Şimdi Ara

755 88 88 TURKCELL KONTÖR HATTI AMAN DEYİM UZAK DURUN ARKADAŞLAR!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
112.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mecburiyetten bu hattan kontör yükledim arkadaşlar.Ben pişman oldum bilmediğim için,belki bilgi sahibi olmayanlarınız vardır diye ve pişman olmamanız için bu başlığı açtım.Siz siz olun 755 88 88 kontor hattından uzak durun.Konu ile ilgili ŞİKAYETVAR'A attığım mesaj...


    MOBİLNET üyeliğimin iptalini istiyor,ve haksız yere kredi kartımdan çekilen miktarın iadesini istiyorum!!!



    Genelde turkcell kontorlerimi internetten yüklerim.telefonuma devamlı bu kontor hattıyla ilgili mesajlar geliyordu.Birgün mecburiyetten acil kontör yüklemem gerekti,ve aklıma türkcell kontör hattını aramak geldi.Türkcelede güvendiğim için bu kontor hattını aradım.100 kontor yüklemek istediğimi söyledim.telefonun diğer ucundaki şahsiyet bana 1000 kontör yüklemem durunda 3 taksit yapabileceğini söyledi.Bende kabul ettim.Sizi üye yaptık dediler bende tamam dedim.

    Fakat kredi kartı ekstremi incelediğimde kontor bedeli haricinde birde kredi kartımdan,kesinlikle benim bilgim olmadan 2 senelik üyelik bedeli olarak 22*3=66 lira daha tahsil edildiğini gördüm.

    telefonda bana sadece sizi üye yaptık dediler.Bende kabul ettim.Fakat kesinlikle üyeliğin ücretli olduğuyla ilgili bir bilgi vermediler.Şikayetimi bildirmek üzere bu firmayı aradım.Mobilnet'in türkcelin taşeron firması olduğunuda telefonla arayınca öğrendim.Bana kontör yüklerken telefon konuşmalarının kaydedildiğini ve 5 gün içerisinde döneceklerini söylediler.Eksik ve hatalı bilgilendirmeden ötürü bana üyelik ücretiyle ilgili hiç bir bilgi vermeden kredi kartımdan 2senelik üyelik bedeli 66lirayı 5saniyede çekerken,bana geri dönüş sürelerinin 5gün olması çok manidar ve alakasız geldi.

    Kredi kartı bilgilerimin üçüncü sahıslara geçebilecek şekilde alınması nedeniyle hiçbir şekilde kullanmayacağım ve ihtiyacım olmayan üyeliğin iptalini ve üyelik bedeli olarak kredi karımdan tahsil edilen 66 liranın tarafıma iade edilmesini talep ediyorum.Talebimin ivedilikle yerine getirilmemesi durumunda,yasal ve meşru hakkımı tükeci mahkemeleri nezdinde arayacağımı beyan ederim...



    Turkcell kontor hattı(mobilnet) ile alakalı şikayet mesajları:http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=mobilnet&loc=ara







  • 1 yıldan fazla bir süredir bunlara inanmayın diye defalarca kez söyledim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_21588887/mpage_1/key_//tm.htm#21588887
  • Uzatmanın alemi yok diye düşünüyorum. Bazı kişiler kurumsal ve resmi yerlerde araştırma yapmadan. Burada bazılarının aklını celiyor ve Büyük bir firmayı kötüleme cabasına giriyor. Bende kullanıyorum bu yelik sistemini adamların yaptığı belli bir hizmet karşılığında ücretini alıyor. Yok bana ücret söylemediler falan yok öyle bişey itiraz ettiğiniz taktirde size ses kaydını dinletiyorlar eğer müşteri temsilcisi ücreti söylemediyse size ücretinizi iade ediyorlar. Hadi beni diyebilirsiniz sen kimsin arkadaşım diye. En basitinden şöyle söyliyim. Türkcell kurumsalın resmi sitesine girin zaten orada mevcut mobilnet firması.

