Şimdi Ara

CHERY ACTECO NASILDIR-ÖZELLİKLE KULLANANLARDAN YORUM LTF?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
1
Favori
57.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ..Arkadaşlar bu araca bakınıyorum bir süredir özellikler ve görünüş olarak hiç fena değil gibi duruyor..ayrıca fiyatıda uygun gibi sahibinden coma baktığımda 2008 modelleri 20 000 tl civarı fiyatlara görünüyor..şimdi bazılarınız çıkıp çin arabası vs vs vs alınmaz bunlar falan diyeceklerdir ama benim asıl merak ettiğim kullananların yorumları bu araç sahibi olanların yada deneme sürüşü falan yapmış olanların iyi olumlu ve kötü yönleriyle değerlendirmelerini yazmasını rica ediyorum..

    ..böylece merak eden diğer arkadaşlarda bir fikir sahibi olurlar bilgili olanların yazmasını rica ediyorum böylece konu gereksiz mesajlarla boş yere şişmemiş olur ve okuyanlardan kısa ve öz bir göz gezdirmeyle fikir sahibi olabilirler...yorumlarını yazacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: cherytiggo

    İyi günler ben chery tiggo sahibiyim size tüm samimiyetimle sölüyorum kaçıcak araba değiller cheryler.Bildiğiniz gibi chery chrysler firmasının yüzde elli ortağı ve chery nin bazı modellerini dodge amerikada kendi markası altında satıyor.Chery motor konusunda fiat chrysler gibi markaların motorlarını üretiyor ve bence tiggom resmen uçuyor ama devirli kullanmak şartı ile ve şunu söyliyim bana göre bu araçlar sağlam çünki 1450kg bir araba sahibiyim sizce bu araba teneke olsa bu kadar ağır olur mu ve aracın kapılarında koruma barları da var kısacası siz millete hiç takılmayın bu araçlar gerçekten fiyatına göre mükemmel...
    Saygılar...

    '' fiyatına göere mükemmel'' 35 000 tl değil mi bu?

    şu videoyu izler misin?

    http://video.aol.co.uk/video-detail/crash-test-dr5-chery-tiggo-impolite/253261250

    o bana göre güvewnli dediğin tigo ne hale gelmiş...
    bence sen devirli kullanma ve uçma...




  • 28bin liradan daha az fiyata alınabilecek kaliteli bir araç var.
    http://www.sahibinden.com/5500_km_de_lancer_full_!!!-28WQQaXQQ18181002WQQpXQQdisplayitem?
     CHERY ACTECO NASILDIR-ÖZELLİKLE KULLANANLARDAN YORUM LTF?


    sedansa sedan küçük motorsa küçük motor ve c segmenti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Chery sahipleri forumu basmış. Alın size tüketiciden cevaplar..

    CHERY Otomobil A'dan Z'ye Sorunlu Çıktı

    Eski Mazda kullanıcısı olarak ve Mermerler Grubu'nun güvenirliğine güvenerek, etrafımda söylenen onca olumsuz sözlere karşı Chery Tigo3 aracınızı satın aldım. Chery ile karşılaşmam Aydın bayinizde oldu.

    Orada beyaz renk Tiggo vardı. Aracı incelediğimde .....



    Arkadaşım seni esefle kınıyorum. Tarafsız olmadığını gayet net ve açık olarak ortaya koymuşsun. Belki haklı olabilirsin çin arabalarının güvenliği tartışılabilecek ortada olan bir konudur ama ben kullanıcı olarak kendi aracımın sorunsuz ve iyi çıkmış olmasından mutluyum bunu da kabul etmek zorundasın. Şikayet var sitesinden yaptığın bu alıntıların altına bir not düşseydin keşke ;
    OPEL’de 28 sayfa ve sayfa başına 15 şikayet belirtilmiş.... 26x15=420 adet şikayet ve hatta 2009 insignia ile yolda kalan adamın başına gelenlerden biraz bilgi verseydin, RENAULT için 26 sayfa ve sayfa başına 15 şikayet belirtilmiş.... 26x15=390 adet şikayet ve FORD içinse 14 sayfa ve sayfa başına 15 şikayet belirtilmiş.... 14x15=210 şikayet olduğunu ekleseydin yazına. Keşke değilmi.... ve hatta 2009 OCAK – KASIM arası 3000 küsür satılmış chery’nin bu sitede sadece 5 mesajının olduğunu küçücük harflerle yazıp bir köşeye iliştirseydin...

    quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune


    quote:

    Orijinalden alıntı: cherytiggo

    İyi günler ben chery.....

    http://video.aol.co.uk/video-detail/crash-test-dr5-chery-tiggo-impolite/253261250

    o bana göre güvewnli dediğin tigo ne hale gelmiş...
    bence sen devirli kullanma ve uçma...



