The Witcher 2: Assassins Of Kings ÇIKTI!!!
4776 Cevap193260 Görüntüleme17 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     68 [70] 72 73 74 75 76 77      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
7 Mesaj
7 Mayıs 2012; 16:21:04 

quote:

Orijinalden alıntı: uneman

arkadaslar oyunda ne zaman save yapmaya calıssam %70 oyundan atıyor bunun sebebi ne olabilir nasıl bu sorunu cözebilirim

çok save dosyası birikmiş olduğundan olabilir bendede çok kasıyordu save yaparken 2-3 dk bekliyordum eski tüm save leri sildim sadece en son 5 save bıraktım sorun düzeldi


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Mayıs 2012; 20:49:16 

sonunda bitirdim güzel yapmışlar.


 
17 Mesaj
7 Mayıs 2012; 21:19:23 

Sevemedim bu oyunu ben. İlki süperdi 5 6 kere bitirmiştim ama ısınamadım bu oyuna bi türlü sildim bende.
Ayrıca ilkini oynamak isteyen varsa fcr modunu kursunlar süperdir. Bak bi daha oynayasım geldi shaniyi özledim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dynacy -- 7 Mayıs 2012; 21:41:05 >


_____________________________



 
79 Mesaj
8 Mayıs 2012; 11:15:31 

beyler bu chapter 2 de kraliçe harpiyi öldürdükten ve binadan da çıktıktan sonra bizimkinin madalyonu bizi uyarıyor (binaya girmedende uyarıyor)
birşeyler var burada diye gittim buldum.kaya parçası görüntüsünde z harfine basınca parlayan birşey.harpi görevlerinden bir tanesinde 7 tane yok etmemiz gereken
birşey var.bu taş 7 tanesinden bir tanesimi.ben öyle düşündüm kesmeye çalıştım olmadı.harpilerle ilgili kitapta parlak ışık ile zarar verin diyor.onun formülünü buldum bombayı yaptım attım bir işe yaramadı.hani nekker yuvalarını şarapnel ile patlatıyorduk ya(kitabında öyle diyordu)
tam dolaşmadım ama bu kayalardan orada 3 tane denk geldi.bunları yok etmemiz gerekiyorsa nasıl yapmamız gerekiyor.youtube baktım.
görevi alıyorlar ama yapmadan bırakıyorlar bu 7 maddeyi (sanırım yuvaları).
bilen varsa kısaca bilgi yazabilir mi.daha kolayı biryerde videosu varsa link koyabilir mi ?


6331 Mesaj
8 Mayıs 2012; 11:36:41 

O kayalar farklı bir görev, harylerin görevini bitirmek için dövüştüğün yerlerde tepeye doğru bak, büyükçe bir kuş yuvası olacak. Onların yakınlarında "Harpi Tuzakları" bırakman lazım. Harpylerden birisi bu tuzağı alıp yuvaya götürüyor, tuzak patlıyor orada, öyle sayılıyor görev.
Hepsini kestiyesen merak etme yuvaların orada sürekli peydah oluyorlar.
Harpi tuzağınıda tuzakçı tipler satıyor, satın aldığın adamlara yaptırabilirsin büyük olaslıkla.


_____________________________

"There was Fallout 1 and 2 ?"

Video oyunlarının, oyundan çok video olduğu bir dönemdeyiz, hey gidi hey.


 
38 Mesaj
8 Mayıs 2012; 11:43:44 

quote:

Orijinalden alıntı: cemreserpal

CD Projekt Launcher sorununu düzelten program yayınladı.

İndirip kurun Launcher sorununuz varsa.


http://www.mediafire.com/?9a91tu5u9bb5qx6


arkadaşlar link ölmüş, elinde olan upload edebilirmi acaba???


_____________________________



 
79 Mesaj
8 Mayıs 2012; 13:44:56 

quote:

Orijinalden alıntı: siberarmi

O kayalar farklı bir görev, harylerin görevini bitirmek için dövüştüğün yerlerde tepeye doğru bak, büyükçe bir kuş yuvası olacak. Onların yakınlarında "Harpi Tuzakları" bırakman lazım. Harpylerden birisi bu tuzağı alıp yuvaya götürüyor, tuzak patlıyor orada, öyle sayılıyor görev.
Hepsini kestiyesen merak etme yuvaların orada sürekli peydah oluyorlar.
Harpi tuzağınıda tuzakçı tipler satıyor, satın aldığın adamlara yaptırabilirsin büyük olaslıkla.

eyvallah bende kayalara sardım dönüp duruyorum puhaha.


