Şimdi Ara

Motor Koruma Sistemi - Yaz Geldi Aracınıza Hararet Yaptırmayın...Yolda kalmayın...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
2
Favori
11.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Satıldı! Bu ürün DH Forum üzerinden satılmıştır.
    Merhabalar, mâlum önümüz yaz ve araçlarımızda olası hararetler bize büyük masraflar açabiliyor. İlanda adı geçen sistem ise aracımıza sonradan entegre edeceğimiz ve olası motor problemlerimizi bize sesli ikaz yoluyla iletecek sistemdir. Ürün yaklaşık 2 yıl denendikten sonra piyasaya yeni sürülmüştür, 2 yıl imalatçı firma tarafından garanti altına alınmıştır. Adınıza faturalı olarak, kutulu ve garanti belgeli olarak gönderilecektir. Toplu alımlar için fiyat indirimi vardır. Montajı basit ve çok emek istemez. Fonksyonlarına gelirsek,

    1- Motor sıcaklığı istenilen noktadan ölçülerek olası hararet anında size görüntülü ve sesli olarak ikaz verir. (İkaz edeceği hararet her araçta farklı olabileceği için kullanıcı ikaz için istediği sıcaklığı ayarlayabilir.)

    2- Araç akü gerilim bilgileri ölçer ve görüntüler. İstenilen akü şarj üst sınırı girilerek sesli ikaz vermeside sağlanır.

    3- Düşük yağ basıncını gözler ve olası basınç düşüşünde ekranda "YAG" yazarak sesli ikaz verir.

    4- Üzerinde 1 dakikalık süreyi ölçebilen timer vardır. İstenildiği zaman aktif edilerek kronometre gibi kullanılabilir.

    verilen bütün ikazlar tek düğme ile 1 dakika boyunca ertelinebilir ve eğer istenirse tamamen kapatılabilir. Bütün ayarları elektriği kesilse bile hafızasında tutabilir.

    Şimdi çoğu kişi zaten arabada bir hararet göstergesi var diyecek, arabanızda bir hararet göstergesi var ancak bu gösterge sesli bir ikaz vermez, aynı şekilde yağ basınç göstergenizde sesli bir ikaz vermez. Özellikle sonradan LGP takılan araçlarda motor suyu sistemine mikseri ısıtmak amacıyla müdahale edilir. Bu müdahale için kullanılan boru ve kelepçelerin sorun çıkarma riski aracın orjinal sistemine nazaran daha yüksektir. Daha 1-2 hafta önce bir arkadaşıma ait 2007 model opel astra, kelepçenin yanından kaçak yaptığı için conta yaktı. Arkadaşın masrafı 1000 liraya yakın, taşlattığı kapak eski motor sesi ve performansını hiç bir zaman veremez.

    Ürün Resmi :

     Motor Koruma Sistemi - Yaz Geldi Aracınıza Hararet Yaptırmayın...Yolda kalmayın...


    Uygulama resimleri :


     Motor Koruma Sistemi - Yaz Geldi Aracınıza Hararet Yaptırmayın...Yolda kalmayın...


    Üst kapak ısısının ölçülmesi için bağlantı noktası :

     Motor Koruma Sistemi - Yaz Geldi Aracınıza Hararet Yaptırmayın...Yolda kalmayın...



    Yağ basıncı için müşir bağlantısı :

     Motor Koruma Sistemi - Yaz Geldi Aracınıza Hararet Yaptırmayın...Yolda kalmayın...


    Montajı tamamlanmış hali :

     Motor Koruma Sistemi - Yaz Geldi Aracınıza Hararet Yaptırmayın...Yolda kalmayın...


     Motor Koruma Sistemi - Yaz Geldi Aracınıza Hararet Yaptırmayın...Yolda kalmayın...


    Video :

    http://video.yahoo.com/watch/5142022/13617809

    Fiyatı İstanbul montaj dahil 100 liradır. Montajı kendisi yapacak arkaşdaşlar için ürün bedeli 70 liradır.

    Sorularınız için mail ve pm atabilirsiniz.

    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 12 Haziran 2009; 14:33:07 >







  • çok faydalı bir ölçüm sistemi
  • Teşekkür ederim, aynı zamanda voltaj gerilimini takip ettiğinden V kayışı kopmlarındada uyarı sinyali verebiliyor sistem.


