Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
29.262
Cevap
201
Favori
1.964.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gule gule kullanın hızla cogalıyor kulup uyeleri.ben baska biseye dikkat cekicem arkadaslar.benim arabanın lastikleri KUMHO ama gordugum diger tum i20 lerin lastikleri HANKOOK.acaba sizinkiler nedir?iki lastigin arasındaki farkları bileniniz var mı?hangisi daha iyidir vb. benim bildigim Kumho nun daha bilinen bir marka oldugu.
  • Arkadaşlar merhaba i20 kullanıcıları hızla çogalıyor.Aracını yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun der ALLAH tan kazasız belasız sürüşler dilerim.Formu büyük bir zevkle takip ediyor,aracını yeni alan arkadaşlarında resimlerini bekliyoruz.Bende aski forumdaki resimleri ekliyorum.

    HYUNDAİ i20  ANA KONU
  • Bagaj ve kasko poliçem.

    HYUNDAİ i20  ANA KONU


    HYUNDAİ i20  ANA KONU
  • quote:

    Orjinalden alıntı: borajik

    gule gule kullanın hızla cogalıyor kulup uyeleri.ben baska biseye dikkat cekicem arkadaslar.benim arabanın lastikleri KUMHO ama gordugum diger tum i20 lerin lastikleri HANKOOK.acaba sizinkiler nedir?iki lastigin arasındaki farkları bileniniz var mı?hangisi daha iyidir vb. benim bildigim Kumho nun daha bilinen bir marka oldugu.



    Benimkiler Hankook..

    Kumhonun sert ama çok sağlam bir lastik olduğunu biliyorum.Sert olması nedeniyle kışın ve yağışlı havalarda sıkıntı yarattığını duydum.Tabi bu sıkıntı anormal kullanmalar için geçerlidir eğer araç limitlerinde kullanılıyorsa sorun çıkmaz.Ilık ve sıcak havalarda zaten harika..

    Sağlamlığını şöyle ispatlayım..Bir arkadaşımla İstanbulda Anadolu yakasında sahil yolunda biraz hızlı giderken patlayan Kumho lastiği jantın altında baya bir gitmesine rağmen parçalanmamıştı.

    Ayrıca kumho ve hankook tercih edilebilir markalar bence .Kullanan arkadaşlarım var hiç birinden adamakıllı bir şikayet duymadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KADIKOY -- 11 Haziran 2009; 21:42:00 >




  • etraftaki i20 lerin hepsi hankook.benimkinin kumho olması ilginc.ben ilk gelen partiden aldıgım icin olabilir.turkiyeye ilk parti 30nisan civarında giris yapmıstı az gelmişti belki onlarınki kumho dur
  • Arkadaşlar Hyundai İ 20 nin ADAC sitesinde

    Çarpışma test sonuçlarını ve detaylarını buldum...Bir inceleyin.


    Güzelcede Video görüntüleri var.


    http://www.adac.de/Tests/Crash_Tests/Automodelle/hyundai_i20.asp?ComponentID=255005&SourcePageID=8645
  • Selam arkadaslar forumu hep takip ediyorumdum i20 ile ilgili paylaşımlarınız için cok tesekkurler gercekten cok yardımcı oldu.
    İşlerimin yorunlugundan anca foruma girebildim 4 gun once bende bir i20 sahibi oldum.

    Aracım 1.4 CVVT Select+ESP metalik buz mavisidir. 4 günlük kullanım suresince iyiki aldım bu arabayı dedirti bana iç konfor olarak sınıfının en iyisi sayılır bence cok rahat ve kullanışlı.

    Ozellikle usb girisi cok işime yaradı flash bellege yukledigim sarkıları rahatlıkla dinliyebiliyorum. Iphone bagladıgımda sorunla karsılastım yanlız prog. kurmak gerekiyomus ıphone için.

    Kliması gercekten kullandıgım araçlar içinde en guzeli. klima full calısırken herhangi bi performans kaybı hissetmedim. Opel Corsa 1.3 dizel araba klima full calısırken performans kayıp oluyodu ve hattan rolantide calısırken stop etme durumu oluyodu.

    Yol bilgisayarıda cok hosuma gitti kullanımı basit BMWdeki gibi anlık yaktık tuketimini gostermesi +1. Benzin masraflarını azaltabilir en azından bende oyle olucak gibi ibre yukseldikce gaza basmaktan cekiniyorum

    Park olayı gercekten cok rahat . Vites debriyaj fren corsaya gore bence cok daha guzel.

    Yakıt tuketimi biraz fazla gibime geldi ama arac acıldıktan sonra normale inecegini düşünüyorum.

    Aracın fotograflarını yakında paylasıcagım. Aracla ilgili herturlu sorularınızı elimden geldigince yanıtlamaya calıscagım.

