Şimdi Ara

>> Citroen Saxo Kullanıcıları <<

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
204
Cevap
6
Favori
146.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H7K7N

    PEDAL BOLUMU SIKINTILI DIYORLAR SAXO ICIN DEBRIYAJA BASTIGINDA
    AYAGIN SOL TARAFA DEYIYORMUSS



    diyen kişi ayakkabı degil palet giyiyordur dostum.
  • Arkadaşlar cam suyu deposunu bulamadım bir yerini tarif edermisiniz rica etsem
  • Arkadaşlar merhaba aranıza 3 ay kadar önce katıldım yeni citroen saxo kullanıcısı olarak size danışmak istedim:) aracım saxo 1.4 sx benzinli klimalı modelidr.
    1. aracımda 2 tane fan var 2 side aracın hararet yapmaması için midir? yoksa 1 i klima 1 i hararet için midir?benim aracım fan açtıgı zaman tekini açıyor o yüzden merak ettim bozukluk mu var acaba diye?
    2. sorum benim aracımda hararet göstergesi orta çizgiyi aşıyor kırmızının biraz altındaki beyaz çizgiye kadar varıyor(o seviyelerde fan devreye giriyor).yani genel anlamda orta çizgi ile kırmızının altındaki beyaz çizgi ortalarında.bu normal mi yoksa benim araçta mı sorun var?


    vereceğiniz bilgiler için teşekkür ederim şimdiden:)
  • 1) Fanın diğeri klimaya ait. Biri motoru soğutmak için diğeri klima için yani birinin çalışması normal.

    2) Hararet göstergeside normal bendede dizeli vardı aynı senın dedıgın gibi oluyodu yani merak etme normal.
  • mamimali85 M kullanıcısına yanıt
    saxonun hiç bir modelinde abs yok.
  • Hocam şimdi km düşük yüksek onun-fikrimce- çok önemi yok. Araç düşük kmdir hor kullanılmıştır alırsın eline, ama km yüksektir adam arabasını seviyodur bakar eder düzgün kullanır düşük kmliden daha uzun ömürlü olur. Biraz şans biraz dikkat işi, almadan aracı ekspertize sok motor verimini falan söylüyorlar. Benim kendi aracım 220 küsür binde 2 kere motor yapılmış. He neden? Benim aracı önceden hor kullanmışlar kanımca, motor inmiş satmak için pistonun birini değiştirip geçmişler ucuzdan yaptırıp bizim eski komşuya satmışlar. O da sakin kullanıyor aracı ama yolda giderken motordan tık tık ses duyuyor hemen stop edip çektiriyor aracı. Adam akıllı komple yaptırıyor motoru a'dan z'ye. Bir yıla yakın binip satıyor(kalp hastası biraz kilolu bi abiydi yazın başından klimalı araç almak için sattı). Ben aldım aracı çok şükür bir sıkıntım yok motorla alakalı. Ayrıca turbo dizelden de korkacak bişey yok düzgün kullanılmışsa yine sorunsuz binersin. Ekspertize sok varsa sorun söylerler zaten, içine de sinerse rahat rahat binersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lawistanbul

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjjayjay

    Merhaba kaça aldınız ve nerelere masraf yaptınız.

    12.500,tl.ye aldım, daha temiz olsun diye uğraştıkça daha masraf çıktı, ama netice tertemiz tabi, masraf 2.500tl yaptım. tabi ben kullanmaya aldım, yoksa bintl ile de ortalama temizliği yakalayabilirdim.

    katalitik konvertör (çok önemli), döşemeler, elektrik tesisatı, müzik sistemi, çelik jant, tüm yağları & filtreleri değiştirttim, pasta cila, cam filmi, ve de yazılar :)
    saxo yazılarını çıkarttım, orjinal citroen sports yazısı getirttim sağ sol çamurluklarda onlar var, özetle görsel olarak sadeliği abartmamak kaydıyla ve modifiyeye girmeden ilgilendim aracımla
  • Citroen Saxo Kullananlar varsa burada araçlar hakkında paylaşımda bulunmak isteyen yazabilirler...
    İsteyen resimler koyar ve bize tüyo vermek isteyen arkadaşlar burdan yazabilirler..
    Sorunları parça fiyatları vs..
    Performansı arttırmanın ve genel hatlarıyla >> Citroen SAXO << ...Bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustang -- 24 Mayıs 2009; 16:05:18 >



  • MERHABAA RKADAŞLAR

    10 000 TL EN FAZLA 12 000 TL CIVARINDA CİTROEN SAXO TEMİZ 1.4 1.6 16V BENZINLI YADA DIZEL VARMIDIR?
    VARMIDIR DIYORUM KUSURA BAKMAYIN SAHIBINDEN DE BAKTIM GUZEL ARAC YOK.
    SU ARACI GORDUM RESMEN HARIKA ALLAH KAZASIZ BINDIRSIN SAHIBINI
    YADA BU SEKILDE RAAC VARMIDIR?