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    çok faydalı bir ölçüm sistemi
  • hararet yapan araç kaldı mı yaw
  • Bunun araçla bir alakası yok, en sorunsuz araç bile yağ kaybedebilir, boru patlatıp radyatör suyunu boşaltabilir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE

    hararet yapan araç kaldı mı yaw



    Edit : İmzanızdan 307 sahibi olduğunuzu görüyorum. Bu devirde hararet yapan araç kaldı mı diyarosunuz ama 307'lerinde maşallahı var bu konuda, özellikle benzinli modelleri hakkında internette çok sayıda hararet sorunu ile ilgili yazılmış-çizilmiş konular var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 9 Haziran 2009; 12:40:17 >
  • bizim gibi sürekli araç üzerinde olanlar için oldukça faydalı bir sistem, bizim araçların hararet yapması halinde masrafı servisine göre 5000 ila 10.000 ytl arası tutmakta.
    bir adet almak için pm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sedail

    bizim gibi sürekli araç üzerinde olanlar için oldukça faydalı bir sistem, bizim araçların hararet yapması halinde masrafı servisine göre 5000 ila 10.000 ytl arası tutmakta.
    bir adet almak için pm


    Bir adet @sedail arkadaşımıza satılmıştır, ürünle ilgili objektif yorumlarını ilerleyen günlerde bizimle paylaşırsa çok memnun olacağım. Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 9 Haziran 2009; 14:46:01 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mscsi

    Bunun araçla bir alakası yok, en sorunsuz araç bile yağ kaybedebilir, boru patlatıp radyatör suyunu boşaltabilir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE

    hararet yapan araç kaldı mı yaw



    Edit : İmzanızdan 307 sahibi olduğunuzu görüyorum. Bu devirde hararet yapan araç kaldı mı diyarosunuz ama 307'lerinde maşallahı var bu konuda, özellikle benzinli modelleri hakkında internette çok sayıda hararet sorunu ile ilgili yazılmış-çizilmiş konular var.




    Çok güldüm gerçekten, halkımız işte hep bu yüzden kaybediyor. 307'im 83binkmde hiçbir sorun yaşamadım. Hararet olayına gelince aracım bugüne kadar 90dereceyi bile birkaç defa görmüştür. Sıkışık trafikte dizel olduğundan dolayı.

    Doğru diyorsunuz araç yağ kaybedebilir,boru patlayabilir radyatör suyu boşalabilir. Zaten onun için gerekli ekipmanlar araçlarda mevcut. Emeğinize saygım var ama gereksiz bir ürün bence.




  • Hangi ekipmanlar araçta mevcut? Sizin aracınızın harareti yükseldiği zaman dikkatinizi çekmek için ne gibi ikazlar verebiliyor? Müşürünüze ne kadar güveniyorsunuz?

    Bence siz arabalardan anlıyan biri değilsiniz. Zaten arabalardan anlıyan insanların yorumları yukarda. Gereksiz olan bir şey varsa o da sizin mesajınızdır. Selamlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE
    Doğru diyorsunuz araç yağ kaybedebilir,boru patlayabilir radyatör suyu boşalabilir. Zaten onun için gerekli ekipmanlar araçlarda mevcut. Emeğinize saygım var ama gereksiz bir ürün bence.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mscsi

    Hangi ekipmanlar araçta mevcut? Sizin aracınızın harareti yükseldiği zaman dikkatinizi çekmek için ne gibi ikazlar verebiliyor? Müşürünüze ne kadar güveniyorsunuz?

    Bence siz arabalardan anlıyan biri değilsiniz. Zaten arabalardan anlıyan insanların yorumları yukarda. Gereksiz olan bir şey varsa o da sizin mesajınızdır. Selamlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE
    Doğru diyorsunuz araç yağ kaybedebilir,boru patlayabilir radyatör suyu boşalabilir. Zaten onun için gerekli ekipmanlar araçlarda mevcut. Emeğinize saygım var ama gereksiz bir ürün bence.




    ben mi anlamıyorum Hemen böle bir teşhisi nasıl koydunuz merak ettim.