    Benide bu guzel i20 kulubune kabul ederseniz cok sevinirim arkadaslar...

    Edit: Aracım 1.4 Select+ESP+SR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nephertiti -- 11 Haziran 2009; 22:13:13 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nephertiti

    Aracım 1.4 CVVT Select+ESP metalik buz mavisidir. 4 günlük kullanım suresince iyiki aldım bu arabayı dedirti bana iç konfor olarak sınıfının en iyisi sayılır bence cok rahat ve kullanışlı


    hayırlı olsun bende bunun aynısından düşünüyorum bide SR olsa tam olur renkte süper... kaça aldınız? Bide ESP olayı nasil bir farkı oluyor mu sürüşte olmasa olmaz birsey mi sizce?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: terruce

    Arabasını alan herkese hayırlı olsun arkadaşlar.

    Benim bir sorum olacak i20'nin siyah renklisi nasıl? Her renkten bahsediliyor ama siyahtan neredeyse hiç bahsedilmiyor, çok mu kötü acaba?


    siyah renk i20 ' yi boğuyor sanki bana öle geldi tasarıma pek uymuyor gibi
  • Arkadaşlar sizler için i20'nin yurtdışı oto dergilerindeki testlerin olduğu sayfaları upload ettim
    Umarım hoşunuza gider

    WHATCAR? dergisi
    http://rapidshare.com/files/243468314/i20-1-whatcar.rar.html


    AUTOCAR
    http://rapidshare.com/files/243470642/i20-AUTOCAR.rar


    AUTOIndia -- ayrıca bu dergide skoda fabia ile karşılaştırma yapılmış
    http://rapidshare.com/files/243472430/i20-AUTOIndiafeb09.rar

    diğer uploadlar bittikçe eklenecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N3T -- 11 Haziran 2009; 22:35:22 >




  • Teşekkür ederim aracı 26ya aldım.
    Esp olayını sehir içi trafiginde pek anlama fırsatım olmadı ama soyle bi durumla karsılastım işiklı kavşaktan ani bi kalkış yapıtım ve aracın arkası cok hafif bi savruldu ve esp ısıgı yanıyodu. Aynı olayın benzerini peugeot 206 da yasamısstık ve araba guzel savrulmustu.
    ESP olayı genelde hızlı giderken uzun yolda etkili oluyo. kuzenin yasadıgı bi tecrube opel corsa opc ile normalde o hızla viraja girsem araba 3 serit atardı esp oldugu icin sadece bir serit attı sekilinde bi yorumu oldu.

    Aracta ayrıca ESP tusuda var Spor bir surus icin kapatmamı tavsiye ettiler arabayı rahat yanlayabilmen için Ama bence olmazsa olmaz degil. Cok daha güvenli bi şürüş ve biraz daha iyi yol tutusu sunuyor sadece




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nephertiti

    Selam arkadaslar forumu hep takip ediyorumdum i20 ile ilgili paylaşımlarınız için cok tesekkurler gercekten cok yardımcı oldu.
    İşlerimin yorunlugundan anca foruma girebildim 4 gun once bende bir i20 sahibi oldum.

    Aracım 1.4 CVVT Select+ESP metalik buz mavisidir. 4 günlük kullanım suresince iyiki aldım bu arabayı dedirti bana iç konfor olarak sınıfının en iyisi sayılır bence cok rahat ve kullanışlı.

    Ozellikle usb girisi cok işime yaradı flash bellege yukledigim sarkıları rahatlıkla dinliyebiliyorum. Iphone bagladıgımda sorunla karsılastım yanlız prog. kurmak gerekiyomus ıphone için.

    Kliması gercekten kullandıgım araçlar içinde en guzeli. klima full calısırken herhangi bi performans kaybı hissetmedim. Opel Corsa 1.3 dizel araba klima full calısırken performans kayıp oluyodu ve hattan rolantide calısırken stop etme durumu oluyodu.

    Yol bilgisayarıda cok hosuma gitti kullanımı basit BMWdeki gibi anlık yaktık tuketimini gostermesi +1. Benzin masraflarını azaltabilir en azından bende oyle olucak gibi ibre yukseldikce gaza basmaktan cekiniyorum

    Park olayı gercekten cok rahat . Vites debriyaj fren corsaya gore bence cok daha guzel.

    Yakıt tuketimi biraz fazla gibime geldi ama arac acıldıktan sonra normale inecegini düşünüyorum.

    Aracın fotograflarını yakında paylasıcagım. Aracla ilgili herturlu sorularınızı elimden geldigince yanıtlamaya calıscagım.

    Benide bu guzel i20 kulubune kabul ederseniz cok sevinirim arkadaslar...