    Arkadaşım sana cevap olarak opel captiva yada ford kuga’nın crash testleri ne bir bak diyorum. Bu test araçları aynen sokağamı çıkıyor sanıyorsun onuda merak etmekteyim...


    Arkadaşım isteyen istediği aracı alır kullanır, güvenli değilse yada çok arızası çıkıyorsa o firma zaten ayakta duramaz ve batar. Chery dediğin sadece Türkiye’de değil bizim dışımızda 7 ülkede fabrikası olup üretim yapan ve 65 ülkeye araç satan bir marka. Nasıl zamanında Japonları kötüleyip sonra vaz geçemediysek ardından Korelileri beğenmeyip kötü bunlar diyerek kendimizi kandırmışsak o kafada değişen bir şey olmamış, ortada görülüyor.

    Biraz uzun oldu özür dilerim ama atıp tutmadan önce 2 kere düşünmek gerek....
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Şimdiki fiyatın yarısına satılsa belki anlarım maddi durumun el vermemesi ve sıfır araç almak istenmesi nedeniyle bu araçların alınmasını ama bu fiyatlarla bu araçlar alınmaz. Malzeme kalitesi çok kötü, güvenlik namına hiçbirşey yok, aracın gerçekten elle tutulup övülecek bir tarafı yok.

    Eğer "amaan ne olacak ben iyi şöförüm abs ile hava yastığı yeter" diye düşünüyorsanız lütfen aklınızdan çıkarmayın trafikte her an herşey olabilir. O araçta belki arkadaşınız dostunuz akrabanız belki eşiniz çocuğunuz varken kaza yaparsanız olacakları lütfen tahayyül edin. En azından Chery'nin Euro NCAP testlerine girmesini bekleyin, ısrarla o teste girmiyorlarsa vardır bir bildikleri


    arkadaşım fazla konuşmaya gerek yok şu 3 videoyu izle sonra o gelişmiş hayal gücünü bizimle paylaş olurmu

    --- CHERY TIGGO http://www.youtube.com/watch?v=VphcXHzAhiY
    --- CHEVROLET CAPTIVA http://www.youtube.com/watch?v=iMs5BOFM2U8&feature=PlayList&p=A3BFB583711FF6B6&playnext=1&playnext_from=PL&index=41
    --- FORD KUGA http://www.youtube.com/watch?v=rYKXreeVkoQ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    arkadaşım fazla konuşmaya gerek yok şu 3 videoyu izle sonra o gelişmiş hayal gücünü bizimle paylaş olurmu

    --- CHERY TIGGO http://www.youtube.com/watch?v=VphcXHzAhiY
    --- CHEVROLET CAPTIVA http://www.youtube.com/watch?v=iMs5BOFM2U8&feature=PlayList&p=A3BFB583711FF6B6&playnext=1&playnext_from=PL&index=41
    --- FORD KUGA http://www.youtube.com/watch?v=rYKXreeVkoQ



    Captiva ve Kuga'nın testini Euroncap yapıyor, Tiggo'nun testini kimler yapmış söyler misin?

    Önce savunduğun markayı Euroncap testlerinde görelim de ondan sonra konuşalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 23 Aralık 2009; 0:30:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Şimdiki fiyatın yarısına satılsa belki anlarım maddi durumun el vermemesi ve sıfır araç almak istenmesi nedeniyle bu araçların alınmasını ama bu fiyatlarla bu araçlar alınmaz. Malzeme kalitesi çok kötü, güvenlik namına hiçbirşey yok, aracın gerçekten elle tutulup övülecek bir tarafı yok.

    Eğer "amaan ne olacak ben iyi şöförüm abs ile hava yastığı yeter" diye düşünüyorsanız lütfen aklınızdan çıkarmayın trafikte her an herşey olabilir. O araçta belki arkadaşınız dostunuz akrabanız belki eşiniz çocuğunuz varken kaza yaparsanız olacakları lütfen tahayyül edin. En azından Chery'nin Euro NCAP testlerine girmesini bekleyin, ısrarla o teste girmiyorlarsa vardır bir bildikleri


    arkadaşım fazla konuşmaya gerek yok şu 3 videoyu izle sonra o gelişmiş hayal gücünü bizimle paylaş olurmu

    --- CHERY TIGGO http://www.youtube.com/watch?v=VphcXHzAhiY
    --- CHEVROLET CAPTIVA http://www.youtube.com/watch?v=iMs5BOFM2U8&feature=PlayList&p=A3BFB583711FF6B6&playnext=1&playnext_from=PL&index=41
    --- FORD KUGA http://www.youtube.com/watch?v=rYKXreeVkoQ



    Bu testlerin ne olduğunu gerçekten bildiğine emin misin? O çarpışmalar arasında kaç km hız farkı var biliyor musun? Aracın katlanmaya başladığı yerleri, kapı çıtalarında bile oluşan darbe emilimlerini, bunun sonucu olarak yaşam alanındaki değişken g kuvvetini ve darbe sonucunda oluşan yaşam alanındaki hasarı görüp hesaplayabiliyor musun? Sakın o videoda aracın üstüne Euro NCAP yazıyor falan deme, Euro NCAP'in böyle bir testi yok, adamlar yazmışlar aracın üstüne öyle kafasına göre.