    SERVİSLER TURKCELL ANLAŞMALI BANKALAR ANLAŞMALI KURUMLAR
    Kısa Mesaj göndererek FaturadanKontör (2797)
    KontörSMS (2222)
    Yapı Kredi-Hızlı Kontör (4422) -
    Çağrı Merkezini arayarak Global Kontör Hattı (8035 ya da 0532 757 8035) Yapı Kredi
    Garanti
    Akbank
    BankAsya
    HSBC
    DenizBank
    TEB Mobilnet Kontör Hattı
    755 88 88
    Speak Kontör Hattı
    755 44 44
    *121# tuşlayarak Kontör*121#
    - -
    WAP'a bağlanarak KontörWAP
    (wap.turkcell-im.com.tr)
    Yapı Kredi Telemobil
    (wap.ykb.com) -


    bu yazı türkcell kurumsalın resmi internet sitesinde yazan yazılar isterseniz kendinizde girip bakabilirsiniz.

    http://www.turkcell.com.tr/bireysel/tarifeler/hazirkart/nasilkontoralabilirim türkcell in bu sayfaasına girdikten sonra telefon sekmesini acın anlaşmalı kurumların içersinde yazıyor. tel numarası ile birlikte.

    hadi bunuda kectim ağzınız var diliniz war. 444 0 535 numarasını arayın sorun bu kadar basit bişey. Biraz detaylı araştırın ondan sonra gelin buraya yazın taşeron firma vs. Araştırdığınız yerlere de dikkat edin taşeron sitelerde araştırmayın. Resmi sitelerde araştırın. Donanım Haber .com site cok geniş ve önemli bi site olduğu için bu sitede böyle bi acıklama yapmayı düşündüm. Herkese kolay gelsin. Cok güzel bi hizmet. 66 lire veriyorsunuz 2 yıl içersinde bu paranın 5 katını zaten cok rahat bir şekilde cıkartıyorsunuz. Türkcell in böyle bi hizmet vermesinden dolayı kutluyorum. Sırf bu kontör hattını actığı Türkcell kullanmaya devam ediyorm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kutsal_varil -- 19 Şubat 2010; 3:52:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutsal_varil

    Uzatmanın alemi yok diye düşünüyorum. Bazı kişiler kurumsal ve resmi yerlerde araştırma yapmadan. Burada bazılarının aklını celiyor ve Büyük bir firmayı kötüleme cabasına giriyor. Bende kullanıyorum bu yelik sistemini adamların yaptığı belli bir hizmet karşılığında ücretini alıyor. Yok bana ücret söylemediler falan yok öyle bişey itiraz ettiğiniz taktirde size ses kaydını dinletiyorlar eğer müşteri temsilcisi ücreti söylemediyse size ücretinizi iade ediyorlar. Hadi beni diyebilirsiniz sen kimsin arkadaşım diye. En basitinden şöyle söyliyim. Türkcell kurumsalın resmi sitesine girin zaten orada mevcut mobilnet firması.

    SERVİSLER TURKCELL ANLAŞMALI BANKALAR ANLAŞMALI KURUMLAR
    Kısa Mesaj göndererek FaturadanKontör (2797)
    KontörSMS (2222)
    Yapı Kredi-Hızlı Kontör (4422) -
    Çağrı Merkezini arayarak Global Kontör Hattı (8035 ya da 0532 757 8035) Yapı Kredi
    Garanti
    Akbank
    BankAsya
    HSBC
    DenizBank
    TEB Mobilnet Kontör Hattı
    755 88 88
    Speak Kontör Hattı
    755 44 44
    *121# tuşlayarak Kontör*121#
    - -
    WAP'a bağlanarak KontörWAP
    (wap.turkcell-im.com.tr)
    Yapı Kredi Telemobil
    (wap.ykb.com) -


    bu yazı türkcell kurumsalın resmi internet sitesinde yazan yazılar isterseniz kendinizde girip bakabilirsiniz.

    http://www.turkcell.com.tr/bireysel/tarifeler/hazirkart/nasilkontoralabilirim türkcell in bu sayfaasına girdikten sonra telefon sekmesini acın anlaşmalı kurumların içersinde yazıyor. tel numarası ile birlikte.

    hadi bunuda kectim ağzınız var diliniz war. 444 0 535 numarasını arayın sorun bu kadar basit bişey. Biraz detaylı araştırın ondan sonra gelin buraya yazın taşeron firma vs. Araştırdığınız yerlere de dikkat edin taşeron sitelerde araştırmayın. Resmi sitelerde araştırın. Donanım Haber .com site cok geniş ve önemli bi site olduğu için bu sitede böyle bi acıklama yapmayı düşündüm. Herkese kolay gelsin. Cok güzel bi hizmet. 66 lire veriyorsunuz 2 yıl içersinde bu paranın 5 katını zaten cok rahat bir şekilde cıkartıyorsunuz. Türkcell in böyle bi hizmet vermesinden dolayı kutluyorum. Sırf bu kontör hattını actığı Türkcell kullanmaya devam ediyorm.

