Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (1267. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
29.267
Cevap
202
Favori
1.964.954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12651266126712681269
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi düşünmüşsünüz.
    Juke sanırım SUV sınıfında bir araç Arkadaşımda var çok memnun ama içi biraz sıkıntılı geldi bana. Note u ben de düşünmüştüm fiyatı i20 ye göre çok yüksrkti. Polo istedikleri para araca göre çok yüksek bence. Bir de şimd vw sınıfı bir araç alırsanız, bir zaman sonra 2.el değeri ne olur bilemiyorum. Malum vw dünya piyasalarında sıkıntılı zamanlardan geçiyor. Corsa yeğenim alalı 1 hafta oldu .İnceleme fırsatım olmadı ama i20 ye göre sanırım 10 hp düşük. Tork da ona göre fark eder. Bence iç hacim olarak en iddialısı i20. Biraz işim var, kusura bakmayın daha uzun yazamadım . gerekirse tekrar yazışabiliriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    tek yaşayan biriyim. Küçük sınıf otomobil düşünüyorum. Genelde iş ve ev arsında gidilip gelinecek, yazları şehirdışında kullanılacak masrafı ve tüketimi az bir model arıyorum.

    Bu amaçla bugüne kadar baktıklarım;
    1. nissan juke
    2. nissan note
    3. vw polo
    4. opel corsa
    5. hyundai i20.

    Hafif ticari de düşünmüştüm ama hem vergi diliminin geç düşmesi,hem de hız limitlerinin binekler kadar olmaması ve cezalarının ağır olması nedeniyle vazgeçtim. Hafif ticariye binek ruhsatı almak da hiç mantıklı gelmedi.

    juke olursa, giriş seviyesi olacak. Ama o bütçeyi i20ye verirsem sunrooflu ve smart opsiyonlu alabiliyorum. 1.2 motorun otomatiği yokmuş, 1.4ün de vergisi yüksekmiş. Dolayısıyla 1.2 düşünüyorum. i20nin içi oldukça geniş. sunroof ile gayet ferah bir alan olacağını düşünüyorum.

    Siz ne dersiniz?

    Tüketimi az olması ilk öncelikise i20 benzinli bu seçenekler arasında son sıraya gelir, kısa mesafeli kullanımlarda turbosuz olmasından dolayı ortalamanız 8lt dolaylarında gezinir.
    nissan juke'de benzer tüketimlerde gezinir.
    1.0 corsa, 1.2 tsi, ve nissan note benzer tüketimlere sahip az yakan araçlar

    1.0 corsa ve 1.2 note bence aşırı pahalı. 1.2 corsa 70hp alınır alınmaz tartışılır ama ben bu dönemde 70hp bir araç almazdım.

    Bütçe dostu dersen i20 43 bin dolaylarında, fakat önümüzdeki sene tüm i20 modellerine turbo motor seçeneği gelirse değer kaybı çok olacaktır.
    Diğerleri 50 ve üzerinde olmasından 1.2 polo alınır




  • Merhaba,
    1.4 otomatik, benzinli i20 alalı 25 gün oldu.

    3 full depo dolumu gerçekleşti şimdiye kadar. 3. Önemli değil ama ilk iki depo ile (90lt) 700 km. yol yaptı.

    Aracın ortalama tüketim göstergesi 12.6 nın altına düşmedi. Şu anda 13.
    Çok agresif bir kullanımım olmadı, tamamen şehir içidir.
    Son 1 hafta klima kullanmadım ve değerlede bir oynama neredeyse hiç olmadı.

    Servise henüz götürmedim ancak servis, eğer motor arıza göstergesi yoksa arıza olduğunu hiç sanmam ama getirin muayene edelim demişti.
    Anlayacağınız, havuz problemlerinde geçen havuzlara benzer bir araç var altımda.

    Problem nedir bilmiyorum, ancak hadi diyelim ki benden kaynaklanıyor, ne yapıyor olabilirim satın almada söylenen 9,2 ile bu kadar fark oluşturacak. Satışta söylenen rakam zaten yüksekti, ama vw nin bahsettiği değerlerin de fantastik olduğunu düşünürdüm ve aracı çok beğendiğimden aldım doğrusu. Fakat bu şekilde garaj gülü olacak gibi.

    Cactus kullanmıştım 1 hafta kadar ve alet 400 km'de full deponun %40'ını kullandı (göstergesi 8/10 birimde almış, 4/10 birimde teslim etmiştim)

    Galiba şu start stop olayı baya kutsal. i20 yakıt dışında beni zerre kadar üzmüş değil :( ama "çok daha fazla kazan lan" diyen güzel bir sevgili gibi...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar benzinli i20 sense bu yılki bakım ücretlerini bilen var ise yazsınlar.
    Ayrıca KASKO veya TRAFİK SİGORTASI Yaptıracak Arkadaşlar En Uygun sigorta Arkadaşım tarafından yapılıyor İsteyenler Bana Haber verirler ise yardımcı olurum.

    Genelde KASKO SİGORTASI İçin İndirim Fazla olabiliyor
    Konut Sigortasında da benim Referansımla Gidenlere İndirim Yapıyorlar.

