RADYO FENOMEN'DE ÇALAN PARÇA İSİMLERİ ?
18788 Cevap1295233 Görüntüleme185 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<     2 [4] 6 7 8 9 10 11      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
9 Mesaj
2 Mayıs 2010; 20:07:21 

ya ben bi şarkı dinlemiştim ama sadece luck luck kelimesini hatırlıyorum hangi şarkı olabilir acaba? müzik ritmi falan baya hareketliydi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eYuxel -- 2 Mayıs 2010; 20:07:59 >


_____________________________



1374 Mesaj
2 Mayıs 2010; 20:50:50 

Bu olabilir mi ? http://www.izlesene.com...-_-geo-da-silva/1066842



quote:

Orijinalden alıntı: eYuxel

ya ben bi şarkı dinlemiştim ama sadece luck luck kelimesini hatırlıyorum hangi şarkı olabilir acaba? müzik ritmi falan baya hareketliydi



_____________________________



 
9 Mesaj
3 Mayıs 2010; 16:16:48 

malesef bu değil :( ritim baya hızlıydı benim dediğim şarkıda Luck kelimeside çok ufak biryerde geçiyor zaten


_____________________________



3071 Mesaj
3 Mayıs 2010; 17:35:35 


quote:

Orijinalden alıntı: eYuxel

malesef bu değil :( ritim baya hızlıydı benim dediğim şarkıda Luck kelimeside çok ufak biryerde geçiyor zaten


Ses kaydı yapabilirmisin ıslıkla falan


_____________________________



 
9 Mesaj
4 Mayıs 2010; 15:47:28 

arkadaşlar bugün müzik yine çaldı radyoda tam ses kaydedicektimki müzik bitti tam biterken 1-2sn yelik bir kayıt yapabildim acaba bu kayıttan bulabilmemiz mümkünmü bi bakın..

h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m / f i l e s / 3 8 3 4 1 8 3 1 8 / R a d y o F e n o m e n . m p 3 . h t m l

boşlukları silmeyi unutmayın..

birde birkaç kelime duydum so sexy nori mori gibi geldi kulağıma..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eYuxel -- 4 Mayıs 2010; 15:49:43 >


_____________________________



 
16 Mesaj
4 Mayıs 2010; 18:31:52 

bir dj söylüyordu sanırsam genelde geceleri çalar dam da ra ri dirari ra da ri diraram nakaratı böyleydi yardımcı olursanız sevinirim bu arada bu msjımı cevaplayacak arkadaş kendi favori parçalarınıda yazabilirmi ?


_____________________________



3071 Mesaj
4 Mayıs 2010; 20:38:14 


quote:

Orijinalden alıntı: eYuxel

arkadaşlar bugün müzik yine çaldı radyoda tam ses kaydedicektimki müzik bitti tam biterken 1-2sn yelik bir kayıt yapabildim acaba bu kayıttan bulabilmemiz mümkünmü bi bakın..

h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m / f i l e s / 3 8 3 4 1 8 3 1 8 / R a d y o F e n o m e n . m p 3 . h t m l

boşlukları silmeyi unutmayın..

birde birkaç kelime duydum so sexy nori mori gibi geldi kulağıma..


Gerçektende çok kısaymış anlayamadım malesef , neyse bi dahakine kaydedersin


_____________________________



3071 Mesaj
4 Mayıs 2010; 20:59:25 


quote:

Orijinalden alıntı: killedbyy

bir dj söylüyordu sanırsam genelde geceleri çalar dam da ra ri dirari ra da ri diraram nakaratı böyleydi yardımcı olursanız sevinirim bu arada bu msjımı cevaplayacak arkadaş kendi favori parçalarınıda yazabilirmi ?


Islıkla falan melodisini kaydedip yükleyebilirmisin acaba ?


_____________________________



 
9 Mesaj
4 Mayıs 2010; 21:10:06 


quote:

Orijinalden alıntı: killedbyy

bir dj söylüyordu sanırsam genelde geceleri çalar dam da ra ri dirari ra da ri diraram nakaratı böyleydi yardımcı olursanız sevinirim bu arada bu msjımı cevaplayacak arkadaş kendi favori parçalarınıda yazabilirmi ?



aradığın şarkı ' Flo Rida ft. Wynter - Sugar ' bu kardeşim iyi dinlemeler.