    MESELA ORNEK:

    http://www.modifiyem.com/garaj-resim/citroen-saxo-26-b.jpg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H7K7N

    MERHABAA RKADAŞLAR

    10 000 TL EN FAZLA 12 000 TL CIVARINDA CİTROEN SAXO TEMİZ 1.4 1.6 16V BENZINLI YADA DIZEL VARMIDIR?
    VARMIDIR DIYORUM KUSURA BAKMAYIN SAHIBINDEN DE BAKTIM GUZEL ARAC YOK.
    SU ARACI GORDUM RESMEN HARIKA ALLAH KAZASIZ BINDIRSIN SAHIBINI
    YADA BU SEKILDE RAAC VARMIDIR?

    MESELA ORNEK:

    http://www.modifiyem.com/garaj-resim/citroen-saxo-26-b.jpg


    Fotografta gördügünüz araç VTR 1.6 Saxo 1. nesil araçtır. Saxo 1.4i ve 1.5 dizel seçenekleri oldukça ekonomik araçlardır.Dönemindeki eşdeger şehir araçlarına göre atak sayılabilir ancak VTR, VTS gibi daha üst donanım ve performansa dayalı modelleri satın alınırken dikkat edilmesi gereken seçeneklerdir, mutlaka servis kaydını istemeli ve motor,alttakım,turbo ve şasilerini gözden geçirmelisiniz.
    Dizel olan seçenek atmosferik oldugu için sizi tamamen ekonomik anlamda tatmin edebilir performans beklentisi taşımayın.1.4 seçenekli model ş.dışı 5.2 Lt gibi bir tüketime sahip Lpg li ise 6-6,5 lt. tüketimi var.860 kg oldugu için seri oldugu söylenebilir.
  • 860 KG OLDUGUNDAN SAVRULMA GIBI TEHLIKESI VARMIDIR?
    YILDA 1 KEZ 3000 KM YAPILACAK SONRA EVDEN ISE ISDEN EVE GIDICELEK?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: H7K7N

    860 KG OLDUGUNDAN SAVRULMA GIBI TEHLIKESI VARMIDIR?
    YILDA 1 KEZ 3000 KM YAPILACAK SONRA EVDEN ISE ISDEN EVE GIDICELEK?



    Araç ebatlarına ve agırlıgına göre iyi bir yol tutuşu sergilemektedir.Bugüne degin belki de kullanım karakterimden ötürü ben yol tutuşu ile ilgili bir problem yaşamadım.120 km hızı nadiren geçerim ancak hız tutkunu biri iseniz önerebilecegim bir araç degildir hatta bu sınıfta hiçbir araç ebatlarından dolayı yeteri kadar güvenli olmayacaktır. Direksiyon dönüş çapı 10,9 mt gibi yüksek bir deger olmasına ragmen bozuk yollarda ve yüksek hız altında güven veren bir kullanım sunuyor.4000 devir sonrası açıkcası hem aracın küçük olusundan hemde yol gürültüsünü içeriye aldıgından ben ayagımı gazdan çekiyorum.iş-ev arası için oldukca ideal hatta şehir trafiginde her yere kolayca girip çıkabilmesi sebebi ile uzun zamandır toplu taşım araçlarına binmedim diyebilirim.
  • selamlar. saxo eydek parça fiyatları hakkında bilgi lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavria

    selamlar. saxo eydek parça fiyatları hakkında bilgi lütfen.

    Hangi parçaları?

    Bulunabilirligi mi ; yoksa fiyatları mı?
  • sn. details, her ikisi de. Tşk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavria

    sn. details, her ikisi de. Tşk.

