çok mağdur bırakıyorlar


_____________________________



7518 Mesaj

[24 Eylül 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

20 Haziran 2009; 19:24:35 


quote:

Orjinalden alıntı: bulker

@GtRulez, o konuda ben de emin degilim. Ancak mantikli olarak, kullanici hatasi da olsa, belirli bir surede tamir etme zorunlulugu yok mudur servisin?


Bence kullanıcı hatası sonucu olusan arızalarda tamır suresı sınırı yok. Garantıye gıren ve kullanıcı hatası dısında olusan arızalarda var dıye tahmın edıyorum ama emın deılım.



_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:26:44 

tamir süresi sınırı olmazsa yandık ozaman biz artık son bahara teslim ederler aracı


_____________________________



7518 Mesaj

[24 Eylül 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

20 Haziran 2009; 19:30:55 

quote:

Orjinalden alıntı: quiet_dead

tamir süresi sınırı olmazsa yandık ozaman biz artık son bahara teslim ederler aracı


Hatta eger canları isterse tamir etmıyoruz bile dıyebılırler bence. Cunkı garantılık bır durum yok.

Tabi musterı memnunıyetı ve markanın zedelenmemesı acısından yapmıyoruz demezler orası ayrı


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


3106 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:35:51 

O kadar da degil... Yukarida yazdigim gibi, tum uretici ve ithalatcilar aracin en az 10 yil boyunca yedek parcasini saglamak zorundalar. Garanti 2 yil. E en son arabayi urettikten sonra 2 yil daha yedek parca getirsinler, daha sonra getirmesinler? Kalan 8 yil niye zorunlu tutulmu$ olabilir ki?

Sure kisitlamasi olmasa bile tamir etme zorunluluklari mutlaka vardir yani.


_____________________________



J.F.I.P. (37°23'44.58"N - 27°12'49.71"E)


7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:38:40 

zaten bir onu demedikleri kaldı yakında onuda derler beklerim bunlardan


_____________________________



7518 Mesaj

[24 Eylül 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

20 Haziran 2009; 19:45:25 


quote:

Orjinalden alıntı: bulker

O kadar da degil... Yukarida yazdigim gibi, tum uretici ve ithalatcilar aracin en az 10 yil boyunca yedek parcasini saglamak zorundalar. Garanti 2 yil. E en son arabayi urettikten sonra 2 yil daha yedek parca getirsinler, daha sonra getirmesinler? Kalan 8 yil niye zorunlu tutulmu$ olabilir ki?

Sure kisitlamasi olmasa bile tamir etme zorunluluklari mutlaka vardir yani.



Ama 10 yıl sureyle yedek parca uretıp temın ettırmek ayrı, arabayı garantı dısı olusan durumlarda tamır etmek ayrı. Bence garantı dısındakı olaylardakı tamır işi, servısın ınsıyatıfıne kalmıs bır olay dıye dusunuyorum.

Mesela senaryo yazacak olur isek "Bu olay garantı dısı olusmus, Al kardesım parcalarını, temın ettim nası olsa benden yuk kalktı, gıt nerde yaptırıyorsan yaptır "' dıyemezlermı ki acaba?

Valla soyledıgım gıbı bu tur hukukı mevzuatlardan pek anlamam pekte bır bılgım yoktur acıkcası ama benımkı sadece bır tahmın


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 19:59:16 

öyle derlerse alırım o parçaları uygun yerlerine montajını yaparım 10 senede garanti veririm arka tamponun sağlamlığı konusunda


_____________________________



718 Mesaj
20 Haziran 2009; 21:28:42 

Tamir Süresi: Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, malın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda ise, sırasıyla malın satıcısı, bayii acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Aracın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.


Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılır.

Markalara göre farlılıklar olabilir..


DİLEKÇE ÖRNEKLERİ

YETKİLİ SERVİS SÜRESİNİN 15 / 3O İŞGÜNÜNÜ GEÇMESİ


..........VALİLİĞİ / KAYMAKAMLIĞI


TÜKETİCİ SORUNLARI İL HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA








ŞİKAYET EDEN : Tüketicinin adı soyadı adresi telefon numarası









ŞİKAYET EDİLEN : Şikayet edilen kişi/ler ya da kurum/ların adı soyadı,unvanı,adresi(sorumluluk açısından birden fazla olabilir.)