_____________________________



 
2 Mesaj
5 Mayıs 2010; 0:28:44 

Merhaba,
http://www5.zippyshare.com/v/37709647/file.html linkteki şarkıyı arıyorum yardımcı olabilirseniz çok ama çok minnettar olacağım şimdiden çok teşekkürler


_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 1:08:09 

Sarah Connor - You Are My Desire
Keyifli Dinlemeler
quote:

Orijinalden alıntı: poppy33

Merhaba,
http://www5.zippyshare.com/v/37709647/file.html linkteki şarkıyı arıyorum yardımcı olabilirseniz çok ama çok minnettar olacağım şimdiden çok teşekkürler



_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


 
2 Mesaj
5 Mayıs 2010; 8:53:24 


quote:

Orijinalden alıntı: conjure

Sarah Connor - You Are My Desire
Keyifli Dinlemeler




çok teşekkürler süper makbüle geçti saolasın


_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 9:18:57 


quote:

Orijinalden alıntı: poppy33



çok teşekkürler süper makbüle geçti saolasın

Rica ederim
keyifle dinle



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
16 Mesaj
5 Mayıs 2010; 11:07:30 


quote:

Orijinalden alıntı: poppy33

Merhaba,
http://www5.zippyshare.com/v/37709647/file.html linkteki şarkıyı arıyorum yardımcı olabilirseniz çok ama çok minnettar olacağım şimdiden çok teşekkürler


malesef kardeşim bu değil dediğim gibi bir dj söylüyor genelde geceleri çalıyor şarkının başında bişiler söylüyor sonra giriyor dam da dari dirari ra rarari didiram


_____________________________



 
16 Mesaj
5 Mayıs 2010; 11:29:50 

birde Someone else's Tupalka bu şarkının radyo fenomende çalan versiyonunu hiç biryerde bulamadım hepsi farklı farklı yardımcı olursanız seviinrm


_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 12:01:22 


quote:

Orijinalden alıntı: killedbyy
birde Someone else's Tupalka bu şarkının radyo fenomende çalan versiyonunu hiç biryerde bulamadım hepsi farklı farklı yardımcı olursanız seviinrm

Sanıyorum 3 farklı edit mevcut bende.aksam bilgisayar basına geçtiğim zaman üçünüde upload edip pm olarak yolkarim sana



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
9 Mesaj
5 Mayıs 2010; 18:24:22 

evet arkadaşlar sonunda ses kaydı yapabildim gayet anlaşılır biçimde lütfen bakarmısınız kayıttaki şarkının ismi nedir? yardımcı olun 2 haftadır arıyorum :(

Link 1 : h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m / f i l e s / 3 8 3 8 5 6 0 6 1 / R e c o r d i n g 2 . w a v . h t m l

Link 2 : http://www23.zippyshare.com/v/27972907/file.html

link budur boşlukları silmeyi unutmayın




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eYuxel -- 5 Mayıs 2010; 18:25:46 >


_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 18:47:55 

Neeraj Sridhar (Aaj Kal) - Twist
şarkı metro fm'in exclusive serindeydi
Keyifli Dinlemeler

quote:

Orijinalden alıntı: eYuxel

evet arkadaşlar sonunda ses kaydı yapabildim gayet anlaşılır biçimde lütfen bakarmısınız kayıttaki şarkının ismi nedir? yardımcı olun 2 haftadır arıyorum :(

Link 1 : h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m / f i l e s / 3 8 3 8 5 6 0 6 1 / R e c o r d i n g 2 . w a v . h t m l

Link 2 : http://www23.zippyshare.com/v/27972907/file.html

link budur boşlukları silmeyi unutmayın





_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


 
9 Mesaj
5 Mayıs 2010; 18:54:49 

çok çok teşekkürler arkadaşım


_____________________________



 
9 Mesaj
5 Mayıs 2010; 18:58:37 

birşey daha sorabilirmiyim ben fenomende dinlerken daha hızlı ritimi vardı Neeraj Sridhar (Aaj Kal) - Twist bu isimde indirdiğimde slow gidiyor şarkı..
eğer varsa link verebilirmisin



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eYuxel -- 5 Mayıs 2010; 18:59:46 >


_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 19:01:04 

zaten şarkının birkaç remix'i var.istersen birazdan ben upload edip yollayayım sana
quote:

Orijinalden alıntı: eYuxel

birşey daha sorabilirmiyim ben fenomende dinlerken daha hızlı ritimi vardı Neeraj Sridhar (Aaj Kal) - Twist bu isimde indirdiğimde slow gidiyor şarkı..
eğer varsa link verebilirmisin



_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 19:06:49 

upload edip pm olarak yolladım
quote:

Orijinalden alıntı: eYuxel

birşey daha sorabilirmiyim ben fenomende dinlerken daha hızlı ritimi vardı Neeraj Sridhar (Aaj Kal) - Twist bu isimde indirdiğimde slow gidiyor şarkı..
eğer varsa link verebilirmisin



_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


 
9 Mesaj
5 Mayıs 2010; 19:54:58 


quote:

Orijinalden alıntı: conjure

upload edip pm olarak yolladım




helal olsun gerçekten çok teşekkürler hocam


_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 20:02:02 

Rica ederim
keyifle dinle
quote:

Orijinalden alıntı: eYuxel




helal olsun gerçekten çok teşekkürler hocam




_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


1374 Mesaj
5 Mayıs 2010; 21:29:50 


quote:

Orijinalden alıntı: conjure

upload edip pm olarak yolladım




Bu şarkının remix halinin adresini bana da pm olarak gönderebilirmisiniz ?


_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 21:41:33 

pm kapalı herhalde sizin.gönderemiyorum
quote:

Orijinalden alıntı: Andrew




Bu şarkının remix halinin adresini bana da pm olarak gönderebilirmisiniz ?



_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


1374 Mesaj
5 Mayıs 2010; 21:51:33 

Daha önceden pm hiç kullanmadım.Profilim sayfasından diğer üyeler mail gönderebilsin mi yazısının yanındaki ikon seçiliydi o ikonu kaldırdım başka da bir seçenek göremedim.
İlginizden dolayı teşekkür ederim...

quote:

Orijinalden alıntı: conjure

pm kapalı herhalde sizin.gönderemiyorum





_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 22:05:41 

proflinizde tercihler bölümü var
orda

Diğerlerinin sana özel mesaj yollamasına izin ver ?
seçeneğini işaretlerseniz diğer üyeler size özel mesaj yani pm atabilirler.
quote:

Orijinalden alıntı: Andrew

Daha önceden pm hiç kullanmadım.Profilim sayfasından diğer üyeler mail gönderebilsin mi yazısının yanındaki ikon seçiliydi o ikonu kaldırdım başka da bir seçenek göremedim.
İlginizden dolayı teşekkür ederim...






_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


1374 Mesaj
5 Mayıs 2010; 22:09:05 

Şimdi düzelttim gönderebilirsiniz.

quote:

Orijinalden alıntı: conjure

proflinizde tercihler bölümü var
orda

Diğerlerinin sana özel mesaj yollamasına izin ver ?
seçeneğini işaretlerseniz diğer üyeler size özel mesaj yani pm atabilirler.





_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 22:15:35 

@Andrew

pm olarak yolladım
keyifle dinleyin


_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


1374 Mesaj
5 Mayıs 2010; 22:17:42 

Zamanınızı ayırıp yardımılarınızdan ve paylaşımınızdan dolayı teşekkür ederim,
Saygılarımla...

quote:

Orijinalden alıntı: conjure

@Andrew

pm olarak yolladım
keyifle dinleyin



_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 22:24:07 

rica ederim ne demek.
keyifle dinleyin
quote:

Orijinalden alıntı: Andrew

Zamanınızı ayırıp yardımılarınızdan ve paylaşımınızdan dolayı teşekkür ederim,
Saygılarımla...






_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


 
2 Mesaj
5 Mayıs 2010; 22:56:17 

Merhaba arkadaşlar,son zamanlarda Metro Fm ve Radyo Fenomen'de çalan sırpça-boşnakça-bulgarca (balkan diline ait bir şarkı) şarkı çalıyor,kadın şarkıcı söylüyor ve baya da hareketli bir şarkı,hafif tekno tarzına sahip

Bulursanız burada paylaşırsanız çok memnun olurum


_____________________________



5503 Mesaj
5 Mayıs 2010; 23:04:37 


Dj Project & Giulia - Nu
olabilirmi?

quote:

Orijinalden alıntı: helin12

Merhaba arkadaşlar,son zamanlarda Metro Fm ve Radyo Fenomen'de çalan sırpça-boşnakça-bulgarca (balkan diline ait bir şarkı) şarkı çalıyor,kadın şarkıcı söylüyor ve baya da hareketli bir şarkı,hafif tekno tarzına sahip

Bulursanız burada paylaşırsanız çok memnun olurum




_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


 
2 Mesaj
6 Mayıs 2010; 17:57:54 

Evet bu şarkı,günlerdir bu şarkıyı arıyordum,çok süpersin çok saol


_____________________________



5503 Mesaj
6 Mayıs 2010; 19:30:25 

rica ederim
keyifle dinle
quote:

Orijinalden alıntı: helin12

Evet bu şarkı,günlerdir bu şarkıyı arıyordum,çok süpersin çok saol



_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


 
4 Mesaj
7 Mayıs 2010; 17:45:52 



5503 Mesaj
7 Mayıs 2010; 19:43:41 

Akcent - Stay With Me
Keyifli Dinlemeler
quote:

Orijinalden alıntı: erersin

http://hotfile.com/dl/4..._17199_chunk_2.mp4.html
bu şarkıyı bilen varmı?