    Peugeot 106 ve Saxo aynı platformda üretilmiş araçlardır.Hemen hemen tüm parçaları birbiri ile aynıdır.Sıfır ve yan sanayi parça bulabileceginiz gibi çıkma parça da bulabilirsiniz. Küçük bir şehirde yaşıyor olsanız dahi online yedek parça satan birçok firmada da kredi kartı ile ürün alabilirsiniz.Şahin Dogan kadar ucuz olmasa bile güncel araçların kesinlikle çok daha altında yedek parçasını alabilirsiniz. 106 GTI ve Saxo VTS performansa yönelik araçlar oldukları için 2. elde kesinlikle kontrol ederek almanız gereken araçlardır.
  • bende 2003 saxo 1.5d var. istanbul trafiginde ideal :)
  • citroen saxo dizel araçların kronik problemleri var mı?

    bu araçtan almayı düşünoyoruz. yılda 1-2 sefer 3-4 bin km yol yapıyorum. onun dışında haftasonları kullanmak için almayı planlıyorum. sizce bu araç uygunmudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    citroen saxo dizel araçların kronik problemleri var mı?

    bu araçtan almayı düşünoyoruz. yılda 1-2 sefer 3-4 bin km yol yapıyorum. onun dışında haftasonları kullanmak için almayı planlıyorum. sizce bu araç uygunmudur?

    Ağır kronik problemleri bildigim kadarı ile yok, ben dahil çevremde 3 kullanıcısı var, bakımlı oldugu sürece motor ve mekanik problem pek baş göstermiyor. Ben ilk satın aldıgımda bana oldukca güven veren bir aileden teslim aldıgımdan dolayı açıkcası bir başkasının fikrine ihtiyaç duymamıştım,onlardan önceki sahibi hor kullanmış oldugu için bende alttakım ve görsel problemler çıktı. Yayları kesildigi için alttakım çok çabuk yıpranıyordu, dikkat etmeli ve mümkünse orjinal helezonlu olmasını tercih etmelisin.Ben o güne degin hiç 2. el araç almadıgım için oldukca tecrübesizdim.VTS ve VTR modellerini kazasız bulabilmen çok zor ihtimal kazasız olsalar dahi motor,turbo(VTS için),şanzıman ve yürüyen aksamı mutlaka kontrol ettirmelisin genelde heyecanlı genç arkadaşlar kullanıyor. 1.4i ve 1.5D modelleri genel halleri ile çok sorunsuzlar, benim aracım henüz 97.000 km'lerde arkadaşımda ise 316 bin km'ye sorunsuz gelmiş 1.5D var. Bulabiliyorsan klimalı olmasına özen göster ve mutlaka çalıştıgını görerek satın al, satıcılar gaz basılırsa çalışacak diyip kompresörü bitik klimalı aracı satmaya çalısabiliyor ( tüm araçlar için geçerli)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    citroen saxo dizel araçların kronik problemleri var mı?

    bu araçtan almayı düşünoyoruz. yılda 1-2 sefer 3-4 bin km yol yapıyorum. onun dışında haftasonları kullanmak için almayı planlıyorum. sizce bu araç uygunmudur?

    Ağır kronik problemleri bildigim kadarı ile yok, ben dahil çevremde 3 kullanıcısı var, bakımlı oldugu sürece motor ve mekanik problem pek baş göstermiyor. Ben ilk satın aldıgımda bana oldukca güven veren bir aileden teslim aldıgımdan dolayı açıkcası bir başkasının fikrine ihtiyaç duymamıştım,onlardan önceki sahibi hor kullanmış oldugu için bende alttakım ve görsel problemler çıktı. Yayları kesildigi için alttakım çok çabuk yıpranıyordu, dikkat etmeli ve mümkünse orjinal helezonlu olmasını tercih etmelisin.Ben o güne degin hiç 2. el araç almadıgım için oldukca tecrübesizdim.VTS ve VTR modellerini kazasız bulabilmen çok zor ihtimal kazasız olsalar dahi motor,turbo(VTS için),şanzıman ve yürüyen aksamı mutlaka kontrol ettirmelisin genelde heyecanlı genç arkadaşlar kullanıyor. 1.4i ve 1.5D modelleri genel halleri ile çok sorunsuzlar, benim aracım henüz 97.000 km'lerde arkadaşımda ise 316 bin km'ye sorunsuz gelmiş 1.5D var. Bulabiliyorsan klimalı olmasına özen göster ve mutlaka çalıştıgını görerek satın al, satıcılar gaz basılırsa çalışacak diyip kompresörü bitik klimalı aracı satmaya çalısabiliyor ( tüm araçlar için geçerli)





    alakanız için teşekkür ederim. bir de parça fiyatları hakkında bir bilginiz var mı? mesela yağ filtresi ne kadar? neden soruyorum. uzun süreli binmeyi planlıyorum. yaklaşık 6-7 yıl kadar..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.