ŞİKAYET KONUSU : Yetkili Servisin azami tamir süresi olan 15 işgününü veya 30 iş gününü geçirmesi



OLAYLAR : Servise giden ayıplı malın asgari tamir sürelerinin geçmesine konu olan olay, yaşadığınız hadiseler; net, fazla ayrıntıdan uzak ama olayı tam olarak ifade etmelidir. .Örnek (../.../2004 tarihinde .... yetkili servise başvurdum.Bana verilen servis fişinde malımın ayıbının...... olduğu belirtildi. Şeklinde anlatınız.)

(1, 2, 3, şeklinde Madde madde anlatmanızı öneririz.)



Hukuki Sebep : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun



Deliller : Fatura, Garanti Belgesi ve/veya (Gerektiğinde Kullanma Kılavuzu) Yetkili Servislerden alınan Fişler ve/veya Firma ile yapılan yazışmalar ve/veya diğer deliller (elinizde ne tür belgeler veya deliller varsa hepsini yazabilirsiniz, yaşadığınız hadiseler için varsa tanık da yazabilirsiniz)





Netice-i Talep : 1-Ayıplı malın arızasının 15 işgünü içerisinde giderilememesinden dolayı ayıplı malın tamiri tamamlayıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir malın tarafıma tahsis edilmesine,



2-malın tamir süresinin 30 işgünü içerisinde giderilememesinden dolayı a) bedel iadesine b) ayıp oranında bedel indirimine c) yenisiyle ücretsiz değiştirilmesine



( Buraya durumunuz yukarıda iki maddeden hangisine uyuyorsa onu yazınız. Olay Eğer 2. maddeyle örtüşüyorsa a,b ve c seçeneklerinden birisini seçtiğinizi belirtiniz) karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. ./ . 2009 (tarih)




Ad, Soyad,

imza





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakkip -- 20 Haziran 2009; 21:36:30 >


_____________________________



7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 21:31:29 

peki aracıyla kaza yapıp tamiri için bu kadar süre bekleyeniz var mı aranızda daha önce?

bu durum her markada aynı mı?

markadan dolayı olan bir sorun mu yoksa modelin daha yeni çıkmış olmasından kaynaklı bir sorun mu bu?


_____________________________



4487 Mesaj
20 Haziran 2009; 22:05:44 


quote:

Orjinalden alıntı: quiet_dead

ford alırız lord oluruz dedik ama zort olduk





_____________________________

Makina Mühendisi
Elektrik-Elektronik Mühendisi


6477 Mesaj
20 Haziran 2009; 22:08:08 


quote:

Orjinalden alıntı: hakkip

Tamir Süresi: Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, malın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda ise, sırasıyla malın satıcısı, bayii acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Aracın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.


Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılır.

Markalara göre farlılıklar olabilir..
........


konuyu açan arkadaşın durumuna pek uymuyor bu işte. çünkü ortada bir arıza yok, yani atıyorum olay şöyle olsun; arabayı öyle bi dağıtalım ki 30 iş gününde toplanamayacak hale gelsin, kalkıp adamlardan yenisini isteyelim? bana pek mantıklı gelmiyor açıkçası. üretim hatası falan olsa haklısınız ama.


_____________________________

Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!
Mustafa Kemal ATATÜRK

Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.



718 Mesaj
20 Haziran 2009; 22:52:21 

arıza anlamını kaza vb anlamında bahsettim arızalı yada kazalıda olsa tamır süreci 30 gündü en fazla heleki yetkılı bir serviste bukadar
gün beklemesi bile abes bukadar gün beklıosa bile son kullanıcaya bunu hıssettirmemesi lazım hatasını telafı etmelidir servis
baktı olmuyor aynı sartlara uygun arac verilmedilir


_____________________________



6477 Mesaj
20 Haziran 2009; 23:00:03 

açıkçası bana burdan bi iş çıkmaz gibime geliyor. benlik bir durum değil çarpmasaydın derse adamlar haklılar bence. bakalım sonuç ne olacak.


_____________________________

Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!
Mustafa Kemal ATATÜRK

Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.



