- x
Geniz akıntısını nasıl geçiririm?
11 Cevap30365 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


4644 Mesaj
26 Mayıs 2009; 13:10:22 

arkadaşlar galiba sinüzitim var ve sürekli genzimden aşağıya balgam sümük karışık bişey akıyor tükürsemde geri geliyo bu da midemi bulandırıyo bunu önlemem için ne önerirsiniz antibiyotik etki etmiyor 1 ayda 2 kutu augmentin 1000mg bitirdm bi etkisi olmadı


_____________________________

Katılım tarihi: 8 ocak 2005

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Mayıs 2009; 13:14:31 

İliadin çok etkili ama yine de bir doktora danış.Benim sinüzitimi 3 haftada geçirmişti.


 
53 Mesaj
26 Mayıs 2009; 13:19:37 

balgam söktürücü işe yarar belki
asist plus
ama bi doktora görünsen daha iyi tabi


_____________________________



 
18 Mesaj
26 Mayıs 2009; 15:33:44 

bende de vardı aynı şey.geceleri de burnum tıkanıyordu.illiadin süper bişi ama 5 günden fazla kullanma dedi doktor.sonra antibiyotik verdi.yok çare etmedi. bol bol su iç.ılık bitki çayları iç.ve mümkün olduğunca atmaya çalış yani burnunu çekmeeee =)

ama en iyi ilaç dediğim gibi bol su.en azından benim için oydu


_____________________________



5032 Mesaj
26 Mayıs 2009; 15:58:52 

aynısı bende de olmuştu bi doktor tavsiye etmişti bana ve de işe yaradı.şimdi bi leğenin içine sıcak su dolduruyorsun ardından da içine vazelin döküyorsun ve kendi üzerine havlu geçirip leğenin üzerine yumulman lazım havlu ile.1 saat kadar bekle ondan sonra bi şeyin kalmaz şaka değil ha biraz gırgırına anlattım ama gayet etkili bi yöntem


_____________________________

Düştük 4.yıldız yoluna,
Başladık süper kupayla,
Haydi , vur kır parçala,
EN BÜYÜK SENSİN KANARYA !

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Mayıs 2009; 17:00:03 

[font="Verdana"]Dikkat !
Şunu belirteyim arkadaşlar: iliadin gibi ilaç türleri DEKONJESTANLAR içersine girmektedir. Burun spreylerinin etken maddelerinin ve bulundukları sınıflar farklı farklıdır.
Bu dekonjestanlar sınıfı kısa süreli kullanılması gereken nazal spreylerin içinde bulunduğu sınıftır. Fazla kullanımında geri dönülemez sorunlara neden olmaktadır. Çünkü siz bu ilacı kullandığınızda burun içerisindeki damarlara etki etmektedir. Eğer 3-4 günden fazla kullanırsanız, bunun devamı gelmek zorundadır kısacası bir bağımlılık durumu söz konusudur.Zaten ilaç prospektüsünde buna yer verilmektedir.

Uzun süreli tedavilerde bu tür ilaçlar kullanılmaz onun yerine kortizonlu spreyler (steroid) ler kullanılır.Bunun yanında eğer alerjik bir sorun varsa antihistaminikler sınıfı ilaçlar vardır. Burun eti, burun içi polipler,alerjik rinitler vb. geniz akıntısının bir çok nedeni olabilir.

Hangi sınıf ve hangi etken maddeyi içeren ilacı kullanacağınızı bir hekim söyleyebilir teşhis sonrasında ( Antihistaminikler, dekonjestanlar, kortikosteroidler...)

Geçmiş olsun


1874 Mesaj
26 Mayıs 2009; 17:04:07 

Benim 2 haftadır durumum aynen seninki gibi. Büyük ihtimalle ya toza ya da polenlere karşı alerjim var. Çünkü hep bu zamanlarda azıyor. Bu aralar fırsat bulamadığım için doktora da gidemiyorum. Ayrıca benim burunda kemik eğriliği var. Sebeplerden biri bu da olabilir. Eğer buysa ameliyat şart. Yani kısacası sebebi çok farklı olabilir doktora görünmeni tavsiye ederim.


_____________________________



 
599 Mesaj
26 Mayıs 2009; 17:13:09 

quote:

Orjinalden alıntı: Method Man

arkadaşlar galiba sinüzitim var ve sürekli genzimden aşağıya balgam sümük karışık bişey akıyor tükürsemde geri geliyo bu da midemi bulandırıyo bunu önlemem için ne önerirsiniz antibiyotik etki etmiyor 1 ayda 2 kutu augmentin 1000mg bitirdm bi etkisi olmadı


intibiyotik direk geniz akıntısına değil bakteriyel enfeksiyona etki eder. Yani enfeksiyon olduğu müddetçe akıntı devam edecektir.

Akıntı için sudafed gibi bir hap veya arkadaşların dediği de sanırım aynı türden hap kullanabilirsiniz. Direk akıntıya yöneliktir.

Ayrıca akıntı aşırı yoğun ise yanlış hatırlamıyorsam balgam kıvamını sulandırıcı öksürük şurupları da var.

Hap %90 oranda akıntınızı keser. Rahatlarsınız. Aşırı yoğunluk varsa o zaman da sulandırıcı şurup takviyesi yaparsınız.

Bunları eczanedeki görevli de bilir :) bize sormana bile gerenk yok.

Kendi kendine boş yere antibiyotik kullanıyorsun. Vücudun o enfeksiyonu zaten alt edecekti, dışarıdan antibiyotik alma canın istedi diye. Akıntı için alacağın başka bişey vardı bak.

Kafanız ıslak dışarı çıkmayın. Kafayı rüzgara vermeyin.


_____________________________

NasiLL


591 Mesaj
26 Mayıs 2009; 17:22:45 


quote:

Orjinalden alıntı: kkratoss

aynısı bende de olmuştu bi doktor tavsiye etmişti bana ve de işe yaradı.şimdi bi leğenin içine sıcak su dolduruyorsun ardından da içine vazelin döküyorsun ve kendi üzerine havlu geçirip leğenin üzerine yumulman lazım havlu ile.1 saat kadar bekle ondan sonra bi şeyin kalmaz şaka değil ha biraz gırgırına anlattım ama gayet etkili bi yöntem


Vicks olmasın.

0


_____________________________



600 Mesaj
26 Mayıs 2009; 17:42:17 

Mayıs - haziran aylarında oluyosa sinuzit + bahar alerjisi (saman veya polen diye de geçer) olmuşundur....
Aynı sorun bende de var Göz yaşarması hapşırmak (7-8 kez en az ) oluyosa sende alerjisin...


_____________________________


I5 2500K & ASUS P8Z68-V LX & GTX570OC 2GB | WD 320Gb SataII | Alphacool Water cool Kit 240mm |Creative Sound Blaster 5.1 | Aerocool Xpredator Black Edition | Philips 5.1 | Logitech G15&G25 | Benq x2200w | High Power 700w /// ASUS 1215N |



Nikon D7000 / YN565ex flaş / Nikon 18-105VR / Sigma 17-70mm / Nikon 18-55vr / Sigma 30mm DX


1057 Mesaj
26 Mayıs 2009; 17:47:57 

Nac 600 suda eriyen tablet al eczaneden, faydası olur biraz


_____________________________



664 Mesaj
27 Temmuz 2014; 21:59:40 

faydalı konu eve geçeyim okurum


_____________________________

KİM NE YAPARSA KENDİNE YAPAR ...
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Geniz akıntısını nasıl geçiririm?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.280