    Edit: Aracım 1.4 Select+ESP+SR


    Kulübe hoş geldin arkadaşım..Aracını güle güle kazasız belasız kullan.Anlatımınız çok güzel olmuş.Bilgi ve tecrübelerinizi tabiki bekleriz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: legendboxer

    Siyahı bencede kötü duruyor. Bugün arabayı dükanın önüne çektik gelen bakıyo geçen bakıyo. Her gelen kapıyı açtırıp içine bakıyo.Akşamda açtım camları müziği. yaktım farkları (akşamüstü) eve kadar plakasız kısa bi tur attım herkezin gözü üstmde. Çok hoşuma gitti pazarteside plaka takılcak inş.

    Hemen bir nazar boncuğu takın.Cidden çok güzel çizgileri var .Görüntüsü şımarık ve hımbıl değil.Bunu herkes söylüyor.

    Aman birde Plakasız gezmeyin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: guitar2006

    ashil seni de dahil edelim di mi kulübe?





    Bravo guitar2006 aman kaçırma yeni arkadaşları hemen listeye ekleki alem Kulüp görsün dah bir kaç kişi var eklenecek




  • bende esp ile sr arasinda kararsiz kaldim ikisinide alsam bütçe aşıyor, gerçi şu sıralarda böyle opsiyon renk secme sansimizda yok gibi. cok hızlı araba kullanan bir insan değilim öyle macerayada girmem araba kullanırken ama oyle sık sık araba degistiren insanlar degiliz almısken hersey olsun istiyorum. bu konuda karar vermis degilim, internette ESP ile ilgili videolari izledim gercekten olmasi gerekli bisey gibi, arabaya guzel dengede tutuyor. bakalim hayirlisi oylesi denk gelirse artik esp li alırım, şu ötv uzamasıda hala açıklanmadı... 1.4 un performansli nasil alt devirlerdede motor canli mi... arkadasta fabia var 1,4 o da 100 hp anca 2800 devirden sonra araba guzel hissettiriyor gücünü, daha alt devirlerde cok cansız... acaba i20 de bu nasil...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mcroses

    bende esp ile sr arasinda kararsiz kaldim ikisinide alsam bütçe aşıyor, gerçi şu sıralarda böyle opsiyon renk secme sansimizda yok gibi. cok hızlı araba kullanan bir insan değilim öyle macerayada girmem araba kullanırken ama oyle sık sık araba degistiren insanlar degiliz almısken hersey olsun istiyorum. bu konuda karar vermis degilim, internette ESP ile ilgili videolari izledim gercekten olmasi gerekli bisey gibi, arabaya guzel dengede tutuyor. bakalim hayirlisi oylesi denk gelirse artik esp li alırım, şu ötv uzamasıda hala açıklanmadı... 1.4 un performansli nasil alt devirlerdede motor canli mi... arkadasta fabia var 1,4 o da 100 hp anca 2800 devirden sonra araba guzel hissettiriyor gücünü, daha alt devirlerde cok cansız... acaba i20 de bu nasil...



    Sanırım daha önceki başlıkda konuşulmuştu bu durum.ESP bence olmazsa olmaz değildir,ama SR. ile ESP arasında tercih yapma durumum olsaydı hiç düşünmeden ESP derdim.

    İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum.




  • Arkadaşlar tarihe bir not düşme babından (guitar arkadaşımız sanırım son güncellemeyi yapmış)şu an itibarıyla Kulüp üye son durumumuzu aşağıya ekliyorum..

    Zira hızla çoğalacağız ilk 11 belli olsun

    i20 kulüp üyeleri:

    1.guitar2006 i20 1.2 team füme
    2.KADIKOY i20 1.2 team opak beyaz
    3.İ20_38 i20 1.2 team metalik gri
    4.N3T i20 1.4 team crdi gece mavisi
    5.ehhalil i20 1.2 team metalik gri
    6.bugrahan18 i20 1.2 team metalik gri
    7.borajik i20 1.2 team metalik kırmızı
    8.cemex i20 1.4 team crdi metalik kırmızı
    9.legendboxer i20 1.2 team kırmızı
    10.ashil i20 1.4 style crdi metalik gri
    11.Nephertiti i20 1.4 select buz mavisi




