- x
sevdigim baskasını seviyor
95 Cevap18708 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 17:13:37 

evet arkadaslar o baskasını seviyor.

bizim oyle güzel bi samimiyetimiz var ki utanmadan sıkılmadan yanıma oturur sarılır daha bircok sey... ve biliyorum bunu her dost veya kardeş yapmaz. cunku seven insan hisseder zaten.

ben sevdigim kızı yaklasık 2 3 aydır sıkıstırdım hep sevgilin varmı hiç asık oldunmu falan filan biryerden bi konu acılır hemen sevgili konusunu acarım. bunu ona sormak istemiyordum aslında onu sıkmak bunaltmak benim haddime degildi cunku aramızdaki ilişkinin bi adı yoktu.ne kadar sormak istemesemde içimden hep birşey ler kpotu soramadıkca. bu yuzden istemedende olsa hep sordum bu soruyu.

ve 2 gün önce evlerine gittik ailecek. dügünleri vardı. ve yine elimde olmadan sordum o soruyu. bu sefer evet var dedi. ben güldüm inanmadım misilleme olsun diye veya bu sorulardan kurtulmak için soyledi zannettim. belli bi zaman sonra ben balkonda oturuyorum o asagıya binanın önüne geçti. ben onu izliyorum ama onun haberi yok. hani dügün arabalarında kalb içinde evlenenlerin ilk harfleri olur ya. o kalbi ortadan ikiye yırttı s harfini söktü aldı ordan. benim orda canımdan can gitti. ben yine inanmıyorum deyince gel sana bişiy göstericem dedi.yine dısarıya cıktık ve binanın iki iç ötesindeki bi arabanın tozlu camına kendi ismini birde sevgilisiin ismini yazmış. ve üzülecegimi hiç düşünmeden hava atar gibi al bakk inanmıyosun ama bak ben ne yazdım buraya der gibiydi

ben yukarı odaya cıktım uzandım. ne yapacagımı bilmiyorum midemde bi ateş var sanki. o tekrar balkona geçti. 5 dk olmadı beni cagırdı. ama ben yüzüne bile bakmak gelmiyo artık içimden. 4 5 kere seslendi ama ben tepki veremedim. sonra geldi yanıma sen bana küstün dimi dedi. bnde yoooo sevgilinin olması en dogal hakkın dedim. ayrılırken senle birşey konusacam dedim ve bir köşeye cektim. bu devirde saglam ilişki bulamazsın dedim herkes bir çıkar peşinde o yüzden nolur kendine dikkat et kendini koru , çünkü ben sana cok deger veriyorum dedim o da ayyyyyy diyerek tüm samimiyetiyle sarıldı. şimdi onun gözünde potansiyel sevgili rolunde olsaydım boyle içten ve samimi olarak sarılmazdı. ve bunu düşünmek dahada pis koyuyor:(

ben 4 sene ona soylemeden ondan habersiz içimde besledim onu o belkide 4. sevgilisiyle beraber belki. neden soylemedimki zamanında:(

şimdi birdahaki görüştügmüze ona acık acık onu sevdigimi soyluyecem biliyorum cok ters bi durum sevgilsi var ve ben ona sevdigimi soylecem. zaten fikri degisip onu bırakıp bana geliyorsa yarında beni bırakır baskası için

ama sizden bir ricam var ne olur yapacagım seyin dogru veya yanlıs oldugunu soyleyin,

onu sevdigimi 4 sene boyunca her gün onu düşündügümü soyleyeyimmi

ve katkısı zararı ne olabilir


165 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:16:51 

Arabanın camına yazmış poff şaka mı bu ciddi msin?


_____________________________



885 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:17:05 

senin çocuktan daha fazla hakkettiğin kesin...


fakat sen o kızı hakediyormusun o ayrı


_____________________________

Her domates sulu olsa imtihan olur muydu?


5079 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:22:18 

Hacı yazının sadece başlarını okudum ona göre yorum yapıyorum.Sen o kadar samimiyken 2-3 ay sorularla falan oyaladıysan kıza pek kızma yani acele etmek lazım bu konularda.