1462 Mesaj
8 Mayıs 2012; 21:51:19 

arkadaşlar bu henselti büyüden kurtarma görevinde inancın sembolünü nerden bulucam


_____________________________



116 Mesaj
8 Mayıs 2012; 22:00:06 

Arkadaşlar 1. Bölümdeki Deliliğin Pençesinde görevinde sandıktan hastahane kayıtlarını aldıktan sonra çıkan 2 hayalet nasıl öldürülüyor. 3-4 vuruşta yere indiriyorlar. Ben ne kadar vursam da canları azalmıyor. Biri yerde kapı nasıl açılıyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dolumay -- 8 Mayıs 2012; 22:06:45 >


_____________________________



20 Mesaj
9 Mayıs 2012; 0:47:00 

quote:

Dolumay Tarih 8 Mayıs 2012; 22:00:06
Arkadaşlar 1. Bölümdeki Deliliğin Pençesinde görevinde sandıktan hastahane kayıtlarını aldıktan sonra çıkan 2 hayalet nasıl öldürülüyor. 3-4 vuruşta yere indiriyorlar. Ben ne kadar vursam da canları azalmıyor. Biri yerde kapı nasıl açılıyor.


gumus kılıç ı kullandıgından emin ol . celik kılıc can goturmes fazla . quen kullan iksir iç hala gecemiyosan seceneklerden zorlugu dusur

quote:

SERSAN Tarih 8 Mayıs 2012; 21:51:19
arkadaşlar bu henselti büyüden kurtarma görevinde inancın sembolünü nerden bulucam


baska bi questi yaparken alıyodun onu sisin karsı tarafına gecmen gerekiyodu galiba.



_____________________________



 
517 Mesaj
9 Mayıs 2012; 9:19:33 

quote:

Orijinalden alıntı: white_slayer

beyler chapter 1 sonunda kayran vatandaşla kavganın sonlarında 2 kolu kalıncaya kadar rahatça gidiyorum
ondan sonra kolunun üzerine çıkınca sol mouse ile barı doldurduğum halde beni yere atıyor.
youtube da kola çıkmak içinde bir tuşa basmak gerekiyor bende oda çıkmıyor.
kendiliğinden çıkıyor kola.youtube izledim bar dolduktan sonra bir tur daha atıp tam yer
hizasında iken space basıp kolu kopartıyoruz.sonrası zaten bomba.
kaç kere denedim sizce bu beni sınayan bir bug mı yoksa neyi yapamıyorum.

biraz araştırınca birçok kişide bu sorunun olduğunu fark ettim hatta biri youtube bile koymuş.

http://www.youtube.com/watch?v=UvZvSRgp7rw

oyun-ceviri sitesinde bir kişi bu kayran ile ilgili save vermiş ama
farklı seçimlerimiz olduğu için sanırım bilgisayar saveyi görmüyor.

yabancı sitelerde de bu sorundan bahsediliyor.çözüm olarak düşük grafik ayarlarında oynayın diyor
ama zaten ben düşükte oynuyorum

aklıma marjinal bir çözüm geliyor ama onunlada şimdi kim uğraşır.aslında çokta uzun bişi değil.
yardım etmek isteyenlere ben savelerimi yollayacağım.onlarda kendi sorunsız bilgisayarında bu bölümü geçip bana
saveleri geri gönderecek.ama bu devirde böyle iyiliği beklemek zor tabi.


dun aynı sorunlarla benle ugrastım 1 saat boyunca sorun bende zannettim meyersem bug varmıs oyunda cözunurlugu flan dusurup bi daha deniyeyım bari


_____________________________



 
79 Mesaj
9 Mayıs 2012; 13:25:47 

quote:

Orijinalden alıntı: mevdut

quote:

Dolumay Tarih 8 Mayıs 2012; 22:00:06
Arkadaşlar 1. Bölümdeki Deliliğin Pençesinde görevinde sandıktan hastahane kayıtlarını aldıktan sonra çıkan 2 hayalet nasıl öldürülüyor. 3-4 vuruşta yere indiriyorlar. Ben ne kadar vursam da canları azalmıyor. Biri yerde kapı nasıl açılıyor.


gumus kılıç ı kullandıgından emin ol . celik kılıc can goturmes fazla . quen kullan iksir iç hala gecemiyosan seceneklerden zorlugu dusur

quote:

SERSAN Tarih 8 Mayıs 2012; 21:51:19
arkadaşlar bu henselti büyüden kurtarma görevinde inancın sembolünü nerden bulucam


baska bi questi yaparken alıyodun onu sisin karsı tarafına gecmen gerekiyodu galiba.