    Elbette Cherry Amulet kaza testleri gibi olmayacak çünkü o testlerden daha yavaş bir hızda ve daha ağır bir arabadan bahsediyorsun. Sonuç olarak bu araçlar güvenli değil, kaliteli değil, yürür aksamları ve hareketli parçaları uzun ömürlü değil.

    Gelişmiş hayal gücü dediğin şey salt bilgi ama senin bilgi dediğin şey hayal gücü, hatta kendi garajlarında yaptıkları testi Euro NCAP gibi görmeyi sağlayan şizofreni kıyısında gezinen bir hayal gücü.

    Lotus'la ortak geliştiriliyor falan diye de saçmalamanın alemi yok, Lotus sadece A6 coupe modeli için Chery ile ortak çalışıyor ve zaten artık kafalardaki Lotus imajı 1980lerin aracı değil, Proton tarafından satın alındığından beri tahmin edemeyeceğin kadar çok şey değişti Lotus'ta.

    Fiat'la da bir ortaklığı yok, 2010 yılı için Fiat araçlarının Chery'nin fabrikasında Fiat üretim bantlarından çıkması için anlaşma sağlanmaya çalıştı ama Fiat ekonomik krizi bahane ederek vazgeçti. Bu sayede Chery Avrupa piyasalarında Fiat desteği almayı bekliyordu ama mümkün olmadı.

    Ayrıca Chrysler ile ortaklık kurmaya çalıştı, Chrysler Çin'de satılacak Dodge'ları üretmesini kabul etti ancak "gerekli kaliteyi ve güvenliği" sağlayamadıkları için ortaklıktan vazgeçtiklerini açıkladı.

    Chery ne ucuz, ne kaliteli, ne güvenli, ne dayanıklı ne de uzun ömürlü. Hyundai gibi bir firma varken zaten hiç şansı yok ama çok bilinmeyen Proton bile fersah fersah üstün bir markadır Chery'den. Chery'nin dünyadaki tek kozu aşırı ucuz olması ama Mermerler'in kar aşkı elinden bu kozu da alıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Lotus geliştirmiş diye iddia edenler var ancak tiggo3 içinde 5 kişi otururken neden efsane kasa corolla gibi yerle bir oluyor?
    Gerçekten görmeniz lazım bunun bir arazi aracı olduğunu iddia ediyorlarsa ben buna 5 kişi bindiğimde çökmemesi, arkasına römork taktığımda motorun hissetmemesi lazım.
    Ucuz parçaları biraraya getirerek kaliteli ürün üretemezsiniz.



    Bakın anlatmaya çalıtığım buydu.... Sizde güvenirliğinizi kanıtlayın beyler, sonra yazdıklarınız hayal gücü olmaktan gerçeğe dönsün ....

    quote:



    Tiggo 3 comes with the advanced chassis for sedans calibrated by Britain's Group Lotus PLC. This chassis matches perfectly with the car's engine, thereby bringing great driving pleasure. Made of aluminum alloy and composite materials, Tiggo 3 adopts the lightweight technology leading in the State 863 Plan. Its average fuel consumption for every 100 km reduces by 8%, a miracle among the mid-level sedans. With new drive, new space and new experience, Tiggo 3 brings you brand-new driving experience and life style characterized by fashion, activity and tastefulness.



    link --->http://www.cheryinternational.com/en/tiggo-overview




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Şimdi chery mühendisi olsam sana desem ki, bu otomobilin şasisini St37 kodlu metalden ürettik.
    Güvenilirliğini kanıtlamış olur muyum?
    Belki dersin ki, vay be metale bak, demek ki kaliteli bişey..

    St 37 en boktan metaldir ama

    O yüzden " advanced chasis" le üretildiğinden, " great driving pleasure" sağladığından, Motorla şasinin " great matches" olduğundan zirvalamayacaksın bir üretici olarak.

    Sokucan Ncap'e 64 ile, gerekirse golf gibi 100 ile, görücez sonucunu sende "branded by ncap" olacan.