  • Arkadaşlar her geçen gün sayımız git gide artıyor. Umarım güzel paylaşımlarımız olur burada. Bugün ikinci gün ve sürekli arabayla dolasma ihtiyacı hissediyorum Çünkü kullanması cok zevkli ve rahat. Özellikle kol dayama cok kullanıslı ve konroflu bir sürüş saglıyor. Su ana kadar binen gören herkes hayran kaldı. Özellikle konforuna ve ses sistemine. Hyundai diye burun kıvıranlar bile bir müddet aracla dolasdıkdan sonra aracı cok begendiler.
    Araç cok güzel ama benim gözüme takılan bi kaç kusuruda var. Eee o kadarı kadı kızındada olur. Mesela park ederken manevralar kolay ama arabanın önünü arkasını kestiremiyorsunuz. Zamanla buna alısacaz artık. Yada öne ve arkaya park sensörü taktıracaz. Ön camın eğik olması nedeniyle bazen capraz görüşde sıkıntı olabiliyor. Bide 16" lik jantlarla gelen lastiklerin yankaları biraz ince. Bu yüzden bozuk zeminlerde araba biraz zıplamaya meyil gösteriyor. Konforu düşürmemek ve olası bi jant egilmesini engellemek için buralardan oldukca dikkatli geciyorum. Bide benim aracdaki lastiklerin ebadı 195. test ettigim aracda 175 ebadında lastik olmasına ragmen içeriye özellikle arka tarafdan yol sesi geliyordu. Bendeki daha büyük ebadlı lastiklerle aynı seyin hatta daha fazlasının basıma gelmesini beklerken böle bi soruna rastlamadım. Bu ya kullanılan lastigin markasından kaynaklı yada donanımdan donanıma kullanılan yalıtım malzemesi farklı oluyor veya ekstra yalıtım yapılıyor. Araçta yüksek hızlarda herhangi bir rüzgar sesi oluyormu bilmiyorum. Su an için otobana cıkma fırsatı olmadı.
    Arabanın bana göre eksik diyebilecegim yanları bunlar. Kimileri bunları bi eksiklik olarak görmeyedebilirler. Bunlar haricinde gercekden dörtlük dörtlük bi alet. Kullanana büyük zevk veriyor. Bunda dizel motorun katkısıda büyük. Özellikle maksimum torkun alındıgı devirlerde.
    Bu arada dün bir arkadasımda yeni fiesta aldı. Bugun kısada olsa onu kullanma fırsatım oldu. Fiestanın vitesi ve pedalları i20 ye göre daha sert. Ama sürüş pozisyonu olarak daha alcak.
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Herkese kazasız belasız hayırlı sürüşler diliyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ashil

    Bide 16" lik jantlarla gelen lastiklerin yankaları biraz ince. Bu yüzden bozuk zeminlerde araba biraz zıplamaya meyil gösteriyor. Konforu düşürmemek ve olası bi jant egilmesini engellemek için buralardan oldukca dikkatli geciyorum. Bide benim aracdaki lastiklerin ebadı 195. test ettigim aracda 175 ebadında lastik olmasına ragmen içeriye özellikle arka tarafdan yol sesi geliyordu. Bendeki daha büyük ebadlı lastiklerle aynı seyin hatta daha fazlasının basıma gelmesini beklerken böle bi soruna rastlamadım. Bu ya kullanılan lastigin markasından kaynaklı yada donanımdan donanıma kullanılan yalıtım malzemesi farklı oluyor veya ekstra yalıtım yapılıyor. Araçta yüksek hızlarda herhangi bir rüzgar sesi oluyormu bilmiyorum. Su an için otobana cıkma fırsatı olmadı.
    Arabanın bana göre eksik diyebilecegim yanları bunlar.


    Dehal otomobilinin ön ve arka lastik basınçlarını kontrol et .Ben yaklaşık 3000 km nomalde 32 olması gereken basınç yerine 42-46 ile aracımı kullandım . Gemi ile gelirken yüksek hava basıyolar.Aracta lastik basınç sensörü var diye kontrol etmemiştim ancak sensorun sadece düşük basınç da uyarı verdiğini bilmiyordum. Benzin istasyonunda veledin brii lastiğin şişkin olduğunu söyleyene kadar hiç farkemedim. Lastiklerimi normal 32 PSI a gelince araçat ki hoplama zıplama kalmadı. ray üzerinde gider gibi kullanıyorum .Benden hatırlatması.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor


    Dehal otomobilinin ön ve arka lastik basınçlarını kontrol et .Ben yaklaşık 3000 km nomalde 32 olması gereken basınç yerine 42-46 ile aracımı kullandım . Gemi ile gelirken yüksek hava basıyolar.Aracta lastik basınç sensörü var diye kontrol etmemiştim ancak sensorun sadece düşük basınç da uyarı verdiğini bilmiyordum. Benzin istasyonunda veledin brii lastiğin şişkin olduğunu söyleyene kadar hiç farkemedim. Lastiklerimi normal 32 PSI a gelince araçat ki hoplama zıplama kalmadı. ray üzerinde gider gibi kullanıyorum .Benden hatırlatması.



    Çok haklısın. Hiç aklıma gelmedi. Sanırım heyecandan Yarına ilk işim lastik basınclarını kontrol ettirmek olacak.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.