kardeş benim tekniğim farklıydı orada.
hastane kayıtlarını almadan önce hayaletlerin geliş yollarına sana zarar vermiyecek şekilde kapan yerleştir.
uçarak gitselerde yerdeki kapana düşüyorlar.kapan dediğim kullandıktan sonra alınabilen ve yeniden eskisi gibi kullanılanlar ama.hani filmlerde olurya diş gibi olur uçları
bildiğin kemik kıran.burada önemli olan elindeki kapan sayısının çok olmasıdır.bunuda ya satın alacaksın yada benim yaptığım ormandan toplıyacaksın.
ilk seferde patlayıcı özelliği olan kapanları kullanırsan o ikisini öldürdükten sonra ileride karşına çıkacak olan aynı binanın içinde gelecek olan önceden kapan kullanamadığın
hayaletlerde bocalarsın.patlayıcı olanları sona sakla derim.ilk dediğim kapan ile hayaletleri öldürdükten sonra almayı unutma.bide hayalet yağı kullanırsan daha kolay olur.ama bence gerek yok.deneyerek halledersin bence.kapanların fazla olması ağırlık yönünden biraz sıkıntı çıkartabilir ama.
çokta zor bir yer değil orası.göreceksin.lanet bitince suçlular için en karlı olan bence hayalete vermen onları.üstünden çıkanları alırsın en azından :)


 
79 Mesaj
9 Mayıs 2012; 13:28:03 

quote:

Orijinalden alıntı: zotee

quote:

Orijinalden alıntı: white_slayer

beyler chapter 1 sonunda kayran vatandaşla kavganın sonlarında 2 kolu kalıncaya kadar rahatça gidiyorum
ondan sonra kolunun üzerine çıkınca sol mouse ile barı doldurduğum halde beni yere atıyor.
youtube da kola çıkmak içinde bir tuşa basmak gerekiyor bende oda çıkmıyor.
kendiliğinden çıkıyor kola.youtube izledim bar dolduktan sonra bir tur daha atıp tam yer
hizasında iken space basıp kolu kopartıyoruz.sonrası zaten bomba.
kaç kere denedim sizce bu beni sınayan bir bug mı yoksa neyi yapamıyorum.

biraz araştırınca birçok kişide bu sorunun olduğunu fark ettim hatta biri youtube bile koymuş.

http://www.youtube.com/watch?v=UvZvSRgp7rw

oyun-ceviri sitesinde bir kişi bu kayran ile ilgili save vermiş ama
farklı seçimlerimiz olduğu için sanırım bilgisayar saveyi görmüyor.

yabancı sitelerde de bu sorundan bahsediliyor.çözüm olarak düşük grafik ayarlarında oynayın diyor
ama zaten ben düşükte oynuyorum

aklıma marjinal bir çözüm geliyor ama onunlada şimdi kim uğraşır.aslında çokta uzun bişi değil.
yardım etmek isteyenlere ben savelerimi yollayacağım.onlarda kendi sorunsız bilgisayarında bu bölümü geçip bana
saveleri geri gönderecek.ama bu devirde böyle iyiliği beklemek zor tabi.


dun aynı sorunlarla benle ugrastım 1 saat boyunca sorun bende zannettim meyersem bug varmıs oyunda cözunurlugu flan dusurup bi daha deniyeyım bari

sayfa 69 son yorumu okudun mu.orada çözümü var.sende halledersin inşallah.


3001 Mesaj
9 Mayıs 2012; 13:38:32 

ilk oyun normal ile ölmeden zevki cıkarak oynuyordum bunda oyun basında 2 vurusta can gitti easy mod da basladım
görev secerken ilk oyunda yerlerı gösteriyordu kayran secili kaldı diğer aldıgım görevler yok object te

patch lazım cıksada su can olayına el atsa easy bek beğenmedim


 
79 Mesaj
9 Mayıs 2012; 13:49:22 

arkadaşlar gene bir sorum var benim.
chapter 3 de kale savunmasından sonra bizim elf ile büyücünün arkasından gittik.
neyse loc muinenin sırları bölümünde bir göz bize sorular soruyor cevap istiyor(bir nevi bekçi)
bir grup gezgin karanlıkta yürür imiş.üstlerinde üç rehber yani üçüde işaretlenmiş diye bir hikaye var.
biraz uğraştım kombinasyon denedim ama nafile çıkartamadım.bunun sırasıyla doğru cevapları nelerdir.bilen varmı.
1 a-kum saati
b-ejderha takımı yıldızları
c-simyasal dönüşüm kinayes

2 a-beyaz gül
b-dolunay
c-ölümbaşı

3 a-dağ geçidi
b-kule
c-dağ yamacına maden girişi


 
23 Mesaj
9 Mayıs 2012; 14:53:00 

nekker yuvalarını nasıl yok edicez beceremedim mouseun sol tuşuna bas diye gösteriyor ama bir şey olmuyor " bu yuvayı havaya ucurmalıyım" diyor bomba filan atıyorum ama olmuyor şimdiden teşekürler cevap için