    Yoksa trabant da sallar "ultimate driving machine" der. Peki olabilir mi?






    senin gibi ne bildiği belli olmayan bir adam bana çelikleri anlatacaksa hiç yorulmasın. Sen şimdi daha sağlam olsun 100'le ncap'a girsin diye arabanın orasına burasını betonlada güçlendirmeye kalkarsın. ST37 çeliğinin özellikleri ve kullanım alanları. Boktan metal bak nerelerde kullanıyormuş çok akıllı arkadaşım

    3.1. Çelik Malzeme Özellikleri

    Taşıyıcı sistemler için kullanılan çelik malzeme yapı çeliği veya yapısal çelik olarak isimlendirilir. Yapısal çeliği malzeme kalitesine göre normal yapı çeliği ve yüksek dayanımlı yapı çeliği olarak ikiye ayırabiliriz. Normal yapı çeliği akma sınırı 2400 kg/cm2 olan ve St 37 olarak anılan çeliklerdir. Yüksek dayanımlı çelikler akma sınırı 3000 kg/cm2 (St 50) ve daha yukarı olan çeliklerdir ve en yaygın kullanılanı 3600 kg/cm2 akma sınırına sahip St 52 kalitede olanıdır.

    3.2. Uygulama Alanları

    Yapısal çelik, endüstriyel tesisler yanında aşağıda sıralanan birçok yapı türünün taşıyıcı sistemi için kullanılabilir.

    a. Ofis binaları
    b. İş merkezleri
    c. Alışveriş merkezleri
    d. Terminal binaları
    e. Okullar
    f. Konutlar
    g. Otoparklar
    h. Spor ve sergi salonları
    i. Stadyumlar
    j. Tarihi eserlerin restorasyonu

    link --->http://www.e-celikyapi.com/clkkul.htm

    Belkide ben seni yanlış anladım, otoparkı görünce otomobili çağrıştırdı aklına sanırım sende arabaları bundan yapıyorlar diye mi korktun !!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zilog -- 23 Aralık 2009; 16:31:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Şimdi chery mühendisi olsam sana desem ki, bu otomobilin şasisini St37 kodlu metalden ürettik.
    Güvenilirliğini kanıtlamış olur muyum?
    Belki dersin ki, vay be metale bak, demek ki kaliteli bişey..

    St 37 en boktan metaldir ama

    O yüzden " advanced chasis" le üretildiğinden, " great driving pleasure" sağladığından, Motorla şasinin " great matches" olduğundan zirvalamayacaksın bir üretici olarak.

    Sokucan Ncap'e 64 ile, gerekirse golf gibi 100 ile, görücez sonucunu sende "branded by ncap" olacan.

    Yoksa trabant da sallar "ultimate driving machine" der. Peki olabilir mi?






    senin gibi ne bildiği belli olmayan bir adam bana çelikleri anlatacaksa hiç yorulmasın. Sen şimdi daha sağlam olsun 100'le ncap'a girsin diye arabanın orasına burasını betonlada güçlendirmeye kalkarsın. ST37 çeliğinin özellikleri ve kullanım alanları. Boktan metal bak nerelerde kullanıyormuş çok akıllı arkadaşım

    3.1. Çelik Malzeme Özellikleri

    Taşıyıcı sistemler için kullanılan çelik malzeme yapı çeliği veya yapısal çelik olarak isimlendirilir. Yapısal çeliği malzeme kalitesine göre normal yapı çeliği ve yüksek dayanımlı yapı çeliği olarak ikiye ayırabiliriz. Normal yapı çeliği akma sınırı 2400 kg/cm2 olan ve St 37 olarak anılan çeliklerdir. Yüksek dayanımlı çelikler akma sınırı 3000 kg/cm2 (St 50) ve daha yukarı olan çeliklerdir ve en yaygın kullanılanı 3600 kg/cm2 akma sınırına sahip St 52 kalitede olanıdır.

    3.2. Uygulama Alanları

    Yapısal çelik, endüstriyel tesisler yanında aşağıda sıralanan birçok yapı türünün taşıyıcı sistemi için kullanılabilir.

    a. Ofis binaları
    b. İş merkezleri
    c. Alışveriş merkezleri
    d. Terminal binaları
    e. Okullar
    f. Konutlar
    g. Otoparklar
    h. Spor ve sergi salonları
    i. Stadyumlar
    j. Tarihi eserlerin restorasyonu

    link --->http://www.e-celikyapi.com/clkkul.htm

    Belkide ben seni yanlış anladım, otoparkı görünce otomobili çağrıştırdı aklına sanırım sende arabaları bundan yapıyorlar diye mi korktun !!!!


    Zilog arkadaşım..
    Merak etme çelikler konusunda da metaller konusunda da kompozit konusunda da sheet metal konusunda da ayrıntılı ders verebilirim ücret dahilinde
    Ne bildiğini gayet iyi bilen, oradan buradan copy-paste yapmadan sana "örneğin" hususunda bilgi vermeye çalışan biriyim.
    Elbette ki St37 kaynaklayarak otomobil yapılmaz Bunu ciddiye alıpta böyle bir cevap yazma gafletinde bulunduğun için ayrıca tebrik ederim.
    O yüzden "kanıt sunun", "belge gösterin", demden önce şu hususları araştırmanı tavsiye ederim. Belki metaller konusunda birşeyler kazanırsın.