    FİYAT Almadan Önce Bulunduğunuz Yerden Bir Fiyat alın ve Sonra Söyleyeceğim Acente ile İletişim Kuracaksınız.. Poliçeler İsterseniz Adresinize Kargo ile Gönderiliyor.Bulunduğunuz İL Önemli Değil..
    Hyundai i 20 1.2 sense 2012 model
    Dun Sigortalarinini yaptirdim.
    Trafik:: 340,00 Tl.
    Kasko: 865,00 Tl.

    Kredi kartina 8 taksit Yaptirmak isteyen arkadaslar ozelden mesaj atsinlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scil -- 6 Kasım 2015; 10:11:05 >
  • Delizade D kullanıcısına yanıt
    Ya çok agresif kullandınız ya da bir arıza var. Benim aynı özellikte aracım şehir içi 9 (ortalama hız 20-25 km), şehir dışı 6 litre (ortalama hız 90) yakıyor.
  • Arkadaşlar merhabalar ben de aranıza 2012 model 1.2 d-cvvt jump ile katıldım. Aracım lpgli. Cahilliğime verin bi sorum olacak. Vites göstergesinde kaçıncı devire gelince vites yükseltmem gerekiyor. 3. devire yaklaşınca yükseltiyorum ben ancak yol bilgisayarı bazen devir 2nin altındayken bile vites yükseltmem gerektiğini gösteriyor. Aynı aracı kullanan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim. İyi forumlar.
  • ozgurmulazimoglu O kullanıcısına yanıt
    Agresif kullanim olmasada yakıyor, sehirici denilen durum cok degisken, kısa mesafe kullanımlarda 13lt rahat yakıyor, cevreyolunda sikisikta olsa 20-25km/h hiz ile 9lt yakmaniz belki olabilir ama istanbul şehiriçi çok zor bir rakam, araçta arıza falan sanmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murrix M kullanıcısına yanıt
    Polo 1.2 tsi dsg ile yakıt tüketiminiz neydi, bu araçla arasında fark varmiydi tüketim olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Delizade D kullanıcısına yanıt
    Benim kide kışın 11 litre civarı Ama oturduğum yer yokuş ve hep kısa mesafe ...Duz yolda 10 un altına iniyor ...Bu arabanın zaten en buyuk sorunu yakıt tuketimi....
  • fasson kullanıcısına yanıt
    Seat ibiza 1,2 tsi aracım vardı. İlk depo sarfiyatım şehir içi 8 lt idi. i20 de 6,8 litre oldu. Şehir dışı ibiza 3 yetişkin +bagaj 5,3 lt idi i20 de 5 yetişkin + çakılı bagaj + arka koltuk ve yerde 2 adet halı :) ile 5 - 5,4 arası oldu. Hatta birkez şehir dışı 4,6 lt gördüm.
  • selamun aleykum


    şu aracın boyasından bende yaptırmak istiyorum yalnız şeritler altta değil kapı kolunun üstünde olacak ve gece mavisi düşünüyorum kaça patlar arkadaşlar tahmınen
    HYUNDAİ i20  ANA KONU
  • Arkadaşlar bu ürünle ilgili bilgisi olan varmı?
    kullanan tam oturuyor mu kullanışlı mı?

    http://www.halibagajhavuzu.com/hyundai-yeni-i20-hb-bagaj-havuzu-5-kapi-2014-sonrasi--urun466.html
  • 1,4 otomatik 2012 model 22.000 km 36. ay bakımı yaptıran var mı arkadaşlar. Ne kadara yaptırdınız ve neler değişiyor. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sammy.1905

    Arkadaşlar bu ürünle ilgili bilgisi olan varmı?
    kullanan tam oturuyor mu kullanışlı mı?

    http://www.halibagajhavuzu.com/hyundai-yeni-i20-hb-bagaj-havuzu-5-kapi-2014-sonrasi--urun466.html

    Ben ypsplast dan aldim. Uc modeli vardi. En ucuzunu almistim. Tam uyumlu. Koku yapmiyor ve ekonomik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herkese selamlar,
    2012 model i20 1.2 var eşimde. araç yaklaşık 30 bin km de. izmirdeki bayiler 3.yıl bakımı için (yani 45 bin oluyormuş) 550/600 tl gibi bir fiyat verdiler. sadece periyodik bakım işçiliği için 190 TL yazmışlar.Ön balatalar için de 260 TL fiyat verdiler.

    Sizce bu fiyatlar nasıl? Özel servise mi gitsem? (yapılacak işlemler; tüm filtreler+buji+yağ değişimi)

    Bir de son günlerde eşim geri vitese takarken zorlandığı için servisi aradım. Bunun normal olduğunu Hyundai araçlarının geri vitese takarken dişlilerin yapısından dolayı böyle zorlanmaların olabildiğini söylediler.

    Siz de benzer bir durum var mı?

    Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KORO -- 14 Ekim 2015; 16:17:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KORO

    herkese selamlar,
    2012 model i20 1.2 var eşimde. araç yaklaşık 30 bin km de. izmirdeki bayiler 3.yıl bakımı için (yani 45 bin oluyormuş) 550/600 tl gibi bir fiyat verdiler. sadece periyodik bakım işçiliği için 190 TL yazmışlar.Ön balatalar için de 260 TL fiyat verdiler.