_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


 
4 Mesaj
7 Mayıs 2010; 23:14:45 

conjure çok teşekkür ettim saol:)


_____________________________



5503 Mesaj
7 Mayıs 2010; 23:37:13 

rica ederim
keyifle dinle
quote:

Orijinalden alıntı: erersin

conjure çok teşekkür ettim saol:)



_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE


210 Mesaj
9 Mayıs 2010; 11:55:42 

son zamanlarda çalan içerisinde söz olmayan şarkı

şarkının adını bilen varsa yardımcı olabilir mi?

dediğim gibi şarkının içinde söz yok sadece müzik çalıyor, hatta trompet sesi var ağırlıkta.


_____________________________

335 KD. P. Onb.
K.H.O. Eğitim Destek Bölüğü - ANKARA
Eğitim Birliği: Mamak Mebs Karma Bölük 3.Koğuş 135.yatak, bölük no : 125 :)


7989 Mesaj
9 Mayıs 2010; 19:43:35 

Dün Yunanca bir şarkıya rast geldim, hareketli bir parça idi. Tek hatırlayabildiğim bu. Bulursanız süper olur.


_____________________________

Kocaeli Üniversitesi / İletişim Fakültesi - Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2010-2014.
Karlstads Universitet - Media and Communication Studies, 2012-2013.


131 Mesaj
9 Mayıs 2010; 20:59:18 

Son zamanlarda calan tekno bir parca var ama elimde hic bir ses kayıtı yok.Güzel bir ritmi var.Yardımlarınızı bekliyorum:)


_____________________________



211 Mesaj
9 Mayıs 2010; 21:21:07 

Bir hafta kadar önce duymuştum yıllardır aradığım bir şarkıydı

Sözlerinde somebody else ya da nobody else geçiyodu böyle rock gibiydi ve bir kadın söylüyordu eğer bulabilirseniz minnettar kalırım


_____________________________



1605 Mesaj
12 Mayıs 2010; 11:38:44 

quote:

Orijinalden alıntı: EhrimeN

Dün Yunanca bir şarkıya rast geldim, hareketli bir parça idi. Tek hatırlayabildiğim bu. Bulursanız süper olur.


aynen bende o şarkıyı arıyorum yunanca sanırım Iliqn -Tupalka diye buldum ama bu mu tam emin değilim :D


http://www.youtube.com/watch?v=cUopHsnII_k



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetcorden -- 12 Mayıs 2010; 11:40:55 >


_____________________________


BattleTag: korde#1964
XBOX Live: corden07
Nintendo 3ds Friend Code: 2380-4329-6085
Origin & Steam: KacakMazot


1374 Mesaj
13 Mayıs 2010; 20:55:34 

Bahsettiğiniz şarkı " Iliqn vs Allegro Tupalka- SomeoneElse " olsa gerek 2 parçanın birleştirilmiş versiyonu.Çok güzel ve hareketli bir parça...



quote:

Orijinalden alıntı: ahmetcorden



aynen bende o şarkıyı arıyorum yunanca sanırım Iliqn -Tupalka diye buldum ama bu mu tam emin değilim :D


http://www.youtube.com/watch?v=cUopHsnII_k




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Andrew -- 13 Mayıs 2010; 20:56:27 >


_____________________________



7989 Mesaj
14 Mayıs 2010; 20:57:52 

quote:

Orijinalden alıntı: Andrew

Bahsettiğiniz şarkı " Iliqn vs Allegro Tupalka- SomeoneElse " olsa gerek 2 parçanın birleştirilmiş versiyonu.Çok güzel ve hareketli bir parça...







Teşekkürler, buydu sanırım. Bulgarca herhalde.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EhrimeN -- 14 Mayıs 2010; 21:03:04 >


_____________________________

Kocaeli Üniversitesi / İletişim Fakültesi - Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2010-2014.
Karlstads Universitet - Media and Communication Studies, 2012-2013.