_____________________________



2297 Mesaj
9 Mayıs 2012; 15:12:44 

quote:

Orijinalden alıntı: white_slayer

arkadaşlar gene bir sorum var benim.
chapter 3 de kale savunmasından sonra bizim elf ile büyücünün arkasından gittik.
neyse loc muinenin sırları bölümünde bir göz bize sorular soruyor cevap istiyor(bir nevi bekçi)
bir grup gezgin karanlıkta yürür imiş.üstlerinde üç rehber yani üçüde işaretlenmiş diye bir hikaye var.
biraz uğraştım kombinasyon denedim ama nafile çıkartamadım.bunun sırasıyla doğru cevapları nelerdir.bilen varmı.
1 a-kum saati
b-ejderha takımı yıldızları
c-simyasal dönüşüm kinayes

2 a-beyaz gül
b-dolunay
c-ölümbaşı

3 a-dağ geçidi
b-kule
c-dağ yamacına maden girişi


Sırasıyla, Ejderha takım yıldızı, Dolunay ve maden girişi diye hatırlıyorum ben.
@xsii Nekker yuvalarını yok etmek için şarapnel bombası olmalı çantanda. Yuvaya yaklaştığın zaman tıklama seceneği çıkıyor karşına bombayı koy ve uzaklaş.


_____________________________

Lara Croft Reborn


2192 Mesaj
9 Mayıs 2012; 15:20:00 

quote:

Orijinalden alıntı: meydey45

ilk oyun normal ile ölmeden zevki cıkarak oynuyordum bunda oyun basında 2 vurusta can gitti easy mod da basladım


Böyle kolay ölüyorsan witcher tekniğini hiç öğrenememişsin demektir ,Quen kalkan büyüsünü yap ,iksir iç,Yrden yap vs.vs.. göreceksin aslında ölmek çok zor


2192 Mesaj
9 Mayıs 2012; 15:27:40 

quote:

Orijinalden alıntı: re-public!

beyler bir kaç sorum olacak cevap veren olursa sevinirim ;

1) Bölüm 1 de yapmadığım 2 görev kalmış.Bölüm 2 deyim şuan.O görevleri yapmam şansım var mı?

2) Mesela x şehrinden y şehrine geçtik.Daha sonra istediğimiz zaman x şehrine geri dönebiliyor muyuz?

3) Bende ki bir kılıcın ederi 20 altınken satıcı da 200 altın falan oluyor.Her nesnede böyle.Bu hep böyle mi devam edecek?

4) Sağlam kılıçları ve giysileri temin etmenin en iyi yolu nedir? Yaptığım görevlerde karşıma pek çıkmadı.Genelde satıcılar da var ama onlarda pahalı.

Cevap verecek arkadaş olursa şimdiden çok teşekkür ederim...

1)Yok
2)Hayır
3)İndirimler için bazı charm objeleri var ve yetenek ağacında etki eden bir seçenek var ilerledikçe %20-40 civarı indirim yaptırmak mümkün.
4)Yan görevlerden mutlaka çıkıyor bunlardan ama en iyileri değil tabii,şemalardan yaptırabilirsin iyi kılıçlar ve zırh


462 Mesaj
10 Mayıs 2012; 13:35:16 

quote:

Orijinalden alıntı: POLATAGA

quote:

Orijinalden alıntı: re-public!

beyler bir kaç sorum olacak cevap veren olursa sevinirim ;

1) Bölüm 1 de yapmadığım 2 görev kalmış.Bölüm 2 deyim şuan.O görevleri yapmam şansım var mı?

2) Mesela x şehrinden y şehrine geçtik.Daha sonra istediğimiz zaman x şehrine geri dönebiliyor muyuz?

3) Bende ki bir kılıcın ederi 20 altınken satıcı da 200 altın falan oluyor.Her nesnede böyle.Bu hep böyle mi devam edecek?

4) Sağlam kılıçları ve giysileri temin etmenin en iyi yolu nedir? Yaptığım görevlerde karşıma pek çıkmadı.Genelde satıcılar da var ama onlarda pahalı.

Cevap verecek arkadaş olursa şimdiden çok teşekkür ederim...

1)Yok
2)Hayır
3)İndirimler için bazı charm objeleri var ve yetenek ağacında etki eden bir seçenek var ilerledikçe %20-40 civarı indirim yaptırmak mümkün.
4)Yan görevlerden mutlaka çıkıyor bunlardan ama en iyileri değil tabii,şemalardan yaptırabilirsin iyi kılıçlar ve zırh


3. bölümde Gargoyle Kontratı görevinde sandıklarda sağlam zırh, kılıç kitabları çıkıyor.