_____________________________



17 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:29:20 

usta yazını okurken içimden hep seni harekete geçirmek, kıskandırıp sevdiğini söyletmek istediği için yapmış gibi geldi nedense bilmiyorum. söylersen daha iyi olur bence hiçbirşey farketmez şuankinden fazla üzülmezsin bana kalırsa..


_____________________________



1874 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:30:32 

sana puanım 9 kanka


_____________________________



112 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:31:46 

bence git önceden beri onu sevdiğini söyle.. belki bana arkadaş gözüyle bakıyodun ama ben hep seni sevdim de ona.. sana mutluluklar de sorada sevdiğim insan şuan başkasıyla ve bana ağır geliyo o yüzden daha fazla konuşmak istemiyorum de sorada çek git yanından..
eğer o kızda sana karşı bişeyler hissetmişse zaten bunu öğrenince içinden bişeyler kopacaktır.. bi süre bu konuşmayı yaptıktan sora hiç muhabbet etme.. sana geri dönecektir gerçekten bişey hissediosa.. benide başkası için bırakır diede düşünme.. gerçekten seviosa yapmaz..

bide farklı açıdan bakacak olursak.. belkide kızda seni seviyor.. düşüncelerini almak için veya tepkini merak ettiği için böyle bir oyun oynamış olabilir.. neyse.. sonuç olarak git önceden beri sevdiğini söyle.. olan oclaktır zaten..


_____________________________

T.C.
Selçuk Üniversitesi
İletişim Fakültesi - Radyo, Sinema ve Televizyon


306 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:34:14 

Bu işlerle pek alakam yok ama abi tavsiyesi vereyim, zira tahminimce yaşın epeyi genç.

Sevgilisi falan yoktur onun, o cama yazdığı da hoşlandığını sandığı işe yaramaz bir çocuktur. Çünkü karı milleti serserilere yatkın oluyor, efendi adama yüz vermiyorlar nedense. O yüzden tavrını değiştir, kuzu gibi olma, biraz çakal ol, kıskandırmaya (ve bunu gözüne sokmaya) çalış böyle çamur oyna tez zamanda peşinden koşmazsa bana da "mindtrick" demesinler.


_____________________________



3040 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:35:59 

quote:

Orjinalden alıntı: CΛRNIVΛLE

sana puanım 9 kanka

ahaha yerlerdeyim.
işte yeni replik.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow_éMRé -- 3 Haziran 2009; 17:38:01 >


_____________________________


Yoruldum, patron. Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
Yanımda hiç arkadaş olmamasından yoruldum. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söylecek biri.
En çok da insanların birbirine kötü davranmasından yoruldum.

Elvis Presley Şarkı Çevirileri
| Star Trek TOS | Star Trek TNG | Star Trek Voyager | Star Trek Deep Space Nine | Stargate SG-1 | Supernatural | The Vampire Diaries | Game of Thrones | Homeland | Arrow |


1857 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:40:20 

Söylemezsen başkası kapar tabi, yapacak tek şey unutmak


_____________________________



Denemelerim, Şiirlerim ..


2800 Mesaj
3 Haziran 2009; 17:49:24 

zaman kaybetme, ne kaybedersin içn içini yer.
Git söyle ve ne olucaksa olsun!


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 18:00:13 

biliyorum belli bir zaman sonra bu yazımı okusam yerin dibine girerim herhalde:(

içimdeki ateş yüzünden cok cocukca yazdım duygularımı. konusamıyorum birşeye konsantre olamıyorum dünyadan koptum:( işyerinden izin aldım 1 hafta uyumak istiyorum


düşünüyorum ben onun yerinde olsam ve karsımda da benim gibi biri olsa duyguları ne olursa olsun beni cok sevdigini soylese bile sevdigim insandan vazgeçmem. o yüzden konusacaklarım belki mantıklı olabilir ama zamansız olacak:(

tek ümidim belki ondan ayrılırsa benim acık bıraktıgım kapıdan girmek istemesi:(



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10ur_aga -- 3 Haziran 2009; 18:01:00 >


 
2713 Mesaj
3 Haziran 2009; 18:02:31 

İçinde tutma hemen söyle diyenler olabilir, aldırma. Uygun anı bekle ama geri adım atmak yok. Sadece hamle yapmak için dogru anı beklemelisin. Ve kendi başımdan geçen bir olaydan yola çıkarak bir tavisye vereyim...