718 Mesaj
20 Haziran 2009; 23:11:25 

servisin bunu demeye hakkı olamaz bence yapılması gereken neyse onları
arkadasımızla paylasıyoruz son kullanıcının yapması gerekenleri yasal olarak hak ona geçmiş oluyor


_____________________________



7454 Mesaj
20 Haziran 2009; 23:18:52 

değerli fikirlerini paylaşan arkadaşlara çok teşekkürler çok ilgilendiniz

hafta içi eğer kesin bir şey olmazsa artık bir avukatla görüşücem bu durumu eğer birşey yapılabiliyorsa yaptırtırım artık canıma tak etti

arabayı aldık servisten çıkmak bilmedi göze mi geldi ne anlamıyorum

bir kere lastiği yarıldı jant darbe aldı servise gitti

sonra 1 ay geçti değişen teker balon yaptı yine değişime servise gitti

şimdi de bu kaza oldu bu sefer çıkmak bilmedi

araç bizden çok çetaş servisinde kaldı

araç çıksın kurban kestircem




_____________________________



718 Mesaj
20 Haziran 2009; 23:26:21 

eee senınde kısmetınde bu varmıs bi nazarlık taksaydın bitane kurban kes aracı alır almaz


_____________________________



7454 Mesaj
21 Haziran 2009; 8:21:11 


quote:

Orjinalden alıntı: hakkip

eee senınde kısmetınde bu varmıs bi nazarlık taksaydın bitane kurban kes aracı alır almaz


alırken kesmemiştik kurban hani böyle şeylere çok inanmam ama böyle olunca artık inanmamak elde değil


_____________________________



1866 Mesaj
21 Haziran 2009; 8:48:45 

ankara tur oto'da focusun sol dikiz aynası için tam 20 gün bekledim, geldi gelecek vs. derken cinnet geçirmeme ramak kala ayna geldi, yan sanayisi piyasada çok ama orjinali gerçekten yokmuş, bizzat servisleri arayıp sormuştum. sanırım ekonomik kırizden dolayı avrupada stok sıkıntısı yaşanıyormuş, altı üstü bir ayna 20 günde geldi.
quote:

Orjinalden alıntı: quiet_dead

peki aracıyla kaza yapıp tamiri için bu kadar süre bekleyeniz var mı aranızda daha önce?

bu durum her markada aynı mı?

markadan dolayı olan bir sorun mu yoksa modelin daha yeni çıkmış olmasından kaynaklı bir sorun mu bu?




_____________________________

EMANETİN SAHİPSİZ DEĞİL ATAM!


5785 Mesaj
21 Haziran 2009; 9:27:04 

çetaşın 6-7 tane değişik markalarda bayiliği var alırken arabayı gerçekten uygun fiyatla verirler ama servisleri rezalettir arabayı ordan alırım servise ise mastaşa götürürüm bu işler böyle


_____________________________

Heidelberg, Manroland, PolarMohr


415 Mesaj
21 Haziran 2009; 9:31:40 


quote:

Orjinalden alıntı: suicide




konuyu açan arkadaşın durumuna pek uymuyor bu işte. çünkü ortada bir arıza yok, yani atıyorum olay şöyle olsun; arabayı öyle bi dağıtalım ki 30 iş gününde toplanamayacak hale gelsin, kalkıp adamlardan yenisini isteyelim? bana pek mantıklı gelmiyor açıkçası. üretim hatası falan olsa haklısınız ama.





ben yetkili serviste çalışıyorum , araçta çok büyük hasar olduğunda bunu servisin size 30 gün içinde verme gibi bir durumu yok bu sadece mekanik arızalarda geçerlidir diyelimki size aracı vermesi için geçen süre 3o iş günüdür ve buda yaklaşık cumartesi pazar ile 40 gün eder. bazılarınız avukata baş vur diyor inanın otomotiv şirketlerinin bu konuda uzman avukatlarıda bu davalara bakmak ve kazanmak için hiç boş durmuyor aracı servise bırakan arkadaşım mutlaka iş emri ve sigortanın teslim tesellüm fişini okumadan imzalamıştır işte o belgeler herzaman sevisin haklı olduğunu gösterir, şahsım adına bu şekilde bir olay olduğunda yapılabilecek tek şey servisin size muadil bir araç tahsis etmesidir