    Brinell, Vickers, Rockwell, Mohs ve Scleroscope sertlik ölçme deneyleri.
    Kristal kafes yapıları.
    Ferrit, Ostenit, Ledeburit, Perlit Fazları.
    Perlit, Beynit, Sementit, Martenzit faz dönüşümleri.
    Ve en önemlisi sementasyon (karbonlama) işlemleri.

    Belki tüm bunlardan sonra Sheet Metal konusuna yavaş yavaş giriş yapabiliriz.
    Yani haddeden çıkan her sheet metal, bildiğin metal değildir.
    Metal öyle bir şey ki, kalitelisiyle kalitesizini bakarak göremezsin.
    Tıpkı Rav4 ile Tiggo'ya uzaktan baktığında bir fark görememen gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Lotus geliştirmiş diye iddia edenler var ancak tiggo3 içinde 5 kişi otururken neden efsane kasa corolla gibi yerle bir oluyor?
    Gerçekten görmeniz lazım bunun bir arazi aracı olduğunu iddia ediyorlarsa ben buna 5 kişi bindiğimde çökmemesi, arkasına römork taktığımda motorun hissetmemesi lazım.
    Ucuz parçaları biraraya getirerek kaliteli ürün üretemezsiniz.



    Bakın anlatmaya çalıtığım buydu.... Sizde güvenirliğinizi kanıtlayın beyler, sonra yazdıklarınız hayal gücü olmaktan gerçeğe dönsün ....

    quote:



    Tiggo 3 comes with the advanced chassis for sedans calibrated by Britain's Group Lotus PLC. This chassis matches perfectly with the car's engine, thereby bringing great driving pleasure. Made of aluminum alloy and composite materials, Tiggo 3 adopts the lightweight technology leading in the State 863 Plan. Its average fuel consumption for every 100 km reduces by 8%, a miracle among the mid-level sedans. With new drive, new space and new experience, Tiggo 3 brings you brand-new driving experience and life style characterized by fashion, activity and tastefulness.



    link --->http://www.cheryinternational.com/en/tiggo-overview


    Neydi anlatmaya çalıştığın? Herkes gibi o arkadaşta gördüklerini yorumlayıp yazmış. Sen Lotus üretiyor Fiat'la ortaklar diyorsun, Euro NCAP olmayan testi sanki Euro NCAP gibi oraya koyuyorsun.

    Linkler İngilizce'dir;

    Chery-Fiat Ortaklığı Başlamadan Bitti

    Chery-Chrysler Ortaklığı Başlamadan Bitti

    Lotus ile ilgili link vermem mümkün değil, çünkü Lotus bugüne kadar beraber çalıştığı ve piyasaya ürün çıkartan tüm firmaları kendi sitesinde yayınlamış olmasına rağmen Chery markası hiçbir yerde yok, newsletterlar dahil. Lotus fabrikası yakınlarında kamuflajsız bir Chery A6 görüldüğü için bu araca Lotus'un destek verdiği dedikodusu var, ben de buna istinaden yazdım. Yoksa Lotus piyasadaki hiçbir Chery marka aracın tasarımına veya teknolojisine katkıda bulunmamıştır, eğer bulunduysa Lotus resmi sitesinden bunu kanıtlayın.

    Sonuç olarak Euro NCAP testlerine girmeye cesaret edemeyen bir firma güvensiz araçlar üretiyordur. Kendisi güvenmiyor ki aracının güvenli olduğuna ben nasıl güveneyim. Araca Euro NCAP stickerı yapıştırıp nizami olmayan engele nizami olmayan hızla çarp ondan sonra bu araç güvenli de, resmen sahtekarlık. Yukarıda da yazdığım gibi ;Chery ne ucuz, ne kaliteli, ne güvenli, ne dayanıklı ne de uzun ömürlü. Hyundai gibi bir firma varken zaten hiç şansı yok ama çok bilinmeyen Proton bile fersah fersah üstün bir markadır Chery'den. Chery'nin dünyadaki tek kozu aşırı ucuz olması ama Mermerler'in kar aşkı elinden bu kozu da alıyor.




  • günlerdir cherylere taktım.. gerçekten merak ettim ve ediyorum kalite ve güvenliğini...
    Çinde malum ucuz işgücü ve toplu üretimin sağladığı ucuzluk, çin arabalarına direk yansıyacaktır, bu güvensizlik-kalitesizliği göstermez..
    Zaten rakip firmaların sattığı clio-albea fiyatlarına adamların sattığı aracı kıyaslayınca, rakip firmaların bu noktalardan saldıracağı kesin birşey...