Mesela bu çocuk sevdigin kızı çok üzdü kavga ederek ayrıldılar. Kız savunmasız. Sen o kadar çok seviyorsundur ve öyle iyi niyetlisindir ki zayıf anında faydalanmış gibi olmak (aslında amacın bu değil) istemezsin.


İşte bunu yapma. Zayıf anında yanında ol, duygularını anlat.


Not: Benim durumumda eski sevgilim vardı karşımda. Ama sende işler farklı. senin duygularından haberi yok o kızın. Burası sorun yaratır mı bilmiyorum


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 18:10:24 

quote:

bi arabanın tozlu camına kendi ismini birde sevgilisiin ismini yazmış


bunu okuyunca direk profiline baktım yaş kaç diye 89luymuşsun iyiymiş ama böyle davranışları olan kızdan hayır gelmez o kız hala çocuk sen de öyleysen sorun yok

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 18:11:29 



4204 Mesaj
3 Haziran 2009; 18:20:44 

burcunu sölesene bi..bu araştırma yapıyorum da...balık mı yoksa


_____________________________


BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 19:26:55 

terazi


1234 Mesaj
3 Haziran 2009; 19:30:36 

ya bu da sorumu 4 yıl tutmuşsun bea ben en fazla 1 yıl tutabildim git romantik bişiler fln söle ilk önce veya onların ayrılmasını bekle



ama ne yazikki o da seni bırakıp başkasına gidecek ne olursa olsun


_____________________________



410 Mesaj
3 Haziran 2009; 19:55:03 

4 yıl! 4 aydan bahsetmiyoruz değil mi?
bu kadar zor mu sevdiğimiz insana hislerimizi anlatamamak. "Seni Seviyorum" demek yada "Senden hoşlanıyorum" demek gerçekten zormu?
kardeşim kusura bakma ama 4 yıl nasıl bekledin. ona bu kadar yakın olupta sevdiğini söylememek nasıl birşey ya?
sen şimdi 4 yıl onun peşinde koştun. peki ya o? 4 yılda kimbilir kimleri sevdi? ve şimdi de bir başkasını seviyor.
belki sana zor olacaktır ama onu unut diyeceğim ama sen yapamayacaksın.
bu gece yatağına girince herşeyi ortaya koy ve düşün.
ya tamam de ya da devam.
kararın devam ise yarın karşısına çık ve konuş.
kararın tamam ise Allah yardımcın olsun.
yolun açık olsun kardeşim


_____________________________

GaLaTaSaRaY 1905 tarih yazar
Şereftir Seni Sevmek Senle Ağlayıp Gülmek



273 Mesaj
3 Haziran 2009; 19:56:42 

Yazdıkların çocukça değil henüz olayın etkisindesin gayet normal şeyler bence.Kararın için de biraz zamanın geçmesini bekle bence yavaş yavaş bir şeyler düşünmeye başladığını göreceksin kararın kendiliğinden ortaya çıkacak


_____________________________




 
703 Mesaj
3 Haziran 2009; 19:57:59 

off allahım off yanlız değilsin.Bende 2 ay sonra söyledim 4 yıl nası beklersin söyledimde noldu hiçbirşey hala unutmaya çalışıyorum.Sadece bana bakışı değişti ama bölesi daha iyi oldu artık beni arkadaş olarak görmüyor ona sarıldığım zaman beni arkadaşı değil ona deliler gibi aşık olan biri olarak görüyor ama işin garibi çıkmıyoruz bende BUNU ANLAMIYORUM