_____________________________




 
23 Mesaj
10 Mayıs 2012; 16:03:35 

lvl 12 oldum 2 yetenek puanım olmasına rağmen kullanamıyorum ne eğitime ne kılıç yoluna nede simya yoluna veremiyorum bug mıdır acaba diye merak ettim ?
karakter ekranına c tuşuna basarak girilince yetenekler verilmiyormuş meditasyon yerinden girince verdim yetenekleri



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xsii -- 10 Mayıs 2012; 16:11:54 >


_____________________________



3001 Mesaj
10 Mayıs 2012; 17:50:32 

acayip bug lu cıktı

harita gidilecek yer kayboluyor herhangi bir tuş basınca tepki vermiyor
en son saveden basla bir daha


575 Mesaj
12 Mayıs 2012; 11:37:47 

Oyunu xboxda bitirmek üzereyim.Türkçe oynamak için pc'ye de almayı düşünüyorum.Türkiye'de collector's edition bulabilir miyim?Aksi halde amazondan sipariş vereceğim.

i7 2630QM - 6gb ram - gt 550m ; bu sistemde sorun yaşar mıyım acaba?Kasma, donma falan yapacaksa boşuna almayım.


_____________________________



 
502 Mesaj
12 Mayıs 2012; 12:43:55 

CE bulabileceğini sanmıyorum, zor.

Sorun yaşamazsın bence, übersampling açmadığın sürece pek sorun olmaz muhtemelen.


_____________________________

The Elder Scrolls IV: Oblivion kitap ve görev çevirisinin başlığı için tıklayın.

The Witcher 2: Assassins of Kings resmi çevirisinin başlığı için tıklayın.


354 Mesaj
13 Mayıs 2012; 0:07:05 

quote:

Orijinalden alıntı: white_slayer

quote:

Orijinalden alıntı: feriox

quote:

Orijinalden alıntı: white_slayer

quote:

Orijinalden alıntı: feriox


Hala geçemediysen save dosyanı yükle geçeyim senin için Kayranı.

https://hotfile.com/dl/...830/aa887fc/n3.rar.html
chapter 1 boss öncesi save.ayrıca pm ye baksan iyi olur.

http://www.dosyasitesi....c2880185957ab0ada5edd89
Hotfile üyelik istediği için buraya yükledim. komple save klasörü yerine kayran sonrası saveyi upload ettim, indirdiğin dosyayı direk save klasörünün içine at. oyuna başlamadan önce ayarlardan çözünürlüğü değiştirmeyi unutma ben 1920x1080 e ayarladım çünkü Kayranın üzerindekileri almayı unutma derisinden şahane zırh yapılıyor
Düzeltme: Config dosyaları değişmediği için çözünürlük ayarı gerekmez sanırım unutmuşum

10 numara iş yaptın çoook teşekkürler
hemencecikte cevap yazmışsın ellerine sağlık.banada başkalarına yardım etmek düşer artık :)
savede hiç sorun yok.kaldığım yerden devam ediyor.
bana ulaşan kişileri sana yönlendirsem ayıp edermiyim yoksa bilgi olarak save trafiğini mi anlatayım.
hayırlarla kalman dileğiyle.AEO.

Hacı,skilleri filan vermiyor,neden acaba?


_____________________________



3001 Mesaj
14 Mayıs 2012; 18:31:22 

quote:

Orijinalden alıntı: POLATAGA

quote:

Orijinalden alıntı: meydey45

ilk oyun normal ile ölmeden zevki cıkarak oynuyordum bunda oyun basında 2 vurusta can gitti easy mod da basladım


Böyle kolay ölüyorsan witcher tekniğini hiç öğrenememişsin demektir ,Quen kalkan büyüsünü yap ,iksir iç,Yrden yap vs.vs.. göreceksin aslında ölmek çok zor

kasma olmasa süper olurdu normal ile gecen sene oynadım süperdi kasma yoktu o kadar da yeni bir ilac vardı hızladırmıstı oyunu

easy ile oynamak sanki yerini bulsun bu yeni cıkan oyunun gibi



bu arada TÜRKÇE yama ile ugrasan ardadslara ellerine gözlerine sağlık


 
11 Mesaj
14 Mayıs 2012; 20:29:51 

BENDE KAYRANDA MOUZSE BASMAYI FALAN YAPAMIOM OYUN TAKILIYOR OYUZDE GEÇALGILIYO GEÇEMİYORUM NAPICAM BEN


_____________________________

İmzamı???O da ne demek????


2192 Mesaj
14 Mayıs 2012; 22:36:30 

Kayranda osmurk içtikten sonra dönüşümlü olarak quen le yrden yap 3 kolu koparınca atla ve ezilince tırmanıp bombayı patlatırsın


2297 Mesaj
14 Mayıs 2012; 23:29:36 

Yukarda save dosyası vermiştim kullanıp geçebilirsin Kayranı.