    İnanmak istemediğim güvensizliğe dair birşeyler buldum, kafam karıştı, birlikte anlamaya çalışalım..
    İnsan hayatı herşeyden değerli olduğuna göre işi gurur meselesi yapmadan birlikte anlamaya çalışalım ve gerekirse chery ve mermerleri euro ncupa zorlayalım..

    1)Çoğumuzun sahte mi gerçek mi olduğunu anlayamadığımız tigo testi
    "Commissioned by the Russian car magazine Vnedorozhnik, done by the FSUE NICIAMT passive safety laboratory. Car was numbered 832. The estimated rating was one star (2.8 point out of 16)." olarak yani rusyadaki testi yapan yer 1 yıldız seviyesi tespit etmiş... (http://www.chinesecars.net/index.php?page=57)

    2)http://www.chinacarforums.com/forum/showthread.php?t=855&page=9 daki vatandaşlar da
    http://translate.google.com/translate?hl=es&sl=it&tl=en&u=http://www.sicurauto.it/crashtest/speciali/dr5_crashtest.php linkini vermişler.. bahsedilen aynı testte sürücünün öldüğü söyleniyor...

    -Bunların doğru çıkmasını gerçekten istemiyorum, ama doğru olup olmadığını bu aracı almayı düşünen biri olarak anlamak istiyorum! Avrupalı oto firmaları elbette önünü kesmeyi isteyebilir çin tehdidinin...

    Saygılarımla,




  • Zaten logan dediğin DACIA markasının 3 yıldızlısı. Ncap testindenhttp://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=a62db1b1-f5c9-4b8d-933c-88ff05caec18&sel=C7F386FD-8F98-4C67-B554-8C514BEEE20E son haline bir bakın.....




  • Çin üretimi bu araçlar Euro Ncap testlerine katılmıyor bildiğimiz gibi.

    Çinde oluşturulmuş bir C-Ncap organizasyonu var ve burada test ediliyorlar.

    http://www.c-ncap.org/picen/enindex.htm

    Bana bu siteden yola çıkarak çarpışma testlerinin hangi prosedürlerle uygulandığını anlatabilecek kimse var mı?

    Hız kaç km, offset %kaçlık dilim içerisinde?
  • Sorgulamak istediğim şu;

    Bu brilliance bs6 ADAC testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=Mbe5ILICT4M&feature=related

    Buda C Ncap brilliance bs6 testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=QQ9SHxPt8Fc&feature=related


    Arada nasıl bir hız farkı var ki, araç birinde hurdaya dönerken, diğerinde sapasağlam.
    Bu nasıl bir güvenlik standardıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasseven

    aynı fiyata clio palio albea logan vs alacağıma cherry alırım daha iyi. Cherry'den daha güvenli olacağını sanmıyorum bu araçların.Hem cherry daha dolu. 1.6 110 beygir motor var. Daha performanslı Yıllardır zaten renault fiat bu uyduruk arabalarla türk halkını sömürdü zaten.



    Ne idüğü belirsiz, ne güvenlik testi, ne sağlamlığı belli olan bir arabaya 25000 tl istemek TÜRK halkını sömürmek olmuyor mu?

    Evet Tofaş veya Renault bu ülkenin kaymağını yıllarca yediler. Özellikle 1975 ve 1990 arası. Peki sorarım size o dönem bugünkü güvenlik donanımlarının hangisi vardı?

    Hangi arabada abs, esp vs vardı? Ncap standartları, tamamıyle hangi araçta karşılanıyordu? Bu standartlar geldi, renault, fiat gibi markalarda bu standartlara uymaya başladılar. Peki Chery daha yeni bu piyasaya girmişken, günümüz güvenlik standartlarıda ortadayken, bu standartlara ulaşmayı neden denemiyor?

    Neden Ncap'e girmekten kaçıyor? Peki 35 milyar gibi bir parayı chery'e vermek yerine, bilumum güvenlik donanımlarına sahip, ne olduğu belli c sınıfı bir ford, opel, vw alamazmıyız? Yada illa suv tarzı birşey arıyorsak bu mesele Daihatsu Terios olamaz mı? (Toyota menşeili). Hiç olmazsa ncap'ten 4 yıldızlı, arkasında Toyota var. Tiggo'da Amaç şekil mi ? Yakıt desen ortada, Performans desen yerlerde, arazi aracı desen değil, güvenlik desen sonuçlar belli. EEEE kim kimi sömürüyor?

    Biri mükemmele yakın yol tutuşu demiş. Yani fanatikliğin nirvanası bu olsa gerek. Bu arabada mükemmele yakın yol tutuşu var demek, daha önce heralde şahin yada broadway'den başka araç kullanmamak demek...