_____________________________



5454 Mesaj
3 Haziran 2009; 19:58:47 


quote:

Orjinalden alıntı: CΛRNIVΛLE

sana puanım 9 kanka



_____________________________

Xbox 360 Gamertag: Swat882dh - Galaxy S4 - Ipad Mini---Business Administration-Marketing---I30 2012 CRDI Finland Helsinki


3721 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:01:28 

sevdiğim herkes kaşar


_____________________________

DIECAST KOLEKSIYONUM

Güncel Masaüstü # and remember respect is everything
ASUS M4A87TD , AMD Athlon II X4 2.9GHz , KINGSTON 4GB 1333Mhz , HIS HD4850 , Asgard-II Pure Black Edition 500W
r]
IMDB 148/250

maybe one day 73' Beetle


 
1758 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:05:25 

quote:

Orjinalden alıntı: 10ur_aga
fikri degisip onu bırakıp bana geliyorsa yarında beni bırakır baskası için


Burada durum biraz farklı sen sıradan biri değilsin, 4 yıl o kadar şey paylaşmışsınız. Bugün sana gelir ama unutma sen başkasın, yarın sokaktan gördüğü herhangi birine gitmez.

Bunu iyi düşün.


_____________________________



1234 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:06:55 


quote:

Orjinalden alıntı: Aras Topuz

sevdiğim herkes kaşar



kaşar derken


_____________________________



 
373 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:08:37 

hop birader bir dur bakalım kızın şu an sevgilisi var mı var konuşurum ayrılırsa benide bırakır diyorsun seni bilmem ama ben sevgilisi olan birine sevgilinden ayrıl gel benimle çık der gibi konuşmam konuşamam ben kendime yediremem ama bence yaparsan öyle birşey yaptığın yanlış olur


_____________________________

Milli sınırlar içinde bulunan yurt parçaları bir bütündür; birbirinden ayrılamaz. M.K.ATATÜRK

http://www.teknoloji.kuark.org/


1531 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:09:20 


quote:

Orjinalden alıntı: swat882






Bu nasıl bi cevaptır ya


_____________________________



8288 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:09:45 

sen onu sevgiliisiyle beraber gördün mü?


_____________________________



1234 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:11:29 

benden tavsiye sakın gidip sevgilisini döviyim fln deme yoksa tamamen kaçrırsın kızı


_____________________________



3259 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:16:11 

Çok kötü bir durummuş yahu.

Dalga geçenleri kınıyorum. Dalga geçilcek konu var ciddiye alınacak konu var.


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 20:17:38 

4 yıldır ona soyleyemedim cunku hep içimde bir korku vardı ya kardeşi veya dostu olarak görüyorsa aramızdaki o güzel ilişkinin bitmesini istemedim. cok korkak ve hassas davrandım biliyorum.

ayrıca sevgilinden ayrıl bana gel diye koınusmayacagım onunla. sadece ona verdigim emegimi bilmesini istiyorum o kadar. gerisi bnm hiç önemli degil.


1531 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:19:13 


quote:

Orjinalden alıntı: 10ur_aga

4 yıldır ona soyleyemedim cunku hep içimde bir korku vardı ya kardeşi veya dostu olarak görüyorsa aramızdaki o güzel ilişkinin bitmesini istemedim. cok korkak ve hassas davrandım biliyorum.

ayrıca sevgilinden ayrıl bana gel diye koınusmayacagım onunla. sadece ona verdigim emegimi bilmesini istiyorum o kadar. gerisi bnm hiç önemli degil.


Kardeşim yaşın küçük sanırım. Ama 4 sene boyunca nasıl dayandın içindeki duyguları nasıl bastırdın. Keşke hissettiklerini söyleseydin be kardeşim.

4 sene dile kolay yahu yazık yav. Vallahi billahi üzüldüm ya.



