Şimdi Ara

Ssongyang Kyron 4x4 inceleme test

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
1
Favori
78.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ssongyang Kyron inceleme test

    Uzun araştırmalar sonucu suv sınıfında fiat fayda oranı en yüksek olan kayron a karar verdim ve bir hafta önce metalik gri renginden satın aldım. Ssongyang yaklaşık 50 yıldır arazi aracı üreten Mercedes �le de teknik işbirliği yapan , araçlarında pek problem yaşanmayan bir firma.Seçimi yaparkan chevrolet captiva, kia sorento, Hyundai santa fe ,toyota rav 4 ve honda crv arasında uzun uzadıya kıyaslamalar yaptım.
    Dış Tasarım
    Kyron (mitolojide yarı at yarı insan varlığa verilen ad) dış çizgileri itibarıyla, özellikle ön görüntüsünü beğendim, uzak doğudan çok Alman ekolünü (Mercedes) andırıyor,arka tasrımı ise yine BMW X5 esintileri taşıyor.Önde badem formlu, mercekli halojen far ve dikdörtgen sis farları kullanılmış.Kapıların açılıp kapanması gayet tok ve güven verici.Cam yüzey alanının fazla olmaması iç sıcaklığa olumlu yansıyor.Ön camın üzeri amerikanlar gibi mavi renkle güneşe karşı korunmuş.Üst barlar standart ve siyah renkli,Aynalar elektirikli olarak katlanıyor ve yeterli büyüklükte.18 inç jantlar spor ve heybetli görünüm sağlarken daha konforlu bir sürüş sağlıyor,yanak yüksekliklerinin (60) düşük olaması da görüntüsünü güzelleştiriyor.Rakiplerinin bir çoğunda bulunan 16 jant kalın yanak, daha çok bir kapak hissi veriyor..Yine gayet kaliteli marşipiyeller standart donanımda ve ek ücret gerektirmiyor.
    İç Tasarım
    Araca binerken minibüse biner gibi biraz yüksek pozisyondan giriliyor. Koltuktan etrafa baktığınızda oldukça yüksekte olduğunuzu hissediyorsunuz. Ön dashbord modern çizgiler ve sade tasırım içeriyor, herşey sürücünün ergonomisine göre ayarlanmış. Her tür düğme ve kumandaya rahatlıkla ulaşılıyor. Direksiyon simidi deri kaplı ve üzerinde vites ve müzik sisteminin kumandaları bulunuyor.Hız ve devir göstergeleri klasik ve sade görünüyor.Tüm göstergelerde turuncu işıklandırma tercih edilmiş, geceleride rahat görünüyor fakat ışığın şiddeti ayarlanamıyor.Gerçi ben de pek değiştirme isteği yaşamadım. .Dijital ekranında ise sadece kilometre sayacı ve otomatik vites bilgileri görünürken, dış ısı sıcaklığı ve yol bilgisayarı özelliklerinin olmaması, bu sınıfta ve donanımda bir araçta üzücü oluyor.Kyron bu açığını orta konsola dokunmatik ekranlı navigasyon,(yol bilgileri hesaplama özellikli) , dvd player koyarak kapatma yoluna gitmiş ki gerçektende bu sistem kokpite ayrı bir hava katıyor.TV,cd mp3 , dvd ,vcd ,radyo gibi bir çok medya kaynağını ayrıca ipodunuzu sistemden dinlemek mümkün.Sesli navigasyonun anteni ön camda yer alıyor ve oldukça etkili görev görüyor.Tüm komutları ekrana dokunmakla halledebiliyorsunuz.Müzik sisteminde 4 hoparlörün şiddeti ayrı ayrı ayarlanabiliyor.Ayrıca ön kapıya monte tweeterlar da mevcur.Müzik sisteminde BBE ses geliştirici özellikle daha derin sesler elde edilebiliyor.Yine bu ekrana geri görüş kamerası eklenebiliyor.Cihaza ayrıca USB ve sd kart girişleride mevcut.Bluetooth la telefonuza bağlanabiliyor telefonunuzdaki müzikleri cihazdan dinleyebiliyorsunuz yada görüşmelerinizi ekrandan tuşlayarak yapabiliyorsunuz.Tek dezavantajı radyosunun alışının yetersiz oluşu denebilir.
    Kyron da önde ve yanlarda görüş problemi yok. Fakat arka camda görüş kısıtlı(C sütünları geniş tutulmuş) yan aynalarıda kullanmak, yahut geri kamarası takmak şart görünüyor. Geri park sensörü iyi çalışıyor ve oldukça yararlı da oluyor.
    ****
    Yan aynalar mavi kaplanarak özellikle geceleri far yansımalarının rahatsız etmesini azaltmış. İçeriden elektirikli olarak ayarlanabiliyor ve yine içerden her iki ayna katlanabiliyor. Dikiz aynası ışığa duyarlı, ayrıca yağmur ve ışık sensoru de vazifelerini doğru olarak yapıyor. Koltuklar deri kaplı, önler ısıtmalı, yanal destekleri gayet iyi kaydırma yapmıyor .Sürücü koltuğu ve yolcu koltuğu elektrikli olarak ayarlanıyor.Sürücü koltuğu aşağı yukarı,ön arka beşik hareketi sırt eğim ayarlarının tamamı elektirikli ayarlanıyor, ayrıca bel desteği de mevcut.