_____________________________

Lara Croft Reborn


 
3958 Mesaj
15 Mayıs 2012; 2:57:58 



şu bulmacayı nasıl çözüyoruz bilgisi olan var mı?


_____________________________




 
79 Mesaj
15 Mayıs 2012; 22:07:35 

yanılmıyorsam seninki 1-2(en alttaki) değilse seçeneklerden uygun olan video izleyerek bulabilirsin.

http://www.witcher2walk...-riddle-3/#.T7KostkuJIB

oda olmazsa Witcher 2 – Loc Muinne Puzzle yazarak youtube den bakabilirsin.herkes aynı çözümle geçemiyor zaten.oradaki kağıtta yazan numara
önemli olan diye biliyorum.


130 Mesaj
16 Mayıs 2012; 14:58:16 

The Witcher 2 Enhanced Edition türkçe destek bu sürümdemi vardı arkadaşlar ?


_____________________________



5499 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Team NINJA
16 Mayıs 2012; 22:39:26 

arkadaşlar söyle bir sorunum var neden yapar acaba.
oyuna giriyorum bir yerden çıkmak istediğimde mesela handan delan veya evden kapıyı açıyorum ve siyah ekranda kalıyo arkadan sesler felan geliyo ama görüntü yok.görev yöneticisini açıyorum yanıt vermeyi durdurdu diyo sebebi ne olabilir sizce ?


_____________________________



130 Mesaj
17 Mayıs 2012; 13:24:16 

quote:

Orijinalden alıntı: wowlocker

The Witcher 2 Enhanced Edition türkçe destek bu sürümdemi vardı arkadaşlar ?

yardım arkadaşlar !!


_____________________________



119 Mesaj
17 Mayıs 2012; 14:05:16 

quote:

Orijinalden alıntı: wowlocker

quote:

Orijinalden alıntı: wowlocker

The Witcher 2 Enhanced Edition türkçe destek bu sürümdemi vardı arkadaşlar ?

yardım arkadaşlar !!

Evet Enhanced Edition sürümü orjinal olarak türkçedir.


_____________________________


Steam ID: AsamieL/Origin ID:AsamieL1


2978 Mesaj
17 Mayıs 2012; 16:18:25 

quote:

Orijinalden alıntı: ryu_hayabusa

arkadaşlar söyle bir sorunum var neden yapar acaba.
oyuna giriyorum bir yerden çıkmak istediğimde mesela handan delan veya evden kapıyı açıyorum ve siyah ekranda kalıyo arkadan sesler felan geliyo ama görüntü yok.görev yöneticisini açıyorum yanıt vermeyi durdurdu diyo sebebi ne olabilir sizce ?

Bu söylediğin oyunda oluşan bir bug,benimde başıma bir kere gelmişti,bir önceki save den başlat düzelir büyük ihtimal


_____________________________


|Product name: PlayStation 4 Jet Black|Main processor: Single-chip custom processor|CPU: x86/64 AMD "Jaguar", eight cores|
|GPU: 1.84 TFLOPS, AMD next-generation Radeon based graphics engine|Memory: GDDR5 8GB|Storage: 500GB hard disk drive|
|External dimensions: Approx 275x53x305mm (width x height x length -tentative, excludes largest projection)|Mass: Approx 2.8kg|
|Optical Drive: BD x6 CAV, DVD x8 CAV (read only)|Input/Output: Super-Speed USB (USB 3.0) port x2, AUX port x1|
|Networking: Ethernet x1, IEEE 802.11 b/g/n, Bluetooth 2.1 (EDR)|AV Output: HDMI out port, Toslink SPDIF|
|Included: PlayStation 4 system, wireless controller (Dual Shock) x1, mono headset x1, AC power cord x1, HDMI cable x1, USB cable x1 |


1952 Mesaj
17 Mayıs 2012; 16:52:33 

bu arada oyunu bitirdiğimiz haliyle başlayamıyoruz sanırım hiç? peki bitirdiğimiz hali arena moduna etki ediyormu?


_____________________________


DH Anime Çizim ve Tasarım Kulübü

MyAnimeList


220 Mesaj
17 Mayıs 2012; 18:03:16 

bizde skyrimi oyun sanıyorduk bugtan oynanmıo.bu oyun güzele benzıo ama.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Mayıs 2012; 18:09:53 

Arkadaşlar bana bu oyun çok karışık geliyor. Enchantmant, görevler, yan görevler vs anlamıyorum oyunda boş boş geziyorum. Bana RPG'yi anlayabileceğim, yeni başlayan biri için oyun önerir misiniz? Mass Effect 1-2-3, Fable 1-2 gibi rpg'leri seviyorum ancak Skyrim, Rising, Witcher gibi oyunlar çok karmaşık geliyor.