    Sizce bu fiyatlar nasıl? Özel servise mi gitsem? (yapılacak işlemler; tüm filtreler+buji+yağ değişimi)

    Bir de son günlerde eşim geri vitese takarken zorlandığı için servisi aradım. Bunun normal olduğunu Hyundai araçlarının geri vitese takarken dişlilerin yapısından dolayı böyle zorlanmaların olabildiğini söylediler.

    Siz de benzer bir durum var mı?

    Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.


    Yeni i20 dede var sorun bende servise sordum teknik olarak açıkladı ama şöyle anlatayım
    İ20 deki vitese takarken herhangi bir mandala basmıyorsunuz direk geçiyor bu yüzden 5. Viteste giderken geri vitese takamazsınız bunun için koruma yapmışlar bunun yüzünden normal Zaman'da geri vitese takarken takılmalar olabiliyor çözümü debriyaja tekrar basmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: KORO

    herkese selamlar,
    2012 model i20 1.2 var eşimde. araç yaklaşık 30 bin km de. izmirdeki bayiler 3.yıl bakımı için (yani 45 bin oluyormuş) 550/600 tl gibi bir fiyat verdiler. sadece periyodik bakım işçiliği için 190 TL yazmışlar.Ön balatalar için de 260 TL fiyat verdiler.

    Sizce bu fiyatlar nasıl? Özel servise mi gitsem? (yapılacak işlemler; tüm filtreler+buji+yağ değişimi)

    Bir de son günlerde eşim geri vitese takarken zorlandığı için servisi aradım. Bunun normal olduğunu Hyundai araçlarının geri vitese takarken dişlilerin yapısından dolayı böyle zorlanmaların olabildiğini söylediler.

    Siz de benzer bir durum var mı?

    Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.


    Yeni i20 dede var sorun bende servise sordum teknik olarak açıkladı ama şöyle anlatayım
    İ20 deki vitese takarken herhangi bir mandala basmıyorsunuz direk geçiyor bu yüzden 5. Viteste giderken geri vitese takamazsınız bunun için koruma yapmışlar bunun yüzünden normal Zaman'da geri vitese takarken takılmalar olabiliyor çözümü debriyaja tekrar basmak

    ok problem yok yani tşk ler




  • KORO K kullanıcısına yanıt
    Geri vites ile ilgili doğru söylemişler 2015 lerin bile çoğunda bu problem var. Benim arabam 5 aylık, henüz 3000 de bazen ben de yaşıyorum bunu. Bakım işine gelince garanti süresü doldu ise bence sanayide iyi bir usta edinin. Hala garanti devam ediyorsa mecburen servis yolu görünüyor demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KORO

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: KORO

    herkese selamlar,
    2012 model i20 1.2 var eşimde. araç yaklaşık 30 bin km de. izmirdeki bayiler 3.yıl bakımı için (yani 45 bin oluyormuş) 550/600 tl gibi bir fiyat verdiler. sadece periyodik bakım işçiliği için 190 TL yazmışlar.Ön balatalar için de 260 TL fiyat verdiler.

    Sizce bu fiyatlar nasıl? Özel servise mi gitsem? (yapılacak işlemler; tüm filtreler+buji+yağ değişimi)

    Bir de son günlerde eşim geri vitese takarken zorlandığı için servisi aradım. Bunun normal olduğunu Hyundai araçlarının geri vitese takarken dişlilerin yapısından dolayı böyle zorlanmaların olabildiğini söylediler.

    Siz de benzer bir durum var mı?

    Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.


    Yeni i20 dede var sorun bende servise sordum teknik olarak açıkladı ama şöyle anlatayım
    İ20 deki vitese takarken herhangi bir mandala basmıyorsunuz direk geçiyor bu yüzden 5. Viteste giderken geri vitese takamazsınız bunun için koruma yapmışlar bunun yüzünden normal Zaman'da geri vitese takarken takılmalar olabiliyor çözümü debriyaja tekrar basmak

    ok problem yok yani tşk ler

    Aynen sıkıntı yok
    Bir şey olursa hallederiz 5 yıl garantisi var diye uzun uzun söyledi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    Geri vites ile ilgili doğru söylemişler 2015 lerin bile çoğunda bu problem var. Benim arabam 5 aylık, henüz 3000 de bazen ben de yaşıyorum bunu. Bakım işine gelince garanti süresü doldu ise bence sanayide iyi bir usta edinin. Hala garanti devam ediyorsa mecburen servis yolu görünüyor demektir.


    bizim araçların garantisi 6 yıldı değil mi? valla garantisi daha dolmadı sanırım bu durumda ama servise de bu kadar para verilmez diye düşünüyorum (kişisel fikrimdir).
    hafta son sanayide bir kaç usta dolaşıp fiyat araştırması yapacağım...
    buyrun servisin verdiği teklif dökümanı;
    HYUNDAİ i20  ANA KONU




  • 
Sayfa: önceki 12651266126712681269
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.