_____________________________



4204 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:22:39 

quote:

Orjinalden alıntı: 720p




Kardeşim yaşın küçük sanırım. Ama 4 sene boyunca nasıl dayandın içindeki duyguları nasıl bastırdın. Keşke hissettiklerini söyleseydin be kardeşim.

4 sene dile kolay yahu yazık yav. Vallahi billahi üzüldüm ya.



işte bütün bunların tek sebebi...
o kadar çok seviyosun ki kıyamıyosun ona kıyamıyosun sevgiye kıyamıyosun.ya böyle olursa diye onun sevgisini bu güzel sıcaklığını kaybetmektense içime gömerim duygusu..


_____________________________


BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.


3721 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:22:54 


quote:

Orjinalden alıntı: leaderknight





kaşar derken

eski kaşar dememi beklemiyorsun herhalde


_____________________________

DIECAST KOLEKSIYONUM

Güncel Masaüstü # and remember respect is everything
ASUS M4A87TD , AMD Athlon II X4 2.9GHz , KINGSTON 4GB 1333Mhz , HIS HD4850 , Asgard-II Pure Black Edition 500W
r]
IMDB 148/250

maybe one day 73' Beetle

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 20:31:15 


quote:

Orjinalden alıntı: 10ur_aga

4 yıldır ona soyleyemedim cunku hep içimde bir korku vardı ya kardeşi veya dostu olarak görüyorsa aramızdaki o güzel ilişkinin bitmesini istemedim. cok korkak ve hassas davrandım biliyorum.

ayrıca sevgilinden ayrıl bana gel diye koınusmayacagım onunla. sadece ona verdigim emegimi bilmesini istiyorum o kadar. gerisi bnm hiç önemli degil.

ayni olaya bir benzer bendede var bende cuma gidip konusucam sadece bilsin istiyorum amacim biseyleri degistirmek degil ona karsi hissettiklerimi vs bilsin yeter tavsiyem sende soyle en azindan bilsin


558 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:32:33 

Aha da benim gibi biri daha beklemiş beklemiş beklemiş en sonunda kendine yazık etmiş. Ama sen benim gibi sevdim mi tam severim sildim mi bir kalemde deme bence gidebildiğin kadar git zincirlerini kır mutlu son olursa ne güzel yok mutlu son olmazsa ki senin anlattıklarına göre bence mutsuz son olmaz, ben elimden geleni yaptım diyebilirsin kendine ve azimle unutup sadakatle geleceğe yemin olursun. (Ben bir soru sorup hep kaçamak cevaplar aldığım için kızdım ve sildim her zamanki haliydi ama bu sefer konu derindi be hacı ha sonra ne oldu herşey tanışmadan önceki haline döndü anılar hariç...)

Vay anasını be ulan ne güzel yazıyom



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GamingExpert -- 3 Haziran 2009; 20:35:54 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 20:43:09 

sende aynısını yap


3259 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:45:50 


quote:

Orjinalden alıntı: $WINDLE



ayni olaya bir benzer bendede var bende cuma gidip konusucam sadece bilsin istiyorum amacim biseyleri degistirmek degil ona karsi hissettiklerimi vs bilsin yeter tavsiyem sende soyle en azindan bilsin

Bende Cuma düşünüyordum.


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


410 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:50:52 

eğer hiçbirşey söylemeyeceğini düşünüyorsan. bu konunun linkini ona gönder. senin yazdıklarını okusun. anlasın...


_____________________________

GaLaTaSaRaY 1905 tarih yazar
Şereftir Seni Sevmek Senle Ağlayıp Gülmek



 
741 Mesaj
3 Haziran 2009; 20:55:57 


quote:

Orjinalden al©¥nt©¥: C¥ËRNIV¥ËLE

sana puan©¥m 9 kanka



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 21:03:28 

Platonik takıl sende bizim gibi...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 21:10:24 

dejavu yaşadım okurken sanki :(

http://resim.donanimhab...ey_Kud//tm.htm#31845276



3004 Mesaj
3 Haziran 2009; 21:16:31 

quote:

Orjinalden alıntı: 10ur_aga

evet arkadaslar o baskasını seviyor.

bizim oyle güzel bi samimiyetimiz var ki utanmadan sıkılmadan yanıma oturur sarılır daha bircok sey... ve biliyorum bunu her dost veya kardeş yapmaz. cunku seven insan hisseder zaten.

ben sevdigim kızı yaklasık 2 3 aydır sıkıstırdım hep sevgilin varmı hiç asık oldunmu falan filan biryerden bi konu acılır hemen sevgili konusunu acarım. bunu ona sormak istemiyordum aslında onu sıkmak bunaltmak benim haddime degildi cunku aramızdaki ilişkinin bi adı yoktu.ne kadar sormak istemesemde içimden hep birşey ler kpotu soramadıkca. bu yuzden istemedende olsa hep sordum bu soruyu.

ve 2 gün önce evlerine gittik ailecek. dügünleri vardı. ve yine elimde olmadan sordum o soruyu. bu sefer evet var dedi. ben güldüm inanmadım misilleme olsun diye veya bu sorulardan kurtulmak için soyledi zannettim. belli bi zaman sonra ben balkonda oturuyorum o asagıya binanın önüne geçti. ben onu izliyorum ama onun haberi yok. hani dügün arabalarında kalb içinde evlenenlerin ilk harfleri olur ya. o kalbi ortadan ikiye yırttı s harfini söktü aldı ordan. benim orda canımdan can gitti. ben yine inanmıyorum deyince gel sana bişiy göstericem dedi.yine dısarıya cıktık ve binanın iki iç ötesindeki bi arabanın tozlu camına kendi ismini birde sevgilisiin ismini yazmış. ve üzülecegimi hiç düşünmeden hava atar gibi al bakk inanmıyosun ama bak ben ne yazdım buraya der gibiydi

ben yukarı odaya cıktım uzandım. ne yapacagımı bilmiyorum midemde bi ateş var sanki. o tekrar balkona geçti. 5 dk olmadı beni cagırdı. ama ben yüzüne bile bakmak gelmiyo artık içimden. 4 5 kere seslendi ama ben tepki veremedim. sonra geldi yanıma sen bana küstün dimi dedi. bnde yoooo sevgilinin olması en dogal hakkın dedim. ayrılırken senle birşey konusacam dedim ve bir köşeye cektim. bu devirde saglam ilişki bulamazsın dedim herkes bir çıkar peşinde o yüzden nolur kendine dikkat et kendini koru , çünkü ben sana cok deger veriyorum dedim o da ayyyyyy diyerek tüm samimiyetiyle sarıldı. şimdi onun gözünde potansiyel sevgili rolunde olsaydım boyle içten ve samimi olarak sarılmazdı. ve bunu düşünmek dahada pis koyuyor:(

ben 4 sene ona soylemeden ondan habersiz içimde besledim onu o belkide 4. sevgilisiyle beraber belki. neden soylemedimki zamanında:(

şimdi birdahaki görüştügmüze ona acık acık onu sevdigimi soyluyecem biliyorum cok ters bi durum sevgilsi var ve ben ona sevdigimi soylecem. zaten fikri degisip onu bırakıp bana geliyorsa yarında beni bırakır baskası için

ama sizden bir ricam var ne olur yapacagım seyin dogru veya yanlıs oldugunu soyleyin,