_____________________________

renaultcliohb2209dci1.5,ps3slim,xbox360arcade,veste37inchfullhdlcd,vestel5+1sessistemi,iphone416gb,lgfullhd23inchmonitör,iphone3g,


718 Mesaj
21 Haziran 2009; 10:29:06 

zaten bizde bundan bahsediyoruz anladığım kadar aracın cok büyük bi hasarı yok arac 30günü geçmiş ama servis ne yazıkkı son kullanıcıya
ne arac tahsis etmiş nede ilgilenmiş yasal olarak son kullanıcı haklı duruma düşmuyormu burda hakkını arama yettisi doğar bnm bildiğim


_____________________________



7454 Mesaj
21 Haziran 2009; 12:18:29 


quote:

Orjinalden alıntı: celik360







ben yetkili serviste çalışıyorum , araçta çok büyük hasar olduğunda bunu servisin size 30 gün içinde verme gibi bir durumu yok bu sadece mekanik arızalarda geçerlidir diyelimki size aracı vermesi için geçen süre 3o iş günüdür ve buda yaklaşık cumartesi pazar ile 40 gün eder. bazılarınız avukata baş vur diyor inanın otomotiv şirketlerinin bu konuda uzman avukatlarıda bu davalara bakmak ve kazanmak için hiç boş durmuyor aracı servise bırakan arkadaşım mutlaka iş emri ve sigortanın teslim tesellüm fişini okumadan imzalamıştır işte o belgeler herzaman sevisin haklı olduğunu gösterir, şahsım adına bu şekilde bir olay olduğunda yapılabilecek tek şey servisin size muadil bir araç tahsis etmesidir



yarın araç talebinde buluncam servisten eğer yine gelmedi derlerse parça herhalde bunada olmaz diyemezler 1 aydır araçsız bıraktılar çünkü

her parçayı getirtip 2 tane ufak parçayı getirtemediler birde üstüne kötü yaparlarsa hepten iş kötüye gitcek


_____________________________



6477 Mesaj
21 Haziran 2009; 12:42:31 

şimdi alıntı yapmayayım zaten karışmış iyice

geçici araç verme yükümlülüğü servise mi yoksa kaskoya mı ait acaba? bana kalırsa servisin bunu yapmak gibi bir zorunluluğuda olmayabilir, eğer böyle bi talebiniz olacaksa bunu kasko karşılar gibime geliyor.


_____________________________

Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!
Mustafa Kemal ATATÜRK

Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.



7454 Mesaj
21 Haziran 2009; 12:43:56 


quote:

Orjinalden alıntı: suicide

şimdi alıntı yapmayayım zaten karışmış iyice

geçici araç verme yükümlülüğü servise mi yoksa kaskoya mı ait acaba? bana kalırsa servisin bunu yapmak gibi bir zorunluluğuda olmayabilir, eğer böyle bi talebiniz olacaksa bunu kasko karşılar gibime geliyor.


kasko verdi ama sadece 1 hafta verdi


_____________________________



6477 Mesaj
21 Haziran 2009; 12:48:12 

demek ki poliçede 1 haftalık falan bi madde vardı ozaman

ben servisten bu konudada iş çıkacağını düşünmüyorum, şansını deneyip sonucu bizimle paylaş bakalım neymiş doğrusu


_____________________________

Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!
Mustafa Kemal ATATÜRK

Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.



787 Mesaj
21 Haziran 2009; 13:06:33 

Geçmiş olsun inşallah en kısa sürede sorun çözülür.


_____________________________



2438 Mesaj
21 Haziran 2009; 15:42:38 

servisten fordun 444 lü numarsını alıp şikayetini oraya bildir ve yetkililerle görüşmek istediğini dile getir. Benm teyp üzeri yazılar 3. ayda çıkmaya başlayınca değişim kararı alındı. 1 haftada geleceke dediler ardından 40 gün dendi. Bende 444 lü hattan aradım ve ne hikmetse 40 gün beklenecek teyp hemen bulundu ve aradıktan 2 gün sonrada takıldı.