    Vereceğim linkte, 97-2009 arası renault clio modellerinin kasa kasa ncap sonuçları var. Hani oraya chery'den daha güvenli olacağımı sanmam demişsiniz ya.

    http://www.euroncap.com/tests/renault/clio.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Sorgulamak istediğim şu;

    Bu brilliance bs6 ADAC testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=Mbe5ILICT4M&feature=related

    Buda C Ncap brilliance bs6 testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=QQ9SHxPt8Fc&feature=related


    Arada nasıl bir hız farkı var ki, araç birinde hurdaya dönerken, diğerinde sapasağlam.
    Bu nasıl bir güvenlik standardıdır?



    Arkadaşım bu linkteki araçların markası Chery değil ve ayrıca c-ncap bir adak üyesi ise aynı standartları kullanmak zorunda.... İki video arasındaki fark sence ne olabilir ? Hiç aklına çinlilerin hatalarını anlayıp ta bunu düzeltebilecekleri gelmiyormu ????? Bu videolar arasında yıl farkı yok diyorsan model farkına da yok diyemezsin. İlk video BS6 diye yazıyor ikincisi BS4 diyor....

    Bak arkadaşımız clio'nun ncap tarihçesini gösteren ne de güzel linki vermiş. CLIO piyasaya ilk çıktığı 97 yılında ancak 2* alabilirken şimdi 5* alıyor. Yani gelişmenin önünde durulmaz... Hatırlatırım Clio ilk çıktığından beri peynir ekmek gibi satılıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Little F.K


    Vereceğim linkte, 97-2009 arası renault clio modellerinin kasa kasa ncap sonuçları var. Hani oraya chery'den daha güvenli olacağımı sanmam demişsiniz ya.

    http://www.euroncap.com/tests/renault/clio.aspx






  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Sorgulamak istediğim şu;

    Bu brilliance bs6 ADAC testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=Mbe5ILICT4M&feature=related

    Buda C Ncap brilliance bs6 testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=QQ9SHxPt8Fc&feature=related


    Arada nasıl bir hız farkı var ki, araç birinde hurdaya dönerken, diğerinde sapasağlam.
    Bu nasıl bir güvenlik standardıdır?



    Arkadaşım bu linkteki araçların markası Chery değil ve ayrıca c-ncap bir adak üyesi ise aynı standartları kullanmak zorunda.... İki video arasındaki fark sence ne olabilir ? Hiç aklına çinlilerin hatalarını anlayıp ta bunu düzeltebilecekleri gelmiyormu ????? Bu videolar arasında yıl farkı yok diyorsan model farkına da yok diyemezsin. İlk video BS6 diye yazıyor ikincisi BS4 diyor....

    Bak arkadaşımız clio'nun ncap tarihçesini gösteren ne de güzel linki vermiş. CLIO piyasaya ilk çıktığı 97 yılında ancak 2* alabilirken şimdi 5* alıyor. Yani gelişmenin önünde durulmaz... Hatırlatırım Clio ilk çıktığından beri peynir ekmek gibi satılıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Little F.K


    Vereceğim linkte, 97-2009 arası renault clio modellerinin kasa kasa ncap sonuçları var. Hani oraya chery'den daha güvenli olacağımı sanmam demişsiniz ya.

    http://www.euroncap.com/tests/renault/clio.aspx





    İkinci videonun 24. saniyesinde bs6 nın da testi var.
    Buradan aradaki farkı gürebilirsiniz.

    Ayrıca C ncap'ın sitesine girip What's C-ncap linkine tıklarsanız sol sütundan şu sayfa ekrana geliyor;

    C-NCAP是将在市场上购买的新车型按照比我国现有强制性标准更严格和更全面的要求进行碰撞安全性能测试,评价结果按星级划分并公开发布,旨在给予消费者系统、客观的车辆信息,促进企业按照更高的安全标准开发和生产,从而有效减少道路交通事故的伤害及损失。C- NCAP要求对一种车型进行车辆速度50km/h与刚性固定壁障100%重叠率的正面碰撞、车辆速度56km/h对可变形壁障40%重叠率的正面偏置碰撞、可变形移动壁障速度50km/h与车辆的侧面碰撞等三种碰撞试验,根据试验数据计算各项试验得分和总分,由总分多少确定星级。评分规则非常细致严格,最高得分为51分,星级最低为1星级,最高为5+。

    中国汽车技术研究中心在深入研究和分析国外NCAP的基础上,结合我国的汽车标准法规、道路交通实际情况和车型特征,并进行广泛的国内外技术交流和实际试验确定了C-NCAP的试验和评分规则。与我国现有汽车正面和侧面碰撞的强制性国家标准相比,不仅增加了偏置正面碰撞试验,还在两种正面碰撞试验中在第二排座椅增加假人放置,以及更为细致严格的测试项目,技术要求也非常全面。C-NCAP对试验假人及传感器的标定、测试设备、试验环境条件、试验车辆状态调整和试验过程控制的规定都要比国家标准更为严谨和苛刻,与国际水平一致。今后,C-NCAP还将随着技术的发展进行完善。