onu sevdigimi 4 sene boyunca her gün onu düşündügümü soyleyeyimmi

ve katkısı zararı ne olabilir


arkadşım yazını okudum benden gram farkın yok en ufak bi yerde bile aynı senin durumdayım
benimde sınıf arkadaşım ben 3 seneden beri içimde besliyorum aşırı samimiyiz
her türlü şeyi her türlü muhabeti abartısız yaparız birbirimize hediyeler alırız
başkalarınla çıkıyom unutmak için çünkü sevgilisi var ama 2-3 gün sona bırakıyorum ya sevgilisinden ayrılır belki benle olur diye
ama çıktıları gerçek aşk değil başka kızların ayarlaması hep bana anlatır çok saf bişeyden haberi yok senin maşallahın var falan
neyse biz taşıncaktık başka şehire ben tüm cesaretimi topladım ve sevdiğimi söyledim ama sen benim arkadaşımsın dedi
neyse habire biz bununla konuşuyorduk sonra biz tekrardan eski şehrimize taşındık
aynı sınıftaydık yine onu sevdiğimi biliyor ve çok yakınız
evlenme muhabetine bile girdik
yani sana diyeceğim kaybedicek hiç birşeyin yok söyle kurtul bakarsın sizde başlarsınız
tabi kızda seni istiyorsa



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MIKROP DOGAN -- 3 Haziran 2009; 21:18:30 >


_____________________________

Threesome, foursome, handsome...


 
158 Mesaj
3 Haziran 2009; 21:19:42 

sevmişsen ve içinde saklayıp söylememişsen kabul etmediği zaman neden bunca sene acı çektim deme olasılığın var.kabul ederse de önüne bak.seni gerçekten severse seni bırakıp başkasına gitmez.neler yaşadığını az çok tahmin edebiliyorum.güvenin yoksa da boşuna bulaşma.İnşallah hayırlısı olur güzel kardeşim...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 21:24:54 

sağlam bır aracı bul gıdıp laf alsın
cunku ona dersen bır daha konusmayabılır
bazen kızların boyle huyu vardır,nıyetını anlarsa,senden kacmaya baslıyorlar


4018 Mesaj
3 Haziran 2009; 21:31:25 

Erkekten kıza arkadaş olmaz diye boşuna demiyorum. 10 senedir arkadaşız ama ben aşığım ona diyor ya yuh yani :)


_____________________________



802 Mesaj
3 Haziran 2009; 21:32:29 

Bence söyle dostum hayat bu ne zaman ne olacağı belli olmuyor. İçinde kalmasın kabul edersede etmesede senin faydana. İnan tecrüben olmuş olacaktır her iki şekildede.


_____________________________

2006'lıyıg...


 
1250 Mesaj
3 Haziran 2009; 21:36:45 

Söylemelisin gözünü karartıp..bütün hayatın boyunca bunun pişmanlığını yaşamak istemiyorsan


_____________________________

GALATASARAY SK

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 21:39:33 

Bunları okurken gözlerim doldu be .Bunun %60 ı bunu yazarken dinlediğim şarkı %40 ı ise yazdıkalrını okurken....Bence ne yap bilionmu; "kızın kouşmasına izin vermeden" seni seviyorum be anla artık ama sadece bni dinle sana kaç senedir açılamıyorum ama bilmeni isterimki senden başkasını sevmedim sevmiyeceğimde....Sonra çek hızlıca kaç ordan
,
Dikkate al bunu dostummmm



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savarana -- 3 Haziran 2009; 21:40:34 >


5351 Mesaj
3 Haziran 2009; 21:44:34 


quote:

Orjinalden alıntı: leaderknight





kaşar derken

0


_____________________________


Nikon D7000 / Tamron 17-50 f2.8 / Nikkor 50mm f1.8D / Nikkor 55-200 VR
flickr / Instagram

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 21:46:07 

derdimi alay konusu etmeyip dikkate alan ve ilgilenen tüm arkadaslara tesekkur ederim.


 
1099 Mesaj
3 Haziran 2009; 21:57:24 

Hislerini,duygularını ve düşüncelerini karşısında buraya yazdığın gibi anlatabileceksen anlat bunları ona.
Çok içten yazmışsın kardeşim.
Geç karşısına anlat herşeyi,hislerini bunca zaman yaşadıklarını.Beklentin olmadığını söyle, birşey söylemesine de izin vermeden çek git.
Sonra o arayana sorana kadar kesinlikle arama.
Kızların aklı başına geç geliyor ama bu süreçte onu hiç aramaman,sormaman lazım...