1374 Mesaj
15 Mayıs 2010; 15:57:11 

Rica ederim,evet parça ALLEGRO_Feat_LV-Someone_Else ve Bulgar sanatçının Iliqn-Tupalka şarksının birleştirilmiş hali


quote:

Orijinalden alıntı: EhrimeN



Teşekkürler, buydu sanırım. Bulgarca herhalde.



_____________________________



 
97 Mesaj
18 Mayıs 2010; 11:41:26 


quote:

Orijinalden alıntı: conjure

Sarah Connor - You Are My Desire
Keyifli Dinlemeler





Allah razı olsun. Allah ne muradın varsa versin. Çok sevindim uzun zamandır arıyordum. Çok teşekkür ederim.


_____________________________



5503 Mesaj
18 Mayıs 2010; 12:44:44 


quote:

Orijinalden alıntı: war3021




Allah razı olsun. Allah ne muradın varsa versin. Çok sevindim uzun zamandır arıyordum. Çok teşekkür ederim.

Rica ederim
keyifle dinle



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
2 Mesaj
19 Mayıs 2010; 12:26:24 

ya arkadaşlar benimde bi ricam var sizden radio fenomende sadece müzik halinde çalan Western tarzı bir tcno müzik var ismini bilen varsa çok sevinirim aradım fakat bulamadım şimdiden sğln emeğinize sağlık


_____________________________

mantık kazandı


 
3 Mesaj
19 Mayıs 2010; 15:27:37 

arkadaşlar 18 mayıs saat 18:20 civarında bi şarkı dinledim fenomende içinde sanki rony veya run diye kelime geçiyodu pek hatırlayamıyorum şarkıyı çok açıklayıcı olmadı ama yardımcı olabilirmisinz


_____________________________


Kendi İsteğiyle Uzaklaştırılmış
30 gün cezanın,
17 gün 5 sa. 8 dk. kadarı kaldı.
21 Mayıs 2010; 12:49:39 

arkadaşlar bugün bi müzik dinliyordum radyo fenomenden(bilgisayardan) ses kaydı yaptım ses kaydının içinde iki tane şarkı var yanlız o ikisinhide bulmanız mümkünmü acaba kaç haftadır arıyorum?? link=http://ul.to/35sqf9


3071 Mesaj
21 Mayıs 2010; 18:18:40 


quote:

Orijinalden alıntı: gkii

arkadaşlar bugün bi müzik dinliyordum radyo fenomenden(bilgisayardan) ses kaydı yaptım ses kaydının içinde iki tane şarkı var yanlız o ikisinhide bulmanız mümkünmü acaba kaç haftadır arıyorum?? link=http://ul.to/35sqf9


1. Radio Killer - Voila
2. Bob Sinclar & Shaggy & Costi Ionita & Shara - I Wanna


_____________________________



 
1 Mesaj
22 Mayıs 2010; 0:50:59 

arkadaslar radyo fenomenin ana sayfasında bi video var o videodaki ilk sarkının ismini bilen varmı cvp yazarsanız cok sevinirim.


_____________________________



3071 Mesaj
22 Mayıs 2010; 8:21:47 


quote:

Orijinalden alıntı: umutkorkmaz11

arkadaslar radyo fenomenin ana sayfasında bi video var o videodaki ilk sarkının ismini bilen varmı cvp yazarsanız cok sevinirim.


Kesha - Tik Tok


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Mayıs 2010; 9:29:58 

bir de ben sorayım.

hani başında kadın sesi ''la la la la la lala'' felan diyor. erkek here i am deyip duruyor o şarkının adı nedir acaba hareketli bir şey ?


5503 Mesaj
22 Mayıs 2010; 9:56:06 

Radio Killer - Voila ?

quote:

Orijinalden alıntı: Le petit prince

bir de ben sorayım.

hani başında kadın sesi ''la la la la la lala'' felan diyor. erkek here i am deyip duruyor o şarkının adı nedir acaba hareketli bir şey ?



_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Mayıs 2010; 10:08:16 


quote:

Orijinalden alıntı: conjure

Radio Killer - Voila ?





Evet buymuş çok teşekkür ettim.


5503 Mesaj
22 Mayıs 2010; 10:15:39 

rica ederim
keyifle dinle
quote:

Orijinalden alıntı: Le petit prince




Evet buymuş çok teşekkür ettim.




_____________________________

EXCLUSIVE Hits CONJURE
Sayfa:   <<     2 [4] 6 7 8 9 10 11