    Dediğim gibi hiç 90ı nadiren geçiyor hararet. Geçtiği zamanda ise "engine temperature is very high" öterek yol bilgisayarında bu uyarı çıkıyor. Ayrıca hararet ibresi ne olursa olsun dibe vuruyor ve gösterge tablosunda kocaman STOP ikazı çıkıyor sanırım bu yeterli. Aracın diagnostik beyni yani ECU + BSA kutusu zaten akünün gerilimini,motor sıcaklığını hepsini ölçüyor ama sana göstermiyor olabilir. Eğer çok merak eden varsa defi gösterge tablosu alıp bu değerleri okuyabilir. Araçtaki orj. müşüre güvenmeyip sizin yaptığınız cihaza mı güvenicem ? Bu arada nie araç bilgimizi konuşuyoruz anlamadım. Ben ürünüz için bir eleştiride bulundum kaldıramadınız. Herkez bu ürünü beyenecek die birşey yok. Ben beyenmedim ve çok gereksiz buldum sebeblerini de yazdım. Saygı duymanızı bekliyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE


    quote:

    Orjinalden alıntı: mscsi

    Hangi ekipmanlar araçta mevcut? Sizin aracınızın harareti yükseldiği zaman dikkatinizi çekmek için ne gibi ikazlar verebiliyor? Müşürünüze ne kadar güveniyorsunuz?

    Bence siz arabalardan anlıyan biri değilsiniz. Zaten arabalardan anlıyan insanların yorumları yukarda. Gereksiz olan bir şey varsa o da sizin mesajınızdır. Selamlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE
    Doğru diyorsunuz araç yağ kaybedebilir,boru patlayabilir radyatör suyu boşalabilir. Zaten onun için gerekli ekipmanlar araçlarda mevcut. Emeğinize saygım var ama gereksiz bir ürün bence.




    ben mi anlamıyorum Hemen böle bir teşhisi nasıl koydunuz merak ettim.

    Dediğim gibi hiç 90ı nadiren geçiyor hararet. Geçtiği zamanda ise "engine temperature is very high" öterek yol bilgisayarında bu uyarı çıkıyor. Ayrıca hararet ibresi ne olursa olsun dibe vuruyor ve gösterge tablosunda kocaman STOP ikazı çıkıyor sanırım bu yeterli. Aracın diagnostik beyni yani ECU + BSA kutusu zaten akünün gerilimini,motor sıcaklığını hepsini ölçüyor ama sana göstermiyor olabilir. Eğer çok merak eden varsa defi gösterge tablosu alıp bu değerleri okuyabilir. Araçtaki orj. müşüre güvenmeyip sizin yaptığınız cihaza mı güvenicem ? Bu arada nie araç bilgimizi konuşuyoruz anlamadım. Ben ürünüz için bir eleştiride bulundum kaldıramadınız. Herkez bu ürünü beyenecek die birşey yok. Ben beyenmedim ve çok gereksiz buldum sebeblerini de yazdım. Saygı duymanızı bekliyorum





    + 1 ,bendede 307 var 1.6 hdı 5 sene olacak nerdeyse massallah bı kere bıle bırakın hararet yapmayı ramagına bıle gelmedı...he bu urun son 10 yılda cıkan toplasan bır elın parmagını gecmıcek kadar arac ve daha eskıler ıcın uygundur ve gerek olabılır fakat orta sınıf vs 2005 den sonrakı araclarda gerek duyulmaması gerek dıye dusunuyorum.... bence sınırlenmeye gerek yok burda konu acılmıs herkes ıyı yada kotu fıkrını belırtıp dıger arkadaslarıda aydınlatıyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soner001 -- 14 Haziran 2009; 22:52:31 >




  • %100 dijital olduğu içi +/- 0,5 derece hata payına sahiptir. Direkt üst kapak üzerinden ölçüm yaptığı için (Normalde araçlar blok su çıkışından ölçüm yapar) daha doğru ısı ölçümü yapar.

    Bu ilan sizin kişisel görüşleriniz için açılmadı, farkında mısınız? Ayrıca bu ürün benim el emeğim felan değil SERİ ÜRETİM bir üründür, fabrikasyon olarak üretilmiştir.
  • çok güzel olmus ancak display yerine lcd olsaydı mükemmel olurdu görünüm itibariyle , ama oldukca faydalı bir sey olmus benim aracımdada vardı tipo djital göstergeli , daha sonra bozulunca labaratuvar termometresi monte ettim 300 dereceye kadar ölçen ve kendi ayarladığım sıcaklık değerlerinde ikaz veren ,
  • Sadece termometre olarak bakmamak lazım, yağ basıncı ve voltaj geriliminide ölçüyor bu alet. Display kullanılmasının nedeni maliyeti düşürmek ve daha uzun ömür elde etmek olabilir. Selamlar.
  • Bazı arkadaşlar hararet yapan araç kalmadı demişler ama Audi A3 2003 model su kaynattığını gözümle gördükten sonra bu cihazın gereksiz olduğunu düşünmüyorum. Gayet işe yarar bir alet olarak görünüyor. Ha almak istemeyen almaz ama insanların emeğine böyle acımasızca yorum yapmak da etik değil.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.