_____________________________

Samsung E590 & iphone 5 32gb beyaz

***İZMİR***2012 HONDA CİVİC(FB7) BEYAZ ELEGANCE A/T

PS3 80gb... (kalın kasa), PSP Piano Black


7454 Mesaj
21 Haziran 2009; 15:55:38 


quote:

Orjinalden alıntı: suicide

demek ki poliçede 1 haftalık falan bi madde vardı ozaman

ben servisten bu konudada iş çıkacağını düşünmüyorum, şansını deneyip sonucu bizimle paylaş bakalım neymiş doğrusu


kasko senede 14 gün veriyor ama kaza başına 7 gün veriyorlarmış 7 gün daha hakkım var ama başka bir kaza olması gerekiyor kullanabilmek için

yarın görüşmeden sonra gelişmeleri paylaşıcam sizinle hemen



_____________________________



7454 Mesaj
21 Haziran 2009; 15:58:52 


quote:

Orjinalden alıntı: slayerxp

servisten fordun 444 lü numarsını alıp şikayetini oraya bildir ve yetkililerle görüşmek istediğini dile getir. Benm teyp üzeri yazılar 3. ayda çıkmaya başlayınca değişim kararı alındı. 1 haftada geleceke dediler ardından 40 gün dendi. Bende 444 lü hattan aradım ve ne hikmetse 40 gün beklenecek teyp hemen bulundu ve aradıktan 2 gün sonrada takıldı.


orayıda aradık onlarda bir kadına yönlendirdiler kadın aracınızla ilgilencem ben dedi ama sonra parça şuanda üretilmiyor ürettirmeye çalışıyoruz cevabını aldık yani parça yokmuş şuanda


_____________________________



7454 Mesaj
23 Haziran 2009; 14:17:12 

arkadaşlar servisle görüştük ama yine olumlu bir gelişme yok

parça hala yok bu hafta içi belki gelir diyorlar kesin değilmiş(başlarına yıkıcam ben o otosanı)

araç talebinde bulundum bir aydır mağduruz araçsız kaldık bari araç verin diye ama onada olumlu bir cevap gelmedi ne yapıcağım bilmiyorum


_____________________________



4493 Mesaj
23 Haziran 2009; 14:23:12 

Parça neymiş ya kodu falan yok mu? Veya adı ? Bulalım getirtelim...


_____________________________



7454 Mesaj
23 Haziran 2009; 14:38:32 

koduyla araştırma yapıldı acil sipariş olarak kayıtta varmış

parçanın kodu benim birader bencn17deydi bende yok şuanda kodu ondan öğrenirim bugün size bildiririm pm'yle

yapabilceğiniz birşeyler varsa şimdiden çok çok teşekkür ederim ilginiz için


_____________________________



 
32 Mesaj
23 Haziran 2009; 15:59:37 

Bu süre içinde aracınızı ziyaret ettiniz mi? Gözünüzle durumunu gördünüz mü?

Serviste başına birşey gelmiş ve toplamaya uğraşıyor olmasınlar? Liftten düşenin dostu olmazmış!!!!!

Zor bir ihtimal ama olursa sizin başınıza gelmiş olacak.

Sabır dilerim.


_____________________________



7454 Mesaj
23 Haziran 2009; 16:08:05 

4-5 kere gittim aracı görmeye araçta serviste olmuş herhangi birşey yok araba nasıl bırakıldıysa öyle duruyor

en başından beri bu parça bekleniyor otosandan kaynaklı bir sorun parçayı getirtemediler hala stoklarına girmiş değil parça


_____________________________



4493 Mesaj
24 Haziran 2009; 20:48:47 

Herhangi bir gelişme var mı?


_____________________________



7454 Mesaj
24 Haziran 2009; 21:23:11 

parçayla ilgili bir gelişme yok almanyada ki ve ingilterede ki depolarda bile yokmuş ne zaman üretilir belli değil

benim umudum kalmadı yakın bir zamanda aracın çıkacağına dair otosanda zaten pek umut vermiyor ağustosa kadar bekliyeceğiz diye düşünüyorum


kiralık araç talebinde bulunduk yarın elimizde olucak kiralık araç servisten çıkana kadar bizim araç kiralık aracı kullanıcağız

bu bile iyi bir gelişme oldu şimdilik


_____________________________



4493 Mesaj
24 Haziran 2009; 21:26:51