    汽车企业普遍对C-NCAP的推出表示重视,认为对提高汽车安全性很有意义,也符合中国实际,肯定会成为企业产品开发的重要依据。C-NCAP在筹备过程中就已受到国外的关注,一些国外公司已经开始对应C-NCAP进行深入研究和试验,国外NCAP机构也对C-NCAP结合中国情况的试验和评分规程给予肯定。

    NCAP是最早在美国开展并已经在欧洲、日本等发达国家运行多年的新车评价规程,一般由政府或具有权威性的组织机构,按照比国家法规更严格的方法对在市场上销售的车型进行碰撞安全性能测试、评分和划分星级,向社会公开评价结果。由于这样的测试公开、严格、客观,为消费者所关心,也成为汽车企业产品开发的重要规范,对提高汽车安全性能作用显著。近年,更多国家(如澳大利亚、韩国、印度等)开始重视和建立本国的NCAP。严格的试验条件是保证评价结果客观准确的重要前提,因此,国外NCAP试验室普遍都具备高水平的测试设备和专业能力。但是,各国NCAP在组织实施方式、试验规程和评分方法上都有明显不同,这与各国在法规体系、道路交通事故统计和车辆状况等方面存在的差异密切相关。显然,盲目照搬国外做法来建立中国的NCAP是缺乏科学分析基础和不切实际的。

    中国汽车技术研究中心是目前国内唯一具有独立性的综合性汽车科研机构,是政府授权组织制订中国汽车标准法规和参与国际协调的核心技术机构,在国内外汽车业界有很高的知名度。汽研中心自1999年开始,累计已进行过多达1200多车次的实车碰撞试验,其中2006年上半年就近200车次。在进行过的试验中,正面(包括偏置方式)碰撞试验最多,达900多车次,侧面碰撞试验92车次,后碰试验65次,撞柱等其它类型碰撞试验110车次,在国内公认具有最为全面的汽车碰撞试验专业经验和技术,试验能力和条件在国际上也获得同行认可。

    C- NCAP对中国的消费者的确是一件幸事,更是推动我国汽车技术发展的一项创新。可以预见,今后每次C-NCAP的结果发布都将是对企业与产品的衡量和考验,成为促进企业提高产品安全性能的动力。C-NCAP的正式推出,也将使社会对汽车安全的关注达到新的高度,成为我国汽车评价的权威标志。





    Ben burada 64 km/h ibaresi göremiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Sorgulamak istediğim şu;

    Bu brilliance bs6 ADAC testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=Mbe5ILICT4M&feature=related

    Buda C Ncap brilliance bs6 testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=QQ9SHxPt8Fc&feature=related


    Arada nasıl bir hız farkı var ki, araç birinde hurdaya dönerken, diğerinde sapasağlam.
    Bu nasıl bir güvenlik standardıdır?



    Arkadaşım bak biraz araştırınca ikinci videonun doğruluğunu gösterecek ADAC tarafından çekilmiş yeni videoları buldum. İlk testten tam 79 gün sonra aracı ADAC yenilenmiş haliyle tekrar teste tabii tutuyor ve araç 3* alıyor. Yeterlimi peki, bence hayır ama adamlar araştırmaktan ve geliştirmekten kaçmıyorlar... Boş lafla çok iş değil az lafla çok iş yapıyorlar. Lütfen yargılamaktan çok anlamaya çalışalım....

    http://www.youtube.com/watch?v=zoULph4w8No

    http://www.youtube.com/watch?v=bPw26Nfze_Q




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Sorgulamak istediğim şu;

    Bu brilliance bs6 ADAC testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=Mbe5ILICT4M&feature=related

    Buda C Ncap brilliance bs6 testi:

    http://www.youtube.com/watch?v=QQ9SHxPt8Fc&feature=related


    Arada nasıl bir hız farkı var ki, araç birinde hurdaya dönerken, diğerinde sapasağlam.
    Bu nasıl bir güvenlik standardıdır?



    Arkadaşım bak biraz araştırınca ikinci videonun doğruluğunu gösterecek ADAC tarafından çekilmiş yeni videoları buldum. İlk testten tam 79 gün sonra aracı ADAC yenilenmiş haliyle tekrar teste tabii tutuyor ve araç 3* alıyor. Yeterlimi peki, bence hayır ama adamlar araştırmaktan ve geliştirmekten kaçmıyorlar... Boş lafla çok iş değil az lafla çok iş yapıyorlar. Lütfen yargılamaktan çok anlamaya çalışalım....

    http://www.youtube.com/watch?v=zoULph4w8No

    http://www.youtube.com/watch?v=bPw26Nfze_Q




    Onun da araştırmasını yaptım. 2. test ADAC değil ve çarpışma hızı belirsiz. Sadece yavaş çekimde çin tarafından youtube'a verilmiş bir video.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.