    ***
    Arka alan aslında yeterli bir hacım sunuyor. Bununla birlikte, arka koltuklarda kızak sisteminin olmayış veı bu nedenle ileri geri hareket ettirilememesi, bir dezavantaj sayılabilir.Geriye 15 cm kaydırılabilseydi arkada da limusin konforu sağlayabilirdi.Buna karşılık arka sırtlıkların 30 derceye yakın arkaya yatabilmesi , ferahlık ve konforu artırarak telafi sağlıyor.Kapılar 30 km hızdan sonra otomatik kitleniyor ve güvenlik sağlıyor.Sunruf daha ziyade havalandırma ağrılıklı ,elektirikli olarak kumanda ediliyor.Dört cam da elektrikli, sadece şöför tarafı tek dokunuşla açılıp kapanıyor. Klima otomatik ve oldukça güçlü soğutma yapıyor.Anahtarda bulunun uzaktan kumanda çok fazla özelliğe sahip değil, sadece kapıları açıp kapıyor ve alarmı devreye sokuyor.Torpido gözü küçük sayılır ,her iki ön koltuğun arasında yine kapaklı bir göz mevcut.Bu ünitenin üzerinde yine hareketli bir bardak tutucu ,arka koltuklara yönelik te çiftli bir bardak tutucu mevcut.Bununla birlikte kapı yanları cepleri ince sayılır.Tavanda bir adet gözlük bölmesinide sayarsak aslında çok fazla göz yok da diyebiliriz.
    ***
    Bağaj, Bu aracın en önemli ve benim de aracı almamda en önemli nedenlerden birisi. Bagaj hacmi.1220 lt , en geniş bagaj sunan sedanın bagajından 2 kat daha büyük.Koltuklar yatırıldığında ise bu alan 2600 lt oluyor.Biskleti direk sol yana yaslayarak hiç bükmeden koydum gene bir karış yer kaldı .Araçta kayboldu da denebilir.
    Motor ve sürüş dinamikleri
    Motoru Mercedes kökenli, kendini ispatlamış 2000 cc comonrail 141 BG 31 kgm tork dizel(euro 4), gaza oldukça hızlı tepkiler veriyor, ayrıca oldukça da sessiz. Sadece rölantide, birde hızlanmak için gaza bastığınızda bir dizel sesi alıyorsunuz bunun dışında banzinli mi dizel motormu kullandığınızı anlamak pek mümkün değil.Ses izolasyonu çok iyi hem motor ,hem dış sesler oldukça iyi izole edilmiş,rüzgar sesini 120 km hızda denememe rağmen duymadım.Yer sesi ve tekerlek sesine gelince, az değil, hiç yok,bu aracın konforunu bana göre artıran en önemli özellik , Kayron sanki yerden havalanmış bir uçak hissi yaratıyor.Yada denizde giden bir gemi duygusu veriyor (Mercedes konforu olduğu rahatlıkla söylenebilir).Süspansiyon tatlı sert tabir ettiğimiz cinsten arazi araçlarında beklenen sertlikte değil ,hatta dur kalklarda amerikan arabaları gibi yaylanıyor.Buna karşılık bazı engebeli, dalgalı asfaltta sertleştiği ve süspansiyonun rezonansa geçtiğinide hissedebiliyorsunuz ama kesinlikle sarsıntı dışında, süspansiyon gürültüsünü duymuyorsunuz. Arazide ise bu sert süspansiyonun faydası hissediliyor ve düz asfalttan daha fazla bir süspansiyon konforu hissediyorsunuz.
    Yol tutuşu 60 yanaklı lastiklerinde avantajıyla oldukça iyi , ani direksiyon kırışlara tepkisi çok iyi yalpalama savrulma yok,çok zorlanırsa ESP nin devreye girdiğini hissediyorsunuz.Direksiyon hassasiyeti ve tepkileri gayet yeterli.Kamyon şasisini andıran tam şaseye sahip Kyron, rakiplerden (çoğu yarı şase) bu özelliğiyle ayrılıyor.Bu tam şase, araca dayanaklılık ve esnemeye karşı direnç oluşturmuş.Araçta hiç esneme gıcırdama kasılma hissetmiyorsunuz.
    Otomatik vitesi Mercedesin bir çok üst model araçlarında kullandığı 5 � tronic vitesi. Çok iyi bir otomatik olduğunu daha ilk andan itibaren anlıyorsunuz vites geçişleri ni anlamak neredeyse imkansız ve çok hızlı.Elle bile bu kadar mükemmel vites değişimi yapmak neredeyse imkansız.
    Yakıt tüketimi ni hesapladığımda çok şaşırdım, şehir içi çok sıkışık olmayan trafikte ortalama 7.5 litre dizel tüketimi 2 tonluk bir araç için oldukça makul bir sonuç.
    Sonuç olarak fiatına karşı sunduklarını ve Mercedes altyapısını kullanmış olmanız Kyron u tartışmasız lider yapıyor.