Acı verse de güzel duygular bunlar.Şu konuya yazan çoğu yaşıtlarından-büyüklerinden-küçüklerinden bir adım önünde olduğun belli oluyor kişiliğinle. Kendini, duygularını hafife alma


3004 Mesaj
3 Haziran 2009; 22:03:27 

yazımı oku beni dinle söyle
biliyorum kolay değil ama yap düşün kaybedecek neyim var asla aracı sokma senin zararına duygularını kendin ifade et


_____________________________

Threesome, foursome, handsome...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 22:04:35 


quote:

Orjinalden alıntı: subsonic

Hislerini,duygularını ve düşüncelerini karşısında buraya yazdığın gibi anlatabileceksen anlat bunları ona.
Çok içten yazmışsın kardeşim.
Geç karşısına anlat herşeyi,hislerini bunca zaman yaşadıklarını.Beklentin olmadığını söyle, birşey söylemesine de izin vermeden çek git.
Sonra o arayana sorana kadar kesinlikle arama.
Kızların aklı başına geç geliyor ama bu süreçte onu hiç aramaman,sormaman lazım...

Acı verse de güzel duygular bunlar.Şu konuya yazan çoğu yaşıtlarından-büyüklerinden-küçüklerinden bir adım önünde olduğun belli oluyor kişiliğinle. Kendini, duygularını hafife alma



biliyorum arkadasım her insan bazı şeyleri yaşayarak pişiyor.tecrübe ediniyor.

ama şundan cok korkuyorum; ben duygularımı ona soyledikten sonra ondan birşeyler öğrenmem lazım. öyle filmlerdeki gibi çekip gitmek banada mantıklı geliyor ama ondan habersiz bana karsı ne düşündüğünü bilmezsem hepten sürünürüm. yani uzun lafın kısası ben diyeceklerimi dedikten sonra hiçbirşey olmamış gibi davranırsa bana sanki üzüldügümü içimdeki ateşi bulantıyı umursamazsa ben o zaman naparım.

şuan tek cıkar yol onla konusmak ama o cıkar yolun sonuda görünmüyor

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 22:07:39 


quote:

Orjinalden alıntı: sylargray



0


Bu ne yaw hahahaa


 
1099 Mesaj
3 Haziran 2009; 22:14:26 


quote:

Orjinalden alıntı: 10ur_aga





biliyorum arkadasım her insan bazı şeyleri yaşayarak pişiyor.tecrübe ediniyor.

ama şundan cok korkuyorum; ben duygularımı ona soyledikten sonra ondan birşeyler öğrenmem lazım. öyle filmlerdeki gibi çekip gitmek banada mantıklı geliyor ama ondan habersiz bana karsı ne düşündüğünü bilmezsem hepten sürünürüm. yani uzun lafın kısası ben diyeceklerimi dedikten sonra hiçbirşey olmamış gibi davranırsa bana sanki üzüldügümü içimdeki ateşi bulantıyı umursamazsa ben o zaman naparım.

şuan tek cıkar yol onla konusmak ama o cıkar yolun sonuda görünmüyor


Malasef konuştuktan sonra sende farkındasın ya herşey daha güzel olacak yada herşey bitecek.
Hani yarın öbür gün belki sevgilisiylede göreceksin.
Bence hergün yavaş yavaş ölmektense bir kez öl öleceksen.
Ya iyi olacak ya bitecek. Hayatın neler getireceği de bilinmez yarın karşına biri çıkabilir en azından kafan gidip gelmesin ona.
Söyleyeceğini söyle, bağrına taş bas ARAMA-SORMA o arayana kadar. Zaten kafasına dank ederse ne mutlu, etmezse de hırpalama kendini uzunca bir zaman...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Haziran 2009; 22:19:14 

bu sayfayı ona mail at okusun


8288 Mesaj
3 Haziran 2009; 22:28:25 


quote:

Orjinalden alıntı: savarana



Bu ne yaw hahahaa

adam koymuş lafı kaşar olmuşsun


_____________________________