3189 Mesaj
17 Mayıs 2012; 18:15:36 

quote:

Orijinalden alıntı: Sistemin Kurbanlarıyız

Arkadaşlar bana bu oyun çok karışık geliyor. Enchantmant, görevler, yan görevler vs anlamıyorum oyunda boş boş geziyorum. Bana RPG'yi anlayabileceğim, yeni başlayan biri için oyun önerir misiniz? Mass Effect 1-2-3, Fable 1-2 gibi rpg'leri seviyorum ancak Skyrim, Rising, Witcher gibi oyunlar çok karmaşık geliyor.

uğraşarak yapman lazım şu anki rpg oyunları eskilere göre daha basittir aslında biraz yatkınlık olmalı çabalamalı yoksa zor.


_____________________________


"help oft shall come from the hands of the weak"


"Far over the Misty Mountains cold.."



684 Mesaj
18 Mayıs 2012; 11:02:52 

Arkadaşlar bir görevde takıldım bug mu oldu ne oldu anlamadım.

Walls Have Ears(Yerin Kulagı Vardır) görevinde herşeyi yaptım olcan ın notlarını herşeyi buldum halen olayların gelişmesini bekle diyor görev de fakat kalabalık çoktan dagıldı ve geriye sadece eternal battle kaldı daha hangi olay gelişicek bilmiyorum...

Eternal Battle görevini tamamlıyıncada failed oluyor otomatik olarak Walls Have Ears(Yerin Kulagı Vardır) görevi.

EDİT:FİXED.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maxıs -- 19 Mayıs 2012; 12:28:01 >


_____________________________

"Nothing Is True Everything Is Permitted"


32 Mesaj
19 Mayıs 2012; 12:00:57 

arkadaşlar 3.bölüme geçişte yükleme ekranında oyun donuyor,sizden ricam chapter 3 den bir save dosyası verebilirmisiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1442 Mesaj
19 Mayıs 2012; 18:54:09 

Oyunun sadece Türkçe yamasını bulamazmıyız? yada zorrenten çeksek Enhanced Edition'u,Türkçe dil seçeneği de gelir mi?


_____________________________



32 Mesaj
19 Mayıs 2012; 19:25:19 

quote:

Orijinalden alıntı: Legend 61

arkadaşlar 3.bölüme geçişte yükleme ekranında oyun donuyor,sizden ricam chapter 3 den bir save dosyası verebilirmisiniz

loc muinne bölümünden bir save dosyası lazım yardım lütfen.


_____________________________



795 Mesaj
19 Mayıs 2012; 20:58:59 

Oyunu geçen ay edinmiştim anca oynama şansım oldu sadece hazırlık bölümünü oynadım gayet zor bir oyun gibi geliyor. Bir kaç hafta sadece bu oyunu oynamak gerekiyormuş gibi geldi bana başarılı olabilmek için. Bu yüzden başlamayı biraz daha erteledim.


_____________________________



801 Mesaj
19 Mayıs 2012; 23:39:00 

quote:

Orijinalden alıntı: white_slayer

yanılmıyorsam seninki 1-2(en alttaki) değilse seçeneklerden uygun olan video izleyerek bulabilirsin.

http://www.witcher2walk...-riddle-3/#.T7KostkuJIB

oda olmazsa Witcher 2 – Loc Muinne Puzzle yazarak youtube den bakabilirsin.herkes aynı çözümle geçemiyor zaten.oradaki kağıtta yazan numara
önemli olan diye biliyorum.


Çok sağol dostum o sandıklarda itemler falanmı var


_____________________________



 
79 Mesaj
20 Mayıs 2012; 14:44:55 

şimdi hatırlamıyorum ama o kutuları açman içindekilerden çok bir görevin parçası olması sebebiyle önemli.
görevi şehirdeki ilanlardan alıyordun sanırım.sanki kutuların birinden c ile başlayan br çelik kılıç şeması çıkıyordu.
bunuda cadılarla konuşmadan önce hemen yanındaki eşya yapıcı birisi ile yaparak elde ediyordun.


801 Mesaj
20 Mayıs 2012; 14:54:16 

Oyunu an itibari ile bitirdim ve şunu söylemeliyimki senaryo harika ve ilk bitirdiğim rpg oyunu olduğu için biraz uzun geldi ama harikaydı

Ama o sonunda bir köylü adam vardı, köyü yağmalanmış bakıyorduki devasa ordu var benim anlamadığım o ordu hangi krallığın neyin ordusu


_____________________________



 
2701 Mesaj
21 Mayıs 2012; 10:42:27 

gtx 560 Tİ ile hangi ayarlarda oynarım ve kaç frame alabilirim.işlemcim amd 8120 fx serisi? imzamdaki sistemimi malesef dağıttım.