     Ssongyang Kyron 4x4 inceleme test


     Ssongyang Kyron 4x4 inceleme test



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakamozum -- 1 Temmuz 2009; 0:06:57 >







  • http://www.youtube.com/watch?v=Kg2gN-4XxFk&feature=related
    arkadaşlar youtube da buldum belki içinizde izleyeniz vardır bilemem ama gerçekten başarılı bir suv olarak geldi karşıma . rakipleri ise lada niva ve uaz. izleyin yorumlarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byatunga -- 6 Aralık 2009; 15:55:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    beyaz manuel 4X2 full araçlar bizi aşar :D


    Hayırlısı olsun diyelim o zaman. Bahsettiğiniz aracın liste fiyatı sitede 58 bin civarı deniyor. Ancak haberiniz var mı bilmiyorum bir kampanyaları var. 0 faizli kredi. Eğer bundan faydalanmak istemezseniz aracın fiyatı çok düşüyor. Ben telefonla konuştum. Full modeli için 8-9 bin tl ye yakın indirimden bahsettiler. Sizin de aracı , bu kampanyadan faydalanmazsanız, çok ucuza alacağınızdan eminim. Tavsiyem sıkı pazarlık yapmanız yönünde.

    http://www.sahibinden.com/!!!!!!_en_uygun_kyron_4x2_duz_vit_!!!!!!-02WQQaXQQ21161307WQQpXQQdisplayitem

    Bakın mesela bu bir örnek. Araç liste fiyatının çok daha altında satılıyor. O sebeple pazarlığı zorlayın. Bayilerin herbirinden fiyat alın ve birbirlerine kırdırtın. Tekrar hayırlı olsun diyelim.




  • linkini verdiğim sitede kyron'un kasa ,motor ve elektrik servis kitapları var işinize yararmı bilmem

    http://autorepman.com/tr/ssangyong/1238-onar%C4%B1m-ve-ara%C3%A7-ssangyong-kyron-bak%C4%B1m%C4%B1-i%C3%A7in-y%C3%B6nergeler.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drcula

    linkini verdiğim sitede kyron'un kasa ,motor ve elektrik servis kitapları var işinize yararmı bilmem

    http://autorepman.com/tr/ssangyong/1238-onar%C4%B1m-ve-ara%C3%A7-ssangyong-kyron-bak%C4%B1m%C4%B1-i%C3%A7in-y%C3%B6nergeler.html


    Teşekkürler arkadaşım güzel bir paylaşım
  • BURADA ARAÇTAN BAHSEDİLMİŞ ARKADAŞLAR



    http://www.gazetepress.com/2012/02/11/orta-sinif-s-u-v-rekabeti-iyice-isiniyor/

    Orta sınıf derken fiyat açısından orta denilmiş sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustimi

    BURADA ARAÇTAN BAHSEDİLMİŞ ARKADAŞLAR



    http://www.gazetepress.com/2012/02/11/orta-sinif-s-u-v-rekabeti-iyice-isiniyor/

    Orta sınıf derken fiyat açısından orta denilmiş sanırım

    Evet aracın genel kaidesi güzel kendi sınıfındaki araçlardan eksiği pek yok

    Sanırım biraz reklamı eksik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulocan1969

    daha önceki mesajları okuduysanız yazmıştım. Ana bayiye sordum. Kyron üretimi durduruldu ve artık gelmeyecek denildi. Ayrıca kyron yerine 2.0 üretim rexton modeli geliyor denildi. Ve Haziran ayında.Zaten herkes biliyorki Rexton Kyrona göre daha özellikli. Ben sadece edindiğim bilgiyi paylaşmaya çalıştım. İnanmayanlar ana bayilere sorabilirler.

    Kyron yerine Rexton gelebilir detayını bilmiyorum

    Ama bu araç Kyronun yerine gelcekse mutlaka ki bildiğimiz mevcut Rexton kadar özellikli olmaz

    Sınıfına göre bir motor ve donanım düzenlemesi yapılır.

    Anlayamadığım hem Kyronun yerine hem de normal sınıfında neden 2 tane Rexton oluyor ki

    Rodius içinde 2.0 dizel gelecekmiş ondada bir revizyon var mutlak çünkü iyi araç ama çok uçuk fiyatı var

    Edit:destekleeyici bir başlık buldumhttp://forum.donanimhaber.com/m_52620354/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f-a-t-i-h -- 2 Nisan 2012; 21:41:05 >




  • Arkadaşlar kyron üretimden kalkmamış türkiyeye getirmiyorlar gibi!!! Tutan bi aracı niye getirmezsin ki enteresan yaa
    Bakın,www.smotor.com
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.