    Cok güzel bi hizmet. 66 lire veriyorsunuz 2 yıl içersinde bu paranın 5 katını zaten cok rahat bir şekilde cıkartıyorsunuz.
    nasıl çıkarıyoruz anlamadım biraz açarmısın konuyu.
    hediye knt falanmı var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis


    1 yıldan fazla bir süredir bunlara inanmayın diye defalarca kez söyledim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_21588887/mpage_1/key_//tm.htm#21588887


    Ben bu haberi daha önce niye okumadım ki alem ettiler kallem ettiler ben kandırdılar 1 kontür yüklemeden 64 tl kurtarayım diye uğraşıyorum bankamdan haber geldi kartından 64 tl kesildi haberin varmı deyince uyandım hemen kartımı iptal ettim aman uzak durun
  • @kontorhatti
    Yaptığınız tam olarak dolandırıcılığa girmiyor olabilir evet ama son derece yanıltıcı ve yetersiz bilgiler veriliyor. Öncelikle mesajlarınızda bilmem kaç kontörpuan kazanın diyorsunuz ki herkes bu işlerden anlamak zorunda değil, birçok kişi sizin o kontör puan dediğinizi kontör sanıyor..

    Hattınızı aranarak yüklenebilen en düşük miktar 30TL. 20TL bile yüklemiyorsunuz yani, ki bundan da asla o milleti arayıp kart bilgilerini aldığınız konuşmalarda bahsetmiyorsunuz. 3 ayda bir hattı açık kalsın isteyen adam gidip de 30TL yüklemez.

    İlk olarak evet 500 puan yüklüyorsunuz fakat bundan sonra yüklenilen kontörün %50si kadar puan veriyorsunuz. Ve 1000 puan 20TLye geliyor. Yani üyenin hediyesini alması için 500 puan daha biriktirmesi lazım ki bunun için de 1000TL'lik yükleme yapması gerekli. 24 ay üye olan birinin olduğunu düşünürseniz bu da aylık 41 TL'ye denk geliyor.. Ne kadar kullanışlı tartışılır..

    Üyelik ücretine gelince nedense tüm kart bilgileri vs. alındıktan sonra karşı tarafın tam üyeliği onaylıyorum dediği sırada alınacağı söyleniyor. Neden en başta söylemiyorsunuz? Ayrıca üye yapmaya çalışan müşteri temsilcileri motor gibi konuşuyor. Karşı taraf söylenenin anca yarısını anlıyor. Ayrıca o ücretin söylenmediği de birçok kişiyle karşılaştım.. Boşu boşuna herkese söylüyoruz demeyin burada.

    Üyelik iptal etmek istenildiğinde ise o kredi kartı bilgilerini alıp sizi çat diye üye yapan müşteri temsilcisi birden hiçbir yetkisi olmayan birine dönüşüyor. Bilmem ne birimine kayıt açıyorum sizi 10 içinde arayacaklar diyor.. Üstelik bu birim sadece 1 kere arıyor ve bir daha da aramıyor. O anda telefonu açtınız açtınız, açamazsanız tekrar arayıp uğraşıyorsunuz (Yok öyle birşey demeyin başımıza geldi).

    Firmanız hakkında nette bir tek olumlu yazı yok. Biraz düşünün bakalım herkes mi söylediğiniz gibi sizi dinlemeden onaylıyor yoksa sizde mi sorun var..

    Ayrıca bu firmanın yolladığı saçma sapan reklam mesajlarından rahatsız olanlarhttp://www.kontorhatti.com/pages/degerli_musteri_formu.aspx bir daha bana mesaj yollamayın tarzı bir mesaj gönderirlerse bir daha telefonunuza sms gelmiyor..