_____________________________



1437 Mesaj
21 Mayıs 2012; 17:48:54 

quote:

Orijinalden alıntı: SilentPower

Oyunu an itibari ile bitirdim ve şunu söylemeliyimki senaryo harika ve ilk bitirdiğim rpg oyunu olduğu için biraz uzun geldi ama harikaydı

Ama o sonunda bir köylü adam vardı, köyü yağmalanmış bakıyorduki devasa ordu var benim anlamadığım o ordu hangi krallığın neyin ordusu


Nilfgardlıların ordusu olması lazım. Zaten yeni bir oyun çıkıcaksa bu hikayenin üzerine kurulur ki muhteşem olur.


_____________________________



1424 Mesaj
22 Mayıs 2012; 19:00:16 

Beyler bir sorum olacak... Cücelerle beraber girdiğimiz maden görevinde arıkovanı bombasıyla çukurları patlatmanız isteniyor.. Nerede buluruz bu bombayı?


_____________________________



4081 Mesaj
23 Mayıs 2012; 1:42:33 

Oyun iyi güzelde bu genelevdeki sahneleri çok kısa.5 saniye falan sürüyor.Verdiğim o kadar orenin hakkını alamıyorum o 5 saniyeden.

Triss ablamızada bayıldım.Hele gül almaya gittiğimiz görev çok iyiydi.


_____________________________



3189 Mesaj
23 Mayıs 2012; 9:01:54 

quote:

Orijinalden alıntı: sedatss

Beyler bir sorum olacak... Cücelerle beraber girdiğimiz maden görevinde arıkovanı bombasıyla çukurları patlatmanız isteniyor.. Nerede buluruz bu bombayı?

şarapnel bombası o orada nedense ismi öyler geçiyor değiştirmemişlerde .


_____________________________


"help oft shall come from the hands of the weak"


"Far over the Misty Mountains cold.."



3679 Mesaj
23 Mayıs 2012; 9:20:21 

gerçekten mükemmel bir oyun.Oynamayan varsa kaçırmasın derim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

I Am The Eye In The Sky
Looking At You
I Can Read Your Mind


5030 Mesaj
23 Mayıs 2012; 11:58:10 

Beyler oyunda save sorunu yaşıyorum.Arenaya giriyorum dövüşlere katılıyorum baya bir zaman geçiyo ama save yapamıyorum.Quick Save F5 atanmış ama bastığım zaman Şuanda save yapamazsın diye bir uyarı alıyorum.Bunun yöntemi nasıl arkadaşlar yav!!!


_____________________________

"Hiç, bildikleri hiçtir, bilmek istedikleri hiç."
Çicek Rüzgarı kaosun içine düşüyor ve Çiçek Tanrısı haykırıyor.
Cennetimsi rüzgar kaosun içine düşüyor ve Cennetimsi Şeytan gülüyor.
Katen Kyoukotsu.

Başlangıçta hiç kimse gökte değildi.
Ne sen, ne ben, ne de Tanrı.
Ancak,gökyüzünün tahtındaki dayanılmaz boşluk son bulacak.


999 Mesaj
23 Mayıs 2012; 12:12:42 

Oyunun çok büyük umutlarla çıkan xbox versiyonu anca 350 bin satabilmiş görünüşe göre.Ben en az 1 satar diyordum.


_____________________________

Knell Before



4081 Mesaj
24 Mayıs 2012; 2:34:47 

Beyler bu Ves ve Triss ile ilgili bir sorum olacak?

Ben oyunun taa en başındayken sorgu odasında Ves'i gördüğümde gözüme kestirmiştim kendisini.Kral katilinden sonraki en büyük amacımdı kendisi.Chapter 2'de beklediğim an geldi ve işi pişirdim kendisiyle fakat olaydan önce Triss'le yakın olduğumdan diyalogta bir sorun falan olmaz dimi gibi birşeydi dedi.Bende sorun olmaz tabi dedim. Kafama takıldı da.Birşey farkediyor mu acaba.Sonlara doğru bir küçük bir değişik falan olur mu?


Bir de 17 tane farklı sonu falan var diye birşey okudum.Doğru mu acaba?


_____________________________



5499 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Team NINJA
24 Mayıs 2012; 4:50:22 

alla ben az önce bitirdim
önce letho yu öldürmedim sonra öldürüp
bitirdim tekrar ikisindede aynı sondu değişmedi neye göre değişiyo onu bilmiyorum artık bieln varsa yazar heralde.


_____________________________