  • Beni de bu sabah aradılar. Konuda yazılanlarla aynı muhabbete artı olarak ilginç diyalog şu ki:
    - Mobilnet : iyi günler, turkcell plus klas bla bla bla....
    - Ben : Buyrun

    Kısa bilgilendirme

    - MobilNet: Sistem güvenliği için doğum tarihinizi alabilirimiyim.
    - Ben: 15 Mayıs 1981
    - Mobilnet : Efendim sistemde bu şekilde gözükmüyor.

    Allah Allah!

    - Ben : Doğrusu bu.
    - Mobilnet : Sistemde farklı bir tarih gözüküyor.

    Adama bak! beni benden iyi biliyor.

    - Mobilnet : Kimlikteki doğum tarihinizi söylüyorsunuz değil mi efendim? (Yok g*tumden uyduruyom anasını satayım)
    - Ben : Yok ben hayalimdeki doğum tarihini söylüyorum.Keşke 15 Mayıs 1981'de doğsam.
    - Mobilnet : Efendim sistemde farklı bir tarih görünüyor.
    - Ben : Peki. Size hangi tarih lazım?
    - Mobilnet : Bize veri güvenliği için doğru tarihinizi belirtir misiniz?
    - Ben : Hicri mi miladi tarih mi?
    - Mobilnet : Normal tarih efendim normal (biraz sinirli şekilde)

    Utanmasa kemik yaşı testi isteyecek. Töbe töbe yaa.
    Neyseki sonrasında pardon deyip düzelttiler.

    Annemin doğum yeri gibi benim için önemli kendileri için gayet gereksiz birkaç bilgiden sonra, hangi bankanın kartını kullandığımı, visa mı master mi, son kullanma tarihi ve arka taraftaki 3 haneli Sec Number'ı istediler. Ahan dedim bunlar çarpacak beni benden habersiz. Tabi yemediler ve bu hizmeti istemediğimi söyledim. Defalarca ikna manevraları derken en sonunda artık öğlen yemeği mi yiyebilir miyim dedim ve sonlandı görüşme. Ayrıca hattım faturalı zaten ne yapacam ben kontörü tlyi. başkasına almak için zaten turkcellin hizmeti var.

    Bu arada küçük ama önemli bir teknik bilgi vermek isterim. Bir arkadaş kredi değil de banka kartını vermek istemiş fakat olmaz demişler. Sizde de aynı mı bilmem ama beni aradıklarında kredi kartımın ilk 4 hanesi hariç diğer bilgileri istediler.

    Birilerinin sizin kredi kartınızdan alışveriş yapmak için şunları bilmesi yeterlidir:
    1- Kart sahibinin ismi
    2- Kart tipi (Visa, Master, Maestro, American Express gibi) (Bazı online satış sistemleri güvenlik ve/veya prosedür gereği istiyor)
    3- Son kullanma tarihi
    4- Kart SecNumber (Arka taraftaki imaz kısmının yanında yer alan sayının son üç hanesi)
    5- Kart numarası (16 haneli)

    Telefonda sizden bu bilgilerin ilk dördünü yavaş yavaş alıyolar zaten. Asıl önemli olan kart numarasının da ilk 4 hanesi hariç diğer numaralarını alıyolar. (Benden öle aldılar) Sanmayın ki ilk 4 hanesini vermediniz diye güvendesiniz. Hangi bankaya ait olduğu biliniyorsa bir kartın ilk 4 hanesini bulmak kolay bir işlem zaten. Bilen bilir.

    Kendilerini takdir edeceğim tek konu J. Broos'un Pazarlama Taktikleri kitabını okuduklarındandır. ÇÜnkü telefonda sürekli sizi evet demeye zorlayan bir yapıları var, isminiz bilmem ne değil mi gibi sorularla. Yani evet demeye alıştırarak ve sizi haklı göstererek ilginç olmayan aslında pazarlama guruları tarafından iyi bilinen bir strateji izliyorlar.

    Sanırım sikayetvar.com'da en çok şikayeti olan ve bir firmanın aynı konudan (haber verilmeden yıllık aidat ücretinin kredi kartından çekilmesi) en çok şikayet alan firmasıdır. (An itibariyle 944 şikayet - http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/594/f/7773/g/Mobilnet )

    Kısacası efendiler!
    Aldanmayın

    Selametle...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.